Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Każdy alarm może sterować zamkami pneumatycznymi, Elita mini też
Z tego co pamiętam, to jest tam sterowanie dwoma plusami, więc nie wedle schematu do zamka pneumatycznego, tylko dwa plusy, impuls na jeden otwiera, na drugi zamyka.
racja pomyliłem się z audi dwa przewody szary i zielony sterowane plusem
Jak podpiąć sterowanie centralnego (pneumatyczny) zamka do alarmu. W alarmie mam zamykanie i otwieranie wyzwalane (-).znalazłem opis podłączenia ale nie mogę znależć schematu E tam opisanego Dzięki
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Sterowanie plusem na czerwono-zielonym i czerwono-niebieskim. Ma być schemat dotyczący sterowania plusami.
Ale polo ma zamek sterowany plusem.
kolego golfy maja dwa sterowania jedne z wkładki czyli dwa plusy tzw komfort i jedno z siłownika na jednym przewodzie. oczywiscie starsze modele miały tylko sterowanie na jednym przewodzie z silownika bo to jest zamek pneumatyczny sterowany elektrycznie.Zrobiłem juz takich pare sztuk i wszystko działa
Tylko pamiętaj, że masz zrobić punkty lutownicze na sterowanie dwoma plusami, a nie na sterowanie zamkiem pneumatycznym jednoprzewodowym.
Dziękuję za poradę. Do zakupionego sterownika dołączone są 4 schematy podłączeń. Proszę jeszcze o podpowiedź czy mam zastosować schemat zamka pneumatycznego czy też sterowania minusem bo doczytałem na forum że w tych autach jest właśnie takie sterowanie.
97r jest w poscie i napewno zamek sterowany pneumatycznie,
Witam! Przymierzam się do założenia Magicara do Cordoby 95r. Czy mozecie coś poradzić w tym temacie, gdzie najłatwiej sie wciąć, gdzie szukać poszczególnych kabli i gdzie zamontować wstrząsówkę, żeby działała kiedy trzeba??? Chcę tez sterować nim zamek pneumatyczny i domykać szyby... Proszę o odzew...
Wpadł mi właśnie w ręce kompresorek zamka pneumatycznego z audi. Ma złącze z trzema pinami i jakąś elektronikę w środku. Jak to podłączyć by sprawdzić czy sprawne, czyli jak idą zasilanie i sterowanie?
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Przecież zaznaczyłeś sterowanie zamkiem pneumatycznym. Czy masz problemy z czytaniem?
Wejdz na aledrogo i wpisz "sterownik centralnego zamka" i pierwszy lepszy z obsługą zamka pneumatycznego bedzie dobry.
jakie jest sterowanie dwoma + ....dwoma .minusami ......czy na przemian plus z minusem.????...z mojego alarmu sterowanie jest na przemian plus z minusem prosze pomóżcie za pomoc serdecznie dziękuję .....i jeszcze jedna prośba jakie jest sterowanie zamków pneumatycznych w audi
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
pod bezpiecznikami na czarnym module cienki szary (+\-) podobna sytuacjia jak sterowanie zamkiem pneumatycznym pozdr.
Magicar albo Lenedford oba maja wbudowane centralki zamkow sterowanie wykonujesz poprezez odpowiednia kombinace przewodow, nastepnie ustawiasz czas pracy zamkow na 3,5 sek. pozdrawiam
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w...
Czy koledze się coś nie pomyliło z tymi zamkami? Tam jest zamek elektryczny sterowany dwoma masami.
Z tym sterowaniem to musisz poszukać bo nie koniecznie muszą to być plusy, i może się okazać ze musisz mieć sterownik a wydłużonym czasem chyba że jest ta funkcja w alarmie.A to wszystko zależy od typu zamka pneumatycznego(rocznik auta)
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
Przy sterowaniu jednoprzewodowym musisz przeciąć kabel od kierowcy albo od pasażera i zastosować schemat 3 zamek pneumatyczny. Jest też druga opcja sterowania dwoma masami z zamka klapy bagażnika (schemat 1).
Po czym moge poznać czy jest sterowany 2 plusami
Witam wiem ze w audi centralny zamek pneumatyczny jest sterowany na jednym przewodzie na zmiane +, i -, moje pytanie czy jest mozliwość z tego alarmu uzyskanie sterowania na zmiane + i - zeby nie dokładać zadnych przekazników.
