siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Witam. Ja również kupiłem BX40 i mam problem z podłączeniem, jeżeli ktoś może to niech podpowie co i gdzie trzeba podpiąć.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
bx30 nie obsługuje siłowników typu master
Tak jak widać na schemacie,czyli styki przekażników ( NC) do konfiguracji zamka
Witam. Szukam podpowiedzi co musze miec w komplecie zeby zastapic moj stary kluczyk nowym. Zgubilem stare kluczyki od mojego mastera 2001 2.8 tdi. Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota w kluczyku, oczywiscie korek wlewu paliwa zamek w drzwiach. imo z pompy to raczej nikt nie bedzie mial wiec raczej do pompy +12 ze stacyjki....
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Powiem ci,że przed wczoraj wróciłem od tych innych ludzi i oni fakt mają wszystko odwrotnie.Po co będziesz go zmieniał.Odepnij switcha i już.Podłącz alarm i spoko.A jak koniecznie chcesz mieć zamykanie z kluczyka to podłącz uniwersalnego mastera i po kłopocie.
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Nie bardzo rozumiem co chcesz podłączyć ( alarm czy sterownik) Zamek po stronie kierowcy to tzw master steruje on pozostałymi zamkami. Napisz o co chodzi
Mogę wysłać za free płytkę bez przekaźników,koszta wysyłki zwykły list.Płytka od sterownika zamka uniwersalnego bezpilotowego.Nawet z obudową i wtyczką.
Witam Potrzebuje instrukcje podłączenia wyżej wymienionego sterownika centralnego zamka. Problem mam ze znalezieniem awarii. Master mi zamyka drzwi a reszta zamków nic. Na krótko jak podpinam napięcie na pozostałe zamki to zamykaja się i otwierają. Mogę dodać zdjęcia jak będą potrzebne.
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
Napisz dokładnie,jak jest fabrycznie sterowany centralny zamek w Twoim aucie,jeżeli z każdego zamka wychodzą tylko dwa przewody to ciężka sprawa. Jeżeli z fabryczną centralą nie "wypali"proponuję kupić sterownik centralnego zamka i siłownik master-slave ,zmontować go w drzwiach kierowcy,pozostałe siłowniki przepiąć do nowego sterownika,sterownik podłączyć...
Wszystko fajnie tylko ze sterownik który kupiłem nie ma funkcji podawania masy do sterownika zamka centralnego tylko sam jest sterownikiem zamka centralnego ma wyjscie na siłownik master oraz wejscia ze sterownika(alarmu) do otwierania tych siłowników.
Mam zamiar zamontować w VW Vento r.94 oraz oplu astrze r.95 radiowy sterownik zamka centralnego tylko teraz pytanie. Czy w tych samochodach jest sterownik zamka czy serowanie zamka odbywa sie za pomocą siłowników masterów tak jak to jest w starszych wersjach forda escorta. Za wszelkie podpowiedzi z góry Dziękuje.
Chodzi o sterowanie radiowe do tego centralnego zamka? Jesli tak to można kupić sterownik z możliwosćia podpięcia bezpośrednio do siłowników. Podpinasz się wtedy do mastera (najcześciej drzwi kierowcy)
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
zamek oryginalny,a sterownik master car zx300.chcialbym zeby mi dzialal pilot i zamykanie wszystkich dzwi pilotem
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
witam. nie jestem profesjonalistą:-( kupiłem na allegro piloty wraz ze sterownikiem do centralnego zamka. chcę podłączyć to do hyundaia pony 1.5. niestety próbowałem na wszystkie sposoby - i http://allegro.pl/item134070221_sterowni... proszę pomocy. załączam link do tych pilotów. -pokaż mi gdzie tu pisze,że...
