O ile dobrze pamiętam to nawet podstawienie innego stera powinno zadziałać jeżeli chodzi o iskrę. Nawet bez synchro z immo bo ono blokuje kluczowanie wtryskiwaczy. Czyli wpinasz wtyke i sprawdzasz.
Nie pamiętam teraz dokładnie ,ale na sterowniku jest chyba data produkcji.
Masa jest podawana do wyłączenia silnika. Przy rozruchu i pracy silnika przewód który idzie do cewek nie jest zmasowany. Przypatrz się jak jest na schemacie poniżej.
Sterownik ma pięć oddzielnych mas na pinach; 24,25, 51 ,77 ,i 103. Sprawdz czy jest masa. Jeżeli ok , to może być dreiver cewki. Cewka wisi na pinach sterownika 26 i 52.
Cześć, przed chwilą podczas montowania kontrolera przez pomyłkę podłączyłem tą białą wtyczkę do którejś z tych czarnych (czujniki dzwigni hamulców o ile się nie mylę) i podczas podłączania zasilania coś pykło, błysnęła iskierka na wtyczce zasilania i od teraz rower nie reaguje ani na manetkę ani na pedałowanie i pokazało się że mam pustą baterię mimo...
Czujnik walu korbowego prawdopodobnie przy osiagnieciu temp nawala. Sprawdzic jaka opornosc posiada czujnik temperatury silnika dla sterownika.
Skąd zdjęte te oscylogramy , z pinu na cewce , czy na sterowniku silnika.?
chyba najprościej bedzie podmienić sterownik i dopasować immo.
Ciśnienie po regeneracji równe na wszystkich cylindrach ? . Sprawdzone czy jest iskra na wszystkich cylindrach .Miałem przypadek że sterownik nie sterował iskrą na wszystkie cylindry . Poza tym wałek sprawdzony rozrząd ustawiony poprawnie ?
Brak sterowania zapłonem , cewka WN dobra - pojawia jedna iskra inicjacyjna -sterownik ok. Czujnik halla do podmiany.
W takim razie na wyjściu jest napięcie przemienne. Więc przekaźnik też powinien być na takie napięcie... Problem w tym że z przekaźnikiem triak głupieje jeszcze bardziej, trzeba by było pomyśleć o wykorzystaniu układu do sterowania triaka do załączenia przekaźnika.
No niestety droższa sprawa i wygląda na sterownik.
Jesli chodzi na dwóch i z A10,A19,A38 (wg.moich danych)ma przejście i na jedym brakuje iskry to uwalony sterownik...
Witam. Udało się rozwiązać problem z wózkiem???
Z tego wynik, że nie umiesz zdiagnozować tej usterki. Pin 7 sterownika podaje impulsy /kluczowanie/ na moduł zapłon. Sprawdz dioda LED z opornikiem , czy jest tam kluczowanie.W tym wynalazku masz też obotomierz - w czasie kręcenia wskazówka winna się dzwigać - sprawny hall. Wszystko w dziale "zapłon" wymieniłeś , pozostała cewka.
Witam serdecznie. Wyciągnij wtyk z aparatu. Weź kawalek kabla. Włącz zapłon. Włóż kabel do środkowgo zacisku. Wyciągnij kabel środkowy ( ten centralny) z kopułki ,włóż do niego świecę zapłonową i umieść ją w uchu do wyciągania silnika. Kablem włożonym do środkowego pinu dotykaj do masy. Powinna być iskra. Jak jest to wszystko oprócz aparatu zapłonowego...
Mam loa 24, chyba jest uwalony sterownik bo iskra jest cały czas, 5 - 10 min.... Da się go jakoś naprawić?
A spróbuj w stronę układu wyskokiego napiecia. cewka cewki (nie wiem co tam siedzi) Mozliwe nieprawidłowa iskra i sterownik odłącza wtryski. miałem tak w jakimś fiacie problem z iskrą a odcinał paliwo .
A najlepiej to sprawdzić jaki sterownik siedzi.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Turbinka jest tylko do wytworzenia napięcia zamiast np. baterii. Sterownik służy do wytworzenia wysokiego napięcia w jednym obwodzie i podtrzymania płomienia z elektrody jonizacyjnej w drugim obwodzie. Sterownik jest elementem nienaprawialnym. Zadzwoń do regionalnego centrum serwisowego i zapytaj o cenę sterownika to ok. 200pln. Pozdrawiam
Witam Doblo brak iskry. Sterownik niby sprawdzony i naprawiony Cewki świece czujnik położenia wału prawie nowe Jedna tylko dziwna spray Czujnik położenia wału opór ok 1050 ale na kostce od sterownika już okolice 1600 Czy to może powodować brak iskry? I oszukiwanie sterownika?
