Nie czytałem całości, ale wychodzi że sterownik silnika leży.
A po co kupowałeś wszystkie te rzeczy, skoro problem był tylko ze sterownikiem silnika?
https://obrazki.elektroda.pl/4603407400_... i jeszcze jedno pytanko - co steruje tym przekaźnikiem ? Sterownik silnika masą , plusy są stałe.
L-LAMPKA DFM-SYGNAŁ STERUJACY ALTERNATOREM POPRZEZ STEROWNIK SILNIKA.
Wymień sterownik silnika
Parametry tempomatu aktywujesz w sterowniku
Jeżeli zestaw jest od jednego samochodu (jest to komplet) to będzie git, nie potrzeba nic programować. A weź ty to immo zamontuj sobie np w schowku. Wklej tylko pastylkę z kluczyka do środka i będzie git. 350 oszczędzisz ;)
Niestety najczęściej winny jest sterownik silnika.
Witam mam ten sam problem z moją Corsą D 2010r. tylko mam pytanie gdzie znajduje się ten sterownik silnika???
Corsa C, silnik to Z14XE Sterownik Delco HSFI -uszkodzony....
Proszę bardzo.
Sprawdzić zasilania na sterowniku silnika.
Pętla z elektroniką przy stacyjce. A reszta, w puszce sterownika silnika.
Sterownik silnika musi być od manuala.
Oczywiście że się da ominąć, ale nie masz takiej funkcji jak WOT i EVAP, załaczanie po zapaleniu silnika najlepiej zrealizować poprzez sygnał z alternatora. Ale można też podpiąć pod sterownik silnika jeśli jest kompatybilny .
Wygląda mi to na sterownik silnika.
W zasadzie nie powinna mieć znaczenia więc co może być przyczyną takich zachowań jeśli wtryski sprawne ,świece nowe, kompresja jest, wszystkie czujniki sprawdzone. Może skłaniać się w strone sterownika silnika?
Najlepiej byłoby odczytać błędy sterownika silnika.
86 plus, 85 masa po stacyjce ze sterownika silnika. A świece żarowe grzeją? Bo plus na 86 w/g schematu podawany jest ze sterownika świec. Prześwietl kable czerwono-czarny od sterownika świec do do przekaźnika pompy oraz brązowo-czerwony od 85 do pinu 75 sterownika silnika.
Temat ogarnięty. Uszkodzony sterownik silnika.
Może to Ci trochę rozjaśni.
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek).
panowie gdzie w corsie 2000r jest sterownik silnika?
Sygnał prędkości wychodzi z licznika do puszki immo i sterownika silnika ( prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem) .
Sygnał że sterownika do obejrzenia na oscyloskopie, jeżeli nie masz, to przez diodę. Jak sygnały sterujące ok, to alternator pod pachę i na stół. Błędy w sterowniku silnika są?
To na foto te gniazdo OBD2 to chyba nie jest pin 7 tylko 4, Motronic 1.5.5 ma diagnostyke na pinie 7. A przejście z pinu diagnostycznego radia do pinu 7 obd2 jest, albo do pinu w sterowniku silnika.
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
Masz uszkodzoną przelotkę w którychś drzwiach albo bagażniku, kable się zwierają i trzymają plusa na sterowniku silnika. Corsa C miała taki problem.
świeci normalnie i przygasa z innymi kontrolkami przy próbie odpalenia.Samochód był ponownie podłączony pod komputer , nie ma żadnych błędów i co najlepsze komputer nie widzi silnika...diagnoza że prawdopodobnie sterownik silnika....
Może czujnik biegu wstecznego ? Nie da rady sterowanie masą do sterownika silnika.. Przesyłam schemat przekaźnika w komorze silnika..
Proponuje na początek zmienić warsztat i mechanika. Jest jeszcze druga możliwość - złóż reklamację i czekaj. W drugim przypadku, po tym co się dowiedziałem z twoich postów, nie wróżę sukcesów.
Witam Mam pytanko,gdzie znajduje sie sterownik w corsie A c12nz Dziekuje z góry za odpowiedzi
Uszkodzony sterownik silnika, brak jego zasilania, uszkodzona instalacja sterownika silnika.
