O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
Na dwóch przekaźnikach z podtrzymaniem: http://obrazki.elektroda.pl/6615140500_1... Można zastosować zawór z jedną cewką (podłączoną do R1 lub R2). To rozwiązanie ma jednak pewne ułomności: Siłownik nie będzie miał pełnego skoku - zanim dojdzie do końca to czujnik wykryje tłok (kilka/kilkanaście mm czułości przeciętnego kontaktronu czy...
Masa idzie do modułu BBM ( gniazdo CA z lewej strony kabiny); https://obrazki.elektroda.pl/2994152700_... https://obrazki.elektroda.pl/2311491600_... Możliwa korozja w gnieździe lub prędzej uszkodzony przewód pod kabiną (na zagięciu wiązki).
Mogło by działać, ale pasuje dać inny tranzystor. TIP-120 niekoniecznie będzie wystarczająco szybki.
Za pomocą dwóch zaworów można zrobić "pozycjonowanie" - uruchomienie jednej z cewek - "upuszcza" powietrze z jednej komory siłownika; http://obrazki.elektroda.pl/7684140900_1... Wyjścia "A" trzeba zaślepić.
Takie zwolnienie można uzyskać stosując zawory regulowane (dławiki) na wejściach do siłownika, Taka regulacja jest w miarę stabilna pod warunkiem, że zasilanie w sprężone powietrze też jest stabilne: reduktor + zapas powietrza o odpowiednim ciśnieniu, brak nieszczelności itp. W ogóle zasilanie w sprężone powietrze to ważna sprawa, aby było stabilne,...
Witam Wejdź na strone: http://www.automatyka.siemens.pl/solutio... Tam znajdziesz najnowsze wersje Daj znać co i jak
Narysowałem schemat. Z oznaczeniami i zasadą działania musisz sobie poradzić sam. http://obrazki.elektroda.net/57_12311918...
Witaj Napisz do mnie na emaila tszlefarski(at)pneumatic-complex.com.pl lub zadzwoń 608073703 Pracuje dla firmy MAC Valves, postaram sie pomóc :) TOmasz
Kolego a jaki masz system EBS\Abs w tej naczepie moim zdanie lepiej jest zrobić podnoszenie osi z modulatora i po kłopocie tylko musisz mieć tam EBS. Schemat wysłałem na priv.
Musiałbyś poszukać z odpowiednim siłownikiem, ale prościej byłoby zmienić sterowanie po stronie elektrycznej dodając jeden przekaźnik w tor sterowania każdym elektrozaworem. Przeczytaj ostatni akapit w poście #2.
Dobry dzień Powietrze wchodzi przez rozdzielacz do silownika pneumatyczny wyłącznik krańcowy B1 włączony - (tłok cylindra B1) wyłącznik krańcowy B2 wyłączony jeśli naciśniesz przycisk pneumatyczny S1 powietrze przełączy rozdzielacz i przesune tłok cylindra (do B2)- zadziała wyłącznik krańcowy B2 - przełączy rozdzielacz i tłok cylindra wróci (do B1)...
Witam. Coś się rozjaśniło po przejżeniu dokumentacji? Procedura powinna działać w Iveco.
Funkcja rezerwowa to klasyczny hamulec pneumatyczny będący częścią EBS. EBS to hamulec pneumatyczny sterowany elektroniką gdzie elementemi wykonawczymi są elektrozawory a czujniki ciśnienia pełnią funkcję kontrolną. Sprawny EBS albo przy pomocy elektrozaworu odcina sterowanie pneumatyczne albo wysterowuje wartości wyprzedzone w stosunku do zykłej pneumatyki....
Chyba tak: http://obrazki.elektroda.net/19_12745401...
Elektrozawory powietrza nie przekraczają z reguły 3 amper więc nie ma tragedii.Najprosciej użyc elektrozawory gazu od migomatu A jako włącznika przycisku od sygnału z polskiego ciągnika c 330/360.
Zawór pneumatyczny 5/2 sterowany pneumatycznie :)
Witam !!! Po prawie dwoch dniach walki udalo sie wygrac z Vito i pneumatycznym zawieszeniem. Oto opis co i jak nalezy wykonac, pochodzi on od 2 serwisantow z Mercedesa oraz wlasnych pomiarow i przemyslen. Na 120% pomaga. Oto on: Zaden komputer jakim dysponuje nie potrafil polaczyc sie z ukladem regulacji zawieszenia pneumatycznego, dopiero orginalny...
