Może jakiś sterownik podciśnienia jest uszkodzony ?
Wyjaśniło się coś z tym zamkiem bo mam taki sam problem ? Pompka nie chodzi, na sterowniku podciśnienia w bagażniku jest prąd jest masa na trzecim kablu nic
Podciśnienie max jakie można uzyskać to zero ciśnienia próżnia a więc ciśnienie atmosferyczne na minusie. Realnie około -1 bar. Słoik takie ciśnienia znosi bez problemu. A co do analogowych czujników podciśnienia Na złomie można dorwać coś co się nazywa MAP sensor. Jest to analogowy czujnik podciśnienia z wyjściem analogowym 0,5 do 4,5 V zasilany z...
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Tak moje niedpatrzenie, błędnie nazywam ten dodatkowy sterownik podciśnienia , zwąc go elektrozaworem. Czy dobrze rozumuję - zasilanie do pompy będzie załączane przez sterownik ?
Po napisaniu postu kliknij przycisk PISOWNIA, i będziesz mógł zadbać o błędy oraz interpunkcje. Zdania zaczynamy dużą literą. Pokaże Ci. Wracając do tematu, na które cylindry nie pracuje patrząc od rozrządu? Błędy jakieś sterownik zgłasza? Podciśnienia na miejscu? Zamieniałeś miejscami wtryskiwacze oraz cewki? Jak wyglądają świece po odpaleniu i około...
Sterownika tego konkretnego modelu nie znam, natomiast Twoje ,,pompki" to nic innego jak przetworniki (czujniki ) podciśnienia. W końcu to odkurzacz, prawda ? :D
Witam, golf 4 1.9 TDI 101 km silnik atd pompowtrysk. Problem tego typu podczas jazdy odczuwalne wyłącza się turbina bądź jakiś błąd wyskakuje chodzi o to że można przejechać całą trasę bez utraty mocy a można przekręcać zapłon 5 razy moc wrócić i zaś nie ma. Dodam że auto absolutnie nie kopci na biało nie kopci również na niebiesko nie ma w ogóle jakiekolwiek...
Witam, golf 4 1.9 TDI 101 km silnik atd pompowtrysk. Problem tego typu podczas jazdy odczuwalne wyłącza się turbina bądź jakiś błąd wyskakuje chodzi o to że można przejechać całą trasę bez utraty mocy a można przekręcać zapłon 5 razy moc wrócić i zaś nie ma. Dodam że auto absolutnie nie kopci na biało nie kopci również na niebiesko nie ma w ogóle jakiekolwiek...
Zmienna geo, przewody podciśnienia, zawór sterujący i samo podciśnienie do weryfikacji. Jakie widzi sterownik doładowanie między 1400 a 3000obr?
heh dobre:) Tak się składa, że ten sterownik podciśnienia właśnie zmienia geometrię łopatek w turbinie.Za wysokie ciśnienie da się we znaki na początku przewodom i chłodnicy powietrza, a później... kto wie:)
Monowtrysk to nie wszystko.potrzebny jest jeszcze sterownik silnika pompa paliwa,czujnik podciśnienia w kolektorze i przeróbka instalacji elektrycznej.nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy,ale chyba zwykły czyli też do wymiany,nie wspominając już o wałku rozrządu czy kosztach robocizny.To wszystko przekroczyłoby koszty zakupu nowszego modelu z wtryskiem.
Sprawdź podciśnienia do sterownika podciśnień tam jest taki w wieloma podciśnieniami czarny moduł, jeśli będą wszystkie ok to trzeba sprawdzić gruszki które są sterowane podciśnieniami . Jeśli będą ok sam moduł padł lub geometria turbiny się przyciera lub jeszcze może być nieszczelność na dolocie .
Witam mondeo 95r 1.8td . Otwieramy maskę silnika w prawym górnym rogu jest sterownik podciśnienia groszka z przewodami od lewej wychodzą dwa przewody. Jeden to chyba zasilanie podciśnieniem idzie do silnika do takiego grzybka kolo pompy wtryskowej chyba pompa podciśnienia. Natomiast drugi około 80 cm spadł . Problem tkwi w tym ze nie wiem z czego spadł...
