Witam Szukam trójnika (dwa wtyki żeńskie i jeden męski) do diagnostyki poprawności działania sterowników PLC z podłączonymi urządzeniami peryferyjnymi (np. HMI). Chodzi o to, żeby w momencie braku wolnego gniazda profibus w sterowniku, móc podłączyć się z komputerem nie odłączając magistrali na czas testów. Kolego do tego nie są potrzebne żadne "trójniki",...
A tak trudno wpisać w Google ft232 driver ? http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
Mój program będzie dla Ciebie nieprzydatny, natomiast MultiEcuScan powinien obsługiwać Twój samochód. Przejściówkę radzę Ci kupić fabryczną, ale jeśli chcesz to pin 1 do pinu 7 OBD, pin 2 do pinu 4/5 OBD, pin 3 do pinu 15 OBD i dodatkowo + akumulatora do pinu 16 OBD. Kabelek masz na chipie CH340, nie na FTDI232. http://www.cabletech.pl/lp/kpo3431_1.5/d...
Tam nie ma jednej linii K Silnik na pinie 4, abs bodaj 6, nadwozie (EIS/EZS, SAM przedni, górny panel na 20). Jak wóz zachowuje się tak jak się zachowuje to wyjął bym moduł SAM i wylał z niego wodę. Zobaczył bym też, czy nie zgnite piny na module BAS.
Kiedys chciałem sprawdzic na szybko moduł komfortu i nie komunikował sie. Ktos mi powiedział ze to musi byc podłaczone własnie pod CAN gateway i Bordnetza, ale nie miałem CAN-a pod reka. Sprawdz dod z Bordnetzem i zobacz co bedzie, bo sam jestem ciekaw, o ile jest takowe fizycznie podłaczenie tych 2 modułów.
Zrób diagnostykę, nie wymiana „na pałę”. Do tego diagnostyki sterownika silnika tego auta wystarczy najtańszy ELM i komórka. Przynajmniej oglądnij te świece po demontażu, czy nie widać przebicia. Zagrzej silnik, wrzuć piąty bieg przy 1300-1500 obr i wciśnij gaz. Jak będzie poszarpywać to wskazuje na układ zapłonowy.
Zanim zaczniesz cokolwiek zamawiać, ustal co jest uszkodzone. ;-) Prosto i szybko: Sterownik ma połączenie z wyświetlaczem (sprawdz droznosc przewodow!) - czy jest na nim napięcie (czerwony/czarny) Czy po przycisnieciu włącznika pojawia się napięcie sterujące dla sterownika (zwykle na niebieskim przewodzie) Jeśli tak - sterownik do diagnostyki. Jeśli...
Jak dobrze pamiętam, to modulatory nie mają stałego zasilania. Podaje je ECU EBS wtedy kiedy potrzeba (naciśnięcie pedału hamulca). Możliwe że sam modulator jest uszkodzony i przeciąża sterownik. Diagnostykę robiłeś? Jakie błędy?
Ach, nie doczytałem że chcesz tym sterować cewkę przekaźnika/stycznika. Przykładowo BTS6143D (z diagnostyką obciążenia) i BTS462T (bez diagnostyki). Wiele takich driverów wymieniałem w sterownikach aut ciężarowych (24V) i ich zabudowach.
Pod przewód biało-niebieski
Czy jest to możliwe, że wózek stał 2 dni i zepsuł się ten sterownik?
Dobrej jakości przetwornice produkuje firma Waeco. Sam używam takiej i mogę śmiało polecić. Mam też polską przetwornicę marki Volt i powoduje ona zakłócenia w komunikacji CAN z poszczególnymi sterownika podczas diagnostyki komputerowej. Na Waeco tego problemu nie ma.
prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
Ale po co ten rezystor? Rezystor jest tam wstawiony w celu diagnostyki ciągłości obwodu przez sterownik, który załącza (między innymi) ten przekaźnik
Wentylator w tym typie jest załączany przez sterownik silnika i od jego diagnostyki zacząłbym szukanie usterki.
