Niestety tych pomp/sterowników już nie można...
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
A wiesz jak to sprawdzić czy to pompa czy sterownik?
Problem rozwiązany. Sterownik pompy wspomagania znajduje się w pompie. Jeżeli po odpaleniu pompa pracuje, widać to w wartościach rzeczywistych po obrotach pompy. To oznacza, że pompa działa, niezależnie od tego, czy czujnik kąta skrętu jest podpięty, czy nie. Natomiast jeżeli jest błąd czujnika i pompa nie pracuje, to znaczy, że sterownik w pompie...
z tego co wiem padają te pompy
Witam panowie czy posiada z was ktoś może kodowanie sterownika ABS nr pompy 6r0907379at Skoda Fabia 2013 rok 1.6tdi
Sprawdzenie wiązki to godzina roboty ale ja obstawiam sterownik pompy a tego sam nie sprawdzisz.
Jak zwykle po co coś sprawdzić jak lepiej wymieniać. Pierwsze pytanie co było nie tak z poprzednim sterownikiem? Skoro teoretycznie poprzez wymianę naprawiłeś to dlaczego nie odpalił normalnie? Co to za pomysły z odłączeniem pompy, wyjaśnisz czemu to miało służyć? Po wymianie sterownika dalej nie ma zasilania na pompę?
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
Nie na samym sterowniku ABS/ESP który jest zintegrowany z pompą ABS.
Jeżeli innego producenta to wymiana z czujnikiem skrętu i też działa odrazu. Kontroler ,sterownik masz wewnętrz zespołu pompy.
Podaj nr sterowników.
Prawdopodobnie (najczęściej) woda wewnątrz obudowy pompy w okolicy płytki ze sterownikiem. Czasami po rozebraniu daje się to uratować, ale najczęściej wymiana całej pompy.
Wszystko mam. Proszę mi podpowiadać krok po kroku, to może uda mi zdiagnozować to uszkodzenie. Dzisiaj będę sprawdzał powyższe zalecenia. Zauważyłem, że na liczniku kilometrów są zniekształcone litery, cyfry tylko są takie, przecinki dłuższe. Nie wiem, czy w moim samochodzie jest immobilizer? Z warsztatu nie oddano zięciowi starego sterownika. Nie wiem,...
czy brak komunikacji z pompa oznacza zawsze uszkodzenie elektrycznego sterownika pompy? czy nie koniecznie?
Na screenie jest kodowanie sterownika 6C0-907-379-R, czyli pompy ABS.
Pompa ma te same numry co stara ? Z jakiego powodu ja wymieniles ? Sterownik ma bledy ? Jakie ?
Pompa wymieniona wspomaganie jest jak trzeba. Sekcja zwłok starej pompy wykazała upalone dwa tranzystory. Sterownik przyda się jeszcze i ten uszkodzony moze w wolnej chwili postawię go na nogi.
Przewód 15 to +12volt po stacyjce, a gdy jest słaby akumulator to sterownik nie pozwoli uruchomić silnika pompy.
mechanik powiedział że nie ma łączności z pompą Co z błędami pozostałych sterowników ? Podjedź na solidną diagnozę .
Błąd pompy hydroagregatu V60?
Masz problem z diagnozą pompy czy wszystkiego w aucie? Możesz odłączyć wtyczkę z pompy wspomagania (najlepiej wszystkie) i zobaczyć czy komunikacja powróci. Tam chyba cała diagnoza idzie przez sterownik centralnej elektroniki. CAN z pompy z tego co pamiętam idzie właśnie do sterownika centralnej elektroniki.
faktycznie często problemem jest uszkodzona płytka sterownika na skutek przedostania się płynu z pompy lub elektrokorozji. Miałem również kilka takich przypadków gdzie cała wina leżała po stronie zatartego łożyska...
Zacznij od sprawdzenia zasilania pompy. Na grubych przewodach stałe 12 V oraz jeden przewód tam jest na którym powinno być 12V po odpaleniu i 2 przewody Can i jeszcze po prawej chyba wtyczka do czujnika skrętu. Jeżeli zasilanie jest to pompa do wymiany.
A sterownik silnika nie pływa w środku we wodzie.
