Witam Panowie Dlaczego na przycisk do otwierania rygla czy też zwory elektromagnetycznej dajemy -, czyli sterujemy minusem a nie plusem? Układ elektroniczny, którego wejście jest aktywowane zwarciem do masy jest częściej stosowany, ponieważ łatwiej zapewnić stabilny stan "wejścia wiszącego w powietrzu". Na takim wejściu jest napięcie bliskie napięciu...
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Przekaźnik w module oświetlenia.P
BSS83, IRLML6402, IRLML6404, Si2301, z większych IRF9530, IRF9540 i jakie tam znajdziesz w hurtowni (np. tme.eu) czy internetowym spisie sklepów internetowych (elecena). Dodano po 1 Popatrz w dokumentację AVT3120 i AVT3166, w których będzie widać jak sterować tranzystorem (dwa oporniki i dioda zenera). W twoim wypadku potrzebny będzie opornik rozładowujący...
Witam Bez schematu czy chociażby szkicu trudno coś doradzić. Nawet nie wiadomo, czy kolega mówiąc o minusie ma na myśli GND czy -Vcc. Możesz wymienić ten tranzystor na PNP. ...w tym wypadku przerobisz klucz tranzystorowy na wtórnik emiterowy. Jeśli już to należałoby zmienić też jego podłączenie: Vcc - EMITER, KOLEKTOR - odbiornik - GND. Pozdr.
Oznaczenia " X1-1, X1-2, " to są wejścia, a " X2-1, X2-2 " są to wyjścia tego inwertera. Ich sposób oznaczania wynika z użytego programu do rysowania schematów (Eagle). Natomiast te niebieskie znaczniki są to symbole odwróconej w fazie sygnału. Mianowicie kiedy na wejściu inwertera jest napięcie to na jego wyjściu napięcie zanika i oczywiście odwrotnie....
niebiesko-biały pin 15 czerwono-biały pin 19 czerwono-żółty pin 11 niebiesko-żółty pin 17
Sterowanie minusem
W zasadzie każdy NMOS we właściwej obudowie ze sterowaniem cyfrowym LL (Logic Level) czyli 0 - 5V. Niepotrzebnie go ruszałeś. Wymieniłem GTV, ale niestety dalej nie działa. Na nóżce D IRFU9024 mam minus.
Musisz zdjac wtyczki z wszystkich wtryskiwaczy,jesli jeden jest podpiety to przekazuje napiecie dalej,a w toyocie masz sterowanie minusem,zawsze i w kazdej wersjii
Cewkami tych przekaźników steruje minusem komputer silnika kiedy dostanie sygnał z czujnika położenia wału że silnik się kręci więc musisz to sprawdzać w trakcie kręcenia rozrusznikiem . Co do wtryskiwaczy to one też są sterowane minusem przez komputer silnika.
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Czarno - Biały oraz Czarno - Zielony Nie zapomnij o diodach min. 5-6 Amper, jeśli to podepniesz pod jeden przekaźnik.
Schemat nr 3 Sterowanie minusem w białym 22-pinowym złączu : zamykanie - żółty otwieranie - biało/czarny
Tak to ma wyglądać, ważny jest kierunek włączenia diod, powinieneś użyć diod prostowniczych np. 1N4001: http://obrazki.elektroda.net/25_11993824... Jeśli pod maską masz osobną krańcówkę do alarmu (dorobioną) i włączysz ją jak narysowałem, to tam nie musisz mieć diody, jeśli masz oświetlenie komory silnika i podłączasz się pod jego krańcówkę to powinieneś...
Nie możesz się wpiąc w miejsce gdzie była stara centralka? Sterowanie minusem zapewne.
Zmień na sterowanie minusem i podłącz pod przewody sterujące (pewnie biały i brązowy)
sterowanie minusami niestety ktore kable nie powiem nie mam schematu, probowke w reke i sprawdzaj:)
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
Czyli tak właściwie bezpośrednio pod elektrozaczep po minusie? Tak, sterowanie minusem, bo plus zapewne masz już na elektrozaczepie. Pozdrawiam
Sterowanie minusem kolory: niebiesko biały z czarnymi kreskami- zamykanie żółty- otwieranie Są one koło przepustu od strony kierowcy POZDRAWIAM
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
wg. schematu złącz razem 85 i podaj +24V i rozepnij 86 i tu jest sterowanie minusem a 87a pozostaw na minusie
Powinno być w lewym dolnym słupku w wiązce schodzącej z drzwi brązowy z szarym sterowany minusem.