To i dla tego nie będzie diagnostyki sterownika silnika? Tak. Gdy okaże się że inst ok to coś się stało z licznikami prawda i przez nie nie dochodzi sygnał ani z imo ani diagnostyka. Bardzo wątpliwe takie uszkodzenie zegarów, przynajmniej ja się z tym nie spotkałem.
Chciałem zainstalować Ubuntu i robiłem wszystko według tego poradnika: Nie masz instalować. Masz uruchomić z płyty (bądź prawidłowo utworzonego nośnika USB) wersję Live, bez instalacji. Instalacja jest niepotrzebna do diagnostyki.
po podłączeniu trzech różnych komputerów, żaden nie mógł odczytać danych z silnika Na czas diagnostyki, odłącz sterownik gazu.
Twoja dpowiedzialność jest wtedy gdy pomimo braku uprawnien/umiejętności podejmiesz poleconą Ci pracę. Pracodawca odpowiada do momentu gdy podejmiesz pracę. Możesz mu zgłosić że nie posiadasz odpowiedniej kwalifikacji a gdy on Cię za to zwolni możesz się z nim sądzic. W momencie gdy podejmujesz pracę, odpowiedzialność spoczywa na Tobie. Prosty przykład...
i jak poszło ? udało się ? jeżeli nie, to patrz, czy sterownik SRS jest podłączony, czy dochodzi do niego napięcie itd itp, a jak nie to zrób podmianke SRS, jeżeli zrobisz na podmienionym diagnostyke, to znaczy ze uwalony sterownik, a jak nie zrobisz diagnostyki to lecisz po przewodach itd itp..
Zarówno kontrolką jak i przekaźnikiem steruje edc (sterownik silnika), bez diagnostyki komputerowej się nie obędzie
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Przerabialem ostatnio taki temat.W miom przypadku uwalony sterownik. odczytaj PW
Inwerter można bez problemu sprawdzić dysponując zasilaczem, sprawną świetlówką, kilka rezystorów. Podłączamy zasilanie inwertera o odpowiedniej wartości oraz sygnały sterujące i świetlówkę. W związku z tym że liczba rozwiązań jest bardzo duża nie można podać konkretnego schematu. Należy posługiwać się pdf sterowników.
Switch w zamku drzwi kierowcy nie styka-standard. Nie ma żadnego cana ani innego protokołu, jedynie kabel diagnostyki z poszczególnych sterowników. Sterownik SRS pod konsolą środkową, blisko ściany grodziowej. Moduł GEM o ile pamiętam jest nad nogami kierowcy
Nie, to oznacza że trzeba zrobić diagnostykę sterownika silnika, co mu się nie podoba. A potem usunąć usterkę.
Ja myślę że masz problem ze sterownikiem pompy ,zrób diagnostykę to wszystko się wyjaśni.
Tak z ciekawości , który pin na sterowniku jest od diagnostyki?
Przyczyn może być dużo, od uszkodzonych przekaźników lub układów na PCB, po brak sterowników czy błędów programu.
Kup drugi sterownik jak twierdzisz ze jego wina,są za bezcen.Szkoda nawet czasu na diagnostykę usterki.
Może być taki sam, jeżeli są zakłócenia na CANie, to oscyloskop lub CAN Connectiv Wizard, który instaluje się z Service Advisor v5. Spróbuj podmienić te transformatory. Sprawdź obok kondensatory, jeśli to nie pomoże, to sprawdź punkty masy i zasilania. Dodano po 4 A jeszcze jedno, na procesorze sprawdź rezonator i kondensatory obok. Jeszcze co mi przychodzi...
Ten sterownik jeżeli zainicjował jaśki już nie da się zdiagnozować.Blokuje się.
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Pytanie do kolegi czarny 8.Skąd wziełeś polską wersje programu do diagnostyki?Sterowniki mają błędy?Jakie?
Zależny mi na bluetooth są sterowniki działa ?. Chce go wykorzystać do diagnostyki samochodowej a dokładnie do interfejsu CDP.