Wiązka odizolowana , skrętka wygląda na całą. Przy sterowniku wspomagania nie miałbym potencjału na canie około 2,5v gdyby była przerwana.
Witam Szanownych Kolegów! Posiadam u siebie do zrobienia fabie, zajmuje się blacharką . Pojawił sie dość nagle problem ze wspomaganiem. Świeci się ikonka od wspomagania. Wspomaganie o dziwo działa, interfejsy pokazują błąd komunikacji ze sterownikiem. Stawiam na 100% na wiązkę. Może ktoś z szanownych Kolegów podpowie gdzie najczęściej wiązka umiera...
Witam wszystkich, Jestem posiadaczką Skody Fabii 1.4 rocznik 2003. Benzyna. Autko na moje potrzeby jest bardzo fajne, ale niestety mam kłopot. Czasem auto dość mocno szarpnie w trakcie jazdy, spadają obroty do zera. Gdy odpalę ponownie auto, problem znika. Lub na postoju, gdy wrzucę na luz, auto trochę popyka i samoistnie gaśnie. Co dziwne, problem...
Do pompy, elektrohydraulicznego wspomagania Skody Fabii, zalecany jest płyn PENTOSIN CHF 11S, lub PENTOSIN CHF 202. Może również być użyty inny płyn spełniający normę: VW TL 52519-B, G004000M2 / G 004 000 M2. Kolor płynu: zielony. Nie wolno mieszać płynów zielonego i czerwonego, bo może to doprowadzić do uszkodzenia pompy. Po wymianie pompy trzeba ją...
na 100% uwalony sterownik lpg autronic
Test lampki działa?może żarówka spalona. Musisz na komputerze odczytać kody błędów i spróbować skasować. Jeżeli nie pomoże to podaj jaki błąd wywaliło. Często tam się psują sterowniki pompy el. a są razem z pompą.
Jak to pika i co da czyszczenie kostki? Są w odczycie jakieś błędy w sterowniku?
bez fotek trudno się jednoznacznie wypowiedzieć , przypuszczam, że przekaźnik służy do wyłączania pompy paliwa po przełączeniu na gaz. Interfejs należy do bardzo popularnych i obsługuje wszystki klony AEB( bo to taki faktycznie masz sterownik) czyli zavoli ale i omvl , romano itd orac wiele innych sterowników. Interfejs bez trudu znajdziesz na allegro....
Witam szanowne grono elektroniczno-motoryzacyjne,naprawiam w fabii pompę wspomagania firmy KOYO no i standardowo wlazła do niej woda.Spowodowało to strawienie dwóch rezystorów oznaczonych R1 oraz R2 do takiego stopnia,że nie można odczytać napisów oraz zmierzyć wartości rezystancji.Jeśli którykolwiek z was ma płytkę sterownika z takiej pompy i mógłby...
To sprawa się rozjaśniła. W pierwszym poście napisałeś to tak jakby z pompą była diagnoza cały czas. Z tego powodu napisałem że jest to dziwne bo gdyby siadł CAN GATEWAY lub pompa to nie powinno być diagnozy z którymś z tych sterowników. Jaki jest rocznik tej Fabii? Tam są 3 wtyczki jak napisałeś: - zasilanie pompy (2 przewody) - czujnik (3 lub 4 w...
Miałem chwile wolnego czasu i popracowałem nad programem. Łącząc się ze "wskaźnikami" wygrzebałem coś takiego "1309- ----------Zatrzymanie pompy. Brak sygnału. Uszkodzony Sterownik J500" opis tego to już dopisany przez translator.
Pojawienie się kontrolki na desce oznacza zapisanie błędu w sterowniku pompy. Można dalej na pałę wymieniać, np. czujnik skrętu tylko po co jak można odczytać zapisane błędy i być przez to bliżej usunięcia usterki.
Układ kierowniczy też został "pacnięty" należy usunąć występujący błąd sterownik otrzymuje złe sygnały.
