Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
K67,K68 poniżej schmat
Niebieski- czujnik temperatury płynu chłodzącego, steruje ssaniem, z niego sygnał idzie do ECU Czarny- również czujnik temperatury płynu chłodzącego lecz on tylko odpowiada za wskazania temperatury w zegarach, steruje wskazówką tak na chłopski rozum Odpowiednie wartości dla niebieskiego czujnika masz podane wyżej, dla czarnego się nie spotkałem z taką...
Czytałem, że to może być cewka zapłonowa, która pomaga osiągnąć większe obroty. Co za brednie! Element ten to układ odpowiedzialny za sterowanie ssaniem automatycznym. Ogólnie jego zasada działania jest dość dziwna, nie pamiętam czy w serwisówce coś pisze o zakresach temperatur w których on działa. Jeżeli został on odłączony, to upewnij się że przewody...
Może być uszkodzony nastawnik przepustnicy. Popatrz czy wykonuje jakieś ruchy. Ważna jest też dobra masa przy bloku, czujniki temperatury też padają. Przesłona jak pracuje to jest dobra a sterowana jest ze sterownika na podszybiu. Obejrzyj wszyskie wtyczki bo łamią się często kabelki.
Sprawdzałem i brak reakcji Czyli padło. Albo zakup nowego, albo musisz ręcznie sterować ssaniem. Albo... daj jeszcze zdjęcie tego z drugiej strony.
czy spotkał się ktoś z taką centralką lpg? jest ona zamontowana w audi 100 1,8 na gaźniku. poszukuję instrukcji jakiej kolwiek do niej. problem polega na tym że ktoś nieudolnie założył instalację. czy posiada ona sterowanie ssaniem gazu? bede wdzieczny za wszelkie info.
Z tym 11kW będzie ciężko załączając na "raz", na takim wanie zjadłem zęby ale za to teraz chodzi jak pszczółka. Akurat ten wan nie potrzebuje skrzynki do sterowania, ma zawór pilot który steruje blokadą ssania przy osiągnięciu zadanego ciśnienia. jeżeli długo sprężarka stoi to warto sprawdzić zawór w obudowie filtra, przy ok 4-5 barach powinien już...
W omedze B nie występuje coś takiego jak ssanie.
Sterowanie ssaniem jest mechaniczne na linke wiec widac kiedy jest wyłączone
PCM-Powertrain Control Module
Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
W tych silnikach ssanie było sterowane membraną gaźnika.[/quote] ten silnik nie ma ssania sterowanego membraną..membrana jest owszem ale nie steruje ssaniem..ssanie jest ręczne.
Przez ostatnie trzy lata nie jeździł na benzynie, a czy teraz jeździ? Zachowanie silnika na benzynie trochę by ułatwiło diagnozowanie. Puknięcie podczas jazdy wskazywało by na strzał w dolot lub uszkodzenie mechaniczne. Jesli strzał w dolot to trzeba poszukać czy nie łapie gdzieś lewego powietrza lub czy od strzału nie uszkodziło się coś w dolocie....
Panowie przetestowałem gaźnik ala dellorto na dyszy od seryjnego z zestawu i co? Rower jeżdzi podobnie jak na seryjnym. Ale jest słabszy na wolniejszych obrotach. Oczywiście problem z wolnymi obrotami pozostał. Jedyny plus to sterowanie ssaniem na linka jest fajne. Moim zdaniem przejście z chińskiego na to to porażka. Może seryjny nie jest najlepszy...
Linka jest a sterowanie ssaniem masz z silnika elektrycznego który jest w niej dlatego nie gaśnie na ssaniu bo przepustnica jest uchylona a później się za bardzo zamknie i gaśnie spróbuj lekko ją otworzyć jak zaczyna gasnąć i zobaczysz że nie zgaśnie
Napisz jakie jest sterowanie ssaniem w tym gaźniku, rok produkcji, i przebieg.
Ssaniem steruje zawór ssania który znajduje się koło zbiornika płynu do spryskiwaczy, w linku powyżej jest całe zdjęcie opisane co steruje tym ssaniem, i ten zawór jest załączamy prawdopodobnie przekaźnikiem. A co do świec u mnie też grzeją cały czas, ale oryginalnie przy temperaturze 70 stopni nie powinny się załączać ale wtedy był problem z rozruchem...