Jeśli jest wspólny plus to nic prostszego jak zmienić tranzystory na pnp, odwrócić polaryzacje led i zasilania i masz sterowanie minusem. Tak w ogóle to co ty kombinujesz z tą ładowarką?
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Konfiguracja ze zdjęcia: "Sterowanie minusem" https://obrazki.elektroda.pl/6175411800_...
Łączysz Noxona wg. schematu "sterowanie minusami" Biało/czarny z Noxona podłączasz do biało/błękitnego w VW przez opornik 180Ω W to samo miejsce do biało/błękitnego w VW podłączasz biały z Noxona oraz czerwony (domykanie szyb)
Cewkami przekaźników sterujesz minusami z tego rozbudowanego ustrojstwa , plus masz na stale. Na styki przekaźników dajesz plus ..... i to cała filozofia. Z mocą przekaźników nie przesadzaj , to tylko mały prąd sterowania!
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Do sterowania są wykorzystywane następujące piny oraz przewody w zamku od drzwi kierowcy: 7 - niebieski/czerwony 6 - biały/czarny 8 - brązowy/czarny/żółty. Sterowanie minusem. Który kolor odpowiada za daną funkcje należy sprawdzić samemu, dlatego podałem również numery pinów, gdyż czasem kolorystyka może być inna.
Robert H wysoko sie ceni taki prosty sterownik sterowany minusem mozna kupic za 30 zl a nie 80 jak chcesz adres to ci podesle
Najprościej zrobić to na przekaźnikach, coś takiego jak na rysunku tylko że x2
Sterowany minusem
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
(at)kazikszach no kurcze jako laik jeszcze nie mogę tego rozszyfrować. To w jaki sposób on jest sterowany,gdzie na układ (pin) musi byc podany jakis sygnal lub napięcie w celu jego otwarcia. Nie otwiera sie mimo ze ma napięcie na S. Jest to tranzystor typu, czyli sterowany minusem na bramce względem źródła.
Wygląda, że wszystko gra. Z tym, że C5 raczej powinien być podłączony masy, a nie do plusa, ale nie ma to wielkiego wpływu na działanie układu. Jednak układ ma pewną wadę. Po włączeniu zasilania licznik Johnsona (4017) może przybrać losową wartość. Żeby doprowadzić go do trybu poprawnego działania trzeba kilka razy przełączyć switch. Wypadało by więc...
Aw czym koledze przeszkadza sterowanie plusem. Przecież można zastosować przekażniki i sprawa będzie rozwiązana . AMPIO jest jednym z tańszych alarmów.
zazwyczaj fabryczny zamek w scorpio jest sterowany plusem[oczywiscie nieznaczy to ze niemoze byc sterowany minusem ale ja sie jeszcze niespotkałem z oryginalnym sterowanym minusem] w wiązce wychodzacej z drzwi kierowcy odszukaj przewody biały [zamykanie] i zółty [otwieranie] sprawdz czy jest nanich plus na przemian raz na jednym raz na drugim zamykajac...
Masz kupić przełącznik wielopozycyjny który jest w kabinie na desce.W nim jest układ sterujący z tranzystorem irf , są tam 4 wyjścia dwa zmostkowane + oraz wejście i wyjście - . Układ steruje minusem . Po podłączeniu zasilania zaświeci się pomarańczowa dioda
Sterowanie minusem. Pomarańczowo czarny to zamykanie, zielono czarny to otwieranie. Oba przewody 0.5 mm w przelotce drzwi kierowcy. Zasilanie ze skrzynki bezpieczników. Kierunkowskazy to niebiesko czerwony i niebieski w progu po stronie kierowcy. Oczywiście najpierw mierzysz, aby się upewnić że to te przewody, później podłączasz. Za schowkiem pewnie...
To jest sterownik centralnego, zasadniczo. Schematów dużo jest w dziale download samochody. Sterowanie siłownikami jest na trzech przewodach. Czarny z żółtym, niebieskim i czerwonym, brązowy masa, czerwony plus. Sygnał z drzwi sterowanie minusem, brązowy z białym i brązowy z czerwonym paskiem. Masz chyba wypaśną wersję z alarmem.