Sterownik jest w pompie,ale jest możliwość ingerencji tak manualnej jak i programowej VAG
Przeważnie pada czujnik kąta skrętu i nie podbija obrotów pompy. Objaw przy wolnym kręceniu chodzi lekko ale szybsze kręcenie jest z oporem. W blokach pomiarowych wspomagania ładnie widać obroty pompy jak mimo ruchów kierownicą stoją na 1300 RPM to problem z czujnikiem kąta, przewodami albo w samum sterowniku pompy zrobiło się zielono. Przewody często...
Sterownik w skodzie jest w pompie i często pada jak podmieniłeś skasuj błąd i będzie OK :-)
możliwe że komputer by zablokował po wystrzale poduszek ? Niemożliwe A jednak możliwe . W tej fabianie po wystrzeleniu jaśków w sterowniku pompy wspomagania zapisuje się błąd 01656 - Crash signal co skutkuje wyłączeniem pompy . To jest opisane w serwisówce a i sam osobiście to przerabiałem na takiej swojej fabii
Miałem podobny, dość ciekawy przypadek. Zapaliła się kontrolka poduszek, a po podłączeniu vaga i skasowaniu poduszek przestało działać wspomaganie. Już nie odpaliło. Kompletny brak komunikacji ze sterownikiem pompy. Przyczyną okazał się czujnik skrętu.
jeśli nie ma iskry to pompy może nie załączać. a immo jest dobre?
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Sterownik elektroniki nadwozia to nie sensor airbag ,masz schemat masz wszystko
Skoda Fabia 1.9 TDI, sporadycznie zapala się ABS/ASR. Błędy: czujnik lewy tylny; sterownik silnika; Czy przy uszkodzonej pompie ABS-u usterka będzie sporadyczna czy permanentna ? Po skasowaniu błędów usterka pojawia się po jakimś czasie np. tydzień jazdy samochodem.
Mechanik podłączył pod komputer i stwierdził uszkodzenie sterownika pompy -pompa do wymiany. Wykluczam napięcie bo mam 14.2v a akulator ma 5 miesięcy. Jak sprawdzić czy tranzystorki są właściwie sterowane?
powoli,padl ci abs,pompa piszesz,wymieniles caly uklad czy tylko elektronike?,w diagnozie wyszlo modol abs uszkodzenie,swieca kontrolki?
Fotka tego małego: https://obrazki.elektroda.pl/7745505300_... Wpisałem w Google i pokazuje jako BOSCH Sterownik, czas żarzenia.
Problem jest taki że nie moge połączyć się do sterownika pompy. Nie ma płynu nie ma diagnozy :) Schemat w ręce i diagnoza postawiona w 5 minut.
Witam ASO Skody prowadzi akcje wymiany tych czujników .Czyli jeżeli oddasz stary otrzymasz nowy w cenie 250zł.Po wymianie tego czujnika należy za pomocą VAG skasować bezwzględnie błądy w sterowniku pompy to warunek aby wspomaganie działało poprawnie. Pozdrawiam
Problemem jest dawka startowa, tj za mała aby odpalić ciepły silnik. Rozwiązania są 3: - remont pompy wtryskowej - aktualizacja software sterownika silnika lub jak kto woli chiptuning - przeróbka sterowania świec żarowych, grzeją dłużej na ciepłym pozdrawiam
Marko121 Miałeś rację - kupiłem na szrocie używaną TRW (nawet nie posiadała żadnych oznaczeń) zapłaciłem za nią 700 zł dogadując się, że jakby co to wymienią mi na inną. Podpiąłem trzy kostki i odrazu nawet bez oleju kontrolka wspomagania zgasła a po odpaleniu silnika pompa ruszyła. Tak, że zalałem olejem i wszystko śmiga bez podłączania do kompa. Niektórzy...
Witam szanowne forum. Pacjent to Skoda Fabia 99 rok 1,4 MPI. Podczas jazdy zapaliła się kontrolka EPC oraz kontrolka wspomagania auto zgasło. Dziś rano przekręcam kluczyk słychać cykanie przekaźnika. Przekaźnik 410 pompy paliwa. Nie mogę połączyć się VCDS-em z silnikiem. Próbowałem przy samym ECU i nic. Sprawdziłem wiązkę przewodów. Przewody od przekaźnika...
Pompa to znaczy sama elektronika została właśnie wymieniona u jakiegoś mechanika i wszystko dobrze założone...
