Sam liczy? (jeżeli tak to na jakiej zasadzie), czy np. tym plusem się naciska?
Hehe miałem to samo przeczytaj http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Spokojnie, będzie. Spróbuj zmierzyć rezystor przed i po lutowaniu i zobaczysz jak zmieni się rezystancja :D .
Sprawdź na VAGu jakie pokazuje obroty a ile jest na obrotomierzu? Weź jakiegoś pasażera i zobacz przy stałej prędkości ile pokazuje VAG w sterowniku licznika a ile w sterowniku ABS - powinno być tyle samo. Jeżeli tak będzie to jest ok.
widzę, że temat od dawna nie ruszany... Generalnie sterownik powinien się dać naprawić - Kilka naprawiłem - Cena nowego .... trudno powiedzieć Używany - około 500 zł.
(at)Damian7546 czyli z Twojego opisu wynika, że chcesz zliczać energię innych mediów niż prąd elektryczny? Jeśli tak, to chyba prościej i w sumie taniej będzie użyć gotowych urządzeń niż zaprzęgać do tego PLC. Na pierwszy rzut oka taniej nie jest ale po przemyśleniu tematu możesz zmienić zdanie. By móc podłączyć urządzenia następnie do jakiegoś systemu...
Panowie, czy ktoś z Was zwrócił uwagę co to za liczniki? To są liczniki Boscha i to jest immo2. Ten program raczej tutaj nie zadziała. Tutaj nie ma VINu i nie potrzeba PINu z auta czy starego licznika. Wyjścia są dwa: - przerobić wsad od nowego licznika tak by po włożeniu licznika nie trzeba było nic robić - zakodować klucze do nowego auta i przypisać...
Albo czy dezaktywacja immo2 w nowym liczniku skutkowała by tym że auto mogło by odpalić. Tak,ale jak już to nie w liczniku tylko w sterowniku silnika
Usterka jest w sterowniku silnika. Zasilanie 5V na licznik. Sterownik silnika odpowiada za to jak hulajnoga przyspiesza i jaką ma max prędkość. Jest on w podeście obok baterii.
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
W takim razie spróbuj użyć FC80 TONR albo samemu zrobić licznik, bo wspomniane FC tak działa. W każdym cyklu sterownika zwiększa licznik o czas ostatniego wywołania podany na wejście DALTA_T. Można tam podać np.: czas trwania OB1 ze zmiennej OB1_PREV_CYCLE, która jest zmienną tymczasową w tym bloku organizacyjnym. Zeruje się po podaniu sygnału na wejście...
Spróbuj tak https://obrazki.elektroda.pl/4799873700_... zamiast leda z rezystorem możesz dać kontrolkę led 24V jeśli zacznie mrugać będziemy kombinować dalej. Jeśli nie zacznie to albo zła konfiguracja ( może warto zwiększyć liczbę impulsów na kWh do 20000) albo wyjście padnięte
Nie wiem co o tym myśleć. Ja bym to zostawił ewentualnie włożył inny sterownik i wtedy będzie widać czy problem w liczniku czy w sterowniku silnika.
Witam. Sprubój poruszać kostką wchodzącą do licznika, czasem tam nie ma styku. Gorsza sprawa to przerwa na kablu od czujnika do sterownika i od sterownika do licznika, lub sterownik wogóle nie daje sygnału na licznik. Wskazówka wogóle leży czy w korku jak stoisz to się trochę podnosi? P.S. golf nie pokaże ci temp. silnika, tylko temperaturę płynu chłodzącego....
Masz brak komunikacji sterownika silnika z licznikiem. Może nie było grzebane z licznikiem a ze sterownikiem silnika. Trzeba zobaczyć przewody CAN pomiędzy ECU a licznikiem. Opis wtyczek masz tutaj - niby Passat ale pasuje bez problemu. http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-19... Skoro masz takie błędy to pewnie immo wyłączone w...
Mslmarcin to niestety tylko przekładniki. Uważaj z doborem bo przy przekładni 50/5 licznik zaczyna mierzyć od poboru około 30W ( minimalny prąd pomiaru 15mA) i nie będzie mierzyło poboru prądu przez sterownik pieca.
