Nie jestem pewien ale wygląda właśnie na miejsce pod podstawkę http://www.aspisys.com/f1.jpg Programik jakiś jest na stronce przecież http://kudelsko.free.fr/prog_68hc11f1/so... Przetłumacz to translatorem google i jakoś dasz radę. Nie wiem czy to da radę "w ISP". Raczej nie da rady.
100% sterownik
Owszem są zamienne. Powiem więcej-do Punto 55 wsadzałem sterownik z Punto 75 (IAW 8F5T)
Wymienić, zaprogramować funkcje, potem zrobić osiowanie sterowników.
A jaka jest różnica pomiędzy wpięciem się w przewód a odłączeniem ? bo musi dostać napięcie ze sterownika
Ewentualnie uwalony emulator w komputerze lpg. Ale pisał że po odpięciu sterownika silnika zwarcie znika. W takim razie sterownik.
Możesz próbować się łączyć jako z Punto '99 (czyli mk.II) 1.2 8V, zignoruj komunikat o niezgodności kodu ISO. To był model przejściowy, produkowany tylko przez rok. W MultiEcuScan jest jako Punto '98 75 ale nie ma sterownika silnika.
Tak właśnie jest.
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Vag kkl,a do reszty elm 327 żeby opanować wszystkie sterowniki.
przewody do lampki idą w lewym słupku pod listwą przy szybie czołowej czyli stały +12 , masa , i masa z czujników dżwiowych , natomiast +po stacyjce znajdziesz w okolicach skrzynki bezpieczników a dokładnie nad nią jest centralka code i tam są dwie wtyczki jedna z dwoma czarnymi kabelkami druga z większą ilością i w tej pomarańczowy będzie +po stacyjce.
Potrzebujesz przekaźnik 3SRM5, który załatwi sprawę. http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p332...
Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
Aktualizacja centralki silnika, zapewne masz stara, podaj odczytany nr testerem to sprawdze I oczywiście jakie temperatury widzi sterownik
Musiałbyś przełożyć komplet od jednego dawcy, czyli sterownik, centralkę code1 i klucz. Nie masz centralki code, więc pozostaje co tylko usunięcie immo ze sterownika.
Kierunkowskazy: pin10 - różowo/czarny pin20 - biało/czarny http://obrazki.elektroda.pl/3943655400_1...
Jak 1 punto to obstawiam zalany sterownik air-bag przez nagrzewnicę.
Ma przekaźniki, a konfigurację styków masz nawet na zdjęciu obudowy...
P1702 oznacza włączenie kontrolki usterki skrzyni automatycznej, po więcej szczegółów wymagana jest diagnostyka sterownika samej skrzyni.
Witaj W dobrą stronę idziesz. To nie są wcale regulatory napięcia tylko drivery cewek. Nie robiłem jeszcze tego w superkropku ale w pandach nagminnie właśnie one padają. Musisz ustalić który driver odpowiada za tą konkretną cewkę. Albo po schemacie dojdziesz do którego pinu złącza jest podlaczona albo na odpiętym akumulatorze podepnij komputer do auta...
Launch w polskiej wersji wali takie kwiatki. Pan mieciu nie zna innego języka ? No jaka szkoda, widocznie nie wystarczy sam tester żeby naprawiać autka ... :( A wracając, jest to zapisany błąd immo w sterowniku.
Zacząłbym od sprawdzenia masy sterownika. Przy słabej, lub zanikającej mogą występować takie objawy.
Trzymaj.
Stojąc przodem do silnika po lewej stronie, koło sterownika pod zaślepką
Jakie błędy zarejestrował sterownik?
Komplet ze sterownik silnika sprzeda się droze3
Jaki silnik i sterownik.
IAW59F? Nie trać czasu na grzebanie w kablach. Standardowa usterka w tych sterownikach. ECU do naprawy.
Mam się wpiąć kablami ze sterownika w te kolorowe a one z kolei cały czas są kostką podłączone do gniazda przy bezpiecznikach Tak
Plus na grzałkę jest na pinie 4. Powinien być po przekręceniu stacyjki. Sterownik załącza podgrzewanie sondy podając masę z pinu B32. Jeśli instalacja jest ok to masz uszkodzony stopień końcowy sterowania w sterowniku silnika.
