Dołóż do zestawu sonofa bramkę IR na WiFi. Do bramki wgraj klawisze pilota, które będą potrzebne do włączania i wyłącznania. Sonofa daj w wersji POW, czyli taki który mierzy pobór prądu. Jego zadaniem będzie tylko ustalenie czy klimatyzator pracuje czy nie. Automatykę zrealizujesz na scenach. U siebie takie rozwiązania mam na aplikacji TUYA. Działa...
no to musisz dołożyć ten interfejs aby sterować kluczykiem np. nr aukcji 2320565741 lub 2343377569
Raczej ze sterownika silnika
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Tak.
Pewnie jeden steruje drugim (master-slave), ponieważ nie mam pdf-ów to wziąłbym oscyloskop do ręki i zbadał co się dzieje na liniach pomiędzy układami w momencie przełączania, zapewne master usypia niewolnika. Pozdrawiam.
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
(at)Bednar121 "Jeżeli faktycznie jest to niepoprawnie wykonane, to domyślam się, że zasilenie silników przemiennikami częstotliwości połączonymi w pętli sprzężenia zwrotnego momentu obrotowego powinno rozwiązać problem?" Dokładnie falowniki, sprzężenie zwrotne, sterowanie wektorowe, jeden falownik jako master drugi jako slave połączone po komunikacji.
Tam jest tylko sterowanie siłownikami, bez obsługi siłowników master.
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
TDA7293 ma ta nóżkę dla łączenia pojedynczych kości. Jeden układ Master może sterować kilkoma układami Slave. A takie zestawy równolegle połączonych układów można zmostkować.
najprawdopodobniej jest zlamany jezyczek plastikowy na suwaku mastera ,jezyczek ten steruje mikroprzelacznikami w masteze
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Nie sterujesz linią CS układu. Druga sprawa - jeśli SPI jest w trybie master, to przed wybraniem tego trybu musisz zadbać o stan linii SS procesora - jej niski stan jeśli jest wejściem powoduje deaktywację trybu master.
Zastosuj bufory 74HCT125 na liniach SPI sterowane z Mastera i gdy Master je wyłączy to Slave nie będzie dostawał "dziwnego" zasilania po liniach SPI.
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Taki kosztuje coś około 2k PLN: [url=http://www.steruj.pl/artykuy/2/36]L... Master Modular
Nie slave a master tym steruje. Master ma 5 przewodów. Wygląda na problem w sterowaniu z kluczyka czy bolca bo odwrotnie wychodzą sygnały z mastera. Zamień przewody od sterowania czyli biały z brązowym.
Moim zdaniem szwankuje sterowanie z mastera. Spróbuj rozpiąć sterowanie od mastera i zobaczyć jak reaguje na pilota.
Zasilanie idzie z bezpiecznika nr.18(skrzynka bezpiecznikowa i przekaźnikowa w komorze silnika )sterowanie BJ4.
Napisz do gościa z piloty.pl , a na bank Ci pomoże jeśli ten tajemniczy Sony ma wejście na takie sterowanie.
W większości fordów nie ma sterownika centrala, on jest sterowany masterami przednimi.
Do sterowania falownikami przez PLC potrzebujesz spiąć je w jakąś sieć (Profibus,CAN) lub sterować przez jakieś wyjścia analogowe. Co do sprzęgnięcia ich razem nie ma problemu. Za pomocą jednego zadajnika analogowego podłączonego do obu falowników, ustawienie za pomocą skalowania wejść analogowych. Natomiast jeśli chcesz dużą dokładność należy je wyposażyć...
Podajesz na sterowanie masterów, nie na wykonawczy. Zależy czym masz sterowane, plusem czy masą.
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Bo czarny i biały są spoczynkowo zwarte i podają na stałe masę na zielony i niebieski czym blokują sterowanie masterem.
Data+/- służy do połączenia sterowników (do 50m) i sterowania jednym sterownikiem (MASTER), drugi staje się (SLAVE); jeden ze sterowników staje się wtedy masterem
Trzeba by poczytać troszku o RS485. Jeśli chodzi o sprzęt, to w zasadzie masz dwie główne możliwości. Pierwsza to półdupleks, czyli transmisja naprzemienna po tej samej parze przewodów, druga dupleks w układzie czteroprzewodowym (para przewodów od mastera, para do mastera). Dodatkowo korzystnie z punktu widzenia linii może być pociągnięcie między układami...
dziękuje za podpowiedz potrzebuję jeszcze sterowanie master jak to rozwiązać jeżeli to pomoże sterownik jaki chce zastosować PST Sb
Czy dobrze myślę, że mam użyć do tego wejść 7,8? Jeżeli wejście 7 jest wejściem krok po kroku to tak, 7 i 8, albo 7 i 10, najlepiej to sprawdzisz zwierając na krótko jedno z tych wejść, po pierwszym zwarciu brama powinna ruszyć, po drugim się zatrzymać, po trzecim ruszyć w przeciwnym kierunku, zarówno 8 jak i 10 podają 24 V DC, tak że nie powinno być...
