Witam , trochę za mało napisałeś o pojeździe i usterce. Jednak jeśli to chińczyk i panel klimatyzacji jest ze sterowaniem elektronicznym , problem będzie w panelu sterowania . Ten elektrozawór o którym wspomniałeś działa właśnie tak , że po wypięciu wtyczki i braku zasilania +24v jest otwarty obieg na nagrzewnicę natomiast przy zasilaniu +24v jest zamknięty...
Masa idzie do modułu BBM ( gniazdo CA z lewej strony kabiny); https://obrazki.elektroda.pl/2994152700_... https://obrazki.elektroda.pl/2311491600_... Możliwa korozja w gnieździe lub prędzej uszkodzony przewód pod kabiną (na zagięciu wiązki).
Na 99% sterowanie jest po LIN.
Napisz jaką masz instalację typ i rodzaj jeśli jest ze sterowaniem dawki gazu przez silnik krokowy może przyczyna leży w niewłaściwej pracy elektronicznego sterowania.
Mnie to raczej wygląda na 2SB1277.
Przekażnk jest zasilany z 4-go biegu sterwania(pełna moc /biały kabel). Zwarcie 3 i 4 biegu panelu sterowania .
Nie ma oznaczonego koloru kabla
Oczywiście że bardziej pasuje BC327, tylko trzeba zamienić nóżki baza-kolektor. BD140 przy bezpośrednim sterowaniu przekaźnikiem tak samo się sprawdzi co 2SA1559.
Uszkodzony jest modul PDM . Modul drzwi pasazera to on steruje lusterkiem .
kod błędu mid 136 psid 90 fmi 5 zawór sterowania naczepy Przerwa lub zwarcie w przewodzie Dodano po 1 21122037 20456402 Dodano po 1 zazwyczaj zawór znajduje się za lewym przednim nadkolem koło beczek powietrza
Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki. Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą. Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe. 16- przewód różowo-czarny 18- brązowy
Przekaźnik w module oświetlenia.P
Moduł sterowania VOLVO, FORD, ZP 1005?? Warto spróbowac? Kupiłem dzisiaj, dam znać w piątek czy pomogło.
To zamień wtyczki miejscami. Pin 7 i 3 czerwony i niebieski , ekranowany przewód. Czujnik 110 om. Tyle sprawdź.
Księgowy wywalił regulator i dał rozpórkę. Wywal te rozpórki i daj regulatory jak w starszych rocznikach. Pasują.
Posiadam schemat podcisnien , jesli chcesz to jeszcze to poszukam i wstawię
Zbyt małe ciśnienie pojechałem do warsztatu, sterowanie
Sterowanie hamowaniem kół 3 Awarie mechaniczne
czy to na pewno elektromagnes? i gdzie on się znajduje?a może jakiś zawór nie steruje?
Gazu nie ma i nie bylo nigdy, ecu steruję wtryskami ale tylko w tescie wykonawczym. Podczas rozruchu nie steruje nimi.
Witam.Czy jest jeszcze aktualne przerobienie sterowania osi wleczonei ?
jak mozna go czyli przekaznik sprawdzić?? Wyjąć go i zobaczyć czy jest zasilanie, masa i sterowanie.
2687 to w volvo bład zwiazany ze sterowaniem xenonami. Dla bezpieczeństwa innych uzytkowników swiatła zostaja maksymalnie opuszczone.
Ta od audi jest innego typu w niej masz zmienną geometrię łopatek a volvo masz zawór westgate. Wymagają różnego sposobu sterowania. Ta od volvo pompuje na maxa bez sterowania tym zaworem a dopiero jak osiągnie wymagane ciśnienie to otwierany jest ten zawór a ta od audi pompuje minimum bez sterowania i dlatego po uruchomieniu silnika cięgno ustawiane...
Ale zobacz, że ma też podłączone kable mic i speaker, czyli raczej fabryczny telefon komórkowy sterowany z radia albo z kierownicy
sprawdź wężyk podciśnieniowy który steruje egr
Szukając usterki znalazłem problem braku napięcia na przekaźniku r13 Na którym pinie nie miałeś napięcia ? Szukając przejścia z stykami przekaźnika (85,86) znalazłem je na przewodzie czarno żółtym kostki 3 pinowej Są to dwa osobne obwody jeden plus 12V drugi masa i nie mogłeś ich znaleźć na jednym kablu . Jak już chciałeś sprawdzić na krótko to styk...
