zaopatrz się w zapasowy , bo ten dogorywa.
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... Przy słupku drzwi kierowcy najłatwiej bo do wszystkiego blisko. Sterowanie dwoma plusami czyli diagram b na twoim schemacie.
Witam! Pojęcia: - siłownik pneumatyczny dwustronnego działania - element roboczy, zamyka i otwiera drzwi. - zawór rozdzielający 4/2 lub 5/2 sterowany elektromagnesem - do sterowania wysuwem/wsuwem tłoka - 2 zawory zwrotno-dławiące - żeby drzwi sie nie rozwaliły, albo nie zrobiły komuś krzywdy (w zależności jakie ciśnienie ustawisz siłownik pneumatyczny...
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w...
przecinamy przewod sterujacy a pozniej laczymy w np sposob pomaranczowy do plusa niebieski wyjscie do drzwi kierowcy bialy laczymy z zielonym rozowy do masy czarny wyjscie w kierunku pompy trzeba pamietac aby niepomylic wyjscia na drzwi z wyjsciem na pompe bo mozna uszkodzic sterowanie w drzwiach
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Na szybko skan starej karteczki-ściągi na ten temat: http://obrazki.elektroda.pl/6141574800_1... Przewód w jaki się wpinasz trzeba przeciąć. Czas zadziałania przekażników powinien wynosić 3 sekundy, jak będzie krótki to nie zamkną się wszystkie drzwi w aucie.
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Witam, najprościej będzie zastosować elektrozawór dwukierunkowy na przykład od sterowania drzwiami w autobusie.
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Witam podpowiedź w sterowaniu krzyżowym masz w układach otwierania i zamykania drzwi w autobusach to są przekaźniki elektryczne które zamykają i otwierają zawory na krzyż czyli w kokpicie kierowcy Możesz otworzyć i zamknąć drzwi i przy samych drzwiach Masz też wyłącznik który otwiera i zamyka drzwi Czyli w obu wyłącznikach musisz mieć zasilanie ciśnienia...
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
W Golf 3 można sterować krótkimi impulsami na przewody w wiązce idącej do drzwi kierowcy. Możesz zamontować dowolny sterownik, który będzie sterował plusem. Nie musi być dedykowany do zamka pneumatycznego.
Nie napisałeś czy poradziłeś sobie. Po pierwsze zabudowę wykonał Irizar i schematy są w skoroszycie - jeśli dostałeś pełną dokumentację z autobusem. Po drugie - podstawa - czy drzwi masz sterowane pneumatycznie czy elektrycznie? Schematy, bezpieczniki i przekaźniki w autobusie są to dwa różne układy dla zabudowy Irizara i instalacji Scanii połączone...
Zamontowalem w Audi 80 z 92r autoalarm frodo wszystko działa Ok poza tym ze nie wiem jak podpiąć sie pod sterowanie centralnym zamkiem, który jest pneumatyczny. Z drzwi wychodzą trzy przewody nie pamietam juz jakie na nim pojawiaja sie sygnały. Skoro to jest pneumatyk wiec pewnie strowany jest +, moj alarm steruje - ale zaopatrzylem sie w przekaźniki...
Witam Kolegów. Dziwna sprawa. Z dnia na dzień zamek centralny w moim Toledo (1L rocznik 1998) odmówił zamykania tylko drzwi kierowcy. Mam na myśli sterowanie za pomocą pilota w kluczyku. Za pomocą kluczyka zamki działają prawidłowo. Co ciekawe otwiera wszystkie drzwi, natomiast podczas zamykania "nie wsuwa się" rygiel drzwi kierowcy powodując "wysunięcie...
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Witam Popma pneumatyczna znajduje sie z tyłu w bagazniku jak pamietam po prawej stronie.Jest bardzo głosna podczas zamykania/otwierania zamka .Ktoś zam/otw z kluczyka a ty sie przysłuchaj.Ale jezeli chcesz podpią sterowanie z alarmu przewody znajdziesz w boczku od strony kierowcy (wychodzą z drzwi) sterowanie na dwóch przewodach +12
Witam, zakładałem u znajomego alarm http://obrazki.elektroda.net/16_12173101... czy jest jeszcze jakiś moduł sterujący całym centralnym? bo do samego kompresora dochodzą inne przewody niż od sterowania z drzwi, a przewody idą po całej długości auta i nie chcę pruć bez sensu?
