sprawdź działanie czujników sprzęgła i hamulca czy sterownik silnika widzi położenie , często tempomat nie działa przez uszkodzony czujnik sprzęgła
Czy możliwe jest że wiązka jest ta sama co do automatu/manuala i może ten kabelek gdzieś "czekać" na czujnik sprzęgła? Nie czeka niestety, trzeba kabelek dociągnąć do wtyczki sterownika silnika.
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
sporo parametrów typu np temperatura, obroty silnika śmiga po canie między sterownikami . W razie wątpliwości trza podejrzeć co widzi ster silnika.
Sprawdź jakie ciśnienie czynnika widzi sterownik silnika.
W Astrze sygnał prędkości idzie osobnym przewodem z modułu ABS/ESP/TC, a w przypadku braku tych układów — z modułu konwertującego sygnał z piasty lewego przedniego koła. Akurat mam schemat do Vectry 2000r i 2001r. Chyba nie było wersji bez ABS, sygnał z ABS to przewód BURD. Pamiętaj że sygnał prędkości połączony jest z licznikiem, wyświetlaczami, radiem,...
Raczej bym nie potrzebował klimy gdyby temeratura na zewnątrz była poniżej 9 stopni . Zresztą klima przestała działać w lipcu gdzie nawet w UK. było dosyć gorąco . Po prostu z dnia na dzień przestało wiać zimnym powietrzem . Więc krótko,nie ma ciśnienia w układzie-presostat nie pozwoli sterownikowi silnika na włączenie sprzęgła kompresora(ciśnienie...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... jest podobny temat wprawdzie maszyna ze sterownikiem efka a nie jak u autora quick ale zasady te same. Zdecydowanie odradzam falownik. W tych maszynach oprócz silnika jest dość skomplikowany sterownik kontrolujący obroty i pozycję wału dzięki zespołowi sprzęgło-hamulec.
W sterowniku silnika lub UCH masz błąd dotyczący czujnika sprzęgła?
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało
Sygnał z włącznika sprzęgła do sterownika silnika pin 66 złącze 121 pin,zasilanie można podłączyć do 2 pinu włącznika stop (4 pinowy ,plus po zapłonie).Nr.oryginału włącznika sprzęgła 1H0927189D ,kostka do niego 038972702 .Wg. etki sa różne zestawy wskaźników dla skrzyń manualnych i automatów (gateway w zestawie wskaźników).Kodowaniem nie da się zmienić...
Widzę, że sterownik jest już po regeneracji i to bardzo przyzwoitej. Kłaniam się w stronę firmy dokonującej regeneracji - świetna robota. Teraz pytania do właściciela: 1. Czy sterownik zgłasza się po wciśnięciu sprzęgła? ( włącza się kilka kontrolek? ). 2. Czy po uruchomieniu silnika załącza się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni ? 3. Czy sprawdzał...
Według schematu jeden koniec czujnika pin 10 wtyczka K sterownika silnika, drugi do wiązki pedału hamulca przewód czarny pin 1 lub 3 (obojętne). Na czujniku sprzęgła pin 3 i 4.
Mała wtyczka na sterowniku silnika. Po stronie kierowcy, dostęp z kanału. Klema 15 czyli zasilanie po stacyjce. Wiązka idzie na wysokości sprzęgła.
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
Zasilanie czujnika pobierz z 2 pinu włącznika stopu, podepnij do 1 pinu czujnika sprzęgła a drugi pin czujnika sprzęgła do 66 pinu sterownika silnika, tak wynika z moich danych. http://obrazki.elektroda.pl/5943715900_1...
Wiatraki z komputera diagnostycznego w teście elementów wykonawczych nie pracują tak samo jak sprzęgło sprężarki, gdzie mój problem. Proszę o pomoc. Może brak komunikacji ze sterownikiem silnika bądź klimatronikiem? Podaj swój plus z akumulatora na sprzęgło klimy na wyłączonym silniku i słuchaj czy się załączyło. To samo z wentylatorem.