Szukasz pomocy na forum, a nie zrobiłeś praktycznie nic, żeby problem rozwiązać. Ale rozumiem że oczekujesz fachowej pomocy, więc: - Sprawdź oscyloskopem czujnik położenia wału i wałka wraz z wiązkami, pod obciążeniem i pod.kątem zwarcia - sprawdzić zasilanie sterownika silnika, stałe i po przekaźnik głównym - sprawdzić przekaźnik pompki paliwa oraz...
Witam, mam takie pytanie, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak można podłączyć elektrycznie webasto airtop 2000 chyba z Volvo lub Renault? Jest możliwość dokupić jakąś uniwersalną wiązkę i zegar, lub tylko włącznik z potencjometrem? Widziałem, że można kupić na znanym wszystkim portalu aukcyjnym wiązki po około 500 zł, czy jak wezmę do tego włącznik...
A sprawdź czy na bezpieczniku f52 masz zasilanie 24v on odpowiada za puszczenie sterowania na 1 stopniu stacyjki na przekaźnik.
Wymieniłem siedzenia zwykle na skóry volvo v40 td. Fotel kierowcy jest elektryczny, potrzebuję opis instalacji elektrycznej tego fotela, bo oryginalnie nie ma instalacji pod sterowanie fotelem, jeżeli ktoś coś wie proszę o podpowiedź Witam problem rozwiązany. okazało się, że instalacja jest fabrycznie wyprowadzona pod fotel elektrycznie sterowany....
Właśnie oto chodzi, że nie ma wycieków.. Własnie nie tylko pali sie kontrolka. Dzisiaj walczyliśmy i działa ale pewnie chwilowo znowu. Więc pokąbinowałem z elektryka poczyscilem styki i jakoś zadziałalo może jaki zaworek albo elektromagnes który tym steruje ?
https://obrazki.elektroda.pl/2582741500_... Za sterowanie pompą odpowiada sterownik.
Kolego może ten post ci pomoże https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
reduktor skrzyni albo pneumatyka sterowania reduktorem
Mechanik podłączał komputer i twierdził ze zawór jest sprawny bo nim sterował z komputera
nr bledu P04D900 - sterowanie obwodem zamknietym EGR na poziomie granicznym - zbyt niski przeplyw - nieciagle
czy tą sterowke można naprawić np wymienić potencjometr ? Potencjometry odpowiadają za regulację temperatury i prędkości dmuchawy nawiewu, za regulację kierunku nawiewu odpowiedzialny jest przełącznik.
Kolego podałeś trochę mało danych to euro 6??? Jeśli to euro 6 to sterowanie na ten przekaźnik na rozruszniku wychodzi z EMS.
Tłumaczy się jak komuś dobremu, sygnał jest cyfrowy, więc nie sterowanie napięciowe czy PWM.
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Jeśli masz poślizg na postoju to prawdopodobnie masz uszkodzenie w czujniku na osi napędowej okablowaniu czujnika lub w samym modulatorze tylnym. Sprawdzić wartości prędkości czujników osi napedowej
To może jest COM, ja nawet nie wiem z którego roku to auto, być może tam siedzi najzwyklejszy regulator. Chodzi w tym wszystkim o to że sterowanie alternatora idzie z zewnątrz , a czy to jest LIN, COM, DFM czy jeszcze coś innego to dla autora tematu nie ma to większego znaczenia. W Volvo sterowanie alternatora to chyba idzie z czegoś innego niż ze sterownika...
W Volvo v40 subwoofer nie jest sterowany z radia lecz ze wzmacniacza który znajduje się pod deskę rozdzielczą. Radio daje tylko sygnał audio do wzmacniacza który steruje wszystkimi głośnikami
Czy to aby na pewno jest czujnik a nie elektrozawór od sterowania?
Gdzie to napięcie na przekaźnik przychodzi ; na cewkę przekaźnika czy na styki robocze? To co opisałem to jest jego sterowanie - na cewkę przekaźnika.
Jak włączysz zapłon to powinno być słychać silnik pompy hydraulicznej , która wytwarza cisnienie do sterowania skrzyni
Jest sterowanie na kierownicy... Możliwe, że jakiś moduł w radiu padł?
To masz tam namieszane w tej instalacji bo oryginalnie jest zielony wspólny plus i kolorowe do komputera silnika sterowane minusem. Nie było w żadnym volvo wspólnego kolory minus dla sygnałów z komputera na wtryski bo jak by wtedy można odróżniać poszczególne wtryskiwacze.Napisz jeszcze dokładnie jaki to model i 10 cyfra z numeru nadwozia to sprawdzę....
Witam pytanko czy do volvo v 40 z 2000r. można dodać komputer pokładowy i wiązkę do pokrętła które steruję funkcjami komputera?