Oto dwa przykładowe rozwiązania : http://obrazki.elektroda.pl/2082584700_1... http://obrazki.elektroda.pl/8750285800_1...
Można wrzucic festo ale to naprawde są drogie zabawki, norgren też do tanich nie należy. czy napewno musisz mieć sprzężenie zwrotne od siłownika???nie mozesz wykorzystać normalnego siłownika i przetwornika np napięcie ciśnienie?? albo jakiegoś serwomotoru do napędzania przepustnicy?? w katalogu norgrena są elektrozawory proporcjonalne( przetworniki...
Obydwa opisy dotyczą tego samego...są poprawne :)
Jak adresujesz zmienne? Podejrzewam, że nakładają się na siebie.
EGR steruje recylkulacją spalin. Do regulacji obrotów biegu jałowego służy moduł ELR. Pompa wtryskowa ma na dole elektromagnes, on służy do ograniczania szarpnięć podczas zmiany biegów. Na górze pompy był drugi nastawnik z pinami do regulacji biegu jałowego. Jeśli tam masz puszkę to znaczy że nie masz sterowania elektronicznego tylko pneumatyczne sterowanie...
Zazwyczaj w MANach pneumatyczne sterowanie sprężarką nie jest podłączone ale bywają wersje z podłączonym sterowaniem. Dlaczego pytam o sterowanie.... ano dlatego bo miałem jakiś czas temu przypadek ,że sprężarka sterowana jest elektronicznie czujnikiem ciśnienia który wkręcony jest w pneumatyczne sterowanie w podstawę osuszacza. Czujnik czasami świrował...
Kolego w dziale obok masz możliwość pobrania dwóch manuali naprawczych (wraz z schematami) do tego modelu Mercedesa. Jedyny minus to to że jeden jest po niemiecku a drugi po rosyjsku. Pozdrawiam!
Nigdy z czymś takim się nie spotkałem, ale ciekawe rozwiązanie. Poniżej wrzucam literaturę jaką miałem na studiach z przedmiotu układy hydrauliczne i pneumatyczne, może w którejś coś o tym znajdziesz. Bortkiewicz W.: Układy hydrauliczne mechanizmów podwozi żurawi samojezdnych, PIMB, Kobyłka 2006. Bortkiewicz W.: Sterowanie i regulacja hydraulicznych...
na tej --> http://www.sterowniki-plc.xo.pl/sklep/do... stronie trafiłem na info że podobno jest soft dla LOGO pod linuksa .......... czy ktoś może to potwierdzić ? http://www.automation.siemens.com/logo/h... http://www.automation.siemens.com/logo/h...
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Panie Krzysztofie prosze wybaczyć laicyzm ale co do 1 odpowiedzi w jakim celu układ czasowy jesli miałby byc czujnik indukcyjny - - a w takim, by bramkę zamknął miedzy towarami. Wszelakie maszyny tego typu (napełniarki, oklejarki etykiet na butelki i puszki etc). są obecnie konstruowane przy użyciu sterowników PLC i w nich znajduje się moduł czasowy...
https://obrazki.elektroda.pl/5925318300_... 1 - regulator ciśnienia 2,3 - elektrozawory 4,5 - zawory sterowane pneumatycznie 6,7 - dławiki 8,9 - siłowniki 10,11 - krańcówki pneumatyczne 12 - zawór podwójny sygnału, zaworów logiczny AND Na wejściu jest regulowane ciśnienie powietrza, poszczególne elektrozawory podają impuls przełączający...
Do siłownika zwyczajny elektrozawór typu 5/3 dowolnej marki o stosownym przekroju i napięciu zasilającym cewki np. 12V. Drugi odcinający elektrozawór typu 2/2, marka dowolna, podstawowe parametry jak wyżej z ciśnieniem nominalnym 2.5-3 MPa. Występuje w wersjach NO albo NC. Linków nie podaję bo nie widzę sensu, są to powszechne zawory.
Najlepiej jakbyś narysował jak taką maszynę widzisz bo podawać czy przesuwać można na wiele sposobów. Do tego napisz jakiego sterowania oczekujesz, czym ma być wyzwalany układ. Z tym sterowaniem nie będzie problemu tylko muszę mieć więcej informacji. Jeśli posiadasz już jakieś zawory to też napisz jakie.