Tylko jak będziesz podmieniał sterownik z wyczyszczonym wpisem CODE, pamiętaj aby odłączyć linie immobilizera, żeby sterownik się nie zakodował.
Dokładnie zadzwoń do gościa i dopytaj pozdrawiam
Witam. Sprawdź masy lamp tylnych. Sprawdź styki także plusowe w tych wtykach. Przeczyść. A to że żarówki świecą, nie oznacza że są w 100% sprawne. Wystarczy że będzie przyczerniona i ma inna rezystancję a sterownik będzie wariował.
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
Nie, nie można. Kupiłem wyczyszczony sterownik.
A sprawdziłeś bezpieczniki do LPG (powinny być przy akumulatorze założone na kabelkach idących do sterownika)?
witam,antenka jest podpięta do bodkomputera,a z niego sygnał idzie do ecu.Taki morał z tego ze musisz mieć ,kluczyk,bodkomputer,ECU w komplecie z jednego auta.Bodkomp jest doklejony do tyłu skrzynki bezpiecznikowej ma 4 spinki,do niego jest wpięta niebieska wtyka od tyłu Dodano po 22 tak wygląda bodkomputer:
spróbować można...
Jeszcze sprawdzę ciągłość przewodów od ECU do skrzynki pod maską do przekaźnika T7 jeżeli będzie ok można obstawić uszkodzenie ECU Podaj masę przez żarówkę 5W na ten kabel przy zlaczu sterownika,powninien przekaźnik klikać.
Blokada paliwa to NIE immo tylko FPS, blokada pochodzi z układu SRS/Airbag. W instrukcji obsługi jest opisana procedura jej tymczasowej dezaktywacji (przy pomocy dźwigni kierunkowskazów). Wygląda na błąd komunikacji z modułem SRS lub zapisane Crash Data w tym module i/lub sterowniku silnika. Trzeba podpiąć pod komputer i wykasować błędy oraz ew. wymienić...
Plus na cewki a nie na sterownik.
Podpowiedzcie... Czy w tym punto zamkami steruje BCM czy jest osobny sterownik?
Najprościej i najłatwiej kupić silnik 1,2 75KM, oczywiście z wiązką i sterownikiem
KME Diego jak nic
Złącze A to 94 pinowa wtyczka sterownika silnika. Nie wątp, urwana masa wiązki sterownika skutkuje brakiem jego zasilania, co za tym idzie nie zaświeci się kontrolka check i nie zgaśnie kontrolka immo, bo nie działający sterownik nie autoryzuje immobilizera
Mam pytanie czy jest ktoś kto rozkoduje komputer IAW 5SF3.M1 do grande punto lub da namiar na jakiegoś elektronika Pozdrawiam i wielkie dzieki
Kolego mówimy o złączu sterownika silnika. Masz na schemacie zaznaczone kolory kabli, już po tym możesz zidentyfikować wszystko. Zobacz, w tej kasecie też masz podpisne piny. Nawet na zdjęciu widać. Obudowa, wewnątrz gniazd ma cyferki, to rzędami numeracja pinów. Oczywiście liczysz z pustymi polami. 1 ----- 5 6 ----- 10 Tak to przykładowo wygląda. I...
http://www.fiatforum.com/punto-ii/236295... 30 sek w google.
Galaretka ogarnie ten sterownik według opisu ...
A 15 jest na sterowniku??
Witam w airbagu masz odpalony napinacz i zapamiętaną crash date sterownik do regeneracji albo nowy... Pozdrowionka...
Zna ktoś może jakiś prosty sterownik aby go odpalić? Sterownik BLDC.
...przy II też powinna być na masę, emulacja przebiegiem 50% zawsze rozjedzie adaptacje w tym sterowniku.
Może nie chiński, a bułgarski - Multi ECU Scan (do Punto EVO potrzebujesz wersji zarejestrowanej), do tego interfejs STN1110 lub OBDLink SX. Od biedy może być też ELM327, ale V1.5 mają źle zateriminowaną linię CAN i w FIATach wywalają całą komunikację po CAN po ich podpięciu do OBD. W sumie wystarczy usunąć 1 rezystor i działa. Potrzebna jest też przejściówka...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/6469933400_1...
ma plusa, chodzi oto że brakuje sterowania na cewkę i na co jeszcze zwrócić uwagę zanim wymieni się sterownik.