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
rocznij 1991 ja nie wiem gdzie tu patrzeć gdzie szukać... tam jest elektrycznie sterowane czy pneumatycznie ? za schowkiem pasażera jest ten moduł ?
zrób sterowanie plusami i podepnij się pod wiązkę drzwi kierowcy,szary-zamykanie/zielony-otwiera...
a moze podlaczyc w/g schematu sterowanie zamkiem pneumatycznym tylko nie wiem do ktorego kabla sie wpiac
zdejmij boczek drzwi i posprawdzaj kable od wkładki ( wkładka załacza alarm firmowy a styki w siłowniku pneumatycznym sterują z.c.)
Centralka obsłuży sterowanie centralnym zamkiem - wysyła tylko impulsy (-). Musisz dodać dwa przekaźniki samochodowe do sterowania zamkiem pneumatycznym. Konieczne też będzie podłączenie linii "krańcówki" drzwi a przydatne byłoby też [+15] czyli +12V po stacyjce.
Jak masz sterowanie z wkladki to zlapiesz sie rowniez w wiazce wychodzacej z drzwi . Kolory kolega napisal juz wyzej
Chodzi o sterownik siłowników Elektronika wraz z pompą 1HO 962 257 . PP GF 30. Ręcznie sterując (stycznikami) zamki działają Impulsy sterowania z drzwi są. Juz sobie poradziłem Dodatkowo trzeba zatkać wylot/wlot powietrza
Witam.A po co kolego szukasz tej pompy centralnego,kup centralkę wraz z pilotem wepnij się tuż przy słupku kierowcy do wiązki która wychodzi z drzwi,tniesz jeden przewód łączysz do centralki(sterowanie siłownikiem pneumatycznym)dodatkowo dajesz centralce w dwa miejsca +,dwie masy,zależy czym chcesz zasterować?możesz również impulsami masowymi (wpinasz...
Moze jest rozprogramowana centralka. Ustawienia fabryczne to zazwyczaj 1s dla silowników a może twoje potrzebuja 3s ? Gdyby było tak jak piszesz, to prawdopodobnie za każdym razem, gdy otwieram drzwi miałbym problem, a nie co jakiś czas. A te 3s to chyba dla zamków ze sterowaniem pneumatycznym.
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego. Golfa 3 ten warunek nie dotyczy jesli chodzi o zamykanie drzwi. Montowałem alarmy w tych autkach i wiem, że dla zamknięcia drzwi wystarczy króciutki impuls nawet nie 1 sek. Centralka zamka wyłapuje ten sygnał...
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
Garri , brawo , jesteś Gość na trzy litery - Pan. Dotyczy to również umiejętności dydaktycznych! Mam nadzieje ,że po tym poście będzie mniej zapytań o sterowanie pneumatyczne CZ , nie tylko w MB.
Witam. Mam problem aby podłączyć alarm, a konkretnie centralny zamek pneumatyczny w golfie 3. Nie chce sterować nim podłączając się do styków z drzwi, tylko chciałbym podłączyć tak jak w schemacie do pompki w bagażniku. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a sterowanie impulsem dodatnim raczej mi nie odpowiada, gdyż mój alarm (Exus v10) przy każdym wyłączeniu...
Przecież ci napisałem wyżej! Więc czego ci jeszcze brakuje? Dodano po 39 Czyli problem jest w obrębie przednich drzwi lub alarmu, który pewnie jest do tych drzwi podłączony. Podpowiem - niebieski przewód i układ sterowania zamkiem pneumatycznym naprzemiennie plusem i masą.
Jak sterowane są siłowniki zamków? pneumatycznie czy inaczej? jeśli pneumatycznie to można sprawdzić czy wszystko jest szczelne i nie ma uszkodzeń wężyków.
Sterowanie zamków masz pneumatyczne,pompke masz w bagazniku,awaryjnie aby otworzyć sciągnij przewód(wężyk)np. z drzwi kierowcy w przelotce drzwi/karoseria i dmuchnij powietrzem w instalacje w wężyk o instalacji centrala zamki wszystkie sie otworzą,sterowanie jest proste otwórz-cisnienie,zmknij-podciśnienie ;-)
witam wszystkich,chciałbym takie samo coś zainstalować w polo 6N z fabrycznym pneumatycznym centralnym,jak taki układ rozwiązać?
