To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
Nie dasz szansy chłopakowi pomyśleć. W dalszym ciągu nie wie, JAK działa sterowanie manetką gazu.
Pewnie kiedyś była taka z obsługą tylnej wycieraczki tylko ktoś wymienił na wersję do blaszaka
Tempomat w tym silniku jest na pompce podciśnienia. Jest to układ analogowy i VAG nie ma nic do tego. Sprawdzić trzeba przewody podciśnienia od pompki do siłownika na pedale gazu. Częsta usterka to sterowanie z manetki i zimne luty w sterowniku tempomatu.
Cruise control steruje ecu, bezpośrednie połączenie manetka-ecu, z ecu wychodzi tylko sygnał do body aby zaświecić lampkę na desce.
Sterownik świateł widzi za duże obciążenie w lampie i ją wyłącza, musisz pobrać sterowanie lampami dodatkowymi z manetki pod kierownicą
Witaj. Jeżeli posiadasz oryginalny vcds,to pomogę. Pozdrawiam.
Sterowanie "wie", że już skręciłeś kiedy cofniesz manetkę.
Jak z manetki wychodzi sterowanie+ to pompka ubita(tam poza pompką i przekładnią wycieraczek nic się nie psuło).
Radio marki Eunavi(chińczyk) Brak schematów. ale mi chodzi o kostkę fabryczną w aucie, o schemat . Tak jak pisałem kostka na aliexpres (na foto wyżej 3 łączoną) tylko brakuje pinów pod sterowanie z manetki, wiesz które piny z kostki są od sterowania manetką? Poniżej foto jaki kokpit mam(tylko bez radia oe) https://obrazki.elektroda.pl/1644500600_...
Możesz użyć do tego przekaźnika na 12V i kondensatora o większej pojemności tylko musisz trochę przerobić układ, tak, żeby manetka sterowała przekaźnikiem a przekaźnik światłami tak jak do tej pory manetka. Kondensator łączysz równolegle z cewką przekaźnika - pilnuj polaryzacji, sugeruję elektrolit ok 2200uF/16V, ale dobierz odpowiadający Ci - kondensator...
Skoro kontrolka też się nie zapala to trzeba podłączć pod diagboxa aby sprawdzić czy przychodzi sterowanie z manetki do BSI - może być uszkodzona taśma manetki albo problem z modułem na kierownicy (COM2000).
Uważam że należałoby dorobić dźwignię sterowaną manetką, do której należy zamocować drugi koniec sprężyny powrotnej przepustnicy. W ten sposób zmieniając napięcie wstępne tej sprężyny przesuwasz punkt pracy regulatora obrotów. Nie tracisz korzyści płynącej z regulatora odśrodkowego (reakcja na zmianę obciążenia) zyskując możliwość ręcznej zmiany obrotów.
No i o to mi chodziło. " Nikomu na siłę nie karze robić aux, chcesz to słuchaj MP3 i steruj manetką." Pokazałeś wczesniej tylko swój punkt widzenia , który dla mniej obeznanych z tematem może nakierować na to, że to jedyne rozwiązanie - a tak nie jest. Masz racje to Twój temat i Twoje rozwiazanie. Ale warto pokusić sie o dodanie kilku słów wstępu, że...
Podłączyć pod komputer w parametrach zobaczyć czy manetka steruje.
Pomierz miernikiem czy sygnał nie jest załączany, sterowaniem manetką. Pozostaje chyba tylko wymiana.
Passat b6 2010r. sterowanie manetką powoduje załączenie świateł drogowych, ale tylko jak ją przytrzymam, mijania świecą ,Vcds nie pokazuję żadnych błędów gdzie szukać.
Witam, Pracowałem z hulajnogami ninebot segway. Jak nie będziesz skakał po niej i rozsądnie sterował manetkami to będzie dobrze. Nie wiem jakie rady Ci dać, bo większość ma takie ograniczenia. Mogę Ci jedynie opisać skutki z przyczyn złego użytkowania.