Silnik tu pracuje cudnie, wchodzi na obroty i schodzi, ale w agregacie przy prądnicy synchronicznej potrzeba stałych obrotów i to w całym zakresie obciążenia, ciekaw jestem regulatora aby to zapewnił. Pokaż filmik już z działającą prądnicą. Właśnie dlatego w poważnych agregatach stosuje się silniki diesla, między innymi łatwość utrzymywania stałych...
Koledzy mam takie pytanie, jak sie odbywa sterowanie ssaniem? Tak sobie myślałem i doszedłem do wniosku, że może po prostu ssanie nie odbija i dlatego jak sie silnik rozgrzeje to się zalewa. Proszę o odpowiedz.
jezeli robi ci sie to na zimnym silniku tylko-wymien czujnik temperatury silnika ktory steruje ssaniem automatycznym
To jest niezły gaźnik - ale dość skomplikowany - zdaje się że ten model ma elektroniczne sterowanie ssaniem. Moim zdaniem wymaga to regulacji przez kogoś kto ma wiedzę w temacie. Radzę znaleźć jakiegoś mechanika żeby to ustawił.
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
mam taki sam problem:( tylko u mnie obroty są na 1200obr/min przy rozgrzanym silniku (ciągle na ssaniu) i wydaje mi się że jest za duże. Co steruje automatycznym ssaniem?? (wtrysk wielopunktowy)
witam!!! może ktoś wie jakim prądem jest sterowane ssanie elektryczne - prądem stałym ?? - prądem zmiennym ??
Próbowałem odpinać to wielozłącze na 7 styków i auto nadal ma wysokie obroty i tak skaczą tylko w pewnym momencie gaśnie, Wydaje się mi że problem jest ze ssaniem. Co w tym gaźniku steruje ssaniem, otwarciem, zamknięciem.
Malutka rada sprwć silniczek krokowy który steruje ssaniem zdaża się że się zacierają i powodują problemy. Podawana jest zła mieszanka paliwa i sonda głupieje. Często zdaża się to przy gazie.
Rato to klon Hondy. Zwykły silnik z Chin. Wystepuje pod różnymi nazwami. Daj mi fotkę tego silnika co steruje gaźnikiem. Bo o ile wiem to w agregatach przepustnicą steruje regulator odśrodkowy.
W 2EE przepustnicą ssania steruje silnik krokowy, to jest gażnik sterowany sterownikiem.
Ten typ gaźnika jest niestety trochę niewdzięczny ze względu na mechaniczne sterowanie ssaniem. Napisz dokładnie kiedy masz kłopoty z zapalaniem i jaka wtedy jest temp silnika i w jaki sposób zapalasz auto (co robisz z dźwignią ssania i z gazem) Zobacz też w dziale Instrukcje Samochody instrukcję dotyczącą gaźnika AISAN. Jest tam opis działania i sposób...
POnadto chcialem zapytac czy w silniku 1.8 gaznikowym istnieje silnik krokowy a jesli tak to gdize go suzkac?Jesli natomiast nie ma czegos takiego to co steruje obrotami w tym silniku ,co steruje ssaniem i czy mozna to jakos wyregulowac(Zeby np ssanie wylaczalo sie przy nizszych tempperaturach silnika??
Jeśli "zapłon" jest wyłączony, to tzw. "ssanie" pozostaje w pozycji "włączone" i wówczas podczas rozruchu silnik dostaje większą dawkę paliwa. Po pewnym czasie element grzejny ssania powoduje jego wyłączenie. Występują też inne rodzaje "ssania" np. sterowane ręczne (lub cięgłem) i bimetalowy, ale o rodzaju ssania w Twoim pojeździe dowiesz się z instrukcji...
Czujnik niskiej temperatury to ten koloru niebieskiego, steruje on ssaniem po zapaleniu silnika.Pozdrawaim
czujnik temperatury silnika steruje automatycznym ssaniem
Witam. Ktoś napisał że w tym gażniku niema silniczka krokowego. Ja miałem taki gażnik .I mam do tego typu samochodu książkę serwisową. I tam jest napisane. Ze podczas pracy silnika nie wolno zdejmowac złączki 7 nużkowej. Właśnie tej od sterowania silnikiem krokowym. Bo ulegnie uszkodzeniu.NIestety kiedyś zapomniałem tej złączki założyć. I założyłem...
