Zwykly sterownik do uniwersalnego zamka tak steruje
a, to przepraszam. macie może jakiś pomysł co może być nie tak? Wszystko.
Tam sa dwie opcje podswietlania , zalezy czy masz thermotronic czy nie . Zarowka najczesciej jest jedna zamontowana pod srodkowym pokretlem , musisz zdjac ciagnac na sile (bez obaw) srodkowe pokretlo , pod nim masz taki plastik rozszczepiajacy swiatlo wyjmiesz go bez problemu , pod nim powinna byc zarowka , ktora powinienes wysunac bez problemu , lub...
Czy ten alarm to zapewni? Czytaj instrukcję, którą otrzymałeś od sprzedawcy systemu. http://obrazki.elektroda.pl/2619139800_1...
Ma rację trafione sterowanie przepustnicami powietrza
Pozycja ??? którą opcję wybrać ? Negative trigger - sterowanie impulsami "masy". apropos zamka to musisz wiedzieć czym sterujesz + czy - To jest Golf 4, więc wiadomo czym sterujesz ! (-)
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Do Golfa IV ma być schemat nr.1, sterowanie masą w drzwiach kierowcy
Podaj linka na OBD2 bo ja ślepy jestem i nie mogę znaleść temtu. Ja napisałem ci na Axes.Co do vag to kody te same ale w tym przypadku element wykowawczy może byc sterowany różnie.
Wszystko w porządku! W Golfie 4 sterowanie poszczególnych prędkości jest zdublowane, pracują oba wiatraki na tej samej szybkości - jeśli jest klimatyzacja.
Sterowane masą
Moduł czyta też ciśnienie w klimie i steruje sprężarką. W dziale ,,download,, są schematy do czwórki
Witam Może tak jak kolega proponuje Sprwadzić zimne luty i wymienić WSZYSTKIE świece żarowe a jak nie to szukać w sterowaniu.
jakieś pomysły? Tak,sprawdzić czy problem jest w obwodzie głównym czy może w sterowaniu przekaźnika.
Tak, uszkodzony sterownik silnika, nie steruje po stacyjce.
Już mam zrobione pod siłownikiem drzwi i nie jestem zbyt zadowolony. Masz zrobione pod siłownik, czy pod wyłącznik światła kabiny, bo to jest zdecydowana różnica. Naciskając otwieranie samochodu pilotem, idzie sygnał do siłownika który odblokowuje drzwi, (wyskakują te "cyple", które blokują drzwi), i właśnie z tych siłowników masz sterować przekaźnik.
Masz problem z przetartym przewodem który zasila czujnik wstecznego po stacyjce. Do tego pewnie problem z krańcówkami w zamku kierowcy i przez to nie działa sterowanie z drzwi kierowcy. Czy od strony pasażera działa sterowanie zamkiem?
lewe kreci sie z prawym - tak ma byc dla ulatwienia a mianowicie jak do auta wsiada inny kierowca to ustawiajac lewe lusterko automatycznie prawe dopasowuje sie do tego ulozenia. w praktyce ustawiasz lewe lusterko i po robocie...prawe tez ustawione. taki wynalazek vw, nie ma nic wspolnego z c.z.
Dajcie spokuj 22 posty o niczym. Sciagasz nastawniki na rozgrzanym do 90.C aucie i stymulujesz reką. Jak jest tak samo po jednej i drugiej stronie inie grzeje to nagrzewnica do wymiany a jak grzeje to sterowanie.
bo w Golfie zamykanie jest sygnałem (-) a otwieranie (+). OBA TO PLUSY! , to Vento czyli Golf 3 . Sterowanie naprzemienne było w Golfie 2 czyli Jettcie. Koledze 32aro najbardziej by chodziło o wysterowanie kierunkowskazów. Może ktoś z Kolegów rozpozna wnętrze płytki?
PWM, prawdopodobnie 24Hz, regulacja prędkości za pomocą wypełnienia. Powinny tam być 2 grube przewody zasilające, cienkie to plus po stacyjce i sygnał PWM. Zielony cienki o ile dobre pamiętam to sygnał PWM.
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
Teraz znowu było dobrze i wracając do domu auto przestało reagować na gaz. I lekkie szarpanie. Kilkanaście razy jakby go odcinało i nie chciał przyspieszać. Wróciłem do domu, podłączyłem komputer i nowy błąd się pojawił: 00537 sterowanie lambda.
Witam, mam problem z klaksonem w Golfie VI 1.4 2009r. Brak napięcia zasilającego przekaźnik sygnału dźwiękowego. Sprawdzone: diagnostyka Gutmanem w komforcie błąd „Zasterowanie przekaźnika klaksonu” numer 3266. Podejrzenie parametrów rzeczywistych: sygnał z kierownicy wychodzi po naciśnięciu przycisku, parametr naciśniety przycisk klaksonu...