W jakim miejscu sugeruje? Kostki pod ECU przepatrzone wszystko ok kostki lewy boczek kierowcy też wszystko ok, podmieniany moduł kierownicy wraz z manetkami zostaje tylko moduł komfortu. W module komfortu siedzi centralny zamek i sterowanie manetkami też mi się wydaje.
Witam, posiadam takie radio jak w temacie, producent podaje informację że jest możliwość sterowania z kierownicy, z kostki radia wychodzą przewody oznaczone KEY + (w schemacie jako KEY 2 ) i KEY 1, w peugeocie jest natomiast CAN H i CAN L poniżej zamieszczam schemat radia jak i kostki w aucie: http://obrazki.elektroda.pl/3653580100_1...
Pokaż co masz. Zawsze możesz się wpiąć pod sterowanie z manetki.
W dwóch wymieniałem manetki. Steruje masą na przekażniki.
(at)sqn To jest ten moduł niezależny od radia? Sterowanie z manetki z tym normalnie działa? Tak naprawdę byłoby to wszystko czego w kwestii radia potrzebuję, zostanie tylko ta nieszczęsna kamerka, której nie założę tak czy inaczej, póki nie wymienię siłowników w klapie, za które się pół roku zabieram :D
Ten ostatni to bardzo częsty przypadek.. :) Sterowanie radia w manetkach? czy bezpośrednio na panelu radia??
Uruchomiłeś funkcje " walk ". A dalej masz tylko 3 przewody +- i sterowanie. Zarówno manetka jak o PAS. Najczęściej czerwony to plus czarny minus. Sterowanie dowolny przewód
Jak wszystko działa to w czym problem? Nie kupiłeś czasem manetki kierunkowskazów ze sterowaniem komputera pokładowego OBC?
Tak zakładałem, że piloty są identyczne do tych dwóch różnych podłączeń. Tylko ja akurat nie mam pojęcia o pokrzyżowaniu pinów jednej wtyczki z drugą. W necie brak jest dostępnych schematów jaki potrzebuję. Szukam kogoś kto ma, miał lub po prostu wie jak to podłączyć, czy te kostki co mam wystarą lub jakie jeszcze do spięcia tego typu sterowania...
W tym modelu na kierownicy znajduje się sterowanie tempomatem.
Dopiero zaczynam zabawe z Vcds'em wiec nie bardzo wiem jakie bloki sprawdzic.
Witam, mam 2 silniki elektryczne na łodzi, sterowanie jest manetką - foto. 1 manetka chodzi ładnie, a 2 startuje od razu z obrotami na maxa. W manetce jest czujnik Halla NXP KMZ60 7601 - foto. I tutaj mam pytanie: na necie znajduje czujnik z napisami Z60 2808 - foto. Czy jest to to samo? Bo raczej chciałbym rozpocząć od wymiany właśnie jego, ale nie...
Trzeba dodać przekaźnik a manetką tylko nim sterować.
Zawór zabezpieczający jeśli manetka ręcznego niema powietrza. Dodano po 2 Nie doczytałem Sprawdź następny zawór za manetkom powinien być zawór przekaźnikowy przepuszcza na sterowaniu i cofa do manetki.
Oczywiście, że silnik tylko w tylne koło. Rozwiązanie najdroższe ale najlepsze. Ceny sa podobne i dlatego radzę brać min. 350W. Później będziesz żałował i narzekał na brak mocy. Lepiej mieć zapas niż niedobór. Zawsze możesz oszczędnie sterować manetką i nie wykorzystywać 100% mocy.
