Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
A jeżeli kupię specjalny modół i podepnę pod biały i brązowy kabelek mastera? Zadziała wtedy? Moduły sterowane są minusem, a ja nie wiem czy zamek sterowany jest minusem?
Wprowadź go w tryb serwisowy. Zostanie tylko sterowanie centralnym. Instrukcję znajdziesz w dziale samochody Download.
nie wiem gdzie sie włączyc z przewodami zeby zamykac i otwierac drzwi z pilota, oraz czy sterowanie odbywa sie plusem czy minusem.
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
Masz tu prosty schemat na którtm dokładnie widać jak to jest połączone, jeżeli masz fabryczny centralny zamek to prawdopodobnie nie masz siłownika master, tak ze musisz sobie go zamontować i założyć do tego jeszcze układ sterujący pracą siłowników do którego podpinasz sterowanie z autoalarmu
Do sprawdzenia sterowanie w drzwiach,oraz przelotka pomiędzy nimi a wnętrzem. Może być pęknięty przewód,lub przełącznik przy zamku,lub siłownik w tych drzwiach.
Czy twój sterownik steruje bezpośrednio siłownikami czy orginalnym sterownikiem c.z. w aucie? A jest syrena i odzywa się w czasie zamykania i otwierania?
To chyba ma być Bas Plus czyli pewnie ma dwie masy na zamek. Podłączenie zamka identycznie jak w Daewoo Lanos, czyli zamontuj dodatkowy siłownik i podepnij go do siłownika w tylnych drzwiach, a sterowanie z alarmu do fabrycznego sterownika zamka.
1)Na czym polega prawidłowe zbadanie sterownika centralnego zamka bo chyba nie na zmierzeniu zmieniających sie stanów na wyjsciu podczas jego reagowania na sygnał z pilota bo to napewno zachodzi skoro moj centralny 1 na 20załączeń tylko odmawia i nie włacza centralnego. 2)Gdzie znajde kość łącząca cięgnę? Siłownik juz przeczysciłem i nasmarowalem(tylko...
a można jeszcze inaczej: dołożyć slave w drzwi kierowcy i podpiąć do przewodów prądowych oryginalnej instalacji c.z. sterowanie z alarmu podpiąć do przewodów przełącznika w drzwiach kierowcy Oszczedzasz wtedy koszt dodatkowej centralki sterujacej c.z.
Posiadam Lanosa z alarmem typu SPACE COP i zamkiem centralnym. Alarm wraz zamkiem centralnym był montowany osobno (nie w fabryce). Działał 5 lat praktycznie bez zarzutu, ale od tej zimy zaczęły się problemy z zamkiem centralnym (alarm jest ok.). Na początku zacinał się sporadycznie, przy większych mrozach tylko jeden siłownik - ten sterujący (master)...
Sprawdz czy zamkniesz kluczykiem wszystkie zamki od strony pasażera jeśli tak to spóżnia sie siłownik i po zamknięciu z pilota dostaje z tego siłownika sygnał do otwarcia zamków. rada : zlikwidowac sterowanie ze strony pasażera lub sprawdz wiązki w drzwiach często lubią się łamac i robi zwarcie z masą lub wilgoc w siłownikach i dostaje sprzeczne sygnały...
No, czyli doszliśmy do stanu faktycznego. W aucie masz, w zasadzie miałeś, centralny zamek, sterowany z kluczyka, do tego centralnym sterował też alarm. W tej chwili padło ci sterowanie z kluczyka. Na dzień dobry do przejrzenia przełącznik master w drzwiach kierowcy i okablowanie w przelotce gumowej drzwi. Nie stawiałbym na centralkę zamka. Ta jest...
Skoro nie umiesz odpowiedzieć na te pytania, nie wiesz co masz, a ja tym bardziej, to musisz kupić kompletny zestaw montażowy centralny+pożądana ilość siłowników. Najwyżej nie wykorzystasz posiadanych już w samochodzie centralek i siłowników. Twój alarm pewnie mógł samodzielnie sterować zamkami, lub centralką centralnego zamka montowaną fabrycznie,...
