Sterowanie przekaźnikiem idzie z ECU a potem przez przekaźnik co odcinkę LPG robi.
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
Jeśli są metalowe to rozpiąć np małym śrubokrętem później ładnie się je spina z powrotem, jeśli plastilowe to z dwóch stron ścisnąć i schodzą, wypiąć wtyczkę, później już "tylko" duży pierścień przekręcić i pompa nasza:) zasilanie tam jest na stałe po bezpieczniku, sterowanie masą podczas kręcenia i pracy silnika. pozdr
To pewnie X16SZR. Zasilanie steru stałe - A6, po zapłonie - D3 i C16. Masa - B1, C9, D16. Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa - A12.
Tzn. nie ma napięcia na złączu że nawet się nie da zczytać za pomocą zwarcia pinów i czytania mrugnięć? Jak tak to raczej problem może być ze sterem. Bo on także steruje pompą paliwa itd.
Może by tak najpierw zajrzeć w schemat? Czarny to +12 po stacyjce Brązowy z czerw. to sterowanie "-"z sterownika.
Steruje komputer silnika.
Mam jeden błąd nie pamiętam dokładnie ale chyba P1604 w opisie wymień ecu,co się tam takiego psuje?,że generuje taki błąd? Astra G 99r. hybrydka.Wsad,czy jakieś elementy,czy coś innego? A objawy nie chodzi pompa paliwa,nie steruje wtrysków.
W Astrze F odcięcie pompy paliwa jest najczęściej wpięte w wiązce progowej koło siedzenia kierowcy. Owszem, ale tu wychodzi na to, że cięte jest sterowanie przekaźnika.
nie o to mi chodziło ,kod 29Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie ,siada układ sterowania cewką przekaznika pompy ,i chcialem cos dowiedziec sie na ten temat ,dlaczego siada ten układ bo miałem juz około szesc takich przypadków gdzie pompa padła i jednoczesnie padło to sterowanie
Teraz sprawdz czym steruje ten tranzystor bo będzie powtórka.
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
Czy tylko sterowanie tym przekaznikiem ginie , a jak wtryski i zapłon, też n ie mam sterowania.
Z opisu wynika ,że sterowanie przekaźnika jest uszkodzone. Czy świeci kontrolka sterowania silnikiem?
pompą steruje komputer więc zacznij od przekaźnika pompy paliwa. Po przekręceniu zapłonu powinieneś słyszeć dźwięk pracującej pompy
Na jednym przekaźniku i diodzie 1N4007 robisz układ podtrzymania. Ale jak sądzisz długo pożyje pompa z zamknietym wyjściem ?Nie ma mowy żebyś nie zakręcił na początku parę razy rozrusznikiem przy zamkniętym zaworze. Mam nadzueję że razem z zaworem dostałeś też drugą pompę.
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
Może tylko pompa padła albo wężyk w zbiorniku pękł. Probówka w rękę i do roboty. Chyba że sterowanie przekaźnika sprawdzone, wtedy do sprawdzenia zostaje plus na cewkę przekaźnika i ciągłość przewodu do sterownika .
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
No więc do sprawdzenia sterowanie wtrysków (w tym emulator), same wtryski i ciśnienie paliwa (pompa, filtr, regulator).
Tam pompa jest sterowana specjalnym modułem a nie że idą dwa kabelki z przekaźnika.
Prawa strona słupek A. . Witam. Gdzie w tym aucie umieścili przekaźnik pompy paliwa? Jeżeli będę znał już miejsce to jak go zidentyfikować czy to na pewno ten, bo może być kilka przekaźników w jednym miejscu. Widzę na schemacie, że ten przekaźnik jest sterowany z A12. Skąd jest ten sygnał A12 i czy to podaje minus na cewkę przekaźnika 85? Czy ten przekaźnik...
Czyli po zapłonie za krótko steruje pompą. Powinno po zapłonie pracować około 5 sekund.
Zastanawiające jednak jest to, że auto dostało w tył, natomiast całe sterowanie pompy (w którym ewidentnie leży problem) znajduje się z przodu, (stąd moje dywagacje).
