myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
Sterowanie jest błędnie zaprojektowane, niedopuszczalne jest sterowanie "zerem" !
Sterowanie z dwóch wyjść Integry, jedno "otwórz", drugie "zamknij" poprzez dwa najzwyklejsze przekaźniki.
Na pewno bistabilnym ? https://obrazki.elektroda.pl/9515683000_...
Pierw pochwal się jakie masz rolet jaki napęd jakie sterowanie, jak dla mnie wygląda to na roletę ze sterowaniem bezprzewodowy plus lokalne. Żyły żółto-zielona, brazowa, niebieska to zasilanie a biała i czarna sterowanie zamknij otwórz. Póki co to są moje przypuszczenia, jak będzie wiadomo co masz za rolety z jakim napędem i sterowaniem to będzie wszystko...
https://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,sch... W tym samochodzie nie sterujesz impulsami na zamknij/otwórz, tylko bezpośrednio silniczkiem w kasecie zamka.
Możesz użyć kontaktronu jako czujnika rolet zamknięta/otwarta lub do sterowania zamknij/otwórz poprzez element wykonawczy np przekaźnik.
wiem,sterowanie masą, niebieski zamknij,szary otwórz,trzeba było od razu zapytać.
Ze schematu wygląda, że nie ma możliwości sterowania wszystkimi siłownikami z zewnętrznych sygnałów. Sterowanie odbywa się tylko z tej centralki za pomocą pilotów, brak jest w centralce wejść sterujących zamknij/otwórz z zewnątrz.
Przewód czrno zielony i czarno pomarańczowy to sterowanie masą, zamknij/otwórz. Podanie na te przewody impulsu masowego powinno skutkować zamknięciem/otwarciem auta. Piszesz, że sprawdziłeś, więc usterka jest w nowym sterowniku albo... źle podłączyłeś do masy przewody żółty i żółto-czarny. Jeśli i tu jest wszystko ok, to zobacz kontrolką czy dokładany...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Red - plus Black - minus Blue - siłownik (zasilanie) Green - siłownik (zasilanie) White - siłownik master (sterowanie zamknij/otwórz) Brown - siłownik master (sterowanie zamknij/otwórz) White - sterowanie zamknij/otwórz (połączone z przewodem białym jest wcześniej) Brown - sterowanie zamknij/otwórz (połączone z przewodem brązowym który jest wcześniej)...
Do 1999 sterownik za schowkiem Od 1999 w BSI Od 99-02 sterowanie w niebieskim złączu - otwórz i zamknij na 8pin, Po 2002 sterowanie w czarnym złączu - pin3 i pin4
Wygląda iż K1 oraz K2 sterują pracą otwórz oraz zamknij z nakładką blokującą równoczesne załączenie. Przekaźniki od K3 do K5 są jako zabezpieczające (jeden lub dwa od fotek) na trzeci nie mam pomysłu (może funkcja stop). Przekaźnik czasowy może zabezpieczać przed za szybką zmianą kierunku ruchu szlabanu. Ale to wszystko to moje domysły. Powodzenia
Ja ogarnąłem tak jak wyżej napisałem Rolety Aluprof
czy da radę w dloadx ogarnąć żeby czujka zalania tak sterowała gniazdkiem żeby otworzyć lub zamknąć zawór? Jeśli będziesz miał integrę to na funkcjach logicznych zrobisz to bez problemu. Naprawdę Integra bardzo dobra inwestycja.
Sterowanie zamknij/otwórz na jednym przewodzie z "parametrem" Złącze LC - pin 53
przednie siłowniki sterują zamknij/otwórz w oplu nie ma dodatkowych styczników
Witam serdecznie, dostałem wyzwanie stworzenie programu w Logo 8 polegające na sterowaniu tylko jednym zaworem wody ale według schematu jak na poniższej tabelce, czyli otwórz zawór np: na 21,79s następnie zamknij na 2,7 i znowu otwórz na 5,75s i tak do kroku 20. Początkowo brzmiało to dość błacho zanim nie zacząłem próbować z timerami. Macie pomysły...
