Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Rozumiem, że zdefiniowałeś to co potrzebne do działania programu (nadałeś adres slave, prędkości, ilość wysyłanych zmiennych [i] itd) Po naciśnięciu przycisku master przełącza stan jakiegoś wewnętrznego adresu za pomocą zbocza narastającego. Po zmianie stanu master uruchamia program write_coils przepisując tą funkcją stan z własnego adresu do adresu...
Z tego co pamiętam, to w lewych przednich drzwiach masz sterownik szyb master, który pobudza inne sterowniki poprzez magistralę Lin lub Can, zależy od sterownika. Do sterownika master powinno dochodzic zasilanie stałe i dodatkowo zasilanie po stacyjce, pojawienie sie którego pobudza sterownik master a ten wysyła sygnały do pozostałych drzwi. W sterowniku...
Data+/- służy do połączenia sterowników (do 50m) i sterowania jednym sterownikiem (MASTER), drugi staje się (SLAVE); jeden ze sterowników staje się wtedy masterem
He he zdaje się, że LG jest jeszcze mało popularny wśród PLC i może to i dobrze. Co do spięcia sterownika z silnikiem to nie widze problemu, przecież robi się to tak samo we wszystkich PLC, a więc korzystasz z wyjść przekaźnikowych lub zewnętrznego modułu przekaźnikowego (nic nie napisałeś jaki silnik). A co nieco o Twoim PLC jest np. tu: http://www.foster.pl/index.php?id=c05_02
Witam, znajomy poprosił mnie o podłączenie tego stera do kotła na ekogroszek,lecz ten nie załącza tryby praca, czyli wyświetla temperatury ale nie załącza -ani dmuchawy ani,ślimaka kiedy spadnie temperatura zadana...
Powinny być jak na rysunku TERAZ.jpg Dodano po 3 Najprawdopodobniej po takim podłączeniu będą grzały tylko dwie świece bo sterownik jest uszkodzony. Stąd też ktoś zmostkował a tylko doprowadzi do całkowitego zniszczenia sterownika.
Witam, Proszę o pomoc- nie mam pomysłu na rozwiązanie sterowania urządzeniami. W skrócie: Jest 6 kontrolerów których zadaniem jest sterowanie przekaźnikami - każdy ma po 2. Każdy kontroler może być masterem lub slavem. Standardowo pierwszy to master a pozostałe slave. Wszystkie połączone są ze sobą równolegle 3 przewodami - masa + 2x sterowanie ( 24V...
Można kabelki podlutować do portu bdmwtedy nie trzeba ramy ani specjalnych adapterów z igłami .
pierwsze sprawdz polaczenie lini k i l do ecu
Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Witam czy mógłbyś podesłać schemat sterowniki master 2.3 na pamatrans(at)op.pl
Ale można to zrobić wykorzystując komunikację profinet np. Profinet CBA ale do tego potrzebny jest program Simatic iMAP. Lub wykorzystać odpowiednie bloki komunikacyjne, dzięki którym sterownik np. master będzie czytał informacje z drugiego sterownika slave wykorzystując komunikację profinet.
Sterownik będzie masterem, a serwer web będzie slavem (sterownik po naciśnięciu przycisku będzie wykonywał instrukcje 0x05, ewentualnie 0x06). Na serwerze musisz mieć otwarty port i parsować datagram. W ten spsób unikniesz poolingu po stronie web servera
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
co do zmiany języka, to powoli nad tym pracuję- ale powoli, więc narazie w grę wchodzi bascom, bo ten język znam w miarę dobrze. co do magistrali.. wg ciebie powinna być cztero- a nawet pięcio- przewodowa, a nie dwuprzewodowa? A właściwie dlaczego dwie masy, skoro i tak w układzie się połączą?
Witam, W takim razie, po co ta bibliotek i te bloki od Modbus TCP/IP? Domyślam się, że używamy je wtedy jak ze sterownika robimy Mastera i odpytujemy resztę urządzeń? Np. w s7-1200 tak należy zrobić jak napisałeś. Pozdrawiam,
Samą pamięć jeśli jeszcze się da odczytać to można wymienić. Ja bym wsadził zamiast tego sterownika jakiś tani, nawet używany ECU master, piggi czy podobne i z głowy.
Jak masz w falowniku wejście analogowe to w czym problem? Z resztą jak nie masz to też można. Jaki falownik?
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Witam. Potrzebuję schemat sterownika silnika do Mastera 2.3 DCi. Sterownik Continental Master Bi turbo 170KM.