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
N75 steruję turbiną, N18 EGR. Przydało by się odczytać błędy że sterownika silnika bo teraz nie wiemy czy problem tkwi w braku podciśnienia czy braku połączenia N75 ze sterownikiem silnika. N75 czy N18 maja 3 krućce - VAC, OUT, AIR. Najbliżej wtyczki jest AIR. AIR ma być podpięte do filtra powietrza ewentualnie może być nie podpięte lub mieć tam jakiś...
rozumiem z rysunku. ze wykorzystac tranzystor, rezystor 100kohm. ale nie rozumiem... jestem poczatkujacy. nie potrafie tworzyc schematów jedynie odczytywać nieskomplikowane.pod to ma być podłączony sterownik podciśnienia z turbo diesla. z rysunku rozumiem. + idzie do tranzystora a switch uruchamia go. prąd płynie , ale co wywola wyłączenie go po tej...
Brązowy - Zasilanie 12V - pin 2 w wtyczce przy zaworze do pinu 35 w sterowniku , Biały - masa pin 1 przy zaworze do pinu 48 w sterowniku.
no ale ten sterownik posiada czujnik podciśnienia wbudowany więc to też sterownik. Co do błędów to wyświetlał nieprawidłowy sygnał sondy ale po skasowaniu w czasie testów nie wyskoczyło nic ponownie.
Plus po zapłonie i masa sterująca wystawiona przez sterownik silnika jeśli ten chce otworzyć zawór.
Przejedź się z tym bezpośrednio podpiętym do gruchy wężykiem podciśnieniowym, turbo powinno przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny (notlauf)
Sterowanie turbo. Okablowanie od sterownika do zaworu, podciśnienia, gruszka i okolice. Ściąga sztangę na wolnych? Manometr weź i popatrz czy map nie kłamie.
Witam.Mam problem z Mercedesem w 210 2.9 TD 96r.prod. Po przejechaniu kilku lub kildziesięciu kilometrów (nie ma reguły)wyłącza się turbo,nie można osiągnac więcej niż 3tys. obrotów.Po wyłączeniu silnika i odczekaniu około 1 minuty wszystko wraca do normy,ale tylko na następne pare kilometrów.Jeżeli ktoś miał takie objawy to prosze o pomoc.Dodam jeszcze...
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Temperatura nie ma znaczenia, ważne żebyś tylko obserwował prace sztangi turbiny. Można zamiast gruszki podłączyć vacuometr i będzie widać czy jest podciśnienie podawane. Wężyki podciśnienia sprawdzone?
Przewód podciśnienia do sterownika drożny, podciśnienie ssania właściwe? Sterownik oglądałeś w okolicach map? Napięcie mierzyłeś w czasie pracy?
Witam, mam prośbę o pomoc w ustaleniu przyczyn przeładowywania turbiny. Przy ok. 3500 obr/min silnik wchodzi w tryb awaryjny (traci moc), ale przy tym nie świeci żadna kontrolka. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnik odzyskuje moc. Sprawdzona dźwignia turbiny - chodzi lekko, sprawdzona gruszka - trzyma podciśnienie, podmieniony zintegrowany sterownik...
witam mam problem z moją skodką a mianowicie na trzecim biegu przy 3tys. obrotów spada moc na czwartym i piątym to samo. silnik wchodzi w tryb awaryjny po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko ok do czasy uzyskania 3tys. obrotów na trójce. Na pierwszym i drugim biegu ciągnie 4tys. i nic dopiero zabawa zaczyna się od trzeciego. turbinkę czyściłem...
Potrzebuje pilnie do celów dydaktycznych schemat płytki sterownika ( ten na którym są dwa czujniki podciśnienia) . Podaje symbol sterownika: 5000.0301 Jest wogóle szansa taki schemat zdobyc czy producent raczej tego nie udostępnia?