Sama manetka chyba sprawna skoro polaryzacja prądu się zmienia. miernik pokazuje że polaryzacja się odwróciła czyli prawdłowo ale natężenia już nie ma kontrolka się nie zapala, silniczek nie działa. Jaki z tego morał?-styki w przełązniku zespolonym nadpalone i stąd nie działa, żadna elektronika spryskiwaczem nie steruje, zasilanie leci na sztywno z...
https://obrazki.elektroda.pl/1126519500_... https://obrazki.elektroda.pl/8497132200_... Chciałem dać inne zdjęcia, ale może takie wystarczą. Ciekawostka.... Dałem rezystor 500 kOhm. Trzymając rezystor w dloni sygnalizacja hamowania gasła. Po podpięciu na sztywno, nie gasła. Czyli rezystancja skóry zmniejszała rezystancję...
na co dzień jeżdżę dwoma samochodami firmowymi obydwa z funkcja komfortowych kierunkowskazów (wystarczy delikatnie nacisnąć i już nie trzymać ,taka wygoda) ,w samochodzie prywatnym tej funkcji nie mam ,chciałbym trzymać te same standardy :) ( w prywatnym sterowanie z manetki jest masa ,a wszystkie schematy które znalazłem na Internecie maja sterowanie...
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
odpowiedż na to pytanie leży w sugestii użytkownika JossRoss który podał ci jakie obwody zabezpiecza ten bezpiecznik który się pali a mianowicie: Е091 Fuse, air dryer heating element- obwód elementu hrzejnego w filtrze osuszacza stalk switch- przełącznik -manetka pod kołem kierownicy PTO- przystawka mocy clutch switch- wyłącznik czujnika położenia...
Powoli. 1. Jakie masz radio? 2. Podaj nr wyswietlacza jest z tylu nanaklejce. 3. Chcesz miec sterowanie z manetki?
Tak jak pisałem - zdjęcia wszystkich przewodów. Ja w rowerze mam identyczną kolorystykę 5 żył w manetce (gaz , stacyjka i woltomierz) Może twój to do wyświetlacza. Sterownik (kontroler) to już masz, ta aluminiowa pucha a manetka steruje gazem.
To jest oryginalny zestaw do Suzuki, a manetka uniwersalna dwu linkowa, czyli gaz i rewersor (biegi). Powinno Ci to dać wyobrażenie, jak to pracuje. :D Masz przekładnie kierowniczą z linką ,,Bowdenem" ? Górne cięglo steruje bezpośrednio dzwignią ,,biegów", dolne poprze dzwignię kątową steruje przepustnicą. Rumpel i manetkę pokręcaną ,,gazu" na nim się...
Znajdź przekaźniki od świateł. Sprawdź czy dochodzi zasilanie i sterowanie z manetki.
To częsta usterka w tej rodzince.. Zapewne wytopił się styk w zespolonym przełączniku do świateł... Chyba jedyna możliwość naprawy to wymiana tej manetki na drugą, i żeby ją zabezpieczyć przed ponownym wytopieniem, można założyć przekaźnik, wtedy manetka będzie tylko sterowała cewką przekaźnika, a przekaźnik weźmie obciążenie na siebie. Internet jest...
Manetka ma 4 pozycje. Jaka, od czego. Nie wszystkie mają proste, wieloprzewodowe sterowanie. Manetka od E36
Co da sterowanie z manetki skoro i tak jest tam przerywane napięcie w takt pracy przerywacza. Oczywiście w "klasycznym" układzie -przerywacz-manetka-żarówka L/R
Podłącz żarówkę pod brązowy i zielono-biały i sprawdzisz czy manetka przy kierownicy niema zwarcia.Jak żarówka będzie cały czas świecić to manetka do rozebrania lub wymiany.Jak będzie się sterowała z manetki to uszkodzenia szukaj na płytce.Oczywiście jeżeli opis przewodów (masterofhardcore),jest dobry.
Plusem jest sterowanie z manetki, bezpieczniki sprawdziłem, na każde światło jest osobny bezpiecznik i są ok.
W manetce gazu znajduje się czujnik Halla, sterowany 5V ze sterownika(czerwony przewód w kostce, zielony przewód sygnał z czujnika, czarny masa).
Pytanie 1. Po co są dodatkowe cienkie przewody w silniku ? Pytanie 2. Co to była za manetka /wyświetlacz ? Pytanie 3. Jaka była bateria i czy dwa przewody dodatkowe to coś w rodzaju balancera ? I ostatnie pytanie czy kupując taki zestaw z chin da radę to uruchomić. https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-konw...
