Zależy czy włącznik steruje masą czy plusem Jak masą to nie zadziała, wtedy daj na 86 napięcie po stacyjce
AVR (serii podstawowej) nie mają możliwości wewnętrznego podpinania do masy (pull-down). Jeśli ustawisz zero w rejestrze DDR i zero w rejestrze PORT to na pinie będzie wysoka impedancja - czyli jak nic nie będzie podłączone to w rejestrze PIN będzie stan nieokreślony (zwykle wysoki). Jak już musisz sterować plusem to koniecznie trzeba zrobić pull-down'a...
Drogowe to przekaźnik a jego sterowanie nie musi być plusem tylko masą Sprawdź sposób sterowania na przekaźniku
Ważne jest to że w 360 sterowanie jest masą, bo wzbudzenie ma połaczenie wew w prądnicy z plusem. A w 330 jest połaczenie wzbudzenia też z + tylko że na masie jest plus. To tak jak w alternatorach sterowanych masa oraz plusem.
Żadnego przekaźnika! Rygiel zasilany jest plusem, tylko sterowanie masą.
No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
POkaż jaki masz regulator , steruje masą czy plusem?
Napisałem jasno i wyraźnie, że w silniku nie ma sterowania plusem, tylko jest sterowanie masą - czyli z ECM przychodzi masa na wtryskiwacz benzyny i ten właśnie przewód został rozcięty przez gazownika. Wspólny dla wtryskiwaczy benzynowych jest +12V po kluczyku.
Sterowanie plusem masa czy PWM ?
A sterowany jest masą czy plusem? Zobacz tu kolega dał schematy. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jest na stale do plusa sterujesz go masą więc musi się pojawić niski żeby zaświeciła i co tu kombinować? A spróbuj odwrócić LEDa i dać koniec do masy może się logika logiczniejsza zrobi :).
Biały i żółty to biegi szybki i wolny sterowane plusem. Masa brązowy. Możliwe że "wisi" szczotka masowa i jak podałeś zasilanie na szczotki od 2 biegów jednocześnie to silniczek ruszył na krótko mimo że jest niesprawny.
W golfie III (zamek pneumatycznuy)zdaje się jest sterowanie plusem, w mercu 190 jest sterowanie masą. Co do BMW to nie mam pod ręką danych, ale zdaje się również masa(sprawdze to).
Bezpiecznik jak sterowanie plusem masa jak minusem.
Siłowniki są sterowane plusem. Po schemacie z pierwszego obrazka widać, że masa jest wspólna. W przypadku centralek to kable ze siłowników się nie różnią. Błądzisz a to dlatego że sterowanie siłownikami realizowane jest poprzez zmiane polaryzacji. Sygnały są zamieniane podczas otwierania i zamykania. Pytanie do autora. Czy w twoim aucie są siłowniki...
Owszem zle opisalem problem. Uklad ma byc do sterowania swiatlami przyczepy. A tam jest wspolna masa a w tym ukladzie na wyjsciu jest odcinana masa. Potrzebuje odcinac plusy
R i S podeprzyj do plusa rezystorami 5k, sterowanie masa na R lub S.
Przekaźnik najlepiej na 12V taki który pewnie łapie przy 8-9V, bateria wytrzyma jeżeli w stanie spoczynku baza tranzystora będzie utrzymana na poziomie 0V. Jeżeli jest sterowany od plusa to masa buzera jest zapewne połączona na stałe z masą układu.
swiatla plusem Dodano po 5 ale przkazniki minusem :)
Witam ponownie. W zależności czy czujniki mają wyjścia: - PNP (sterują plusem) podajemy na S/S masę - NPN (sterują masą) podajemy na S/S plus Rzeczywiście TJ to wyjścia PNP (moja omyłka). Trzeba podawać na punkty C plusy zasilaczy. Są po to podzielone na grupy aby jedna z nich mogla sterować np. napięciem 5V, inna 24V, jeszcze inna 12V. Po wystawieniu...
Sterowany jest plusem , minus jest dany na karoserię więc samo się rozumie no nie wiem chyba że to auto ma plus na masie , ale to raczej bardzo mało prawdopodobne, na 99% jest masa na blachę a sterowany plus
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Zewnetrzny tranzystor i sterujesz masą. Przekaźnik podpięty do plus 12V na stałe.
Wystarczy jeden bezpiecznik. A sterowanie możesz zrobić nie masą, a plusem po stacyjce.