1309 to uszkodzenie sterownika pompy.W jaki sposób masz taki błąd nie mogąc się połączyć z pompą?Nie podałeś rodzaju pompy Koyo,czy TRW?Łączyłeś się poprzez wskaźniki?Zasilania pompy nie sprawdza się miernikiem,tylko sztucznym obciążeniem;np paroma halogenami.
Jeżeli nie możesz połączyć się ze wspomaganiem, a pompa jest sprawna, to proponuję sprawdzić wiązkę przewodów nad lewą podłużnicą. Jeżeli nie dociera sygnał do sterownika w pompie, to nie ma szans na uruchomienie. Po "udrożnieniu" wiązki i skasowaniu błędów vagiem, pompa u mnie odpaliła.
Silnika pompy nie słychać.Czy mogę rozebrać tą pompę bez ryzyka :). W sumie i tak nie działa, ale nie chciałbym jej spieprzyć do końca. Rok tej Fabi - 2001 a vin bede musiał sprawdzić Dzięki za zainteresowanie. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak zdjagnozować Vag'iem czy Vag-com'em sterownik wspomagania w tej Fabi ??? W silnik wchodzę bez problemu, poduchy,zegary.......
Nie zrozumiałem, myślałem że auto stoi. W takim razie szukaj problemu z zasilaniem. Wymień przekaźnik od zasilania sterownika. Zrobiłem tak w Passacie B5 i kłopot z zapalaniem ustąpił. Brak zasilania nie generuje błędu, a pompa paliwa nie psuje się tak, że raz działa dobrze, a raz w ogóle nie rusza.
Witam. Może ktoś mial podobny przypadek ? W fabii 2001 rok z silnikiem 1.4 benzyna nie zapala silnik. Ewidentnie pokazuje na sterownik silnika. brak komunikacji ze sterownikiem , pompa paliwa się nie odzywa. brak iskry. i kontrolka EPC nie świeci, natomiast zasilanie na sterowniku jest i masy również są. Kontrolka immo gaśnie a po za tym żadnych zabezpieczeń...
Witam ponownie! Przepraszam za długą przerwę. nie mogłem pojechać na działkę wcześniej. Zrobiłem próbę wtrysków. Diody migają na wszystkich cylindrach w takt obrotów wału. Po ośmiu sekundach następuje odcięcie zasilania przez przekaźnik . Przekaźnik odcina też zasilanie pompy paliwa i dwa inne obwody. To potwierdza działanie immo. Iskra jest cały czas...
pompa ma 42 piny w tym podwójny rząd 16 razy 2 i kolejny trzeci rzad 2 szeroke piny 4 średnie i 4 takie małe jak te 16 . sterownik Bosh
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wydaje mi się, że to jednak dość istotnie inny problem. Ja nie chcę odcinać ładowania (przed przeładowaniem) tylko zapobiec nadmiernemu rozładowaniu wyłączając odbiorniki, które nie są wymagane do rozruchu silnika. Nie wiem, czy się dobrze orientuje, ale wydaje mi się, że by auto mogło zapalić...
Witam mam problem z czujnikiem kąta skrętu w fabii 2 2012r 1.2 Błędy jakie mam to 00778 czujnik kąta skrętu brak komunikacji. Auto jest po wypadku i w sterowniku jest informacja o zderzeniu czołowym. Czujnik nie pokazuje żadnych parametrów. Podmieniłem czujnik kąta skrętu i dalej bez zmian. W ABS mam błędy od czujników prędkości przednich kół (przerwany...
Witam Problem ze Skoda Fabią II 2010 rok silnik 1,6 benzin W silniku niekasowalne błędy U0121 Can ;komunikacja ABS Abs brak możliwości diagnostyki Sprawdzone zasilania ,masy ,plus po stacyjce oraz Cany do sterownika Silnika ABS -oraz wszystkie bezpieczniki i wiązka! Może macie jakieś sugestie lub pomysły??? Z góry dziękuje za pomoc. Acha jeszcze -podmienione...
no niestety nie mam spraya do zamrażania ale zrobię inny patent: wsadze go do zamrażalki na kilkanaście min żeby się wychłodził i to nawet jeszcze dziś bo do tej pory nie miałem czasu przybrac sie do tego auta Dodano po 54 schłodzenie sterownika nic nie zmienilo. Jak podłączyłem to silnik załapał na chwile i zgasł po czym nie da sie uruchomic. Nie łapie...
