Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
witam wszystkich mam na warsztacie golfa2 89 rok 1,6 gaznik elektroniczny caly czas faluja mu obroty wymienilem podstawe gumowa byla cala spekana i jaden przewod podcisnieniowy myslalem ze to zalatwi problem a tu nic dalej to samo obserwujac przyslone od ssania widac ze caly czas otwiera i zamyka sie przytrzymujac ja silnik zaryna rowno pracowac jak...
czy spotkał się ktoś z taką centralką lpg? jest ona zamontowana w audi 100 1,8 na gaźniku. poszukuję instrukcji jakiej kolwiek do niej. problem polega na tym że ktoś nieudolnie założył instalację. czy posiada ona sterowanie ssaniem gazu? bede wdzieczny za wszelkie info.
Panowie przetestowałem gaźnik ala dellorto na dyszy od seryjnego z zestawu i co? Rower jeżdzi podobnie jak na seryjnym. Ale jest słabszy na wolniejszych obrotach. Oczywiście problem z wolnymi obrotami pozostał. Jedyny plus to sterowanie ssaniem na linka jest fajne. Moim zdaniem przejście z chińskiego na to to porażka. Może seryjny nie jest najlepszy...
Tedzio4: Pisząc, że Twój klimatyzator nie ma funkcji grzania, miałem na myśłi użycie go jako pompy z zewnętrznym wymiennikiem powietrznym (już bez nawaniania okolicy). Jeśli wersja woda/glikol to jak już było wspomniane, tylko sprężarka się przyda i trudno to nazwać "drogą na skróty. Problem ze sprężarkami rotacyjnymi polega na tym, że ich silniki mają...
Silnik tu pracuje cudnie, wchodzi na obroty i schodzi, ale w agregacie przy prądnicy synchronicznej potrzeba stałych obrotów i to w całym zakresie obciążenia, ciekaw jestem regulatora aby to zapewnił. Pokaż filmik już z działającą prądnicą. Właśnie dlatego w poważnych agregatach stosuje się silniki diesla, między innymi łatwość utrzymywania stałych...
Sterowanie ssaniem jest mechaniczne na linke wiec widac kiedy jest wyłączone
Linka jest a sterowanie ssaniem masz z silnika elektrycznego który jest w niej dlatego nie gaśnie na ssaniu bo przepustnica jest uchylona a później się za bardzo zamknie i gaśnie spróbuj lekko ją otworzyć jak zaczyna gasnąć i zobaczysz że nie zgaśnie
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Napisz jakie jest sterowanie ssaniem w tym gaźniku, rok produkcji, i przebieg.
Ten typ gaźnika jest niestety trochę niewdzięczny ze względu na mechaniczne sterowanie ssaniem. Napisz dokładnie kiedy masz kłopoty z zapalaniem i jaka wtedy jest temp silnika i w jaki sposób zapalasz auto (co robisz z dźwignią ssania i z gazem) Zobacz też w dziale Instrukcje Samochody instrukcję dotyczącą gaźnika AISAN. Jest tam opis działania i sposób...
trochę dołożę do tematu ale każdy mówi trochę z wyobraźni a ja po wkurzeniu się na cały komputer tego silnika czy to się nazywa 187 czy 144 czy jeszcze inne wersje to powiem że wychodzi na to ze ten "przekaźniczek" tylko wkurza. Powiem tak odpaliłem samochód i wyjąłem ten sterownik i okazało sie ze nic on nie robi tylko dużo kosztuje, zapala świece,...
Witam. Chciałem przedstawić realizację pomysłu, który niedawno wpadł mi do głowy. Mianowicie zamontowanie instalacji LPG do agregatu prądotwórczego PAB 2 - dość popularnego i jak się można z czasem przekonać niezawodnego i nawet ciężkiego do zniszczenia. Zasilanie z popularnej butli gazowej 11kg. Po kolei: Na wstępie wykonałem sobie w domowym zaciszu...
Dekodowano: Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08379 81 1 0454 Data Początku Gwarancji30.10.2000 Numer seryjny silnika10 KJR4 2018858 NRE(homologacja)e2*93/81*0148*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM 2C...
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
Dokształciłem się trochę ze sterowania silnikami BLDC i Mógłbyś dać linki. Raz abyśmy mówili o tym samym. Dwa może i ja się czegoś nowego dowiem , a to pomoże Tobie. Pytanie czym takie zachowanie jest spowodowane - albo nieodpowiednie sterowanie w fazie startu, albo uszkodzenie silnika ... Albo wiele innych przyczyn... Jak już wiesz jest to dość skomplikowany...