Witam zmontowałem ten układ i mam problem, ponieważ na schemacie sterowanie tym układem (chodzi o krańcówkę drzwi) jest "+" a u mnie jest minus:( sęk w tym że podał bym tam na krańcówkę +12V ale już jestem wpięty tam centralką od alarmu a ona jest sterowana minusem... :( Pytanie brzmi czy i gdzie mogę się wpiąć minusem żeby to wszystko działało? http://obrazki.elektroda.net/6_126919567...
Czy ja źle szukam czy może być to realizowane w inny sposób niż pojawieniem się napięcia. Prawdopodobnie, plus jest na stałe a sterowanie jest minusem, tzn. minus pojawia się po włączeniu oświetlenia.
Na forum znalazłem coś takiego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... czy jest to dobre rozwiązanie ?
Czy sprawdzałeś czy faktycznie lampka (tam gdzie jest kamera podłączona) się wyłącza? Czy kamera jest podłączona tak samo jak żarówka czy może pod plus i masę auta? Bo plus może być stały a minus sterowany i podpięcie minusa bezpośrednio pod blachę da taki efekt. Czy kamera ma baterię z której jest zasilana?
Mam takie pytanie czy te tyrystory, które widać na fotce przyklejone do radiatora,sterują prądem wejściowym i wyjściowym poprzez sterowanie "minusem"? To nie są tyrystory! To tranzystory MOSFET o polaryzacji N i jest to typowy ich układ pracy "w minusie", są też o polaryzacji P do zastosowań "w plusie" lecz są droższe od N i mają gorsze parametry....
Takie rozwiązanie (plus na odbiorniku, włączanie przez dołączanie do masy) nie jest niczym dziwnym i częste w samochodach (oświetlenie kabiny prawie zawsze jest tak łączone); natomiast taki układ przy reflektorach głównych jest już sporadycznie spotykany, i o to chodziło Autorowi tematu. Gdy ma się do czynienia ze "zwyczajnie" podłączonymi reflektorami,...
A jeżeli masz już ten układ w samochodzie (światło pod sufitką świeci jakiś czas po wyjściu z samochodu), to wystarczy równolegle do wyłącznika drzwi dać zestyk (też jest sterowanie minusem) i oświetlenie wewnętrzne zaświeci jakbyś otworzył na chwilę drzwi i zgaśnie po czasie jaki zwyczajnie wystarcza na włożenie kluczyka do stacyjki.
Na kierownicy nie ma być napięcia bo sygnał sterowany jest minusem.
Witam Panowie, Mam Fiata Siene auto seryjne z 97roku, w standardzie mam tam centralny zamek teraz planuje podlaczyć do niego sterowanie pilotem i stąd moje pytanie czy nie orientuję się ktoś czy zamek tam jest sterowany minusami(masa) czy plusem? Bo pneumatyczny napewno nie jest;] a jakie miejsce najbardziej polecacie do podlaczenia przewodow? bo nie...
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
Poprostu podajesz plus na stale na jedne koncowki cewki prekaznika a do dugich podpinasz przewody z alarmu i juz masz sterowanie przekaznikami taraz na wspolny podajesz rowniez plus ktory poda ci napiecie na koncowce NO czyli normalnie rozwartej
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Sterowanie minusem
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
Witam kolegów. Pacjent Audi A4. Dzisiaj z wujkiem podłączyliśmy u mnie moduł świateł dziennych z wykorzystaniem świateł drogowych. Wszystko działa super. Założyliśmy tylko dodatkowo diode jednokierunkową bo po właczeniu świateł pozycyjnych moduł ładnie się wyłaczał jednak po włączeniu świateł mijania moduł włączał światła dzienne znowu. Dioda rozwiązała...
Szukam rozpiski połączń wtyczki radia w Citroen Jumper z 2017r. lub innego sposobu na uruchomienie pełnej funkcjonalność radia. https://obrazki.elektroda.pl/5094682900_... Część "aa": Numer styku Przypisanie styków złącza 1 Sterowanie "plus" głośnika tylnego prawego 2 Sterowanie "plus" głośnika przedniego prawego 3 Sterowanie "plus"...
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
... aj jeśli chodzi o rozpiskę przewodów to można poradzić sobie miernikiem. Szukasz napięcia +12V i 0V przy wyłączonej stacyjce na swoim sterowniku, potem ktoś przekręca regularnie kluczykiem na otwieranie (co sekundę) a ty podłączasz się miernikiem pod +12V i szukasz napięcia 12V na pozostałych złączach (sterowanie minusem) i to samo z zamykaniem....
