Tak właśnie jest.
Potrzebujesz przekaźnik 3SRM5, który załatwi sprawę. http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p332...
Kierunkowskazy: pin10 - różowo/czarny pin20 - biało/czarny http://obrazki.elektroda.pl/3943655400_1...
Ma przekaźniki, a konfigurację styków masz nawet na zdjęciu obudowy...
Owszem są zamienne. Powiem więcej-do Punto 55 wsadzałem sterownik z Punto 75 (IAW 8F5T)
Podstawka http://www.seguro.pl/sklep/?zobacz=2227&... Obstawiam, że nie ruszy bo jakoś temat programowania tego procka nie jest zbyt powszechny i chyba ktoś zrobił hardware i software typowo zgrany ze sobą, Niestety nie robiłem go ;)
Witaj W dobrą stronę idziesz. To nie są wcale regulatory napięcia tylko drivery cewek. Nie robiłem jeszcze tego w superkropku ale w pandach nagminnie właśnie one padają. Musisz ustalić który driver odpowiada za tą konkretną cewkę. Albo po schemacie dojdziesz do którego pinu złącza jest podlaczona albo na odpiętym akumulatorze podepnij komputer do auta...
100% sterownik
Możesz próbować się łączyć jako z Punto '99 (czyli mk.II) 1.2 8V, zignoruj komunikat o niezgodności kodu ISO. To był model przejściowy, produkowany tylko przez rok. W MultiEcuScan jest jako Punto '98 75 ale nie ma sterownika silnika.
Jak 1 punto to obstawiam zalany sterownik air-bag przez nagrzewnicę.
Wymienić, zaprogramować funkcje, potem zrobić osiowanie sterowników.
Zacząłbym od sprawdzenia masy sterownika. Przy słabej, lub zanikającej mogą występować takie objawy.
Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
Mam się wpiąć kablami ze sterownika w te kolorowe a one z kolei cały czas są kostką podłączone do gniazda przy bezpiecznikach Tak
Dokładnie zadzwoń do gościa i dopytaj pozdrawiam
przewody do lampki idą w lewym słupku pod listwą przy szybie czołowej czyli stały +12 , masa , i masa z czujników dżwiowych , natomiast +po stacyjce znajdziesz w okolicach skrzynki bezpieczników a dokładnie nad nią jest centralka code i tam są dwie wtyczki jedna z dwoma czarnymi kabelkami druga z większą ilością i w tej pomarańczowy będzie +po stacyjce.
Immo blokuje.
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Vag kkl,a do reszty elm 327 żeby opanować wszystkie sterowniki.
Aktualizacja centralki silnika, zapewne masz stara, podaj odczytany nr testerem to sprawdze I oczywiście jakie temperatury widzi sterownik
A jaka jest różnica pomiędzy wpięciem się w przewód a odłączeniem ? bo musi dostać napięcie ze sterownika
Ewentualnie uwalony emulator w komputerze lpg. Ale pisał że po odpięciu sterownika silnika zwarcie znika. W takim razie sterownik.
Trzymaj.
http://www.fiatforum.com/punto-ii/236295... 30 sek w google.
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/6469933400_1...
witam,antenka jest podpięta do bodkomputera,a z niego sygnał idzie do ecu.Taki morał z tego ze musisz mieć ,kluczyk,bodkomputer,ECU w komplecie z jednego auta.Bodkomp jest doklejony do tyłu skrzynki bezpiecznikowej ma 4 spinki,do niego jest wpięta niebieska wtyka od tyłu Dodano po 22 tak wygląda bodkomputer:
KME Diego jak nic
P1702 oznacza włączenie kontrolki usterki skrzyni automatycznej, po więcej szczegółów wymagana jest diagnostyka sterownika samej skrzyni.
Komplet ze sterownik silnika sprzeda się droze3
https://www.fiatforum.com/guides/sparkpl... https://obrazki.elektroda.pl/9924014300_...
Stojąc przodem do silnika po lewej stronie, koło sterownika pod zaślepką
IAW59F? Nie trać czasu na grzebanie w kablach. Standardowa usterka w tych sterownikach. ECU do naprawy.
Rozwiercasz 4 nity i złazi ci ta obudowa ( gniazda zostają). Po zdjęciu obudowy zrobisz smutną minkę.