Proszę wyjaśnić dlaczego ? To jaki będzie pasować? Musisz zastosować falownik, bo to silniki asynchroniczne i potrzebują pełnego sinusa do działania. A sterownik PWM BTA41600B odcina połówki i na wyjściu zamiast sinusa masz przebieg połówkowy. Znalazłem taki regulator https://allegro.pl/oferta/ac-220-240v-re... Będzie...
Wygląda na to, że silnik dławi się powietrzem, ale nie koniecznie. Na początek spróbuj ustawić wlot powietrza do filtra tak, aby podczas jazdy powietrze było zasysane przez silnik a nie "wpychane" pędem samochodu. Jeśli to nie pomoże to sprawdź ustawienia paramertu "CUT - OFF" w sterowniku gazowym jeśli jest ustawiony zbyt nisko, to przy wymuszonym...
W [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... temacie znajdziesz dokładne schematy. Sterowanie które Cię interesuje idzie ze sterownika silnika, pin A15.
Tutaj masz schematy: https://4cardata-info.translate.goog/ele... Tutaj jak to działa: https://4cardata-info.translate.goog/ele...
Masz już uszkodzony lock-up w sprzęgle hydrokinetycznym. Sprzęgło do regeneracji (wymiany). Ps. zapewne przebieg autka to powyżej 200000 km.
W nowszych Fordach z silnikiem diesla jest fajne rozwiązanie: przy puszczaniu pedału sprzęgła podczas ruszania z miejsca sterownik silnika podnosi obroty do ok 1500 rpm, samochód płynnie rusza z miejsca bez konieczności dodawania gazu
Sprzęgło włącza IHKA a nie DDE. Musze ci wytłumaczyć bo nie rozumisz. Sterownik silnika wystawia masę na przekaźnik sprzęgła. Problem w tym że nie wystawia i tutaj jest zagadka dlaczego. jest jeden kabelek łączący panel z DDE. Nie ma tam nic prócz 12v od strony DDE. Albo jest to LIN lub jakiś PWM . Albo polecenie leci po CAN .Tego niw wiem. Pytam.
W dieslu tempomat jest funkcjonalnościa realizowaną przez sterownik silnika. Pospawdzaj najpierw podłączenia do przycisków sterujących, do czujnika wciśnięcia sprzęgła, do czujnika świateł stopu. Aha, z ABSem może mieć tyle wspólnego, że bierze z niego sygnał prędkości pojazdu. W niektórych autach tempomat przy niedziałającym ABSie nie będzie działał.
Rozwiązanie problemu: Auto nie posiada przekaźnika od sprzęgła sprężarki. Sprężarka jest sterowana wprost ze sterownika silnika. W moim przypadku było uszkodzone uzwojenie sprzęgła.
Witam Informacyjnie dla wszystkich którzy maja lub będą mieli problemy z poprawna pracą przepustnicy dolotu powietrza do kominka firmy Kratki. Ponieważ, uszkodził mi się silnik serwo od wspomnianej przepustnicy, pozwoliłem sobie na rozebranie tego układu i odnalezienie na rynku takiego napędu. Co ciekawe producent usuwa z silnika wszystkie naklejki...
Witam. Mam problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu załączenie silnika 3 fazowego powoduje wyrzucenie różnicówki( dodam, że wcześniej wszystko działało bez zarzutów) sprawdzałem czy nie ma przebicia miedzy fazami, nie ma. Nie ma też przebicia z obudową. Zauważyłem jedną niepokojącą rzecz zaśniedziałe styki i resztki rdzy w puszce prawdopodobnie dostała...
Zakładam, że w wersji z "manualem" trzeba wcisnąć sprzęgło, nie hamulec, więc zmiana kodowania sterownika silnika (?) na skrzynię manualną powinna rozwiązać problem.