Nie ma tam żadnego modułu akumulatora, wzbudzeniem steruje moduł zasilania komory silnika USM obok akumulatora
Zasugerowałem się tym szarpaniem silnika, bo mam podobny objaw przy dziurawym pływaku. Ale że jeżdżę na LPG, więc naprawię go przy okazji. Ale te cykliczne wahania obrotów... Skoro napisałeś że ssanie się wyłącza, to wnioskuję że masz chyba jakiś czujnik czy komputer, który steruje ssaniem (dawką, zapłonem) ??? Tutaj muszą się jednak wypowiedzieć jacyś...
Mam problem z odpalaniem silnika jak jest zimny .Odpali odrazu ale po chwili gasnie i tak az sie troszeczke nagrzeje i wtedy jest ok..Szukalem silniczka krokowego ale go nigdzie nie widze.Co steruje ssaniem podczas odpalania zimnego silnika w moim przypadku.Objaw jest taki odpali i zlapie obroty 2000 i odrazu spadaja do zera i gasnie
Żaden monowtrysk i żaden gaźnik. Żeby nie było niedomówień, to silnik wygląda tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd43... Układ zasilania silnika w maluchu nie miał nic wspólnego z wtryskiem, bo pompka (przeponowa) odpowiadała tam jedynie za podanie paliwa do komory gaźnika opadowego. Mechaniczny wtrysk to rodzaj bezpośredniego wtrysku,...
To jest dwusuw, nie ma zaworów, przejechane ma dopiero 3 tys. I on sam nie gaśnie, tylko jak jest ciepły, sam go zgaszę i wtedy bardzo długo kręci ale odpali. Ssanie ma elektroniczne i też to podejrzewałem, ale jak je odłączę jest to samo. Pytanie: tym ssaniem steruje moduł? Czy jak ono się włącza? Na jakiej zasadzie? Bo to że na zimnym to wiem, tylko...
Masz gaźnik z ssaniem sterowanym membraną. Wykręć śrubę regulacyjną i dobrze przedmuchaj dyszę. Wkręć śrubę do lekkiego oporu i wykręć o 1¼ obrotu. Przeczyść sitka na końcach plastikowych rurek. Silnik jest już bardzo stary i z kompresją może być nie najlepiej.
To jest dźwignia tzw. "ssania" - gimby nie znajo - w samochodach sprzed 25 lat trzeba było ręcznie ustawić na czas zapłonu bogatszą mieszankę (zawierającą więcej benzyny a mniej powietrza) i w miare rozgrzewania silnika to "ssanie" zmniejszać aż do stanu optymalnego dla silnika rozgrzanego. "Ssanie" pozostawione na dłużej powodowało zwiększenie spalania...
widze ze masz japonski gaznik Aisan. zeby CC700 poprawnie chodzilo to przedewszystkim nalezy dbac o wszystkie przewody podcisnieniowe do sterowania tym gaznikiem (chodzi o sterowanie ssania i wolnych obrotow). jesli ktorys czujnik/zaworek/membrane masz uszkodzona to nigdy nie bedzie chodzic jak nalezy! to bardzo skomplikowany uklad zasilania (gaznik+katalizator)...
Witam Co do parownika to membrany prawie nowe. Co do reszty to napisałem ten post bo właśnie jest to cholernie dziwny przypadek bo mój stary też ma poltka i jeszcze jednego w częściach i już wszystko do wtrysku było zamieniane i żadnej poprawy. I jeszcze raz powtarzam pytanie: Jak jest sterowany ten silniczek krokowy? On steruje ssaniem więc skąd wie...
https://obrazki.elektroda.pl/7799132500_... To będzie ten silnik. Dodano po 1 Czy ssaniem steruje ta dźwignia z tyłu silnika?
Panowie powracam z pytaniem :D Dzisiaj auto mi po puszczeniu pedału gazu gasło, a przy gwałtownym jego dodaniu strzelało w filtr powietrza. Okazało się, że spadły dwa wężyki z takiego ,,cycka" wkręconego w termostat. Po zaślepieniu ich auto jedzie normalnie, po normalnym podłączeniu- też. Ktoś podpowie mi jakie zadanie ma ten dziwny element? Pozdrawiam...
