Są tam przekaźniki na 12 v
Proszę bardzo przekaźniki mają oznaczenie "V23086-C1001-A403".
cztero przewodowy czerpie masę do przełącznika wewnetrznego (który daje info do centralki zamknij otwórz )z kabli zasilających silniki siłowników - w poz spocz .jest tam zawsze masa (bywały tez takie z plusem ale rzadko i wtedy jest analogicznie) a piecio przew ma dodatkowy kabel najczęściej podł do masy.z którego sygnał idzie przez przeł w siłown.do...
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Witam, Masz najprawdopodobniej wypalone styki przekaźnika załączania kierunkowskazów. Musisz zlokalizować sterownik centralnego zamka i wymienić przekaźnik. Pozdrawiam.
Witam Ten ukad jest prosty,tylko do sterowania pompką, CO trzeba zamiast triaka zastosować tranzystor i przekaźnik.Pompkę podłanczasz wtedy do styków rozwiernych przekaźnika.
Potrzebujesz sterownik , który ma wyprowadzone wyjścia styków roboczych przekaźników. Jeżeli Twój sterownik ma dwa wyjścia sterujące impulsami "masy", to konieczne są dwa dodatkowe przekaźniki. Zamykasz podając masę przez styk NO a otwierasz przecinając przewód stykami NC.
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Witam, rozwiązałeś problem z tym nie otwierającym centralnym zamkiem.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Na czas podania impulsów zamknij/otwórz przewody sterowania muszą być odcięte od wkładki. Więc albo barbarzyńsko likwidujemy sterowanie z drzwi, albo tak jak w książkach piszą puszczamy przewody sterowania przez przekaźniki.
Uszkodzony przekaźnik lub przekaźniki w sterowniku centralnego zamka (moduł z bezpiecznikami).
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Przekaźnik i zasilacz 12V o odpowiedniej wydajności prądowej powinien załatwić sprawę.
podłączenie bezpośrednio pod siłowniki Tak, tylko w "spoczynku" na obu przewodach jest wystawiona masa. Podanie +12V ze sterownika wymaga na ten czas odcięcie (przekaźnikiem) przewodu od strony fabrycznej wtyczki.
Da się coś przy tym schrzanić ? Da się pomylić przewody na przekaźnikach i podać +12V przez przekaźnik na moduł BSI , który wystawia "masę" i zrobić poważne zwarcie wewnątrz BSI.
Czy domykanie szyb nie zatrzyma się mimo podawania stałej masy? Jeśli nie znajdziesz sterownika, który ma wszystkie potrzebne sygnały, to można dorobić sygnał domykania szyb na jakimś prostym układzie czasowym, który będziesz sterował z sygnału "zamknij" CZ. Da się to zrobić np na... przekaźniku opóźnionego wyłączania oświetlenia kabiny, np z poloneza...
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Brak diody i kondensatora na przekaźniku, potwierdzam tez brak poprawnie wykonanego zasilania - brak kondensatorów przy stabilizatorze
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
wejście stycznika30 i 85 podłącz do +12v ; wejście 86 do centralki gdzie po naciśnięciu pilota pojawia się -masa; 87 masz wyjście +12v które podłącz w instalację centralnego zamka... drugi stycznik podłącz identycznie trzeba było kupić sterownik uniwersalny tam nie trzeba dodatkowych kabli i styczników...
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
Przewód czrno zielony i czarno pomarańczowy to sterowanie masą, zamknij/otwórz. Podanie na te przewody impulsu masowego powinno skutkować zamknięciem/otwarciem auta. Piszesz, że sprawdziłeś, więc usterka jest w nowym sterowniku albo... źle podłączyłeś do masy przewody żółty i żółto-czarny. Jeśli i tu jest wszystko ok, to zobacz kontrolką czy dokładany...
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
Prawy, przedni słupek, schowana w jego wnętrzu. Co do przerobienia sterownika to wystarczy przekonfigurować przekaźniki wykonawcze za płycie sterownika radiowego (na nogi NO przekaźników podać masę bo obecnie jest stały plus)
Potrzebujesz przekaźnik 3SRM5, który załatwi sprawę. http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p332...