Polecam program "3dpchip" który po kliknięciu na dany podzespół otworzy stronę z linkiem do pobrania sterownika. Z reguły unikam "magicznych" programów do instalacji sterowników ale ten mogę polecić kiedy producent nie udostępnia sterownika. Kolega sobie doczyta zasady działu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... 3.1.11.
Zerknij tutaj. http://www.rudolf.net.pl/sp9kat/wp-conte... Wynika z tego, że trzeba by spróbować jeszcze niższej wersji sterownika. Kolega master-007 wkleił link na stronę miklor.com - spróbuj sterownika stamtąd - tam jest wersja 3.2.0.0.
W necie widziałem schemat konwertera opartego na tym pierwszym schemacie jaki załączyłeś i chyba na FTDI (FT232) do tego jakiś feewarowy program do komunikacji Dali i można by potestować taki zasilacz. Rozwiązaniem jest też sterownik Dali Master który pozwoli Tobie zaprogramować zasilacz.
okazało się ze był kabelek w gałce i raz łączył raz nie Pisałem co zobacz stany przełączników comfort shift wejscia cs1 i cs2 (zmiana statusu manetką) sama manetkę można pomierzyć multimetrem. 3673 Moduł CAN 2 (Master-Slave-CAN) Stan wyłączenia magistrali przez moduł CAN 2 Reakcja systemu: Urządzenie sterujące Slave blokuje ilość wtryskiwanego paliwa,...
Nie rozumiem jak sterownik Master ma odczytać swoje zmienne i zapisać je w Slove. Dla slove wygląda to chyba tak jak na rysunku.
Wiesz, co to jest? Tak, jest jeden sterownik master S7-1200, do którego podłączonych jest 9 sterowników po IO-Device. Bez problemu wymieniają bool, ale potrzebuję przesłać z mastera stringa. Chciałbym to zrobić przez IO-Device, ale nie wiem, czy się da. Myślałem, że może jest jakiś function block do stringów.
Hm.. Raczej sukcesu nie wróżę. Owszem są CPU, które mają zintegrowane kontroler LCD TFT, ale to potężne procesory w obudowach BGA, co je eliminuje, bo nie zrobisz płytki drukowanej, ani go nie przylutujesz, dodatkowo przeznaczone są, do multimediów. Nie da się ich chyba kupić w detalu. Co się tyczy samego LCD to w EP 9/2007 opisano konwerter VGA –...
Raczej ze sterownika silnika
Temat opanowany zamykam.
Poprawne kodowanie sterownika UPC pomoglo
witam jak w temacie sterownik od mastera continental sid 310 próbuję go z czytać ktm niestety nie idzie ma ktoś może sprawdzony opis podłączenia dla tego sterownika?
Jeszcze jedno pytanie to mogę bez problemu podpiąć używany sterownik ABS
EDC 03819 Moduł CAN 3 (CAN dodatkowej obróbki spalin Master-Slave). - Stan wyłączenia przez moduł CAN3.W przypadku EDC7 C32 Master-Slave z systemem MAN AdBlue A-CAN (CAN dodatkowej obróbki spalin) jest podłączony do pinu 25 (przew.191) i pinu 32 (przew.192) sterownika Master,a OBD-CAN do pinu 25 (przew.185) i pinu 32 (przew.186) sterownika Slave.Połączenie...
Tak dokładnie ale jaka to niże być przyczyną sterownik czy wiazka ?
Jeżeli auto z klimatyzacją to odepnij czujnik ciśnienia klimy i sprawdź czy dalej odcina.Czy to jedyny błąd na sterownikach?
Witam. Ja również kupiłem BX40 i mam problem z podłączeniem, jeżeli ktoś może to niech podpowie co i gdzie trzeba podpiąć.
Czy wyłącznik jest podświetlony po włączeniu zasilania albo świeci się dioda na sterowniku?
chyba nie, pytanie: jakiej funkcji użyć w TIA Portal v16 aby odczytać w s7-1200 polecenie ze sterownika Master i wysterować konkretne wyjście o adresie %Q0.1 w języku LAD.
Jeśli rozebrałeś master sterownik lewy są w nim dwa mikro włączniki .Jeden z nich na bank nie działa.(nie ma przejścia styki sie natpaliły) Wystarczy je wyczyścić i całośc właściwie złorzona zacznie normalnie działąć.Pozdrawiam
A nie lepiej podłączyć urządzenia w parach ze sobą w trybie master/slave?