Najprościej zajdź bezpiecznik w skrzynce bezpieczników. Sterowanie podłącz do elektrozaworu gazu przy filterku gazowym. Brak paliwa może doprowadzć do zapieczenia wtryskiwaczy.(brak chłodzenia)
Najpierw sprawdź , czy masz iskrę! Oczywiście ,że sterownik masą steruje przekaźnik pompy ale na podstawie sygnału czujnika wału.
Witam Tak jak z temacie problem jest z sterownikiem silnika w astrze G 2000r z przepustnica pedałem gazu i sterowaniem przekaźnikiem pompy paliwa. Jest dużo firm które oferują się w naprawie tych sterowników, czy macie kogoś sprawdzonego godnego polecenia? Pozdrawiam Marcin
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Witam. Mam taki problem. Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, na lewym slupku nie ma zadnego przekaznika. Gdzie jest ukryty przekaznik sterowania pompą?
Sytuacja wygląda tak mam wyjęty silnik wszystkie wiązki były rozpięte chcę wywalić wszystkie niepotrzebne wiązki i zostawić tylko niezbędne ponieważ silnik ma być napędem dla agregatu prądotwórczego. (ma startować automatycznie po zaniku zasilania z sieci) W tej chwili mam podpiętą kompletną wiązkę silnika wraz z ECU nr BJMH 16183109 do którego poszukuję...
Zanieczyszczony filtr paliwa powoduje ograniczony przepływ oleju napędowego. Sprawdz siłownik korygujący początek wtrysku znajdujący się w pompie wtryskowej, oraz sprawdź jego sterowanie.
Witam,jak w temacie czy jest możliwość ,jak np. w tdi grupy vw , sprawdzenia programem wtrysków w moim bolidzie?mam na myśli czy dawka paliwa jest dobra, czy nie leją?mam pompę sterowaną elektronicznie,brak linki gazu pozdrawiam
Baw się, baw. Spalisz cewkę zaworu i zostanie tylko wymiana na nowy. Ten zawór sterowany jest peak&hold a na filmiku ma ustawione ograniczenie prądu na zasilaczu.
Napisałem że byk bo chodziło mi tylko o to sterowanie cewką przekaźnika. Co do pytania. Pompa paliwa pracuje plus na wtryskach jest(po wymuszeniu). Autko kręci nie zapala. Jak sterownik nie wystawia plusa na wysterowanie cewki to oczywiście od razu komplet błędów. Jeżeli błędy się usunie to po każdym następnym przekręceniu kluczyka (bez startowania)...
Masz tu schematy różnych wersji sterowania silnikiem : X16XEL, C16NZ, 16LZ2, 18SE. Może pomogą z twoim problemem. http://obrazki.elektroda.net/81_12372100... http://obrazki.elektroda.net/12_12372101... http://obrazki.elektroda.net/10_12372102...
Wydajności sprężarki nie zmienisz. Możesz jedynie zakładać zawory, które będą otwierać się w odpowiednim momencie. Ewentualnie założyć inną/większą. Pompa bosch vp29 sterowana elektronicznie, którą można modyfikować jedynie przez naniesienie innej mapy. Niestety bardzo mało jest zakładów, które akurat ten silnik będą chciały podkręcić. Jest jeszcze...
Pompa pracuje cały czas, po załączeniu zapłonu, nawet jak nie będe zaczynał kręcić przez minutę to ona będzie minutę pracowała, Jest to pewnie spowodowane tym, że jest podpięty stały minus pod przekaźnik, a nie jest ten minus sterowany z ECU. Pytanie tylko czy moze być to powodem nie odpalania mojego auta w mroźnych temperaturach ???
