mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
Wystarczy mu te 1100 na wolnych
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
Dziwne być może regulator nie pracuje w pełni bez obciążenia spróbuj podłączyć jakąś zbędną żarówkę na 12V pod regulator i zmierz napięcie.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
Jak odłaczysz regulator od masy to jak to bdzie działać? Zapomnij. Niestety, trzeba wywlekać uzwojenia. A czy w tym motorku stojan kapie sie w oleju ?
Mogł by mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napiecia w Kawasaki er 5 2001 r. ? Bo okazało sie ze ładuje 19V zamiast 14V co spowodowalo spalenie bezpieczników oraz obrotomierza.
A właśnie - zacząłeś od początku Litości. Nie można zaczynać od końca. Ew "zaczynać od końca". Trzymajmy fason językowy. To Elektroda a nie Pudelek. zrobiłeś sobie bilans energetyczny? Wiesz ile tak na prawdę wynosi zapotrzebowanie na energię w pojeździe? Tu jest pies pogrzebany. Awersja do prostych obliczeń "teoretycznych" (gdzie tu jest jakaś teoria???)...
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Hasło dla ciebie - REGULATOR STRATNY. Przyjemnej lektury.
instalacja elektryczna jest w stanie dobrym, styki wszystkie są wporządku, kostki również.
Obojętne.
Pomiar napięć międzyfazowych na wyjściu z alternatora, jeśli są właściwe to wycięcie kostki i polutowanie przewodów na stałe, przewody z regulatora pod akumulator. Jeżeli się nie poprawi to regulator do wymiany - nowy oczywiście również polutować
Przy regulatorze stratnym im większy pobór prądu tym regulator ma lżej...
Każdy trójfazowy regulator napięcia rozszyfrujesz miernikiem ustawionym na test diody. Z zewnątrz to jest jak trójfazowy mostek Graetza.
Miernikiem sprawdzałem, to masa od wentylatora do skrzynki bezpieczników jest. Dodano po 1 Jak zasilanie dam od akumulatora do kostki czujnika, to wentylator się załącza bez mostkowania kostki. Dodano po 4 Szczerze, zgłupiałem, bo są 2 czujniki. Jeden przy termostacie na 1 pin i według instrukcji on też odpowiada za załączenie wentylatora, a drugi przy...
Witam, posiadam dwa identyczne motocykle kawasaki KLR250 które mechanicznie są 100% sprawne. Problem polega na tym że grzeje się biały przewód z wiązki idącej od regulatora napięcia (sam regulator też się grzeje) i nie daję napięcia czyli nie ładuje akumulatora. Po odpięciu regulatora wiązka przestaje się grzać. Zakupiłem nowy regulator na allegro lecz...
Właśnie problem jest też taki, że na tym też nie było więc kupię nowy regulator i zrobię od nowa Dodano po 10 A jak rozpoznać, że jest on 3 fazowy ma tyle samo kabli co oryginał oraz kolory te same
Nie odłączaj akumulatora podczas pracy motocykla bo popalisz regulator napięcia i moduł zapłonowy !!!
Witam Problem dotyczy skutera wodnego Kawasaki JetSki 650 SXi. W zalaczniku schemat ukladu ladowania w w/w skuterze. Nie ma oczywiscie ladowania akumulatora. Nie wiem czy problem z cewka pod magnetem (byla przewijana) czy z samym regulatorem napiecia. Po odpaleniu silnika - napiecie na akumulatorze takie samo jak przed rozruchem. Pytanie - czy kolejnosc...
Witam. Potrzebuję wymienić regulator napięcia w alternatorze Kawasaki Gpz 900R Sprawdzałem multimetrem wartości ładowania które po właczeniu świateł spadają poniżej 10 V więc sprawa oczywista ale jest pewien haczyk, otóż Kawa jest z 87- roku więc można powiedzieć zabytek, oryginalny regulator osiąga astronomiczne kwoty ale jest dostępny zamiennik: https://obrazki.elektroda.pl/9480648200_...
Elektroda mnie męczy o zamknięcie tematu więc odpisuję. Regulator działa bez zarzutu w takiej konfiguracji jak zostało to opisane wyżej.
