Centralny zamek nie jest sterowany tym modułem co masz na zdjęciu! Moduł centalzamka wygląda tak:
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Strona 63 na przykład.
Tak. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Przewody w przelotkach między drzwiami a słupkiem sprawdź, tam chyba leci sterowanie po Can do modułu szyby a potem na siłownik.
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
krańcówki jak w golfie4 na module a sterowanie masa i masa + 180ohm
Wszystko ok. tylko lampką steruje moduł centralnego zamka. Proszę bardzo schemacik
Montuję, nie ma problemów, co chcesz serwisować?. Producent w Warszawie. Podstawowe funkcje i parametry: interpretacja sygnałów z magistrali CAN: otwarcie/ /zamknięcie zamka centralnego, włączenie/wyłączenie zapłonu, otwarcie drzwi itp. blokada elektryczna zapłonu NC (NAIS10A) spoczynkowo zwarta 1 linia dozoru włączników masowych 1 wejście czujnika...
odłącz przewód A7 od odbiornika radiowego i podawaj mu mase powinien sterować siłownikami ,jeżeli nie to uszkodzony jest moduł centralnego
Możesz podłączyć siłowniki, ale nie będziesz miał sterowania z drzwi kierowcy. Lepiej podłączyć przez moduł centralnego zamka.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
Ale to sterowanie modułu centralnego zamka nie jest nigdzie teraz podłączone. Tam dochodziły dwa przewodu z centralki autoalarmu. Przewód czerwony -> masa po uzbrojeniu, +12V po wyłączeniu Przewód zielony -> +12V po uzbrojeniu, masa po wyłączeniu
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Pilota już dodałeś ? Sprawdzałeś czy czasem na starym module nie idzie zaprogramować pilota ?
Pewnie, że możemy.
Witam. W zał. schemat - okablowanie zamków drzwiowych w PEUGEOT 806 1.9 D Turbo od 1994 do 2000r. Zauważ, że z modułu sterowania zamków wychodzi sygnał na oświetlenie wnętrza.
wewnątrz drzwi kierowcy na module pin 10 i pin 20 masą
Patent polega na tym, że obaj panowie podali rozpiskę do M6 przed '05, a solecki.m ma już tą nową i sterowanie jest inaczej. Inny jest też moduł bezpieczników itp. Solecki.m -> ten opis który podałem działa, możesz go zapisać w kajeciku ;)
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
to ci da ze bedziesz wiedzial w ktore miejsca sie podlaczyc .Tzn. na jednym podanie plusa ma zamykac zamki a na drugim otwierac . Pamietaj tylko ze sterowanie jest plusami wiec musisz podac impuls na zam/otw plusowy . Cwicz to na zamknietych drzwiach inaczej nie pojdzie centralny
Lampart PST-S czy znalazł ktoś instrukcję połączeń i sposób programowania do tej centralki?
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Bo masz ten moduł uszkodzony. Pomijam fakt, że steruje wszystkimi szybami.
Ten mniejszy plik (drugi) strona 15 i 16. Masz schemat sterowania centralnego zamka i klapy bagażnika. Wszystkim zarządza moduł A112. Czyli GEM. W normalnym języku nie było? :D
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
nie działa zamykanie auta z pilotów. 1. Czy otwieranie z pilotów działa? 2. Czy sygnał, zamykanie/otwieranie trafia do antenki modułu komfortu (jeżeli zdalnie sterowany centralny zamek jest zamontowany fabrycznie)? 3. Czy centralka zamka dodawana była oddzielnie. 4. Czy oba piloty sprawdzono na testerze sygnału z pilotów?
Najpierw sprawdź siłowniki w zamkach podając na nie napięcie 12V - niestety nie pamiętam na które przewody z wiązki, ale łatwo poznać po otwarciu zamka które idą do silniczka itp. Jeśli wszystkie siłowniki masz OK to następnie przebadaj przewody aż do modułu centralnego (będzie za schowkiem po stronie pasażera, pod siedzeniem pasażera, gdzieś indziej...
Moduł komfortu kontroluje m.in.: szyby otwierane i zamykane elektrycznie elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne centralny zamek układ klimatyzacji podgrzewanie foteli czujniki deszczu pracę wycieraczek i spryskiwaczy do szyb oświetlenia wewnątrz samochodu szyberdach alarm fabryczny system kontroli trakcji system wspomagania parkowania automatycznie...
Ja natomiast do sterowania "masą po uzbrojeniu" stosowałem proximę lub st-1000
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Z tego co pamiętam ten moduł ma czujnik indukcyjny domknięcia szyby. Rozumiem że sterujesz go z zamka centralnego a nie z alarmu. Jeśli tak to możesz zastosować układ różniczkujący kondensator + rezystor (równolegle) w szereg z przewodem wyzwalającym od modułu. Kondensator ok. 100uF i rezystor 33kOhm. pozdr
czy możesz podać w jaki sposób można połączyć sterowanie centralnym zamkiem innego producenta do modułu gem?