Moze przyczyna jest immobiliser? Co do pompy to ze sterownika pin A1 wychodzi zasilanie na cewke przkaznika pompy paliwowej. Sprawdz czy jest poprawne przjscie od A1 do 2-ki na przkazniku pompy, no i masa na 6-tce przekaznika. Sterowanie APARATU jest na D4,B5,D5,B3. Pozdr. Procekkk
Sam kolego napisałeś cyt ''okazuje się że nie załącza się pompa paliwa i nie pracuje wtrysk'' . Sterowanie czego ma się pojawić ??? . Jak nie dostaje paliwa to co ma sterować . Podłącz pompę paliwa na krótko ( lub jej przekaźnik i zobacz czy odpali . To że słychać pompę nie oznacza że jest sprawna . Osobiście obstawiam problem z układem zasilania .
Witam! Mam pytanie, w mojej astrze pojawily sie cztery błedy: kod błędu: 76- ciagle sterowanie momentem obrotowym, kod błędu: 32- przekaznik pompy paliwa, wysokie napiecie kod błędu: 25- wtryskiwacz, niskie napiecie kod błędu: 63- EST cewka zapłonowa cylinder 2+3 niskie napięcie Usterki objawiają sie szarpaniem podczas jazdy przy dodawaniu gazu. Od...
Kto teraz dojedzie jak dwóch grzebało a trzeci się śmiał. Opisz objawy. Kody błędów. Lampka silnika się pali czy miga. Sterowanie wtrysków jest iskra jest. Napisz coś więcej albo zrób jak radzi Motronic.
Witam. Załóż elektrozawór przed pompą wtryskową, następnie zasil go przez diodę prostowniczą, przetnij przewód zasilania pompy wtryskowej zasil ją przez diodę jw. anody obu diod połącz razem i do jakiegoś skrytego wyłącznika połączonego z +12V po przekręceniu stacyjki. W ten sposób samo podłączenie pompy, lub elektrozaworu nie pozwoli odpalić auta sam...
Witam, potrzebuję schematu podłączenia modułu adblue, zasilanie i CAN. Moduł 39179644. Opel Astra K Błędy: U029D komunikacja z czujnikiem 1 NOX U029E komunikacja z czujnikiem 2 NOX U010E utrata komunikacji z modułem sterującym czynnika redukującego U0109 utrata komunikacji z modułem kontroli pompy paliwa P16D7 obwód sterowania przekaźnikiem szyny czyjnika...
sprawdz obecnosc zasilania na styku roboczym Zasilanie na pewno jest bo przekaźnik ten steruje jeszcze wtryskami i pod maską załącza się kolejny przekaźnik, a napięcie na pompie podczas kręcenia silnikiem jest.
Witam Problem przy odpalaniu zimnego silnika. Jak ciepły odpala odrazu.Swiece zaplonowe wymienione.po przekreceniu zaplonu nie ma paliwa na listwie wtryskowej.Brak też charakterystycznego brzęczenia pompy paliwa. Paliwo pojawia sie po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.Przekaźnik pompy sterowany jest masą .Ale masa pojawia się dopiero w momencie krecenia...
Jak będzie świecić to trzeba prześwietlić kabel ob tego bezpiecznika do pompy paliwa bo gdzieś jest rozcięty albo przerwany jest to niebiesko czerwony przewód a jak nie będzie świecić to jest uszkodzony przekażnik albo przekażnik nie ma sterowania za sterownika silnika. Jak coś to pytaj
Podejrzewam że chodzi o coś takiego http://allegro.pl/naprawa-sterownik-siln... W moim przypadku błąd występuje przy sterowaniu pompą paliwa. Mechanik tłumaczył że o ile na LPG będzie pracować normalnie to na benzynie już nie a ponieważ to sekwencja to zawsze odpala na benzynie i jest problem.
Przekaźnik "łapie" ponieważ może być sterowany z innego obwodu , obwód który zasila pompkę poprzez styki robocze przekaźnika może mieć przepalony bezpiecznik.Sprawdź bezpiecznik oraz pompkę czy nie jest uszkodzona. :)
Nie tak łatwo, przekażnik pompy paliwa i impulsy zapłonu sterowane są modułem ECU i tam również jest immobilizer. Bez ingerencji w oprogramowanie ECU immobilizera nie ominiesz. W jakim celu chcesz pominąć immobilizer?