Witam, proszę o podpowiedz czy namierzył Pan CAN do twgo radia,mam ten sam problem Tak , kupiłem moduł. Który rok Mastera?
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
MPU-6000 ma tylko SPI. Zauważyłem też że pad CLK jest zwarty do masy, czy to znaczy że rezonator jest uszkodzony ? Jest zwarty czy jest nanim 0V? Sygnałem CLK steruje Master, czyli w tym przypadku MCU. Sygnał jest obecny jedynie podczas komunikacji.
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
na początek odłącz sterowanie z mastera i wyedy potestuj
Od razu powiem, że nie wchodzi w rachubę stosowanie mocnych belek od dźwignic, aby uniemożliwić przechył. Konstrukcje suwnic są na tyle sztywne, że problem "koszenia się" może pojawić się dopiero przy rozpiętościach powyżej 20m. Ale przy takich rozpiętościach często zdarza się, że masa własna suwnicy jest większa niż masa przenoszonego ładunku. Na...
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Sam podawałem kilka razy. Lata temu, ale przewija się to czasem. Niemniej wystarczy chwilę pomyśleć... Potrzebne jest sterowanie master/slave i moduł przełączania głośników.
To wszystko zależy, jeśli można ustawić jedną jako master drugą jako slave to tak. Master będzie sterowała wszystkimi głowami slave. Tak pokrótce to wygląda. "Slave Mode - Ta funkcja ustawia urządzenie jako master lub slave w konfiguracji master/slave."
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Nie było mi to potrzebne nie interesowałem się tym, ale znalazlem w instrukcji opcje master/slave ze jeden jest master i steruje innymi chodzi o te czest. Hz zeby jeden dawał 50Hz drugi 45Hz trzeci 40Hz wtedy sa 3 fazy.
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Witam Albo padły mikrusy albo źle wyreg. zamek. Najprościej odłącz sterowanie masterem i zostaw jako slawe drzwi pasażera powinno zadziałać .Zazwyczaj nie montuje się 2 masterów bo potem są problemy Pozdrawiam
Ale mamy sterowanie MASTEREM, ktore dziala wiadomo jak... Tylko nie bardzo wiem jak to sie tam w srodku odbywa... Mysle, ze wystarczyloby sie wpiac przelacznikiem w ktorys z tych trzech dodatkowych przewodow, ktorych silowniki SLAVE nie posiadaja. Ale oczywiscie moge sie tez mylic :)
To jest syndrom dublowania sterowań. Ja jak montuję centralny z alarmem do auta , to staram się nie zakładać Mastera ino same Slave'y. W końcu jak jest alarm to po co grzebać kluczykiem w zamku :) Odetnij sterowanie mastera(żółty i biały, lub brązowy i biały) i zobacz czy się poprawi.
Oryginalna ładowarka najprawdopodobniej zostanie naprawiona, ale chciałem jednak wiedzieć, jak to PWM działa w tym przypadku. Ten schemat nie pomaga w niczym, ładowarka nie ma złącza DIN. Port start/stop jest zwierany przez BMS, kiedy i dlaczego, nie wiem. Po załączeniu ładowarki wyjście AUX 1 zwiera obwód i to uruchamia BMS oraz styczniki w baterii....
Jak to jest więc z DMA w I2C ? Czy w tym przypadku też można oczekiwania w transmisji przerzucić na DMA ? 1. Start, STOP, adres i tak musisz inną metodą nadać. 2. I2C jest względnie wolne 3. Ilość przesyłanych danych zazwyczaj znikoma. 4. W przypadku mastera (90%) przypadków. wszystkim i tak steruje master więc opóźnione nadanie bajtu niczemu nie zaszkodzi....
Jeśli chcę sterować programowo tym który jest master a który slave, to powinienem połączyć SS ze sobą? I wtedy w programie sterować jednym MASTER port.x=1 a w SLAVE port.x=1 a jak w drugą stronę do na odwrót?
