Powinien pasować
Opel scaner przeczyta błędy z wszystkich sterowników w Astrze G a ELM tylko ze sterownika silnika, poza tym pokaże prawdziwe parametry bieżące.
Prosto nie da się podłączyć, inna wiązka, inny sterownik. Najprościej przełożyć z Twojego starego silnika wałek i aparat
Czyli miałeś X14XE i zmieniłeś na C14NZ Sprawdź napięcia na sterownik Wtryskiwacz sterowany masą z pinu D15 sterownika.
A masę pompa ma? Podłącz zamiast niej żarówkę 12V21W i zobacz czy świeci. To tak po amatorsku. Dalej po amatorsku - napsikaj plaka w dolot i zobacz czy odpali choćby na chwilę. A profesjonalnie podłącz komputer i poczytaj to co powie o sterowniku silnika i immo
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Podstawą prawidłowego działania sterownika gazu jest odczyt ze sondy lambda i TPS'u! Jeśli tps nie jest podpięty to sterownik działa beznadziejnie. Cut-off wtedy zaoszczędzi twój gaz, jeśli hamujesz silnikiem. Jest to oczywiście ułamkowa oszczędność a w niektórych silnikach nawet przeszkadza, ale TPS to podstawa.
Jeżeli przepustnica jest na linke (tzn klasycznie) to do tempomatu potrzebne jest osobne urządzenie. W Omegach B to jest jedna puszka z częścią mechaniczną i elektronicznym (mikroprocesorowym) układem sterującym. Do nabycia na alledrogo za 50 - 70 PLN. Z tego "sterownika tempomatu" wychodzi linka którą podłącza się równolegle do istniejącej liniki gazu...
A podłącz się pod ecu. Wygląda na to że nie ma komunikacji ze wszystkim co wisi na pinie 7 obd.. Pod ecu pin 4. Nie zdziwiłbym się że jest jakieś odcięcie diagnozy na pstryczku :P O widze że kolega mnie ubiegł..
Jak w Sceniku znajomy żle podłączył aku to padłalternator i spaliła śię sekcja immobilisera w kompie - po założeniu drugiego i wkodowaniu immo było dobrze. Tyle że tam wogóle nie odpalał.
Nie ma go gdzie podłączyć przy tym sterowniku.
Trzeba sprawdzić sterowanie na cewki i będzie wiadomo (cosik więcej) ale podłączenie pod komputer u dobrego fachowca może wiele zmienić. ...a co do wymiany komputera (wydaje mi się, że zupełnie niepotrzebnej w tym wypadku) to nie trzeba tego robić w serwisie...
Jak na schemacie pisze, fioletowy podłączyć pod TPS - to jest pod potencjometr czujnika wychylenia przepustnicy a nie silnika krokowego. Po podłączeniu dawką sterownik będzie sterował na podstawie wychylenia przepustnicy oraz sygnału sondy Lambda. Jeśli instalacja będzie poprawnie zamontowana to zamiana na inny sterownik nie powinna mieć sensu ekonomicznego....
tak stwierdzili w serwisie po podłączeniu komputera
Równie dobrze może być uszkodzony sterownik silnika. Może też być np wina instalacji gazowej podłączonej pod cewkę, o ile występuje.
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
Sterownik silnika nie widzi załączenia przycisku. Podjechałem do komisu podłączyć pod taka astrę i sprawdzić czy widzi. Oczywiście widzi chociaż w tej astrze klima nie chodziła bo nie było czynnika dlatego interesuje mnie w jaki sposób dociera informacja z panela klimy manualnej do ecu.
No tak mam juz sterowniki chyba dobre ale jak ide do opla astry z 1996 podpinam go włączam silnik i niechce sie podłączyć... w czym to może być problem??Jak sprawdzić czy sterowniki są dobre do mojego urządzenia?