Wszystko jasne. Hall jest ok ale przy sprawdzaniu wyszło mi że nie działa problem był w samym aparacie zapłonowym, był zatarty, nie obracał się, niestety nie pomyślałem żeby sprawdzić czy palec się kręci sprawdzałem tylko jego stan, po wymianie jest OK (przy okazji padła też pompa paliwa). Moduł jest OK. Temat uważam za zakończony ale może dla potomnych...
Nie jestem ekspertem w tym temacie, ale wyglada mi to na elektrozawor odcinajacy doplyw paliwa w pompie wtryskowej. Po zalaczeniu zaplonu powinienes slyszec metaliczny odglos (stukniecie). Jezeli nic nie slychac, to raczej ten zawor. Niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle Dodano po 7 Zakladam oczywiscie, ze sterowanie tego elektrozaworu jest sprawne...
Elektrozawór w pompie zablokowany Zawór SCV sprawny. SCV jest sprawny . ECU prawidłowo nim steruje, sprawdzony na stole. Instalacja dochodząca do zaworu jest OK. Spróbuję go jeszcze wymienić na inny egzemplarz.
Przekaźniki pod maską. Zasilanie tego przekaźnika brane ze styku przekaźnika załączającego pompę paliwa. Sterowanie masą z ECU http://obrazki.elektroda.pl/4641274700_1...
Pozwolę się podpiąć pod temat. Na forum są instrukcje montażu webasto thermo toc c do opla omegi i vectry c. Poszukuję takiej instrukcji do opla astry f bo chcę takie webasto zamontować a za bardzo nie mam pomysłu gdzie je zamontować. Mam również pytanie jak to podłączyć do fabrycznej dmuchawy w samochodzie tak abypo nagrzaniu silnika dmuchało do kabiny...
Nic nie weryfikuje, jest wbudowany mechaniczny regulator i tyle, jak w starszych autach. Po włączeniu zapłonu pompa dobija do nominalnego ciśnienia i się wyłącza. Po uruchomieniu silnika pracuje cały czas ze stałą wydajnością. Te silniki które mają czujnik ciśnienia paliwa, mają dodatkowy sterownik i pompa sterowana jest PWM. Głównie silniki 1,4 turbo...
Witam. Piszę tu bo już zabrakło mi pomysłów. Problem nastąpił wczoraj. Podczas jazy samochód stracił moc i zgasł. Okazało się, że zatarła się pompa paliwa i przepalił się bezpiecznik w obwodzie zasilania sterownika i pompy paliwa. Odłączyłem pompę paliwa wymieniłem bezpiecznik i wróciłem na LPG. Wymieniłem pompę paliwa i niestety problem jest nadal. Na...
https://obrazki.elektroda.pl/7737928200_... Zaczynam się skłaniać co do tego że problem leży w sterowniku silnika. Pojawiło się ciekawych informacji. Zrobiłem pomiar natężenia prądu pompy paliwa w trakcie sterowania wtryskiwaczami pojawia się nagły wzrost natężenia prądu zdjęcie nr 2 ,gdy przełączę na lpg wtryski przestają być sterowane...
źródło: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht... 19 - Czujnik położenia i prędkości obrotowej - błędny sygnał 29 - Przekaźnik pompy paliwa - zbyt niskie napięcie Kod 19 w tych sterownikach występuje zawsze gdy silnik jest zatrzymany, czyli nie należy tego traktować jak błąd. Kod 29 może oznaczać przerwę w obwodzie sterowania przekaźnikiem pompy paliwa....
swiece sa nowe, iskra jest. Jest postęp, byłem na diagnozie komp i pokazalo błedy: kod błędu: 76- ciagle sterowanie momentem obrotowym, kod błędu: 32- przekaznik pompy paliwa, wysokei napiecie kod błędu: 25- wtryskiwacz, niskie napiecie kod błędu: 63- EST cewka zapłonowa cylinder 2+3 niskie napięcie Wynikiem usterek jakich czesci są te błędy?