Podłączyłeś jak pisał "Carrier" - Sterowany + szary zamknij,zielony otwórz.Przewody wychodzą z drzwi kierowcy.Dłuższy impuls na szary przewód spowoduje zamknięcie szyb.
Jeżeli ma jeszcze central pneumatyczny to wlutuj się w cewki przekaźników na pompie. w nowsztch c klasach są elektryczne i w każdych drzwiach jest sterownik CAN'owy
Hmm.. u mnie sterowanie jest jednoprzewodowe - zamyka się lub otwiera poprzez zmianę stanu na przewodzie +12 lub masa. We wszystkich instrukcjach alarmów, które widziałem w sieci, aby sterować zamkiem pneumatycznym z jednym przewodem sterującym należy ten przewód przeciąć (drzwi kierowcy) i powstałe dwa końce podłączyć do centralki ( jeden koniec idzie...
Sterowanie centralnym zamkiem w Golf 2 realizujemy impulsami (+) Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy: Otwórz - czarno/czerwony Zamknij - czerwono/żółty Wszystkie testy wykonuj przy "zamkniętych drzwiach".
temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Sterowanie dwuprzewodowe plusem. Popielato/czerwony zamykanie, popielato/czarny zamykanie . Przewody znajdują sie w sześciopolowym złączu konektorowym wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy.
jest taka opcja szukaj na gorze... znajdziesz b.wiele rzeczy na temat tego pojazdu..troszke inicjatywy od siebie kolego. a sterowanie to prawdopodobnie bedziesz mial w wiazce wychodzacej z drzwi kierowcy, zielony i popielaty przewod. poszukaj
itam. Koledzy moje audi 80 94r. posiada fabryczny alarm uruchamiany z kluczyka,postanowiłem zamontować centralny zamek sterowany z pilota,przecinając i wpinając się w przewód wychodzący ze słupka kierowcy (niebiesko-zielony),centralny zamek działa poprawnie zamyka i otwiera z pilota.Problem tkwi w tym że nie uzbraja on fabrycznego alarmu.Po zamknięciu...
teoretycznie za krótko ( kabla nie odłaczaj ), ale z drugiej strony ja jeszcze nigdy nie zmieniałem czasu w SEO i zawsze chodzi . Może masz nieszczelny układ i długo musi zamykać .Podaj ręcznie impuls na zamek (zasymuluj zamknięte drzwi )i zobacz ile czasu mu trzeba
jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł...
spaliles przelacznik w drzwiach kierowcy sterowanie odbywa sie na jednym przewodzie raz jest podawany minus na zamykanie a raz plus na otwieranie schemat podlaczenia jest w download samochody
wiem, że powodów może być wiele, póki co dwie odpowiedzi nic nie wnoszące. powodów nie może być wiele a mylisz się mówiąc, że dwie odpowiedzi nic nie wnoszące gdyż Michu10 podał prawidłową diagnozę a, żeby przybliżyć Ci problem z centralnym zamkiem wkleję fotoporadę na przykładzie Golfa IV i od razu załapiesz o co chodzi : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
jest to zamek pneumatyczny sterowany jednym przewodem zamiana plusa i minusa na slupku lewym wychodza przewody do drzwi kierowcy i w jednej z wiazek bedziesz mial trzy przewodu czerwony+ brazowy - i trzeci prawdopodobnie czarno-czerwony to bedzie przewod sterujacy w download samochody masz schemat podlaczenia do pneumatyka
wtyczka do drzwi kabel szary i zielony sterowane plusami, a zapłon przewaznie kabel koloru czarnego
centralny pneumatyczny czy elektryczny?Sprawdz włącznik w drzwiach kierowcy który uruchamia centralny.Wyjścia z włącznika dwa przewody:szary i zielony,sterowane plusem.Zasilanie włącznika przewód czarno czerwony.