Sterowanie dwoma plusami szary i zielony/ zamknij otwórz, bez problemu do ogarnięcia, montaż nawet w bagażniku przy pompce
Nie działa centralny zamek z pilota i z kluczyka ,bezpieczniki dobre,mam pytanie na które piny sterownika lub kolory kabli idzie sterowanie zamknij -otwórz i czy sterowanie jest plusem czy masą,chciałem sprawdzic ,czy nie steruje coś,czy centralka pneumatyczna uszkodzona,a nigdzie nie mogę znaleśc rozpiski.
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
wszystkie podłączenia na liczniku kierunki: złącze zielone B2 piny 3,4,5,6 i złącze B1 piny 21,22 sterowanie zc: złacze zielone pin M1 cienki zielony lub zielony z niebieskim (masa na zamknij i na otwórz sterowanie na 1 przewodzie) + i - to chyba znajdziesz :)
Drobne moje...trzy grosze ;) Przy takim podłączeniu instalacja "manualna" będzie działać tylko w zakresie włącz/wyłącz wszystkie na raz. Aby zrobić to dobrze: musisz każdy niezależny punkt oświetleniowy dawać na oddzielne wyjście z integry. Sprawa rolet jest trudniejsza: musisz przewidzieć odłączanie sygnału manualnego "otwórz" i jednocześnie sterować...
Żeby sterować zamkiem podpinasz się pod kabelki guzika zamknij/otwórz w kabinie.
Sterowanie wpinasz TYLKO pod przycisk. Dwa przewody zamknij, otwórz. Sterowanie minusem wg. schematu z opakowania.
system znajomego wysteruje zamki na pewno , ale mogą za sekunde odbić i jeszcze dalej te błędne impulsy które mogą zamknąć lub otworzyć auto niespodziewanie
Jeśli podepnie tak jak na schemacie to aby zamknąć lub otworzyć roletę będzie musiał cały czas trzymać przycisk wciśnięty dopóki roleta się nie zamknie/otworzy.
Sterowanie centralnym zamkiem: Wiązka przewodów w prawym progu. Otwórz - czerwono/czarny (gruby) Zamknij - czerwono niebieski (gruby) Sterowanie impulsami "masy". Kierunkwskazy w tej samej wiązce prawego progu: Jasno-szaro/czerwony Jasno-szaro/niebieski
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Masz dwa siłowniki. Jakie one są, oba Master? Czy dwa różne? Jak masz to spięte, czym sterujesz? Impulsem zamknij-otwórz czy zmianą polaryzacji zasilania?
Niestety typu nie znam. Jakiś zwykły CZ z centralką - taki jakich wiele na giełdach. Myślę, że pokombinuję, pomierzę ... zobaczymy. Kolorami się ne sugeruję, wiem, że mogą być inne - istotna jest idea, że sterowanie zamknij/otwórz odbywa się przez zwieranie odpowiednich przewodów do masy.
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
Biało-żółty i biało-zielony,(zamknij i otwórz ) sterowane plusem. Sprawdź podając go przez kontrolkę. Edit: sprawdzaj na zamkniętych zamkach.
Szare złącze w pobliżu boczku kierowcy, sterowanie masą, przewody biało-niebieski zamknij i biało-zielony otwórz.
Takie przewody pamiętam,biały z czarnym (otwórz) sterownie masą biały z czerwonym (zamknij) sterowanie masą. Żeby zaryglował sterownik musi podać drugi impuls masy na ( zamknij). Sterownik nad bezpiecznikami.
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
OK to co Telo zaproponował by wystarczyło, ma wymiary 3,5 na 3,5 na 2 cm to zmieściłoby się miedzy sufitem a regipsem. Czyli tam sie doprowadza dwie żyły od przewodu z rozdzielni i dwie żyły wyprowadze do wentylatora. Tylko że to tam pisze zasilanie 12V a ja potrzebuję czegoś takiego co na wejściu ma 230V napięcie zmienne i na wyjsciu też jest 230V...