Launch w polskiej wersji wali takie kwiatki. Pan mieciu nie zna innego języka ? No jaka szkoda, widocznie nie wystarczy sam tester żeby naprawiać autka ... :( A wracając, jest to zapisany błąd immo w sterowniku.
Plus na grzałkę jest na pinie 4. Powinien być po przekręceniu stacyjki. Sterownik załącza podgrzewanie sondy podając masę z pinu B32. Jeśli instalacja jest ok to masz uszkodzony stopień końcowy sterowania w sterowniku silnika.
Tylko jak będziesz podmieniał sterownik z wyczyszczonym wpisem CODE, pamiętaj aby odłączyć linie immobilizera, żeby sterownik się nie zakodował.
Galaretka ogarnie ten sterownik według opisu ...
Pamiętać należy o sprawdzeniu szczelności.
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
w takim punto masz tylko jeden sterownik = od silnika!
Witam. Buduję pojazd buggy z silnikiem 1.2 z fiata punto 2 Sterownik silnika IAW 5AF.P4 Czy ma ktoś uproszczony schemat potrzebny, aby odpalić ten silnik poza karoserią samochodu? Wiem, że potrzebuję oryginalną pompę paliwa z regulatorem ciśnienia W ECU immo jest już usunięte
Z reguły takie sterowniki są montowane pod tunelem środkowym w kierunku od gałki zmiany biegów w stronę grodzi. Ale zanim zaczniesz wymianiac podłączyć pod kompa i odczytać błędy może problem leży w poduszcze albo coś z mata zajętości fotela. . Elektryk raczej Ci to ogarnie i może jakoś dużo nie skroi.
Potrzebne są duże obroty? Ja bym wykorzystał silnik od hoverboarda jeśli wyższe obroty silnik np ze wspomagania kierownicy od punto np. Sterowniki do kupienia w dobrych pieniądzach silniki raczej też bez problemu dostępne.
Złącze A to 94 pinowa wtyczka sterownika silnika. Nie wątp, urwana masa wiązki sterownika skutkuje brakiem jego zasilania, co za tym idzie nie zaświeci się kontrolka check i nie zgaśnie kontrolka immo, bo nie działający sterownik nie autoryzuje immobilizera
Wymieniaj MAP sensor. Miałem taki sam temat kilka dni temu.
Jeszcze sprawdzę ciągłość przewodów od ECU do skrzynki pod maską do przekaźnika T7 jeżeli będzie ok można obstawić uszkodzenie ECU Podaj masę przez żarówkę 5W na ten kabel przy zlaczu sterownika,powninien przekaźnik klikać.
spróbować można...
Zna ktoś może jakiś prosty sterownik aby go odpalić? Sterownik BLDC.
Witam w airbagu masz odpalony napinacz i zapamiętaną crash date sterownik do regeneracji albo nowy... Pozdrowionka...
Witam. Sprawdź masy lamp tylnych. Sprawdź styki także plusowe w tych wtykach. Przeczyść. A to że żarówki świecą, nie oznacza że są w 100% sprawne. Wystarczy że będzie przyczerniona i ma inna rezystancję a sterownik będzie wariował.
Witam!! Przepraszam że tak późno ale nie moglem znaleźć wolnej chwili... Zakupiona (nowa??) centralka była z innego punciaka i autko nie chciało na niej odpalić. Sprzedający mi ją, twierdził że jest czysta,,,,,postanowiłem oddać starą (upaloną) do naprawy (a nóż sie uda...no i udało sie , koszt naprawy starej 150zł...i samochodzik jeździ...a nowo zakupiona...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
W Grande Punto jest całkowicie inny sterownik silnika IAW5SF3.M2 a ty masz jak się domyślam IAW5SF.MH wiec schemat jest jednak inny. Patrząc na sterownik jak jest zamontowany to w prawej wtyczce pin 16 i 29 to 12V a na PIN 15 GND , pin 10 K-line diagnostyka
Jakie błędy zarejestrował sterownik?
Blokada paliwa to NIE immo tylko FPS, blokada pochodzi z układu SRS/Airbag. W instrukcji obsługi jest opisana procedura jej tymczasowej dezaktywacji (przy pomocy dźwigni kierunkowskazów). Wygląda na błąd komunikacji z modułem SRS lub zapisane Crash Data w tym module i/lub sterowniku silnika. Trzeba podpiąć pod komputer i wykasować błędy oraz ew. wymienić...