Jak golas to na canie "wisi" sterownik silnika,licznik i jak się nie mylę centralna elektryka-może to jest siewca złego?
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Jak pisałem wcześniej Isis z pakietu Proteus to jeden z najlepszych symulatorów jakie miałem możliwość testować. Są dostępne biblioteki układów TTL, CMOS, wyświetlaczy, wirtualnych mikrokontrolerów do których można wczytać swój kod. Dostępne są też wirtualne przyrządy pomiarowe. Wśród przykładowych projektów instalowanych z programem jest między innymi...
Linia k idzie z obd do licznika A z licznika po can z resztą sterowników. Spróbuj podmienić licznik, może komunikacja wróci.
To instytucje państwowe poprzez odpowiednie regulacje powinny ukrócić proceder wpychania niechcianej energii do sieci -- certyfikaty sterowników. Uczepiłeś się certyfikacji sterowników a problem rozwiązuje nie sterownik a licznik, który jest w stanie wychwycić pompowanie prądu do sieci pod zbyt wysokim napięciem. Taki licznik powinien automatycznie...
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Licznik z niebieskim podświetleniem czy zielonym ?
Z tego co mi wiadomo w Astrze G nie ma pinu w liczniku, na system immobilizera składa się tylko sterownik silnika i sterownik immo przy stacyjce i tylko z tych dwóch można odczytać PIN.
ECU to sterownik silnika, Dash to licznik. Ale chyba wiesz o tym? Jak nie idzie przez OBD, to będziesz musiał się podłączyć bezpośrednio do pinów licznika na stole.
Jaki masz nr licznika? Sterownik silnika widzi prędkość?
Polecam Mitsubishi Alpha . Robiłem kiedyś coś podobnego są na to gotowe bloczki.
Oczywiście ten z tyłu głowicy jest 4 pinowy - podwójny czujnik. Jeden dla wskaźnika w liczniku, drugi dla sterownika silnika. Najlepiej sprawdzić interfejsem diagnostycznym jaką temperaturę widzi licznik a jaka sterownik silnika. Jeżeli są różne to czujnik do wymiany, jeżeli takie same to silnik nie osiąga swojej temperatury.
Sterownik poduszek nie widzi bramki CAN. Nie wiem co za przejścia chcesz tam sprawdzać ale ja się nigdy jeszcze nie spotkałem by był sterownik 6Q0 (czyli VW5) i licznik 1J0919. Zawsze ten sterownik poduszek siedział w aucie które miało już CAN bo ten sterownik poduszek gada po CAN. Jak był licznik 1J0919 to był sterownik poduszek 1J0 (czyli VW3). Daj...
Problemem jest to że większość niedoświadczonych osób wgrywa wszystko po obd a tak najczęściej uwalają się sterowniki, liczniki zależy co się programuje. Większość programów do takiego wgrywania to nielegalne podróbki a co za tym idzie zmodyfikowane pliki wykonawcze programów, do tego interfejsy produkowane na potęgę jak najtaniej byle by tylko działało.
Czyli skoro jest taki błąd to ten Twój czysty wsad jest zły.
Podłącz w programie 1 na wejście Reset Licznika - uruchom programik -> i po sprawie http://obrazki.elektroda.net/16_12825879... Pozdrowienia
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Z tego com odczytałeś to nie da rady, wygląda na to że ten sprzęt nie obsługuje tego licznika. Najlepiej odczyt pamięci przez programator.
Ten czujnik do pomiaru prędkości będzie przesyłać dane do sterownika i do sterownika mogę podpiąć prędkościomierz i będzie przesyłana wartość ze sterownika do licznika tak? Tego to Ci nie powiem. Jest tak zamontowany, jakby właśnie do tego był. Z drugiej strony, jeśli fabrycznie tych trzech hallotronów nie było to oryginalny sterownik mógł ich nie...
Baterie typu smart battery po wymianie ogniw muszą mieć na nowo skonfigurowany sterownik(wyzerowany licznik, aktualna pojemność ogniw itp.). Nawet jeśli uszkodzona jest tylko jedna para ogniw to sterownik zarejestrował awarię bądź nagły spadek pojemności baterii.
Naprawiles blad? Mam podobnie w sterowniku ABs i licznik
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało
Czyli bateria 7S. Podejrzewam przywarcie gałęzi 5V. Trzeba szukać go w liczniku lub sterowniku. Ewentualnie coś zgniło po zalaniu.