Jeden jest to sygnał prędkości pojazdu i przychodzi z impulsatora i idzie na pin 6 IMMO. Drugi idzie do kompa i powinien się łączyć z pinem 7 IMMO. Skrócony opis działania: Po przekręceniu kluczyka IMMO gada sobie z kompem (pin 7). Immo jeżeli wykryło w zasięgu zarejestrowany transponder zezwala kompowi na uruchomienie silnika. Po ruszeniu samochodem...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Witam jest ktoś w stanie mi pomóc odnośnie podłączenia sterownika silnika po swapie w corsie b poprzednio był 1.0 12V X10XE ale włożyłem z astry F 1.4 8V C14NZ i potrzebuje podłączyć ten komputer z astry do instalacji elektrycznej corsy. Wie ktoś jak to podłączyć obydwa sterowniki maja immobilizer https://obrazki.elektroda.pl/5511600600_...
Pobór prądu przez lampkę - 5W/12V=0,41A Klasa tego miernika jaka jest każdy widzi (dodatkowo przy słabej baterii ten miernik znacznie zawyża pomiar). Oprócz radia prąd pobiera jeszcze zegarek i sterownik silnika ale i tak powinno być max. 0,05A. Podłącz to radio tak jak w instrukcji radia, tak aby nie grało przy wyjętym kluczyku.
Sprawdź podłączenie licznika oraz czy jest na nim +. Był ruszany sterownik silnika ?
Witam Dałeś radę podłączyć i sprawdzić czy działają obydwa sterowniki bo mam astrę z takim samym silnikiem ale z 2002 i też szukam sterownika wentylatorów
Wiem, że nie produkują tych 9241 ale jak to pisane było niby się pojawiły. Podłączyłem do astry j z 2010r 1,6 let turbo benzyna i niestety nie łączy się z deską rozdzielczą, klimatyzacją, sterowniki układów bezpieczeństwa a łaczy się z silnikiem, hamulce, funkcje różne i reset kontrolki serwisowej program Delphi 2017 Rev.3.
Reasumując: jeżeli sterownik na pin 28 w złączu K wystawi plus sterujący cewką przekaźnika, to silnik pracuje nawet kilkanaście sekund potem ten sygnał gwałtownie zanika silnik gaśnie. To sterownik gasi auto. Pytanie czemu, czyżby gdzieś jest zbyt mała oporność? Podłączyć trzeba oscyloskop i obserwować co dzieje się tuż przed zgaszeniem silnika.
gdyby to było to, to by ten wskaźnik szalał Nie. Podłącz diagnoskop i sprawdź jakie temperatury cieczy, powietrza, paliwa "widzi" sterownik silnika. Wykonaj testy na zimnym i na ciepłym silniku. Czy był już w tym silniku wymieniany ECU ?
Alternator siedzi na gumach i MUSI mieć masy, te cienkie to masy na sterownik silnika. Zrób tak, trochę wyżej masz miejsce na dwa gwinty m8, do górnego może być przykręcony ucho serwisowe. (na zdjęciu te dwie wystające śruby) Tam właśnie zamontuj kabel który podłączysz do górnej łapy alternatora (od strony paska, tak aby oczko nowego kabla dotykało...
Powiem tak, podłączyć komputer i sprawdzić co sterownik silnika rejestruje za błąd.
Powinieneś zostawić aparat zapłon. i ecu ze starego silnika.
żeby zastosowac tą cewkę potrzebujesz inny sterownik i instalację do niego.
Cewki w Oplach uszkadzają się bez względu na to czy jest instalacja LPG czy jej niema. Taka jest ich wada. Instalacje gazową można podłączyć w inny sposób nie koniecznie pod cewką zapłonową. Jednak w przypadku uszkodzonej cewki auto będzie w najlepszym wypadku szarpać, a w najgorszym zacznie strzelać. Fachowcy nie mówią o co chodzi bo sami zgłupieli...