Witam. Podłączyłem w golfie 3 centralke na pilota komfort BX40 i problem polega na tym, że jak wciskam otwieranie na pilocie to otwiera drzwi i jedenocześnie opuszcza do końca szyby. Gdy wcisnę zamykanie na pilocie to także jednocześnie zamyka zamek i szyby. Połączyłem wdłg schematu sterowanie plusem, chociaż mam pneumatyczny zamek. Próbowałem też ze...
Problem z instalacją sterowania centralnym zamkiem z pliota. Centralny jest pneumatyczny. Jak wyczytałem Szary przewód z drzwi to sygnał zamykania zielony to sygnał otwierania. Schemat: http://phill.czuby.net/odma/sch1.jpg http://phill.czuby.net/odma/sch2.jpg I tutaj problem z interpretacją. BIAŁY ze sterownika - ? z szarym/zielonym z drzwi? POM/CZARNY...
Witam. Po przeanalizowaniu paru rzeczy stwierdziłem że kupie inny autoalarm z sterowaniem centralnym zamkiem. Padło na jakiś Autoalarm STEELI MEN SM - 100. Zamawiam kilka rzeczy od gościa to i przy okazji alarm. Jedna kwestia. Sterowania zamka +. W drzwiach kierowcy nie będzie siłownika sterującego tylko siłownik pneumatyczny, aby pompka otwierała wszystko...
Zrobiłem ale ciut inaczej: -czarny -zielony -różowy -biały -niebieski -pomarańcz niebieski polaczylem z zielonym i poszlo na srodkowy styk konektora drzwi prawych. różowy na sterowanie otwarciem pomarańcz na sterowanie zamknięciem. biały i czarny są wolne. Sterowanie jednosekundowe w zupełności wystarcza. Działa! Pozdrawiam!!!
Człowieku o jakim prądzie mówisz, jeżeli niema napięcia sterowania z lewej stronyna krańcówkę, to czy siłownik jest pneumatyczny czy elektryczny i tak z lewej wkładki nie zadziała. Należy sprawdzi te przewody, lewe drzwi są najczęściej używane i z czasem te przewody pękają {od sterowania} sprawdż te przewody.
Jak podłączyć centralny zamek do alarmu INFERNO w Mercedesie C klasa 180 rok 1995 Benzyna? W samochodzie jest już zainstalowany orginalny centralny zamek (chyba pneumatyczny) na pilota na podczerwień. A ja chce podłączyć sterowanie z alarmu do otwierania i zamykania drzwi.. ale tak aby orginalne sterowanie też działało. Jak to zrobić , w jakie przewody...
Kolego musisz otworzyć bagażnik za pomocą tego kluczyka serwisowego. Tam po prawej stronie jest cała centralka od pneumatycznego sterowania mniej innym zamykaniem i otwieraniem auta, zagłówki, pompowanie siedzeń, domykanie drzwi. Zapewne nie pompuje powietrza być może jest brak zasilania na kostce albo po prostu skończyła się żywotność twojej pompki...
Witam :) Posiadam samochód Audi A4 z 95r gdzie sterowanie jest sterowanie pneumatyczne... zakupiłem sterownik MAXICAR 286-3901 podłączyłem wszystko działa tylko ze jest problem... jak podłącze przewód 2 idacy do wiazki drzwi to sterownik szaleje; poprostu chce zamknąć a nie możę, pompa uruchamia się wciaga i otwiera... sprawdzałem i na kablu idącym...
MUsze sie tej instalacji przyjeć po zawsze miałem styczność z zamkami sterowanymi elektrycznie jak w oplu i widze ze ten pneumatyczny wynalazek wymaga dokladniejszego zbadania. Rozłączę poszczegolne drzwi przy pompce jesli się da i w ten sposob moze znajdę nieszczelność.
Witam, zwróćcie uwagę że w niektórych merolach (starsze 123 i 190) w drzwiach kierowcy nie było siłownika pneumatycznego - trzeba dołożyć wtedy siłownik elektryczny. Gdyby to było to - upraszcza się sterowaniem tego zamka. Napisałem "upraszcza" gdyż na rynku jest sporo modułów (te dedykowane do pneumatów sterowanych jednoprzewodowo) które padają przy...