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Masz zamki pneumatyczne. Jednak sterowanie centralnym zamkiem jest realizowane impulsami plusowymi, czyli schemat nr 2 w instrukcji sterownika zamka. Zakładam oczywiście, że kupiłeś sterownik zamka centralnego, taki jak w instrukcji, którą zamieściłem powyżej. Co do szyb, sprawdź najpierw czy po dłuższym przytrzymaniu kluczyka w zamku w pozycji zamykania...
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Witam Skoro tak i tak bedziesz korzystal z sterowania z centralki alarmowej tochyba nie musisz sie tak bardzo przejmowac sterowaniem centralnego zamka, wystarczy tylko podlaczyc sterowanie przez przekazniki. Pozdrawiam
w golfie III jest oryginalnie zamontowany pneumatyczny centralny zamek, sterowanie z pilota wystarczy wpiąć w instalacje. Podaj model zakupionej centralki i jakiś schemat.
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
Jeżeli zamek masz elektryczny, to pewnie sterowany masą i schemat pierwszy. Jeżedli zamek masz oryginalny, pneumatyczny, wtedy schemat drugi.
Witam. Podłączyłem w golfie 3 centralke na pilota komfort BX40 i problem polega na tym, że jak wciskam otwieranie na pilocie to otwiera drzwi i jedenocześnie opuszcza do końca szyby. Gdy wcisnę zamykanie na pilocie to także jednocześnie zamyka zamek i szyby. Połączyłem wdłg schematu sterowanie plusem, chociaż mam pneumatyczny zamek. Próbowałem też ze...
Dzięki wszyskim za odpowiedz Jednak w Merolach do sterowania zamkiem centralnym pneumatycznym wystarczy impuls 1 sekunda :D
Szukaj centralki do sterowania zamkiem pneumatycznym. Za kilkadziesiąt złotych kupisz z pilotami. Tam masz impuls 30 sekund. Sterowanie zamkiem pneumatycznym to około 3,5s. Odpuść sobie sterowniki zamków. Lepiej zastosować zwykłą radiolinię z pilotami, których jest sporo na rynku. Wybierz taką, która pozwala na ustawienie parametrów czasowych lub załącza...
No właśnie coś mi tu nie gra, o jakiej pompie mowa. Jeżeli faktycznie centralny pneumatyczny to sterowanie bankowo (+/-) .
W samochodzie tym (Mercedes 190 r.86) chcę koledze założyć central, zamek jak to w Mesiach jest pneumatyczny. Alarm ma sterowanie zamka minusem . W jakie przewody wpiąc się interfejsem. Podejrzewam,że w tą okrągłą wtyczkę z trzema przewodami dochodzącą do pompki. Niestety na codzień nie zajmuję się samochodami i nie chcę eksperymentować na nowym nabytku...
A podlaczales plus na jakis przewod. Mam wrazenie, ze tam jest sterowanie jednym przewodem. Fabrycznie jest zamek pneumatyczny. Masz tu rysunek jak podpiac alarm (tylko tak jak wspomnialem wczesniej, przez zarowke najpierw sprawdz):
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
teoretycznie za krótko ( kabla nie odłaczaj ), ale z drugiej strony ja jeszcze nigdy nie zmieniałem czasu w SEO i zawsze chodzi . Może masz nieszczelny układ i długo musi zamykać .Podaj ręcznie impuls na zamek (zasymuluj zamknięte drzwi )i zobacz ile czasu mu trzeba
Jaki polecacie moduł sterowania zamkiem centralnym na pilota? potrzebuje coś pewnego do zamontowania znajomemu. Odradzacie Fedoro, Magicar itp. z allegro, co więc jest niedrogie a dobre? :) Chodzi o zamek w Golfie III, pneumatyczny, sterowany dwoma plusami
Witam!!! Postanowilem zalozycz sobie sterowanie centrala na pilota. Kupilem odpowiedni sterownik pod zamek pneumatyczny sterowany masa. Oczyuwiscie po podlaczeniu nic nie dzialalo bo okazalo sie ze na otwieranie i zamykanie podawany jest impuls +12V. Wiec zastosowalem przekazniki. Zamykanie jak najbardziej dziala bez zarzutu ale otwieranie za cholere...
No to wiadomo, czemu padło. Jeśli to oryginalny centralny pneumatyczny zamek, to sterowanie jest poprzez zmianę polaryzacji na jednym przewodzie. I bez dodatkowego modułu (dwa przekaźniki przełączne) z tego alarmu tego nie wysterujesz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39...
Masz biały i bało - czarny, żółty i zółto - czarny i pomarańczowy, pomarańczowo - czarny. To są wyprowadzenia dwóch przekaźników. Jeden z "czystymi", drugi z paskiem. Nie mają nic wspólnego z WEJŚCIEM sterującym. Zobacz sobie na DOWOLNY schemat uniwersalnego centralnego zamka. Układ połączeń przekaźników jest taki sam we wszystkich. Kolory przewodów...