Nic nie znalazłem..Mam nowy zawór ciśnienia w listwę-jutro będę podmieniał. Nadal kręci się ciężko a jak mu odbije to czuć że turbo pompuje i idzie do odciny.. Zastanawiam się czy nie dać do testów stałego plusa na zaworek podciśnienia od turbo..Wykluczę przerwy w instalacji i sterownik bo przecież tam jest zaworek sterowany mechanicznie ssaniem z rury...
od temperatury jest czujnik czarny a niebieski steruje automatycznym ssaniem, jeśli jest wszystko ok to czemu gaśnie po rozgrzaniu. zapomniałem dodać w aucie jest zamontowany gaz
Witam. Posiadam takiego klasyka: Golf MKI buda 1979r od Golfa D 1.5 natomiast silnik jest 1.6 benzyna na gaźniku Solex 31 pict5. Prosiłbym o dane dotyczące wielkości przerwy na przerywaczu w aparacie zapłonowym, przerwy na świecach pod LPG oraz jak prawidłowo ustawić element w gaźniku, który steruje ssaniem (w środku jest sprężynka reagująca na ciepło...
znajomy miał podobny problem w scenicu, ciężko było zapalić silnik na zimno. Przyczyna był czujnik temperatury ropy czy cos takiego. Steruje on ssaniem i w sumie to racjonalne wytłumaczenie.
Sprawa prosta jak drut kolczasty ;) Dajesz normalnie jednym kabelkiem to automatyczne ssanie do druta idącego z alternatora a drugi kabelek do opornika tego 15 omowego. drugi koniec opornika na masę. Oczywiście regulator pozostawiasz na miejscu. Aha, tam widać był jeszcze jakiś inny dodatkowy elektryczny podgrzewacz gaznika. Oznaczony na schemacie jako...
Jaką wydajność ma ta dmuchawa (w m3/min) Wg. mnie najlepsze efekty da sterowanie przepustnicą na ssaniu.
Witam, Mam problem ponieważ bardzo często silnik gaśnie na niskich obrotach na jedynce lub luzie na gazie. Gdy chwile sie postoi na jedynce to słychać powoli jak silnik się trzęsie, spadają obroty. Po wcisnięciu gazu w takim przypadku, przez moment (około 3sekundy) nie ma żadnej reakcji, dopiero po czasie silnik załapuje obroty ( o ile za pozno sie...
no a system sterowania ssaniem ?? jeden ma elektryczny a drugi podcisnieniowy
Witam mam problem z automatycznym ssaniem w golfie 2 91r silnik 1,6 chodzi o to iz sterowane jest elektromagnesem i nie chce sie właczac:!: z wstepnych ogledzin wyszło na to ze nie dochodzi napiecie do elektromagnesu który steruje tym ssaniem gdzie szukac przyczyny moze jakis przekaznik lub czujnik szwankuje co o tym sadzicie
Paliwo dochodzi? - filtr (w zbiorniku lub na przewodzie) - jeżeli kranik sterowany to sprawdź sterowanie - ssanie
Temat juz dawno rozwiazany zostal, ale zostawiam info dla potomnych. Cewki były zamieniane, świece zmieniane i to nic nie pomoglo. Okazało się, że przyczyną był olej. Pomimo, że był wlany taki jak zaleca producent, okazal sie zły. Z 5w40 trzeba było zmienić na 0w30. W tym sylniku sterowanie fazami ssania odbywa sie hydrauliczno-elektrycznie. Przez za...
Wyglada na selenoid podłączony do dzwigni ssania na gaźniku. Znajdź tabliczkę znamionowa na traktorku i podaj wszystkie dane z niej. Bo to R 1400 nic mi nie mówi. Silnik to napewno briggs z płaską głowicą albo OHV z tego co widzę. Jeżeli silnik był wymieniany z innego traktorka a jest pełne sterowanie gazu oraz przepustnicy ssania to niekonieczne będzie...