Witam. Mam pewien problem. Silnik 1.7 DTI Y17DT. Auto po nocy odpaliło normalnie, wyjechałem z garażu zgasiłem postało pół godziny i zapaliła na jakieś 10 sekund i zgasła. Auto kręci, nawet nie kopci. Nie dostaję paliwa. Po podłączeniu pod komputer błędy jakie pokazuje to: P0216-04 Obwód kontrolujący sterowanie wtryskiwacza. P1631-04 Moduł sterujący...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Mechanik partacz po 1,5 miesiąca „ogarnął” temat Do momentu wywalenia się immobilizera wszystko działało poprawnie, gdy odebrałem (nadal nie odpalające) auto usłyszałem tekst, że pompa paliwa nie działa i wtryskiwacze Teraz to nie wiadomo co"mirrex" porobił w tym aucie. Na początek to sprawdź jak zachowuje się kontrolka check . Jak np miga to trzyma...
Hej, myślę, że można wykonać test zaworu SCV. Odpal samochód, zostaw na wolnych obrotach i wypnij kostkę zaworu SCV. Jeżeli silnik zacznie inaczej pracować, to znaczy, że zawór działa. Jeżeli jest bez zmian, taki zawór można wyczyścić i wymienić uszczelki. Jeżeli to nie poskutkuje - wymiana zaworu na inny. Wydaje mi się, że ten zawór nie wyjdzie na...
auto-krak.pl ale tak na chłopski rozum. skoro rozwieram maksymalnie oba elektrozawory to dawka jest podawana maksymalnie no nie. dawka na pompie denso sterują tylko one zmniejszając albo zwiększając dawke paliwa do komory wysokociśnieniowej. nie ma tam pierścienia dawkującego jak w pompach boscha... Czytałem że mogą być problemy z odpowietrzaniem takiej...
Witajcie.... Mam Astre II 1.4 16 2003r Borykam się z problemem mianowicie takim że: Po przekręceniu zapłonu nie wł. sie Przekaźnik od pompy, po zmostkowaniu styków 30 i 87 na pompa pracuje, lecz nie odpala silnik. Po podłączeniu pod urządzenie diagnostyczne niema błędów tylko pojawia sie inspekcja w tym przy przypadku jest to wymiana oleju. silnik jest...
Przecież to z matematycznych (bardzo prostych) wyliczeń wynika zastosowanie wyższego ciśnienia przy wielopunkcie, trzeb tylko znać zasadę działania takiego sterowania. Sam też go jak widzę nie znasz, a zabierasz głos. Wyższe ciśnienie, to precyzyjniejsze wtryskiwacze i krótszy czas ich otwarcia - a co za tym idzie precyzyjniejsze odmierzanie dawki...
Serio ? dobrze ze mi powiedziałeś z tej przyczyny właśnie pompa pojechała na serwis ,silnik chodzi nie równo ,nie dostaje paliwa na dwa cylindry to jest jasne no jeśli z tej przyczyny pompa pojechała do serwisu i po powrocie dalej nie podaje paliwa na 2 garki to znaczy że wróciła uszkodzona:))) i co się dziwisz? Co kolega ma za mechaników a czy ta...
Skoro pompa sprawdzona to jakie daje ciśnienie? Gubi masę - co to oznacza? Wiesz że wtrysk jest sterowany z ECU za pomocą masy - plusa ma podłączonego na stałe.
Witam przyjechałem do domu zgasiłem i 2 dni później cisza wkładam kluczyk, nie ma kontrolki świec zarowych i nie kreci silnikiem nie łączy się ze sterownikiem silnika ani abs patrzyłem wiązke przy sterowniku nie widać zgnitych kabli ani wtyczek, sprawdziłem ze na pinie 1,2 masa/5,6 12v(30)/ pin 23,50 12v(15)/ nie wiem czy mam dobry schemat sterownik...
Domyslam sie, ze masz silnik Opla t turbina. JA coprawda mam wolnossacy 1,7DR, ale problemy podobne czase, szczegolnie w chlodniejsze dni. Dwa pytania do ciebie. Czy sprawdzales poprawnoisc dzialania swiec zarowych? I drugie : Czy na pompie paliwa masz zamontowana taka spora gruchem ktora jest polaczona z ukladem podcisnieniowym vacum pompy? Zomny silnik...