- Wysokoprądowe, w pełni konfigurowalne wyjścia przekaźnikowe (sterujące) 0.5s / 3.5s - Sterowanie masą, plusem lub pneumatyką z możliwością podłączenia bezpośrednio siłowników Masz wszystko, co potrzebujesz do wysterowania każdego typu centralnego zamka. http://obrazki.elektroda.pl/3154641200_1...
Po pierwsze - przedmówca sie pomylił a autor miał rację - na SBS podaje sie +24V a nie masę (jak to u Nice - sterowanie jest plusem a nie masą...). A co do zwarcia - jesli dotknąłes wyjściem 0 Shelly do 24V napędu a Shelly nie był wysterowany - nie powinno było sie nic stać, bo dotknąłes przewodem wiszącym "w powietrzu" wiec bez potencjału. Pewnie zwarłes...
Czym by sterowanie nie było, Jak by było masą to wystarczy dać masę na led z budy zamiast z żarówki a sterowanie przesłoną dać masą drogowych. Plus jest cały czas po włączeniu świateł. Dlatego dziwi mnie że mu plus ginie, powinna ginąć masa sterująca włókno mijania.
Poszukaj zielono-czarnego i zielono-białego w progu kierowcy, tam masz sterowanie plusem kierunków.
Brzęczyk między plus a żarówkę, przekaźnik sterowany masą z krańcówki od ręcznego.Tak ja to widzę.
przekaźnik od cewki kompresora to 267 jest sterowany masą Jak podajesz mu masę to rusza? W tym temacie są dwa rodzaje paneli. Jeden daje plus jako sterowanie a drugi masę.
Zastosuj tranzystor n-p-n ,przekaźnik w kolektorze emiter na masę. Sterowanie tranzystora w bazie plusem.
To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
To teraz w zależności czy siłownik jest sterowany masą czy plusem jak mogę to sprawdzić?? Siłownik jest sterowany i masą i plusem bo to silnik prądu stałego. Jeśli masz te siłowniki zamontowane w aucie i wymieniasz tylko centralkę to konfigurujesz ją na sterowanie siłownikami-pierwszy schemacik na drugim zdjęciu
Golf III ma jednocześnie naprzemienne jednoprzewodowe sterowanie plus/masa i dwuprzewodowe plusem i nigdy nie było Golfów Trójek z zamkiem sterowanym masą. Takie sterowanie jest dopiero w elektrycznym zamku Golfa IV.
Toyota ma odwrotnie sterowane światła. Tam gdzie normalnie jest masa w Toyocie jest plus. A sterowanie jest masą zamiast plusem ;)
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Tam chyba nie ma BSM, to Toyota Aygo ze znaczkiem Peugeota, Sterowanie oświetleniem pewnie będzie jak to japońcu, trochę plusem, trochę masą
Idź do pierwszego sklepu motoryzacyjnego i kup zwykłe przekaźniki i to wystarczy.A co do kierunków to będzie potrzebne kilka diód prostowniczych by to było O'K.
Witam ponownie Nie do końca będzie tak pracowało Emiter ma być dołączony do masy a od plusa najlepiej dodaj opornik ograniczający prąd C-E lub w tym miejscu np przekaźnik na 5V który dębie czymś sterował. Na bazie też powinien być opornik ograniczający prąd bazy do ok 20 mA. Do sterowania bazą wystarcza 0,7 V. Nie napisałeś czy sterowanie ma być plusem...
Sterowanie masą czy prądem , ciągniki miały plus na masie.P
Tak, tylko celuję w P-MOS'y. Chciałbym włączać plusem, a nie masą. Jeżeli sterowanie będzie izolowane galwanicznie, to źródło tranzystora z kanałem N będzie na potencjale pływającym w stosunku do masy Twojego układu. Podłączasz dren do plusa, na źródle masz wyjście i wszystko.
Jeżeli masz rozwiązanie mechanicznie i wiesz jak to zamontować , to elektrycznie proste jak drut kolczasty. Silniczki maja trzy wyprowadzenie ; masa , plus i sterowania ze środka potencjometru /pokrętła/. Plus bierzesz z plusa z lamp świateł mijania , masa najbliższa , a sterowanie już napisane. Potencjometr podłączamy ; jeden do +12 po kluczyku , druga...
Jeżeli masą, to żółto-niebieski i zielono-niebieski. Ale 90-ty rocznik, to powinno być już sterowanie plusem. Masa była chyba w rocznikach 87-89. Zresztą, czy tak trudno to sprawdzić samemu?