Cześć, Potrzebuje zakupić przekaźnik 4,5 pinowy, sterowany minusem, stykowy. Zależy mi na tym aby sygnałem dźwiękowym w samochodzie (minusem), włączać inny element, który również jest sterowany minusem. Na allegro są tylko bipolarne, a ja potrzebuje chwilowy, stykowy, może da się to jakoś inaczej rozwiązać?
Sterowanie minusem w module drzwi kierowcy, trzeba zdjąć tapicerkę i tam się podłączyć
Dodam tylko, że dużo zależy od tego jaką ustawisz logikę pracy. Możesz ustawić tak, aby sygnałem OPEN A pracować w cyklu: 1-szy sygnał OTWÓRZ, 2-gi STOP 3-ZAMKNIJ, 4-ty STOP itd, lecz możesz też ustawić logikę by OPEN A otwierało bramę a OPEN B zamykało. Tak jak kolega napisał wszystko jest w przystepny sposób opisane w instrukcji. Dobrze ją znać. Przy...
system znajomego wysteruje zamki na pewno , ale mogą za sekunde odbić i jeszcze dalej te błędne impulsy które mogą zamknąć lub otworzyć auto niespodziewanie
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Można to zrobić,zero kłopotu.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
Z tego co pamiętam to były moduły sterowane przerywaczem i czujnikiem indukcyjnym, nie wiem jaki jest Twój, ale i tak są sterowane minusem, do tego dochodzi jeszcze cewka inaczej zasilana, wnioski: kup lub zrób moduł przystosowany do plusa na masie, wyjdzie Cię to taniej.
Tak, nie przyłożyłem i poprosiłem o poprawę schematu. Oba S+ bo sterujemy minusem układu, prąd zmienny ma sterować pracą MOSFET myślałem że jest git. Prąd sterowania można dołożyć diodę i kondensator czy jak Pan uważa jak to poprawić?
Złącze 6pin 1-do modułu domykania szyb 2-Wyłącznik drzwiowy sterowany plusem 3-Wyłącznik drzwiowy sterowany minusem 4-moduł odcięcia zapłonu/rozrusznika 5-wejście "plusa po stacyjce" 6-podłączenie do obwodu światła stop Złącze 12pin 1-6 podłączenie do siłowników centralnego zamka 7-minus zasilania 8-plus wyzwalany z pilota np do zdalnego otwarcia klapy...
jak wystarczy ci sterowanie w minusie i nie potrzebujesz push-pull to wystarczy dodac tranzystor pnp mocy w ukladzie wtornika emiterowego i po sprawie.
To nie jest syrena cyfrowa, kluczyka szukaj u instalatorów alarmów (z odzysku), lub wymienić na inną - sterowaną minusem.
Na elektrodzie jest taka opcja jak ,,szukaj", więc bez problemu można znaleźć dziesiątki takich tematów. A jeśli kolega pytał o sterowanie minusem (0) i pytał o konieczność podłączania rezystora pull-up, to chyba moja odpowiedź była wyczerpująca? Nieprawdaż?
Tam wpinasz sie w klawisz sterowania zamkiem. Sterowany minusem. Jak podłąxzyleś?
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
A to masz zapewne Alarm Masters Firmy WIK z Gdańska. Schematu nie posiadam ale moge Ci podpowiedzieć z kąd wychodzą kable z centralki od centralnego. Z alarmu wychodzi złacze 10 pinowe i obok tego złacza jest małe złacze 3 pinowe. W tym złaczu 3 pinowym wychodzą dwa przewody , jeden jest koloru czarnego a drugi czarno czerwonego. alarm jest sterowany...
normalnie po przekręceniu stacyjki dostaję cały czas jest stały plus+12V względem masy (ale po pewnym czasie odłącza system jak nie zapalisz), podczas pracy cewki dostają impulsy minus zasilania sterowanie minusem.
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
Pod tym linkiem masz instrukcje" PLC" modułu http://www.e-alarmy.pl/download/instrukc... ,który możesz zakupić w Warszawie .Dowolne sterowanie + czy minusem podając krótkotrwały impuls możesz właśnie wykorzystać do sterowania czasowego ustalając na jaki ma być zwolniony rygiel w drzwiach
Witam, co to znaczy sterowanie plusem czy minusem? przedstawiony uklad to zwykly inverter, "odwroci" logicznie podany sygnal. Czy sterowanie plusem ma oznaczac ze 255 jest bliskie +Ucc a 0 bliskie 0V a sterowanie minusem ze 0 to +Ucc a 255 to +Ucc? Pozdrawiam
Witam, mam pytanie prośbę, chciałem dołożyć sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Zamek kupiłem jak zwykle noxona. Jednak nie umiem znaleść żadnych informacji na temat gdzie się tam podłączyć i czym to jest sterowanie "minusem" czy "plusem". W jednym z tematów znalazłem poradę że w "24 pinowym złączu" a ja mam 20 pinowe. I sterowanie minusem ale po...