A od centralki nie masz kawałka wiązki? , było by prościej. W siłownikach niebieski i zielony to silniki , w "master" biały i brąz to sterowanie (zamknij,otwórz) czarny masa. W centralce plus i minus -wiadomo, M1,M2 silniki (ziel.nieb), 2i3 powinno być sterowanie (podaniem masy) brąz. biały.
no mi też trochę to zajęło ale chyba mamy inne wersje, ja mam doblo z centralnym zamkiem ale kluczyk bez pilota. I w wiązce co idzie z drzwi odnalazłem przewód fioletowo czerwony - sterowanie zamknij otwórz przez przekaźnik do masy chyba zamknij a przez 1Kom otwórz. Drugi przewód fioletowo biały podłączyłem pod drugi kanał alarmu i mam otwieranie paki...
brązowy i biały - wydaje mi się że mogą to być przewody które powodują że po otwarciu drzwi auto się nie zamknie, tzn. zamykasz, później otwierasz z pilota i jak nie otworzysz drzwi to po 30 sek. zamek zamknie się jeszcze raz a jak otworzysz drzwi to juz nie zamknie poszukaj czym jest sterowany twój centralny bo nie musi być wcale minusem i skąd wiesz...
Sprawdź przewody w drzwiach i przelotce,sprawdź czy UCH "widzi"sterowanie przyciskiem Wymień moduł -nie zamienne (lustrzane odbicie) Przyucz zamknij-otwórz
Rozszerzonych rozwiązań nie będzie... Problem pojawi się już tutaj Centralne sterowanie roletami (zamknij/otwórz wszystko) Poza tym wydajność prądowa zasilacza na płycie itd.
Wie ktos moze jak wpiac sie w sterowanie c.zamka aby dziłał z pilota w PEUGEOT 406 z 2002r,auto ma c.zamek orginał ale chce podpiac centralke aby zamykac radiowo prosze podpowiedziec jak wpiac sie w sterowanie(zamknij/otwórz) impulsy -12v,+12v niedziałą przy kasecie zamka a z klucza zamykaja sie wszystkie dzwi,dzieki za pomoc ;-)
Czy jest coś podłączone pod sterowanie przewodowe otwórz/zamknij w centrali np. domofon, przycisk dzwonkowy, inny radioodbiornik? Jeśli tak jest być może coś daje ciągły sygnał na wejście przewodowe do sterowania bramą.
Zółte pod masę , biały na sterowanie zamkiem otwórz, zielony sterowanie zamknij z domykaniem.
To zwykły, dwuprzekaźnikowy sterownik zamka centralnego. Plus i masa to wiadomo, potem jedna para sterowania zamknij/otwórz do sterownika master, druga para sterowania zamknij/otwórz na przykład z alarmu i para przewodów wykonawczych siłownika. Wystarczy się przyjrzeć płytce w okolicy przekaźników, żeby wszystko sobie ułożyć.
kierunkowskazy czarno/zielony,czarno/biały wychodzą z pod kolumny kierownicy,odcięcie czarny plus po stacyjce wychodzacy z wiązki stacyjki,krańcówki drzwi brązowo/niebieski ewentualnie wyjmij oryginalną krańcówkę i zweryfikuj,masa z pod jakiejś śruby na konektorze oczkowym,+12 z bezpieczników lub z wiązki stacyjki, bagażnik pociągnij przewód do lampki...
(at)marianowy1987 tak jak pisał Ci już (at)kotbury system sterowania przez aplikacje podłączysz do każdego napędu posiadającego przewodowe wejście sterujące otwórz/zamknij czyli raczej 100% napędów bram wjazdowych czy garażowych. Bardzo przyjazny i wygodny w działaniu system Supla szybkie otwarcie apki i na pulpicie jest wszystko. Centrale Nice posiadają...
potrzebujesz sterowania typu zamknij otwórz, czy regulacji plynnej
Od rocznika 1993 – 1997 - sterowanie plusem 5-pinowe, czarne złącze przewodów wychodzących z drzwi kierowcy Zielono/biały - zamknij Zielono/czerwony - otwórz Od rocznika 1997 – 2002 - sterowanie masą, 22-pinowe , zielone złącze po stronie pasażera. Pomarańczowo/zielono/szary - zamknij Różowo/czarno/szary - otwórz Od rocznika 2002 –...
Przyłóż ucho do drzwi w okolicy zamka i próbuj sterować pilotem (zamknij-otwórz). Jeśli usłyszysz reakcję zamka a nie odryglowuje się to do sprawdzenia/wymiany zamek.