Dziękuje . Tak to doczytałem właśnie; immo jest w żagarze fis. Ale czy pozostałe ustawienia komfortu z innego auta pozostają czy tez moduł komfortu je zaczytuje i wie czym steruje ?
Ponawiam, po roku co relacjonuje klient problem powrócił. Teraz dodatkowo głupieje przekaźnik głównych obwodów zapłonowych, wychodzi że oba są sterowane z body. Ktoś może przerabiał naprawę tego modułu?
Do sprawdzenia sterowanie świec oraz czujnik temperatury na początek .
http://obrazki.elektroda.net/62_12166219... Kto nie lubi od czasu do czasu pograć w mini golfa ? Poniższy robot jest zdalnie sterowany i stworzony do tej właśnie gry. Wykorzystuje on dwa standardowe serwa do poruszania gąsienicami. to prosty sposób, aby uzyskać pełną kontrolę na robotem i móc dokładnie sterować jego położeniem. Kolejne serwo jest...
http://obrazki.elektroda.pl/9176618800_1... Witam serdecznie wszystkich, chciałbym przedstawić moduł zdalnego sterowania centralnym zamkiem, jaki udało mi się wykonać ostatnimi czasy, ale po kolei. Jakiś czas temu zepsuł mi się jedyny pilot, jaki miałem do kupionego kiedyś sterownika centralnego zamka na Alledrogo. Sterownik ten posiadał...
Cewka zostaje , i jeśli masz obok cewki 3 pinową końcówkę mocy to też zostaw , moduł zapłonowy będzie miał lżej . Jeśli dobrze pamiętam to ten trzypinowy moduł sterowany jest plusem a ten moduł od golfa steruje minusem... jeśli dobrze pamiętam
Ten przekaźnik, który masz to tylko element wykonawczy, potrzebujesz przekaźnika z elektroniką w środku, który nim steruje
Witam. To proste i powinieneś sprawdzić sam ale co tam. 30 prądowy 87 wyjście 85 masa 86 sterowanie.
Jeśli chodzi o radio to największe obciążenie jest na tym przewodzie który idzie na stale do plusa, po stacyjce to tylko sterowanie.
Styk nr 8 włącznika świateł, przewód chyba szaro-zielony, taki sam jak przy żarówkach. W Golfie światłami sterował przekaźnik 53, zobacz czy jest taki u Ciebie, górny rząd, pierwszy od lewej a jeżeli nie ma to czy tam są przewody podpięte i powinny być tam dwa szaro-zielone.
99% przypadków które miałem, to problem z zamkiem. 1% to reszta, czyli manetka, okablowanie, sterowanie.
No jak dłużej poczytam takie wypociny w stylu Ctrl+C Ctrl+V to całkiem wyłysieje. W sekwencji nadal ten krokowy steruje?
Szczotki kontaktują z komutatorem? Zdjęcia co prawda niezbyt ostre, ale widzę że dużo osadów jest w działkach międzywycinkowych, usuń je ostrą igłą.
Cienkim kablem dochodzi sterowanie, często silnik jest zgnity wewnątrz ( elektronika) Mała uwaga-aby wycieraczki działały musi być zamknięta maska, nie będzie działał też przy uszkodzonym czujniku zamknięcia maski. Czy przewody czujnika zamykania maski wystarczy z mostkować czy działa to na innej zasadzie. A mechanizm działa lekko Wiem, że sterowanie...
Jeli alarm jest prawidłowo podłączony do centralnego zamka, a chyba tak jest, bo zamyka i otwiera to tylko wejdź w programowanie centralki alarmowej i ustaw impuls komfort (25sec.) i po temacie - szyby muszą si e domykać. W centrali nie ma żadnego dodatkowego kabla do domykania. Zakładam, że to golf III (szary i zielony to sterowanie centralem - plusem)....
Czarno - Biały oraz Czarno - Zielony Nie zapomnij o diodach min. 5-6 Amper, jeśli to podepniesz pod jeden przekaźnik.
bezpiecznik nr 34 10A---sterowanie silnikiem
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
Na pw masz schematy, sprawdź, czy zanika plus po stacyjce. Przy właczonym zapłonie cz z wkładki nie działa. ps. W samochodach sprawdzamy sterowanie kontrolką z żarówka, nie neonówką.
