Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Jeżeli masz możliwość podejrzenia parametrów rzeczywistych to sprawdź czy wszystkie sygnały są prawidłowe. Zwłaszcza w drzwiach kierowcy i przedniego pasażera, bo te dwa zamki są chyba typu master i mogą to one sterować pozostałymi. Z tego co widzę na schemacie to masz sterowanie elektryczne w zamkach, sprawdź czy nie masz zwartego mikrostyku zamykania,...
W drzwiach kierowcy masz siłownik master bez siłownika ;) czyli samą wkładkę ze stykami, musisz go zastąpić siłownikiem master a alarm może sterować silnikiem tego siłownika (za pośrednictwem przekaźników).
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
O ile dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to pilot emituje sygnał (świeci dioda) od razu po włożeniu baterii? Sprawdź mikrostyki w pilocie. Zmierz, czy nie są cały czas zwarte. Drzwi od strony pasażera zazwyczaj nie mają zabudowanego siłownika typu master i nie będą sterować otwieraniem/zamykaniem pozostałych drzwi.
Witam, mam centralke alarmu i centralke centralnego zamka jak w temacie. Mój problem jest nastepujący: po podłaczeniu wszystkich przewodów tak jak pokazuje to schemat nie zgadza mi sie jedna rzecz. Otóż zamek centralny jest sterowany z pilota i razem z alarmem chodzi dobrze, zamyka sie i otwiera i jest extra, ale jesli chcę siłownikiem master otowrzyć...
Rzeczywiście już mi się pomieszało Przepraszam bardzo. to jest opis ze strony B-9: B-9 moduł czytnika RFID do wbudowania - płytka bez obudowy Samodzielny czytnik kart zbliżeniowych RFID do wbudowania w dowolne urządzenie. Na jednej płytce zintegrowany jest czytnik i kontroler. W najbardziej typowym zastosowaniu, czyli w połączeniu z elektrozaczepem,...
Zdemontować tapicerkę,wypiąć kostkę od siłownika i próbować ręcznie sterować zwierając dodatkowym przewodem.Jeśli będzie działać poprawnie to prawdopodobnie złe ustawienie siłownika,a jeśli nadal będzie to samo to przedzwonić miernikiem przewody w drzwiach. Pozdr. Ale nie bardzo wiem po co ręcznie sterować jak central można zamknąć i otworzyć z klucza...
to może ja się poprawie mam zainstalowany w samochodzie alarm Prestige APS 150MX i alarm działa, centralka ta posiada właśnie dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem( przewody te dają odpowiednio przy uzbrajaniu i rozbrajaniu 1 sekundowe impulsy masowe) i chciałbym się dowiedzieć gdzie podłączyć te przewody żeby jednocześnie z załączaniem alarmu...
Witam Tak 20s to bardzo dużo zamknięcie trwa powiedzmy 500ms a przez resztę czasu silnik pracyje na zwarciu i w koncu się uszkadza. Spotkałem się że w alarmach programuje się czas na wyjsciach do centralnego. Zgada się w tym przypadku sterownik powinien zawierać układ czasowy i sterować siłownikami niezależnie od czasu podawanego przez alarm. Ale przy...
Witam. Dziś sprawdzałem cały moduł fabrycznego zamka i sytuacja wygląda następująco: Magik który wcześniej zakładał poprzedni alarm trochę na modził w centralce c. zamka fotki przedstawiają to co zrobił. http://obrazki.elektroda.net/43_12699417... http://obrazki.elektroda.net/99_12699417... Wiem już czemu nie działa mpw4 w tym aucie...
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Zdemontuj tapicerkę w drzwiach i organo - leptycznie sprawdź czy nie rozłączyło sie coś przy siłowniku sterującym (master)
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
najprawdopodobniej jest zlamany jezyczek plastikowy na suwaku mastera ,jezyczek ten steruje mikroprzelacznikami w masteze
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Możesz podłączyć siłownik master, ale nie będziesz mógł nim sterować po przez kluczyk bo potrzebowałbyś dodatkowego modułu
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Proszę o podpowiedż jak skonfigurować fabrycznego pilota centralnego zamka w Renault Master sil 2,8 TDI rocznik 1999. Pilot sprawny /emituje/ przestał działać po wymianie baterii. po włożeniu do stacyjki rozblokowuje immobiliser tylko nie steruju centralnym zamkiem, drugi steruje.