Sterownik który masz posiada sterowanie siłownikami.Opis masz i tam widać gdzie się wpiąć ze sterowaniem masą.Przerób na przekaźnikach wewnątrz na sterowanie masami i podłącz się wedle opisu który posiadasz,dla pewności skontroluj to żaróweczką.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Jest jeszcze inne wyjście, nie chciało mi się rozbebeszać drzwi więc otworzyłem sterownik i wlutowałem się bezpośrednio pod przekaźniki
Dokupić można,np. na stronie TME, ale najpierw warto sprawdzić, czy to one. Łatwiej byłoby to zrobić wyjmując je z płytki, ale w układzie też można. Podłącz sterownik do zasilania np. z akumulatora. Omomierzem albo testerem ciągłości (symbol diody na mierniku) sprawdzaj, czy przekaźniki przewodzą zgodnie ze schematem na ich obudowie, podczas klikania...
Witam ... Mam pytanko gdzie w tym aucie znajduje się sterownik (przekaźnik) centralnego zamka (oryginalny na podczerwień). Przestał nagle działać -ani na podczerwień ani z przycisku na konsoli. Jest to wersja bez immo.
W trójce TDS przekaźniki są przy sterowniku silnika. Potrafi się tam zebrać woda.
To ładny wynalazek kupiłeś. Biały-otwieranie, niebieski-zamykanie, wychodzące z drzwi kierowcy. Niestety bedziesz musiał kupić sterownik st-1000 lub podobny, albo kombinować na przekaźnikach
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
wystarczy zwykły sterownik uniwersalny centralnego zamka Prędzej radiolinia i przekaźnik.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
W modelu E11 z 1998r. całe sterowanie c.z. znajduje się z tyłu za bezpiecznikami, które są w kabinie schowane za kieszonką po lewej stronie kolumny kierowniczej. Jest to podłużny moduł, który łatwo zlokalizujesz jak naciśniesz pilota bo odezwie się przekaźnik. W Twoim autku powinien być w tym samym miejscu. :D
Zainteresuj się też przekaźnikiem centralnej elektryki silnika. Zwany też jako głównym przekaźnikiem sterownika.
Czy sterownik był wysłany z pilotem??? Problem może leżeć w przekaźnikach zamontowanych na płytce tego sterownika. Myślę że nie do końca dobrze ktoś sprawdził.
Jest sterowany plusem. Wystarczą dwa przekaźniki i wszystko chodzi. Najlepiej ściągnij tapicerkę z któryś przednich drzwi. siłownik jest przymocowany do mechanizmu, do niego przychodzi wtyczka z czterema przewodami znajdź masę (czarny lub brązowy prawdopodobnie) po przekątnej masz stałego plusa podanie plusa naprzemiennie na pozostałe dwa kable powoduje...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Często stosuje w instalacjach grzewczych elektrozawory 3-przewodowe (COMM. /OPEN/CLOSE)z wyłacznikami krańcowymi w środku i w tym przypadku Twój sterownik z wyjściem na triakach na nic sie nie zda... Najlepsze do tego celu sa przekaźniki z wyprowadzonymi bezpotencjałowymi zaciskami NC, NO,C. Śmiało można zastosować popularne tanie przekaźniki (stosowane...
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
Witam nurtuje mnie takie zagadnienie więc pytam Chodzi o sterowanie sterownikiem centralnego zamka bezpośrednio silnika prądu stałego chciał bym sterować obrotami lewo prawo droga radiowa czy potrzebny jest układ sterowania obrotami oparty na przekaźnikach dodatkowo wpięty do wyjść sterownika czy mogę silnik bezpośrednio podłączyć pod centralny wiem...
zamontowalem sobie ostatnio sterownik do pilota centralnego zamka gdyz mialem tylko z kluczyka, antenke od steronika wypuscilem na tapicerke pod szybe, sterownik ma dziwne zagrania, dziala dobrze, i po dluzszym postoju przestaje dzialac, trzeba kilka razy ponaciskac zeby otworzyc lub zamknac, co moze byc przyczyna? sterownik jak mowil sprzedajacy jest...