Nie do końca kolego .... sprawdz ten dysk jakimś programem do diagnostyki ... może to tylko wina sterowników lub systemu albo jakiegoś programu który uruchamia się przy starcie Szkoda kupowac nowy Hdd jesli ten by sie okazał jednak ok :)
Poza immobilizerem to nie komunikują się te sterowniki między sobą po linii K. Służy ona do diagnostyki i wszystkie spięte są razem.
Potrzebujesz jeszcze ?
Przekaźnik podwójny na szczycie skrzynka bezpieczników pod kierownicą chyba 20x numer to sterownik silnika dla tego modelu, powinna być linia K do diagnostyki. Czujnik temperatury dwa piny uruchamia przez masę pompę obiegową na pasie przednim, a podwójny do sterownik silnika i dwa na temperaturę licznik.
Witam czy może ktoś z kolegów ma program do zmiany nastaw i diagnostyki sterownika lpg Landi les 98 oraz dane techniczne tego sterownika. Mam ostatnio trochę z nim problemów a nie mogę od gazowników uzyskać żadnych informacji Z óry dzięki za pomoc
Co dokładnie cię interesuje? Pisz na PW
Jeżeli testerem nie zastała wyłączona opcja kodów błyskowych to może to zrobić. Zawierasz linię k do masy i liczysz błyski. Sterowniki obsługuje protokoły CAN / SAE J1939, ISO 9141 / KWP 2000. Więc działa i zwykły tester.
Robiłem tylko diagnostykę czyli odczyt i kasowanie ewentualnych błędów i po wejściu na poz. nr.03 -abs/hamulce - dałem - odczyt błędow i wtedy zapaliły się powyższe kontrolki i świecą cały czas . Załuję że zakupiłem to urządzenie i narobiłem sobie kłopotu. Jest może na to jakiś sposób aby ten sterownik zakodować ponownie? Czytałem że potrzebny jest...
Niestety to jest za wysokie napięcie , stąd to "gotowanie" bo jest przeładowany. Obecne akumulatory żadnego formowania nie potrzebują! A czasem nie jest tak ze to sterownik zarzadza ladowaniem w focusie?zobacz jeszcze jaka widzi temp zewnetrzna dla pewnosci To jest zasadne pytanie - napięcie zależy od regulatora czy od sterownika? Jeśli od regulatora...
Napięcie 1.5v na wtyczce do evap na wlozonym bezpieczniki nr 14 na wyjętym ok 5v w miejscu bezpiecznika miernikiem + do środka minus na ramę auta 14.2v Podsumujmy: - Bezpiecznik F14 sprawny, oglądnięty wzrokowo, zmierzony miernikiem na ciągłość? - Napięcia na wtyczce od EVAP 1.5V ? - Oporność EVAP mieści się w zakresie 20-35 ohm? Wygląda to na problem...
To zależny co dokładnie chcesz diagnozować. MicroWin daje właściwe pełaną diagnostykę sterownika. Diody na sterowniku to bardzo bardzo podstawowa diagnostyka. Generalnie diagnostyka polega na odczycie i interpretacji wartości odpowiednich bitów (słów) w obszarze SM (SMW). Można odczytywać te obszary i interpretować wpisy samodzielnie w programie a wyniki...
Kody migowe mozna np dioda led odczytać i na Bosch A2.2 mono działa a euroskanie jest ta centralka i niewiem w czym tkwi problem Prosze o jedno zdanie wyjaśniające dzieki Kody diodowe to jeden ze sposobów diagnostyki, przeważnie starszych aut. Euroscan to interfejs który łączy się z wybranym sterownikiem i robi dokładniejszą diagnostykę, odczytuje...
Jeden to za niski poziom płynu chłodniczego, a inne? Usterka EDC (silnik) oraz kierunkowskaz ciągnika lewa strona. 4119 to raczej w EBS5 zobacz czy masz możliwość podglądu usterek z pozycji wyświetlacza - Diagnoza - sterowniki - EDC.
Limit diagnostyki, sterownik naprawde daje tyle ile trzeba - diagnostyka jest skalibrowana tylko do 70mg.