Czy dobrze myślę, że taki układ powinien umożliwić zastosowanie później układu sterowania bez ograniczeń? Generalnie tak, ważne by pamiętać o sekwencyjnym załączaniu gdy chcemy zamknąć lub otworzyć wszystkie rolety na raz.
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
Witam.nie jestem pewien ale w którymś z mitshubishi chyba carisma było tak żę sterowanie było na jednym przewodzie : zwarcie do masy zamknij przerwa przewodu otwórz, ale może być i dwoma masami.
Jeżeli 1-3 jest to typowe wejście KROK PO KROKU (otwórz-stop-zamknij) to sterowanie stykami NO 1s. Sposoby sterowania 'szybki start' wyjście O6: https://obrazki.elektroda.pl/5277782000_...
Czesc, najprosciej wyjac przycisk od centralnego zamka.Musisz miec kontrolke "krokodylkiem "podepnij sie pod minus a "grotem" sprawdzaj gdzie masz sterowanie-zamknij/otworz -jak dotkniesz przewodu ze sterowaniem to zamkniesz lub otworzysz- musi byc masa.Zmien polaryzacje w alarmie z plusowej na minusowa.Jezeli nie pomoglem to przesle ci schemat od seo...
W każdym VW PASSAT B5 od rocznika 1997-2005r sterowanie c.zamków jest masą zamknij/otwórz jeśli chodzi o przewody umiejscowione w drzwiach kierowcy.
Honda Accord VI - to 1997 – 2002 ? 22-pinowe zielone złącze po stronie pasażera. Sterowanie impulsami masy. Zamknij - pomarańczowo/zielono/szary Otwórz - różowo/czarno/szary
Modele 2012-2013 po drugim face-liftingu realizuje się w sposób, który ty opisałeś, czyli 16-pinowe złącze i sterowanie impulsami masy: Zamknij - pomarańczowo/niebieski pin 4 Otwórz - żółto/czarny pin 5 Jeżeli w rocznikach 2009-2012 po pierwszym lifcie masz moduł c.z. z czterema wtyczkami, wtedy podłączasz się impulsami masy do prawej wtyczki 10-pinowej...
Jedyne co to bramy muszą mieć podłączenie przycisku dzwonkowego, którym można sterować bramą. Zazwyczaj jest to OTWÓRZ, STOP, ZAMKNIJ. Reszta jak kolega napisał 2 sek. i działa.
Zobacz też przewody pomiędzy drzwiami a wnętrzem. O ile pamiętam, biały to masa do siłownika,czarny i żółty sterowania,zamknij/otwórz.
Jeśli ma wejście zamknij/otwórz, czyli zwyczajowo biały/brązowy, to ma. Jak nie, to niestety..
do czego się podpina przewody oznaczone "sterowanie" Do centralki alarmu lub wyłącznika zamknij/otwórz na konsoli. Centralka pika a na tych przewodach niema napięcia Odwrotnie wlutowane diody ...?
Jakie to "sterowanie"? Funkcja otwórz - zamknij jest sterowana plusem? W Instrukcji "sterowania" nie napisali? Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści.
witam jak podłączyć sterowanie centralnego otwórz zamknij z alarmu w citroenie c8 proszę o pomoc
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Urządzenie pracuje w trybie zamknij /otwórz.Wyłącznik czasowy służy do zamykanie klapki na ok. 2 min.Pozwala to na bezpieczne dołożenie opału.Scalaczek to LM723.Co do histerezy to można to by było poprawić bo niekiedy nie może się zdecydować zamknąć czy otworzyć.
Weź kontrolkę z żarówką i sprawdź gdzie jest sterowanie.Jeśli masą to drzwi sie otworzą lub zamkną
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Witam mam pytanie , nie wiem pod które przewody podłączyć sterowanie pilotem ( zamknij otwórz) nowy alarm mam moduł REALY INTEGRATION WITH DOOR CONTROL TOYOTA 82641-12150 FUJITSU i kierunkowskazy pod alarm i czujniki drzwi z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam
W eLB7 nie da się osobno sterować otwarciem oraz zamknięciem. Jak napisano wcześniej - wejście 13 jest do sterowania sekwencyjnego całkowitym ruchem bramy otwórz-stop-zamknij-stop. Wejście 15 natomiast jest do sterowania sekwencyjnego otwarcia częściowego czyli funkcji furtki. Można jedynie zmienić szerokość tego częściowego otwarcia od 15% do 65% pełnego...