W centralach VERSA wszystkie wyjścia (OUT1 ... OUT4) są sterowane masą. Nie można przestawić tego na sterowanie plusem. Dany sygnalizator należy tak ustawić, aby reagował na zanik masy. Czyli tak, jak to kolega właśnie ma. W centrali wyjścia mają odwróconą polaryzację, czyli w stanie normalnym widoczna jest tam masa. W momencie alarmu masa jest "zabierana"...
Coś kolego mieszasz. Przekaźnik ten zasila 2 pompy paliwowe jak i wtryskiwacze. Sterowany jest z ECU - czyli na cewkę przekaźnika idzie plus po stacyjce a z drugiej strony dostaję masę z ECU. Jest on sterowany masą z ECU - pin 3 z ECU. Więc brak plusa ze stacyjki lub brak masy z ECU. ECU poda masę prze jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu. Później wysteruje...
Zobacz czym steruje alarm czy masą czy plusem. Czarny - masa\ Czerwony plus 12 Niebieski wyzwalanie masą Biały wyzwalanie plusem. Jak podłączyśż do syreny plus i mase (czarny i czerwony) to przekręc kluczyk . Jeśli alarm wystawia plusa to wówczas niebieski zaślepiasz ,jeśli mase itd...
Przewody do blokowania to przewody sterujące wychodzące z drzwi kierowcy i bez fantazji z tym plusem tam jest sterowanie masą i blokowanie wlaśnie na nich, kierunki są dzielone każdy osobno na module za wyłącznikiem świateł-niebieskie z paskami, na kierunki po 2 diody, lampka na module za schowkiem środkowa kostka ( plusem) bagażniek w progu pasażera...
Masz sterowanie CAN. Zasilanie gruby plus i masa. Zarzadza silnik szyby.
Niestety nie wiem jak kwestia opilkow w filtrze. Co ciekawe na zapłonie jest 9v a przez chwilę po przekreceniu kluczyka 12v i spada do 9v. Też mnie to dziwilo więc po schemacie doszedłem do przekaźnika głównego który steruje tym ustrojstwem i zgłupialem czy on steruje masa czy plusem. Po schemacie widać że niby masa?!!? Aaa chyba już rozumiem. Jak nie...
pod 30 podlącz plus z akumulatora 85 masa 86 przełącznik podczas przełączania ma dawać plus czyli sterowanie przekażnika 87 do urządzenia
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Posprawdzaj bezpieczniki pod maską. Z tego co pamiętam,to plus idzie wspólny na żarówkę,sterowanie odbywa się masą.
Pytanie jeszcze tylko czy ten "STOP" jest sterowany (zapalany) plusem czy masą? Jeśli masą to ok. a jeżeli plusem to układ nie zadziała (a tak najprawdopodobniej jest).
Załóż przekaźnik który będziesz sterował masą, a przekaźnik podłącz tak aby sterował plusem, czyli http://obrazki.elektroda.pl/2611995800_1... 86 + po bezpieczniku, 85 masa z alarmu, 30 plus po bezpieczniku, a na 87 pinie będziesz miał sterowanie plusem.
Zazwyczaj tak, ale czasami instalator montuje dodatkowy przekaźnik sterowany masą lub "plusem" w jakimś odległym od centralki punkcie.
nie mam możliwości podesłania ci rysunku,ale połóż przekażnik nózkami do góry tak,żeby trzy nózki były na dole,zacznę od podłączeń dolnych: środkowa do jednego z przewodów siłownika np.niebieski,lewa stały plus,prawa sterowanie masą z alarmu,nózki górne: lewa stały plus,prawa stała masa,obydwa przekazniki krosujesz tak samo,środkowa dolna nóżka drugiego...
Brązowy - masa, Szaro czarny - plus po stacyjce, Czerwono biały - masa po przełączeniu na gaz, plus po stacyjce przy pracy na benzynie, nie wiem czy w stagu jest jakiś kabel na którym przemiennie występuje plus i masa, jak nie to podłącz przez przekaźnik, sterowany plusem z elektrozaworów.
Pewnie chcesz zamontować kamerę cofania ? w przekaźniku masz oznaczenia 85 ,86 i tam podłączasz jeden kabel do masy pojazdu a drugi dolutujesz do przewodu plusowego od żarówki cofania do zacisku 30 dajesz plus akumulatora a do zacisku 87 sterowane urządzenie i na nim będzie plus 12 V po włączeniu wstecznego masę sterowanego urządzenia (np. Kamera cofania)...
