Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Każdy alarm może sterować zamkami pneumatycznymi, Elita mini też
Witam! Przymierzam się do założenia Magicara do Cordoby 95r. Czy mozecie coś poradzić w tym temacie, gdzie najłatwiej sie wciąć, gdzie szukać poszczególnych kabli i gdzie zamontować wstrząsówkę, żeby działała kiedy trzeba??? Chcę tez sterować nim zamek pneumatyczny i domykać szyby... Proszę o odzew...
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Witam wszystkich Niedawno nabyłem sterownik zamka centralnego.(Instrukcja i opis: http://toya.net.pl/~adrianek/u.pdf ). Wreszcie znalazłem czas, żeby go podłączyć a tu parę niespodzianek: Może jest wczesna pora, ale jak ustawić pady na płytce, żeby działało pod zamkiem centralnym wyzwalanym plusami (samochód VW Polo 6n1 98r). Rozumiem, że 3 piny zgodnie...
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Witam. Mam problem aby podłączyć alarm, a konkretnie centralny zamek pneumatyczny w golfie 3. Nie chce sterować nim podłączając się do styków z drzwi, tylko chciałbym podłączyć tak jak w schemacie do pompki w bagażniku. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, a sterowanie impulsem dodatnim raczej mi nie odpowiada, gdyż mój alarm (Exus v10) przy każdym wyłączeniu...
Witram mam audi a4 z 96r mam fabryczny centralny zamek pneumatyczny i alarm prestige aps 400,nie wiem jak mam podłączyć alarm do centralnego by móc sterować tym wszystkim pilotem od alarmu tzn.przy włączeniu alarmu blokować dzwi.Znalazłem w alarmie przewody do sterowania centralnym zamkiem i nie wiem gdzie je podłaczyć podobno musze kupić jakiś sterownik...
Witam. Od kilku dni męczę się z instalacją centralnego zamka w swoim samochodzie Ibiza 97r. (zamek pneumatyczny). Auto kupiłem bez pilota, zamek otwierało się z kluczyka.. na początku chodziło dobrze, potem zaczęły się problemy, raz na czas nie otwierało/zamykało drzwi pasażera, bagażnika, wlewu paliwa... Potem wysiadło na dobre nic nie działało. Bagażnik...
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Przecież zaznaczyłeś sterowanie zamkiem pneumatycznym. Czy masz problemy z czytaniem?
Szukaj centralki do sterowania zamkiem pneumatycznym. Za kilkadziesiąt złotych kupisz z pilotami. Tam masz impuls 30 sekund. Sterowanie zamkiem pneumatycznym to około 3,5s. Odpuść sobie sterowniki zamków. Lepiej zastosować zwykłą radiolinię z pilotami, których jest sporo na rynku. Wybierz taką, która pozwala na ustawienie parametrów czasowych lub załącza...
możesz kupić gotowy moduł sterujący zamkiem pneumatycznym
Z tego co pamiętam, to jest tam sterowanie dwoma plusami, więc nie wedle schematu do zamka pneumatycznego, tylko dwa plusy, impuls na jeden otwiera, na drugi zamyka.
Tylko pamiętaj, że masz zrobić punkty lutownicze na sterowanie dwoma plusami, a nie na sterowanie zamkiem pneumatycznym jednoprzewodowym.
pod bezpiecznikami na czarnym module cienki szary (+\-) podobna sytuacjia jak sterowanie zamkiem pneumatycznym pozdr.
a moze podlaczyc w/g schematu sterowanie zamkiem pneumatycznym tylko nie wiem do ktorego kabla sie wpiac
Odłącz kostkę w progu kierowcy i od strony centralki na przewód żółto- niebieski podaj masę i plusa i sprawdź,czy działa.
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
jakie jest sterowanie dwoma + ....dwoma .minusami ......czy na przemian plus z minusem.????...z mojego alarmu sterowanie jest na przemian plus z minusem prosze pomóżcie za pomoc serdecznie dziękuję .....i jeszcze jedna prośba jakie jest sterowanie zamków pneumatycznych w audi
Nie chodzi mi o centralny z siłownikami tylko o sterownik który steruje zamkiem pneumatycznym i ma na wyjściu 3sek zasilanie ,pod które możesz założyć przekaźnik i z tego na pompkę.I masz juz rozwiązany problem elektroniką. Nawet ten przekaźnik byłby nie potrzebny.Nie wiem jaka jest obciążalność prądowa na tym wyjściu,ale chyba powinna wystarczyć.