że śmiało mogę wymienić baterie bez strachu Raczej nie. Z tego co mi wiadomo Makity mają sterownik do ładowania aku Li-Ion. Sterownik ma licznik ładowań, po którym odcina możliwość ładowania. Zgłoś się do: https://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytko... jeśli chcesz mieć to normalnie zrobione.
Skoro masz VAGa to pokaż jak wygląda blok 126 w liczniku. J533 to bramka CAN więc poduszki nie mają tu nic do tego. Powinieneś mieć też ten sam błąd w module komfortu i w liczniku powinien być błąd o braku komunikacji ze sterownikiem poduszek. W liczniku za CAN odpowiada zielona wtyczka. Jeżeli będzie odpiętą lub licznik będzie bez zasilania to ten...
Licznik plus sterownik silnika plus kluczyk aby pestka immo była
wystarczy odczytac pin ze sterownika silnika i wgrac nowy poprawny wsad do licznika a nastepnie dokodowac linicznik do sterownika
Albo przeprowadź procedurę wymiany licznika .
powitać szanownych kolegów Szukam stron z wsadami do sterowników air - bag , liczników i radyjek. może macie Panowje jakieś schematy programatorów po złączu diag. może adresy ludzi którzy sprzedają urządzenia do powyższych zabiegów.:?:
Przecież to różne sterowniki. Sterownik różni się podłączeniem, dlatego trzeba przerabiać wiązkę. Trzeba później modyfikować w sterowniku by zgrać immo, licznik itp. Na forach VW, Audi ludzie takie przeróbki robili.
Masz problem z komunikacją zegary > sterownik silnika. Popatrz na piny 18 i 19 w sterowniku (idą do licznika). Posprawdzaj na ciągłość i zwarcia.
Tak to wartość jaką cofnięto zobacz przebieg w sterowniku silnika
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
Witam mam problem z zegarami od audi a6c5.Auto odpala lecz po 2-3 min. zaczyna przerywać na około ułamek sekundy i auto dalej pracuje,wygląda to tak jak by licznik się restartował. Sterownik licznika milczy brak komunikacji z vcds. Na innym liczniku vcds prawidłowo wykrywa sterownik, i autko też prawidłowo pracuje.
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Bez urazy ale zabierasz się do tematu od drugiej strony, najpierw musisz mieć praktykę w warsztacie w diagnozowaniu usterek a dopiero wtedy zabierać się za naprawy czy modyfikacje liczników albo innych sterowników. W tym momencie jesteś jak chirurg pytający się jakiego skalpela użyć do otwarcia pacjenta. Ogólnie rzuciłeś się na głęboką wodę nie mając...
Auto ogarniete. Przeswietlilem instalacje od sterownika abs do licznika. Problem byl z jednym malym pie.....ym kabelkiem. Z zewnatrz otulina cala,a w srodku miedzi jak na lekarstwo. Zrobiony bajpas,i auto ozylo i fruwa😉. Kabel od sterownika do licznika nowy. Takze moze komus sie ta informacja na przyszlosc przyda. Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie
A skąd wiadomo jak ta LED jest podłączona w sterowniku licznika - można uszkodzić sterownik. Dodatkowo ten tranzystor nie otworzy się przy napięciu panującym na LED
Zapisany w liczniku 93c86
Czyli wychodzi na to że mam przerwę miedzy sterownikem a licznikem, tylko ze nie zauważylem zadnej przerobki typu nowy przewod sterownik licznik, a z tego co czytałem na forum to niby tak sie to przerabia
Może lepiej będzie odczytać wsad z licznika niż ze sterownika silnika?
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
I drugie z ciekawości, czemu taki licznik a nie sterownik PLC? Chodzi o koszt 300-coś vs 1000 ?
Witam 4017 do tego celu się nie nadaje zbytnio ponieważ jest to licznik dziesiętny i nie wykorzystali byśmy wszystkich możliwości (czyt. wejść) multiplexera... trzeba zastosować 3-bitowy licznik binarny, a do tego celu znakomicie nadaje się 74xx93... projekt licznika sam sprawdzałem bo używam go w sterowniku silników krokowych, poniżej schemat jak to...