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Witam. Szukam opisu pinów, sterownika Master 3 Continental SID309. Ogromna prośba i z góry dziękuję.
Ale ten Showtec jest na RGB ;/ Działa w trybie RGBW jak i trybie RGB. Pod faderem Master masz kanał White. Sterownik działa w trybie 4 lub 8 kanałowym do wyboru.
bardzo dobra instrukcja DMX po polsku, ja zaczynam działanie na DMX Operator Eurolite 192
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Ostatnio pomogło przeprogramowanie sterownika silnika
Witam Posiadam sterownik Master-K120S. Nie mogę się połączyć z komputerem.Mam kilka pytań. Czy sterownik musi być włączony, jeżeli tak to co ma być ustawione RUN,PAU/REM,STOP. Urzywam programu KGL WIN. Takie techniczne jeszcze pytanie ,jeżeli mam ustawione wyjście P40 to międy którymi stykami będzie sygnał, i odwrotnie na które styki należy podać sygnał...
W moim przypadku to master 2,5 Bosch 0 281 013 363 sterownik silnika
3673 MODUŁ CAN 2 (OBD-CAN lub Master-Slave-CAN) 8: Nieprawidłowy sygnał ,W silnikach rzędowych OBD-CAN jest podłączona do pinu B25 i pinu B32.W silnikach rzędowych z systemem MAN AdBlue® A-CAN jest podłączona do pinu B27 i pinu B45. Pomiar oporności między pinem B25 (OBD-CAN-H) a pinem B32 (OBD-CAN-L) Wartość zadana: 115 - 125 Ω. Pomiar oporności...
Witam poszukuję schematu tej instalacji ze świecą płomieniową Master 2,8 dti. Mam auto trochę "grzebane" zdekompletowane i nie mogę dojść co do czego. Proszę o pomoc w tym zakresie. Bardzo z góry dziękuję i pozdrawiam
A co mają wtryski do tego co widzi sterownik silnika? Sprawdź wiązkę od czujnika do sterownika. Jak trzeba odetnij przy sterowniku i zobacz jakie ciśnienie widzi sterownik.
To teraz wiązka między zamkiem a sterownikiem.
zamek oryginalny,a sterownik master car zx300.chcialbym zeby mi dzialal pilot i zamykanie wszystkich dzwi pilotem
Taka sama sytuacja jak w modbusie , nadajesz w tabeli i także w niej nasłuchujesz. Oczywiście też jest master i slave . Działa bez problemu.
Jeżli siecią jest Profibus DP to mądrzej jest wybrać sterownik jako Master, roboty i wynalazki jako Slave. A teraz do rzeczy. Po wygenerowaniu GSD z Softing Profibus DP Configurator dla danego IRCa i skonfigurowanego (pewnie już masz softb205.gsd, który jest na płycie RobotWare), wczytujesz go w RX3 jako nowe urządzenie z jakimś tam zakresem I/O i nadajesz...
Witam , mam podobny problem a mianowicie kupiłem renault mastera z silnikiem 2.5 dci w którym dół został zmieniony na motor od 2.2 dci( głowica została od 2.5 wraz z wtryskami i komputerem ) silnik co jakiś czas pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Proszę o poradę co powinno byś jeszcze zmienione aby auto prawidłowo pracowało.
Master (sterownik) jest na początku przed termostatami (na rysunku jest prawdopodobnie wszystko poza masterem). Może źle opisałem, ale od sterownika głównego (mastera) wychodzi tylko 1 para i to samo do ostatniego punktu - agr2, do którego jest jeszcze dodany rezystor 120 Ohm. Do elementów pomiędzy dochodzi 1 skrętka, gdzie wykorzystuje się 2 pary -...
Musisz mieć moduł Profibus Master do sterownika na CM1241 rs422/485 nie da rady Potem trzeba zaimportować plik GSD, dodać falownik do konfiguracji sprzętowej i zdefiniować przestrzeń input ,output
I dlatego też pisał że wystarczy zrobić nowe miejsce na klin. Zresztą czujnik jest przesunięty w stosunku do wału korbowego i stąd właśnie te wycięcia nie pokrywają się z klinem. A zresztą dorobienie czujnika w drugim miejscu to też nie jest jakiś problem. Tak więc autor możliwości ma i to sporo. Równie dobrze może założyć i zaprogramować sterownik....
te 2 mastery masz z tym samym silnikiem i sterownikiem?