ZObacz najpierw gdzie u ciebie idą te przewody z postu wyżej. Po drugie co masz uszkodzone w sterowniku 40 pin?
Kolego mówimy o złączu sterownika silnika. Masz na schemacie zaznaczone kolory kabli, już po tym możesz zidentyfikować wszystko. Zobacz, w tej kasecie też masz podpisne piny. Nawet na zdjęciu widać. Obudowa, wewnątrz gniazd ma cyferki, to rzędami numeracja pinów. Oczywiście liczysz z pustymi polami. 1 ----- 5 6 ----- 10 Tak to przykładowo wygląda. I...
Jaki silnik i sterownik.
Mapę w Punto 1.4 😭😭😭 Podaj numery sterownika silnika.
Mam drugi, uzywany sterownik do punto. Model sterownika IAW 16F, siedzi w nim motka HC11 f1. Przy probie zczytania X-prog-iem wyskakuje jakis blad. Wie ktos dlaczego? Inne motki czyta a tej nie chce! Motke wylutowalem i wlozylem w podstawke, i tez nic :(
Podpowiedzcie... Czy w tym punto zamkami steruje BCM czy jest osobny sterownik?
Interfejs do lpg składa się z MAXA232 lub zamiennika. Schemat taki jak w pdfie (możesz ściągnąć z netu) zasilanie z samochodu(12V) przez stabilizator 7805 i wszystko. Jeżeli chodzi o układ pinów we wtyczce to musisz zmierzyć gdzie jest +12V i masa. Pozostałe 2 to txd i rxd kóry gdzie dojdziesz metodą pród i błędów (aż 2 kombinacje). Do kompa 3 kable:txd,rxd...
punto I sterownik iaw 8F.5T
Masz chociaż jakiś sprzęt? A i podaj numery sterownika.
WITAM W TĄ OKROPNĄ NOC! Mam gorącą prosbę do fachowców zajmujących sie sterownikami silników. W załączniku jest plik z pamieci eep. MOTOROLKI HC11F1 sterownika od Punta 1.6 firmy DELCO , ALBO GM . Bardzo żadko spotykana wersja Fiata.Silnik to pomieszaniec opla i fiata, IMMO FIATA , Sterownik silnika oplopodobny. Prawdopodobnie mam uszkodzoną zawartosc...
Wina sterownika.
Jak chcesz to ci wyslę taki co zapniesz i auto odpali .
Myślę że jeśli silnik od punto nie jest wyposażony w taki czujnik to go nie podłączysz. Zastanawiam się dlaczego chcesz podłączyć sterownik z lanci do silnika z punto II. Nie można po prostu silnik punto II do sterownika z punto II.
potrzebuje schematu sterownika IAW59F.M2 od fiata punto 2
Sterownik silnika do wymiany lub naprawy. Typowa usterka.
Gdzie znajduje się centralka( sterownik) air bagu we Fiacie Punto 2
Witam no i stalo sie przyjechala purchawa tj Punto 2 1.2i rok2000 sterownik IAW 59F.M2 MAGNETI MARELLI mam pytanko czym przyuczyc uzywany sterownik... pozdrawiam
zacznij od oświetleń lampek itd. Osobiście myśle że te 87ma nie jest powodem problemu. To niewiele. Prawdopodobnym powodem może być sterownik zamka lub immo nie przechodzi w tryb idle z jakiegoś powodu. Przypadki podobne jakie ja miałem - uszkodzony przełacznik świateł, radio które źle podlączone nie przechodziło w idle, radio miało odwrotnie podłączony...
Witam,jezeli,masz punto 3 drzwiowe to ci moge sprzedac oryginalne silowniki zintegrowane razem z zamkami,tylko by musial zorganizowac sobie sterownik do centrala i to wszystko polaczyc w calosc. Pozdrawiam
Musisz kupić ten sam numer hardweru
Najprościej i najłatwiej kupić silnik 1,2 75KM, oczywiście z wiązką i sterownikiem
ma plusa, chodzi oto że brakuje sterowania na cewkę i na co jeszcze zwrócić uwagę zanim wymieni się sterownik.