Nie da się połączyć przynajmniej tym co mam acel 410pisze brak komunikacji że sterownikiem silnika spróbuj ponownie podłączyć tester itp prąd na 16 pinie w wejściu obd jest na innych nie może gniazdo zepsute? A na desce rozdzielczej jest błąd autko z kluczykiem
Witam. Raczej na pewno chodzi Ci o silnik Z13DTH, sterownik Multijet Magneti Marrelli 602, ale są dwie wersje - bez i z DPF. Podaj, którą chcesz.
Nie zawsze działa w zależności od sterownika silnika,zmieniałem kiedyś sterownik silnika w astrze i obrotomierz nie działał na pierwszych dwóch,dopiero na trzecim zadziałał.
Podziękowania dla kolegi i jeszcze prosił bym o schemacik ABS-u w tej gablocie a dokładniej podłączenia lewego przedniego czujnika.
Astra F nie miała modułu komfortu, elektronika domykania szyb siedziała w silnikach od podnośników. Tam się podawało bodajże plusa na jeden z pinów silnika i szyba się domykała. Wiem że nie miała. Przecież pisze jaki moduł domykania najbardziej pasuje. Czyli, że co? Z uniwersalnego sterownika zamka, który ma wyjście i funkcje na komfort można podłączyć...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
Cytat z przytoczonej przez ciebie instrukcji:"Za pomocą multimetru (woltomierza) sprawdzić napięcie (około 11...12 V) przy włączonym zapłonie na stykach „A" - „D" i „B" - „C". Powinna nastąpić zmiana biegunowości na stykach zasilania każdego z uzwojeń przy każdorazowym włączaniu i wyłączaniu zapłonu." Nie obrażając cię chyba...
Witam, pozwolę sobie odgrzać temat i podłączyć pod niego. Posiada ktoś taki opis wyjść dla silnika Z16XEP? Byłbym bardzo wdzięczny
Ja kupiłem sterownik od silnika 1.7 dti (numery na sterowniku były inne niż moje) wraz z kluczykiem i pętlą immo, podłączyłem i wszystko działa. Nie trzeba było nic programować.
Witam, przy wymianie odłącz akumulator (klemę -) i po montażu podłącz po chwili usłyszysz jak sterownik ustawi pozycję silnika krokowego.Pozdrawiam.
Sterownik silnika (komputer) nie otrzymuje sygnał prędkości bodajże taki czujnik w astrze montowany jest w liczniku podłącz kompa po auto i sprawdz liste danych.
podłączył go pod komputer który pokazał błąd sterownika silnika który był sprawdzany i jest dobry Jaki błąd ? Podaj numer błędu zapisanego w pamięci sterownika ? Co znaczy, że sterownik "jest dobry" ? Mechanik otwarł obudowę sterownika ? https://obrazki.elektroda.pl/8746678200_...
Witam, nie mogę podłączyć się komputerem do sterownika silnika. Prąd w gnieździe jest bo jak podłączę głowicę to świeci się dioda. Próbowałem różnymi kodami silnika i nic, żaden moduł nie odpowiada na próbę połączenia. Samochód to Opel Astra H 1.9 CDTI 101KM Z19DT. W czym może być problem?
Witam Mosfeta P podłącz drenem do silnika i źródłem do +12V, chyba zapomniałem o tym napisać.
W instrukcji Merivy nie ma kodu 86. W Oplu chyba Astrze jest powiązany z poduszką, SRS. Najlepiej podłączyć auto i zobaczyć co jest w sterownikach. Być może instalacja uszkodzona tak jak podejrzewasz lub coś na komunikacji modułów. Może też coś na zasilaniu (na masie)
Podłączyłem tester bezpośrednio w przewody przy samym ECM I jest dokładnie tak jak było. Jak auto zgasło to nie mogłem połączyć się tylko z ECM. Z pozostałymi modułami łączyłem się bez problemu. We wszystkich były błędy odnośnie braku komunikacji can ze sterownikiem silnika. Jak auto zgasło to po 10 minutach nie mogłem odpalić. Pomogło dołączenie na...