Podaj, jakie błędy są w sterowniku. Czym czytane? Co z masą sterownika?
takich rzecy nie powinno sie mowi, poniewaz jest ryzyko "uspienia" sterownika
Zrobić się da, ale trzeba usunąć stare kodowanie lub całkowicie wyciąć IMMO z programu. Co do kosztów to nie mam pojęcia, zapewne koło 200zł. Lepiej kupić już "wyczyszczony" sterownik.
w takim punto masz tylko jeden sterownik = od silnika!
Kolega będzie robił mape do tego potrzebny sterownik, wgrac później wgra ale teraz potrzebuje tylko pobrac sterownik, dużo za punto nie dałem wiec bardziej do katowania to nie szkoda. Tylko nwm gdzie szukać tego sterownika oryginalnego z internetu jakbyś miał jakiegoś linka byłbym wdzięczny.
WITAM. POSZUKUJE ZAMIENNIKÓW TRANZYSTORÓW W STEROWNIKU (KOMPUTERZE) SILNIKA PUNTO I 1.2 STERUJĄCYCH CEWKAMI ZAPŁONOWYMI,PRUBOWAŁEM KILKA ALE NIESTETY NIC NA OGÓŁ DZIAŁAŁ POWYŻEJ 2000OBR/MIN. MOŻE KTOS COŚ WIE NA TEN TEMAT?
Witam Podłączyłem wszystko tak jak na schemacie smiga ładnie tylko prawa szyba otwiera się a zamknąć się nie chce co może być? walnienty sterownik?
W astrze sterowniki padaja. Punto, 206,307,clio.
Wina sterownika.
Moze być wina sterownika
W Punto to dość częsta usterka.Poszukaj w internecie, a napewno ktoś Ci to zrobi. Ja montowałem takie centralki naprawiane gdzieś w Tychach. Chodziły bez problemu.
Rozwiercasz 4 nity i złazi ci ta obudowa ( gniazda zostają). Po zdjęciu obudowy zrobisz smutną minkę.
Jak wyjść? Bardzo prosto - naprawić sterownik.
Gdzie znajduje się centralka( sterownik) air bagu we Fiacie Punto 2
Masa z akumulatora sprawna? Masa sterownika sprawdzona?
Pamiętać należy o sprawdzeniu szczelności.
Ale po co mam się tak ładować w koszty, aby kupować sterownik, wiązkę i przepustnicę od brawo. Lepiej kupić wiązkę do tego silnika. Ewentualnie z jakiego rocznika/ modelu szukać ? Jaki sterownik ?
a to musze zakrecic wczesniej zawór na butli zeby muc przeczyścic silniczek krokowy od gazu???? art567 to myslisz ze to problem moze byc w tym sterowniku?
Czy nie ma sznas zeby tym urzadzankiem podpiac sie pod sterownik Punto I 1242 16V? (Mpi) Jakie koszta? Jakby podeszlo pod 1.2 16V Punto to bym byl skonny odkupic...:) (urzadzenie to bym zrobil pewnie, ale wgrac program to juz wykracza narazie poza moja wiedze, no i brak urzadzen) Pozdrawiam
zacznij od oświetleń lampek itd. Osobiście myśle że te 87ma nie jest powodem problemu. To niewiele. Prawdopodobnym powodem może być sterownik zamka lub immo nie przechodzi w tryb idle z jakiegoś powodu. Przypadki podobne jakie ja miałem - uszkodzony przełacznik świateł, radio które źle podlączone nie przechodziło w idle, radio miało odwrotnie podłączony...
Interfejs do lpg składa się z MAXA232 lub zamiennika. Schemat taki jak w pdfie (możesz ściągnąć z netu) zasilanie z samochodu(12V) przez stabilizator 7805 i wszystko. Jeżeli chodzi o układ pinów we wtyczce to musisz zmierzyć gdzie jest +12V i masa. Pozostałe 2 to txd i rxd kóry gdzie dojdziesz metodą pród i błędów (aż 2 kombinacje). Do kompa 3 kable:txd,rxd...