Dla standardowego siłownika masz podłączenie wg rysunku "STEROWANIE SIŁOWNIKIEM (+/-)".
ten SPI nie obsługuje ramki danych większej niż 16 bitów, podczas gdy jedno z urządzeń wymaga 24 bitów danych. Przecież możesz wykonać dwa (16 + 8 bit) lub trzy (3 x 8 bit) transfery SPI na jedną ramkę. Linią nSS w trybie master możesz sterować programowo (przy użyciu SPI, a nie SSP, wręcz musisz).
Więc masz uszkodzony wyświetlacz. To w nim jest zawarta informacja o wszystkim i to on sam steruje podświetleniem.
Dzięki mam takie coś u siebie i też miałem jutro zamawiać przekaźnik (230zł orginał) ale napiecia mam takie jak opisujesz. Przekaźnik ma 4 wyj na świece 1 zasilanie 1 diagnostykę i 1- ? opisany jako CDE ? Jutro będę z tym walczyć i naraźe powszczymam się z zakupem
ty chyba nie umiesz czytać,popatrz wyżej co napisałem ja i kzaw......top27-slave[tylko silniki],top33-mastery[sterowanie z kluczyka]
Patrząc tak że złącze masz do siebie a elementy do góry, od lewej: 1. polaryzacja wejścia 2 2. sterowanie siłownika master 3. wejście z alarmu 4. sterowanie siłownika master 5. +12V 6. masa 7. Przekaźnik NO 8. Przekaźnik C 9. Przekaźnik NC 10. Przekaźnik NO 11. Przekaźnik C 12. Przekaźnik NC
Kolego laczysz wszystkie przewody zielone i niebieskie do kupy tak jakby nie bylo mastera Pozostale mozna odciac . Sterowanie oczywiscie schemat 3 . To akurat wiedziałem bo pisałem kolego o tym, pytałem czy da się sterować masterem Dodano po 2 Nie da się. Konieczna będzie dodatkowa centralka do sterowania centralnym zamkiem. http://obrazki.elektroda.pl/3226136000_1...
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
To nie jest możliwe, że brak EGR i przepływomierza. Zdarzało się w TD starszych, ale nie w tym modelu. Masz zarówno jedno jak i drugie. A skoro do tego już doszliśmy, to jak odczyt parametrów z przeplywki i jak wygląda sterowanie egrem?
Sam zacytowałeś że określa. Integracja akceptowalna przez operatora istnieje w przypadku tylko jednego falownika albo falowników spiętych tylko przez integrator. Spięcie wszystkich pod jeden master nie umożliwia pełnej integracji i nie umożliwia sterowania indywidualnego każdego jak tylko poprzez mastera który nie steruje w pełni poszczególnymi falownikami...
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
Możesz łatwo sprawdzić próbówką (żarówkową). Krokodylek zapinasz najpierw do masy i wkuwasz się w przewody sterujące zamkiem. Jeśli brak reakcji krokodylek przepinasz na + i robisz to samo. O ile dobrze pamiętam w nissanie jest sterowany zamek minusem, najłatwiej jest sie wpiac w drzwi kierowcy po sterowanie mastera.
Tak, z wyjścia Monitor out wychodzisz na kanał innej końcówki lub paczkę aktywną i sterujesz w sekcji MONITOR. Master to sterowanie nagłośnieniem frontowym wpinanym z tyłu do wyjść master out.
Niestety nie ma przycisku na konsoli. Sa przyciski na drzwiach ale z elektronika maja niewiele wspolnego - jedynie steruja drutem dochodzacym do silownika. Podlaczylem sterowanie silnikiem sterownika przez dodatkowy zewnetrzny sterownik centralnego ale z kolei nie dziala otwieranie z orginalnego pilota centralnego (z alarmu ok) i zamykanie wszystkich...
Dopiero załapałem, o co chodzi! Można zainstalować dwa "buzzery". Jeden np. wysoki ton - na lewy kier. i drugi, niski na prawy. Sterowanie włącznikiem kierunkowskazów.
Walczyłem z czyms takim w volvo. Dokładnie to były dwa błedy: "injector2 faulty signal" i "injector któryś tam faulty signal" Problem rozwiazała wymiana cewki ale żeby nie było tak łatwo to na którymś innym wtrysku.