Nie masz komunikacji w CANie układu napędowego (Powertrain) - z tego powodu jest błąd immo bo sterowniki silnika i licznika się nie widzą. Możliwe że poleciał któryś sterownik i przez to brak komunikacji pomiędzy resztą. Odłączaj po kolei sterowniki z którymi jest brak diagnozy i patrz kiedy diagnoza wróci - wtedy będziesz wiedział gdzie jest babol...
Wymienić, zaprogramować funkcje, potem zrobić osiowanie sterowników.
co i jak zrobić żeby się komunikował? Licznik musi być z "wsadem". który jest kompatybilny ze sterownikiem silnika. Wymieniony licznik powinien mieć ten sam nr kodowy, co stary. Można przerzucić wsad, ze starego licznika.
http://www.enkodery24.pl/pl/katalog/Licz...
Na youtubie nic nie znalazłem o takich objawach. Pewnie jest uszkodzony licznik-sterownik, niestety.
Masz tu co ci trza do szczęścia: http://obrazki.elektroda.net/62_12138062...
Nie podałeś jaki panel. Proponuję przygotować kilka obrazków (łopatki przesunięte o jakiś kąt), stworzyć listę graficzną (graphic list) i przypisać do niej wspomniane obrazki z numerami 0,1,2,itp. Wstawić element Graphic I/O i przypisać do niego stworzoną listę oraz zmienną z PLC, która będzie się zmieniała w zakresie 0 do ilość elementów w liście....
Wszystkie informacje zapisane sa w motoroli Sterownik zamka również się znajduje w motoroli? Mam sprawny licznik jednak nie reaguje na piloty i dawcę z dwoma pilotami w którym różni się przebieg/brak komputera pokładowego/brak obsługi kontrolki check engine Wiesz może olo czy to wykonalne żeby do mojego licznika jedynie centralkę sterującą zamkiem...
Stary licznik miał komunikację ze sterownikiem silnika po K-line, oraz dodatkowa linia immobilizera, nowe zegary mają komunikację po CAN, więc nie "dogadują" się ze starym sterownikiem silnika
sterownik masz za licznikiem,trzeba go wyjąc.
0265950067 to chyba ten nr bosch
Usterka związana zarówno z licznikiem jak i sterownikiem silnika prawdopodobnie błędny sygnał prędkości ale to już diagnoza
Nie da rady byłoby to za proste.Trzeba poszukać na znanych portalach sterownika do liczników LOGITRON.Najprostrze były firmy ALMAR lub typowy sterownik PLS 02 i oczywiście jakiś program do obsługi stacji paliw.
Jeśli dobrze pamiętam, to trzeba w DINT zamienić miejscami składowe INT. Zakładając bajty w kolejności B1 B2 B3 B4, trzeba zrobić B3 B4 B1 B2. Możesz podać wartości rejestrów 1416 i 1417 oraz oczekiwaną wartość licznika?
Sterownik silnika ma brak komunikacji z licznikiem i to jest przyczyna Twojego problemu.
Zestaw sterowania masz z firmy KCQ Shenzhen. Duża firma, robi bardzo dużo modeli liczników i sterowników. To samo siedzi w hulajnogach za 1000zł jak w Twojej za 2800zł. Tylko baterię masz sporo większą. Niestety nie udostępniają żadnego oprogramowania do MCU sterownika silnika a już na pewno odblokowanego :). Co do ikonki bluetooth to chyba Ducati zrezygnowało...
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
zrobilem cos takiego na liczniku paru bramkach i dekoderze
Czy nie był wymieniany licznik (BRAMA) lub jakiś sterownik? W w Dasie wszystkie tego tupu parametry się programuje jak pojemność zbiornika rodzaj misy olejowej itd.