Po zamknięciu drzwi centralka cały czas jest pod napięciem i pobiera prąd. Osobiście nie polecam tego gadżetu. E46 ma sterowanie minusem. Miejsce wpięcia to: 1. We wiązkę z lewej strony nad nogami kierowcy. 2. W module komfortu za schowkiem pasażera. Odpowiednie przewody trzeba wyszukać żarówką lub woltomierzem. Dawno podłączałem i nie poczyniłem notatek....
ford ma jeden stały plus a podajesz na dwa pozostałe naprzemian minusy
witam poszukuje następującego rozwiązania na zasadzie,mam urządzenie które steruje minusem i po włączeniu jest cały czas minus a po ponownym naciśnięciu minus zanika . A ja muszę mieć tak, naciskam jest minus na wyjściu ze sterownika który da tylko impuls naciskam drugi raz daje następny impuls ,chodzi o to że urządzenie które ma być sterowane potrzebuje...
Cewka zostaje , i jeśli masz obok cewki 3 pinową końcówkę mocy to też zostaw , moduł zapłonowy będzie miał lżej . Jeśli dobrze pamiętam to ten trzypinowy moduł sterowany jest plusem a ten moduł od golfa steruje minusem... jeśli dobrze pamiętam
Światła mijania sterowane są minusem. Przełącznik daje sygnał do Bodykomputera, a on steruje przekaźnikiem zintegrowanym w skrzynce bezpieczników w komorze silnika. Zobacz PW, może pomoże.
swiatla plusem Dodano po 5 ale przkazniki minusem :)
A jakie masz to wozidło , czasami nie japońskie? Przywołany w linku przerywacz jest do sterowania plusem , a Twój do sterowania minusem!
Co to za "halogeny"? Jako robocze? Z jakimi jeszcze mają się świecić? Natomiast wyjścia/nóżki przekaźnika to tak: 30 - fakt, zasilanie styku roboczego; 87 - wyjście na lampy; 86 - sterowanie (plus); 85 - minus sterowania, ale nie zawsze na masę - zależy od zaplanowanego sposobu pracy lamp; 87a to styk otrzymujący napięcie gdy nie podajemy żadnego napięcia...
Witam Regulator ten można łatwo przeregulować do pracy z napięciem sterującym 0-10V. Po zdjęcie przedniej pokrywy mamy dostęp do 3 potencjometrów umieszczonych na płytce za pomocą których możemy ustawić: 1 - przy napięciu sterującym 0V ustawiamy napięcie wyjściowe regulatora na 0V 2 - przy napięciu sterującym 50% tj. 5V ustawiamy napięcie wyjściowe...
A to dobre pytanie. 65 i 86 to sterowanie przekaźnika. Zazwyczaj plus pojawia się po stacyjce, więc podanie plusa na ten pin bezpośrednio nic nie uszkodzi. Jednak jeśli podasz plus na pin sterowany minusem przez ECU przy włączonym zapłonie lub np. otwartych drzwiach( które czasem też uruchamiają pompę paliwa} najprawdopodobniej uszkodzisz sterownik...
Na mierniku napięcie się zmienia rośnie i maleje, czyli sygnał nie jest PWM? I jeszcze dodaję, że sterownik steruje masą: ma jeden wspólny plus i kolory RGB steruje minusami.
Odłącz kabel przy czujniku i zobaczysz czy zgaśnie. Teraz pytanie sterowanie jest plusem czy minusem ?
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Model W-168 ma sterowanie dwoma minusami.
sterowanie minusem podlaczyc sterowanie aktywnym minusem sterowanie plusem minusem
zmywarka whirlpool wirnik pompa wyłączanie podświetlenia klawiatury duża dawka paliwa
Przekładnia pasowa: Jak osiągnąć 1500 RPM z 15 RPM? Zasilacz impulsowy ER933S-41390-P02 - specyfikacja i diagnostyka