No tak tylko Cobra ktora bo ich jest troche mozna to podlaczyc na wyjscie minusa po zalaczeniu alarmu wyjcie na czujniki tylko niewiem czy tresor ma takie sterowanie jednym minusem czy dwoma minusami najlepiej jak bys podal typ tego tresora lub opisal kolory kabli wychodzacych z niego
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
jak podlaczyc ten przekaznik zeby sterowalo minusem jak podlaczam sterowanie plusem na cewke przekaznika to szyba tylko sie ruszy ale nie domyka
Da radę.Sterowanie centralnym z Frodo masz różowym-otwieranie,pomarańczowym zamykanie.W Mercedesie jest centralny pneumatyczny.Centralka znajduje się pod tylną kanapą po prawej stronie.Możesz wpiąć się ze sterowaniem w przewody wychodzące z dzrwi kierowcy.Z tego co pamiętam to jest tam sterowanie jednoprzewodowe +/- naprzemian.Czyli potrzebujesz jeszcze...
Witam chcialbym w swoim passacie 1.9TDI rok 1999 podlaczyc pod autoalarm domykanie szyb poniewaz uciazliwe jest domykanie reczne lub trzymanie kluczyka w zamku az sie szyby zamkna jesli ktos wie jaki to kabelek odpowiada za sterowanie domykaniem szyb to napiszcie jaki to kolor i gdzie go szukac i czy wyzwalany jest plusem czy minusem z gory dzieki za...
Witam chcialbym podlaczyc sterowanie centralnym zamkiem do autoalarmu w aucie mercedes sprinter 313 CDI 2.2L 2002 r centralny zamek jest fabryczny i jest sterowany z przelacznika w kabinie przelacznik ma dwa polozenia mozna otworzyc i zamknac osobno tyl i przod oto jakie kolory kabli wychodza z przelacznika: biały z czerwonym paskiem biały z czarnym...
Witam serdecznie Mam problem. Zamontowalem w swoim aucie (Mondeo '98 2,0 16V) alarm Legendfrod f-14 i nie wiem jak podlaczyc go do oświetlenia wnetrza.Podlaczenie do puszki z bezpiecznikami chyba nie jest najlepszym rozwiazaniem bo do poki osiwetlenie w kabinie nie zgasnie alarm po uzbrojeniu odlacza czujniki krancowe (czujniki np. przednich drzwi sa...
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Powinno być w lewym dolnym słupku w wiązce schodzącej z drzwi brązowy z szarym sterowany minusem.
Nie możesz się wpiąc w miejsce gdzie była stara centralka? Sterowanie minusem zapewne.
Sterowanie minusem
Masz kupić przełącznik wielopozycyjny który jest w kabinie na desce.W nim jest układ sterujący z tranzystorem irf , są tam 4 wyjścia dwa zmostkowane + oraz wejście i wyjście - . Układ steruje minusem . Po podłączeniu zasilania zaświeci się pomarańczowa dioda
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Sterowany minusem
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Odepnij OPEN A i OPEN B od minusa. Ma być do niego zmostkowany tylko STOP i EDGE
Ok rozumiem. Ale czy jest to konieczne. Jakie minusy ma moje podłączenie względem "sterowanie minusem"
sterowanie minusami niestety ktore kable nie powiem nie mam schematu, probowke w reke i sprawdzaj:)
Przy słupku od str kierowcy na dole tam gdzie wchodzą kable do drzwi sterowanie minusem.
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Do arduino podłączony jest tylko kabelek sterujący a ledy są podłączone pod zasilacz 12V dc. Plus z plusem a minus z minusem i pomiedzy arduino a ledami wpięty jest rezystor 470 ohm. Więc minus Arduino połącz z minusem zasilacza 12V
Czy ja źle szukam czy może być to realizowane w inny sposób niż pojawieniem się napięcia. Prawdopodobnie, plus jest na stałe a sterowanie jest minusem, tzn. minus pojawia się po włączeniu oświetlenia.
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Do samego odpalenia podłącz === czerwony + brązowy - zielony z paskiem brązowym (do jednego pinu od pompki paliwa- drugi pin podłącz do minusa brązowego) żółty -kabel sterujący (nim załączysz podpinając do plusa czerwonego) i tyle jeśli chcesz korzystać z regulacji temperatury to wtedy podłączysz sterownik Tak jak kolega wspomniał pompa jest nie od...
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
To raczej pólautomat sterowany osobnym przełącznikiem, automat ma plus, minus i przewód sterujący jak on dostanie plus z radia to antena wysówa się jak zaniknie to chowa.