Zaden przekaźnik w sterowniku nie siedzi,jest w dwu miejscach-albo nad kolanami kierowcy,albo w komorze silnika.Nie opowiadaj bzdur o tym że komp ci wykryje awarie pompy i zaswieci lampkę awarii.. Dokładnie, w fabii skrzynka z przekaznikami jest z lewej strony kolumny kierownicy. Na tym rysunku to przekaźnik nr 15.
Dziękuję za wyjaśnienie. Domyślam się że pompa posiada jakiś sterownik który reagując na sygnały z czujnika zwiększa lub zmniejsza obroty. Czy oprócz zasilania sterownika i pompy występują też połączenia z szyną CAN BUS? Czy takie połączenie jest konieczne, a jeżeli tak czy trzeba konfigurować komputer, rejestrować urządzenie czy dogrywać jakieś specjalne...
Witam po dłuższej przerwie.Sprawa poszła niestety w kierunku montażu zestawu startowego.Auto dostało nowe nazwisko,chociaż sam nie jestem z tego zadowolony.Ale co zrobić jak czas goni a możliwości sprzętowe się skończyły.Próbowałem dopisać nowy licznik xtoolem ale przy odczycie danych immo z licznika używanego wyrzucał mi błąd odczytu i bałem się iść...
Witam, robię swap w Skoda fabia 2005r z 1,9TDI ASZ na 1,8T 2002r, Elektrykę ogarnąłem już na tym poziomie że wszystko prawie działa, poza ABS. Błędów w sterowniku silnika nie ma, jedynie w ABS, opisze jak wygląda sprawa. Odpalam auto, świeci się ABS i trakcja, przycisk ASR nie reaguje, trakcja nie gaśnie. Wchodzę w vagcom, kasuję błędy i gaśnie abs...
gdy nim delikatnie poruszać,czasami wystarczy dotknąć, to działa. Czy przekaźnik jest do wymiany? Oczywiście, że do wymiany. Nowy kosztuje kilkanaście - kilkadziesiąt zł i jeżeli nie zadziała, to masz pewność, że to nie przekaźnik.... tylko np rozgięte piny w gnieździe przekaźnika, skorodowana wiązka przewodów w okolicy akumulatora, zalany wodą sterownik...
wiązkę sprawdziłem sucha prąd jest na wtyczce zasilającej do pompy wtyki osuszone sprawdzone, dlaczego komputer się nie łączy ze wspomaganiem widocznie to będzie pompa bo chyba tam jest sterownik odpowiedzialny za połączenie ze wspomaganiem, spróbuje odłączyć jutro wtyczkę od czujnika skrętu ktoś tak robił czytałem na forum i pompa działała na niskich...
Dzień dobry, Mój problem wygląda następująco: W samochodzie Skoda Fabia mk1 2004 , w tym samym momencie wysiadło wspomaganie (pompa KOYO) i ładowanie. Alternator został naprawiony (regulator napięcia). Jeśli chodzi o wspomaganie to została wymieniona pompa na regenerowaną oraz założony nowy czujnik skrętu. Pompa wspomagania kręci się. Błędy zostały...
Co do projektu. Wody duzo idzie. Mniej wiecej tyle co paliwa przy maks odkreconym zaworku. Wydaje mi sie ze lepsze bedzie rozpylanie zwyklej wody z powodu tego ze sama woda odparowywujac bedzie ochladzac mieszanke i gwaltownie sie rozszerzac. O ile zrobienie takiego ukladu to nie problem. Pompa do wody, regulator cisnienia i wtryskiwacze od benzyniaka...
Pewnie padł czujnik kąta skrętu (albo kabelki od niego). Wtedy sterownik nie widzi jak szybko kręcisz kierownicą i nie podnosi obrotów elektrycznej pompy wspomagania. Jak wolno kręcąc kierownica jest ok a przy szybkich ruchach stawia opór to masz ten problem. Najlepiej podłączyć pod VAG/VCDS i sprawdzić błędy ewentualnie odczyty modułu wspomagania....