To coś już powoli wiem Mam rolety silnik wbudowany w rurę tam juz jest wbudowany enkoder, chodzi mi o sam sterownik-licznik układ wykonawczy sobie przerobie w roletach basenowych są silniki 24VDC. Szukam czegos w rozsądnych cenach, oryginalny sam serownik bez silnika i enkodera to kilka setek euro - uroki rzeczy do basenu :cry:
Po pierwsze podaje się dane co to za auto i jakie to sterowniki. np EDC15. Tu widzę sterownik Me7 pin masz 00610 licznik według mnie śmieci.
tylko jezeli przeinstalujesz sterownik liczniki sie resetuja
Mam już zgromadzony sprzęt i narysowany schemat do optymalizacji poboru ( 2 pompy, 5 grzałek, styczniki, SSRy, przekaźniki, sterownik, licznik, RPi) Bazę już masz do zimy skończysz, a zimą dopieścisz graficznie.
nie mam pojęcia o czym piszesz, możesz pokolei co potrzebuję i jak tego użyć.Nic nie dopisywałem, wymieniłem sterownik nic więcej.
Są dwa możliwe rozwiązania: dwa czujniki, jeden dla sterownika silnika a drugi dla włączenia wentylatora (bimetal) lub jeden czujnik tylko dla sterownika silnika i ten włącza wentylator ale po jego odpięciu wentylator powinien zacząć pracować. Mówisz że po odpięciu pokazuje -40. Pokazuje to na liczniku czy komputer mowi o tym że sterownik silnika widzi...
Stary gruźlik zapali bez czujnika temperatury. Obstawiam immo, ale nie immo, tylko sterownik silnika. Wtedy nie zawsze zaświeca kontrolka od immo, bo kod z klucza odczytany i prawidłowy. Nie masz w sterowniku silnika błędu P1570 sterownik silnika zablokowany przez immo, oraz w liczniku błędu „ brak komunikacji ze sterownikiem silnika? Jeśli tak, do...
6 pin z sterownika silnika idzie na licznik pin 11. Syganał idzie z czujnika wału, nie z alternatora. Schemat passata jest na elektrodzie, w dziale download
Z jakiego sterownika? CIM, licznik, ecu? Masz jakieś pliki?
Uszkodzony czujnik, bądź licznik zaczyna się sypać (zimne luty). Jak kolega wyżej pisał, porównaj temperatury podłączając samochód pod VCDS-a. Różnica pomiędzy temperaturą dla licznika, a sterownika nie może przekraczać 5°C.
Sterownik i licznik uszkodzony z tego co piszesz.
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
niestety po reinstalacji sterownika licznik sie zeruje
Kolego logujesz się do nowych zegarów ich pinem czyli nowym , wchodzisz w adaptacje kanał 50 i tam wpisujesz pin starych zegarów oczywiście poprzedzony 0. Następnie test , save i wyłączasz zapłon na ok. 1 min. potem dopiero kodujesz klucze tak jak to zrobiłeś wcześniej. Możesz też zaadaptować ECU do licznika taką samą procedurą tylko zamiast w licznik...
Nie wiem jak ma Opel, ja w Audi miałem immo w liczniku, a nie w sterowniku. Owszem, po dwukrotnym zablokowaniu się immo /wywalało się/, zawiozłem sam sterownik silnika by zdjąć z niego blokadę, od tego czasu miałem spokój.
Bcm jest pod licznikiem
Witam! Podczas wymiany baterii w rowerze elektrycznym niestety przerwałem kabelki i nie wiem jak mają być podłączone. Od sterownika(licznika) idą: czerwony, żółty i biały od baterii fioletowy, niebieski i zielony. Jak połączyć te kable? Bardzo proszę o pomoc!
Tak jak mówisz sterownik obsługuje immo 2 a licznik immo 3 czyli rozumiem że nie ogarnę tego? Numer sterownika 8d0 906 018 F.
Witam, czy w Pasku TDi B6 z 2001r da sie zakodować nowy sterownik, czy jak gdzieś słyszałem trzeba zmieniac sterownik, licznik, i immo ?
Brak komunikacji ze sterownikiem silnika, sterownikiem ABS, licznikiem. Pozostałe moduły OK. Ale przewija się bład braku komunikacji z ecu i połączenia can.
sterownik licznik podłączyć silnik sterownik licznik licznik sterownik prędkość
świateł focus marshall footswitch wymiana silnika nawiewu
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Bosch 2300 iW 15P – zmiana mocy maksymalnej kotła, ustawienia serwisowe, gwarancja Manta LED4202, CV9202H-A39 – brak 12V na J14, obecne 12V na J16 – diagnostyka zasilania