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
P0230 : Awaria przekaźnika pompy paliwa. P0650 : Awaria obwodu sterującego lampki kontrolnej awarii (MIL) P1600 : Moduł sterujący silnika (ECM) - błąd programu --tu możliwe że ECM do wymiany. P2103 : Otwarty lub zwarty obwód w obwodzie siłownika przepustnicy lub uszkodzony siłownik przepustnicy . P2104 – system sterowania siłownikiem przepustnicy –...
Czy ktoś wie w jakich warunkach podane jest napięcie na elektrozawór u dołu pompy Bosch. Ze schematu wygląda, że do jego sterowania wykorzystywany jest sygnał z alternatora od obrotomierza i z czujnika temperatury ( chyba przy filtrze paliwa). http://obrazki.elektroda.pl/9984259500_1...
W dieslu, zwłaszcza starszej generacji, prąd przy rozruchu potrzebny jest przedewszystkim do podgrzania świecami żarowymi i kręcenia rozrusznikiem . Skoro świece są sprawne ( piszesz, że wimieniłeś a komputer nie wykazał błędów w tym obwodzie) , a rozrusznik kręci ( piszesz, że długo kręci) , to moim zdaniem daj spobie spokój z tym akumulatorem i mierzeniem...
Tak się składa, że w połowie marca miałem podobny problem. Jednego dnia jechałem autem, na drugi dzień nie mogłem zupełnie odpalić na benzynie. Po wielu dyskusjach i poradach począwszy od czujników, poprzez zepsutą pompę paliwa na braku kompresji skończywszy okazało się, że brakuje styku między wtyczką a gniazdem na dekielku od pompy paliwa. Wystarczyło...
Panowie wystarczy zwykły przekażnik od świateł kórym odcinamy pompę paliwa najlepiej na lewym progu pod plastikiem.Trzeba podłączyć z zapętleniem czyli sterowanie czwki- jeden przwód do masy a drugi np. do przweodu od świateł pozycyjnch przez diodę żeby prąd nie cofał się po uruchmieniu auta zpompy paliwa do świateł i założyc mostek między wyjściem...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Temat postanowiłem oficjalnie zakończyć. Udało mi się wydostać moduł alarmu, dokładne oznaczenie na płytce: LF130V1. Usunąłem przekaźnik na wiązce do pompy paliwa sterowany z alarmu i połączyłem przewód tak jak był fabrycznie. Małym mankamentem jest to, że samochód nie odpala ;) Brak iskry. Ale pompa paliwa pracuje na 100%, a z tego co udało mi się...
maasy pompa i filtr nowy To czy będzie tam impuls sterujący (masa) nie zależy od tego czy jest tam paliwo , filtr , czy pompa . Impuls pojawia się w trakcie obrotów wału . Jeśli masz uszkodzony czujnik wału sygnału nie będzie . Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Zacznij od odczytania...
Przeskanowane, wychodzi że jest OK, immo nie sprawa problemu, w każdym module sygnały i zezwolenia prawidłowo. Na plaka nie paliłem, ale mechanicznie ok, ciśnienie ładnie trzyma, pompa paliwa Ditp. pracuje. Tak jak pisałem TYLKO jeden (1) impuls na wtryski, zasilań nie gubi itp. Stawiam mimo wszytko na ECU (Delphi Delco hybyryda) A co ma czujnik wałka?...
Witam Auto podczas jazdy zgasło i teraz nie daje sie uruchomić. Rozrusznik kręci. Po poluzowaniu nakrętki na wężyku wychodzącym z pompy w stronę wtryskiwacza i kręceniu rozrusznikiem - paliwo nie leci, czyli pompa nie daje paliwa (auto zatankowane do pełna, paliwo w filtrze paliwa jest). Z tego co wyczytałem w książce, na pompie jest elektrozawór, który...