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
Do czego jest Ci to potrzebne?? Może pomoże Ci zawór zwrotny sterowany typu HGL.
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Wyślę wieczorem lub jutro rano. Prasa działa na przekaźnikach i jednej krańcówce. Wcześniejsze rozwiązanie było dedykowane pod linie produkcyjną , dlatego tam tyle elektroniki i krańcówek.
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Z tego co widze to sygnał sterujący jest. Jesli nie ma to jeszcze czasówka dochodzi do tego.
A to trzeba było o tym od razu - w taki sposób rzeczywiście bez programu ani rusz. Ale jeżeli dysponuje się czujnikiem płynnie przekształcającym wartość ciśnienia na wielkość elektryczną, to spraw wydaje się niezbyt trudna.
Witam. Poszukuję DTR-ki to tego typu gilotyny. Problem jest z rozdzielaczem pneumatycznym, który steruje pneumatycznym sprzęgłem załączającym koło zamachowe na mimośród. Najbardziej interesuje mnie część pneumatyczna + sterowanie. Dziękuję. Pozdrawiam
Poszukaj sterowania pneumatycznej podstawy siedzenia w samochodach ciężarowych i autobusach marki ISRI, może to nakieruje Cię na odpowiedni pomysł. W tym rozwiązaniu fotel jest postawiony na poduszce pneumatycznej i zawieszeniu nożycowym, a wysokość sterowana zaworami wagowymi. W przypadku pojazdu zastosowano dodatkowo amortyzator aby wytracić niepożądane...
Masz w swojej Lagunie silnik F4P? Więc tam siedzi sprężarka sterowana elektrycznie ( w niektórych sprężarkach występuje też sterowanie pneumatyczne np. Sanden SD7V16 lub Denso 7SBU16) dzięki obecności właśnie tego zaworu kontrolnego sterownik reguluje pojemność całej sprężarki. W opisie błędu (szukaj w zakładce "więcej" - TEXA posiada takową) powinno...
Zawór dodmuchu powietrza sterowany pneumatycznie. Auto bez niego jeździ normalnie. Na zimnym gdy odpalisz pompa powietrza tzw. odkurzacz dodmuchuje powietrze w wydech przyspieszając nagrzewanie katalizatora i oczyszczanie spalin. Wymysł ekoterrorystów
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Sterowany pneumatyczne zawór przelewowy nie zrzuca ciśnienia (zawór albo powietrze), albo problem z czujnikiem ciśnienia AdBlue
Dosyć dobry pomysł, bo wtedy zbiornik na wodę jest w innym pomieszczeniu i nie osadza się na nim kondensacja jak w cieplej łazience. Co do sterowania - są już od dawna spłuczki sterowane pneumatycznie. Jako guzik jest pompka, która przewodem (albo dwoma - w przypadku spłukiwania ECO) podaje ciśnienie do zbiornika. Przewody sterowania można wydłużyć...
Witam, jestem studentem i mam przygotować układ sterowania automatycznego wsuwu i wysuwu siłownika pneumatycznego z zastosowaniem czujnika światłowodowego na zasilanie 230V. Układ ma być czysto teoretycznie rozrysowany na kartce. Mam takie pytanie, jak połączyć czujnik światłowodowy jaki mogę zastosować czy występują czujniki np światłowodowe pojemnościowe;...
mercedes ma sterowanie pneumatyczne
Tak, tak dziala ten uklad, co do nazw handlowych to zalezy od producenta, typy zaworow masz dokladnie opisane 5/2, 3/2, zwrotno dlawiacy
Chcę żeby siłowniki pneumatyczne włączały się w określonej kolejności, czy wystarczą do tego elektrozawory? Tylko czym je sterować? pozdrawiam
Ja nie jestem zawodowym hydraulikiem, ale budowałem już dwa takie zestawy, jeden 20 lat temu u siostry a drugi 10 lat temu u siebie i obydwa pracują bezawaryjnie do dziś. Może jakość dzisiejszych produktów spadła (jak zresztą wszystkiego). Brat ma zabudowany zestaw Grohe ze sterowaniem pneumatycznym i u niego jest taki problem, że czasami się zawiesza...