Nie powinno być problemu, sterowanie (o ile dobrze pamiętam)dwoma "-" w module komfortu, kolory przewodów powinny być np.tu:http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
Moduł ten steruje alarmem fabrycznym, zamkiem tylnej klapy , klapką wlewu paliwa, czujniki z drzwi itp. i wyjscia do modułów drzwi sterujących szybami.
Zamkami sterują silniki szyb i moduł komfortu , bezsensowne duże koszty. Można założyć zwykłe siłowniki np. https://e-adma.pl/p/196/2995/silownik-ce...
Szukam schematu ideowego (nie schematu podłączenia panie moderatorze) modułu Audiovox "AS9159" (centralnego zamka), oraz schematu modułu "AA9158" (zwiększającego obciążenie wyjścia sterowania centralnego zamka) alarmu firmy Prestige APS150MX. Chciałbym do istniejącej centralki APS150MX dopasować uniwersalny moduł zamka centralnego, o dużo większym prądzie...
A czy Seo Dolphin będzie bez problemu sterował centralnym zamkiem ? Czy zamki nie są w tym samochodzie sterowane CAN ?
Z tego co przeczytałem wnioskuję, że na razie posiadasz tylko luźne kable. Zamontuj najpierw napędy szyb, żeby było czym sterować. Później zwykłe przełączniki sterowania szybami. Na koniec możesz dokupić moduł domykania szyb i będziesz miał już komplet.
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk...
Witam. Nie działa mi centralny zamek w skodzie nie otwiera z pilota. Sprawdziłem że zepsute są 2 piloty których napewno nie dokupienia. Czy możliwa jest wymiana całego modułu sterowania centralnego zamka??(żeby nie ciąć wiązek kabli) Na takiej zasadzie że po prostu podłącze nowy z nowymi pilotami?? Gdzie go szukać w skodzie?? Która generacja Skody Fabii...
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Szybami steruje moduł w pompie centralnego zamka.
jeżeli to mitsubishi,to w okolicach kolumny kierowniczej przeważnie pod nią po lewej stronie będzie moduł centralnego zamka,poznasz go po cykaniu przekazników,kolorów do tak starego modelu nie mam,ale sterowanie będzie dwoma masami na przewodach w kostce dochodzacej do tego modułu,w starszych mitsubishi były to przeważnie kolory brązowe z jakąś kreską,tyle...
W module ZKE masz dwa wolne piny 17 i 4 w żółtej wtyczce z których sterujesz plusami.
w samochodzie jest moduł komfortu Moduł komfortu: 6Q0959433 [*] [*] Jeżeli centralny zamek będzie sterowany tylko kluczykiem to moduł z końcówką A, G lub H Jeżeli ma być sterowany pilotem to moduł z końcówką C, E, F lub D. Moduły drzwi: 6Q1959801 6Q1959802 lub 6Q1959811 6Q1959812
kluczyk w zamku podaje drugi impuls a alarm tego ci nie poda chyba że masz taki alarm bo też są takie opcje. Jednak przy twoim alarmie ta przeróbka daje ten sam efekt.... wyślij mi fotki pilotów i centralki to może będe wiedział jaki masz alarm... a schemat nic ci nie da bo wszystkim steruje moduł centralnego zamka i elektrycznych szyb bo to w BMW jest...
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Chevrolet jest dość "specyficzny", sam mam Aveo T255 ale nie pamiętam czy za mruganie kierunkowskazami odpowiadał moduł sterowania z pilota czy moduł alarmu. Niestety strona na której były schematy online do Chevroletów aktualnie nie działa a na drugiej są one dość ubogie. Jak będę w domu mogę sprawdzić dokładniej w TIS-ie Dodano po 22 Udało mi się...
W jakim miejscu sugeruje? Kostki pod ECU przepatrzone wszystko ok kostki lewy boczek kierowcy też wszystko ok, podmieniany moduł kierownicy wraz z manetkami zostaje tylko moduł komfortu. W module komfortu siedzi centralny zamek i sterowanie manetkami też mi się wydaje.
Chodzi o odbiornik zdalnego sterowania na podczerwień moduł zamka centralnego immobilizer
1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk...
Niestety nie mam schematu modułu centralnego zamka, ale przy pomocy miernika znajdziesz w niej przewody odpowiedzialne za sterowanie otwieraniem/zamykaniem. Brązowy i biały. Moduł jest na zdjęciu.