Więc drodzy panowie forumowicze pojawiły się nowe wątki w sprawie Astry ,ja obstawiam na uszkodzenie sterownika ale podzielę się informacjami otrzymanymi od kolegi więc w obrębie Cima wszystko w porządku, zdjął sterownik i napięcie + 12 v na pin 23 Ecu jest,lecz on nie steruje masą przekaźnika systemowego ,więc odnalazł przekaźnik i podał masę przez...
Witam. Proszę o pomoc we wskazaniu odpowiedniego miejsca podpięcia w oplu astra h 2005 r. 1,6 zaznaczonych na zdjęciu przewodów ( NC, COM, NO ) Alarm Keetec TS CAN z wbudowaną funkcją odcięcia zapłonu. Które do + które do - które do pompy paliwa lub sterowania silnikiem. Czy będzie łatwiej gdzieś pod stacyjką. (tylko tak w zrozumiałym języku proszę)...
Może inaczej. Od początku. Podczas jazdy po nagrzaniu się silnika nagle samochód staje. sprawdzony był układ zapłonowy- wszystko działa. po pewnym czasie- nagrzaniu się silnika przestaje pompa paliwa pracować- ta w zbiorniku. Sprawdzony przekaźnik i tu brak masy na pinie sterującym- za to jest napięcie ok 4-5wolt. podejrzenie uszkodzenia komputera.Sprawdzone...
Aby było jasne, poszukuje danych o wtryskiwaczu do mojego pojazdu, czyli parametry katalogowe, a nie danych, które komputer pokładowy analizuje. Komputer pokładowy steruje wtryskiem w zależności od parametrów zbieranych z czujników, i dawkuje porcje paliwa, a mnie jest potrzebna teoretyczna wydajność wtrysku w funkcji czasu. To tak jak np. z pompą paliwa...
Po pierwsze - czy są błędy i Sprawdzenie bezpieczników. Następnie. Za brak iskry i zasilania na pompie może odpowiadać: - immo - sprawdź czy nie ma błędu "immobiliser-błędny kod immobilisera" i czy kość jest w kluczyku - czujnik wału korbowego - na techu podczas kręcenia rozrusznikiem należy zobaczyć wartość jaką pokazuje (wyświetlanie danych - prędkość...
Akumulator naładowany. 1. Czujnik położenia wału korbowego, j.w. - opór cewki 500 ohm 2. Odnośnie pompy paliwa - j.w. pisał Damdam, pompa po zakręceniu rozrusznikiem daje na wtryskiwaczu mgłę, że można wróbla wykąpać. Stąd wniosek, że czujnik położenia w.k. sprawny oraz pompa paliwa i jej obwody sterowania również (?). 3. Cewka wymontowana - pomierzony...
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. Czy ktoś się zastanawiał w ogóle jak ten system pompy wtryskowej pracuje? Bo ja zadałem sobie takie pytanie i postanowiłem to przeanalizować. Pomocna była tutaj strona przedstawiciela serwisu Boscha, który opisał działanie systemów elektronicznych w pompach wtryskowej. Musiałbym teraz odszukać ten materiał, nie...
Auto -Opel Astra G OPC 2.0 16V XER Sterownik Simtec 70 Auto zakupione do rajdów po częściowej przebudowie mianowicie wywalone wszystko ABS KLIMA PODUSZKI i odchudzeniu elektryki. Pompa sterowana z osobnego włącznika wentylator też i usunięta jedna z dwóch wtyczek od sterownika klimatyzacji. (lewa podłużnica) Sterownik silnika przeniesiony POŁOWA OBUDOWY...
Kupowanie ogrzewania tak po kawałku to słaby pomysł. Mało jest informacji na ten temat co z czym pasuje. pompka wody zwykle jest wbudowana w piec. Kaseta sterująca też znajduje się w piecu. Timer montowany do kabiny musi być odpowiedni, żeby współpracował ze sterownikiem. Pompka paliwa musi być odpowiednia do pieca, żeby ilość paliwa była odpowiednia....
Witam kupiłem niedawno opelka zamontowana jest w nim instalacja gazowa i chodzi tylko na gazie, ale chciałem naprawić układ bęzynki.Na bęzynje nie chce odpalić.Sprawdziłem pąpe paliwa jest ok, ale niedostaje zasilania popiołem na krótko, ale to też nic nie dało może ktoś podpowie, od czego zacząć może jakiś schemacik wyprowadzeń komp. albo coś w tym...