Dot.podajnika Isaplan,napięcie zasilające podajnik to 48v nap.stałe na 1.podajemy minus na 2.plus 48v 3.steruje stycznikiem prądu spawania. Numery 1, 2,3 dot. wtyczki podłączenia podajnika
wg. schematu złącz razem 85 i podaj +24V i rozepnij 86 i tu jest sterowanie minusem a 87a pozostaw na minusie
Radio te włączy się gdy +12 będzie szło do dwóch przewodów do radia. Do czerwonego (zasilanie radia) i żółtego (pamięć radia). Jeśli na żółtym nie będzie +12V radio się nie włączy. Nie zapomnij o czarnym (masa). Większość takich instalacji sprawdzasz na obciążeniu. Odbiornik prądu jeśli instalacja idzie przez przekaźnik uwolni napięcie o ile sterowanie...
Zastosuj podłączenie fig.#3 jeśli masz zamek sterowany impulsem minusa.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Najprościej zrobić to na przekaźnikach, coś takiego jak na rysunku tylko że x2
Załączam opiskę
Śmiem twierdzić że Corsa z tego rocznika to już miała fabrycznie pilota. Jeżeli masz alarm a nie masz pilota, jeżeli to jest alarm do którego był pilot to usuń ten alarm bo prędzej czy później zacznie to szwankować. Skąd wiesz że centralny sterowany jest minusem?
W jakim to pojeździe masz sterowanie minusem?
Nie musisz opóźniać sygnału na wejściu 1, czasami podłączam tak, że minus jest podłączony na stałe a steruję stykiem pomocniczym stycznika podając 24V jednocześnie na A1 i 1, wtedy nie ma hamowania sofstartem co najczęściej jest niepotrzebne, (chociaż wtedy lepiej kupić 3RW30).
Czy sprawdzałeś czy faktycznie lampka (tam gdzie jest kamera podłączona) się wyłącza? Czy kamera jest podłączona tak samo jak żarówka czy może pod plus i masę auta? Bo plus może być stały a minus sterowany i podpięcie minusa bezpośrednio pod blachę da taki efekt. Czy kamera ma baterię z której jest zasilana?
Nie wiem. Prosiłem o instrukcję. Być może np bell jest sterowany minusem.
Mam problem z tym zamkiem, dokładniej nie wiem pod które z przewodów podłączyć sterowanie minusami z alarmu.
GND to masa czyli "minus", ACC to pewnie "plus", a to B-, to nie mam pojecia. Jesli nie ma wejscia o nazwie REMOTE lub cos w tym stylu, to B- moze byc sterowaniem, ale glowy nie dam. Sterowanie to +12V, wiec ten minus nie bardzo mi tam pasuje.
W jaki sposób przetestować to wyjście? To jest wyjście typu otwarty kolektor. Do pomiaru potrzebujesz zasilanie np 12VDC i rezystor podciągający. np 1 kom Minus zasilacza poodajesz na minus wyjscia (21) Plus zasilacza przez rezystor podajesz na wyjście oznaczone + (20) Pomiaru napięcia multimetrem dokonujesz na wyjściu opisanym + (20) względem minusa...
Problem rozwiązany - śmiga od tygodnia bez problemu - do czujnika uderzeniowego podłączyłem na stałe zasilanie (nic nie pyka bo steruje tranzystor a nie przekaźnik) - sterowanie minusem podłączyłem do wyłącznika maski (światło się w środku nie załącza) - czułość ustawiona na niską (brak fałszywych alarmów) Myślę że to najlepsze rozwiązanie, polecam...
Witam, mam pytanie prośbę, chciałem dołożyć sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Zamek kupiłem jak zwykle noxona. Jednak nie umiem znaleść żadnych informacji na temat gdzie się tam podłączyć i czym to jest sterowanie "minusem" czy "plusem". W jednym z tematów znalazłem poradę że w "24 pinowym złączu" a ja mam 20 pinowe. I sterowanie minusem ale po...
Według schematu wentylator 12V zasilany jest zasilaczem 24V, więc chyba ma prawo się popsuć. Sterownik LED ma wspólny plus a minus sterowany PWM, co dla diod jest OK, ale wentylator potrzebuje zasilania napięciem stałym około 12V, a sterowanie obrotami ma innym przewodem.
Są gotowe tego typu małe płytki, chyba nawet w wersji kitu do samodzielnego złożenia. Poszukaj na AVT, nie twórz koła na nowo, tym bardziej że nie masz pojęcia. Równie dobrze możesz zrobić to na dwóch przekaźnikach sterowanych właśnie tymi guzikami, ale tu nie ma żadnego zabezpieczenia itp. Przekaźnik sterowany przyciskiem na wejście jednego stycznika...
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
sterowanie minusem sterowanie aktywnym minusem sterowanie plusem minusem
pikanie radia citroen oporność głośnik układ sterowania zaworem
użytkownik mailo użytkownik mailo
Błąd 33 w kompresorach Atmos - czujnik temperatury Zamiennik tranzystora IGBT 30N120FDR – FGH30N120FTD, IKW30N120T2, FGA30N120FTD, IXGH30N120B3