Zorganizuj sobie schematy i popatrz, czy linia kodowa immo nie jest jednocześnie linią diagnostyczną. Inna rzecz, że jeśli immo zostało wykastrowane, to albo został dołożony fizyczny emulator, albo zmieniony flash w sterowniku - jedno może zakłócać transmisję na linii kodowej, drugie może jej nie obsługiwać.
To od czego proponujesz zacząć. Od diagnostyki komputerowej sterownika wtrysku benzyny, następnie - jak ww. przełączenia na benzynę, zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przynajmniej 50 km na benzynie. Jak wtedy wróci do normy, to można się zająć diagnostyką i strojeniem LPG. Przy tej instalacji LPG nie ma prawa się świecić "check" przy pracy...
Zazwyczaj jest jedna linia. Na niej następuje i wywołanie sterownika (słowo adresowe) i dwukierunkowa transmisja danych. Zazwyczaj, czyli w 99% przypadków. Linia L być może służy jako zegar.
Witam.Mam pytanie jakim interfejsem połaczę się ze sterownikiem silnika w ducato 2.5 tdi 95r.,sterownik bosch?
"Posłuchaj" tak spokojnie, jeśli masz problem, że tak się wyrażę z "plusem" i "minusem" to z diagnostyki tym śmiesznym interfejsem też nic nie zrozumiesz... Jaki rocznik tego AKU? Kilku magików próbowało się podłączyć do kompem ale niestety Nie wiem u jakich magików byłeś, ale jakby byli fachowcami to by się połączyli...choćby dobierając się do złącza...
Kol. automix, pewnie przez Twój warsztat przechodzi niemało dp0 i al4, proszę zrób trochę pomiarów długości sprężyn, (ew. jak głęboko wkręcone śruby), oczywiście z rozróżnieniem wersji skrzyń i sterowników. Czy masz dostęp do informacji z nominalnymi wymiarami sprężyn? Ciekawi mnie te 9/10 diagnostyki... pomiary ciśnień sterownika na stanowisku?
13-sto letni reduktor ma prawo się popsuć, bez diagnostyki można domniewać, że jest do wymiany
Moim zdaniem niepotrzebnie kombinujesz bo skoro są błędy w sterowniku podczas diagnostyki to nikt z nimi nic nie kombinował. Moim zdaniem nie ma możliwości wyłączenia samej kontrolki nie usuwając błędu z tablicy. Po drugie to byłaby robota bezsensu bo i tak prędzej czy później diagnostyka byłaby zrobiona. Teraz to i przy zakupie robią diagnostykę więc...
Witam Silnik 2.0l 1994r 130KM Jakim kablem i programem można by go zdiagnozowac, próbowałem vag 4,9 abcom pl i opeltech2 pl i nic na kablu kl.
Witam, coś udało się zdiagnozować ? Mam podobny problem z vivaro z 2002r 1.9tdi. Po nocy nie chciał odpalić , paliła się na stałe kontrolka immo. Komputer nie łączy się z żadnym sterownikiem. Po szybkim sprawdzeniu wiązek i psikaniu kontaktem, w którymś momencie zgasła kontrolka i auto odpaliło. Niestety cały czas brak możliwości diagnostyki, bo nie...
Jeśli jest to pierburg 2ee, sterowany elektronicznie to jest coś jakby silniczek krokowy. Dokładnie nastawnik przepustnicy. Tak to dokładnie wygląda: http://obrazki.elektroda.net/100_1289337... Późniejsze modele sterownika gaźnika miały możliwość diagnostyki kodami błyskowymi, podobnie jak monojetronic Boscha. Sprawdź jeszcze rozrząd na znakach....
filtr DPF usuwał poprzedni własciciel Dlatego ten samochód był taki tani - okazja :) Zrób tak, jak pisze daras41 Reklamuj usługę. Niech wgrają oryginał i oddają kasę ... i niech auto zapala i jeździ z błędem. W tej chwili bez diagnostyki nie ma tutaj co pisać. Nawet nie wiadomo czy są prawidłowo "wgrane klucze". Uwalony sterownik, albo wgrany gotowiec...