Witam mam problem i potrzebuje pomocy sam nie jestem w stanie tego rozkminić, mam silnik 3-fazowy 7,4kW i co jakiś czas(około 3 lat) pali się uzwojenie i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. silnik pracuje przy śrutowniku(robi mąkę ze zboża), uzwojenie spaliło się już kilka razy w przeciągu jakichś 9 lat, inny silnik o tych samych parametrach chodzi...
Nic szczególnego tu nie napisałeś. Silnik odpala bo sterownik widzi wciśnięte sprzęgło. Czujnik jest nad pedałem. Wysprzęglik jest między skrzynią a tarczą. Sprawdź bo może gdzieś masz nieszczelność i wyleciał płyn. Próbowałeś cofnąć pedał ręką?
Witam, posiadam silnik (wiatrak) który chłodził urządzenie chłodnicze. Po podłączeniu do sieci działa jak hamulec. Wirnika wtedy nie można obrócić. . Silnik jest jednofazowy. Czy to jest silnik klatkowy? http://obrazki.elektroda.pl/6205518700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3889148200_1... Na drugim zdjeciu : po lewej...
Nad pedałem sprzęgła.
Takie rozwiązanie stosuje się gdy silnik może być wyposażony w sterownik , na przykład do sprzęgła lub hamulca.
Jaki silnik? Instalacja do czujnika była czy robiłeś? Na jednym przewodzie do czujnika sprzęgła powinno być +12v po włączeniu zapłonu. Jeśli jest to sprawdzić czy dochodzi do sterownika silnika sygnał.
Witam , wygląda że wszystko z twoim autem jest OK. przy gwałtownym przyśpieszaniu jak i dużych obciążeniach sterownik silnika odłącza sprzęgło kompresora żeby nie obciążać dodatkowo silnika i odzyskać całkowitą moc pochłanianą przez kompresor klimatyzacji.
To automat ma sprzęgło? Takie z pedałem, który kierowca może wcisnąć? Automaty mają sprzęgło, Nie, nie mają oddzielnego pedału sprzęgła jak w manualu, bo za to odpowiada jak tak można nazwać - wspólny pedał hamulca i sterownik skrzyni biegów.
Tak, sprawdzić czy wyłącznik świateł stopu działa. Podobny wyłącznik jest tez przy pedale sprzęgła i też służy do dezaktywacji tempomatu przy naciśniętym pedale. Najlepiej by było podłączyć się z kompem diagnostycznym i zobaczyc co sterownik silnika "widzi" w parametrach. Coś marny ten specjalista jeżeli tego nie zrobił.
Widzę że trafił Ci się stary quick. Pytanie z jakim sterownikiem współpracuje ten zadajnik ? Ja kojarzę 3 generacje - silnik z zestawem sprzęgło-hamulec + sterownik regulowany analogowo (nie pamiętam typu) - silnik bldc + sterownik P60 - silnik bldc + sterownik P70 Pytanie 2 Czy jak odłączysz zadajnik od sterownika to maszyna szyje dalej ?
W tablicy przestawiłem na manual i zaakceptował. Nie wiem gdzie jeszcze powinienem to zrobić. We wtrysku nie widzi pedału sprzęgła, pomimo podpięcia czujnika. Sterownik skrzyni nie odłączałem (podobno nie powinno się). Może, ktoś wie gdzie, co i w jakiej kolejności przestawić/przeprogramować (UCH, EDC?) -Clipa mam. Nie ma możliwości konfiguracji wtrysku...
Nic takiego, żadne kombinacje gazu, hamulca, sprzęgła, przycisku start, odpinania akumulatora, podmiana czujników (parametry są dobre) nie pomagała. W sterowniku silnika błąd P162F
Sprawdź jaki masz sterownik silnika: BOSCH:edc MS 5,edc MS 6,4 czy EDC 7 choć to za stary model wtedy ma moduł FFR, - według typu sterownika w WIS znajdziesz schemat. Tempomat jest zależny od pedału hamulca, sprzęgła i retardera.