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Jeśli ten 16 nóżkowy scalak na ostatnim zdjęciu to ULN2003, wtedy zapewne cewki przekaźnikowe będą z jednej strony miały stały plus, a ULN2003 podaje masę na drugie końce cewek. Jeśli tak jest, steruj masą cewki tak samo jak to robi scalak. Ten przekaźnik to w zasadzie dwa, tylko w jednej obudowie.
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
Rozumiem że niezależnie od odległości (nawet z bliska) takie problemy są? Ja bym sprawdził jak dziala mechaniczne zamykanie (kluczyk z zewnątrz i dziwignia od środka) - możę tutaj coś się zacina i siłownik nie daje rady? Pewnie bez ściągniecia boczka drzwi się nie uda tego sprawdzić (jeśli to ten od kierowcy steruje zamykaniem wszystkich jako master).
Tak uda się. Nie potrzebujesz "Mastera" Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Każda uniwersalna centralka sterowania centralnym zamkiem pozwoli na sterowanie masą
chodzi mi bardziej jakim prądem są sterowane siłowniki.Po schemacie to widzę że do siłowników idą 2 kable.Jeden z bezpiecznika a drugi z centralki kabiny.Po mojemu to jakoś dziwnie że na jednym przewodzie jest "+" z bezpiecznika.Zazwyczaj siłowniki elektryczne działają na zasadzie zmiany polaryzacji(zamiana + i -).A tu jakaś nowość w masterze.Może ktoś...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Nie bardzo rozumiem co chcesz podłączyć ( alarm czy sterownik) Zamek po stronie kierowcy to tzw master steruje on pozostałymi zamkami. Napisz o co chodzi
Witam. Budowa oparta jest - tak jak piszesz na silniczku i przekładni. Sterowanie polega na zmianie polaryzacji przewodów. Nie wiem ile dokładnie pobierają prądu (>2A). Są dostępne wersje z kontrolą krańcowych położeń (master).
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Moim zdaniem szwankuje sterowanie z mastera. Spróbuj rozpiąć sterowanie od mastera i zobaczyć jak reaguje na pilota.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Uniwersalne zamki mają standardowe oznaczenia kolorów: czerwony - plus, czarny - masa, zielony, niebieski - do silników siłowników, brązowy, biały - impulsy sterujące. Przewody brązowy i biały mogą być zdublowane by ułatwić podpięcie mastera i alarmu. Zresztą otwórz tą centralkę, to sie przekonasz, ze najpewniej są w niej zwarte.
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Bez sensu jest zakładać mastera bo w Twoim przypadku sterowanie centralnym i tak jest w zamku drzwi kierowcy. Więc zakładaj slave podłącz do niego sterowanie, resztę masz już w aucie.
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Albo masz uszkodzony mikrowłącznik w kluczyku albo zamek albo wiązkę. Masz problemy z centralnym zamkiem a nie z immo to dwie różne rzeczy. Zacząć od kluczyka , sprawdzić czy przypadkiem sam nie załącza się mikrowłącznik pod wpływem wstrząsu, najlepiej wymienić bo to koszt kilku złotych. Zapewne w drzwiach kierowcy jest siłownik typu master który steruje...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Zakładam alarm w T4który ma elektryczny centralny zamek, czy wystarczy podpiąć sie pod odpowiednie kable od siłownika sterującego(mastera)????
to jest tak ze master steruje i jeśli naciśniesz dzyngla od drzwi w których jest siłownik mastera to zamknie ci wszystkie drzwi jeśli przekręcisz kluczykiem żeby zamknąć to tez zamkniesz wszystkie drzwi:) Dodano po 5 założenie dwóch slavów uniemożliwia zamykanie wszystkich drzwi z kluczyka.
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
zamek master master zamek sterować master
sprężarka lodówce kanałów intek pompa przez stycznik
radio makita bateria milwaukee
Aparat Samsung WB600 wyłącza się przy maksymalnym zoomie DeLonghi Dinamica - problem z pojemnikiem na skropliny