Na co dzień zajmuję się chłodnictwem i sterowniki carela nie są mi obce ,w tym przypadku trzeba wsiąść pod uwagę ryzyko poprawnej pracy ,bo jeśli coś pójdzie nie tak i przeleje parownik to sprężarka za parę tysiaków pójdzie na złom ,a sterownik nie jest aż taki drogi by się podkładać .Ktoś poszedł po kosztach i nie dołożył panelika co by ułatwiło diagnostykę...
Mam prośbę. Zostałem poproszony do uruchomienia dość starej używanej maszyny. Jedna z jej sekcji ma sterownik Omron CPM1-C40. Niestety natychmiast po załączeniu zasilania (poprawne) zapala się na stałe lampka ERR. Potrzebuję użyczyć konsoli aby zdiagnozować przyczynę (np brak programu bo padło podtrzymanie zasialania pamięci). Chodzi o konsolę CQM1-PRO01-E...
Jak najbardziej uszkodzenie może być spowodowane używaniem zasilacza uniwersalnego (szczególnie tanich, chińskich "pseudozasilaczy"). Co do kosztów - te mogą być ustalone jedynie w drodze diagnostyki. Przyczyn braku napięcia E5V może być wiele.
Licencja oprogramowania KTS 200 ESI[tronic] oraz aktualizacje oprogramowania do diagnostyki sterowników za pomocą KTS 200 wymagają komputera osobistego/ laptopa z systemem operacyjnym WIN 2000, WIN XP (SP2) lub WIN Vista oraz co najmniej jednego wolnego port USB. Port USB musi obsługiwać protokół USB 2.0; protokoły USB 1.x nie są obsługiwane.[/tr]
Witam! Czy ktoś z Was używa może takiej karty? Chciałbym u siebie w pracy postawić stacjonarny komp do diagnostyki sterowników serii Siemens S7 i tak zastanawiam się nad tym rozwiązaniem. Czy wiecie może skąd ściągnąć jakieś sterowniki do tej karty? Niestety ale nie posiadam oryginalnego CD, które było z nią dołączone. Pozdrawiam! Marek
Ja używałem Texy chyba 3 lata i polecam sprzęt. Z tego co pamiętam jak były takie pomiary miałem wybrany zły system, lub rocznik. Sprawdź przede wszystkim E5 czy E6? Teraz nie pamiętam były 2007, 2011 i chyba 2013 rok? Różne generacje, spróbuj połączyć inny. A takie przypadki miałem np w autobusach, dźwigi jak szukałem po kolei każdy sterownik łączyłem...
proponuje zacząc od diagnostyki przyczyna moze być nie tylko czujnik ale również immo lub uszkodzony sterownik , czujnik hala itp
Żeby się dowiedzieć co dolega silnikowi trzeba niestety zrobić diagnostykę komputerową silnika. Inaczej trudno powiedzieć czy coś jest uszkodzone.
Witam!Poszukuje softu do diagnostyki Peugota 206.W zamian oferuje soft i wsady sterowników silników.Dziekuje z góry za pomoc.
Ostatnio 3 sztuki z tym silnikiem robiłem i akurat we wszystkich po usunięciu DPF (zarówno wkład + program w sterowniku) wszystko zaczęło działać jak fabryka nakazuje. Oczywiście bez diagnostyki niewiele wiemy. Egr, kolektor dolotowy, klapy, DPF, czujniki ?
Nie podałeś więcej informacji o samochodzie ale w Daily jest możliwość wyłączenia diagnostyki świateł komputerem diagnostycznym to znaczy że sterownik nie rozpoznaje usterki, robiłem to raz gościowi który założył sobie ledy do oświetlenia tablicy rejstr. nie będziesz musiał kombinować z przeróbkami instalacji elektrycznej. Udaj się najlepiej do kogoś...
Jaka mała płytka? Chodzi ci o płytę CD którą się dostaje łącznie z interfejsem? Są na niej sterowniki i programy do diagnostyki samochodu, ale zazwyczaj stare wersje i lepiej poszukać czegoś nowszego. Ale trzeba uważać bo niektóre programy chcą aktualizować interfejs a jak chip jest trefny to wtedy go ubija.