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Na schemacie masz tylko jej zawór Y156. Który ma stałego plusa i jest sterowany masą poprzez wypełnienie impulsu w zależności od potrzeb. Porada szkodliwa. Zawor ma stałą masę 31.
Wychodzi na to że masz sterowanie masą, czyli stały plus podawany jest na lewą nóżkę żarówki H4. Gdy podasz masę na mijania (środkowy pin żarówki) to świecą mijania (krótkie). Długie natomiast w starej wersji miałeś wyzwalane plusem. Teraz gdy podajesz plus na trzecią nóżkę H4 to powodujesz lekuchny przepływ prądu (różnica miedzy stałym plusem oraz...
Kupiłem uniwersalny pilot do centralnego zamka na allegro i mam teraz mały problem jak go podłączyć.Czy może ktoś pomóc gdzie szukać w tym modelu sterownika centralnego zamka?Czy sterowanie plusem,masą,czy inne???Proszę o pomoc.
Ja szukam takiego PWM (zasilanie 24V), który steruje plusem a masa silnika jest masą samochodu. Wiem, że taki że względu na inne MOSFETy jest bardziej kłopotliwy w zaprojektowaniu. Dlatego chyba do dziś takiego nie znalazłem, a jak już, to napięcie zasilania tylko do 12V.
Zegar, data, zezwolenia, sterowanie plusem, masa tak na mój gust będzie. Kiedyś nawet sobie zeskanowałem co gada radio do lcd i lcd do radia w przypadku pilota ale nie jest to zbyt łatwe.
Czy sprawdzałeś czy faktycznie lampka (tam gdzie jest kamera podłączona) się wyłącza? Czy kamera jest podłączona tak samo jak żarówka czy może pod plus i masę auta? Bo plus może być stały a minus sterowany i podpięcie minusa bezpośrednio pod blachę da taki efekt. Czy kamera ma baterię z której jest zasilana?
Jak zasilisz moduły silników to dasz radę je uruchomić (sterowanie naprzemienne plusem/masą) Poszukaj sobie schematu i działaj.
Rezystor 220 albo 270R. RESET oczywiście rezystorem do plusa, przyciskiem do masy.
Nie tak, jest plus, masa i sterowanie. Podajesz plusa na sterowanie to zamyka, podajesz masę to otwiera lub odwrotnie.
4066 to klucz, więc wyjścia/wejścia są bezpotencjałowe i podłączenie do plusa nie zaszkodzi. Niedopuszczalne jest połączenie wejść i sterowania z plusem, a wyjścia z masą.
Witam! Gdzie znajduje się "plus po stacyjce" w Oplu Agila B? W tym samochodzie sterowanie urządzeniami jest przez"masę"
LE, RE - sterowanie plusem LA, RA - wyjście 30 - plus 31 - masa Lepiej chyba jak załatwi sobie jakiś inny przerywacz, np. od golfa 2
Skąd pewność, że sygnał załączający kamerę cofania jest sterowany plusem a nie masą?
Co to za "halogeny"? Jako robocze? Z jakimi jeszcze mają się świecić? Natomiast wyjścia/nóżki przekaźnika to tak: 30 - fakt, zasilanie styku roboczego; 87 - wyjście na lampy; 86 - sterowanie (plus); 85 - minus sterowania, ale nie zawsze na masę - zależy od zaplanowanego sposobu pracy lamp; 87a to styk otrzymujący napięcie gdy nie podajemy żadnego napięcia...
Te 2 cienkie kable to sterowanie przekaźnikiem zależy czy na jednym cienkim jest stały plus a sterowanie jest masa lub odwrotnie, będzie stała pasa a plus steruję jego włączeniem
Nie chce psuć Ci diagnozy, ale sprzęgło sprężarki nie jest sterowane z ECU, tylko z modułu wentylatorów i jest sterowane plusem nie masą, masa jest stała.
Witam powie mi kotoś jak jest sterowanie w mazdzie 323 centralnego zamka plusem czy masą i gdzie są te przewody?
czerwony i żółtoczerwony to plusy, brąz to masa, niebieski sterowanie anteną i wzmacniaczem, te dwa cienkie pozostałe to wejście na pilota (mysz philipsa).