Witam, Na filmie w linku regulacja czasu "trzymania na w położeniach krańcowych" zrealizowana jest na zwykłych regulatorach przepływu. Zawór który pokazałeś będzie się w sam raz, natomiast rozwiązanie z filmu będzie na pewno tańsze w wykonaniu ( aczkolwiek mało precyzyjne)
Cześć! Myślę że jeżeli elektrozawór odcina paliwo to w tym samym momencie powinna być odcięta pompa elektrycznie lub pneumatycznie poprzez siłownik pneumatyczny sterowany elektrycznie.Przyglądnij się jaki jest osprzęd wokół pompy, co czym steruje i daj znać do czego doszedłeś to spróbóję Ci pomóć. Pozdrawiam!
zaopatrz się w zapasowy , bo ten dogorywa.
diody?...separacja! Czujnik (po zejściu zeń tłoka siłownika) będzie bez potencjału, natomiast ze styków będzie podtrzymanie napięcia. Dla czujnika kontaktronowego - nie ma to znaczenia, ale dla półprzewodnikowego...owszem. ;) Dodano po 2 a LEDy musisz sam sobie dobrać gdzie wpiąć! Wizualizacja jest Tobie potrzebna (wg. Twoich założeń do projektu)
Wpinasz się do trójnika, który wychodzi ze zbiornika. Do tego musisz mieć jeszcze jakieś sterowanie...
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Twoje pytanie jest dość ogólne a temat jest tak rozległy, że kilka książek można by o nim napisać. Mały przykład. Masz instalację, w której masz np. kilkadziesiąt zaworów ze sterowaniem pneumatycznym proces, którym sterują zawory jest tak skomplikowany, że w danych cyklach może pracować różna ilość tych zaworów w takiej sytuacji musisz zapewnić taką...
Szukam schematu Schaublin 123. Nie zaciska tuleja. Sterowanie elektryczno-pneumatyczne.
Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4
Mam problem odnośnie sterowania siłownika pneumatycznego, jak powinno się sterować, abym mógł uzyskać efekt jak sterowanie np. silnikiem elektrycznym liniowo. Chcę móc przesuwać bardzo pomału liniowo w pełnym zakresie. W tej chwili steruje dwoma elektrozaworami, jeden zamyka, a drugi otwiera siłownik. Bardzo małymi porcjami powietrza go steruję; powiedzmy...
Proxima 100 power powietrzem sterowane pneumatycznie i jest jakiś elektrozawór
Niestety nie. To co uwazasz za hamulec górski to zwykły gasik do wyłączenia silnika. Po zapaleniu masz blokadę (prawdopodobnie sterowaną pneumatycznie) by nie wyciągnąć kluczyka ze stacyjki podczas pracy silnika. Dopiero po zgaszeniu silnika możesz obrócić i wyciagnąć kluczyk. Podobnie jest w wielu ciężarówkach z tego okresu ( np. Mercedes czy Kamaz)...
Witam, Układ ma działać po jednorazowym naciśnięciu noga? - raz naciskasz i puszczasz, uruchamiasz układ, który już sam robi reszte? Czy układ działa dopuki trzymasz noge na przycisku? Poniżej załączam schemat sterowania pneumatycznego wariantu 1 czyli wszystko dzieje się od jednego krótkiego przyciśnięcia przycisku nożnego. Symbolike musisz sobie sam...
Trochę o tym jest w książce pana Wiesława Szenajch: Napęd i sterowanie pneumatyczne
Krancowka pneumatyczna, sterowana mechanicznie
Witam wszystkich Potrzebuję zrobić mechanizm w którym będą działać dwa takie same siłowniki pneumatyczne dwustronnego działania z pojedynczym tłokiem. Mechanizm ma działać następująco: w pozycji startowej oba siłowniki wysunięte do przodu. Po otrzymaniu sygnału z czujki zbliżeniowej siłownik A ma się wycofać do tyłu do skrajnej pozycji a potem wysunąć...
Jeżeli chodzi o metodę postępowania jak wykonać układ pneumatyczny czyli jak podobierać zawory by siłowniki wykonywały odpowiednią pracę to znam dwie metody- intuicyjną i algorytmiczną a ta się dzieli na tzw "polską " i "francuską". Uczą tego na politechnice na wydziałach mechanicznych na przedmiocie napęd i sterowanie pneumatyczne. W internecie chyba...