Witam. Mam problem z Op com. Nie mam dostępnych funkcji specjalnych po podłączeniu do astry h 2005r. 1.6 benzyna, przez co nie mogę wgrać nowego sterownika silnika. Kilka miesięcy temu robiłem to samo w vectra c 2.2 dti funkcje specjalne działały bez problemu. Proszę o podpowiedzi bo już nie mam pomysłu jak to zrobić. Zauważyłem również że gdy klikam...
Mam taki problem! Zrobiłem zwarcie na przewodzie impulsowym który jest podłączony do sterownika Bingo M i pod wejście do sterownika silnika, nie działa obrotomierz i nie przełącza się na gaz.Czy spaliło się coś w sterowniku silnika? I czy jest możliwość podłączenia sterownika Bingo M pod inny przewód impulsowy?
Cześć, Chciałbym podłączyć Ecumaster DET 3 do swojego samochodu. Tryb pracy to piggiback. Samochód: Astra J 2014 1.4T Kod silnika: A14NEL Sterownik silnika: Delco E78 Znalazłem pinout tego samego ECU, ale dla innego modelu samochodu, w załączniku. Postarałem się przyporządkować sygnały z czujników do wejść ecumastera, ale nie jestem przekonany czy dobrze...
Odciąłem przewód i podłączyłem miernik i zaraz za sterownikiem też zwiera do masy nawet przy przekręconym kluczyku, więc w zasadzie pozostaje tylko sterownik silnika. W poniedziałek podmienię.
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Jak to zrobiłeś że paliła ci 6,5 litra gazu?? Moja vectra na tym samym silniku trochę starsza od zawsze bierze 10l na 100km
Trochę niedobrze. Myślałem że gdzieś ty będzie przerwa. To wszystkie połączenia ze sterownikiem wentylatorów są OK. Albo sterownik albo ECU. Nie masz poglądu teraz na błędy? Zielony i niebieski to sygnały o temperaturze i prędkości. Czy wentylator chłodzący silnik uruchamia się jak auto się zagrzeje? Jest ostatni sposób. Odpalić klimatyzację "na krótko"...
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Witam Dołączę się do wątku,ponieważ mam identyczny problem jak autor tego tematu,a mianowicie wymieniłem wszystko co związane jest z układem zapłonu(łącznie z podstawieniem sterownika)i nic,trzeci tydzień z tym walczę i powoli wymiękam.Opel Astra 1,6 92 silnik C16NZ.Proszę o jakieś wskazówki.Pozdrawiam
Rozwiązań jest kilka kilka firm to robi .Jest tam silnik 3fazowy z kontrolą obrotów (rozbudowany układ elektroniki z procesorem)bierze sporo prądu .Dwa grube przewody wiadomo + czerwony brąz - ,dwa cienkie to sterowanie i diagnoza .Sterowanie jest podłączone do zestyku alternatora(kontrolka) .Kiedy pojawia sie ładowanie startuje wspomaganie(bo pobiera...
Jeżeli silnik pracuje tylko na jednym zakresie to świadczy to o: Błędnej pracy TPS Złym podłączeniu TPS Złej konfiguracji TPS w Bingo
Jeszcze dodam, że podpiąłem pod ten sterownik żarówkę i ona prawidłowo działa(jak zablokuje to mruga raz a jak odblokuje to 2razy zamruga). Niestety siłowniki nie reagują. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Tutaj ktoś napisał iż czerwono-czarny i żółto czarny są od silników siłowników a u mnie owe przewody nie są pod nic podłączone(w...
Witam. W Oplu Astrze III 1.6 pojawił się problem. Po odpaleniu auto wkręci się za 1,5 tysiąca obrotów powoli spadają do 1 tysiąca i auto gaśnie. Podczas ruszania przerywa. Po podłączeniu pod komputer w sterowniku silnika był jeden błąd: Kodu niestety nie pamiętam P.....-błąd interfejsu tempomatu(sporadyczny). Po skasowaniu błędu więcej się nie pojawił.