Witam mam pytanie, jaki przekaźnik można zastosować za Siemensa - V23072-C1056-X101 i który przekaźnik w sterowniku centralnego zamka odpowiada za otwieranie ?
Niewiecie gdzie sie znajduje sterownik(przekaźnik) z centralnego zamka??MITSUBISHI PAJERO 94 r 2.5 TD
Czy przewody od tego czujnika idą do tego zdemonowanego sterownika? Bo to wygląda tylko jak sterownik centralnego, nie alarm, ale chińczycy mogli wymyśleć wszystko. Wrzuć jeszcze zdjęcie wtyczki z przewodami. Dwa przekaźniki są od sterowania zamkiem, jeden, pewnie ten koło tych diod będzie od sterowania kierunkoskazami, zostaje jeden przekaźnik.
Tak, istnieje. Przykładowo termostaty do centralnego ogrzewania. Bezprzewodowy czujnik temperatury umieszczony gdzieś w budynku wysyła informację do sterownika o temperaturze a ten reguluje poprzez załączanie przepustnicy czy innego zaworu.
Bzdury waść pleciesz. Jeśli któryś przekaźnik by się sklejał, to nie zasilanie cewki, a styki i pozostawała by załączona jakaś funkcja. A ponieważ przekaźnik załącza obwody, gdzie płynie znaczny prąd, to na pewno nie miałbyś poboru rzędu 0.1A, a dużo większy przy tym niepotrzebnie coś by działało.
Witam potrzebuje lokalizacji sterownika centralnego zamka bravo 2 po 2006 roku Dodano po 4 Opanowane do zamknięcia
Oto opis podłączenia alarmu do Forda Fiesty od '96. Do podłączenia centralnego zamka trzeba użyć dodatkowego sterownika c.z. lub zmienić sygnał masowy sterowania c.z. za pomocą 2 przekaźników na (+).
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
taki przekaźnik który po impulsie z sterownika centralnego zamka załączny mi przekaźnik i będzie cały czas włączony aż nie odetnie się masy. W jaki sposób chcesz odcinać tą masę ? Moim zdaniem chodzi Ci o przekaźnik Bistabilny, pierwszy impuls załącza go, drugi natomiast wyłącza go.
Witam bezpieczniki wystarczą one są na żaróweczki kierunków przekażnik pobiera mało moc a przewód który podłancza do klaksonu z przekaznika to jest masa podawana z przekaznika wiec nie podłoncz na 12 v czasem bo klaksony są sterowane masą .Mocą pobieraną przez ten układ się nie martw się pobiera tylko przekażnik .I będzie działać montuje alarmy i centralne...
Fachowiec poszedł na łatwiznę i podpiął przekaźnik z odcięciem zapłonu do centralki lub sterownika centralnego zamka.Powinieneś prześledzić gdzie jest ten przekażnik i odłączyć go.Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.
O ile pamiętam, musisz znaleść sterownik (taka kostka jak przekaźnik, tylko ciut wyższa) i tam jest jeden wolny pin do otwierania. Ta kostka była chyba żółta, ale to była noc i nie widziałem dokładnie.
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
Z bezpiecznikami chyba nie ma co przesadzać. Ale jak się bardzo upierasz to możesz dać. Jeden przekaźnik jest od kierunkowskazów. Jeden od zamykania. Jeden od otwierania. Jeden od bagażnika. Przewód od kierunkowskazów masz jeden i sygnał ten należy rozdzielić diodami na dwie strony.
Dołożyłem uniwersalny sterownik centralnego zamka modemix, podłączony według instrukcji. Jak kluczyk jest w stacyjce to wszystko działa, jak wyjęty to tylko zamyka, jak wyciągam bezpiecznik od centralnego fabrycznego to słychać przekaźniki nowego i żadnej reakcji. Chyba musi być coś odłączone od oryginalnego sterownika aby otwieranie było.