Nie ma go gdzie podłączyć przy tym sterowniku.
Ale co ma pasować ?? Jak zmienisz kompletny z wiązką sterownikiem ,przewodami wodnymi , powietrza,podciśnienia, poduszkami,łapami ,wydechem ,skrzynią itd to będzie pasować ..
witam trochę to trwało ale auto naprawiono po pierwsze auto nie chcąc zapalać normalnie potrzebował samostartu do odpalenia usterka był uszkodzony wtrysk (stary nie nadawał się do regeneracji) po kupnie drugiego i wymianie auto odpala od strzała. przyczyna braku mocy w aucie była blach ostka tak stwierdził mechanik stwierdził uszkodzony czujnik na pedale...
Paliwem jast na pewno miał. Jeśli chodzi o napędy wentylatorów to sterowane są przez falowniki a sygnał sterujący pochodzi od sterownika podciśnienia w kotle oraz o d sygnału z analizatora spalin. Węgiel na ruszt jest podawany poprzez napęd podajnika węgla. Całością steruje sterownika PLC. A pomiar warstwy węgla ma być dodatkowym wskaźnikiem wydajności...
W 2 gen nie ma wtrysku. Widzę dwa wyjścia - albo przeliczanie czasu z wtryskiwacza benzynowego (sterownik nadal go generuje mimo pracy na gazie), albo pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym. Obie metody są raczej szacunkowe.
Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
SC 900 były tylko SPI . Co do falowania obrotów sprawdź wszelkie przewody podciśnieniowe przy przepustnicy zwłaszcza ten cienki wychodzący do MAP-u - czujnika podciśnienia - znajduje się ten czujnik na jednej ze śrub trzymających sterownik w komorze silnika (poniżej przekaźników nad sterownikiem silnika)
Zasada jest taka, że mierzy się wakuometrem podciśnienie zaczynając od trójnika na wężyku idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców i kolejno przed a potem za każdym elektrozaworem, przed i za akumulatorem (zasobnikiem) podciśnienia jak i przed oraz za zaworkiem jednokierunkowym (czarno-białym). W miejscu układu podciśnienia gdzie na ostatnim pomiarze...
Polo 9n 1.4 tdi bwb 2007rok. Pierwsza usterka to uszkodzone turbo, bo kopci na szaro siwo, wyciek na stronę gorącą, wymiana.Autowjeżdża o własnych siłach, bez najmniejszego problemu. Wcześniej zrobione było programowo egr i dpf off, auto miało wrócić na mechaniczne usunięcie dpf, stąd też pewnie po paru miesiącach padło turbo. Przy okazji chłodnice,...
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
Tempomat w tym silniku jest na pompce podciśnienia. Jest to układ analogowy i VAG nie ma nic do tego. Sprawdzić trzeba przewody podciśnienia od pompki do siłownika na pedale gazu. Częsta usterka to sterowanie z manetki i zimne luty w sterowniku tempomatu.
serwomotorem nazywam sterownik turbosprężarki wraz z silniczkiem wykonującym pracę ówczesnego siłownika podciśnienia. Dodano po 1 co do pionowego i poziomego położenia siłownika to już począwszy od silnika 90 KM AGR wszystkie pozostałe poza ANU PD posiadają VNT.
Drugi sterownik cię ratuje tylko.
Sprawdz jakie błędy zapisał sterownik. Czy sztanga pracuje poprawnie może pomyliłeś przewody podciśnienia przy n75?
Map sensor jest w MEMS-ie, czyli w Roverowym sterowniku silnika
Rozebrać sterownik i wymienić krótki gumowy wężyk podciśnienia znajdujący się wewnątrz sterownika. Milion razy było o tym pisane, Koledzy wyżej też pisali. Tak to tylko zgadywanka będzie.