W Lanosie czy Nubirze, w dzrwiach kierowcy znajduje się tylko przełącznik, więc trzeba dołożyć dodatkowy siłownik - może w Nexii jest podobnie - niestety dawno nie robiłem Nexii, więc nie pamietam.
Witam wszystkich Niedawno w moim Lanosie (1998r) HB zamontowałem centralny zamek i podpiołem pod istniejący alarm Langeford. Wszystko działa ok jeśli chodzi o sterowanie z pilota. Założyłem jeden siłownik główny (master) i 4 pomocnicze (slavery) łącznie z klapą bagażnika. Z pilota nie ma problemu zamyka i otwiera wszystkie drzwi, ALE NIE ROBI TEGO Z...
W moim lanosie 99 1,5 – ostatnio gdy montowałem moduł sterowania centralnym na pilota ( w rzeczywistości stary alarm, ale wykorzystałem tylko sterowanie zamkiem) okazało się, że w lewych drzwiach kierowcy nie ma siłownika zamka. Musiałem zatem dołożyć dodatkowy siłownik aby wszystkie drzwi otwierały się na sygnał z pilota. Zatem problem w twoim...
Mam taki sam alarm i problem. U mnie zamykanie działało prawidłowo , natomiast się nie otwierał z pilota . Przyczyną złego działania jest przekaźnik w sterowniku zamka centralnego przy alarmie . Działa to tak , że alarm steruje poprzez przekaźniki siłownikiem w drzwiach kierowcy , po zadziałaniu siłownika zwierają się styki (te które działają przy np.otwieraniu...
Zakupiłem takowy sterownik i okazało się , że mój kolega elektronik nie daje rady go założyć. W moim Lanosie centralny był montowany dodatkowo a więc nie jest fabryczny. Z siłownika wychodzi pięć kabli o kolorach-zielony - niebieski-biały- czarny-brązowy. Centralka ma taki układ jak na załączonych obrazkach.Bardzo proszę o podanie jak połączyć te przewody.Chodzi...
Z doświadczenia wiem ,że najczęściej wysiada włącznik centralnego w lewych przednich drzwiach.Ruszanie wtyczką lub zamkiem spowoduje taki sam efekt jak w czasie jazdy.Wymiana samego włącznika trwa nie więcej niż godzinkę.Trzeba wyciągnąć zamek i odkręcić włącznik w kształcie siłownika(czarny element z białym cięgnem)Koszt takiej operacji to 150zł.Cały...
to nie lanos.rozbierz dzwi i tam znajdziesz wszystko.któreś wersje miały sterowanie jednym przewodem (taka wersja wypas z szybami domykaniem i org zamkiem)wiec musisz sprawdzić jaka to wersja.najprościej dostać się do dzwi do przycisku zam/otw .W tych wypasach jest na bank.sterowanie wtedy jest na 1 przewodzie ,zwarcie do masy zamyka a przez opór chyba...
w lanosie fabrycznie nie ma siłownika w lewych drzwiach i u ciebie został najprawdopodobniej założony siłownik dwuprzewodowy napędzany z układu przekaźnikowego zamieniającego niskoprądowe impulsy masy na plus i masę napędzające siłownik,przekaźniki powinny być dwa i są gdzieś ukryte pod deską,możesz do nich dojść po przewodach sterujących z alarmu i...
Alarmu i tak nie ruszysz drugą centralką, także pomyśl czy go zostawić , chyba że Ci jest niezbędny do szczęścia... Przy jego wtyczce będziesz miał kierunki do podłączenia, ale wyjścia do siłowników idą z innego pudełka. U mnie alarm steruje centralnym, i tak jest najprościej mając ori centralny zamek, tylko dwa przewody łączą alarm z centralnym daewoo,...
A jeżeli u mnie pilotem dało się otworzyć całe auto to też muszę dołożyć ten siłownik ? To powinieneś go mieć już w drzwiach lub zamku. A dlaczego nie możesz sprawdzić co masz w drzwiach ? Teraz centralny działa z kluczyka :?: , pilota nie masz, więc z pilota nie działa. Znalazłeś centralkę zamków ? Oryginalna, czy dokładana ? Dołożoną mógłbyś wypiąć...