W dzwiach od kierowcy brak jest typowego silownika, jest tylko mechaniczny przelacznik z przekaznikiem 0,7sek (i to pracuje jako pseldo sterownik). Pozostale dzwi sa wyposazone w silowniki (2p) slave. Czy wystraczy dokupic silownik (5p) master czy jeszcze jakis sterownik?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
Witam Mam pytanie jak podłaczyć sterownik centralnego zamka mam jeden master z którego wychodzą 4 kabelki ,centralny jest fabryczny ,sterownik jaki kupiłem firmy ampio "s2".Moze ktoś mi podpowie jak go podłaczyć .Z tego co sie dowiedziałem to to że ma sterowanie jakimis "plusami" poniżej link do schematów tego sterownika http://www.ampio.pl/www/pdf/sterowniki/s...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Ja miałem sterownik w drzwiach master trzy kable sterowany +, tez spinałem przez oryginalna centralką.
W większości fordów nie ma sterownika centrala, on jest sterowany masterami przednimi.
Wlasnie jest tak, tzn odłaczenie białego i brązowego od jednego mastera naprawia sytuacje , wszystkie zamki reaguja na 2 drugi master. Jest tak jakby 1 master ciągle dawał mase i reakcja nastepuje wtedy gdy oba sie np podniesie jednoczesnie lub najpierw 1 a pozniej na drugiego reaguja, z tym że niema znaczenia ktory pierwszy ktory drugi przy obu ta...
A zamyka przynajmniej z kluczyka wszystkie drzwi czy nie, bo jeśli jest uszkodzony pilot lub sam sygnał z alarmu nie jest podawany do sterownika zamka to powinien zamykać z kluczyka. Jesli nie to wina moze byc w samym sterowniku zamka. Bezpieczniki od alarmu i od zamka sprawdzone?
Pytanie gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka w Renault Master 2000 r. Z góry bardzo dziękuje.
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Potrzebujesz sterownik centralnego zamka. Warunek jest taki że siłownik masz master czyli z włącznikiem. Np taki sterownik: http://www.allegro.pl/item740416537_uniw...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
O ile nie potrzeba stanów pośrednich, to lepszym rozwiązaniem będzie sterownik master od centralnego zamka - mozna sprawdzić stan siłownika. U mnie takie rozwiązanie się sprawdza. Dołożenie arduino też jest możliwe.
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Strownie siłowników i przełącznik w masterze to dwie różne sprawy. Sterowanie daje impulsy pod wpływem których siłownik otwiera i zamyka drzwi.A przełącznik w masterz daje informację do centrali o otwieraniu/zamykaniu drzwi. Działa to tak: centralka alarmu wysyła impulsy masy do sterownika centralnego zamka. Impulsy te mogą trwać rzeczone 1,5 sekundy....
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Witam Czy takie ewentualne rozregulowanie - poluzowanie siłownika nie powoduje kłopotów z zamykaniem zamka. Czy pewnie zamyka i otwiera zamek?
Witam, chciałbym dodać sobie przycisk zamka centralne w kokpicie. W które przewody sterownika lub przewody przy przycisku drzwi w drzwiach kierowcy(tam jest master) mam się wpiąć? Jest to Zafira A 1.8 125 KM. pozdrawiam
Z zamka master wychodź mi 5 przewodów czerwony zielony biały niebieski różowy.natomiast że sterownika KPL2+2 PHG również 5 ale czarny brązowy biały zielony i niebieski. Czy ktoś wie który z którym połączyć? Jestem nowy na forum i nie bardzo wiem jak się poruszać po nim by nie strzelić gafy.
Witam Albo padły mikrusy albo źle wyreg. zamek. Najprościej odłącz sterowanie masterem i zostaw jako slawe drzwi pasażera powinno zadziałać .Zazwyczaj nie montuje się 2 masterów bo potem są problemy Pozdrawiam
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Witam, posiadam citroena c3 1.4 furio (Pb) z roku 2006 z BSI Valeo 2004 P06-00 i sterownikiem zamka MASTER CAR ZX300. Zlokalizowałem piny sterujące do drzwi na szarej wtyczce 16pin, ale nie mam zielonego pojęcia skąd podebrać sygnał sterujący. Być może ktoś walczył ze sterownikiem w tym modelu i chciałby pomóc. Zaznaczam że parztyłem w innych tematach...