Tu masz sterownik, potrzebny będzie dodatkowy przekaźnik bo ten na płytce nie ma wyprowadzonych wszystkich styków. Szukaj na alledrogo wpisując Kontroler regulator ładowania XY-L10A ten za 40zł
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Brakuje Ci masy z przekaźników. Zlutuj ścieżkę zaznaczoną na zdjęciu - masz w tym miejscu przerwę. Ja ją widzę a Ty tego nie widziałeś? http://obrazki.elektroda.pl/4845195500_1... Zdejmij zworkę z bezpiecznika którą zrobiłeś.
Dla wszelkiego spokoju kup najprostszy uniwersalny sterownik zamka centralnego np.ST-11 i masz problem z głowy( pozwala na wyzwalanie stanem, impulsem zrówno dodatnim jak i ujemnym) A jeśli nie to dołóż po jednym BC 639/640 na każde wyjście z centralki, diody gaszące do cewek i też będzie OK.
Podstawowy błąd i to karygodny to używanie żyły szarej jako N! Natychmiast to popraw, N ma być niebieski i koniec. Bez dodatkowych elementów typu przekaźniki bądź sterowniki rolet nie zrobisz tego. Musisz kupić sterowniki rolet z obsługą sterowania centralnego bądź po dwa przekaźniki z cewka 230V na każdą roletę.
kolejny sposób to najtańsze zdalne kodowane sterowanie i własnej konstrukcji sterownik centralnego zamka na dwóch przekaźnikach zwierno-rozwiernych.
Faktycznie najszybszą metodą jest podpięcie się bezpośrednio pod przekaźnik w module.
A może jakiś schemacik takiego prostego sterownika?
Na przekaźniku na pinie 3 powinno być 12v jest to napięcie po stacyjce podawane z elektroniki centralnej . Sterownik steruje przekaźnikiem masą a 12 v powinno być cały czas .
Najczęściej w wypadku sterowania masą, wyjścia domykania i dodatkowego kanału wychodzą bezpośrednio z układu ULN2003 a czasami pojedynczych tranzystorów. Obciążenie maksymalne takich wyjść to 500mA. Nie polecam sprawdzania ich żarówkami o większej mocy niż 2W. Na schemacie sterownika jest napisane, że wyjścia są sterowane masą. Do sterowania siłownika...
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
...bo jest częścią sterownika centralnego zamka, którego "wnętrzności" nie są uwzględnione na schemacie. Moja wskazówka - weź przekaźnik ze stykiem przełączanym (n.c i n.o.) i użyj głowy.
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Pilot fabryczny czy jakiś dokładany? Z opisu wnioskuję, że pilot jest od alarmu albo sterownika zamka centralnego. Zajrzyj pod deskę i zobacz, czy widać osobną centralkę, w której słychać ten przekaźnik.
Witam Panowie Zainstalowałem w swoim Sprinterze Uniwersalny Sterownik Centralnego Zamka z uwagi na to iż oryginalny kluczyk po prostu przestał działać lub łapie jak chce. Potrzebuję podpowiedzi bądź schematu w którym miejscu wpiąć się z kierunkami dla otwarcia/zamknięcia. Przy zamykaniu/otwieraniu za pomocą oryginalnego kluczyka wysterowywało sygnał...
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Nie bardzo. Mitygacją jest odczekanie 3 minut około od kliknięcia klawisza centralnego, to wystarcza na "wygaśnięcie" działania przekaźników we wszystkich srw.
Podpowiedź: TOP 27 - mini sterownik składający się z dwóch przekaźników. A do tego teoria działania sterowników uniwersalnych zamków centralnych. Żebyś nie szukał: http://www.amt-alarmy.pl/download/zamki_...