Witam, jeśli chodzi o ten zawór https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/... to proszę w załącznikach.
Musiał byś wraz z cz sterować dodatkowy siłownik co by pociągał za klamkę.
Oscyloskopu brak Ciśnienie prawie pod max.
To, że nawet jak nic nie jest włączone to ładowanie nie zmienia się
Sterownik o który pytasz to moduł drzwi czyli ten przełącznik od strony kierowcy z regulacja lusterek i szyb . Wyjmij moduł od pasażera i podepnij go do lewej strony , zobaczysz czy działa podnoszenie szyb od strony kierowcy , jeśli będzie ok to padł ci moduł drzwi bądź sprawdz przewody prowadzące do silnika szyb , napisz jeszcze czy działa ci sterowanie...
Pojawił się u mnie problem MID 136 SID 67 FMI0 błąd aktywny. Blokuje Mi naczepę i nie można ruszyć. Czasami odpuści i jakiś czas jest ok. Jakieś podpowiedzi na co zwrócić uwagę ?
No to powodzenia :)
Witam, sterowanie mechaniczne - cięgła do rozdzielaczy.
Ale które cewki nie są sterowane?
a moze zle przelącza biegi i nie rusza z jedynki czy dwójki tylko z wyzszych ,tam jest pneumatyka do zmiany biegów którą steruje komputer ?
poszukuje schematu do centralki brak sterowania leflektorami,brak kierunków
Mam dwa problemy Jak nauczyć radio w aucie do pilota było hu403 ma być 603? Czy podświetlanie przycisków w hu603 jest sterowane z can? pozd
ECU ma immo tego nie przeskoczysz . Jeżeli jest opisany przewód np. turbo Nie wiem co i jak opisywałeś. Sterowanie turbiną volvo jest inne niż t4. Ja bym to zrobił na wiążce z volvo ale nie masz body i kluczyka od kompletu z volvo, i to należy dokupić.
na razie sprawdziłem alternator ma zwarcie i kradnie prąd wymienię regulator i zobaczę co dalej a do bezpieczników Jaki regulator ? jak to sprawdziłeś ? W moim Volvo MY2006 alternatorem steruje CEM po K-line. Volvo o kilka lat wyprzedza grupę VAG pod względem zaawansowania elektroniki.
wypiołem wszystkie przekazniki i nic sie nie zmienia czy moze to byc wina komputera czy on nie steruje praca pompy?
Wcześniej było wszystko ok? Jaka jest historia wozu?
Elektro zawór przy nagrzewnica działa poprawnie? Czy cały czas idzie napięcie na niego?
Witam ! Zasilanie z głównej płyty a sterowanie z kasety . pozdro.
Alarm może się "cicho" zazbrajać - jest to jedna z wielu standardowych opcji obecnych w większości alarmów. Sprawdzić czy syrena działa ? Uzbroić system i spowodować jego wzbudzenie - najprościej i najlepiej, jak zadziała będziesz też pewny co do sprawności sterowania syreną w alarmie.
Volvo V40 1.6 D2 2014 To jest 6 letnie auto a wy tu robicie dochodzenie jak Fiacie 125p. Weź ten samochód, podjedź do DOBREGO z naciskiem DOBREGO elektromechanika podepnij go pod komputer, sprawdzi błędy, bo może problem jest w klapach sterowania ogrzewaniem.
Tak jak to ująłeś kolego, chodzi o centralkę zdalnego sterowania pilotem. Centralny zamek jest orginalny i posiada sterowanie z pilota.
W załączniku schemat klimatyzacji. Jak widzimy elektrosprzęgłem ( Y11) steruje strownik silnika (A35). Jeżeli było zwarcie, problem będzie raczej w nim.
TechTool Volvo, nie wiem jak inne uniwersalne testery sobie radzą. W autach przed 2006 podmieniałem bez programowania.
Brązowy - masa, Szaro czarny - plus po stacyjce, Czerwono biały - masa po przełączeniu na gaz, plus po stacyjce przy pracy na benzynie, nie wiem czy w stagu jest jakiś kabel na którym przemiennie występuje plus i masa, jak nie to podłącz przez przekaźnik, sterowany plusem z elektrozaworów.
Uszkodzony moduł CEM. Zarządza wszystkimi prądami w samochodzie. Często siada sterowanie przekaźników świateł mijania.