Nie wiem czy to o to idzie, ale sprobuj http://www.treiberupdate.de/treiber/Fast...
Ja przeważnie urządzeniem z MMS FLEX. https://sklep.atomis.com.pl/Ecu-Tcm-Odcz...
Ma zamontowany moduł profibus, tylko właśnie do komunikacji ze sterownikiem - masterem, i tak teraz to działa, pytanie czy po wpięciu w sieć enkodera, falownik go wykryje.
Witam! Czy ktoś z kolegów spotkał się może z problemem wgrania programu do sterownika. Jestem połączony, mam monitor ale nie mogę wgrać wprowadzonych zmian. Dodam iż na pasku nie świecą mi się ikony RUN, STOP, itd. Może jakiś pomysł lub podpowiedź. Dzięki!
Czyli konwerter taki jak powinien być, podepnij go do jakiegoś laptopa zamiast econeta, odpal jakiś serial port terminal i zgraj co przychodzi. Parametry połączenia: szybkość 115200, data bits 8, stop bits 1, parity none. Dziwi mnie tylko, że migało tx, bo powinno raczej migać rx, u PLUMA to sterowniki są masterami na magistrali.
nie no ja nie wierze :O dwa lata chyba korzystałem z tego kompa bez tych sterowników :/ master-007 - dzięki ci wielkie, normalnie wszystkie sterowniki zainstalowane i wszystko działa jak należny bez żadnych żółtych znaczków zapytania w menadżerze urządzeń :D wielkie wielkie wielkie dzieki jeszcze raz, super
To ustaw dysk: MASTER w/SLAVE PRESENT
A interface can clip masz podłączone i sterowniki poprawnie zainstalowane ?
Niestety, nie działa: konkretnie nie daje się poprawnie zainstalować DRUGI sterownik Master. Ani z płyty od dystrybutora, ani ten, który ściągnąłem z internetu. Brak pomysłu mam, co dalej...:-(
Właśnie kontaktowałem się ze spredawcą. Aby podłączyć sterownik Master będę potrzebował dodatkowego sterownika za 15 zł. Tak pisze sprzedawca więc pewnie tak jest.
Co znaczy program? W tia portal programujesz plc i hmi, jeżeli masz moduł profibus master przy sterowniku, to nie potrzebujesz już innego połączenia. Jak chcesz załadować program do hmi, musisz się połączyć z nim bezpośrednio, przez profibus lub MPI. Jaki masz interfejs do programowania hmi?
Kolego podłączyłem nowy sterownik Master zx700 bo tamten szlak trafił i mam problem z kierunkowskazami otóż centralka daje taki krótki sygnał że ledwie blysnie to normalne?
miałem taka nadzieje. wymieniam sterownik master. stary ecu jest ubity na tyle ze nie da sie go odczytac ani skopiowac. mam nowy na virgin i próbuje go przypisać. jednak wymagany jest pin. chyba ze jest jakiś prostszy sposób.
Teoretycznie możesz podłączyć 1 sterownik (Master) i 31 paneli (Slave'y) w pojedynczym segmencie Pozdrawiam
Bezpieczniki O.K. sterownik suchy,sprawdziłem tez masę i również O.K. Ostatecznie zaciągnąłem auto do elektryka i czekam na wieści od niego. Dam znać jak znajdzie przyczynę, byż może uszkodzony sterownik :-(
Mógł uszkodzić się sterownik?
Temat dawno rozwiązany. Sorki przegapiłem. Sterownik Master padł nagle zgon. Zamieniając miejscami zdiagnozowałem że jeden z nich jest dobry. Pozdrawiam mam schematy pisać.
To nie wina emulatora. Podmień sterownik i zobaczysz, ale mam dziwne przeczucie, że to nic nie da.
W czym problem przecież wyraźnie napisane błędy - obwód przekaźnika pompy. Czyli wszystkie połączenia na linii ECU = przekaźnik - pompa. Zaczołbym od bezpiecznika Według II błędu przypatrzyłbym się połączeniom między sterownikiem a przekaźnikiem
Skoro może być sterowane za pomocą włącznika monostabilnego to po co Ci sterownik?
le przy zamknięciu po minucie zaczęła sama się otwierać. Wygląda jak byś miał odwrotnie podłączone siłowniki czyli po minucie masz procedurę automatycznego zamknięcia. U Ciebie objawią się to że po zamknięciu po minucie masz otwarcie czyli wygląda na to że masz podłączone bieguny siłowników na odwrót więc zmieniasz bieguny kasuje pamięć pozycji krańcowych...