Ja wykonuję prosty układzik na dwóch przekaźnikach - schemacik w załączeniu. Zaznaczam, że nie pamiętam czy plus załącza, czy masa. W przypadku odwrotnego działania należy zamienić przewody idące od alarmu. Ważne aby nie pomylić podłączenia do drzwi z podłączeniem do fabrycznego sterownika - można uszkodzić przełącznik w drzwiach.
Masz tu [url=http://www.zamel.pl/pl,68,381,stero... rolet srm-10 produkcji Zamel - klasyczne rozwiązanie (230V), na aparacie modułowym na szynę TS35. Pobierz i przestudiuj instrukcję tego sterownika, a powinno się wszystko rozjaśnić. Masz tam sposób podłączenia, schemat blokowy sterownika, ideę sterowania lokalnego i centralnego,...
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Jak masz domykanie szyb to czas 3 sekundy bedzie ci otwieral okna. Ile czasu trzyma przekaźnik po wcisnieciu pilota? Lutujesz biały z bialoczarnym i podajesz na nich plus. Do żółty lutujesz z czerwono niebieskim z pompy a żółto czarny z czerwono zielonym z pompy. Te pola J1 i J2 to J2 powinno być zmostkowane. Od drugiej strony płytki nie masz czasem...
Przestał mi działać alarm logic can Jak to jest dokładnie model alarmu ? To oznaczenie sugeruje np. popularny kiedyś alarm Logic LC4 CAN, który steruje centralnym zamkiem na pinach: - zamykanie - pin 18 (zielony) - otwieranie - pin 19 (pomarańczowo/biały) - zasilanie +12V - pin 14 (czerwony) - masa - pin 2 (czarny) Powyższy pinout dotyczy tylko i wyłącznie...
Zero reakcji centralnego zamka na kluczyk / pilot W kolejnych postach zupełnie inaczej opisujesz problem! Chodziło mi o otwieranie i zamykanie drzwi. Pilot działa bo po naciśnięciu słychać przekaźnik, który cyka w centralce CENTRALNEGO ZAMKA a nie sterownika.
dokłanie z prawej strony poniżej nóg pasażera za plastikową osłoną jest sterownik silnika a poniżej sterownik centralnego zamka
Tranzystory lub układ uln2803 można zastosować do sterowania przekaźnikiem z mikrokontrolera.
diodę mogę wlutować obojętnie którą stroną tak? NIE - po pierwsze dwie diody - po drugie , połączone anodami do wyjścia sterującego centrali (brązowy) a ich katody do przewodów L i P strony kierunkowskazów Łączysz je tak jak na schemacie CL05 http://obrazki.elektroda.pl/7092116400_1... Zamiast diod, możesz zastosować dwa przekaźniki...
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Jeśli w aucie już jest centralny zamek to zawsze możesz się wpiąć w sterowanie jednego siłownika przez dwa przekaźniki...
sterowanie c.zamka w tym aucie jest za pomoca masy. Podobno (nie robilem tego auta) wystarczy sterowanie sygnalami bezposrednio z centralki (w tej jest ograniczenie 200mA). Zostosowales na wyjsciu ministera przekazniki?? Ja zawsze stosuje i nigdy potem nie ma problemu w razie jakiegos zwarcia. Jesli centralny Ci sie otwiera w momencie gdy go zamykasz...
Montaż sterownika pod schowkiem pasażera poprzez przekaźnik .
Nie. Na siłownikach w stanie spoczynkowym jest masa. Pobudzane są one przełączeniem na około sekundę na zasilanie. Już o tym było. Ty potrzebujesz sygnał masy ze sterownika. Jeśli takiego nie ma, bo sterownik jest inaczej skonfigurowany, to do przewodu, gdzie pojawia się plus przy zamykaniu centralnego podłączasz przekaźnik, który konfigurujesz w układ...
przekaźnik sterownik centralne zamek przekaźnik centralne schemat przekaźnik centralne
lampy buczenie citroen moduł wentylator peugeot usterka ogrzewania
pralko suszarka pralko suszarka
Schemat pralki Ariston ALD 80 EX - gdzie znaleźć? Błąd F04 w pralkach Siemens - przyczyny i rozwiązania