Bo są centralne sterowane impulsem minusowym i plusowym.Dlatego jak byś go wypiął i sprawdził czym jest sterowany to by było wiadomo. Dodano po 9 O ile dobrze pamiętam to u Ciebie przewody wychodzące z drzwi kierowcy,przewód popielaty(zamykanie),przewód zielony (otwieranie) sterowany plusem.Musisz to sprawdzić.
panowie ,bez fantazjowania,stary model seata toledo ma zamek centralny pneumatyczny a pompka jest w bagażniku w boczku,centralny jest sterowany dwoma plusami na przewodach czerwono-zielony i czerwono-niebieski w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy do kabiny. Dodano po 35 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42...
Jest to Ibiza z 1997 roku z silnikiem 1.0 z orginalnym centralnym zamkiem sterowanym pneumatycznie, pilot w kluczyku wyprodukowany przez Simensa.Cetralny działa tylko gdy wciskam dzwignie blokady zamka na drzwiach kierowcy tam gdzie znajduje się siłownik master.
Witam, w modelu b3 z zamkiem pneumatycznym prod VDO mam problem z sterowaniem zamka, po jakimś czasie występuje brak sterowania zamkiem z drzwi przednich lewych (chyba występuje częściej) lub prawych losowo a nawet już obu na raz, co ciekawe jedyne co na razie pomaga to wyjęcie np bezpiecznika centralnego zamka lub np zdjęcie klemy z akumulatora po...
Witam. Czy ktoś kiedyś próbował "rozgryść " elektronikę sterującą drzwiami pneumatycznymi ? Drzwi otwierają się same po ok 3 sekundach od zamknięcia. Pozdrawiam. Andrzej N.
znalazłem jeden przewód na którym pojawia się masa gdy jest uzbrojony, i co dalej ? dodam, że auto to golf 3 z pneumatycznym zamkiem centralnym, i z tego co pamiętam to w drzwiach są dwa przewody jeden otwieranie drugi zamykanie i chyba sterowane są plusem
Ale w takim układzie jak ma opcje centralnego zamka to musze sie podpiać pod pompke od centralnego czy pod włącznik w drzwiach kierowcy? Bo w drzwiach kierowcy jest tylko włącznik, a w pozostałych drzwiach są siłowniki pneumatyczne. Jeżeli jest pneumat to w drzwiach kierowcy oprócz zestyku sterującego siłownik też powinien być. Chyba, że się już zdążył...
Panowie dzisiaj rozebralem trapicerke drzwi i wydaje mi sie sie ze mam pneumatyczny centralny zamek... Jak wyglada sterowanie CZ? 3 kable? jedne plus drugi minus i trzeci sygnałowy? i gdy zamykam to na syg pojawia sie plus a gdy otwieram to minus? Prawda czy nie? (takie informacje znalazłem przeszukując forum) ** oddam samochód do jakiegoś zakładu ale...
Zakładam, że piszesz o pilocie oryginalnym. To jest sprawa oprogramowania modułu komfort - nie ma możliwości, aby zmienić jakąś opcję, tak żeby domykanie szyb działało (VAG-iem). Jeśli nie chcesz zainstalować alarmu, który bez problemu domyka szyby, to zainstaluj sam moduł, który wydłuży impuls zamykania. Trzeba zrobić separację na diodach i podłączyć...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Witam. Jakiś czas temu walczyłem ze swoją 80. Miałem problem z podłączeniem alarmu do pneumatycznego centrala. Forteca steruje zamki impulsem masy. Ja zrobiłem to w ten sposób że odciąłem sterowanie zamka prawych drzwi i do tych kabli bezpośrednio podłączyłem wyjscia autoalarmu. Wystarczy tylko znależć który z trzech kabli jest masą, a które odpowiadają...
to urządzenie to moduł sterowania pneumatycznym zamkiem centralnym zamieniający 1s sygnały masy na naprzemienne sterowanie masa/plus-starsze audi i mercedesy,sterowanie z drzwi kierowcy straciłeś dlatego,że przewód sterowania przechodzi przez układ przekazników tego modułu[jest uszkodzony dlatego brak przejścia],możesz bez kombinacji naprawczych kupić...