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Chłopie , konkrety: co za sterownik zamka, jakie to auto? Nie wyważaj otwartych drzwi i żaden "minus "12V nie jest potrzebny. Prawdopodobnie nie potrzebujesz napięcia ujemnego, tylko zamiane polaryzacji, czyli do tych dwóch wejść na przemian podajesz -i+, a do zmiany + i-. Moduł centralnego zamka zapewne posiada dwa przekaźniki z wyprowadzonymi stykami...
Witam Wyjąłem dokładnie taki sam alarm z Toyoty Camry i chciałbym go teraz użyć w swoim Golfie do otwierania centralnego zamka(jako alarm się już trochę nie nadaje ponieważ w zimie czasem przestawał działać). Może ktoś z was ma jakąś instrukcję do niego?? W sumie nawet nie wiem czy da się nim sterować zamkiem pneumatycznym jaki właśnie mam w Golfie....
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Magicar albo Lenedford oba maja wbudowane centralki zamkow sterowanie wykonujesz poprezez odpowiednia kombinace przewodow, nastepnie ustawiasz czas pracy zamkow na 3,5 sek. pozdrawiam
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4
Pewnie temat walkowany nie raz ale nie znalazlem tego co szukam. Kupiłem zestaw do podlaczenia sterowania z pilotem do mojego BMW E36 SEDAN 1993rok. Dodam ze3 w elektronice samochodowej jestem zero :) 1. Kupilem sterownik z pilotami ktory ma do zaprogramowania wiele funkcji. Pierw nalezy go odpowiedznio ustawic za pomoca zworek na plytce w nim. Jaka...
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w...
Niema, modol jest razem z pompa. , dzięki bo nie byłem pewien, ponieważ od drzwi kierowcy odchodzą (czerowny, czerwony z zielonym i czerwony z niebieskim), a do pompy zaś dochodzą (brązowy-masa, czerwony-+12V i czerownono zielony-?) i tu dalej jest mój dylemat - gdzie się potykają te przewody z drzwi z pompą? Sterowanie plusem na czerwono-zielonym...
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Hmm.. u mnie sterowanie jest jednoprzewodowe - zamyka się lub otwiera poprzez zmianę stanu na przewodzie +12 lub masa. We wszystkich instrukcjach alarmów, które widziałem w sieci, aby sterować zamkiem pneumatycznym z jednym przewodem sterującym należy ten przewód przeciąć (drzwi kierowcy) i powstałe dwa końce podłączyć do centralki ( jeden koniec idzie...
Ale polo ma zamek sterowany plusem.
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Czy koledze się coś nie pomyliło z tymi zamkami? Tam jest zamek elektryczny sterowany dwoma masami.
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
Sterowanie zamków masz pneumatyczne,pompke masz w bagazniku,awaryjnie aby otworzyć sciągnij przewód(wężyk)np. z drzwi kierowcy w przelotce drzwi/karoseria i dmuchnij powietrzem w instalacje w wężyk o instalacji centrala zamki wszystkie sie otworzą,sterowanie jest proste otwórz-cisnienie,zmknij-podciśnienie ;-)
Czy ktoś może orientuje się czy w samochodzie Cordoba Vario 99rok jest gdzies dodatkowa centralka sterująca pneumatycznym zamkiem centralnym, bo odbiornik pilota alarmu i centralnego znajduje się pod poduszką pasażera???? Czy ktoś posiada może schemat przekażników z opisem który do czego służy, bo w tablicy przekaźników mam dwa wolne pola i nie wiem...
kolego golfy maja dwa sterowania jedne z wkładki czyli dwa plusy tzw komfort i jedno z siłownika na jednym przewodzie. oczywiscie starsze modele miały tylko sterowanie na jednym przewodzie z silownika bo to jest zamek pneumatyczny sterowany elektrycznie.Zrobiłem juz takich pare sztuk i wszystko działa
Ja u siebie mam 2 przewody sterujące golf 3 centralny zamek pneumatyczny z funkcją domykania szyb COMFORT, 96 rok.
Wpadł mi właśnie w ręce kompresorek zamka pneumatycznego z audi. Ma złącze z trzema pinami i jakąś elektronikę w środku. Jak to podłączyć by sprawdzić czy sprawne, czyli jak idą zasilanie i sterowanie?
zamek pneumatyczny sterować sterować pneumatyczny zamek zamek sterować pneumatyczny
podciśnienie układ ciśnienie schemat elektrowni wiatrowej akumulator ipconfig windows internet konfiguracja
przetwornica power inverter pralka amica usterki
Windows XP Simulator: Reborn XP, Pranx, VirtualBox VM, Security Tips Wave Imaging Orange CA: MRI, CT, PET/CT, Ultrasound, X-ray, DEXA | RadNet Outpatient Center