Tam są 2 z oprawką od tylca.
Manetka zwiera odpowiednie (6 sztuk) przewody ze sobą a BIC (moduł obsługi multimediów) koduje to i wysyła sterowanie do sieci CAN multimedia. Czyli z manetki do BIC,a analogowo, z BIC,a do radia cyfrowo
A masz władze w dłoni czy ręce i możesz przekręcać manetką?
Skonfigurować sterowanie w grze.
Zewnętrzny adapter który kupiłem na piloty.pl umożliwiający sterowanie radiem z manetki przy kierownicy
Witam. Przerabiałem ostatnio zagadnienie podłączania do Renault Megane II 2003 r. radioodtwarzacza Kenwood KDC-100UR po demontażu oryginalnego Tuner List (sterowanie radiem z oryginalnej manetki pod kierownicą). Poszukiwałem stosownego interface w kilku miejscach - AlleDrogo, kilka firm CarAudio w Łodzi - ceny wahały się od 250zł do 350zł. Najtaniej...
Witam. Pisałem to w innym temacie - ale może się przyda. Przerabiałem ostatnio zagadnienie podłączania do Renault Megane II 2003 r. radioodtwarzacza Kenwood KDC-100UR po demontażu oryginalnego Tuner List (sterowanie radiem z oryginalnej manetki pod kierownicą). Poszukiwałem stosownego interface w kilku miejscach - AlleDrogo, kilka firm CarAudio w Łodzi...
Czyli steruje tym moduł komfortu?
Witam, hamulce są na lince mechaniczne więc to nie problem, mam sterownik i wszystko, brakuje tylko manetki
Czyli rozumiem,że na jednym pinie mamy stały (+) na drugim stały (-) i sterowanie z manetki odbywa się (-) tak? na kole napędu wycieraczek jest "zgrubienie" które w pewnym momencie przełącza blaszkę z jednego styku do (-) tylko właśnie w tym problem, że jeżeli na styku blaszki będzie stały + to jezeli zestyk przełączy się na - to automatycznie uszkadza...
Witam i proszę o pomoc Posiadam radio Peying 9907 kupione w miejsce uszkodzonego innego radia 2 dinowego. Peying posiada możliwość podłączenia manetki sterowania rezystancyjnego na dwóch lub trzech przewodach (dwa przewody sterujące i masa). Auto nie posiada oryginalnej manetki jednak jest miejsce na jej montaż (KIA SPORTAGE 2005) i chciałbym taką manetkę...
Robiłem ostatnio wycenę podobnego projektu. Sterowanie manetką z hallotronem praca też w jedną stronę załączane na żądanie hamowanie silnikiem silnik 24V 2kW więc prąd praktycznie taki sam jak tu, wyszło mi, że materiałówka to bez mała 500zł brutto w czym sporo ponad 200zł to obudowa radiator i płytka na laminacie 70um z Satlandu. Przy takich prądach...
Masz masę ale jest ona słaba. Kup kabel 2.5mm i z byle blachy przyczep do lampy. Masę bierzesz z dowolnego przewodzącego elementu, karoseria, silnik, skrzynia itp. Manetka to coś osobnego, tam steruje przekaźnik i cyrki działyby się inne.
Kombinacje. Masz wolnobieg i bez PAS więc tylko manetka steruje silnikiem. Więc co przeszkadza kręcenie do tyłu i silnik.
Jak masz a pewnie masz obok manetek od wycieraczek dodatkowe sterowanie do radia to dolny przycisk trzymasz a tak jak kolega wspomniał 6 mocno trzymaj bo może zastany swith
99% przypadków które miałem, to problem z zamkiem. 1% to reszta, czyli manetka, okablowanie, sterowanie.
Da sie to zrobić na czasówce wycieraczek osobnej, sterowanie bezpośrednio z manetki wyciągniete. Ale to już nie ori.