Brak iskry.Jak mam sprawdzić te impulsy i czy pompka chodzi bo jestem laikiem w tym temacie.Zwarłem styki w gnieżdzie diagnostycznym - pomarańczowa kontrolka paliła się cały czas zamiast generowania kodów .Odłaczyłem na pięć minut wtyczki od sterownika silnika ,a sam sterownik położylem na mrozie na dachu samochodu.Po podłączeniu kabli wygenerowało...
Dwa czujniki temperatury w obudowie termostatu. Obydwa jednoprzewodowe, różne wtyczki. Jeden od zegarów drugi od sterownika świec, przy czym ten na pewno już nie działa. W ibydowie termostatu jest tylko termostat mowimy o silniku isuzu. Czujnik temperatury silnika wiem gdzie jest. I nie jest to obudowa termostatu
Tak, kupiłem moduł który steruje siłownikami i musiałem go przerobić aby podawał masy. W astrze jest oryginalny centralny. Ja chce dołożyć tylko zdalne sterowanie. Chciałem ten dokupiony moduł założyć przy oryginalnej centralce ale nie mogę jej znaleźć. Za plastikiem w nogach pasażera go nie ma, za schowkiem ani za sterownikiem silnika też nie. Najwyżej...
Witam Da rade przeprogramować sterownik silnika Simtec 70 (Astra G x18xe1 99r) aby aktywować klimatyzacje. Była dokładana i Ecu obsługuje inne piny Byłem dziś w Aso i po podłączeniu pod Tech2 powiedzieli ze nie ma opcji klimatyzacji. Piny w sterowniku są pod klimatyzacje. Nr sterownika 09 117 394 -02 siemens 5wk9 6 02 01 09 07 0 1707 A jak z wymiana...
ok, czyli odłączenie jej nie wywali checka, bo sterownik będzie brał wskazania z czujnika temp. i obciążenia - i wtedy ujawni się to jedynie dużym spalaniem , a gdy sonda podłączona ale uszkodzona to wywali błąd sondy ... dobrze rozumuję? dzięki za odp.
...a może źle wlutowany tranzystor - zamienione elektrody? Na 1 pin (B) powinny iść impulsy z procesora, do 2 pinu (C) powinien być podpięty wtryskiwacz, a 3 pin (E) powinien być podłączony do masy. Ale coś mi nie pasuje, żeby tam był tranzystor bipolarny.
Nie sprawdzałem, za duży nawał pracy, jak znajdę jutro chwile to ją podłącze, bo wykręcę ją dopiero we wtorek. Ogólnie w sterowniku silnika błędy związane z pompą, były przez słaby akumulator, jak podłączyłem drugi, już błąd nie wrócił a paliwa jak nie było na wtryski tak nie ma. Jest gwarancja niech poprawiają.
Witam Założyłem instalacje Bingo S4 do Opla Astry 1.4 SE. Wszystko działa w miarę prawidłowo.Problem pojawia się po podłączeniu PC pod sterownik-obroty silnika na desce rozdzielczej są 900 a w oknie programu 550, jaka może być przyczyna takiego zaniżania odczytu przez sterownik Bingo S4. Z powodu takich zaniżonych wartości nie mogę ustawić przełączania...
Witam, posiadam Astrę G z 1998 roku, 1.6. Po odpaleniu silnika obroty wchodzą powyżej 1000 i lekko falują między 1000-1500, załącza się również check engine. Poprzedni właściciel twierdził, że był u mechanika i stwierdzono usterkę przepływomierza, czy takie objawy potwierdzają tą usterkę? Dodam, że auto również dość szybko się grzeje na postoju, podczas...
Jaki problem podłączyć 3 cewki przekażników lub nie przejmować się błędami. Problem da się ''wykodować'' ale trzeba głęboko sięgnąć do portfela ....... .