A gdzie podłącza się sterowanie na pilota? Do sterownika centralnego czy do mastera??
Kolego, centralny masz albo fabryczny, albo masz dodatkowy "interfejs" (tak nazwała to Twoja instrukcja, po naszemu sterownik) centralnego zamka. Przewody, które zaznaczyłeś dają tylko rozkaz do sterownika, zamknij, otwórz. Nie wiemy też, czy masz siłownik master w drzwiach kierowcy. Jeśli jest, i jest podłączony, to zamki będą działać z kluczyka.
Jeżeli ta centralka alarmu daje jmpulsy prądowe to niebieski do niebieskiego a zielony do zielonego, pozostałe trzy przewody to wyłącznik MASTER i ich nie podłączasz. Natomiast jeżeli centrala alarmu daje tylko impulsy sterujące to musisz kupić dodatkowo sterownik zamka i podłączyć zgodnie z jej schematem.
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie. Oczywiście musisz zakupić siłowniki (min. 1 master) plus...
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
a ten master to fabryka czy dokładka?
Witam, ostatnio kupiłem sterownik zamka centralnego do Rovera 620 bo stary nie działa. Proszę o pomoc w określeniu kabli w/w sterowniku gdyż zawarty schemat jest nie jasny
Uszkodzony sterownik zamka lub styki siłownika Master. Z praktyki powiem iż ta druga usterka jest bardziej prawdopodobna,zdarzyło mi sie już kilka razy że pękła guma na siłowniku i dostała sie woda do niego i zaśniedziały styki tego siłownika.Nawet zbyt duża oporność pozwoli na taką usterke. Odłącz przewody sterujące tego siłownika.(prawdopodobnie biały...
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
Miałem sterownik centralnego zamka z dwoma masterami na pilota. Pilot się uszkodził, więc kupiłem nowy sterownik 'noxon'. Dzisiaj podłączyłem wg. schematu, a dwa przewody (biały/białoczarny) podłączyłem do siłowników (zielony/niebieski). Zamek działa, tzn zamyka i otwiera z pilota, jednak gdy chcę zamknąć zamek z samego kluczyka, to zamyka tylko jedne...
A gdzie najłatwiej dobrać się do tych kabli? po prawej str. są jakieś półeczki i też jest ciasno.Problem jest taki,że prawy zamek nie zamyka się,jest szansa że to wina mastera?Muszę sprawdzić czy zamyka się "prądem" zanim kupię sterownik.
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Niedawno nabylem opla astre f 5 drzwiowy. Zamek centralny nie dziala wogole. jak sprawdzic czy jest to wina zepsutego zamka centralnego. Chodzi mi o to jak podpiac kablena krotko zeby obejsc sterownik master i sprawdzic czy wszystki drzi sie zamkna czy silowniki sa sprawne
Witam! Znalazłem w piwnicy nowy sterownik z pilotami do centralnego zamka .Jest to sterownik Magicar 830: Posiadam w aucie zwykły centralny zamek firmy Patrol, wiem ze na przodzie sa dwa siłowniki mastery i na tyle slave. Pytanko czy da sie to podłączyc do tego centralnego? Problem w tym ze przy sterowniku nie ma żadnej instrukcji ,ani żadnego schematu...
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Z twojego opisu nie płyną jednoznaczne wnioski bo każdy zamek powinien dać się otworzyć z kluczyka pomimo zarydlowania przez centralny, więc nazuwa się wniosek mechaniczne uszkodzenie zamka. To by tłumaczyło dlaczego master ( sterownik w drzwiacz kierowcy) nie rozryglowuje pozostałych drzwi.Cała reszta wskazuje na uszkodzenie alarmu np padająca bateria
Ale mamy sterowanie MASTEREM Ale jak sterownik NIE MA wejścia na sygnały z mastera/przycisku/kluczyka, to NIE PODŁĄCZYSZ. Najpierw radiosterownik musi takie posiadać, by zamek dało się wysterować z poziomu innego niż radiowy. A nie każdy takie wejście posiada. Więc możesz sobie mieć styki w masterze, dodatkowe przyciski i co z tego? Jak sterownik tylko...