Witam A sterowanie silnikami jest na mostku H ? , napięcia na manetkach są ? Czym jest regulowana prędkość ? Zamiast zdjęć obudowy zdjęcia płyty ? Napięcie na płycie jest ? Pozdrawiam prędkość jest sterowana potencjometrem , za manetki robi potencjometr chyba to potencjometr ale jest sprawny działa prawidłowo.(RVQ28YS 30F ) wygląda to na to. Wiring...
Podłącz vcds i zobacz w parametrach bieżących status kierunkowskazów i ich sterowania (manetka, włącznik awaryjnych). Warto też sprawdzić czy samochód nie ma jakiegoś dołożonego, nie fabrycznego alarmu, który jest podłączony do linii kierunkowskazów
Pacjent to daf cf 85.410 4-oska. Mianowicie po dłuższym postoju nie można odhamowac pojazdu, brak ciśnienia powietrza na manetce sterowania w kabinie. Co może być przyczyną usterki, gdzie szukać?
Jeżeli dwa sterowniki zachowują się tak samo, to możliwe że jest w nich stosowana jakaś blokada . Trzeba by się zapytać w sklepie MAGMA . Dobrze by było obejrzeć wyjście sterownika na oscyloskopie, jak wygląda przebieg prostokątny podczas sterowania manetką.
Na dwóch, sterowanie bierz z manetki
To pozostaje albo przełącznik pod kierownicą uszkodzony styk manetki (do sprawdzenia Diagiem) albo BM(PSF) dwa przekażniki sterują pompką.
Kolego jak sobie przypominam to za wzmacniaczem lub przed jest opcja że omijasz oryginalne kostki i łączysz się po standardzie. Też kiedyś chciałem podłączyć inne może lepsze radio, ale jest to dość ciężko" spiąć" aby wszystko działało mam na myśli sterowanie przy kierownicy manetkę. Może lepiej nic nie zmieniać oprócz auta?
Przecież tam nie ma żadnej filozofii. Masz trzy kable, brązowy to masa, czerwony to stały plus, oraz cieniutki sterujący. Skoro podstawiłeś silniczek oraz bordnetz to pozostaje tylko cienki przewodzik. Sterowanie jest bezpośrednio z bordnetza, no i zakładam że manetka oraz zasilanie są sprawne.
Oczywiście że się da,robiłem to w B5. Nawet sterowanie zostało to samo po przerobieniu silniczków i dołożenie sprysków sterowane manetką wycieraczek.
12v bateria żelowa 2x40 Ah. Dodano po 29 Jeśli pwm i maximizer to tosamo to taki pwm można podpiąć tak żeby nadal sterować manetką silnika a nie potencjiometrem na pwm-emie? Sprzedawca z allegro u którego chciałem zaczerpnąć wiedzy, stwierdził że to tylko upłynni prace silnika ale prądu nie zaoszczędzi, oraz że podpina sie to na kablach pomiedzy aku...
Możesz mieć coś z hamulcem przy silniku lub jego sterowaniem.
Mnie chodziło w zasadzie tylko o mechaniczne sterowanie, czy samo naciskanie switchy, czy ruch całą manetką. Chociaż teraz uświadomiłem sobie kolejny problem który może wystąpić, najlepiej dla mnie byłoby aby każdy switch miał wyprowadzony przewód na zewnątrz manetki wtedy byłoby łatwo dostosować ewentualne rezystancje itd. problem może pojawić się...