To dlaczego Ci ubywa skoro twierdzisz, że maszyna powinna wykryć? Skoro nabiło i ucieka to znaczy że maszyna nie wykryła nieszczelności i napełniła. Moim zdaniem nie ma co tu drążyć. Napełniłeś układ i źle działa. Pojedź do innego warsztatu, sprawdź ilość czynnika. Jak ubyło to szukaj nieszczelności a jak nie ubyło to szukaj usterki w sterowaniu klapami...
Regulator m wtyczkę na jeden przewód bądź na trzy? Regulatorem steruje tam sterownik sinika.
Mam tylko dla Volvo. Renault jest bardzo podobne.
Tylko dlaczego? Wymieniane było niecałe dwa lata temu To po dwóch latach nie miało prawa się popsuć? Pewnie zamek w kole nie trzyma i sterownik próbuje zniwelować przesunięcie kątowe wałka. Odłącz czujnik wałka i sprawdź pracę silnika, jak sterownik przestanie sterować zaworem VVT to masz odpowiedź.
Na skrzyni biegów płyta sterująca
Czujnik halla przeważnie daje zero / masę/ i tym steruje wzmacniacz zapłonu. Wzmacniacz sprawdź , kluczując go masą , na pinie , który jest sterowany z halla.
nie jestem pewien bo z 10 lat takiego zabytku nie robiłem ale chyba trzeba do drzwi kierowcy dołożyć siłownik i jego wysterować a on mechanicznie napędzi zamek i stycznik poda sterowanie na resztę
To teraz trzeba pytać kierowcy jak to dolewał, może uszkodził moduł elektroniki w piecu- tak mi to wygląda, dmuchawą steruje mosfet. Chyba że wpinasz się z tym obcym kablem nie tam gdzie trzeba.
Zdobyłem vcads i po zabawie z programem mam jeden błąd co prawda nie aktywny ale pojawia się MID150 SID3 FMI6 zawieszenie pneumatyczne pojazd , elektrozawór oś 2 prawa , prąd powyżej wartości normalnej lub uziemiony obwód . Przewody sprawdzone tym razem żarówką H7 też pod kontem zwarć sprawdzałem . Zawór daje się bezproblemowo wysterować z komputera...
Po lewej stronie kolumny kierowniczej, po zdjęciu osłony plastikowej widać go pod deską u góry na wysokości mniej więcej sprzęgła, sterowanie dwie masy.,
Może w sterowaniu turbiny.Jest sterowana podciśnieniem ?
zmień zawór sterowania sprzęgłem
YYY, chodzi ci o sterowanie przekaźnikiem, czy wyjście na koguty tu masz schemat ;d https://obrazki.elektroda.pl/6404266400_...
Czyli sterowanie. Niestety nie wiem gdzie jest przekaźnik.
Ok. Czyli to F16. W/g service manual to zasilanie po zapłonie, sterowanie blokadą mostów, przystawek PTO.
Pokazuje mi 4,9V Zasilanie 12V mierzone do masy, sterowanie minusem, jak zaczyna się problem z zasilaniem sterownika, dochodzi do uszkodzenia sterowania EGR.
Do jednostki sterującej ECU EBS.
W tym z Volvo musisz podać aż 4 kabelki na regulator, mało tego istnieje ryzyko że sterowany jest komputerowo. Natomiast regulator "ze śrubką" aby pracował (ładował) wystarczy podać przez żaróweczkę 12 V.
A sam lewarek joystick może być uszkodzony? Bo na manualnym sterowaniu biegami wszystko działa.
Witam kolegów. Dziś próbowałem podłączyć się właśnie z centralką sterowania pilotem do zacisków A8 a9 i B16. No i nic sie nie dzieje. Czy możecie mi wytłumaczyć który przewód jest do czego i czy sterowanie jest + czy - ?
Dobrze, to mam jeszcze jedno pytanie czy na kostce przy osuszaczu powinien być jakiś prąd ? Czy dopiero w odpowiednim monecie tam idzie i steruje zaworkami w podstawie osuszacza ?
To nadpalone to pamieć eeprom tam znajduje się mapa sterowania silnika ,gdy by był spalony to byś auta nie odpalił nawet na sekundę.
Musisz sprawdzić ten przekaźnik, czy ma czym sterować i gdzie. Pozdrawiam.
Schemat sterowania turbo .
volvo sterowanie sterowanie nawiewu volvo volvo sterowanie lusterek
gilera silnik podłączenie komputer honda accord czarne kwadraciki drukarka
bosch silence kranik kocioł elektryczny
Peugeot 3008 elektryczny hamulec ręczny – aktywacja, tryby, awaryjne zwolnienie Przenoszenie muzyki z laptopa na PMP Slide Panel – transfer plików MP3, USB, micro-SD