Bo przesiedziałem nad nią tydzień i prawie schemat narysowałem .Sprawdziłem co tylko mogłem ale 100% pewności że dokładnie wszystko sprawdziłem nie mam -stąd ten post . Myślę (może się mylę...) że pompa po usterce wpisała sobie na stałe do pamięci info o błędzie, którego normalnie nie da się skasować, żeby się o tym przekonać zadałem te właśnie pytania....
Witam, wielkie podziękowania dla GSH82 za szybką odpowiedź. Dzisiaj żona znowu miała problemy z samochodem - te same objawy migające kontrolki hamulca ręcznego, abs'u, trzykrotny sygnał dźwiękowy i w konsekwencji zapalona kontrolka kierownicy i brak wspomagania (ponowny rozruch silnika na chwilę eliminował awarię), co ciekawe wczoraj był spokój. Gdy...
Nie potrzeba zdejmować nadkola aby sprawdzić zasilanie/sterownie pompy. Gdy na nią spojrzysz od strony halogenu to pierwsza wtyczka z prawej to połączenie z czujnikiem skrętu w maglownicy. Wtyczka środkowa i z lewej to zasilanie i połączenie ze sterownikiem. Dostrzegłem wiązkę która biegnie z góry od okolic modułu elektronicznego przy przedniej szybie...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Witam,potrzebuje pomocy w adaptacji sterownika silnika.Po sczytaniu błędów VAG-iem wysypało się immo. Zawiozłem licznik i ecu do fachowca,wgrał nowe wsady i oznajmił,że po zamontowaniu będzie ok.Zamontowałem i okazało się,że....padło ecu,przekaznik pompy paliwa tyka 2-3/sek. i nie ma komunikacji ze sterownikiem silnika (od tamtej pory fachowiec nie...
Obwód zasilania pompy paliwa możesz bezpiecznie obciążyć dodatkowym obciążeniem, żarówka 3-5W . Podłączona przy wtyku pompy, pokaże czy trafiłeś z podejrzeniami. Jednak dobrze by było odpytać sterownik o błędy i podpatrzeć czy nie ma anomalii w odczycie live.
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Najpierw do mobil6000 sprawdzę w piątek masy ,zasilanie sterownika i połączenia pomiędzy gniazdem diagnostycznym a sterownikiem silnika bo wtedy więcej czasu pewnie znajdę. Nie wiem tylko czy podmiana sterownika jest prostą czynnością bo nie robiłem tego jeszcze nigdy.Tzn. nie chodzi mi o fizyczną podmianę bo to 20 minut roboty ale o ewentualne zaprogramowanie...
Nie podałeś z którego roku jest Twoja Fabia?Dobrze by było lo gdybyś przed naprawą poprosił o tekst wydruku błędów z układu sterowników wspomagania.Pompę wspomagania przy maksymalnym skręcie słychać w prawie każdym aucie przy zimnym silniku.Jesli wymiana pompy nie przyniosła spodziewanego przez Ciebie efektu to przyczyną mrugania swiateł jest -słaby...
Ja kupiłem moją Fabię 1.4 MPI z 2006 r podanie jak Tkoczu89 z rozbitym przodem a konkretnie lewą stroną. W pompie został uszkodzony zbiornik (reszta cała), który zakupiłem i uzupełniłem płynem i wstawiłem do auta. Pompa firmy SMI-Koyo. Przez pierwszy miesiąc pompa chodziła dość lekko, po drugim ciężej. Zaznaczam, że kontrolka się nie paliła, nie było...