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Czy jest możliwe żeby sterownik nie włączał podciśnienia na gruszkę z powodu za niskiego ciśnienia doładowania jak wynika z błędu? Tak
Trochę bez sensu doprowadzać do zaworu EGR podciśnienia z kolektora żeby sterownik miał informcję, skoro w kolektorze ssącym jest czujnik ciśnienia, który w zupełności (wg mnie) by wystarczył.
wymieniłem turbine troche lepiej ale bez szału, podłożyłem sterownik podciśnień i tu był duzo lepszy efekt ale i tak nie ciągnie tak jak powinien wrzucam logi po wymienianie turbiny oraz podłożonym sterowniku podciśnień
Na początek sprawdź, czy do przekładnika dochodzi na jednym z kabelków "mocne" 12v. Czyli nie sprawdzaj multimetrem, ale np. żarówką 12v. Tam powinien być prąd z bezpiecznika. Na drugim kabelku jest sterowanie masą. Odnośnie podciśnienia, to nawet lekkie przytkanie przewodu podciśnienia może powodować błąd. Bo sterownik żąda doładowania, zawór się otwiera,...
Mialem bardzo podobny objaw w poldku z silnikiem Rover 1.4 Przyczyna było uszkodzenie sterownika silnika - wejście czytające potencjometr przepustnicy. Sterownik dobierał właściwą mieszankę na podstawie podciśnienia w kolektorze dolotowym, wiec auto jakoś jeździło. Po naprawie sterownika auto zaczęło się zachowywac normalnie.
Wyczyszczony cały układ Natomiast kupiony na podmiankę zawór EGR podpiąłem przy pracującym silniku Na wolnych obrotach uchyla się (ok 10 mm) Natomiast po kilku sekundach jakby zawór podciśnienia tracił na moment zasilanie Po czym odzyskuje je ponownie i tak cyklicznie (jest otwarty na chwilkę się zamyka i znów jest otwarty) Co potwierdzałoby jazdę na...
beczki to miały pneumatykę mechaniczną bez elektryki-w lewych drzwiach był taki sterowniczek podciśnienia-przy nieszczelnej instalacji po dłuższym postoju otwierały sie tylko drzwi kierowcy i trzeba było odpalić silnik żeby trochę popracował kompresorek,ale czy 190 i 124 miały z dzyndzla?
Odpinałem sterownik kable przy nim są ok. Jednak po poruszaniu albo sterownika albo przewodu od podciśnienia który idzie do filtra powietrza kontrolka zgasła ala po jakimś czasie znowu świeci. Podobny efekt był po doładowaniu akumulatora. Jednak teraz nic już nie pomaga a ona świeci się stale....
To nie nie żaden czujnik podciśnienia, tylko EVAP. Sterownik jest z Seata Ibizy z silnikiem 2E (92-96r).
kiedyś miałem ścierkę 2.0 ohc z dwuprzelotowym gaźnikiem webera walczyłem z całym układem zasilania bo palił 30/100 jeszce mi został gdzieś stary sterownik ma uszkodzony czujnik podciśnienia ale reszta jest ok jak to pomoze to mozesz zadzwonic 606967544
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Czujnik podciśnienia kupiłem nowiutki i nic nie pomogło. Ale czy odczyt z niego prawidłowy? Może wiązkę do sterownika prześwietlić, o wężyku podciśnienia nie wspomnę, pewnie sprawdzony.
N75 steruje pracą turbiny za pomocą regulacji podciśnienia. Sterownik silnika odpowiednio otwiera lub przymyka N75 a ten podaje większe lub mniejsze ciśnienie na gruszkę turbiny co przekłada się na ciśnienie wytwarzane przez turbinę. Jeżeli jest jakaś nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym to będzie to słychać.
Do sterownika elpigazu potrzebny soft elpigazu :D ,ale sprzętowo jest kompatybilny, czujniki i mapsensor pasują , chyba że masz starego typu bez odczytu podciśnienia. Soft znajdziesz tu w ogłoszeniu u góry strony
Niestety nie omeg wydostać od nich tych logów...ale...wkór...się dziś nieziemsko, bo cały dzień po Gnieźnie...nikt nie chce robić, bo to bo tamto. Wnerwiłem się i wieczorem poro złączałem cały układ podciśnienia. Dorwałem od znajomego schemat połączeń i mozolnie krok po kroku podłączałem tak jak na schemacie. I... ruszyłem sharanikiem i co do niego...