Dość ciezki samochód. Kierunki po prawej stronie w nogach pasażera na czarnum module: niebieski z brązowym,niebieski z zielonym,niebieski z żółtym. Sa na dwóch dużych kostkach dolnej i górnej - musisz odseparować diodami. Zasilanie najlepiej z akumulatora. Za schowkiem masz moduł od centralnego zamka na nim masz sterowanie i krańcówki drzwi- nie pamietam...
Witam, posiadam Hondę wymienioną w temacie. Chciałbym do niej zamontować centralny zamek sterowany pilotem. Samochód posiada centralny zamek, ale co musiałbym kupić aby działał na pilota? Słyszałem,że wystarczy kupić jakiś moduł który będzie nim sterował. Tylko jak to się fachowo nazywa? I czy tylko to wystarczy?
hej! jak sterowany jest centralny w fordzie eskorcie plusem czy masa.chce podlaczyc modul zdalnego sterowania.moze ktos sie orientuje pod jakie przewody sie podpiac.pozdr
Z tego co pamiętam do bezpiecznika 58 i 46 przychodzą dwa czerwone przewody. Na bezp. nr 58 miałem 1,5V, a na nr 46 - 12V, a mimo to szyba pasażera nie działała. Tak więc zastanawiam się czy czasem nie uszkodził się centralny moduł który steruje chyba pracą szyb.
W tym roczniku (1999-2002) sterowanie odbywa się przez podanie impulsów "masy". Otwieranie - niebiesko/czerwony (pin-1) Zamykanie - zielono/żółty (pin-8) w 15'pinowym złączu modułu centralnego zamka za schowkiem, po prawej stronie kabiny.
Bo tam jest cały moduł sterowania w drzwiach ,szyby ,centralnego zamka i elektrycznych usterek i w dodatku połączone z modułem komfortu
Znalazłem schemat centralnego. Steruje nim moduł M001. Teraz, gdzie on jest i czy go mam?
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
Sterowanie podłącz do przewodu brązowo/szarego - pin 20 w niebieskim 36'pinowym złączu z tyłu modułu sterującego lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. https://obrazki.elektroda.pl/5361237300_...
Witam serdecznie Mam Peugeota 308 z 2010r. Zgubiłem jeden kluczyk i został mi tylko kluczyk bez sterowania centralnym zamkiem. Kupiłem uniwersalny moduł centralnego zamka z pilotami. Proszę o pomoc w podłączeniu, może ma ktoś jakiś schemat. Do tego peugeota 308 nie znalazłem nic w internecie niestety :/ Z góry dzięki za pomoc
Centralka zamka na prawym łączeniu słupka A z progiem(wgłębi za prawym głośnikiem, brązowe pudełko wielkości paczki fajek) Sterownik radiowy jest elementem modułu wewnątrz skrzynki bezpieczników po lewej stronie, pod kierownicą. Zamek fabrycznie jest sterowny tylko pilotem lub przyciskiem na konsoli centralnej (brak masterów i sterowania z wkładek)
Chodzi mi o schemat: - połączeń modułu bordnetza, - centralny zamek, - składanie lusterek, - sterowanie szyb, - sterowanie wycieraczek przód - tył. - climatronic. Orientujesz się jak najlepiej dojść do wtyczek modułu komfortu? Masz rozpiskę bezpieczników i przekaźników do mojego modelu?
Tam jest możliwe sterowanie tylko w module w prawych drzwiach. On steruje wszystkimi drzwiami.
Spróbuj tak: Programowanie pilota seat toledo II 99r. 1.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni. - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. - Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. - Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. - Wyjąć kluczyk i skierować...
Gdzie znajduje się w moduł zdalnego sterowania centralnego zamka w Seacie Cordoba z 2000 roku - problem: centralny działa ale nie na pilota, pilot ok.
Centralny bez pilota, sterowanie z wkładki, dołożona centralka uniwersalna, działa wszystko oprócz drzwi kierowcy, więc brak związku usterki z dołożoną centralką, która tylko steruje oryginalnym modułem zamka centralnego Opla.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
Moduł ma po 3 przewody do otwierania i zamykania "Skonfigurowałeś" do sterowania impulsami masy ?
Nie zadziałało, ale już wiem jak zrobić: 1.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni. - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. - Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. - Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. - Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Wlaśnie przed chwilką zawęziłem poszukiwania, jeśli odłącze od centralki alarmowej przewód zamykania (centrala silicon prelude), to światełko pięknie wygasa. Z tego co mi wiadomo moja centrala steruje centralny zamek-masą ale po drodze powinien być jakiś moduł, który z kolei steruje siłownikami. Moje pytanie czy w tej centrali da sie skrócić czas trwania...