To sterowane na przemienne plus/masa więc nie realne by dwa przełączniki na raz się uszkodził więc sprawdź ten kabelek co mówiłem pierw i tak bym zajrzał pod półka pod kierownica czy jak wychodzi z wiązki dzwi czy ten odcinek jest w całości aż do progu.
Jeżeli przekaźnik to co będzie gdy syrena będzie sterowana stanem niskim Przecież to nie ma znaczenia, bo cewkę przekaźnika podłączasz równolegle z syrenką i nie ma znaczenia, czy centrala steruje masą czy plusem. Nie bardzo potrafię zrozumieć czego oczekujesz? Projektujesz urządzenie dedykowane do jednej konkretnej centrali alarmowej, czy uniwersalne?...
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
Skąd wziąć sterowanie plusem lub masa aby po włączeniu oświetlenia, LED w drzwiach też świecił ?
Lewa ma w drzwiach stałe zasilanie, niegasnący plus i masa, sterowanie jest bodajże plusami, na silniku moduł.
Czy ten zestaw bez podłączenia do komputera w aucie nie będzie działać? To zależy czy LIN ,czy sterowanie masą ,czy plusem. Co wynika z tego schematu?
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Z tego co wyczytałem to czujnik steruje plusem. A masa w lampie jest wspólna do wszystkich świateł.
Sprawdź czy masz w aucie sterowanie plusem czy masą światełkiem we wnętrzu.
przewody od elektrozaworu do podłączeń NO/COM No nie. Drugi schemat jest poprawny ale możesz sterować masą zamiast plusem zasilania.
Aaa, ten. Środkowy to sterowanie, skrajne plus i masa. Masę poznasz po tym, że gra do aluminiowej podstawy.
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
To jest sterownik centralnego, zasadniczo. Schematów dużo jest w dziale download samochody. Sterowanie siłownikami jest na trzech przewodach. Czarny z żółtym, niebieskim i czerwonym, brązowy masa, czerwony plus. Sygnał z drzwi sterowanie minusem, brązowy z białym i brązowy z czerwonym paskiem. Masz chyba wypaśną wersję z alarmem.
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
faktycznie brązowo-biały,a dokładnie w lewym boczku kierowcy w kostce,o ile pamiętam brązowej,są tam też w innej kostce kierunki kierunki,a w w wiązce progowej w jej tylnej części przed skrętem w prawo na brązowo-czarnym jest klapa tylna,w boczku można też znalezć na brązowo-czerwonym maskę. Dodano po 9 a zamek panowie [bez fantazjowania o plusach]...
Witam. Instaluje alarm Skorpion 2000A Z1A i mam syrenke "made in china" z własnym zasilaniem. Z syrenki wychodzą 4 przewody: czarny (chyba stała masa), czerwony (chyba stały plus), biały i niebieski do sterowania alarmem. Który steruje masą a który plusem? Czym steruje centralka Skorpiona masą czy plusem? Nie wiem gdzie co podłączyć. Ewentualnie jak...
Wejście PNP. High Speed I/O (10 us), 5,3 mA/24 V=. Z tego, co znalazłem, ten typ wejścia wymaga sterowania "plusem". Transoptor steruje zwarciem do masy - minusem.
Przeniosłem z: Elementy Elektroniczne
Szukając usterki znalazłem problem braku napięcia na przekaźniku r13 Na którym pinie nie miałeś napięcia ? Szukając przejścia z stykami przekaźnika (85,86) znalazłem je na przewodzie czarno żółtym kostki 3 pinowej Są to dwa osobne obwody jeden plus 12V drugi masa i nie mogłeś ich znaleźć na jednym kablu . Jak już chciałeś sprawdzić na krótko to styk...
Założyłeś diodę również na plusa drugiej lampki? Możesz też ewentualnie przeciąć przewód sterowania lampki masą, założyć diodę min 3A i podpiąć się przed nią. Ten jeden przewód, to nie jest żaden plus zanikający po otwarciu drzwi, tylko właśnie przewód sterowania lampki masą, na którym przy wcisniętej krańcówce widzisz plus przepływający przez włókno...
sterowanie masą procesor przekaźnik sterowanie plusem sterowanie plusem minusem
zniekształcenia niskich tonach asynchroniczny licznik modulo klawiatura zalać spirytus
Wrzutnik monet do oświetlenia boiska szkolnego Command EAWCBT-Tuya with OpenBK: Step-by-Step Guide