Nie, nie można. Kupiłem wyczyszczony sterownik.
zaczac od diagnostyki bo widocznie caly uklad paliwowy lezy a dokladniej bym powiedzial ze sygnaly idace na sterownik sa przeklamane albo ich nie ma
tzn silnik siedzi w seicento, wcześniej był 1.2 8v z punto, sterownik jest od punto oraz instalacja od 8v. dokładnie nie wiem czy z 1 czy 2 ale podejrzewam ze pochodzi z punto 1. Zależało by mi aby zastosować sterownik od silnika 1.2 16V przy minimum przeróbek w instalacji czyli tak aby wtyk pasował do starego szerokiego wejścia. Dziś podłączałem instalację...
jesli masz body komouter i kodydostepu to bez problemu jesli tylko sama centralke to śmietnik pamięć immo jest w centralce
Mam pytanie czy jest ktoś kto rozkoduje komputer IAW 5SF3.M1 do grande punto lub da namiar na jakiegoś elektronika Pozdrawiam i wielkie dzieki
Ja bym raczej próbował podpasować od opla omegi czy coś w tym stylu.
Proszę Cię uprzejmie :) Sterownik nieco zdekompletowany-wylutowany driver wtryskiwacza+tr.kluczujące cewkami
dobra, zaraz wrzucę schemat....
Masa z akumulatora sprawna? Masa sterownika sprawdzona?
Plus na cewki a nie na sterownik.
Zrobić się da, ale trzeba usunąć stare kodowanie lub całkowicie wyciąć IMMO z programu. Co do kosztów to nie mam pojęcia, zapewne koło 200zł. Lepiej kupić już "wyczyszczony" sterownik.
Wszystko wskazywało na uszkodzony sterownik. Auto miało stłuczkę rozebrane ma części.
Jest diagnoza. Uszkodzony sterownik. Niestety żaden z powyższych sposobów nie zadziałał. Dzięki wszystkim za pomysły. Chyba pojeżdżę sobie trochę na benzynie i zainwestuję w jakiś używany sterownik. Na allegro znalazłem używki za około 200 zł. Jeszcze raz dziękuję wszystkim.
WITAM. POSZUKUJE ZAMIENNIKÓW TRANZYSTORÓW W STEROWNIKU (KOMPUTERZE) SILNIKA PUNTO I 1.2 STERUJĄCYCH CEWKAMI ZAPŁONOWYMI,PRUBOWAŁEM KILKA ALE NIESTETY NIC NA OGÓŁ DZIAŁAŁ POWYŻEJ 2000OBR/MIN. MOŻE KTOS COŚ WIE NA TEN TEMAT?
Tartatini TEC99 były montowane przez dealerów przed wprowadzeniem sterowników EOBD, w pierwszych Pandach i Punto II - to było totalne nieporozumienie! Nie przerabiaj silnika z pełnym wtryskiem na zasilanie gaźnikowe (bo mikser podciśnieniowy to właśnie gaźnik). Załóż sekwencję - STAG-300 albo Zenit'a.
W Punto to dość częsta usterka.Poszukaj w internecie, a napewno ktoś Ci to zrobi. Ja montowałem takie centralki naprawiane gdzieś w Tychach. Chodziły bez problemu.
A sprawdziłeś bezpieczniki do LPG (powinny być przy akumulatorze założone na kabelkach idących do sterownika)?
A masz wogóle odpowiednie wspomaganie (sterownik)?,lub bcm nie pasuje. wspomaganie nie widzi ładowania ,to nie ruszy.
Rozłącza pewnie gazownie, bo sterownik widzi niskie ciśnienie gazu. P1 ma poniżej 500mbar. Tylko czemu podczas jazdy na benzynie? Albo sterownik gazu, albo coś w wiązce źle podpięte.
A 15 jest na sterowniku??
Panowiem a zobaczcie na schemat-ten sterownik ma bezposrednie podpięcie z stałym plusem? Bo ja wiem że nie.
odkręć sterownik silnika od przepustnicy, odsuń od silnika , i daj znać jak zapala.
Kontrolkę zaświeca komputer, to nie stary merc, gdzie kontrolka była spirala włączoną szeregowo ze świecami... Odczytaj błąd na komputerze to możesz dowiesz się o co sterownikowi świec dokładnie chodzi.
sterownik punto sterownik wspomagania punto sterownik silnik punto
dekoder vectra 3830cd projektor telefonu kyocera m2035dn
fartuch ps663 dloadx konfiguracja
6SN7 – optymalny punkt pracy dla wysokiej dynamiki, ustawienia Ua, Ia, Ra, Ugk Peugeot 206+ 2010 – kabel diagnostyczny OBD-II, ELM327, Lexia 3, Diagbox, PSACOM