Hej Prasa przy laminowaniu opuszcza się w zależności od ustawionego podciśnienia na sterowniku poniżej panelu dotykowego. Może masz ustawione powyżej wartości 94 jakie jest podane na Twoim sterowniku i kompresor nie jest w stanie osiągnąć tej wartości.
Po co ci schemat ?Jest sterowany przez sterownik .Trzeba zobaczyć jakim wypełnieniem steruje sterownik ,a to zobaczysz w parametrach.
Witam. Mam BMW 320D na VP44. Problem polega na tym, że auto zaczyna ciągnąc około 1800 rpm, przestaje około 2200 rpm. Ma dziurę w ciągnięciu którą wyraźnie czuć i zaczyna znów przy około 2800 - 2900 rpm. Najgorzej czuć na 1-3 biegu, bo najpierw wbije w fotel a potem "przyhamuje", że na kierownicę człowiek leci. Sprawdziłem niektóre rzeczy, oto one:...
Turbo się przycina przycina od 3200 doładowanie zadane 2050 mbar a aktualne rośnie(druga część loga) od tego momentu i osiąga prawie 2200 mbar przy 3700 rpm mimo że sterownik usiłuje je zbić wysterowaniem N75 (82-87%). Sprawdź czy cięgno gruszki turbo chodzi w pełnym zakresie i bez zacięć. Możesz w tym celu odpiąć wężyk od gruszki turbo do n75 i zasysać...
Witam Po nitce do kłębka dotarłem ,tak jak napisał nikusert znalazłem problem ,brak było zasilania na zaworze podciśnienia a za to odpowiadał sterownik świec ,po wymianie pomogło włącza się podciśnienie przy zimnym silniku Dziękuję jeszcze raz za Pomoc nikusert
Proponuję zacząć od sprawdzenia wężyków podciśnienia. Gdyby była nieszczelność za turbiną to byś raczej ją słyszał. Turbina nie może napompować tyle ile chce sterownik, przez to sterownik zgłasza błąd i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba zacząć od podstaw. Wydajność turbiny regulowana jest za pomocą N75, tez reguluje turbiną za pomocą podciśnienia....
Wystarczy wyłączyć zawór sterujący podciśnieniem jest on sterowany elektrycznie czyli wystarczy wypiąć kabelek wstawiam przykładowy obrazek zaworu sterującego podciśnieniem Ale może zdarzyć się tak że auto nie odpali bo wyskoczą błędy w sterowniku Lub jeszcze prościej odłączyć wężyk od podciśnienia :)
Udało się rozwiązać problem? Mam podobny problem, ale z 1.9 JTD (ten sam sterownik). Podciśnienie przed i za zaworem sterującym gruszką turbiny stoi równo -0,85, bez znaczenia czy dodaję gazu, czy też nie, więc gruszka jest cały czas wciągnięta, i tylko po odpięciu wtyczki z zaworka gruszka się rusza. Napięcie mi cały czas na zaworki pokazuje 13,7–13,8...
to zmierzyć jakie sterownik widzi podciśnienie w kolektorze (odczyt na ekranie Techa2),i dodatkowo wpiąć w układ vakuometr
To zobacz co za błąd siedzi w sterowniku, sprawdzałeś przelewy i wężyki podciśnienia czy są całe?
Podczepie się pod temat, bo od dwóch dni walczę z tym samym problemem tyle że w Jumperze, EGR nowy, zawór turbiny w kolektorze nowy, przepustnica wyczyszczona, sterownik podciśnień sprawny.Błędów nie ma wcale. Po odpięciu sterownika podciśnień lub zaworu turbiny przestaje kopcić ale oczywiście wywala checka. Parametry: komenda EGR 78 % i dopiero po...