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Kazdy porzadny tester ma odczyt parametrów. Grube to zasilania, cienkie to plus po zaplonie i sterowanie cyfrowe
jeśli miedzy mikserem a wtryskiem siedzi fabryczna podkładka z tworzywa sztucznego o grubości około 4 mm to średnica 34 jest odpowiednia,jeśli nie ma tej podkładki to powinna byc 36,no i jeszcze tą średnicę dobiera się w zależności od rodzaju reduktora i sterowania dawką
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Mam problem ze swoim golfikiem,otóż nie pojedzie więcej niż 120 km/h. Standard. Sterowanie turbiną.
Stawiam na zasilanie paliwem a dlaczego mówisz że ciężko sprawdzić ciśnienie pompy przy wtrysku to zrobisz zwykły zegar i wszystko jak ciśnienie dobre to trzeba sprawdzić wtryskiwacz zasilanie 12v i sterowanie
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
Problem rozwiązany. Winny okazał się panel sterowania.
Jest qasisterownik. Diagnostyka na pionie 17 sterownika. Sprawdz dodatkowo bezpiecznik nr.29 , w skrzynce obok kierowcy. Jest od sterowania dopływem paliwa.
Normalne w przypadku tych bubli z Chin. Zasil kamerę poprzez przekaźnik, plus z lampy wstecznego wykorzystaj jako sterowanie przekaźnika.
Po harcersku to wbij się w lampkę nad lusterkiem (tylko pamiętaj o diodzie, na + bo ma economi mode), a jeżeli bardziej ambitnie to jazda z kabelkiem po wszystkich drzwiach, a bagażnik to normalnie można z lampki.
przekaznik jest ok. plus z centralki podlacz do 85 minus podlacz do 86 i 87 a na wyjsciu 30 bedziesz mial pojawiajacy sie minus ktorym mozesz sterowac
Siedzi coś dokładanego, alarm, sterowanie radiowe?
I jednym i drugim steruje komputer.
z tego co wiem pneumat w golfie jest sterowany jednym przewodem naprzemian + - jest to czerwono czarny cienki przewód wchodzący do drzwi kierowcy
Sprawdź czy do siłownika dochodzi sterowanie.
jest tam 31, 15 i sterowanie
Po otwarciu tylko centralnego zamka z kluczyka , czy otwarciu drzwi? Jest możliwość zrobienia tego podświetlenia tak żeby działało jak z przodu? Może jakiś w zamku mikro styk sygnalizuje (podaję napięcie) po otwarciu drzwi? 1. Działa po otwarciu drzwi 2. Oczywiście, nie pamiętam dokładnie, ale musisz mieć stały plus, masa do lampki właśnie z zamka...
Żużyte pompowtryski, pompa tandem, pompa w zbiorniku paliwa, nieszczelność w układzie paliwowym. EGR, uszkodzenie sterowania turbo, nieszczelność w dolocie.
Dodam tylko, że w SDI może to trochę inaczej wyglądać ale zasada działania jest identyczna i sugeruję się tylko wywiadem niemieckich mechaników - sytuacja może być inna ale ja daję im wiarę i pompa będzie wg. mnie OK a wina może być właśnie klapa dławiąca lub jej sterowanie.
witam ostatnio wpadłem na pomysł zamontowania domykania szyb w moim golfie na innym forum koleś polecił mi ten układ http://www.elportal.pl/pdf/k18/41_13.pdf tylko że nie działa(nie rozłącza napięcia nawet po długim oczekiwaniu i wydaje mi się że pali T1) . coś źle podłączyłem?? (tranzystory są zamienione - tak doradził mi tamten koleś). Dodam że jestem...
Tak jak do passka wpinasz się w wiązkę z samego zamka W DRZWIACH (niw na przelotce) w przewody czerwono-niebieski i czerwono-zielony. Sterujesz masami
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
Tak chodzi o ten zawór. Zastanowiłem sie poważnie i naprawde nie wiem w jaki sposób w tym silniku może być realizowana stabilizacja obrotów :D . Poprzez regulację punktu zapłonu raczej nie. Nie ma tam czegoś takiego, poza tym digijet nie steruje KWZ.
ale w golfie III z tego co czytałem centralny jest sterowany "+"
Dziękuję za pomocne informację . Zgodnie z powyższymi wskazówkami można podłączyć sterowanie zamkiem .
U mnie 350 000 km i nadal bez problemu. (sterowanie hydrauliczne)
dzięki,spr numery skrzynki i sterowanie ,pozdrawiam
Dochodzi napięcie do pompy? Z pod bezpieczników na kable idzie napięcie sterujące pompy?
tak jest chyba tak , ze prąd jest chyba cały czas a sterujesz masą
Chyba golf4??? Drzwi kierowcy - kabel czerwonozielony i zółtoniebieski, sterowanie masami.
jezeli masz szyby na korbe i orginalny central to sterowanie lapiesz wewnatrz na lewym slupku lub z komfortu pod deska na lewo od kierownicy( nie musisz wchodzic w drzwi), natomiast jezeli masz szybki na pradzie to wchodzisz w drzwi kierowcy i tam podlapujesz sterowanie zamkiem
Pin 71 ECU-> 1 cewki sterowanie Pin 78 ECU-> 3 cewki sterowanie Pin 2 cewki zasilanie po kluczyku Pin 4 cewki masa.