Niestety nowy zawór też nie otwiera przepływu na zamrażarkę (podpięty pod kostkę "poza układem"). Może to czujnik odszraniania zamrażarki? Nie bardzo rozumiem jaki sygnał steruje sprężarką inwenterową (wszak nie ciśnienie ssania) i co steruje zaworem krokowym? Możę ktoś wie?
tez stawiam na silniczek krokowy , a jesli chodzi o czujnik temperatury to nie tez zwykly cieczy chlodzacej , tylko z tylu wtrysku jest jeszcze jeden ktory steruje wlasnie ssaniem - znam go bo kiedys w astrze ulamalem zatrzask do wtyczni wlasnie w tym bajerku. Pozdrawiam
ma wyciąganą wajchę którą trzeba potem schować. Niech załączone ssanie zapala kontrolkę na desce. To nie zautomatyzuje sterowania ssaniem...
Witam Posiadam piłę motorową Ikra 4645. Mam ją już od jakiegoś czasu i nie było z nią problemów. Pilarka odpala a gdy dodam gazu to zaraz gaśnie. Rozebrałem i przeczyściłem gaźnik i nie powinien być zanieczyszczony. Zdejmowałem również filtr paliwa. Piłę da się uruchomić na ssaniu i gdy to ssanie jest włączone piła chodzi, nawet mogę sterować tym ssaniem....
To jest tylko sterowanie - układy ssania są różne więc nic nie daje twój opis jeśli ktoś nie miał z tym konkretnie modelem do czynienia. Wszystko zależy od tego jak to jest w środku zbudowane. Wtedy można poznać zasadę działania i sposób sterowania. Efektów skopania może być kilka - na razie sprawdź czy działa, czy tłoczy a po osiągnięciu zadanego ciśnienia...
ale gdyby dostawał tez za duzo powietrza to moglby sie dusic. przyczyna lezy w sterowaniu ssaniem ( podcisnienia itd. )
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
Rozumiem, że zawór zwrotny założyłeś gdzieś między filtrem a pompą wtryskową.... W tym wynalazku jest coś takiego jak ssanie ;) Sprawdź, czy to ssanie działa. Ssaniem steruje siłownik, do którego dochodzą przewody odchodzące od tych, które idą do nagrzewnicy.... Mam nadzieję, że w miarę dobrze to napisałem ;D Sprawdź, jak ten siłownik pracuje... Nie...
A czujnik temperatury, ten na termostacie (dwupinowy, z niebieską "główką") na pewno sprawny, czy wskazuje odpowiednie, właściwe wartości? Bo to właśnie on "steruje" składem mieszanki (ssanie) na zimnym silniku...
Na pierwszy ogień czujnik temperatury silnika/ ew jego kostka podłączeniowa ( jaki e jest wskazanie temp na ciepłym ?) Jak jest uszkodzony to komp myśli, że silnik jest zimny i steruje jak na ssaniu.. Pozdr. J.
Witam!!! Mam pytanie odnośnie działania ssania automatycznego w samochodach. Do rozmyślań o zasadzie działania ssania skłonił mnie zepsuty potencjometr przepustnicy w mojej Corsie. Zakładając nowy potencjometr podłączyłem tylko przewody do niego nie przykręcając go do kolektora ssącego. Chciałem sprawdzić co się stanie jak będę kręcił potencjometrem...
Na początek posprawdzaj gumowe przewody podciśnienia. Prawdopodobnie któryś z nich jest przetarty,to bardzo częsta usterka w gaźnikach Aisan (z twojego opisu wynika, że to ten gaźnik). Przewody te sterują mieszanką ssania. Dodatkowo sprawdź przewód czujki temperatury. Jest w okolicach zamka maski. Często wchodzi w zamek i zostaje przecięty. Klejnot
Zobacz z tyłu za gaźnikiem na głowicy jest zawor podciśnienia do sterowania ssaniem ma trzy wyjścią- często jest uszkodzony przez nieumiejętną wymianę świec.Znajdź opis do tego gaźnika i sprawdź czy przewody są właściwie podłączone.Na giełdzie widziałem takie zawory po 170 zł.
Jeśli to gażnik Pierburg to trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza i tam przy gażniku po lewj stronie jest obudowa sterowania ssania(półkula) przykęcona 3 śrubkami z łbem na krzyżak.Trzeba je poluzować i po naciśnięciu gazu, obracając tą półkulą w prawa zmniejsza się zamknięcie przepustnicy ssania.