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Też tak myślałem ale zamyka sie szybko, dlatego nie jestem pewien. Może ktoś montował alarm w takim samochodzie jest w stanie powiedzieć gdzie sie wpiąć ze sterowaniem zamka i czy sterowany jest + czy - ?
Jeżeli już posiadasz centralny zamek to można założyć #interfejs centralnego zamka#,koszt niewielki i montaż bardzo prosty(oczywiście po odnalezieniu odpowiednich przewodów).Sterowniki te są różne w zależności od rodzaju zamka,(elektryczne,pneumatyczne)sterowan... są impulsami 1s lub 3s.
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Wiatam serdecznie mam problem z podłączeniem centralnego zamka w Audi 80 otóż kupiłem nowy alarm URZ0222 i nie wiem w jaki sposób połączyć centralke z alarmem w instrukcji jest 4 schematy "sterowanie minusem" "sterowanie plusem" "sterowanie plusem/minusem " "zamek pneumatyczny" w samochodzie centralke posiadam z pompką która pompuje powietrze do siłowników...
Moze jest rozprogramowana centralka. Ustawienia fabryczne to zazwyczaj 1s dla silowników a może twoje potrzebuja 3s ? Gdyby było tak jak piszesz, to prawdopodobnie za każdym razem, gdy otwieram drzwi miałbym problem, a nie co jakiś czas. A te 3s to chyba dla zamków ze sterowaniem pneumatycznym.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy alarm Sch DOG 20v-2 SPiiD może służyć jako centralny zamek sterowany z pilota, auto to VW Golf III '93 - centralny zamek pneumatyczny.
Wiesz co kilka lat to montuję i pierwsze słyszę o przekaźniku do pneumatycznego zamka???Sterowanie masz masą na tych kablach co jest opisane na schemacie.To jak wiesz które kable to je po prostu podłącz.Do sterowania zamkiem pneumatycznym można zmienić długość impulsu z 1s na 3s ale nie zawsze jest to konieczne.Przekaźnik jest potrzebny ale w Audi B4...
Sterowanie z wkładki (klucza) działa.
pytanie, lekko pokręcone... a wiec.... każde auto, ma możliwość zamykania zamków pilotem. Jeśli, wóz nie ma centralnego, to trzeba poprostu go zainstalować. Jeśli ma, to... masz dwie możliwości: 1. dokupić sam układ sterowania zamkiem centralnym (centralke z pilotem) lub... 2. dokupic alarm (który juz to ma) --- najprościej, zainstalować mu alarm i...
jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł...
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
Zwracam się z prośbą o pomoc w podpięciu sterowania pneumatycznego centralnego zamka w mercedesie c180.Zakupiłem autoalarm i wszystko podpiąłem,ale przy sterowaniu centralnym wysiadłem.Nie umiem wyłapać w jaki sposób jest sterowana pompa centralnego zamka.Alarm mam przystosowany do sterowania pneumatycznego c.z jest schemat ale w nim podane jest że...
Pneumatyczny jest sterowany (+) .Alarmy dają sterowanie (-)
Witam wszystkich Niedawno nabyłem sterownik zamka centralnego.(Instrukcja i opis: http://toya.net.pl/~adrianek/u.pdf ). Wreszcie znalazłem czas, żeby go podłączyć a tu parę niespodzianek: Może jest wczesna pora, ale jak ustawić pady na płytce, żeby działało pod zamkiem centralnym wyzwalanym plusami (samochód VW Polo 6n1 98r). Rozumiem, że 3 piny zgodnie...
Witam kolegów GGdzie znajde przewody od fabrycznego cetralnego w ibizie z 99 cetralny jest fabryczny pneumatyczny i jak jest sterowany. Pozdrawiam JaNO
Czy ktoś może orientuje się czy w samochodzie Cordoba Vario 99rok jest gdzies dodatkowa centralka sterująca pneumatycznym zamkiem centralnym, bo odbiornik pilota alarmu i centralnego znajduje się pod poduszką pasażera???? Czy ktoś posiada może schemat przekażników z opisem który do czego służy, bo w tablicy przekaźników mam dwa wolne pola i nie wiem...