Nie wiem czy temat aktualny ale jeśli macie oryginalny centralny zamek pneumatyczny to problem świrowania oświetlenia wnętrza w Audi C4 jest w sterowniku pompki centralnego zamka gdzie są obwody sterowania centralnym zamkiem pneumatycznym, fabrycznym alarmem oraz włączaniem oświetlenia w środku po otwarciu drzwi :) Do pompki dochodzi jeden kabel zmostkowany...
Najlepiej kolego to jak byś się wpiął przy leweym słupku jak otworzysz skrzynkę bezpieczników pójdzie wiązka do drzwi jeżeli jest oryginalny central to jest pneumatyczny i ten rocznik a przynajmniej ja tak mam że ma sterowanie na przemian plus i minus o ile dobrze pamiętam jeżeli byś chciał coś więcej wiedzieć to się odezwi to mgę ci podać kolory kabli...
Miktostyk jest też akurat w słowniku nie w zamku autor nie pisał jaka ma pompke centralnego zamka . Więc moze siłownik uszkodzony albo większości usterek to uszkodzenie wiązki szczególnie po modyfikacjach centralnego z pilota a nawet może być i wina tej dokladki sterownika o ile jest bo autor już tego nie napisał więc nie wiemy czy jest czy nie. Po...
Witam, Od kilku tygodniu zbieram informacje na temat możliwości zbudowania drzwi przesuwnych sterowanych elektrycznie/pneumatycznie do zamontowaniu w mieszkaniu jako drzwi wewnętrznych dzielących pokoje. Dostępne na polskim rynku są mechanizmy do sklepowych drzwi przesuwnych (hipermarkety, centra handlowe), jednakże problemem jest cena, która wynosi...
podpinasz się przy wyjściu z drzwi kierowcy,przewody szary zamyka,zielony otwiera,sterowanie plusem,wydłużenie sygnału na zamknik dociaga szyby elektryczne,zamek jest pneumatyczny,pompa jest w prawym boczku bagażnika i od razu sprawdż czy nie jest zalana bo to bolączka trójek. Dodano po 7 a tak na przyszłość to ten samochód jest chyba najczęściej wałkowanym...
Witam. W VW Polo 6n2 rocznik 2000 mam podłączony moduł centralnego zamka do pompki pneumatycznej w bagażniku. Centralny zamek otwiera / zamyka teraz drzwi zarówno z kluczyka, jak i z pilota. Jako że moduł posiada także opcję domykania szyb, chciałem podłączyć odpowiedni kabelek, ale...nie wiem gdzie. Czy da radę podłączyć ten kabel od domykania gdzieś...
chciałem poruszyc jeszcze jeden problem. Co zrobić ze sterowaniem fabrycznego centralnego? Bo w 2.5TDI mam ten składany kluczyk ze sterowaniem centralego. I tak sie zastanawiam czy jest jakaś szansa odłączyć gdzieś w samochodzie żeby po zamknięciu drzwi gfudzikiem w kluczyku nic nie robił.
Rozumiem, że zamek jest dokładany, więc sterowanie w 99% dwoma masami { kiedyś spotkałem się z zamkiem uniwersalnym audiovoxa sterowanym dwoma plusami}, master ma wewnątrz wbudowany swich który przy zamykaniu podaje masę na jeden, a przy otwieraniu na drugi przewód, dlatego dla jego prawidłowej pracy ważna jest dokładna regulacja skoku. Dodano po 1...
Witam :) Mam taki nietopowy problem... Zamówiłem siostrze sterownik do centralnego zamka z dwoma pilotami. Dodam, że w jej Polo jest c.zamek pneumatyczny. Wszystko zostało podłączone prawidłowo sterowanie otwierania i zamykania, wpiąłem centralkę w przewód czarny z czerwonym paskiem (szeregowo) który wychodzi z lewych drzwi . Problem polega na tym,...
No ale z czym masz problem? Wszystko co potrzebujesz masz na schematach które zeskanowałeś i wkleiłeś. Mercedesy mają zamek centralny pneumatyczny, pompka która steruje zamkami raz ciągnie powietrze a raz podaje (zmienia kierunek). Sterowana jest JEDNYM przewodem - rozkręcasz słupek drzwi kierowcy i sprawdzasz na jakim przewodzie pojawia się + gdy zamek...
witam ! zakupiłem sterownik wirus plus firmy bascon i był ewidentnie uszkodzony(nie działały wogóle przekaźniki-brak sterowania),wymienili bez gadania na nowy no i przyszedł i dalej problem-nie działa,przekaźniki cykają wyraźnie impuls ustawiony prawidłowo (3sek),zwory zlutowane na sterowanie plusem,a na wyjsciach do sterowania centralnym nie pojawia...