Sam tego nie zrobisz. Choć byś nie wiem jak chciał. To samo słyszałem, kiedy robiłem immo w pierwszym sterowniku. Obserwatorom stawały włosy dęba widząc jak pakuje się z lutownicą, żeby wylutować pamięć, obrobić wsad i z powrotem to wlutować. A jednak działało. Więc skoro sam się boisz robić coś więcej daj szansę innym. Może raz to zepsuje, ale drugi...
jeżeli miałeś proble ze wspomaganiem to odłącz pompe wspomagania i spróbuj sie połączyć u mnie spaliła sie pompa wspomagania i był ten sam problem a jeżeli zapala sie epc to sprawdż czujnik przy pedale chamulca bo bardzo częstosiadają i jest duży pobór prądu też może się nie łączyć to jest cholernie czułe na obciążenia
Tak tylko się łączy z Klimatyzacją, Centralny Zespół Elektroniczny,CAN Gateway,Moduł komfortu,Asyst.parkowania. Zwarcie poszło koło bezpieczników akumulator kluczem musiałem dotknąć chyba klemy + czy jakoś tak był huk iskra. https://obrazki.elektroda.pl/3892299800_... Zdjęcie koło tych bezpieczników blaszkowych to było . To mam szukać...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem do odpalenia potrzebne jest ciśnienie 1,5-2 bary ,inaczej nie napełni pompo-wtrysków prawidłowo plus czy czasem nie schodzi z niej paliwo do filtra. Dwa przegląd temperatur jakie widzi sterownik silnika (paliwa oraz silnika) oraz czy widzi obroty z wału podczas kręcenia silnikiem.
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Witajce dobrzy ludzie. Mam problem niesamowity ze wspomaganiem w fabii . Jakie są objawy proste przygasaja wszystkie światła . doszedłem do tego że pompa wspomagania ( elektryczna) dostaje wtedy tak jakby podwójnych obrotów coś jakby dochodził do niej wiekszy prąd. Jak ją odłączyłem od czujnika przy kolumnie to przestała wariować i światła nie przygasają...
witam. Swieca mi sie ciagle kontrolki abs i esp. Czy w takim przypadku do wymiany jest cala pompa abs czy wystarczy wymienic sterownik i czy to na pewno to a moze jeszcze jakas inna glupota? dodam ze bezpieczniki na aku sa w porzadku. w zalaczniku dolaczam zdjecie z VAG i kontrolek. z gory dzieki za pomoc. 716790 716791
miałem dokładnie to samo, co ty. w związku z jaśniejszym świeceniem świateł przy wyższych obrotach myślałem, że pada regulator napięcia i od tego zaczyna wariować wspomaganie. pan elektro-mechaniko-czarodziej stwierdził że do wymiany pompa wspomagania, sterownik i czujnik skrętu, razem jakieś 3,5k zł. Pojechałem więc do ASO - za 450 zl wymienili czujnik...
Witam.Męcze się już z pompa(TRW) tydzień.Raz działała raz nie.Błąd w sterowniku: 00566 - Steering Assistance Operation 27-00 - Implausible Signal00566 - Steering Assistance Operation 27-00 - Implausible Signal Przerobiłem wszystkie możliwe powody: wiązki,nowy czujnik skrętu itp. Rozebrałem pompę poraz drugi i po podłączeniu do auta (na sucho bez płynu)...
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika Marelli 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po...
Pompka jest OK bo jakzrobiłem n krótko to śmiga czyli kabelki są też OK bo pompka działa? a czy do spryskiwaczy reflektorów jest inna pompka bo właśnie reflektory spryskuje a szyb nie. Nie wiem jak w Octavi ale w fabii czasami zdarza się, że spada węzyk od pompki spryskiwacza (podobno zabezpieczenie przed przeciążeniem pompy jak zamarznie dysza). Sprawdź...
Albo wysusz sterownik :) Moim zdaniem wilgoc dużo problemu robi Owszem, jednak nie w tym aucie :D Ecu tutaj wisi sobie na ścianie grodziowej gdzie ma dość ciepło i sucho, są auta typu ibiza 2 fl gdzie sterownik umiejscowiony jest na podszybiu, często zdarza się, że kanały odprowadzające wodę z podszybia zapchane są przez liście i inny syf co skutkuje...
fabia sterownik pompy wspomagania fabia sterownik silnika fabia
kodowanie radio milion wierszy głośniki dolby atmos
nierównomierne ogrzewanie tulejek fiorino schemat elektryczny
Xiaomi, Segway, Motus – hulajnoga po naładowaniu rusza i wyświetla błąd przy starcie Kabel AV do nowego telewizora LG, Samsung, Sony – adaptery, konwertery, podłączenie