No super! Wielkie dzięki! Teraz już rozumiem co jest grane :) Jeżeli uda mi się do sklecić w całość i będzie działało to będę szczęśliwy! Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam :!:
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
To około 300kg? Będziesz potrzebował sporych roziarów siłownik (oczywiście zależy jaki dla kogo jest spory). A powiedzmy reduktor i na pokrętle napęd elektryczny (jakiś cwany nastawnik elektryczny z RS485) i ewentualnie czujnik ciśnienia?
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Czy jestem w stanie znaleźć w necie treść normy PN-EN 983:1999 nieodpłatnie?
Pozycjonery zaworów hydraulicznych tzw zawory proporcjonalne. Głowica regulatora sterowana el.sygnałem analogowym . Układ wykonawczy oparty o el.zawory pneumatyczne. Np.: 1. Schubert & Salzer Digital Positioner 8048 , 8049 2. Fisher FIELDVUE DVC6200 Digital Valve Controller Napęd pneumatyczny + kontroler elektryczy steruje pozycją zaworu hydraulicznego....
Sterowanie pneumatyczne, ćwiczenia laboratoryjne. Józef Niegoda, Wojciech Pomierski. Wydawnictwo Naukowe Politechniki Gdańskiej 1998. Tam coś na początek znajdziesz.
w tym silniku(i nie tylko) jest zastosowany przestawny kolektor dolotowy.On zmienia przeplyw powietrza do cylindrow w zaleznosci od obrotow silnika i wlasnie ta 9 i ta 2 tym steruje(pneumatycznie),a daje to tyle ze przy malej predkosci obrotowej jest dluga droga przeplywu powietrza i wytwarza sie rezonans i jest wtedy dobre napelnianie cylindrow i duzy...
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
Jestem na etapie kończenia zgniatarki pneumatycznej do małych puszek po farbach. Komorę oraz siłownik już posiadam, zostało tylko sterowanie na którym się nie znam. Jedna z firm zaoferowała mi dwa zawory, YMV410-1RP [url=https://pneumatig.eu/zawor-mechanic... i HLV410-S [url=https://pneumatig.eu/dzwignia-14-52...
Włącznik pneumatyczny który steruje silnikiem w zależności od ciśnienia panującego w butli,włącznik główny chłodnica powietrza reduktor ciśnienia roboczego ,zawór bezpieczeństwa mechaniczny no i podstawowy zestaw masz,jak chcesz więcej to jeszcze zawór upustowy do rozruchu sprężarki bez obciążenia ochrona termiczna silnika czujnik zaniku faz i manometr...
Siłownik dwustronnego działania https://docs.rs-online.com/e653/A7000000... Zawór https://www.youtube.com/watch?v=-UrGpcGP... sterowany cewkami.
Tak, myślałem o czymś takim, ale do sterowania pneumatycznego trzeba jeszcze zrobić dodatkowe sterowanie. Nie mam niestety czegoś takiego w ciągniku. Mam oczywiście instalację pneumatyczną, ale jest to instalacja hamulcowa, sterowana pedałem. Więc musiał bym jeszcze kombinować mocno z tym, robić jakieś zawory itd. To już zdecydowanie o wiele prościej...
Nie znam się na Volvo, ale zapewne sterowanie nimi odbywa się klasycznie poprzez gruchę pneumatyczną która steruje wastegate... Sprawdziłeś zawory pneumatyczne, które dają podciśnienie na gruchy? Sprawdziłeś same przewody podciśnieniowe?
Sterowanie z pneumatyczne przekaźnik dowolna na12v elektrozawór dowolny na 12 v z boku ma śrubkę wystarczają przekręcił 90 stopni żeby go załączyć ręcznie. Napięcie chociaż po sprawdzałeś.
sorki że nie podałem takich szczegółów jak np rocznik,gdyż byłem przekonany że podłączenie uniwersalnego autoalarmu który ma sterować pneumatycznym centralnym zamkiem to jakiś typowy standard tak jak przy podłączaniu centralnego sterowanego np. masą.Tak więc jest to MB z rocznika 96' mam kluczyk tzw.scyzoryk,a otwieranie ręczne tylko od strony pasażera...
Można między rozdzielacz a siłownik wpiąć zawór 4/2 sterowany elektromagnetycznie; na "szybko" znalazłem pneumatyczne: http://burkert-polska.pl/Katalog/zawory-... typ 5413... ważna zasada działania. :) - patrz karta katalogowa.