I co ja mam zrobić? Pewnie posprzątam trochę, poczyszczę... I postaram się dać jakąś zrozumiałą, jasną odpowiedź. A więc: Jeśli w lanosie był już oryginalny fabryczny centralny sterowny z kluczyka, to koreańce w ramach oszczędności nie instalowali w drzwiach kierowcy siłownika wychodząc z założenia - po co? skoro i tak kierowca otwiera te drzwi kluczykiem....
Na poczatku chce przywitac wszystkich kolegow z forum bo jestem tu nowy I pragne wyrazic moje pelne uznanie dla tego forum oraz zamieszczonych tutaj informacji. Od czasu upalow przestaly dzialac w moim Lanosie prawidlowo elektryczne zamki w drzwiach przy sterowaniu przez pilota autoalarmu poniewaz kiedy zamykam drzwi kluczykiem jest prawidlowo. Objawia...
Autko lubi rudą. Silnik taki sobie 3 cylindry mało pali. Trochę go telepie na jalowym. Łańcuch się rozciąga i trzeba wymienić prawie tak często jak pasek w innych autach. A koszt większy. Do tego EGR pada. Lepiej wziąć 1.2 starsza sprawdzona konstrukcja. Osiągi podobne tyle że trwalsza. Corse odpuściłem, znalazłem coś takiego, i już oglądałem: https://www.olx.pl/oferta/okazja-renault...
Sterowanie minusem. W takim razie, które przewody wyprowadzić do sterownika centralnego zamka??
Ten sterownik ma wyjście sterujące, musisz podłączyć przez przekaźniki lub dodatkowy moduł centralnego zamka
w niekturych modelach daewo siłownik w dżwiach kierowcy jest centralką sterującą central zamka,ale osobiście nie widziłam tego w lanosie- może sprawdż to
Można jeszcze inaczej: -po podłączeniu siłownika(jego jednak MUSISZ dołożyć) trzeba tylko podłączyć dwa przekaźniki(w przypadku gdy twój alarm ma sterowanie zamkiem centralnym impulsami masy) w niżej opisany sposób, lub zastosować uniwersalną centralkę sterującą siłownikami zamka. Pozdrawiam
A czy sterownik centralki znajduje się tam gdzie w Lanosie, - robię przekładkę z Lanosa do Leganzy i najprościej by było gdyby był ten sam sterownik ;)
sterowanie jest masa. a jesli byloby to plusem to zmieniloby to cos? :D
To jest SEO DOLPHIN albo SEO SYMPHONY. Jeżeli ma przycisk do antynapadu to SYMPHONY, jeżeli nie ma, to DOLPHIN. Podwójny przewód z wtyczką, to sterowanie centralnym zamkiem.
tradycyjnie :P poszukaj schamatu lanos na formum. Jeśli chodzi o zamek to zależy czy masz fabryczny czy zakładany. Jesli zakladany to najprawdopodobniej centralka jest pod kierownicą. (łatwiej bo bedziesz miał prawdopodobnie wyprowadzone kable sterujące CZ.) jesli fabryczny to po prawj nodze pasażera z przodu za komputerm silnika. W obu przypadkach...
Sterowanie masz masami,czyli impuls masy steruje zamykaniem/otwieraniem(pin 6 i 8 fabrycznej centralki).Dlatego żółty i żółto/czarny(z alarmu) do masy a nie plusa!
Witam. Szybkie pytanko do fachowców - centralka Python SP3000 GOLD-MINI (tak wynika z okablowania boxa) ma sterowanie centralnym zamkiem tylko nie łapię o co biega w schemacie z tymi impulsami (+) i (-) Aktualnie jest konająca, pracuje w Lanosie i mam zamiar ją wymienić na ELITA Mini tylko nie wiem co jest grane z tym centralnym. SP3000 ma przekażniki...
zle postawiłem interpunkcję,w lanosie właśnie sie nie wpinam tylko daję dwa przekaznik,poczytaj ten link: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44...