Jak regenerowany to może żle zrobiony sterownik. Trza zajrzeć do niego co było w nim robione? Nie obstawiam sterownika na górze silnika. A moze się pompa kończy? Objaw podobny do uszkodzenia sterownika.
Nie posiada.
Mam zdiagnozowana usterkę: sterownik silnika (Corsa typ C, 1364 cm3, Twinport Ecotec, DOHC, 2005). Objaw: silnik chodzi max 1000 obr/min. Warsztat twierdzi, że trzeba kupic nowy sterownik, cena modulu 3200 PLN . Slyszalem jednak, ze czasami mozna to naprawic, ewntualnie przeprogramowac sterownik ze starego samochodu. Numer czesci: 6235399. Dzięki za...
Jak goły słupek ???? silniki 1.0 mają 3 cylindry a 1.2 i 1.4 4 cylindry - czyli inne kolektory , katalizator , wiązka silnika ,sterownik ew przeprogramowanie ,dokodowywanie immo do bcm cewka zapłonowa itd ...
Po schemacie było by ci łatwiej dojść co jest grane przeanalizował byś sobie uruchamianie sprzęgła , gdzie skąd i jak brany jest syg do spręźarki , jeszcze sprawa czujnika ciśnienia czy w przypadku podłączenia z ECM nie ma jakiś różnic z podpięciu .
A co jaśniej? Chcesz rozebrać sterownik silnika?
To znaczy że jest przykręcony do silnika w środku ma płytkę i galaretkę . generalnie wymaga sporej wiedzy i sprzętu żeby go zregenerować .W każdym oplu poczynając od corsy B masz immo i musisz spersonalizować sterownik do auta .
Usterka usunięta, nie było połączenia między pinem B9 sterownika, a przekażnikiem zasilania, temat zamykam.
Usterka dalej wskazuje na czujnik temperatury ... Najlepiej zmierzyć oporność czujnika na jego stykach (sprawdzić czy jest prawidłowa dla danej temperatury silnika) i następnie opornośc tego czujnika na stykach wtyczki sterownika multec .. Może instalacja gdzieś padnięta ??? ...
Impuls = zwarcie tego pinu do masy. Ten pin jest podciagniety do 12V, a sterownik silnika zwiera go do masy w takt sygnalu obrotow
Fakt , że sterowniki do tego silnika to kombajny , ale odpięcie samej wtyczki ABS , nie powinno skutkować uszkodzeniem sterownika silnika.
Jakie błędy wywala sterownik silnika? Sprawdź silnik obracający przepustnicą.
Zbytnio nie mam czym zmierzyć ale postaram się coś ogarnąć. Auto trafiło po mechanikach. Ze stwierdzeniem na sterownik silnika.
Witam. Mam problem z moja Corsą B 1.0 12V Samochód kreci ale nie odpala, nie ma iskry i nie załącza się pompka paliwa. Próby podłączenia komputera kończą się niepowodzeniem Wie ktoś może co może być przyczyną? Podejrzewam sterownik silnika[/img]
Za mało danych. Podaj rok produkcji oraz numerki które się znajdują na sterowniku silnika.
Przełożyłem przepustnicę ze sprawnego samochodu, dalej błąd p1526 i nie można go skasować, chyba uszkodzony sterownik silnika :(
A te U to z czego czytałeś? Bo napewno nie ze sterownika silnika.
Przygotowałem wykresy z pracy silnika na luzie: NA LPG: https://obrazki.elektroda.pl/6471692700_... NA BENZYNIE: https://obrazki.elektroda.pl/6171687800_... Początek na benzynie i przełączenie na gaz: https://obrazki.elektroda.pl/7773883300_... Widać że na gazie korekty paliwowe się rozjeżdżają. Tylko...
Podmieniałeś sterownik silnika czy pompy?
Pasuje tylko i wyłącznie ten sam numer sterownika.
Przelutuj pamięć.
Rozumiem że na zgaszonym silniku nic takiego się nie dzieje i radio działa pięknie? Wygląda na to że twój alternator wprowadza spore zakłócenia, które mogą być powodem dziwnej pracy radia lub sterownika silnika.
Tam były dwa rodzaje z którego roku ten silnik i sterownik?