K67,K68 poniżej schmat
Niebieski- czujnik temperatury płynu chłodzącego, steruje ssaniem, z niego sygnał idzie do ECU Czarny- również czujnik temperatury płynu chłodzącego lecz on tylko odpowiada za wskazania temperatury w zegarach, steruje wskazówką tak na chłopski rozum Odpowiednie wartości dla niebieskiego czujnika masz podane wyżej, dla czarnego się nie spotkałem z taką...
Sprawdzałem i brak reakcji Czyli padło. Albo zakup nowego, albo musisz ręcznie sterować ssaniem. Albo... daj jeszcze zdjęcie tego z drugiej strony.
Z tym 11kW będzie ciężko załączając na "raz", na takim wanie zjadłem zęby ale za to teraz chodzi jak pszczółka. Akurat ten wan nie potrzebuje skrzynki do sterowania, ma zawór pilot który steruje blokadą ssania przy osiągnięciu zadanego ciśnienia. jeżeli długo sprężarka stoi to warto sprawdzić zawór w obudowie filtra, przy ok 4-5 barach powinien już...
Sory, nie doczytałem ze to dwusów. Jak odłączyłeś przewód sterujący ssaniem to jest ono włączone cały czas. Działa ono w taki sposób że po uruchomieniu silnika na przewodach ssania pojawia się napięcie z cewki, i zostaje podgrzewany termostat w obudowie "ssania". Podczas ogrzewania, termostat wysuwa powoli igliczkę wraz z "tłoczkiem", które po kilkudziesięciu...
W omedze B nie występuje coś takiego jak ssanie.
Rato to klon Hondy. Zwykły silnik z Chin. Wystepuje pod różnymi nazwami. Daj mi fotkę tego silnika co steruje gaźnikiem. Bo o ile wiem to w agregatach przepustnicą steruje regulator odśrodkowy.
witam wszystkich. czy ktoś mogłby mi powiedzieć jak sterowany jest silniczek ssania w mondeo 1,8td 1998r.
Przez ostatnie trzy lata nie jeździł na benzynie, a czy teraz jeździ? Zachowanie silnika na benzynie trochę by ułatwiło diagnozowanie. Puknięcie podczas jazdy wskazywało by na strzał w dolot lub uszkodzenie mechaniczne. Jesli strzał w dolot to trzeba poszukać czy nie łapie gdzieś lewego powietrza lub czy od strzału nie uszkodziło się coś w dolocie....
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Nie ma tam żadnego modułu akumulatora, wzbudzeniem steruje moduł zasilania komory silnika USM obok akumulatora
To jest moduł sterujący ssaniem automatycznym.
Ssaniem steruje zawór ssania który znajduje się koło zbiornika płynu do spryskiwaczy, w linku powyżej jest całe zdjęcie opisane co steruje tym ssaniem, i ten zawór jest załączamy prawdopodobnie przekaźnikiem. A co do świec u mnie też grzeją cały czas, ale oryginalnie przy temperaturze 70 stopni nie powinny się załączać ale wtedy był problem z rozruchem...
Hej! Podaj proszę 8 ostatnich znaków nadwozia. Nowe zawory , rozumiem, że nowe 2 elektrozawory sterujące wydechem i ssaniem oryginalne, a na sitkach starych nie było opiłków.
W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.[/quote] ten silnik nie ma ssania sterowanego membraną..membrana jest owszem ale nie steruje ssaniem..ssanie jest ręczne.
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
jezeli robi ci sie to na zimnym silniku tylko-wymien czujnik temperatury silnika ktory steruje ssaniem automatycznym
To jest niezły gaźnik - ale dość skomplikowany - zdaje się że ten model ma elektroniczne sterowanie ssaniem. Moim zdaniem wymaga to regulacji przez kogoś kto ma wiedzę w temacie. Radzę znaleźć jakiegoś mechanika żeby to ustawił.
mam taki sam problem:( tylko u mnie obroty są na 1200obr/min przy rozgrzanym silniku (ciągle na ssaniu) i wydaje mi się że jest za duże. Co steruje automatycznym ssaniem?? (wtrysk wielopunktowy)
Ja otwiera zawór bezpieczeństwa to : - zapchany separator i za wysokie ciśnienie wewnętrzne, - układ ssania nie domyka, - uszkodzony elektrozawór sterujący układem ssania - to co powyżej: brak odciążania śruby na luzie.