Więc, po pierwsze to radziłbym podłączyć na "krótko" dajmy na to bańke z olejem napedowym, toteż sprawdzisz czy pompa pobiera paliwo. następnym krokiem jest sprawdzenie napięć na sterowniku pompy sprawdzenie czujnika, odpowiedzialnego za '"gaszenie silnika" często spotykanym problemem jest zapowietrzający się filtr paliwowy, jak wspomnialem zacząłbym...
Trudno zrozumieć o jakich końcowkach myślisz.Jesli o sterowaniu c.z. to nie zwieraj przewodów sterujących swoim sterownikiem na stałe.Mają to być impulsy masy.Po zadziałaniu "auto lock-u" zablokujesz działanie c.z. a zdarza się otwierać drzwi przy uruchomionym silniku!
Witam! Mam zamiar zrobic sterownik szyberdachu (opel astra) na tym procku. Szyberdach cechuje sie tym, ze mozna go otworzyc do gory, i schowac (mam nadzieje ze jest to zrozumiale :) ). Chce zrobic taki sterownik, ktory bedzie zamykal szyber jak zamkne auto centralnym, i otwieram jak otworze auto. Ponadto po dluzszym przyciesnieciu przycisku ma otwierac/zamykac...
Podłącz kontrolkę na świece i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu się zapala. Zrób prawdziwą diagnostykę silnika, przy zimnym silniku na biegu jałowym grzeją świece aby praca silnika była "kulturalna" na ubogiej mieszance. Wygląda na zły odczyt temp. silnika przez sterownik.
Witam. Podłącze się do tematu. Wziąłem sobie problem na głowe. astra 1.7 dtl 2000 rok. pompa denso. Sterownik wrócil właśnie z naprawy , silnik nadal nie odpala, pompa nie pompuje cisnienia, wogóle nie podaje paliwa na wtryski, pompa tłoczy paliwo spowrotem do baku. Rozrząd wał korbowy ustawiony an znaki, wałek rozrządu równeiż na gwint na gwint w obudowie...
Nic nie odczepiaj jezeli nie ma napięcia na sterowniku to resetujesz wtedy wszyskie wartości adaptacyje pracy silnika. a samo adaptacja trwa dosyć długo. karzdy akumulatror ładuj w aucie natężenie prądu samo maleje w trakcie ładowania.Bardziej niebezpieczne jest rozłączenie napięca bo przy podłączeniu mozna uszkodzic sterownik.
Podłącz paliwo z bańki wężami bezpośrednio to wykluczysz problemy i dostarczaniem paliwa.Na plaku silnik ma chodzić i koniec.Ale tylko tyle ile podajesz plaka i bez szczekania.Wtym silniku najważniejszy jest układ paliwowy, sterownik/pompa i układ podciśnień.No i diagnoza testerem a nie pseudo lamerskimi fejsikami na smarkphony.
Mam problem. Sterownik Bingo M, po podłączeniu pokazuje normalne komunikaty. jednym słowem jest komunikacja, do momentu uruchomienia silnika, po uruchomieniu silnika komunikacja zostaje przerwana, ten sam interfejs po podłączeniu do BingoS4 działa bez zarzutu. W czym tkwi problem?? Dodam, że sterownik Bingo jest podłączony bezpośrednio do akumulatora...
Zakupiłem Opla Astrę, rocznik 2000, silnik 1,7 DTI Isuzu. Poprzednik posiadał auto 10 lat, na liczniku jest niecałe 400 000. Kiedyś miał z nim problemy, mechanik stwierdził usterkę sterownika pompy wtryskowej i wysłał go do regeneracji, podobno nie dało się go zregenerować i wysłano mu inny, naprawiony i wzmocniony. Teraz po dwóch latach jazdy, latem...
Witam Serdecznie Chciałbym o opinie znawców tematu. Posiadam Astrę z 1999 roku która obecnie ma zamontowany silnik z opla calibra C20xe. Czy istnieje możliwość podłączenia czujnika temperatury z c20xe do zegara z astry G?? Wiem ze w Astrze G czujnik szedł do ECU i dopiero później do zegarów. Czy wskaźnik podłączony z pominięciem eku i podniesieniem...