Moduł tego centralnego jest sterowany z pilota i ma wyjście na kierunki? Jeżeli tak, to na 99% któraś dioda separująca wewnątrz modułu zdechła.
Gdzie jest moduł zamka centralnego VW Sharan 2002.r Centralnym zamkiem steruje moduł znajdujący się nad nogami kierowcy, nad gniazdem diagnostycznym. planuję podłączy uniwersalny sterownik zamka centralnego Chyba lepiej kupić używany pilot lub naprawić stary, do programowania nie potrzeba nawet komputera.
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
A nie da się prościej zrobić sterowania zamka-np.na module zamka centralnego bez używania przekaźnika-w rozpiskach dla modeli 95 i 94 coś wspominają o podpięcie pod piny za sterownikiem cz?
Witam! Predator plus nie posiada sterowania bezpośrednio siłownikami. Musisz zastosować dodatkowo centralkę sterującą siłownikami (koszt ok. 20zł). Z Predatora na pinach 1 i 2 wychodzi impuls otwierania i zamykania ale do modułu sterującego siłownikami a nie bezpośrednio do siłownika! Pozdrawiam!
Posiadam forda focusa mk1 z 2000 roku. I mam w nim centralny zamek otwierany tylko z kluczyka. Moduł jest ten z różowa naklejka. Jaki bym musiał zamontować moduł aby mieć możliwość otwiera centralnego zamka z pilota. I czy wystarczy wymiana tego modułu aby wszystko poprawnie działało.?
Kierunki: zielono-niebieski i zielono-czerwony w wiązce progowej i przy bezpiecznikach, zamek centralny sterowany masą: brązowo-żółty i brązowo-biały, alternatywnie brązowo-czarny i brązowo-czerwony, przy module pod kolumną kierownicy. Czujnik drzwi na przewodzie czarnym przy bezpiecznikach, bagażnik-trzeba pociągnąć przewód do lampki. Blokada rozrusznika:...
Zostaw tą kostkę zamka w spokoju, nie rozumiesz o co mi chodzi... Wolna kostka w bagażniku u Ciebie to sterowanie które nie jest podpięte i najprawdopodobniej ono jest przyczyną komplikacji poszukaj tych sterowań przy module przez żarówkę do masy i możesz sprawdzić w bagażniku czy to napewno to potem przy module,a a jak nie to zostaje warsztat...
Witam wszystkich, mam problem z BMW E66 730d z 06r. W aucie nie działają szyby, rolety i sterowanie foteli, a także centralny zamek. Bezpieczniki sprawdzone, zasilanie na modułach drzwi jest. Same moduły po rozebraniu wyglądają ok. Po podłączeniu kompa brak komunikacji z modułami drzwi, jak i foteli. Bezpieczniki sprawdzone w schowku i bagażniku. Co...
Nie mam na 100% pewności, ale tak kojarzę, że centralny sterowany jest z BCM. To na zdjęciu w twoim poście to nie BCM. Jakie objawy? Centralny nie działa w ogóle, czy tylko z pilota?
Silniczkiem zamka steruje moduł umieszczony w silniczku podnośnika szyby, może tam coś niedomaga. Weź żarówkę 21W, taką jak do świateł stop lub kierunkowskazów i podłącz zamiast silniczka, zobaczysz czy zapala się pełną mocą przy zamykaniu/otwieraniu czy tylko się żarzy
Zacznij od tego. Moduł steruje, ale jak dostaje dziwny sygnał, może głupieć.
Witam wszystkich. Mam mały problem z decyzją i stąd pytanie. Yaris 04 z oryginalnymi siłownikami centralnego zamka. Dokupiłem moduł do sterowania z kluczyka i ..., jeśli kupić kluczyk używany do przeprogramowania to jaki lub czy ewentualnie czy można zaadaptować zaminnik-scyzoryk?
RTX, podłączyłem i wszystko działa jak należy W którym miejscu (dokładnie) i w jaki sposób podłączyłeś sterowanie CZ w samochodzie ? Prawdopodobnie masz niewłaściwie wpięty sterownik w instalację samochodu i jednocześnie z "zamknięciem" auto uzbrajasz fabryczny alarm.
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Sprawdź na pompce jakie są sterowania z drzwi czy + czy - , wystarczy że przez próbówkę podasz napięcie albo masę na piny w pompce albo sprawdź w drzwiach w zamku cym jest sterowany.
sterowanie modułem tyrystorowym sterowanie modułem peltiera sterowanie modułem komfortu
lodówka bosch rozszczelnienie klapa pralka otworzy blaszak skraplanie
fotowoltaika instalacja fotowoltaika instalacja
Wymiana sanek w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM - krok po kroku Wyciek oleju z odmy w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM