boczna lewa N199 -29 -30 boczna prawa N200 -27 -28 kierowca N95 -33 -34 pasazer N131 -32 -31 czujnik uderzenia prawy G180 -70 czujnik uderzenia lewy G179 -71 linia K -54 kontrolka -64 +12V -26 masa -51 komfort J393 -72
Proszę bardzo. Sw 1037564338. Wer 9981.
Do nawiązania połączenia wystarczy : 1,27 GND 2,28 +12V (30) 47 +12V (15) 45 K -line srerownik odczytany brak możliwości skasowania błędów , o co chodzi ? Jak masz podłączone tylko zasilania to obwody wszystkich czujników, i nastawników są otwarte i błędy od nich nie skasują się.
Login 09575 Kodowanie 04275
poszło na pw.
Proszę bardzo.
To sprawdz puszkę pod nogami pasażera. Z reguły jest tam ster od automatycznej skrzyni. Może tam bo z lewej komfort siedzi. https://obrazki.elektroda.pl/4631579700_...
Kodowanie powinno wyglądać tak 00001 dla automatu.
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
Zbiornik wyrownawczy odkrec , 2 srubki i wychyl w góre. Ew. odepnij od spodu czujnik poziomu. Zawsze wiecej miejsca.
To zależy od speca, ale jeśli chcesz zrobić crash z reguły wystarczy sterownik, jak chcesz zrobić CP to całe auto. Nowych renówek z Crash Data w sterowniku nie odpalisz :D :D
http://www.allegro.pl/show_item.php?item... takie cus
Masz odłączone kontroli, żeby oczu nie drażniły - ewentualnie w ogóle wyjęte żarówki.
Przedzwoń przewody od sterownika pompy ABS aż do czujnika.,
Pod nogami pasażera prawa strona ,musisz odchylic cały dywanik
To możesz podmienić "kosteczkę".
Sprawdz czy swiece mają zwarcie.
1.9TDI AHU 90HP 028906021GK 0281001654 357832
Niemozesz,bedzie inna konfiguracja.Odczytaj kody bledow jezeli jest z nim komunikacja i podaj.Zobaczymy co da sie zrobic z niego.
Iskra się pojawia,bo jest zmagazynowana energia w polu cewki.Masz impulsy na środkowym pinie hallotronu jak kręcisz silnikiem czy nie ma?Łatwo to wybrać próbnikiem z diodą LED,podpinasz pomiędzy plus aku a zasilanie. Podstaw tez moduł,telefunkeny robiły różne heca.Moduły są w dwu typach,jeden generuje iskrę jak ECU zwiera środkowy pin z masa,drugi jak...
Nowy sterownik jest po tuningu tak? Może być od ABV ale z innym wyposażeniem a nie każde wyposażenie można było przekodować. Pokaż podpowiedzi z kodowania co jakie oznacza. Jak dobrze zalazłem twój nowy sterownik po tuningu ma kodowanie skrzynia manualna bez ESP a ty chcesz zakodować na skrzynie manualną z ESP ? Możesz jeszcze spróbować przez zmiana...
Moim zdaniem musisz sprawdzić czy to wina samego sterownika czy mapy patrz tunera. Sprawdzałeś sterownik przed zmianą mapy?
No tak, ale posiadasz ją może?
Zrób u elektronika na off sterownik i spokój.
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
a znajdę gdzieś jakiś filmik jak sie go rozbiera tzn tunel. pozdrawiam
Sterownik widzi maksymalne wciśnięcie gazu?
Witam-dziękuję za odpowiedź oraz dostarczony materiał-jak otworzyc te skrzynkę? -te zatrzaski plastikowe wygiąc śrubokrętem na zewnątrz,czy jakby w stronę skrzynki,do środka-widziałem taki film ,ale tam mało wyraźnie widać : https://www.youtube.com/watch?v=FeEjjQTt... Na razie wszystko działa u mnie o dziwo prawidłowo,jednak wolę chuchać na zimne.
na podszybiu.Pod siedzeniem jest sterownik ABS
Sprawdź zasilanie na tej wtyczce przy ABS, powinny być dwa grube plusy, dwie masy i jeden plus po stacyjce(cienki kabel), jak to wszystko jest w porządku to sterownik uszkodzony.
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
Zakoduj sterownik 55 i wykonaj nastawy podstawowe
Możesz podłąćzyć ale jak napisałem wyżej, jeśli wszystkie napięcia są, kablownia ok, i silniki sprawne to sterownik leży.
Ostatecznie został kupiony sprawny sterownik, tutaj coś ciągle nie działało poprawnie.
sprawdź działanie czujników sprzęgła i hamulca czy sterownik silnika widzi położenie , często tempomat nie działa przez uszkodzony czujnik sprzęgła
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
Sprawdź połączenia czujnik sterownik silnika.
Immo vcdsem w sterowniku silnika, zegary mają źle cofnięty przebieg.
Uszkodzona wiązka raczej nie, sprawdź zasilania , masy żarówką min 21W. Wg mnie sterownik jest uszkodzony.
Tak sterownik z jednym złączem.
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Wtym modelu passata 1,9 TD jest sterownik odrębny od przekażnika. Przekażnik służy tylko do przepuszczenia prądu, sterowany ze sterownika. Sterownik dostaje impuls między innymi z wyłącznika drzwiowego kierowcy.
Prosze schemat. Wybaczcie 2 punkty ale siedzialem cala niedziele. Kto potrzebuje ten pobierze.
Napiszę jeszcze raz - nie ma sterownik prądu- to nie będzie z nim komunikacji. Zasilania posprawdzaj.
Coś jest zapchane. Zawór rozprężny lub dysza dławiąca drugą opcja to uszkodzony czujnik temperatury parownika przez co sterownik nie ogranicza pracy sprężarki klimatyzacji.
Czy to jest PIN do ECU? Tak. Możesz też w celach testowych "nowy" sterownik zrobić na off. :D
Ten sterownik nie ma trybu awaryjnego. Stary aleś dowalił - zapewniam Cię że jednak ma i to całkiem nieźle działający Tryb serwisowy to nie tryb awaryjny. W tym aucie nie ma trybu awaryjnego, jest tylko tryb serwisowy jak sama nazwa wskazuje do serwisu. Z poprzedniego postu wynika, że wiesz jak wejść w tryb serwisowy ale to nie jest ryb awaryjny.
Opcja szukaj odpowie ta twoje pytanie a www.google.com w 100% załatwi sprawe To jest bardzo pomocna odpowiedz dla wszystkich :!::!::!: :cry: powinna znaleźć się w koszu. W końcu trafiło mi się przekodowanie sterownika ABS/ASR robi się to tak: 03-ABS Brakes Recorde-07 w polu dla Software Coding wpisujemy odpowiednią wartość: 00012 silnika diesla z ręczną...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
passat szyby sterownik sterownik silnik passat naprawa sterownik passat
panel fotowoltaiczny balkon spalone wysokotonowe monitor magistrala
projekt monitorów dwudrożnych projekt monitorów dwudrożnych
Buczenie w piekarniku Smeg po wyłączeniu - przyczyny i rozwiązania Zmiana języka na polski w VIRONE VDP-67