Schemat 1 - "sterowanie masą" Podłącz przewód [biały - "zamknij"] do przewodu Beżowego (poz. nr 9), a przewód [biało/czarny - "otwórz"] do przewodu Pomarańczowego (poz. nr 17) w czarnym złączu 40-stykowym na module sterującym nadwozia, pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy.
Witam, Chciałbym dodać do swojego auta sterowanie zamknij/otwórz z pilota. Mój samochód: VW Passat B5 '97 kombi 1.9TDI Auto nie miało fabrycznego zdalnego sterowania, jest centralny zamek z kluczyka oraz zamykanie/otwieranie szyb z kluczyka (dłuższe przytrzmanie) Autoalarm (został mi ze starego auta) RTX RANGER CS1B [url=https://drive.google.com/file/d/0B4...
Jeżeli nie będziesz wykorzystywał funkcji automatycznego zamykania i : Wideodomofon NO2+COM to wyjście sterujące z domofonu (bo dalej nie wiemy jaki model domofonu masz), to podłączając pod zaciski ONE + COM. Jest to wejście do sterowania sekwencyjnego (otwórz, stop, zamknij), czyli pierwszy impuls sterujący z domofonu otworzy bramę, drugi zatrzyma...
Zewrzyj OC2 i GND - brama powinna się otworzyć - ponowne zwarcie to zamknięcie.
A sterowanie ma wydzielone otwórz, zamknij ?
Te pary przewodów, to sterowania na zamknij i otwórz z ryglowaniem. Sterowanie masą, przewody łączone ze sobą przez dwie diody. Schematu nie mam. Po południu na PW podeślę rozpiskę montażową.
"Mam następujący problem jak wiadomo alarm Cobra steruje masą. alarm cały czas podaje na przewody zamknij\otwórz napięcie 9V a w czasie zamknięcia 12V" I gdzie tu jest sterowanie masą ? Te stany otwórz zamknij rzędu 9V i 12V jakieś dziwne. Czy napewno wszystko jest sprawne i poprawnie zmontowane?
A dlaczego potrzebujemy czujnik zamknięcia bramy? Pomijając przeznaczenie w systemie alarmowym (czujka otwarcia bramy) 1- Informacja zwrotna o zamknięciu bramy. Bardzo przydatna przy zdalnym sterowaniu. 2- "Zafixowania" w przypadku problemów. Przydatne przy rozbudowie procedur automatyki. Brama zaczyna się podnosić/otwierać. Jak rozumiem podnosi się...
Ten sterownik ma tylko funkcję ,zamknij i otwórz. Powinna zostać tamta centralka a ta jako dodatek, podłączasz sterowanie masą. I wtedy dwa przewody z pilotowej dajesz na biały i brązowy.
witam pytanie i prosba do znawców tematu i praktyków w temacie auto scania seri r ma byc załozone sterowanie centralnym zamkiem. przycisk sterowania zamknij otwórz ze srodka nie ma, na impulsy przez zarówke w wiazce dzwi układ reaguje dziwnie. Pytanie wobec tego gdzie jest mozliwosc praktycznego wpiecia sie z 1 sekunowymi impulsami z centralki zamknij...
a jak wyglada sterowanie w aucie? + otwórz, + zamknij czy: +/-
śćiągnij tapicerke odłącz kostke i sprawdz napięcie po przekręceniu kliuczyka w dzwiach kierowcy jak bedzie to odepnij go od zamka zobacz z jakim oporem chodzi ćięgno zamka ale przewaznie siadają śilniczki odpięcie jego całkowićie spowoduje utrate sterowania reszty dzwi zamknij i otwórz...
https://obrazki.elektroda.pl/2252445100_... Witam kupiłam kiedyś alarm podobno ma sterowanie zamkiem centralnym Mój samochód Ma sterowanie fabryczne z kluczyka Honda Civic VI 1998 Mam pytanie chciałam tylko żeby ta centrala sterowała mi zamknij otwórzmy pilota z tego alarmu co kupiłam teraz jak zamknę kluczykiem to wszystkie drzwi...