Nic nie sprawdziłeś, wątek nie prowadzi do żadnego sensownego rozwiązania. Prosze wkleić wartości parametrów bieżących rozgrzanego silnika- konkretnie widzianą przez sterownik temperaturę silnika, wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na biegu jałowym i stan położenia przepustnicy.
Mam Mondeo z czerwca 1996r. Też miałem problem z ogrzewaniem. U mnie brak było podciśnienia w sterownikach kierunku nawiewu powietrza i nie domykała się klapka przełączająca powietrze zimne/ciepłe. Sterowniki są zasilane podciśnieniem powietrza - tym samym co serwo hamulca i po prostu zapchał się jeden z przewodów na rozgałęzieniu. A klapka przełącznika...
ale Wy pierdoły piszecie co niektórzy zwróć uwagę na to że wielkość podciśnienia nie idzie w parze z obciążeniem silnika, sterownik wylicza to obciążenie według położenia przepustnicy, podciśnienia i prędkości obrotowej silnika reasumując "MAP Sensor zamiast TPS" to beznadziejny pomysł
Jest to sterownik zamka. Po co sterownikowi zamka podciśnienie?
Steruje nim sterownik silnika na podstawie danych z szeregu czujników, m.in. temperatury silnika, temperatury powietrza, pozycji przepustnicy, czujnika prędkości obrotowej silnika, czujnika podciśnienia czy nawet sondy lambda. Głównymi czujnikami (mającymi największy wpływ) są jednak czujnik temperatury silnika i czujnik pozycji przepustnicy.
Witam . Może ktoś już miał taki przypadek, lub było tu już o tym mówione. Nie jestem w stanie przeczytać wszystkich postów. A mianowicie vw sharan 2007 1.9 tdi bvk silnik w takim stanie już go kupiłem wiem nie wiem jakie było jego objawy przed tym jak się popsuł ale silnik nie pracuje prawidłowo dusi się po dodaniu gazu nie wkręca się więcej niż 1000...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Zamierzam złożyć stację bga do naprawy laptopów, wymiany socketów. Moja stacja ma się składać z 2 lub 3 grzałek dolnych o wymiarach 240 x 120 600 W. Podgrzewacza górnego 80x80 450 W, podciśnienia do ściągania układów. Nie wiem jaki sterownik zastosować, pc410 i rex 100, czy sterownik od kmkm2. Fajnie jak ktoś wyraził by swoje doświadczenia z tymi sterownikami.
Aktywny wydech to nazwa nieco myląca. Jest to po prostu odpowiedni głośnik ze wzmacniaczem, generator(y) dźwięku i układ sterujący wykorzystujący wartość prędkości obrotowej wału korbowego i obciążenia silnika (wartość podciśnienia w dolocie) - tak myślę. Sterownik bazuje na złączu OBD2 ale myślę, że potrzebne sygnały można "wyciągnąć" z silnika innym...
bula17 , ja piszę, że tam jest zwykłe turbo z zaworem upustowym a Ty piszesz teraz o pompie podciśnienia i jakiejś bańce podciśnienia ło matko. ojciec10 a gdzie Ty mieszkasz ? Odepnij całkowicie wężyk od gruchy ciśnieniowej sztangi przy turbo i wtedy się przejedź. To, że stawia ona opór podczas próby wyciągnięcia sztangi z gruchy to normalne gdyż wewnątrz...
Witam To tylko z multimetru, mój skaner do multidiag pro program dephi lecz na tym sprzęcie brak informacji o pracy czujnika różnicy ciśnień, program nie pokazuje doładownia turbo tylko zmianę napięcia na zaworze podciśnienia.
Czy zawór tego niewiem, możesz podstawić drugi na próbę. W moim wypadku we wnętrzu sterownika silnika było dużo oleju, a objawy niemal identyczne z tymi jakie opisujesz. Olej napompowało przewodem podciśnienia które dochodzi do sterownika.