W drzwiach kierowcy jest siłownik(mechaniczny) zintegrowany z zamkiem. Są tam styki które sterują pracą siłowników elektrycznych w pozostałych drzwiach. Wspomniany siłownik się zepsuł (podaje masę tylko przy otwieraniu). Efekt taki że z kluczyka i z pilota wszystkie drzwi się otwierają ale zamykają się tylko drzwi kierowcy. Czy jest jakieś alternatywne...
Prawdopodobnie woda dostała się do sterownika, zobacz gdzie jest i rozbierz go, odłącz go od instalacji elektrycznej i sprawdź czy działają pozostałe siłowniki. Miałem tak kiedyś w Lanosie tyle że tam stanoł tylko dokładany siłownik w drzwiach kierowcy, w sterowniku był kieliszek wody.
Tak jest gdy odpina się fabryczny sterownik. Podłączyli sterowanie zamkiem tak jak by go w aucie nie było. Zasili tyło same silniki. Pin1 SZARY zasilanie Pin2 BRĄZOWY zasilanie siłowników Pin4 CZARNY masa Pin6 BIAŁY sterowanie z drzwi kierowcy Pin7 BIAŁY zasilenie +12V Pin8 JASNONIEBIESKI sterowanie z drzwi kierowcy. Takie napięcia potrzebne do działania...
Witam. W lanosie w drzwiach kierowcy jest tylko mikrowyłącznik do sterowania zamka. Musisz dołożyć siłownik slave, zamontujesz go bez problemu i zesprzęglisz z cięgnem. Trzeba niestety przeciągnąć przewody od tego siłownika i podłączyć równolegle do pozostałych, żeby nie ciągnąć kabli przez cały samochód (centralka jest tam gdzie pisze pkfenr) najlepiej...
Witam Z tego, co piszesz wnioskuję, że odłączyłeś oryginalny sterownik i siłowniki podłączyłeś do nowego - problem może być taki, że nowy sterownik daje a krótko napięcie na siłowniki i dlatego się nie domyka. Jest jeszcze jedno rozwiązanie mam tak zrobione w lanosie - oryginalne sterowanie pozostaje bez zmian dokładasz tylko siłownik na drzwiach kierowcy...
a nie chcesz powiedziec jakie masz auto czy to np. nie jest bmw .możesz jaszcze te kabelki podłączyć do małych przekaźników i dopiero nimi sterować Nie no , auto nie ma tu najmniejszego znaczenia (LANos) To jest forum elektroników ,wiec oczekiwałem jakiejś konstruktywnej odpowiedzi ,a nie typu masz bmw a nie stac cię na nowy alarm. alarm ten ma wyjscie...
Witam mam problem z alarmem fox 900t a mianowicie nie zamyka mi drzwi na pilota silniczek sterujący w lewych drzwiach sprawdziłem sterowany jest dwoma przewodami impuls na przemian, kable do centralki sprawdziłem,winę ma centralka rozkręciłem ją i są tam cztery przekaźniki pierwsze dwa są prawdopodobnie od centralnego zamka styk 3 od prawej nr.22 kabel...
Witam. Właśnie biorę się za przygotowywanie takiego mechanizmu. Będzie on wykozrystywał silnik wycieraczek od lanosa - dwubiegowy. Wolny bieg będzie wykorzystywany do domykania bramy. I tu mam prośbę do osób, które pomogłyby mi w schemacie elektrycznym. Do sterowania wykorzystywany będzie proceesor Attiny 2313 oraz przekaźniki JQX115F/05. Schemat (fatalny,...
W moim centralnym padł przekaźnik, kupiłem całą centralkę z pilotem, bo cena przekaźnika to 80% ceny nowej centralki. Mam problem z podłączeniem. Z drzwi kierowcy (master) idzie 5 przewodów zielony, niebieski, czarny, biały i brązowy. zielony i niebieski - siłownik czarny - masa biały - zamykanie brąz - otwieranie Centralka jest sterowana masa a pożniej...
pilot centralne zamek lanos sterownik zamek centralne lanos lanos sterownik zamek centralne
demontaż mastercook mocowanie bębna pralki dewalt bateria
ładowanie lifepo4 piekarnik whirlpool
Zbyt wysokie obroty silnika w agregacie prądotwórczym Rozrusznik nie kręci na gorącym silniku benzynowym