Dzieki za rady. Chyba zdecyduję się na Magicar`a 440, mam taki jeden upatrzony na Allegro z dodatkowymi czujnikami i syreną za 140 zł. Z opisu tego alarmu wynika, że można nim bezpośrednio sterować mastery, czyli prąd powinien byc wystarczający do sterowania również pompy w pneumatyku... dobrze myslę??? Pytanko: Pompa nie ma specjalnego wyjścia na sterowanie...
Z tego co znalazłem w necie kabelki siłownikówmają następujący standard: - zielony & niebieski - zasilanie (master/slave), - biały & brązowy - sterowanie open/close (master), - czarny masa sterowania (master). Czy to prawda? Tak masz racje i na pewno odłączyłeś przewody biały i brązowy z obu drzwi. Muszą być odłączone oba dwa na raz w lewych i prawych...
Na pewno można zrobić tak ,że jeden falownik steruje resztą . Do mastera podłączasz potencjometr , a pozostałe są w trybie slave i są sterowane sygnałem z mastera. Jakie to falowniki?
1.Jak w temacie, fabryczny zamek działa bez zarzutu (z kluczyka). Kupiłem centralkę sterowaną z pilota, wpiąłem się już w przekaźniki centralnego zamka, i z pilota mogę otworzyć tylko drzwi pasażerów. przypuszczam że muszę za sterować masterem z drzwi kierowcy ale jak? mam kupić i zamontować ten uniwersalny sterownik z allegro? 2.Czy ten model posiadał...
No może i pomoże bo z tego wniosek, że sterowanie z alarmu jest dwiema masami z ULNa. Sprawdź, czy alarm podaje masę na sterowanie impulsami, czy może na stałe, bo czasami tak się dzieje jak jest upalony ULN. Jeżeli daje impulsami, to spróbuj zamontować na przewodach z alarmu diody, może ULN przepuszcza masę z zamknięcia na otwarcie i zwiera sterowanie...
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
Mam nadal problem:( Zrobiłem sterownie na przekazniku. Przekaznik przepina miedzy dwoma nóżkami plus. Sterowanie jest masą( podłaczyłem sie pod sterowanie czujnika uderzeniowego). Zasilanie przekaznika jest stałe. Problem polega na tym , że teraz nie moge sterować masterem, zamknąć z kluczyka samochodu, bo jak zamknę spowrotem go otwiera jesli alarm...
Realm RG-06MS http://img43.imageshack.us/img43/1247/li... http://img203.imageshack.us/img203/9062/... Obrazki proszę wkleić w sposób regulaminowy poprzez funkcję "Dodaj obrazek" - GKVIDEO
Zamieniałeś kable miejscami żeby wyeliminować jego uszkodzenie? A inne parametry regulacji monitora masz dostępne?
Witam, od dłuższego czasu szukam w necie wiedzy na temat centralnego zamka w Cytrynie C-15 - niestety bez skutku. Widać temat jest bardzo tajny wobec tego będę go musiał rozgryżć samodzielnie, i tu prośba o pomoc. Podłączyłem prosty sterownik z funkcją alarmu, wszystko działa jak trzeba, na białym i brązowym przewodzie pojawia się impuls masy itd. Odnalazłem...
Kolego ogarnołeś temat sterowania ?? Teraz będe chciał podpiąć orginalne sterowanie w masterze 2008 do radia Pioneer, a obiło mi sie o uszy ze jest to problematyczne
1. Co to ma wspólnego z Radiotechniką, że tam zamieściłeś post? Przeniosłem. Dwa razy - pierwszy i ostatni. 2. Odepnij sterowanie z masterów i sprawdź, czy problem nadal występuje. Stawiam na uszkodzenie switcha. 3. Sprawdź jeszcze stan przelotek w drzwiach.
W tym przypadku musisz się odnieść do konkretnych modeli sprzętu. Bo DMX to tylko sposób transmisji danych, a w jaki sposób wysyła sterownik i odbiera go głowa to zależy od konkretnych urządzeń. Niektóre urządzenia mają tryby automatyczne które da się przełączać z DMX, inne tylko z panelu. Na tym etapie można powiedzieć że może się da, a może nie. Dodano...
Pomyśl jeszcze odrobinę, co można zrobić z tą lampą, co pozwoliłoby wyciągnąć jakieś logiczne wnioski. Może dobranie się do nich od drugiej strony coś pomoże? Chyba z d.py strony Ci pomoże? A co na fotografii nie widać, że połowa ekranu się praktycznie nie zaświeca, więc czego się czepiasz pomiaru jednej świetlówki? Nie steruje inverter master po prostu...