Kontrolka poziomu elektrolitu. To lata '80. W niektórych modelach Kawasaki GPZ też coś takiego było. Sonda grafitowa w akumulatorze i dodatkowy przewód w instalacji elektrycznej w pobliżu akumulatora. Wraz z wprowadzeniem akumulatorów MF takie bajery przestały być przydatne. Znalazłem w necie coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/8276265600_1...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Witam Posiadam regulator napięcia z motocykla suzuki gs500 i chcę go zamontować w motocyklu kawasaki kz440 ltd. Prosiłbym o pomoc, liczba kabli się zgadza, z regulatora wychodzi pięć kabli 3 żółte czarny i czerwony. Wg schematu w suzuki 3 żółte do alternatora a kolejne dwa to plus i minus. Patrząc na schemat kawasaki całkiem nie wiem jak to ugryźć....
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Witam ja też muszę podłączyć jakiś regulator do motocykla Kawasaki KLR 250, nie ma tam wcale regulatora a potrzebuję prąd nie wiem jak to zrobić? Czy regulator od malucha czy poloneza będzie pasował? Z góry dzięki za odpowiedź.
Witaj.wlasnie jestem w momencie oczekiwania na regulator napięcia.bo zauważyłem że jak moto pracował to napięcie było 13.3 a z tego co mi mówiono powinno być 14.7. Takich pomiarów raczej nie robiono.ale moduł był wysyłany do sprawdzenia oraz zakupiony drugi.i objawy nie ustąpiły. Z tego co mi zdał sprawozdanie pierwszy mech to kabel po kabelku sprawdzał.i...
Witam serdecznie mam problem z ładowaniem w kawasaki klr 250.Myslałem ze to problem regulatora ,ale załozyłem inny regulator i dalej jest to samo-czyli ładuje ale z mocą 18-19v.Dodam tylko ze jest to regulator 5 pin. ( 2-kable żółte,1-czerwony,1-czarny,1-brąz.) Proszę o jakąs pomoc,co zrobic gdzie szukac przyczyny? Oto foto regulatora. http://obrazki.elektroda.net/69_12547640...
Witam, Mam podobny problem do kolegi wyżej, przepalił mi się ten sam opornik z powodu wadliwego regulatora napięcia. Regulator wymieniony jednak muszę wymienić też ten opornik. Mam zdjęcie tego opornika jednak nie mam pojęcia jaki powinienem kupić, a takiego samego nigdzie nie mogę znaleźć. Dlatego prosiłbym o identyfikacje i pomoc :)
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
Ładujeuje bo jak go obciaze swiatłami i czym sie tam da to napiecie delikatnie sie podnoci, ale i tak jest o wiele za małe. moj sprzet to kawasaki gpz500s ponizej zamieszczam schemat z serwisówki, mam drobna watpliwosc odnosnie przewodu BR wychodzacego z regulatora, jest on podpiety do masy, czyli defakto - na aku. moza przewody BR i BK zastapic jednym...
czujniki te ( sprzęgła, neutrala i hamulca) mają wpływ raczej tylko na możliwość uruchomienia rozrusznika, a nie na iskrę, inaczej motor by gasł jak byś wciskał sprzęgło/hamulec/wyrzucał na luz - to było by bez sensu dałeś schemat tylko jednej wersji a nie obu do porównania więc nie wiem jak z alternatorem - w tej wersji schematu masz regulator na 2...
Witam Jestem nowym członkiem tego forum Od grudnia mam kawasaki vulkan 750 Mam problem z elektryką Myślałem że to akumulator bo ładowanie było OK Teraz okazało się że brak jest ładowania Na wolnych obrotach 11;3v na wysokich 11;7v do tego przy odpalaniu gaśnie mi przednie światło ;reszta działa bezpieczniki OK Czy walnął mi regulator a może coś innego
Próbowałeś odłączyć/podmienić regulator napięcia? Może on robi jakieś zwarcie po odwrotnym podłączeniu akumulatora. Jeśli moduł pewny to coś musi robić zwarcie.