Nie mam schematu a chciałbym to jak najszybciej zrobić dlatego pytam. Zrobiłem test-rozłączyłem obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa podczas pracy na LPG. Silnik bez problemu pracował dalej ale po kilkunastu sekundach wyskoczył błąd check engine. Czyli tu nie da się zadziałać. Jutro podczas pracy na LPG, między styki prądowe tego fioletowego przekaźnika...
Auto to Opel astra f 1.4 8v 19994r Założony był loveco(nie sterował niczym, śruba) gazem sterował 198di przełączał benzyna gaz poprzez odcięcie czarnego przewodu we wtryskiwaczu. Założyłem Staga 100 podpiąłem wszystkie przewody, przewody od obrotów wziąłem z cewki z tego pinu na dole gdzie idzie zielony przewód. Z emulacją wtrysku wpiąłem się w ten...
zolta kontrolka, i niemam drugiego kluczyka... i watpie zeby to byl imobiajzer bo tak to by wogule nie odpalil a on odpala i gasnie Wiesz że nic nie wiesz, bo nic nie sprawdziłeś, a nawet nie orientujesz się jak działa zabezpieczenie immo. Kontrolka wtrysków czy CheckEngine? Problem z immo... Jak masz drugi kluczyk to spróbuj drugim. Pokaż mi mistrzuniu,...
(...) polecam przekaźnik z 3 stykami i odpinasz wszystko co wymieniłeś.Przekaźnik zasilany po przekręceniu stacyjki tak do pewności/ hihi/ no i sterowany najlepiej np.magnesem/kontaktron/sprytnie oczywiście schowanym.No i rozpinasz układy po bezpiecznikach(...) Tak tez sie nad tym zastanawialem ze nie ma co sie zastanawiac tylko odciac to i to i trafna...
Moderator powinien tonować dyskusję, a nie się podniecać i robić dym. Prostuję tylko fakty, w obliczu jawnie głoszonej herezji. Nie napisałem idiotyzmu , tylko ogólną diagnozę na podstawie pierwszego postu , nie czytając ( przyznaję z pokorą) dalszego wyjaśnienia , że silnik sterowany sekwencyjnie. Zaprzeczasz, a właśnie przytrafił się Tobie następny....
Witam! Posiadam Vauxhalla Astre, jakis czas temu odpalana byla z kabli, niestety zostaly zamienione bieguny i padł alternator, po odpaleniu pojawilo sie za duze napiecie. Po wymianie alternatora i kontrolki ładowania która sie oczywiscie spalila wydawalo sie ze jest ok, ale nie długo. Po przejechaniu jakis 20km zapalil sie check in który srednio po...
Jest taki problem. Podłączałem do radia wzmacniacz, co wiązało się z przeciągnięciem kabli do radia. Po złożeniu radio gra i w tym zakresie jest wszystko w porządku. Problem pojawił się przy próbie odpalenia. Nie odpalił. Wiążę to z przeciąganiem kabli i ruszeniem alarmu. Co sprawdziłem dotychczas. -Alarm działa tj. włącza się, uzbraja, zamyka, otwiera,...
znajduje się urządzenie regulujące dawkę wtrysku, a także ograniczające prędkość obrotową biegu jałowego i maksymalną silnika. Najistotniejsza funkcję pełni przesuwny zawór umieszczony na tłoczysku głównym pompy wysokiego ciśnienia (1 fot. 3) sterowany dźwigniami bądź cięgnami połączonymi z pedałem gazu oraz mechanizmem odśrodkowym, który bez naszego...
pompy paliwa astra astra pompy paliwa pompy paliwa sterowanie
wywaliło bezpiecznik 6610i contact elektrolux promocja
tvn24 reklamy przetwornica impulsowa
Jak założyć pokrętło do kuchenki Amica? Demontaż kolektora ssącego w Passacie B5 2.0 AZM