Te przekaźniki sprawdzałeś samym miernikiem czy obciążyłeś jakąś żarówką 21W? Jeszcze jedno, skoro wiesz który to przekaźnik, to wetknij w sterowany styk jedną końcówkę miernika, drugą do masy i kliknij manetką na wycieraczkę tył, sprawdzisz czy manetka ma sprawne styki i czy do samego przekaźnika dochodzi prąd.
kolega a pierwszy bieg wycieraczek ci dziala? bo wydaje mi sie ze nie... typowa usterka albo masz nie zamknieta maske albo ulecial ci kabelek od mikrowylacznika przedniej klapy ktory jest w zamku... w 5 cale sterowanie leci na kanie nie ma obciazen na manetka i poprostu nie zuzywaja sie jak w mk1 mk2 mk3 itd... :)
[quote="Tobie mógł upalić się jeden ze styków zasilających pompę.[/quote] próbuję to ogarnąć, ten styk to w manetce? Czy komputer steruje przekaźnikiem? Przydałby się schemat
Jest, ale główny. Odpowiada za zasilanie manetki i zarazem podłączenie jej do prądu. :) Przekręcając manetkę włączasz światła: 0 wyłączone 1 pozycyjne 2 mijania drogowe. To jeden włącznik , włączający tylko przekaźnik. Małe obciążenie prądem, 0,03A :?: Włączony przekaźnik zasila drugi przełącznik mijania/drogowe. Przełącza napięcie z przekaźnika na:...
Witam Wszystkich Userów. Nie wiem czy piszę w dobrym dziale, więc proszę moderatorów o wyrozumiałość! Chciałbym ograniczyć moc silnika w zabawce dla dziciaka. Jest to motorek na akumulatory 24V (2x12V). Jeździ on szybko, a bynajmniej za szybko jak dla dziecka i chciałem zapytać, czy jestem w stanie w jakiś sposób go ograniczyć (za pomocą jakiegoś urządzenia/...
Witam - to akurat należy stwierdzić samemu na podstawie czy silnik obraca się we właściwym kierunku ( zarówno silnik od jazdy do przodu - do tyłu jak w prawo - w lewo ). Musi to być zgodne z wychyleniem manetek w nadajniku ( pilocie ).
Witam wszystkich. Moj problem polega na tym iz posiadam rowery elektryczne ktore mialy byc nowe lecz okazaly sie uszkodzone. W Rowerze sa dwie opcje jazdy.Wspomaganie-kręcąc pedalami do 2 okrozenie rower wspomaga silnikiem nasza jazde i rozpedza rower do 25km/h przejedzie okolo 5 metrow i znowu trzeba przekrecic pedalami.2 Opcja jest to sterowanie manetka...
Witam kopiłem Passata b5 po lifcie 2001 diesel 130km. Auto posiada 1/2 zFis. Niestety nie działa manetka w celu zmienienia jakich kolwiek funkcji. Wyświetla tylko czas od zapalenia.Nie reaguje na przyciski. Brak masy bo podobno masą steruje??
Nie widziałem żeby 306 HDi miało tempomat! Ta manetka to szybciej jest do oryginalnego radia, sterowanie z kierownicy. Tak jak pisał kolega "Pawel wawa" diagnostyka. Do sprawdzenia jeszcze główne wiązki przewodów. Na podłużnicy przy wentylatorach. 306team.pl - są osoby z Olsztyna to by pomogły tobie.
Układ zaproponowany przez kolegę zetdeel jest super. Jeśli sterowanie odbywa się następująco: do przodu sygnał +6V, do tyłu sygnał -6V oraz to bardzo ważne manetka w pozycji neutralnej - brak sygnału to będzie on działał wyśmienicie. Bez podania sygnału silnik otrzymuje zasilanie "+" z obu stron.
Mnie tak zwodził wczoraj nissan almera sedan. Sterowanie wycieraczką na trzykrotne wytarcie było ale spryskiwacz nie działał. Plus do silniczka dochodził po włączeniu manetką. Okazało się, że masa też była podawana impulsem manetki- pewnie instalacja taka jak w almerze hatchback - z silniczkiem napędzanym w oba kierunki. Tej masy brakowało - dorobiłem...
Jeśli robiłeś test zegarów i wyszło że jest ok to pozostaje manetka, i może być że jest uszkodzona bo w niej oprócz sterowania szybkością pracy wycieraczek masz jeszcze sterowanie fisem. Wymień a się okaże. Po wymianie nie trzeba jej kodować.