Trzeba przełożyć cały komplet - kluczyki, puszkę immo i sterownik silnika.
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
spotkałem dzisiaj człowieka który ma podobny problem do mojego może będziecie wiedzieć co u niego sie stało i tym sposobem rozwiążemy mój problem, u niego jest to samo brak iskry i podania paliwka też jest po wymianie czujnika położenia wału ale u niego to sie stało od czasu kiedy na zapalonym silniku odkręcił tą dużą okrągłą wtyczkę z kablami auto...
Sprawdź mikroprzełącznik, miernikiem na przejście po odkręceniu wody - pudełeczko plastykowe pod armaturą gazową. Następnie odłącz mikroprzełącznik (czarna kostka) i na zwarcie sprawdź sterownik czy daje iskrę....
Mysle ze ci pomoge,takie ecu kupowałem ostatnio za 40zł.Immo 2 minuty i auto odjezdza.
Czego nie ma jak nie odpala? Iskry, paliwa, sterownik widzi obroty silnika?
nie, zabezpieczenie przed powstawaniem fałszywych iskier, sterownik musi sobie zobaczyć conajmniej trzy obroty wału po to aby się zorintował czy impulsy sa powtarzalne, jaka jest prędkość kątowa wału i w jakiej pozycji kątowej jest wał.
Czujniki również? Jeżeli tak to niestety elektronika do wymiany.
Musi przelewać inaczej pompa siada.
Myślę że nie bo iskra musi być z wyprzedzeniem więc sterownik powinien mieć sygnał przed najwcześniejszym możliwym wyprzedzeniem zapłonu.
Jak na obydwu pionach przygasa , to oznacza ,że masz kluczowanie. Teraz dalej do sprawdzenia , cewka. Nie , to oznacza - sterownik OK.
To jest blokada konfiguracji sterownika
Skoro sterowniki są te same i na tym z immo chodzi równo to może byłaby opcja jeszcze przełożyć sprawne tranzystory do tego uszkodzonego sterownika skoro nigdzie się ich nie zdobędzie? Gorzej jak coś jest z ECU i uszkodzi znowu tranzystory, ale raczej to była wina cewek, przewodów. Ewentualnie właśnie wyłączyć jakoś immo.
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Więc sprawdź sterownik.
na 100 % musisz wymienić sterownik
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
Sprawdź przycisk wł\wył na sterowniku. Ma być wciśnięty Dociśnij pudełko z bateriami do sterownika od dołu.
Wygląda mi na transformator zapłonowy WN do pieców gazowych, do generowania iskry. Identyczny jest w sterowniku kotła Vaillant Atmotec Pro 240.
Brak zapotrzebowania na ciepło. Sprawdź regulator pokojowy -baterie.
Próbowałem już ustawień domyślnych, ale efekt był podobny jak z tymi ustawieniami, które opisałem wyżej. Przechodzi mi przez myśl, że albo to co mam jest z jakiegoś kiepskiego pokładu i stąd takie cuda, albo jest jakiś problem z czujnikiem temperatury w sterowniku.
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
Też obstawiam zespół gazowy.
Dziękuję za zainteresowanie zwłaszcza kubas10 immo off auto pali a ładowanie u mnie ok zobaczymy po testach.
Ale te sterowniki są identyczne
Iskra się pojawia,bo jest zmagazynowana energia w polu cewki.Masz impulsy na środkowym pinie hallotronu jak kręcisz silnikiem czy nie ma?Łatwo to wybrać próbnikiem z diodą LED,podpinasz pomiędzy plus aku a zasilanie. Podstaw tez moduł,telefunkeny robiły różne heca.Moduły są w dwu typach,jeden generuje iskrę jak ECU zwiera środkowy pin z masa,drugi jak...
Kontrolka check jest gdy wepne sterownik. Jutro wrzuce filmik jak to wyglada z wpietym sterownikiem
Czujnik położenia wału do wymiany pewnie ale najważniejsze zasilania na sterownik.
To ma być kluczowana masa, nie stała. Pewnie ster leży.
Wygląda to na uszkodzony sterownik,bo impuls masy jest ze sterownika. Iskra jest?
Robokop ma rację sterownik tnie iskrę.
Pytanie czy na wałkach kliny czy stożek. Jeśli pasek jak struna.
Witam.Może masz jeszcze gdzieś indziej pod maską bezpieczniki bo brak komunikacji to jakby brakowało zasilania na sterowniku.Wątpię,że tak padl na amen.