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
Witam, Aveo t300 2012 r 1.2 b Nie uruchamia klimy. Sprzęgło i cały układ sprawny aż po przekaźnik. Gdy dam na krótko minus na cewkę przekaźnika to skleja i pompuje. Czujnik ciśnienie widzi prawidłowo. Jest zmiana w blokach na przycisk klimy. "sygnał żądania włączenia układu klimatyzacji" nie zmienia się na YES, tylko NO Z tego co się domyślam, to sterownik...
Błędy tyczą się braku informacji z sterownika EBS
Witam, sterownik wentylatorów jest z przodu silnika na obudowie chłodnic sterowany jest przez kalkulator wtrysku a ten ma namiary z czujnka, czujnik temperatury nad obudową sprzęgła przy głowicy, filtr zapchany powoduje że kalkulator wtrysku próbuje go wypalić i w tym trybie podnosi temp spalin poprzez wtrysk dodatkowej dawki paliwa w końcowej fazie...
Jeżeli przepustnica jest na linke (tzn klasycznie) to do tempomatu potrzebne jest osobne urządzenie. W Omegach B to jest jedna puszka z częścią mechaniczną i elektronicznym (mikroprocesorowym) układem sterującym. Do nabycia na alledrogo za 50 - 70 PLN. Z tego "sterownika tempomatu" wychodzi linka którą podłącza się równolegle do istniejącej liniki gazu...
Czujnik sprzęgła powinien iść do sterownika silnika, ale żeby powiedzieć na który dokładnie pin to muszę wiedzieć jaki masz tam silnik. Co do czujnika wstecznego to muszę przejrzeć schematy.
Pod które piny sterownika silnika powinien być podłączony czujnik sprzęgła? Silnik 611981.
Problem z brakiem załączania sprzęgła klimatyzacji w Fordzie Focusie MK3 1.6 105 KM z 2011 roku, przy braku napięcia na cewce sprzęgła, może mieć kilka przyczyn. Poniżej przedstawiam krok po kroku, co i jak sprawdzić, aby zlokalizować usterkę, zaczynając od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn: 1. Sprawdzenie bezpieczników i przekaźników...
Przegladnij wszystkie złącza które rozpinales. Sterownika silnika itp. Zwróć uwagę też na zasilania i masę silnika i sterownika silnika
Mogę. W zbiornikach musi być pełne ciśnienie robocze. 1.Wyłącz zapłon i zaciągnij hamulec pomocniczy 2.Wciśnij do oporu pedał sprzęgła i przytrzymaj 3.Naciśnij oba boczne przyciski na lewarku i trzymaj je naciśnięte przez cały czas nauczania. 4.Włącz zapłon. Zaczną migać strzałki półbiegów 5. Jak zacznie migać "N" uruchom silnik 6. Po pierwszym dźwięku...
Temat jest nieopłacalny. Wiązki kabiny, silnika,sterownik silnika, obudowa kół rozrządu, sprzęgło zamach, wał napędowy i programowanie wszystkich sterowników. Nie wiem kto by się w to załadował. Koszt myślę roboty będzie krążył około 10-12 tysi netto
Żeby przerobić V50 z powershifta na manual potrzeba: -wiadomo skrzynią połosie linki biegów pedały pompka sprzęgła itp -sterownik silnika SID803A (bo taki w był w manualu tylko automat ma SID206) -wiązka silnika od manuala -trzeba przeprogramować modul CEM (zmiana konfiguracji)
sterownik sprząc sterownik sprząc zwrotny sterownik sprząc mercedes
model płyty głównej laptopie skanuje czarno triax corab
Fiat Cinquecento 1.1 Sporting – podłączenie obrotomierza, piny licznika, sygnał RPM Electrolux EWT1062 IDW – czy zbiornik jest rozbieralny? Wymiana łożysk, budowa kadzi