Ech, znajoma lista błędów. Auto do diagnostyki w warsztacie, wydaje się, że tu nie problem w sterowniku. Ktoś grzebał w instalacji. Celowo. żeby lampka się nie świeciła... Tyle podpowiedzi, reszta jest prosta.
1.6 MPI to bardzo prosta i stara konstrukcja z początku lat 90 ubiegłego wieku Bzdura wierutna. Silnik jak silnik - nie ma w nim nic niezwykłego. Za to jest system sterowania SIMOS bodaj, z pompą powietrza wtórnego. Wymienić sterownik - żaden problem. Są dostępne, nawet nie specjalnie drogie. Tyle że należało by zacząć od prawdziwej diagnostyki - skoro...
Żaden nie jest potrzebny. No chyba, że naprawiasz sterowniki; to może się przydać.
Dzięki za info. Pytam bo mam na tym PB80 tą dziwną kartę komunikacyjną z tymi transmiterami, teraz chce to podpiąć pod PC i zobaczyć co to przesyła. A nóż zbuduje narzędzie do diagnostyki tego sterownika. Jak będziesz chciał to ci mogę podesłać fotki tego cuda. Ostatnio z 88/89 walczyłem w kasach fiskalnych gdzie prułem te układy i wstawiałem MAX-a...
witam mam fiata palio weekend 1.4 98r i pytanie brzmi gdzie mogę znaleźć komputer żeby podać nazwę sterownika.
W jakim celu "męczysz" te sterowniki tym commanderem. Do diagnostyki zainstaluj vag com, czy polski vag i zobacz czy się połączy , odłącz na chwilę akumulator choć może być już za późno i ten commander narobił bałaganu.
nie mam schematu do tego ustrojstwa ale mam soft do diagnostyki rewelacja!!!!! pozdr.
rok 2002 jest już na nowym sterowniku i pójdzie nawet scantoolem. Problem jest z rocznikami poniżej 99. Tam jest jakiś stary typ który trzeba rozpracować. Nawet na saab klubie jednym sie udaje to ruszyć elmem a innym nie. Tym co sie nie uda mają pecha i nie szukają dalej. Nie wliczam w to diody która ponoć wymryguje kody błędów. Można roczniki 1998...
W parametrach rzeczywistych diagnostyki zobacz jaki jest stan sterownika silnika, co widać w BSI na temat immo.
czy to jest naprawialne? Tak, ta usterka jest naprawialna, jednak wymaga "głębszej" diagnostyki sterownika.
Podłączasz bezpośrednio diagnostykę do sterownika. Zasilanie i masa z akumulatora a pin 7 OBDII łączysz z linią diagnozy sterownika.
Radio jednak ma całą wiązkę dołożona. Nie ma tam transmisji. Jeżeli nie świeci się check to nie mam diagnostyki sterownika silnika. Przekaźnik o którym mówisz też milczy. Zawierałem go na krótko i nic się nie zmieniało.
zaczac od diagnostyki bo widocznie caly uklad paliwowy lezy a dokladniej bym powiedzial ze sygnaly idace na sterownik sa przeklamane albo ich nie ma
jeżeli to faktycznie świeca jest zepsuta, to sterownik może zachowywać się w sposób opisany przeze mnie?Czy sterownik ma funkcje diagnostyki elementów zewnętrznych?
Wiązki na liniach gniazdo - sterowniki sprawdzałeś?
To raczej nic z tego nie będzie, kup starszy sprzęt i bez problemu postawisz win7 sterowniki ze strony producenta i będzie ci to chodziło. Tu sie na mieszasz, namęczysz naklikasz na forum a i tak może nie chodzić prawidłowo. Zawsze możesz to co chodzi na win10 zostawić i tak używać, a na win7 postawić starsze diagnostyki.