Wydziela się wodór, siarkowodór dopiero jak pomylisz osobówkę z ciężarówką ( tzn podasz za wysokie napięcie ładowania np 24v na 12woltowy akumulator. Tym niemniej wodór jest jeszcze bardziej wybuchowy niż siarkowodór. Iskrzenie przy zakładaniu klemy jest skutkiem ładowania się kondensatorów w różnych sterownikach.
Prawdopodobnie jednak immo, kontrolka gaśnie bo immobiliser rozpoznał klucz, ale niekoniecznie rozblokowal sterownik. Iskra jest?
Niestety, tylko serwis tel 0 801 300 810
Tak, to jest eeprom z danymi immo. Reszta w moim poprzednim poście.
No zdarza się uwalic sterownik podlaczajac jakieś amatorskie sondy, bo nie wiadomo co podlaczales. A czy ten błąd pokazywal się na liście tych błędów co wykasowales czy nie było go wcześniej? Raczej by zapalił ale zobacz jaka temperaturę powietrza widzi sterownik. Iskra jest? Paliwo jest? Obroty wału są?
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Problem jest do przeskoczenia, sądzę że treść PW powinna rozwiać wątpliwości.
Witam! Jeszcze raz serdeczne dzięki za zainteresowanie tematem ale opanowalem to nieszczęsne uszkodzenie po wymianie sterownika iskra sie znalazla nie macie pojęcia jak mi ulżyło pozdrawiam :D
a co z immo w tym nowym sterowniku ??
Podpiąłem się multimetrem do przewodu ecu od cewki i brak prądu. To samo jak przetestowałem później żarówką. Źle. Tam leci sygnał o napięciu około 5v i minimalnym natężeniu i tylko podczas kręcenia jak działa hall.Żarówka tam nie zaświeci. Potrzebna jest dioda led. To samo na czujniku halla. Wychodzi na to że u ciebie to pin 7 w sterowniku.
jezeli czujnik generuje impulsy i zmierzyles to przy samym sterowniku oraz podmieniles cewke z modulem to iskra musi wystapic Dodano po 3 opornosc czujnika ok
Witam ponownie. Zawołałem gazownika, wymienił cały sterownik. Iskra pięknie strzela, lecz po tygodniu piecyk przestał palić. Iskra strzela ale brak płomienia na pilocie. Po węchu czuć że gaz jest podawany na pilota. Da się go jakoś wyregulować?
Przebieg jest widoczny na pinach komputera A co widzi sterownik? jakaś diagnoza?,błędy?,parametry?
Proszę, masz na pw. sterownik tego silnika, reszty szukaj sam.
Autorze tematu podeślę ci kilka opisów i fotek odnośnie tematu , https://obrazki.elektroda.pl/5213514200_... , https://obrazki.elektroda.pl/8630934300_... https://obrazki.elektroda.pl/7107293700_... https://obrazki.elektroda.pl/6354153300_... Przyda ci się do strony którą podał " robokop...
Tranzystora. I sterownika.
Witam mam problem z autkiem które paliło i działało bez problemu. Czasami pokazywała się kontrolka silnika ale wystarczyło przygazować i było ok silnik pracował prawidłowo . Autko jest do na wyprawy rybne leśne i przestał odpalać. Problem jest brak iskry na cewce. WYMIENIONE -czujnik wału -cewka -sterownik Raz na jakiś czas ta iskra jest widoczna podczas...
Zobacz masy,zasilania sterownika.A kiedy niechce zapalić to leje paliwo:-) Dobrze ci radzili,driver cewki może być uszkodzony.Jak ci się skończą pomysły to rozbierz sterownik i poszukaj zimnych lutów.
Witam mam problem z komputerem sirius 32, bardzo pomocny byłby schemat wewnętrzny komputera bo wyprowadzenia pinów mam. Problem jest taki, że wszystkie zasilania potrzebne do kostki są, możliwy jest odczyt błędów, lecz tam ich brak, nie świeci kontrolka MIL, dlatego myślę że któreś zasilanie gubi się w sterowniku. Iskry nie ma, paliwa też nie ma. Pomoże...
To okablowanie bądź sterownik.
witam serdecznie samochód ja ww.Jezeli chodzi o kontrolke code to gaśnie ,kontrolka od wtrysku zapala sie i po chwili gaśnie ale podczas kręcenia znowu sie zapala .Nie mam możliwości odczytania bledów-lipa.Z tego co sprawdziłem to podczas krecenia pompa zostaje załączona i wtryskiwacz również [widzi obroty}ale nie ma iskry.Sprawdzałem czy czasem nie...
Odpowiedź już padła, czujnik położenia wału do sprawdzenia, a jak tylko iskry brak a reszta jest to sterownik.
Jeśli kręcisz rozrusznikiem i nie ma plusa na cewce to tak jak kolega pisze, a przy okazji sprawdzałeś błędy w sterowniku?