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
ReadyStart działa w pełni poprawnie, cięgno ma pełny zakres ruchu w zależności od temperatury i steruje przepustnicą ssania, nie zauważam też żadnego ruchu przepustnicy ReadyStart podczas pracy silnika. Nie ma żadnej poprawy w pracy silnika jeśli dodatkowo unieruchamiam cięgno ReadyStart, niezależnie czy w pozycji w pełni czy w pół otwartej. Znalazłem...
Uszkodził mi się silnik w Golfie III 1.9TD 92r, kupiłem nowy silnik tylko nowszy 96r. Mam teraz problem, gdyż w moim starym silniku miałem ssanie sterowane ręcznie, a w tym nowym jest elektronicznie. Może ktoś wie jak można sterować tym ssaniem na krótko (podając jakieś napięcia) jakby ktoś mógł zmieżyć jakie napięcia tam się pojawiają. Drugim problemem...
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
ten czujnik na wezu jest czujnikiem od sterowania ssaniem(masz gaznik AISAN z polautomatycznym ssaniem,ty wlaczasz ssanie a ono samo sie wylaczy po uzyskaniu temp.silnika ok.60stopni lub wiecej)ssanie jest wylaczane automatycznie po uzyskaniu odpowiedniej temp. a do tego sluzy ten czujnik na wezu a co do nie wlaczania sie wentylatora to:sprawdz bezpieczniki,...
Czekałem specjalnie do rana aż silnik będzie zimny. Zapaliłem Polo i od razu ściągnąłem wężyk podciśnienia, który jest wpięty w siłownik i okazało się, że tam wogóle nie ma podciśnienia. To co steruje tym ssaniem jak ten siłownik wogóle nie pracuje? Trzęsie nie tylko na zimnym, ale też na ciepłym. Z tym, że na zimnym bardziej, na światłach jak stanę...
A co panowie powiecie o ssaniu? sterowanie elektroniczne też czasem zawodzi. w przypadku cinqucento zauważyłem podobne objawy Dość! Koniec kariery na forum Kolego! Ostrzegałem! Ban!
To znowu ja.Ostatnio palił na dwa gary,a gdy wszystko zrobiłem wymieniając cały układ wydechowy jeszcze zaważyłem,że szarpie autem na zimnym silniku po spuszczeniu lekko nogi z gazu.Działo się to też, gdy nie było jeszcze wymienionego układu wydechowego.Jednakże gdy silnik się zagrzeje wszystko ustępuje.Auto jest też na gaz sekwencyjny.Po przejściu...
Witam, czy ktoś dysponujący schematem lub czymś podobnym może mi tak z marszu podpowiedzieć z których pinów sterownika jest sterowany elektrozaworek od ssania. Kiedyś coś widziałem że to M i N z kompa, ale nie jestem pewien. Zimno jest i bez garażu po kablach iść to masakra. Teraz działam na lekko podwyższonych obrotach,latem jest OK. Kompa nie chcę...
trochę dołożę do tematu ale każdy mówi trochę z wyobraźni a ja po wkurzeniu się na cały komputer tego silnika czy to się nazywa 187 czy 144 czy jeszcze inne wersje to powiem że wychodzi na to ze ten "przekaźniczek" tylko wkurza. Powiem tak odpaliłem samochód i wyjąłem ten sterownik i okazało sie ze nic on nie robi tylko dużo kosztuje, zapala świece,...
Więc czujnik na termostacie podaje również sygnał do ecu? A skąd sterowane jest ssanie? Też z czujnika na termostacie?
Witam, jesem nowym użytkownikiem potrzebujacej pomocy. Przeszukałem forum i nie znalazłem tematu podobnego do mojego problemu. Wyglada to następująco: Astra nie odpala zimna na benzynie, tyko krótkie przekręcania co jakąś minutę, wtedy słabo łapie. Po jakiś 15 razach z trudnością odpala. Na gazie, włanczając tryb awaryjny(aby odrazu z gazu odpaliła)...
Ok, rozumiem, ale: czy zaworek, o którym mówimy, widoczny na zdjęciu przy pierwszym poście - na pewno jest zaworkiem odprężnym, który należy zamykać w trakcie pracy sprężarki? Spotkałem się kiedyś z nowszymi modelami sprężarek (bodajże WALTER), w których elektrozaworek sterował pracą jakiegoś regulatora ssania i trzeba było właśnie w trakcie działania...