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Teraz to juz pali przy minimalnym przyspieszaniu, pod górke w ogole nie jedzie. Gasnie od razu. nie wiem co sie moglo popsuc. Mialem wymienic dzis regulator na nowy, ale ta "nówka" okazala sie byc jeszcze bardziej spalona. Czy cieply regulator, czy zimny nie robi mu to różnicy. Przepala jednakowo.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Odświeżam Zrobiłem proponowany regulator. Założyłem go do xv700 87 rok, działa poprawnie, ruszył od kopa, zrobiłem na nim narzazie 100km, jednak przy 5000 obr/min daje 15 V. Który rezystor najlepiej zmniejszyć w celu obniżenia ładowania ? ten 750, czy jakieś inne sugestie ? Pozdrawiam Zmniejszając wartość R1,R4, R7 lub zwiększając wartość R2,R5,R8...
tam jest regulator stratny dlatego na wolnych obrotach nie pulsują. Wrzuć jakieś zdjecie tego regulatora oraz jakie przewody sa do niego podłączone. Ciężko tak coś powiedzieć nie widząc :) To znaczy, że na wysokich mogą?
Zamiszczam to tutaj dlatego że moze sie to przydać wielu innym motocyklistom. Uzi 18 napisał: Oryginalny regulator na biegu jalowym daje 14-15 V. Tak jak w instrukcji. Przy zwiekszeniu obrotów napiecie spada do ok. 13 V przez co mam problemy z ladowaniem. Gdy Odlacze regulator i mierze V na alternatorze wraz z obrotami rosnie V. Co mozna w tym temacie...
Zapoznaj się z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z twojego opisu wnioskuje że oprócz stojana alternatora masz uszkodzony regulator napięcia. Działanie jego polega (najprościej) na chwilowym łączeniu uzwojeń alternatora do masy. Złe odprowadzenie ciepła i połączenia elektryczne są zabójcze dla regulatora i następnie...
Napięcie 3 cewek statora przy 4000rpm - 58V AC. Wg. serwisówki ma być nie mniej niż 31V. Ładowanie akumulatora: 1) bez świateł, obroty jałowe - 14,3V DC 2) bez świateł, obroty 5000 - 12V DC 3) włączone światła, obroty jałowe - 12V DC 4) włączone swiatła, obroty 5000 - spada stopniowo wraz z obrotami do 4V DC Kabel wychodzący do kostki od statora, przejście...
Witam. Generalnie, jak zmienić prąd zmienny 12VAC w motorze na stały 12VDC Posiadam Kawasaki KLX300 - (kros), ma on instalację na 12VAC, niestety mój regulator napięcia ma doprowadzone dwa kable i na jednym z nich "żółtym" jest bez podpiętego regulatora ok.60V a z podpiętym regulatorem ok. 10V na drugim kablu "czarno-żółtym" nic praktycznie niema. Regulator...
Oczywiście jak zwykle wszyscy radzą tylko nikt pojecia nie ma .... Jakie znowu trafa, przetwornice? Jaka obcowzbudna prądnica??? Toć to zwykłe dynamo rowerowe tylko większe! Widział ktoś w dynamku wzbudzenie? Pedałowe chyba tylko :) hubiwit popatrz pod hasłem "regulator stratny) tudzież przejrzyj schematy instalacji motocyklowych gdzie alternator jest...
Witam, po dłuższej przerwie kontynuuje temat. Czy może mi ktoś powiedzieć co to jest? http://i78.photobucket.com/albums/j82/Ma... Jest to wpięte w obwód pomiędzy cewką prądową, w iskrowniku a cewką zapłonową. Z tego co się dowiedziałem to na 99.9% jest regulator napięcia ( http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-b11-k...
kawasaki regulator regulator napięcia kawasaki regulator napiąć kawasaki
zawora podciśnienie serwo czujnik temperatura gorenje bezpiecznik dobór
automatyczna skrzynia biegów szarpie mikrokomputer cobra1
Czy pasek rozrządu z Isuzu Trooper pasuje do Isuzu VehiCROSS? Zamiennik dla tranzystora IGBT IRG4BC30W IR 9A1B9903