No to widocznie klip nie komunikuje się z sterownikiem silnika.
Sterownik typu master np. www.vipa.de lub wizcon z kartą hilschner lub jakikolwiek inny sterownik z kartą profibus master. Wawrzo.
jak optymalnie ustawic kociol pereko 24kw ze sterownikiem logic sp16l
Aha, upewnij sie, ze masz w drzwiach kierowcy sterownik master a nie tylko przelacznik-switch, nie wiem jak to w astrach bylo, a w niektorych daewoo tak robia
Witam, Jeżeli jest to stara wersja sterownika jeszcze z kartą CF to zapomnij o TIA. Ten sterownik jest obsługiwany tylko w Step7. Nowsze już z kartą MMC/SD już powinne współpracować z TIA Portal. Spróbój jeszcze zrobić ew. na sterowniku Master Reset. Opisany w manualu.
Efekt końcowy na pewno fajny fajnie że wykorzystałes co miałeś na stronie, ale ogólnie za bardzo rozbudowany i dużo przewodów. Jak już nie chciałeś używać modułów z ws2812 itp to sterowanie zrobiłbym inaczej. 1 sterownik master i tyle slave ile schodów jeden duży procek do sterowania i efektów. A na slave male jakieś attiny. Komunikacja między master...
Kupiłem ten sterownik ale bez polskiej instrukcji i w dodatku jest to mój pierwszy sterownik i nie wiem od czego zacząć a chciałbym do niego podłączyć par led a one z tyłu mają switche i nawet nie wiem jak je ustawić gdy podłączam je do sterownika. Wie może ktoś jak to się robi? Będę wdzięczny za instrukcję i z pomoc
Ok, dzięki za pomoc
Po jakimś czasie samo zniknęło, być może był to problem sterownika.
O ile nie potrzeba stanów pośrednich, to lepszym rozwiązaniem będzie sterownik master od centralnego zamka - mozna sprawdzić stan siłownika. U mnie takie rozwiązanie się sprawdza. Dołożenie arduino też jest możliwe.
1. CD ze sterownikami do płyty głównej. 2. Strona jej producenta. 3. http://www.viaarena.com/Drivers.aspx - któraś z paczek odpowiednia dla systemu.
Cześć. Wydaje mi sie że w tej chwili najlepszy jest flex full master robi pełne kopie zapasowe ecu Tylko cenowo troche słabo 30tys full i subskrypcja 4tys.
Witam. Szukam podpowiedzi co musze miec w komplecie zeby zastapic moj stary kluczyk nowym. Zgubilem stare kluczyki od mojego mastera 2001 2.8 tdi. Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota w kluczyku, oczywiscie korek wlewu paliwa zamek w drzwiach. imo z pompy to raczej nikt nie bedzie mial wiec raczej do pompy +12 ze stacyjki....
Kolego ten sterownik to Digsy Outdoor który nie jest już oferowany przez IC jedynie przez Wumaga i Bisona . Ta nazwa 04 to jest nazwa sterownika Master potem sa dwa slave 02 i korb . oprogeamowanie to prosyd 4.3 ale odradzam kombinacje bo skończy się to wizytą u mnie lub w Lubau w Niemczech . Ze zdjecia wynika że chodzi o sterownik z podnosnika Wumag...
Proszę poszukać pod hasłem sterownik master-slave. Na pewno taki układ pojawił się w EdW. Jeśli jako master ma służyć TV z USB to można taki układ bardzo prosto wykonać za pomocą przekaźnika zasilanego z tego USB.
To zwykły, dwuprzekaźnikowy sterownik zamka centralnego. Plus i masa to wiadomo, potem jedna para sterowania zamknij/otwórz do sterownika master, druga para sterowania zamknij/otwórz na przykład z alarmu i para przewodów wykonawczych siłownika. Wystarczy się przyjrzeć płytce w okolicy przekaźników, żeby wszystko sobie ułożyć.
master sterownik master sterownik silnika sterownik master renault
wskazać amperomierz podnośniki hydrauliczny kamera unifi
class zapowietrza dławik przypalony
Zablokowana płyta CD w napędzie Panasonic, Clarion, Alpine – awaryjne wysuwanie i naprawa Junkers dwufunkcyjny gaśnie po zapłonie – przyczyny, elektroda jonizacyjna, ciśnienie gazu