Można również ustawić tak mniej więcej bez analizatora spalin. Trzymasz obroty na ok. 3 tys. i skręcasz register do momentu aż silnik zacznie się dławić. Następnie należy wykręcić śrubę (register) o pół obrotu i sprawdzić podczas jazdy czy się nie "dusi". Jeżeli nie to zostawić tak jak jest, a jeżeli tak to wykręcić 1/4 obrotu, sprawdzić i tak aż do...
Mam ten sam błąd w astrze G z tym że ona gaśnie po krótkim czasie od odpalenia raz po paru sekundach a raz po ok. minucie. Sterownik wysłałem do naprawy ale zadzwonili do mnie że podłączyli do silnika i odpala od 1 strzału podgrzewali go opalarką, wchodzili na obroty i nie ma z nim żadnego problemu. Dziś otrzymałem paczkę ze sterownikiem i będę to podłączał....
Uszkodzenie Czujnk położenia wałka rozrządu jest sygnalizowane przez sterownik i w razie jego awari zapali się kontrolka. Dochodzą do niego przewodyzasilające i wychodzi sygnałowy ten środkowy ( na pracującym silniku podłączyć oscyloskop lub LEDa powinna mrugać ). Przy uszkodzeniu tego czujnika silnik wchodzi w tryb awaryjny (brak wtrysku sekwencyjnego)
Skąd wiesz że źle podłączył? Ba jak masz wiedzę że źle to wiesz o co chodzi. A skoro pytasz to raczej sam chcesz podłączyć, a nie gazownik. Instalacja prosta, schematy są. Jak podlaczyl rowno ze sterownika gazu sonde lambda podlaczajac to razem z Ecu a przy tym auto zaczelo po paru dobrych dniach swirowac na biegu jalowym, a gdzie z sterownika gazu...
Moim zdaniem wyjęcie, założenie, regeneracja pompy (taka prawdziwa) plus wtryskiwacze (wyjęcie i wymiana końcówek) to trochę podejrzanie za mało, chyba że coś sam robiłeś i do tego jeszcze "mapowanie" sterownika w Oplu to wydaje mi się że coś nie do końca zostało sprawdzone zwłaszcza wtedy jak nie odpala, ciężko ci pomóc, trzeba podłączyć Techa i sprawdzić...
Co do sterownika, szukaj wylogowanego - mi udało się taki znaleźć do astry G w zeszłym roku i wszystko szybko poszło. Podłączenie, potem pin opcomem i śmiga. Gorzej jeżeli nie mamy pinu, albo nie ma wylogowanych. Wtedy pozostaje Ci kupić cały zestaw.. tzn kompa, pętle immo, pastylkę. I po prostu fizycznie wymieniasz i działa.
ten sterownik gazu to wielkie badziewie, zresztą widać że i tak silniczek krokowy od gazu już nie jest podłączony (i bardzo dobrze), ja bym w ogóle wywalił cały ten komputerek i założył właśnie przekaźnik (zawsze tak robię) i jest spokój. Ale tak jak napisał Hektar Zahle.r - można sprawdzić wtyczkę i kable przy aparacie zapłonowym i wtyczki i kable...
Podłącz diodę LED(z rezystorem 1kΩ) i sprawdź na przewodzie sygnałowym niebiesko/czerwonym wychodzącym z modułu U1, czy podczas kręcenia piastą jest sygnał. Być może coś Ci obciąża sygnał. Dobrze było by sprawdzić oscyloskopem sygnał i jego poziom przy prędkości poniżej jak i powyżej 60km/h. W parametrach silnika też jest prędkość pojazdu można...
Pomyśl, jak bez elektroniki silnik wspomagania będzie wiedział, w którą stronę się kręcić??? Dobre spostrzeżenie, będzie potrzebny do tego sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy znajduje się już w kolumnie, czy więc wystarczy tylko sterownik, czujnik momentu obrotu kierownicy(w jakim położeniu się ona znajduje) silniczek wspomagania, no i oczywiście...