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
Fordy maja specyficzne silowniki do centralnego i moze sie okazac ze impuls jest za krotki, stad to niepelne otwarcie. O ile mam dobra instrukcje do tego centralnego na pilota to przestaw zworke na sterowanie pneumatyczne- wydluzy to impuls na 3,5 s i powinno zalatwic sprawe.
Mam taki zaworek, jak chcesz jutro przyniose ci do roboty ;) W twoim przypadku myślę że podejdzie dowolny (lup prawie dowolny) ;) elektrozaworek od podciśnienia, np od sterowania EGRem pneumatycznym itd itp. Przyniosę kilka, to sobie coś wybierzesz ;) A pytnie: gdzie się podłącza sterowanie tego zaworka ? Czy może logika jest tu prostrza: klima włączona...
Witam. Potrzebuję pomocy osoby, która się na tym zna. Chcę zbudować układ pneumatyczny. Działać ma w następujący sposób: poprzez załączenie przez przycisk sterujący 4 siłowników (tłoczysko się wysunie), powrót również poprzez sterowanie przyciskiem. 5 siłownik wysunie się poprzez sterowanie przyciskiem i powróci samoczynnie (tutaj zdławiona szybkość,...
Witam wszystkich. Ostatnio pojawił mi się pomysł zautomatyzowania pewnej czynności (póki co niech zostanie tajemnicą) w każdym razie wystarczą mi do tego dwa siłowniki pneumatyczne jeden o skoku jakiś 60mm a drugi może 120mm. Problem (albo i nie) polega na tym po pierwsze, że chciałbym aby pracowały one w większej liczbie ustawień niż 0/1 bo tak na...
Garri , brawo , jesteś Gość na trzy litery - Pan. Dotyczy to również umiejętności dydaktycznych! Mam nadzieje ,że po tym poście będzie mniej zapytań o sterowanie pneumatyczne CZ , nie tylko w MB.
Podłączę się do tematu bo moje pytanie również dotyczy tego modelu sterownika, a mianowicie: Czy istnieje możliwość podłączenia sterownika Carprotect Raptor do fabrycznego zamka centralnego Mercedesa 190 (sterowanie pneumatyczne) Z przeprowadzonego przeze mnie rozpoznania sytuacji wynika, że jest to niemożliwe ale mogę się mylić. Jeśli można to zrobić...
Manipulator pneumatyczny nie jest sterowany tradycyjnymi zaworami 5/3 itp tylko regulatorem ciśnienia, sterowanym pneumatycznie. W zależności od masy ładunku ustawiamy konkretną wartość ciśnienia. Tak wyregulowany układ umożliwia sprawne manewrowanie ładunkiem.To tak w dużym skrócie.
Może być zablokowany zawór sterowania wysuwem wrzeciona (ten który steruje bezpośrednio siłownikiem wysuwu wierteł) - to jego bym sprawdził czy działa prawidłowo. Następnie szukamy co nim steruje - krańcówki pneumatyczne i ich zasilanie pneumatyczne. Zazwyczaj musi być osiągnięte odpowiednie ciśnienie na dociskach żeby ruszyły wrzeciona.
Tylko pamiętaj, że masz zrobić punkty lutownicze na sterowanie dwoma plusami, a nie na sterowanie zamkiem pneumatycznym jednoprzewodowym.
O ile dobrze pamiętam on ma sterowanie pneumatyczne, więc może być gdzieś w bagażniku jak w golfie 3, po prawej stronie, ja tak kiedyś miałem i musiałem wyczyścić i przelutować cały sterownik bo były zimne luty. Dzień pracy wszystko zaczęło działać. Jeśli chodzi o świece to wiesz jaki kod błędu wyskakuje na VAG-u ?
Siewnik punktowy jest sterowany powietrzem z układu pneumatycznego ciągnika. Jak sie domyślam "siewnik koński" to taki który był używany do siania zbó, napędzany siłą konia? Jeśli tak, to zupełnie nie ma sensu, zasada działania obu tych maszyn jest zupełnie różna i wymagało by to wiele pracy i nakładów, że pewnie taniej wyjdzie kupno używanego siewnika...
sterowanie pneumatyczne pompami pneumatyczne fotele złącze pneumatyczne
toyota radio zasilać pralka połowa załadunek pw3015 unitra
instrukcja obsługi przejazd kolejowy
Ekspres EA 89**: Czujnik NTC i temperatura kawy Gdzie znaleźć schematy radiowe i telewizyjne online?