Wszystko jest w pompie z tyłu w bagażniku Kup se na allegro sterowanie zamka centralnego na pilot i będzie git
Może się mylę, ale tam jest zamek pneumatyczny, jeśli tak to tym światełkiem steruje urządzenie odpowiedzialne za zamek centralny. Wyciągnij pompę od centralnego zamka i sprawdź luty czy nie są popękane. Kiedyś straciłem dużo czasu na szukaniu przyczyny podobnej usterki, i okazało się ze kilka lutów było popękanych, po "przelutowaniu", było ok. W razie...
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
jest to zamek pneumatyczny sterowany jednym przewodem zamiana plusa i minusa na slupku lewym wychodza przewody do drzwi kierowcy i w jednej z wiazek bedziesz mial trzy przewodu czerwony+ brazowy - i trzeci prawdopodobnie czarno-czerwony to bedzie przewod sterujacy w download samochody masz schemat podlaczenia do pneumatyka
Hmm !!! nie podłączałem tego alarmu do forda, ale napewno sie da bezpośrednio podłaczyć, jak masz ta ksiazeczke (instrukcje po angielsku) to na ostatniej stronie jest rozrysowany schemata podłaczenia właśnie centralnego sterowanego +, opisane jest tez jak podłączyc np. centralny pneumatyczny (merc, audi, vw, seat). Popatrz dokładnie na te instrukcje...
W Golf 3 można sterować krótkimi impulsami na przewody w wiązce idącej do drzwi kierowcy. Możesz zamontować dowolny sterownik, który będzie sterował plusem. Nie musi być dedykowany do zamka pneumatycznego.
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
mercedesy miały też sterowanie po jednym kablu zielonym bodajże czy niebieskim ? sterowanie naprzemiennym plusem i minusem
w słupku przednim wychodzi wiązka z trzema przewodami czyli plus,masa i sterowanie(zielono czerwony),sterowanie pompki odbywa się raz plusem raz minusem na przewodzie sterującym
Z tego co pamiętam to sterowanie kompresorem odbywa się masą. A przewody do sterowania kompresorem znajdziesz pod kierownicą w lewym słupku.
Wydłuża sie sygnał z 1s na 3, 5s jak zamek jest sterowany pneumatycznie, np.mercedes, vw, audi, seat, Ty masz elektryczny, więc zostaw na ustawieniu 1s
Witam. Mam zamiar podlaczyc uniwersalny sterownik centralnego zamka do hondy hr-v 99r. Auto oryginalnie ma centralny zamek ale z kluczyka. W zestawie jest schemat z czterema sposobami sterowania jak wiadomo plusem, masa, silownikiem elek., silownikiem pneumatycznym. Pytanie ktorego schematu uzyc w takiej hondzie ? Z tego co wyczytalem to powinno sie...
Witam. Jakiś czas temu walczyłem ze swoją 80. Miałem problem z podłączeniem alarmu do pneumatycznego centrala. Forteca steruje zamki impulsem masy. Ja zrobiłem to w ten sposób że odciąłem sterowanie zamka prawych drzwi i do tych kabli bezpośrednio podłączyłem wyjscia autoalarmu. Wystarczy tylko znależć który z trzech kabli jest masą, a które odpowiadają...
Gdybyś zamiast zawracać głowę na forum, przeczytał dokładnie link, który w nim podałem, nie zadawałbyś niepotrzebnych pytań: ... sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski... ...zamek faktycznie masz pneumatyczny,tyle,że sterowany dwoma plusami dokładnie tak jak w golfie3 i starszych passatach... ...dodam jeszcze,że...
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
pewnie wiekszosci wyda sie to blachy problem,niewiem do ktorych przewodow pneumatycznego centralnego zamka podpiac sterowanie (otwierania i zamykania) z centralki alarmu za odpowiedz z gory dziekuje jezeli byloby mozliwe prosilbym o jakis schemacik Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
CZesc Wie ktoś jak w golfach 3 z 92 roku montowany był fabryczny centralny zamek pneumatyczny ? czy jest on sterowany jednym kablem czy dowama ? gdzie sie najlepiej w nie wpiąć ?( jakie kolory) i gdzie najlepiej podpiąc w +12 po przekreceniu stacyjki ? w puszke bezpieczników ?
Z tego co pamiętam to centralny jest sterowany + dwuprzewodowo, czyli nie powinno byc problemów.
zamek pneumatyczny sterować zamek sterować pneumatyczny sterować zamek pneumatyczny
zepsuta listwa aparat sprzedam cabletech ustawić
Siemens EQ.6 “Not Enough Water / Refill Water Tank” Error – Float, Sensor, and Descale Issues Mac Allister MLM1600 – kompletne sprzęgło, zespół hamulca-napinacza, części zamienne