Wykręć cewkę ,powkładaj w nią świece, połóż na głowicy tak aby dotykały masy i zakręć rozrusznikiem. Na wszystkich ma być iskra. W tym aucie jeśli sterownik nie wykryje zapłonu to w celu ochrony katalizatora odłącza wtryskiwacz. Jeśli na którymś nie będzie iskry oscyloskop w celu kontroli wysterowania cewki przez ECU. Jeśli sprawdziłeś wiązkę, oporność...
No to w takim razie sterownik silnika do naprawy bądź wymiany.
Wystarczy jakiś dodatkowy przewód cienki z rezystorem pierwsze łączymy ten przewód potem wtyczkę. Kiedyś robiłem to ręcznie. Stykałem plus baterii z plusem sterownika i łączyłem wtyczki.
Przyczyna to najprawdopodobniej uszkodzenie sterownika (generatora iskry), ominąłem go podając napięcie bezpośrednio na elektrozawór i pojawił się płomień, mam nadzieję, że to jest to.
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik
Wystarczy zanieść sterownik. A koszty ustalasz na miejscu, nie na forum.
Generator iskry -sterownik generuje iskrę , daje napięcie na cewki zespołu gazowego. Podczas zwarcia mikrowyłącznika powinna pojawić sie iskra, następnie otwarcie cewki płomyka kontrolnego, jeżeli pojawi się płomyk sonda jonizacji czyta i sterownik daje napięcie na drugą cewkę (dużego płomienia) Pozostaje tylko wezwanie serwisu Junkersa.
czy akumulator był rozładowany ,zasilanie cewki jest ,sterownik to MM 1AP?
Mam i taki sterownik, i tranzystor, i tester. Samo Brzesko, centrum.
Sprawdziłeś czy nie uszkodziłeś wiązki silnika - sterownika.
a jakie były objawy przed wymianą sterownika??
Witam. Czy problem został już rozwiązany? Mam podobną sytuację. Po dłuższym postoju nie pali. Cewka, aparat i czujnik położenia wału wymieniony i nadal brak iskry.
Witam kolegów jak w temacie w samochodzie Rover 25 nie ma iskry sterownik Motorola pamięć 93c66 dla wtajemniczonych sprawa jest jasna proszę o pomoc gratyfikacja murowana oczywiście jak pomoc będzie skuteczna z góry dziękuje.
No dzieki kolego nie wiem pzeszukiwalem ale kilka dni wczesniej ale ok teraz musze ogarnąć kogos kto by mi wyciał immo z nowego sterownika
Podczas kręcenia rozrusznikiem występuje kluczowanie masy do cewki ze sterownika?
o czujnik halla lub jego znaki Nie opowiadaj bzdur lamerze. Jak cewka ok to albo okablowanie, albo końcówka mocy w sterowniku silnika.
Tak sobie po prostu przestał jeździć? Może jakiś wioskowy czip-tjuner się za to wziął i nie tego gotowca z neta ściągnął.
Po co był wymieniany alternator? Czy sterownik silnika działa. Jak iskra, pompa paliwa, otwieranie wtrysków?
Przecież to nie wina licznika, kluczy, kodowania czy immo. Nawet bez licznika silnik powinien zapalić na chwilę i zgasnąć. Patrz czego mu brakuje - paliwa czy iskry? W sterowniku silnika widać obroty podczas próby odpalania? W blokach pomiarowych 22 i 23 w liczniku nasz pokazane czy jest wszystko w porządku czy nie ale to nie wina immo skoro nic nie...
Póki co zobacz czy obroty widzi. A to zastanawia : Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Ciekawe co autor miał na myśli. Po mojemu, immo trzyma. Ale to wtórny błąd, więc albo brak jednego z zasilań, albo oba sterowniki szmelc.
Jest to monowtrysk , sterownik Mono Motronic. Trzeba sprawdzić czy masz ciągłość przewodu pomiędzy pinem 24 sterownika ,a modułem zapłonowym - pin środkowy. Jeżeli jest ok , to sprawdzić , czy jest + 12 i masa na cz. halla i ciągłość przewodu z pinu środkowego halla do pinu 13 sterownika silnika. Gdy te sprawdzenia będą OK , wtedy brać się za sterownik.
sterownik iskry junkers iskry piaggio viessmann iskry
kompresji cylindrze taśma ekranu laptop bq24780s napięcia
brink renovent samsung le40b620
Miele pralka – reset, migające kontrolki, pobiera wodę, nie startuje prania Nissan Versa – powiązanie siłownika zamka drzwi pasażera z klapą bagażnika, BCM, centralny zamek