W VS5500 jest sterowanie mieszaczem otwórz/zamknij. Można dołożyć zawór mieszający na zasilaniu - sam tak planuje zrobić.
Według schematów podaj stałą masę przewodami na kolory żółtoczarny i żółty . Sprawdź (kontrolką żarówkową (5W), multimetrem) na przewodach białym oraz białoczarnym czy tam pojawia się impuls masy jeśli zamykasz/otwierasz pilotem. To są zwykłe przekaźniki przełączające sterowane elektroniką. Wtedy odpowiednio podpinasz kolorami białym i brązowym z centralnego...
Witam. Koledzy w aucie został wywalony seryjny alarm i teraz muszę dołożyć sterownik CZ. Wepnę się w złącze modułu key-les który nie funkcjonuje. Wiem gdzie są w nim kierunkowskazy, masa, +12V i chce się upewnić czy sterowani zamknij/otwórz jest na pinach 17 i 18 ? I czy jest to zwykłe sterowanie impulsem czy jakoś inaczej muszę ?
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
źle pamiętasz,sterowanie dwie masy zamknij na brązowo-czerwonym,otwórz na brązowo białym,jeżeli jest funkcja komfort,to podanie impulsu ok.25s na przewód brązowo-czarny dociąga szyby,przewody do zlokalizowania w boczku-progu po stronie kierowcy,a moduł w razie czego jest w boczku pasażera,na prawo od jego nóg.Nie wiem po co ci ściemniacz oświetlenia,jeżeli...
Taimer w integrze jest troszkę ubogi W jakim sensie? No akurat nie wiem dla czego ty dopytujesz przecież doskonale wiesz ,ale ok odpowiem -prosty przykład masz np jeśli chodzi o sterowanie roletami aby zamknąć lub otworzyć musi być min 1 minuta dla otwarcia i zamknięcia timera.
Niestety jest inaczej, ale metodą prób ogarniałem temat. Mimo wszystko jeśli ktoś jest w posiadaniu instrukcji to byłbym zobowiązany, brama nie steruje w trybie otwórz-stop-zamknij. Pewnie do ustawienia w opcjach programowania Pozdrawiam
Witam szukam schematu aby podłączyć centralke BX10 z kluczyka działa centralny lecz kobieta zgubiła oryginalny kluczyk i potrzebuje centralke podłączyć
Gdyby do zwijania linki użyć serwa modelarskiego, to sterować nim można z przycisku zamknij otwórz umieszczonego w ustniku.
Nie ma wyjścia na kierunki, diodę i syrenę. Niebieski i zielony to zasilanie siłowników, brązowe i białe to sterowania zamknij/otwórz (po dwie sztuki, np. z mastera i alarmu)
Sterowany + szary zamknij zielony otwórz, jak działa z wkładki to powinien ze sterownika też działać (oczywiście trzeba go odpowiednio zkrosować)
Witam Poszukuje na rynku gotowego silniczka, który będzie wykonywał ruch 0-90st - otwórz i 90-0st zamknij. Ma on sterować klapką - max.0,5kg , która zakrywa i odkrywa pojemnik. Idealnie, gdyby był sterowany sygnałami cyfrowymi Otwórz/Zamknij. Czy ktoś się spotkał z takim gotowym rozwiązaniem na rynku?
musisz zrzucić tapicerkę z lewych drzwi i przy klawiszu zamykania wewnętrznego wpiąć się w zółty przewód,sterowanie zamknij masa+1500ohm,otwórz czysta masa-Touareg,w touranie masz opis niżej.
Witam, o ile mnie pamięć nie myli, sterowany dwoma plusami: żółty-zamknij,biały- otwórz w wiązce drzwi.
otworzyć zamknąć drzwi mercedes otworzyć zamknąć drzwi trzeba otworzyć pokrywa zamknąć
compaq 6720s bateria sygnał dźwiękowy świateł bezpiecznik mikrofon bezprzewodowy antena
suzuki burgman projekt przyczepki
Schemat elektryki Ford VIN WF0TXXTTPT3Y18068 Zacięte pokrętło regulacji w krajalnicy Zelmer