I tak właśnie jest. Zerknij przyjacielu na schemat na początku wątku. To jest schemat układu 16 szt AD485, którymi steruje MASTER. Do tego podłączam na razie JEDNEGO slave'a do dowolnego układu AD485 po stronie mastera i działa jeżeli na płytce jest nie więcej niż 2 układy AD485. Ta sama sytuacja gdy zwiększam ilość slave'ow- działa wszytsko ok ale...
OK.. to wszystko jest dla mnie zrozumiałe. 1) Tylko zastanawiam się czy "Homming", i inne funkcje z "All basic functions" muszą być konfigurowane zarówno po stronie MASTERa jak i SLAVEa? Czy wystarczy to zrobić po stronie mastera? 2) Czy od strony sterowania wygląda to tak, że ja ze sterownika PLC po CanOpen steruję poprzez LPortAxisIn1 MASTERem, a...
No to w sumie slave jako tako jest gotowy do pracy z różnymi masterami, obsługuje wyjątki, tylko ustalona musi być transmisja, nie ma auto-baudu itp. ale to raczej zadanie dla mastera. Sterowanie polega na przesyłaniu stanu urządzenia, stan pracy, awarie, odczyt temperatur, ale gdy master byłby zaawansowany, to można sterować wszystkimi parametrami...
Potrzebuję wtyk do zdalnego sterowania Master 3500. Jest to wtyk męski 7 bolcowy.
Przekaznik R1 steruje układem wtrysku,bezpiecznik nr.10 -20A pompa paliwa.
Jeżeli podłączysz pod biały i brązowy sterowanie z siłownika master jak podpowiada kolega prze de mną, to spalisz siłowniki. Napisane jest jak wół że sterowanie impulsem masowym, a z mastera masa jest cały czas i nie zanika.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Jakie błędy w u kładzie sterowania silnika ?
Niestety sterowanie masa i zanikiem masy nie dziala. Jest mozliwosc sterowania jedynie otwieraniem na tym przewodzie przez podanie masy. Zamykanie przez podanie plusa tez nie dziala - powoduje to uszkodzenie silownika :( (czesci odpowiedzialnej za sygnalizacje czy drzwi otwarte czy nie). Podlaczylem sterowanie silnikiem przez dodatkowy sterownik centralnego...
Przedłużacz master/ slave załatwi sprawę
to tez jest master sterowanie na dwoch przewodach a dwa do silniczka
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Jeżeli chodzi o Thunder Master to sterować nie mogę, a MSI Afterburner nie mogę znaleźć niczego ze sterowaniem. Chyba, że jednak moja karta nie wspiera zmieniania kolorów.
odepnij z masterów sterowanie i zobacz czy dalej sie bedzie sam zamykał
Przy odczycie z DR jest dokładnie ten sam problem co przy zapisie - jak chcesz 8-bitów, to musisz się odwołać przez wskaźnik 8-bitowy (identyczny jak ten powyżej do zapisu). Twoja zmienna tmp i w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia, bo "szerokość" odczytu/zapisu jest zdeterminowana tylko i wyłącznie przez źródło odczytu lub cel zapisu, a nie rozmiar...
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
Tak właśnie poodkręcałem części i widać, że ktoś rzeźbił elegancko pilnikiem, wzorowa robota. Likwiduje to. Dziękuję za uświadomienie mnie że B to bipolar M to mosfet. Panowie szacunek za waszą wiedzę i że się nią dzielicie z osobami, które tą wiedzę nie włożą w "kieszeń" Numery z tyłu na panelu to 2108B ładnie to zaszyfrowali 2, kanały, 100W, 8 ohm,...
Problem ogólnie jest taki, mam dwa ADSy LX1100 [2 x 550 W 4 ohm], a chciałbym napędzić tym basy wyżej wymienione [2 x 800 W 4 ohm]. Wiem, że to za dużo jak na tą końcówkę, ALE mam okazję je kupić naprawdę tanio, basu używam rzadko jednak czasami są potrzebne. Gdybym się zdecydował na kupno jak mam się obchodzić z końcówką. Do ilu ją odkręcać? Nadstawki...
master nagrzewnica sterować napęd master naped master master ciśnienie doładowania master
prąd bramki tyrystora dopisanie kluczyka cienki blacha spawać
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Termet Silver Pro 20 kW - Ustawienia ciągłej pracy pompy Schemat ideowy UPS Fideltronik Ares 1600 - dostępność i diagnostyka