Na zdjęciu ssanie masz oznaczone jako "4" (ssanie sterowane elektrycznie). Sposób sprawdzenia jego działania opisany jest na forach.
Witam , mam nastepujący problem po 1) nie moge sie podpiać pod komputer VAG-COM , VWTOOL itd. zwierałem linie K i L tez nic nie daje mam 2 wtyczki pod regulacją temperatury. 2)staram się podłaczyć by zrobic adaptacje nastaw przepustnicy ponieważ mam obroty około 1000 a 1100 powiem że na początku uszkodzony był czujnik temp. bo na zagrzanym silniku pokazywał...
Czy ktos wie jak sterowane jest automatyczne ssanie w BMW 318 rocznik1985
Robiłem taki sprzęt, ale nie będę owijał w bawełnę, amputowałem sterownik silnika. Świecami sterowała czasówka na zwykłym przekaźniku 70 A (oryginalny był nie sprawny) sterowanym masą, ssanie było na lince pociągniętej do kabiny. A wentylator chłodnicy załączał termowłącznik 105 st C zamontowany w dolnym przewodzie chłodnicy.
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Rezystory SMD zdobyłem. Jako tranzystorów użyję ostatecznie IRFP240 dla gałęzi + i IRFP9240 dla gałęzi -. Czyli takie coś do obciążenia zasilaczy symetrycznych, potencjometrem sterujemy prąd "ssania" identyczny dla gałęzi plus i minus,napięcia maksymalne +-100V czyli 3 wejścia +, -, i masa. Dobrze by było gdyby brakowało mocy strat na tranzystorach...
[url=https://www.google.com/imgres?imgur...
,,Ssanie w twojej favoritce się zacięło.Favoritka ma bimetal podgrzewany przez płyn chłodniczy wygląda to jak sprężyna z budzika i w miarę nagrzewania się silnika, odkształca się on. Poprzez oskę która lubi sie przytrzeć steruję przysłonną powietrza która zmienia skład mieszanki '' jak pisalem to stwierdzili ze cos takiego nie istnieje a jednak........pozdrawiam
mam problem w tico. nie ma ssania. jest tam przy grodzi taki elektrozaworek z dwiema rurkami. jak te rurki odepne i polacze z soba to jest ssanie. elektrozaworek jest sprawny , tylko nie dostaje zasilania. nie wiecie jak to jest wlaczane? jest jakis przelacznik sterowany temp ktory steruje tym zaworkiem?
Ten silnik ma ssanie sterowane bimetalem nagrzewającym się od tłumika. Wyczyść gaźnik i powinien działać.
Moim zdaniem musisz ustalić przyczynę braku możliwości "gaszenia" silnika z kluczyka - sprawdź, czy nie jest urwany (wypięty) przewód od "gaszenia" silnika tzw. "masa" instalacji pojazdu do cewki zapłonowej. Ssanie elektryczne musi być podłączone "elektrycznie", gdyż ułatwia uruchomienie silnika. Sprawne ssanie wyłącza się po pewnym czasie, uruchamiane...
Kolego sprawdź, czy funkcjonuje Ci tzw. ssanie. Zwykle jest sterowane elektrycznie, więc rozepnij wtyczkę i sprawdź miernikiem, czy cewka ssania nie ma przerwy. Możesz też wykręcić "ssanie" z gaźnika i podłączyć do akumulatora. Obserwuj, czy wysuwa się powoli tłoczek z iglicą. Jeśli nie to ssanie do wymiany.
Nas początek wyczyść porządnie gaźnik. Ten silnik ma to nieszczęsne ssanie, sterowane bimetalem nagrzewanym od tłumika. Sprawdź czy się nie zacina, przez nagar. Po nagrzaniu tłumika powinno się całkowicie otworzyć.
(at)zgoodie Tylko przy malej nieszczelności na ssaniu pompy woda z niej wypłynie i efekt wiadomy.
To jest moduł sterujący ssaniem automatycznym.
ssaniem chiński automatycznym ssaniem zawór sterujący ssaniem
atmel 24c64 wymiana modułu pralki ariston kondensator pobór prądu
piekarnik samsung piekarnik samsung schemat
Błąd A3421 w wózkach Still i systemach SSI - przyczyny i rozwiązania Wymiana procesora w HP ProBook 6555b na mocniejszy