Co sie stanie jak nie podlacze wtyczki do czujnika podciśnienia? Silnik będzie pracować w jednym z trybów awaryjnych... Ale spokojnie sterownik nie pozwoli mu zrobić krzywdy. . Jsk zaslepic egr od strony wlotu czy wylotu ? Gdzie ci wygodniej. Możesz też ściągnąć wężyk podciśnieniowy z EGRu i zaślepić np śrubką na czas prób, w ten sposób ustalisz czy...
Taki stan rzeczy może powodowac duzo spraw. Np złe wskazanie temperatury, złe wskazanie podciśnienia, rozjechana adaptacja sterownika
Witam wszystkich , czy ktoś posiada schemat podciśnienia do modelu E210 (1996r.) , chodzi o regulację świateł przednich sterownikiem przy kierownicy, Nie wiem czy podciśnienie jest z pompy jak do centralnego zamka czy z silnika, i jak są roznieszczone przewody. Pozdrawiam.
Sprawdź czy gaz nie wydostaje się z reduktora przez króciec podciśnienia. Najlepiej podłączyć sterownik pod PC i sprawdzić co się dzieje. Może zacinać się iglica EZ, może reduktor puszcza stąd szarpanie, może coś innego ale bez kompa to szkoda czasu Twojego i naszego.
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
W tym roczniku zostawia się siłownik oraz zawór podciśnienia a ECU nie powinien rejestrować błędów.
zmierzyłem co pokazuje lambda na wolnych obrotach pokazuje 0.06V a jak dodam gazu to max 0.99v -1v więc pracuje prawidłowo bo nie zawiesza sie w jednym miejscu a obroty poprostu są za niskie przynajmniej o około 150obr od normy to znacznie za nisko i nie mam juz pomyslu podejrzewam sterownik ecu ale.....?
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
Po lewej stronie zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego masz intercooler. a z niego wychodzi z prawej strony wtyczka (dwa piny od czujnika temp. powietrza w dolocie) poniżej masz wężyk podciśnienia - idź za tym wężykiem aż dojdziesz do sterownika silnika - poniżej akumulatora) i w jego wnętrzu pod obudową będzie dalsza część wężyka aż do czujnika...
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
Jakie są objawy uszkodzenia tego czujnika podciśnienia? Uszkodzenie czujnika powoduje przyjęcie wartości zastępczych i pracę w trybie awaryjnym. Czujnik podlega samodiagnozie a informacja o źle działającym czujniku jest odnotowywana w pamięci diagnostycznej (w sterowniku).
Niestety w ABF-ie czujnik podciśnienia znajduje się wewnątrz sterownika silnika (jakaś Motorolla na 120kP).
Rozumiem ale w tym paściu map sensor jest wciśnięty bezpośrednio w kolektor a nie zasilany wężykiem . I Nie ma takiej siły żeby wężykim waku z reduktora napompować kolektor dolotowy w ułamku sekundy. Można to sprawdzić, po prostu odepnij podciśnienie z kolektora i zduś silnik jak nie wywali błędu to masz winnego. Tak też sprawdzę tylko czy wtedy na...
Sprawdź, co masz jeszcze na bezpieczniku od sterownika, może ktoś podłączył dodatkowy odbiornik np. radioodbiornik. Czytałem gdzieś, że sterownik sinika zalany był olejem, poprzez przewód podciśnienia. Jeśli trafnie wytypowałeś "złodzieja" prądu, czyli sterownik silnika, to sprawdź, czy nie jest też zalewany wodą opadową i otwórz go. W przypadku, gdy...
W przypadku Pb manetka i wiązka to nie wszystko potrzebne masa innych części pompka podciśnienia,gruszka, czujniki, sterownik itd. Tylko TDi miały łatwo bo część sterowania była wbudowana w ECU dlatego tam łatwo to zainstalować .
sterownik pompy podciśnienia podciśnienia mercedes megane podciśnienia
klimatyzacja samochód usterka blokada mastercook dekoder cyfrowy telewizji kablowej
dekoder hd3000 zmywarka wirpool
Lokalizacja czujnika wału korbowego w VW LT 28 Jak wprowadzić znak plus na Gigaset E290?