Witam wszystkich mam problem z połączeniem się komputerem ze sterownikiem silnika z pozostalymi modułami abs airbag IMO łączy się normalnie sprzęt którego używam do diagnostyki to auto com . Może ktoś z forumowiczów wie które piny w złączu od odpowiadają za diagnostykę silnika przechodzące do sterownika silnika
W tych nogach na ścianie grodziowej masz sterownik wspomagania, albo on jest uszkodzony, albo czujnik skętu lub sam silnik na przekładni kierowniczej. Bez diagnostyki nie stwierdzisz. To pykanie to przekaźnik w tym sterowniku, który załącza pracę wspomagania,
podpinanie komputera - brak błędów. Już za samo to wątek powinien lecieć w kosz. Jaki ten komputer był podpinany? MAC, PC??? Czy może masz masz na myśli jakiś "fejsik" za 20zł a allegro? NIE MA MOŻLIWOŚCI, ŻEBY SIĘ ZAŚWIECIŁA POMARAŃCZOWA KOTROLKA I ŻEBY NIE BYŁO BŁĘDÓW W STEROWNIKU! Tak że dopóki nie przeprowadzisz rzetelnej diagnostyki, to nie ma...
Gdzie Ty chcesz je wysłać?:) Ja, czy ktokolwiek inny, mamy inny sprzęt. Nie zdarzyło się, że przy sprawnym PC, sterowniki ze strony Producenta nie działały poprawnie, czy były zawirusowane. Może jednak faktycznie zostaw tą aktualizację. Powierz sprzęt komuś, kto ma o tym jakiekolwiek pojęcie.
Jezdze tak juz od ponad 2 miesiecy:) Więc albo zaniedbałeś przed wyjazdem, albo mieszkasz i zarabiasz w Niemczech. Więc proszę, nie pisz, że za drogo. Bez diagnostyki się nie obejdzie. To nie 1.7 z Isuzu, gdzie sterownik można w ciemno obstawić.
Pokopane coś w sterowniku, zrób diagnostykę i zobacz parametry bo teraz to loteria i nie wiadomo czy wysypany czy ubity, obstawiam uszkodzenie bo podłączony blokuje wspomaganie. Brak kontrolki check to brak aktywności sterownika.
Witam po długim czasie :) przeskanowałem dysk HDD regeneratorem wykryło 3 bad sectory. 2 razy defragmentowałem dysk i założyłem turbinkę od CPU z starego laptopa pod USB zrobiłem. Bo dysk się grzał dość mocno. Laptop działa już 3 dzień:) A pro po sterowników tąd pobrałem http://www.download.net.pl/2976/S3-Super... zainstalowałem...
Podłącz coś do diagnostyki,spisz kodowanie sterownika.odłącz akumulator potem zmień sterownik.Podłącz akumulator i podłącz się diagnostyką.Jeżeli w nowym jest inne kodowanie to przekoduj sterownik.odczytaj błędy sterownika silnika i licznika.powinny być: -o braku dopasowania sterownika silnika i immo -start silnika blokowany przez immo Aby zgrać immo...
adaptacje mozna cofnac z poziomu diagnostyki,
(port USB potrzebuje zainstalowania odpowiedniego sterownika, który dostaniesz z interfejsem) czy ma ktoś taki sterownik? kupiłem interfejsa ale przez usb mi nie działa
Na sterowniku wentylatora powinieneś mieć 6 przewodów 2 zasilania (+) ewentualnie jedno po zapłonie , masę oraz sterowanie z ecu silnika. Sprawdź zasilania oraz ciągłość przewodu od ecu ( żółto niebieski przewód ) pin 45 C. Dodano po 7 Ciekawe jaką temperaturę widzi sterownik silnika ale skoro brak diagnostyki to lipa. Nie próbowałeś wpiąć się bezpośrednio...
ekspres diagnostyk diagnostyk lexia diagnostyk suzuki
volvo spalanie vectra błędy komputera elizabeth sanyo
instalacja offgrid instalacja offgrid
Błąd A13 w zmywarce Indesit DFP5731 - przyczyny i rozwiązania Co to jest k164ŁA8? Wyjaśnienie kodu HTML i układu scalonego