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
czyli chcesz żeby pociągnął i wrócił ,jeśli tak to na końcu kabelka od dodatkowego kanału załóż przekaźnik względem +12 który w zawsze na którymś styku NC lub NO bedzie dawał mase (czyli śrokowy do masy )i kazdy z tych styków przekaźnika czyli NO i NC podłacz jako imp sterujące do dodatkowej centralki zamka (uniwersalny sterownik zamka ) w miejsca sygnałów...
Wypieprzyć ta kombinatorykę w kosmos, założyć jeden master i go dobrze wyregulować.
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
To zwykły, dwuprzekaźnikowy sterownik zamka centralnego. Plus i masa to wiadomo, potem jedna para sterowania zamknij/otwórz do sterownika master, druga para sterowania zamknij/otwórz na przykład z alarmu i para przewodów wykonawczych siłownika. Wystarczy się przyjrzeć płytce w okolicy przekaźników, żeby wszystko sobie ułożyć.
Wiem wiem siłownik w drzwiach kierowcy jest master tylko problem jest w uniwersalnym sterowniku centralnego zamka silicon m4s. Dobrze by było to naprawić ewentualnie kupić drugi uniwersalny sterownik do siłowników ale oddzielnie nie ma
Z tego co widzę, to chyba sprzedawcy zabrakło modułów zamka centralnego. Wiązka i siłowniki dopasowane na siłę do sterownika. Siłownik master nie jest obsługiwany (nie działa sterowanie zamkiem za pomocą kluczyka w drzwiach). Moduły zamka centralnego posiadają wyjścia 5-co przewodowe do siłowników. Jeśli w komplecie jest chociaż jeden siłownik 5-co...
Bez dodatkowego sterownika centralnego zamka i tak nie wykorzystałbyś siłowników master, stosując jedynie przekaźniki dołączone do wyjść centralki alarmowej możesz zrobić otwieranie i zamykanie drzwi "na sztywno" z pilota. Jeśli chciałbyś aby centralny zamek miał również sterowanie z kluczyka w drzwiach musiałbyś dokupić dodatkowy sterownik, koszt niewielki,...
Mam siłownik master 3 kg kupiony wiadomo gdzie :-) , i pracuje już prawidłowo przy 12V/500mA. Wystarczy poszukać w internecie jak jest zbudowany siłownik by się dowiedzieć że prąd 5A może wasze siłowniki załatwić w fazie testów. Impuls zamknięcia wysyłany przez sterownik trwa 1-2s. Po 5 cyklach zamknij - otwórz siłownik jest już ciepły a co dopiero...
A dwa metry łańcucha jeszcze taniej i można pociągać w dowolną stronę z siła jaką się akurat dysponuje. Mnie zastanawia czy Michal54_87 wie co chce zrobić i czy wie jak działa i jaką rolę spełnia siłownik typu "MASTER" w drzwiach samochodu ?
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Tak, ale w tej Astrze masa z mastera leci bezpośrednio z siłownika do sterownika.
Napisałeś co przeczytałeś z ulotki sterownika , każdy sterownik to ma. Natomiast Twoja "nówka " nie ma mastera w drzwiach kierowcy i od tego trzeba zacząć!
dziękuje za podpowiedz potrzebuję jeszcze sterowanie master jak to rozwiązać jeżeli to pomoże sterownik jaki chce zastosować PST Sb
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Witam mateo027 nie bardzo rozumnię takie podłączenie o którym piszesz jak by było można trochę jaśniej to bymbył wdzięczny a ja myślałem o tym żeby założyć Mastera i jeszcze dodatkowo sterownik centralnego zamka a może jak piszesz jest jakiś inny sposób jak by był inny sposób to bymbył wdzięczny pozdrawiam.
wymiana zamka master master centralka zamka mechanizm zamka master
alarm toyota corolla zamykanie magnetofon mechanizm karta dźwiękowa samsung
Błąd E02 w zmywarce Bosch - jak naprawić? Jak wyjąć pompę paliwa w Renault Espace IV?