Koledzy mam takie pytanie, jak sie odbywa sterowanie ssaniem? Tak sobie myślałem i doszedłem do wniosku, że może po prostu ssanie nie odbija i dlatego jak sie silnik rozgrzeje to się zalewa. Proszę o odpowiedz.
Próbowałem odpinać to wielozłącze na 7 styków i auto nadal ma wysokie obroty i tak skaczą tylko w pewnym momencie gaśnie, Wydaje się mi że problem jest ze ssaniem. Co w tym gaźniku steruje ssaniem, otwarciem, zamknięciem.
To jest dźwignia tzw. "ssania" - gimby nie znajo - w samochodach sprzed 25 lat trzeba było ręcznie ustawić na czas zapłonu bogatszą mieszankę (zawierającą więcej benzyny a mniej powietrza) i w miare rozgrzewania silnika to "ssanie" zmniejszać aż do stanu optymalnego dla silnika rozgrzanego. "Ssanie" pozostawione na dłużej powodowało zwiększenie spalania...
Zacięty elektrozawór sterujący ssaniem - przy takiej ilości piachu mnie to nie dziwi- rozbierz oba elektrozawory, wyczyść i umyj w benzynie czy nafcie powinno wszystko wrócić do normy. http://obrazki.elektroda.pl/8203946800_1... Oczywiście wyczyszczenie układu ssania też by się przydało :-)
Malutka rada sprwć silniczek krokowy który steruje ssaniem zdaża się że się zacierają i powodują problemy. Podawana jest zła mieszanka paliwa i sonda głupieje. Często zdaża się to przy gazie.
Czujnik niskiej temperatury to ten koloru niebieskiego, steruje on ssaniem po zapaleniu silnika.Pozdrawaim
czujnik temperatury silnika steruje automatycznym ssaniem
POnadto chcialem zapytac czy w silniku 1.8 gaznikowym istnieje silnik krokowy a jesli tak to gdize go suzkac?Jesli natomiast nie ma czegos takiego to co steruje obrotami w tym silniku ,co steruje ssaniem i czy mozna to jakos wyregulowac(Zeby np ssanie wylaczalo sie przy nizszych tempperaturach silnika??
Witam. Ktoś napisał że w tym gażniku niema silniczka krokowego. Ja miałem taki gażnik .I mam do tego typu samochodu książkę serwisową. I tam jest napisane. Ze podczas pracy silnika nie wolno zdejmowac złączki 7 nużkowej. Właśnie tej od sterowania silnikiem krokowym. Bo ulegnie uszkodzeniu.NIestety kiedyś zapomniałem tej złączki założyć. I założyłem...
Mam problem z odpalaniem silnika jak jest zimny .Odpali odrazu ale po chwili gasnie i tak az sie troszeczke nagrzeje i wtedy jest ok..Szukalem silniczka krokowego ale go nigdzie nie widze.Co steruje ssaniem podczas odpalania zimnego silnika w moim przypadku.Objaw jest taki odpali i zlapie obroty 2000 i odrazu spadaja do zera i gasnie
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Zasugerowałem się tym szarpaniem silnika, bo mam podobny objaw przy dziurawym pływaku. Ale że jeżdżę na LPG, więc naprawię go przy okazji. Ale te cykliczne wahania obrotów... Skoro napisałeś że ssanie się wyłącza, to wnioskuję że masz chyba jakiś czujnik czy komputer, który steruje ssaniem (dawką, zapłonem) ??? Tutaj muszą się jednak wypowiedzieć jacyś...
W 2EE przepustnicą ssania steruje silnik krokowy, to jest gażnik sterowany sterownikiem.
https://obrazki.elektroda.pl/7799132500_... To będzie ten silnik. Dodano po 1 Czy ssaniem steruje ta dźwignia z tyłu silnika?
ssaniem chiński automatycznym ssaniem zawór sterujący ssaniem
ograniczenie napięcia diodą zenera objawy uszkodzonego programatora pralki sterowniki samochodowe
daniel rakowiecki daniel rakowiecki
Porsche Panamera 971 – brak napięcia na przyciskach, manetkach i podświetleniu kierownicy TCL 50P615 TV VGH/VGL Voltage Oscillation Issue on Integrated Mainboard – Causes and Fixes