Witam. Mianowicie w alarmie jak w temacie mam funkcję automatycznego ryglowania drzwi po włączeniu zapłonu i odryglowania po wyłączeniu zapłonu. Centralny jest sterowany plusem i jest bezpośrednio podpięty pod przewody oryginalnej instalacji centralnego zamka (pneumatyczny golf III 93 rok) wiem że maksymalna obciążalność wyjścia w centralce alarmu dla...
Witam wszystkich mam takie pytanko czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie znajduje się w mazdzie Premacy 2000 rok 18 pojemność centralka do centralnego zamka. Mam też drógie pytanie czy moge założyć pilota NOXON T3 do mazdy i podłączyc go do odpowiednich przewodów które idą od siłownika w drzwiach ,czy musz szukać centralki by wyprowadzic je z tam tąd....
hpmobil, każdy mówi inaczej a jak ja Ci podałem link do naprawy (sprawdzony przeze mnie również osobiście i jedyny skuteczny) to Ty jeszcze szukasz innego wyjścia, w Mk4 nie ma siłowników pneumatycznych tak jak w Mk3 tylko w każdym zamku jest silniczek elektryczny napędzający ślimacznicę, która wciąga i wybija rygiel zamka - ten cyplik przy mrugającej...
Witam. Mam problem. Nie moge sobie poradzić z taką sprawą: Kupiłem sterownik centralnego zamka Maxicar 686. Mój samochód to audi a3 8l 99r ma centralny zamek ale nie na pilota tylko z kluczyka(po przekręceniu w drzwiach...). Chciałem zamontować sobie ten sterownik ale: 1. Nie wiem czym sterowany jest ten centralny zamek- Masą,plusem,pompą pneumatyczną...
Witam wszystkich Niedawno nabyłem sterownik zamka centralnego.(Instrukcja i opis: http://toya.net.pl/~adrianek/u.pdf ). Wreszcie znalazłem czas, żeby go podłączyć a tu parę niespodzianek: Może jest wczesna pora, ale jak ustawić pady na płytce, żeby działało pod zamkiem centralnym wyzwalanym plusami (samochód VW Polo 6n1 98r). Rozumiem, że 3 piny zgodnie...
Witam, Od kilku miesięcy mam golfa 3, 1.9di, 1995r. Mam problem z zamkiem centralnym. Od początku jak go kupiłem z ta centralka było coś nie tak, czasem zamykało i otwierało wszystkie drzwi z pilota (razem z włączaniem i wyłączanie alarmu), czasem tylko zamykało, czasem z kluczyka otwierało wszystkie drzwi ale od strony pasażera i to za drugim przekręceniem...
w mercedesach i audi sa! a w golfie nie ma! niech sie wypowie własciciel tego autka ! sterownik w drzwiach od kierowcy wyglada identycznie jak silownik pneumatyczny tyle ze w srodku ma tylko dwa styczniki ktore uruchamiaja pompe mechanicznie- i wtedy jak podłaczysz zdalne sterowanie dwoma plusami to zamek bedzie sie otwierał i zamykał bo dostaje z alarmu...
w mojej beczce byly silowniki pneumatyczne sterowane podcisnieniem z wakupompy hamulca w bagazniku bylao cos podobnego do zgrzewki na jajka .sprawdz czy dziala opuszczanie swiatel i czy do drzwi prowadzone sa wezyki takie jak do lamp a ijak byl ktorys zlamany nie dalo sie auta zgasic to rowniez bylo na podcisnienie.
autobus sterowanie drzwiami sterowanie drzwiami pożarowymi satel sterowanie drzwiami
mercedes baterie siemens sirius karta zabezpieczona zapisem
Honda Civic III radio ALARM – blokada, gra tylko jedna częstotliwość, kod odblokowujący MAN TGS stopień końcowy wentylatora – objawy, diagnostyka, wymiana, błąd 04209-01