Chodzi Ci o ten szpetny efekt choinki co stosują przy Matrixach? To jest programowo sterowane. W domowych warunkach możesz to zrobić jedynie na mikrokontrolerze i pociągnąć sygnał przerwania z przekaźnika kierunkowskazu.
jaki jest rok produkcji autka? podaj symbol silnika. moze masz gaźnik sterowany elektronicznie ?
Wiem o co chodzi ale aby wyeliminować tą "płetwę" zapytałem czy od środka,z rygla sterowanie działa.
Witam, zamierzam kupić radio Peiying py9909 i podłączyć je do sterowania z kierownicy. Adaptera pod to radio nie znalazłem, w instrukcji jest enigmatyczny schemat z którego nic nie rozumiem http://obrazki.elektroda.pl/1522988600_1... znalazłem jeszcze taki schemat http://obrazki.elektroda.pl/1133863900_1... Czy potrzebny...
Tak w czasie jazdy traciło moc i gasło , przekaźnik ten steruje pompą paliwa
Nie chciał więcej jechać bo się zepsuł - jak to TDI :). Poważnie to pewnie turbina albo jej sterowanie bruździ.
Sprawdź czy pompa nie zdechła-podepnij ją na krótko do zasilania.Schemat możesz ściagnąć tu,z elektrody.
Czy z radia "wychodzi" sterowanie anteny (napięcie do wzmacniacza antenowego).
Wyczyścić przepustnicę zwaną też klapą gaszącą chodzi o sterowanie pod czarną pokrywą.
Czym steruje ten czujnik temperatury? Dawką, zegarem, EGR etc.
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
Pewnie w lampie jest... Na zewnątrz wpięty z tyłu w reflektor, albo w środku, lub w ogóle, bo ktoś mógł wymienić reflektory na takie bez. Ja w swoim miałem na zewnątrz, rozebrałem, wymyłem ze starego smaru, nakitrałem swojego, i silniczki zaczęły regulować wysokość. U Ciebie wygląda, że będzie w lampie. Słyszysz coś przy reflektorem jak regulujesz?...
a polecasz jakiś sterownik silniczka krokowego? tylko taki który by bardzo dobrzy by nim sterował
Golf III ma jednocześnie naprzemienne jednoprzewodowe sterowanie plus/masa i dwuprzewodowe plusem i nigdy nie było Golfów Trójek z zamkiem sterowanym masą. Takie sterowanie jest dopiero w elektrycznym zamku Golfa IV.
uszkodzony przekaźnik w module sterującym wycieraczkami
Witam Mam problem przy zakupie dostałem taki klucz bez pilota. https://omoto.pl/file/usr/a/a09ac/4/4307... Zamek centralny jest z klucza a chciałbym aby był z pilota i teraz nie wiem gdzie znaleźć numer klucza aby dokupić taki jak jest potrzebny. I nie wiem od czego zacząć i gdzie szukać tego nr. i czy w ogóle się da go znaleźć.
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
To że masz 70 stopni po przejechaniu 10-15km to uważam za ok.Sam mam golfika III i jest tak samo.Je Dodano po 2 To że masz 70 stopni po przejechaniu 10-15km to uważam za ok.Sam mam golfika III i jest tak samo.Jeśli chodzi o termostat to załącz sie po przekroczeniu 90-100 stopni i zwiera styk który podaje 12V na wentylator.Żadnego sterowania niema.
Pytanie czy odłączony masz pin od styku A5? Bo jak nie to obwód się zamyka przez radio i przez żółtą kostkę gdzie jest sterowanie tego zestawu DSP.
Dwa cienkie wężyki z przodu gaznika dochodzą do siłownika termicznego który steruje obrotami
odnajdz centralke i pomierz czy wychodza napiecia na sterowanie kierunkami -bezpieczniki na tych przewodach rownież do sprawdzenia jeśli są
Przede wszystkim wpisz sobie w google "KeeLoq" i zacznij lekturę.
alarmu golfie bezpieczniki golfie dmuchawa golfie
instrukcja manipulatora satel cewka jednowarstwowa wymiana silnika nawiewu
sterowanie nawodnianiem oscam dekoder
Instrukcja obsługi wzmacniacza Technics SU-V550 Zgubiony brelok odcięcia zapłonu - co robić?