Deska rozdzielcza w tym modelu jest diagnozowalna każdym testerem diagnostycznym. Jakie są błędy i czy wskazówki da się uruchomić w trybie testu aktuatorów? Problem ten może się też wiązać z usterką sterownika silnika, który to własnie wysyła niezbędne dane do zespołu wskaźników.
Dzięki za odpowiedź. Załóżmy, że chciałbym sam sobie z tym poradzić. Zaplecze mam spore, wymiana alternatora jest oczywista. Jakie kroki należy powziąć w celu diagnostyki sterownika silnika?
A co mam sprawdzać? Nie widzisz objawu jaki opisał? Na zegarach zapala się tylko jedna kontrolka usterki silnika ( a ten model ma dwie). To już na start sugeruje, że nie wstaje sterownik silnika.
Podłączałem zespół diód led o mocy łącznej ~0,5W i przy odłączonej wtyczce świeciły w takt sterowania wtryskiwacza. Po podłączeniu wtyczki diody nie reagują. Kwestia czy było to wystarczające obciążenie prądowe, żeby wykluczyć ewentualne uszkodzenie sterownika silnika?
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
Nie wiem jak ma Opel, ja w Audi miałem immo w liczniku, a nie w sterowniku. Owszem, po dwukrotnym zablokowaniu się immo /wywalało się/, zawiozłem sam sterownik silnika by zdjąć z niego blokadę, od tego czasu miałem spokój.
Pytanie autko jak w tytule nie kręci rozrusznikiem (brak sterowania na przekaźniku K61) Na krótko jak przekaźnik się zewrze rozrusznik kręci. Do tego przy próbie odczytu błędów z ECU brak komunikacji. Posiada ktoś schematy do tego silniczka głównie oczywiście interesuje mnie schemat sterownika silnika.
Można wyłączyć w sterowniku silnika i zaślepić.
Masz uwalony sterownik silnika. Jasno?
No immo nie jest uszkodzone chyba, tylko sterownik silnika prawdopodobnie .
W tym konkretnym przypadku , sądzę że masz poważny problem ze sterownikiem silnika , który niszczy się przez zabrudzoną przepustnicę . Ponieważ całe zasilanie silnika przepustnicy przechodzi przez sterownik silnika , jakiekolwiek zwiększenie poboru prądu przez silnik przepustnicy (zanieczyszczenie powoduje opory mechaniczne ) może powodować uszkodzenie...
Witam,chciałem podziękować za tak liczne sugestie w moim temacie.......... Wymiana sterownika silnika załatwiła sprawę.
Mogą być świece zapłonowe, filtr paliwa bądź coś grubszego. Należy zacząć od diagnostyki i sprawdzić czy coś w sterowniku silnika siedzi.
Nikt nie pomoże w uruchomieniu silnika?
Nie da rady złączyć silnika corsa B ze sterownikiem Yaris 2. !!!! DOkup sterownik z corsy B.
Spr. czujnik temperatury silnika i błędy w sterowniku na początek.
W zasadzie są dwie rodzaje pętli immo w oplu immo 1 i immo 2 w większości przypadków nie ma znaczenia z jakiego auta pochodzi puszka i daje się dopisać do dowolnego auta . Warunek jest tylko jeden sterownik ma tą samą generację immo 1 puszka jest na motoroli Hc05 i 2 puszka jest na TMS 370 . Należy tylko zakodować puszkę pod wersję silnika ( sterownika...
To jest Z10XEP. Ewentualnie inny sterownik takiego silnika bedzię dobrze pracował?
Równie dobrze może być tak, że silnik gaśnie z innego powodu. ...a błąd czujnika?... no cóż to jedyna informacja dla sterownika, że silnik zgasł.
Jaką temperature silnika widzi sterownik?
A obroty też CAN-em? czekam na sterownik silnika aż dojdzie.
Na PRACUJĄCYM silniku zobacz czy masz plusa na grzałkach , EGR, EVAP. Jeżeli niema zacznij od sprawdzenia bezpiecznika od tego obwodu. Masy sterownik silnika wystawia na oddzielnych kablach więc tu usterka jest mniej prawdopodobna. Przekaźniki sobie odpuść bo w przypadku ich awarii silnik nie pracowałby wcale.