Hello, sugerujesz że nie będą działać razem? Ale ludzie tak chyba mają. Manetką sterował chyba do tej pory centralny sterownik, a ja dołożyłem 'komputer kierownicy'. Była do tego pajęczynka która połączyła oba systemy (ciągnięte przewody od manetki do kostki 451). Ale i tak nie bardzo wiem co masz na myśli mówiąc jak wkodować kierownicę do CCS, a 'wykodować'...
nie mam pewności czy to RT3 co prawda na etykietce jest RT3 ale patrząc na nie bardziej powiedziałbym że to RT4 patrząc i porównując to ze zdjęciami w google. Czy na pewno to radio bo nie działa mi również przycisk w manetce który steruje też wyswietlaniem na ekranie pomiedzy zegarami..??
jesli niemasz dokładanego alarmu to prąd do kierunku idzie z przekaźnika kierunków, a sterowany jest manetką która w tym przypadku nie powinna miec znaczenia. Sprawdz pzekażnik od kierunkowskazów. wyjmij skrzynke bezp i zobacz czy wszystko dobrze jest połączone
Witam.Posiadam forda focusa i mam w nim seryjne radyjko oczywiście kaseciak i chciałbym wsadzić zamiast niego inne radyjko z Cd i mp3 ale chciałbym przy tym aby zostało sterowanie za pomoca manetki przy kierownicy.Jak to zrobić(przełożyc) aby można było nadal sterować za jej pomocą radiem?trzeba coś dokupic dorobić prosze o pomoc.
Cześć. Testowałeś to pod obciążeniem? Niektóre sterowniki mają sterowanie silnikiem na zasadzie ograniczania prądu manetką, nie ograniczania prędkości. Skutkuje to tym że bez obciążenia silnik będzie się kręcił na max prędkość przy minimalnym ustawieniu manetki.
Może by tak posprawdzać zanim się wymieni - np. kierunkowskazy sterowane są masą - zobacz czy na manetce jest masa, zobacz czy jak podasz masę na UCH na wejście sygnału z manetki to czy kierunki zaczną działać. Może problem w instalacji a nie w UCH. Wymienisz UCH i nie odpalisz auta bo w nim siedzi immo.
Jeżeli to odpowiednio potem podłączysz, to silnik jak najbardziej się zakręci i będziesz mógł manetką sterować jego prędkością. W twoim wypadku, jeśli chcesz korzystać z 36V baterii, musisz znaleźć kontroler, który działa na własnie takim napięciu i jednocześnie uciągnie silnik o mocy 1000W. Pamiętaj, że musisz też jakoś zrealizować ładowanie akumulatora.
Najpierw musisz sie dowiedzic jakim sygnalem jest to sterowane z manetki, pwm , ppm czy napieciowo. Wtedy mozesz dobrac pilot z nadajnikiem. Google wskaze ci przerozne modele, najpopularniejszym jaki znam sa piloty Flipsky, ale tutaj ceny zaczynaja sie od 200zl w gore w zaleznosci od modelu ( zwykle czy z wyswietlaczem )
Witam, właśnie przez diody sterowane można doładować akumulatory, diody sterowane załączały się po zwolnieniu manetki, wcześniej opisany układ działa przy lekko rozładowanych akumulatorach bez diod sterowanych
Kolego ale co mam rozebrać? - chcesz pomóc?, możesz jaśniej, czy to jakieś "kalambury"?. Zasilanie na pinach manetki po zapłonie A7, B4 jest, próbowałem to połączyć bezpośrednio do pinów silnika A4, B1 tej że kostki - chodzą tylko same wycieraczki. Które spr. piny w sterowaniu manetki?. To jakieś chore tymi spryskiwaczami steruje UCH, czy co?.
manetka sterować manetka sterować radio sterować manetka radio
jungo driver wykrywacz złota muzyka przez bluetooth
schemat peugeot boxer magazyn energii
Amiko A11 Green – brak możliwości instalacji Netflix, certyfikacja, Widevine L3, Android 11 Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych – STMicro, Vishay, TE Connectivity, dobór i zakup