Masz chociaż jakiś sprzęt? A i podaj numery sterownika.
Z reguły takie sterowniki są montowane pod tunelem środkowym w kierunku od gałki zmiany biegów w stronę grodzi. Ale zanim zaczniesz wymianiac podłączyć pod kompa i odczytać błędy może problem leży w poduszcze albo coś z mata zajętości fotela. . Elektryk raczej Ci to ogarnie i może jakoś dużo nie skroi.
Jak tylo przy odpalaniu to może być któryś z czujników. Na zimnym go zalewa bo czujnik pokazuje temperaturę mniejszą niż realna. Spalani ci ni wzrosło ostatnio. Jedź na digostykę może coś zostało w pamięci sterownika.
Myślę że jeśli silnik od punto nie jest wyposażony w taki czujnik to go nie podłączysz. Zastanawiam się dlaczego chcesz podłączyć sterownik z lanci do silnika z punto II. Nie można po prostu silnik punto II do sterownika z punto II.
Sterownik silnika do wymiany lub naprawy. Typowa usterka.
a komunikacja z innymi sterownikami jest ?
Mam drugi, uzywany sterownik do punto. Model sterownika IAW 16F, siedzi w nim motka HC11 f1. Przy probie zczytania X-prog-iem wyskakuje jakis blad. Wie ktos dlaczego? Inne motki czyta a tej nie chce! Motke wylutowalem i wlozylem w podstawke, i tez nic :(
mógłbyś prosić.
witaj kolego mam podobny problem z kropkiem czy mógłbyś bardziej szczegolowo z kad zapodales mase dla sterownika pozdrawiam
to widze że tak jak u mnie ja chyba będę obstawiał na sterownik...
Nie jest fabryczny. Dokładany sterownik, alarm.
Ok jutro postaram sie podać nr sterownika Dodano po 57 Ok jutro postarm sie podać nr sterownika
Wymieniaj MAP sensor. Miałem taki sam temat kilka dni temu.
dobra, zaraz wrzucę schemat....
Witam no i stalo sie przyjechala purchawa tj Punto 2 1.2i rok2000 sterownik IAW 59F.M2 MAGNETI MARELLI mam pytanko czym przyuczyc uzywany sterownik... pozdrawiam
Dziękuję Arek 1984 za pomoc :) Mam nadzieję że teraz uda mi się coś zrobić ze swoim sterownikiem do Punto :)
No schemat albo jedź do elektryka lub gazownika. Generalnie trzeba znaleźć przewód sygnałowy pierwszej sondy i przeciąć go i podłączyć jeden i drugi koniec z przewodami do sterownika LPG.
Świece i przywody zmienione, poprawy brak, cewki są dwie 1,4 cylinder i 2,3 cylinder - po podłączeniu lampy do każdego z cylindrów zapłon wypada identycznie na każdym, więc chyba też je mogę wykluczyć? Chyba pozostaje tylko podmiana cewek i sterownika...
zaczac od diagnostyki bo widocznie caly uklad paliwowy lezy a dokladniej bym powiedzial ze sygnaly idace na sterownik sa przeklamane albo ich nie ma
http://obrazki.elektroda.pl/7498327400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9021499900_1... Witam. Czy jest możliwość zczytania tego ecu przez galletto? Czy tylko bdm/wylut? zna ktoś pinologie wtyczki tego sterownika? punto 1.9ds '02r.
w tym modelu jest to związane z usterką sterownika.
Też stawiał bym na uszkodzony sterownik silnika :/
Po wymianie silniczka krokowego,musisz jechac skasowac bledy ze sterownika.
punto sterownik sterownik wspomagania punto sterownik silnik punto
prostowanie blach sonel pomiar uziemienia three phase
schemat jednokreskowy instalacji schemat jednokreskowy instalacji
Hyundai I30 1.5DPI LPG LandiRenzo dławienie na autostradzie Hyundai i30 1.5DPI 2021 - dławienie na LPG LandiRenzo