Najpierw podepnij komputer i odczytaj błędy ze sterownika silnika. Tak na początek.
Dobrze zrobił poprzednik. Brązowy, pin 1 cewki to masa. Teraz wystarczy dojść czemu robi się zwarcie. Pytanie kluczowe, czy zwarcie jest przy podłączonej i odłączonej cewce? Jak tylko przy podłączonej, do wymiany masz cewkę. Jeśli zwarcie jest przy odłączonej cewce, do zrobienia sterownik. Jeśli jeszcze da się zrobić.
Już się pogibałem na maxa. Na starym sterowniku kontrolka usterek silnika miga czy nie?
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
Jak najbardziej ale warto dać dodatkową masę na sterownik silnika i na blok.
Techem 2 zdziałasz i zainicjujesz sterownik.
Musisz kupić sterownik wylogowany lub znać pin dawcy. Nie miałem kontaktu z tym maxiecu ale elm dobrze nie wróży więc nie wiem czy będziesz w stanie nim dopisać sterownik do auta. Możesz też kupić sterownik bez pinu (będzie tańszy) i pojechać do kogoś kto ma sprzęt do wylogowania go bez pinu.
Jak sie nie da naprawić polecam zapomnieć o tym pseudo automacie. W bardzo prosty sposób można go przerobić na manuala i tez problemy sie kończą. Strona mechaniczna jest praktycznie banalna. Wymiana lewarka dźwigni zmiany biegów, cięgna, oraz wymiana podstawy pedałów hamulca i sprzęgła. Później tylko mała przeróbka instalacji elektrycznej i przeprogramowanie...
Prześwietlić kontrolką 21W instalację - przepustnica sterownik. Te wiązki silnika są podatne na gnicie.
tylko fabryczny tester prawde ci powie to za nowy samochód tu sterownik silnika włancza ac
Problem odpalenia stoi w sterowniku silnika, więc nie potrzebnie użyłeś siły ;) Natomiast każde zwarcie może ubić sterownik, immo, oraz inne podzespoły. Na Twoim miejscu weź ten za 100 zł na próbę, odłącz wszystko od immo i zobacz czy pali. Jeżeli się uruchomi silnik to wiesz co Cię czeka.
Problem rozwiązany dwa sterowniki silnika uszkodzone. Na trzecim wszytko ok.
To u mnie wszystkie kontrolki i reszta elektroniki działa, ale przy przekręcaniu kluczyka słychać przez chwile taki stukot, który znika przy podgrzaniu sterownika.
Tak jak w temacie potrzebuję rozpiski pinów do ECU. Mogą być tylko same zasilania i masy. Samochód opel corsa c 2004r silnik z10xep sterownik BOSCH
Proponuje sprawdzić przekaźnik czy jego styki nie są podpalone. Możesz też sprawdzić jaka wartość napięcia jest na zasilaniu sterownika silnika bo wychodzi na to że przekaźnik ma podpalone styki i na sterownik dochodzi mniej niż 12V.
Wpisz w wyszukiwarkę "regeneracja sterowników isuzu" i masz firmy które się tym zajmują, np. Elektro-bip.
Sprwdzić wypada czujnik temp cieczy od sterownika.
Witam. Pilnie poszukuję schematu elektrycznego, sterowania silnikiem do Opla Merivy, Corsy albo Astry z silnikiem 1.7 CDTI, 2004 rok, sterownik Denso. Pozdrawiam. Damian
Jeden z mechaników powiedział że winą może być sterownik silnika bo ople mają wadę związana ze sterownikiem. Jego wymiana i wgranie czegoś tam może pomóc. Jesteście w temacie??
Często błąd (= przejście w tryb awaryjny) sterownika silnika powoduje też błąd w ABS/ESP.
Mruga taka pomarańczowa z takim jakby silniczkiem Immobilizer blokuje sterownik.
corsa sterownik silnika sterownik silnika corsa komunikacji corsa sterownik silnika wymiana
tranzystor to220 sharan czujniki windows uruchamia chkdsk
Bypass zacienionych paneli fotowoltaicznych w stringu – diody, optymalizatory, mikroinwertery Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych z Anglii – cło, VAT, import 2024