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Alarm nie jest powiązany z fabrycznym immobilizerem samochodu. Jeżeli bezpilotowy, to współpracuje z impulsami klucza-pilota, sterującymi fabrycznym centralnym zamkiem. Jeżeli alarm ma własnego pilota, to jest to urządzenie w pełni autonomiczne - niezależne od samochodu. Oczywiście w obu przypadkach może zostać podłączone odcięcie któregoś z obwodów...
Kup drugi sterownik bingo-m, przy innym sterowniku trzeba będzie robic nowe podłączenia w instalacje. Bingo jest bardzo dobrym sterownikiem i nie wymieniałbym na inny. Co prawda model bingo-M nie ma emulacji wtrysku ale na tym silniku będzie działał dobrze. Podjedz do warsztatu gdzie montują lpg firmy KME.
Pokaż całość zdjęcia bo urwałeś górę. Miałem pisać że sterownik brakuje pod piny cienkie. A te grube piny to zasilanie silnika. Tyle że nie na stałe... Olejowe lepsze i mocniejszy i mniej prądu bierze. Potem wada taka ze na luzie z góry jadąc w dół wyłączając zasilanie albo aku się rozładuje to już nie ma wspomagania... A olejowe mechanicznie przez...
Ciąg dalszy problemu : podmieniłem kolejny sterownik od astry 2 ale od wersji z klimą, i nadal jest ten sam efekt , wentylatory działają po włączeniu kluczyka, błędy któe powracają w module chłodzenia : 57 i 4 , podłączyłem stary moduł , wyskakuje tylko jeden bład : 00051 - Uszkodzony EEPROM - wymienić moduł sterujący Sporadyczny Kasuje błąd wentylatory...
Zafirę B 2006 r. i chciałbym dołożyć alarm tylko na otwieranie drzwi, maski i klapy Najprościej - autoalarm bezpilotowy CAN. Wtedy nie musisz się zastanawiać gdzie szukać sygnałów krańcówki drzwi, klapy, plus 12V po stacyjce, itp. W Zafirze B / Astrze H - nie jest to proste. Dołożysz tylko krańcówkę maski silnika. Jeżeli będziesz montować zwykłą centralkę...
Witam obydwa czujniki temperatury w tym silniku są podłączone bezpośrednio do sterownika silnika .Są dwa ponieważ kontrolują pracę termostatu który również jest sterowany przez ecu (nie jest prawdą że jeden jest do wentylatora a drugi do ecu licznika itd ..) Niestety temperatura na liczniku nie przedstawia rzeczywistej temperatury silnika tylko przeliczoną...
Odgrzeję kotleta jeszcze raz bo temat wysoko wyskakuje w google. Układ do sterowania tym silnikiem oparty jest na mikrokontrolerze AMIS30623, przyjmuje on komendy sterujące poprzez magistralę LIN, jest slavem. Aby wykorzystać silniczek potrzebny jest jakiś sterownik, nie da się go wykorzystać tak jak opisał CommonRail. Po zastąpieniu silnika krokowego...
Mam wszystko co potrzeba na swap-a od silnika z osprzętem (rozrusznik, alternator, pompa wsp. itd.) wiązkę ze sterownikiem (komputerem) skrzynia, półosie, łapy, kolektory, pompka paliwa, hamulce itd. Jutro podam kolory kabli z silnika (c20xe fabryczna wiązka z calibry na kompie MOTRONIC) i z auta (Astra f x16sz). A chodzi mi o to który do którego ma...
aster sterownik silnik sterownik silnik aster naprawa aster schemat sterownik silnik
climatronic regulacja regulator kawasaki schemat migacz tranzystor
Dwuteownik HEB 180/200 do podparcia ugiętego stropu betonowego 5x5m – dobór i montaż Hulajnoga Xiaomi, Ninebot, Motus – naładowana, nie rusza, blokada BMS, sterownik, czujniki