jakie nastawy logiczne ma sterownik gdy nie dostaje sygnału z sondy lub np z czujnika temp jakie przyjmuje wartości? Żadne. Ten sterownik jest tak prosty że nic nie pamięta, niczego się nie uczy i nie ma żadnej samodiagnozy. Działa na podstawie sygnałów z czujników i jakiejś zaprogramowanej mapy czyli robi to co aktualnie czujniki mu mówią i nawet...
Po podłączeniu zasilacza ten czarny cip jest gorący dość mocno. - to sterownik silnika - jeśli się grzeje, to znaczy, że zasilanie dostaje, ale może być uszkodzony. To on odpowiada za uruchomienie silnika. odzysk danych z uszkodzonych dysków to duże koszty. - straszne...w przypadku uszkodzenia PCB takiego starego Seagata to może być nawet stówa albo...
Przeszukałem forum i internet przez wiele dni , niestety nic na ten temat nie znalazłem . Wyrzuca mi błąd : P2331 Zwarcie obwodu sygnału sondy lambda z obwodem grzałki . Po skasowaniu pojawia się znowu ale wyłącznie gdy silnik ma temperaturę powyżej 90 Stopni . Ogólnie silnik spala duże ilości oleju .Trochę kopci ale też tylko gdy jest max gorący 90-105...
Dzięki kolego,ale z tego co widzę to wykorzystane jest wyjście x5,a ja jego nie mam.Zauważyłem dzisiaj,że ta pompa obiegowa chyba nie pracuje,bo odpaliłem samochód,włączyło się dogrzewanie i po zgaszeniu silnika pompa nie pchała ciepłej wody do nagrzewnicy. A czy nie łatwiejszym rozwiązaniem jest podpięcie się pod wyjście 4( od wentylatora) poprzez...
http://obrazki.elektroda.pl/1338428400_1... Witam, w związku z zainteresowaniem zmarzniętych użytkowników swoich ropniaków chciałem przedstawić uniwersalny sterownik WEBASTO mokrych. W przedstawionym projekcie sterownik współpracuje z piecem typu Thermo Top V. Jest to piec o prostej konstrukcji palnika działającej na zasadzie zwężki...
Kurde naprawialeml już ten sterownik wysyłałem go do nice do Pruszkowa zapłaciłem 500zl pochodził pół roku i spalił transformator teraz kupiłem transformator brama otworzyła się 5 razy i znowu się chyba spalił jak podaje prąd to raczej robi się gorący
Tak, wentylator rusza od razu po odpaleniu klimatyzacji. Standardowo w AG wentylator skraplacza rusza dopiero gdy skraplacz zrobi się gorący i gdy jego temp spadnie wyłącza się i tak naprzemiennie. Podejrzewam, że nie masz OP-COMa aby wywołać diagnostykę układu wentylatorów, a konkretnie sprawdzić ich zachowanie na każdym etapie mocy? Jeśli ten Twój...
Wymiana regulatora nie pomogła. Co steruje alternatorem? tzn jaki sterownik, silnika czy sterownik pokładowy bordnetz?
Co do przechodzenia na wolnych obrotach to jak jest zimny to potrafi zgasnąć a jak gorący to obroty spadają do 200 i tak telepie przez chwilę , że nie można jechać. U mnie podobny objaw występował przed czyszczeniem reduktora (połączonego za jednym babraniem z regeneracją). Działo się to w chłodne dni, po długim postoju, w czasie którego, ciśnienie...
Na wstępie witam wszystkich. ssanie przerobione w peugocie 106 Na prośby kolegów postaram się wypocić krótki tekst o tym jak można regulować obroty ssania w autach ze ssaniem automatycznym. Takie małe oszustewko :) Uwaga :!: niżej opisana modyfikacja była testowana w innym, starszym aucie z wtryskiem benzyny, z termistorowym czujnikiem temperatury silnika....
Możesz za pomocą trzech żarówek 220 V / 40 W połączonych w gwiazdę. Ja bym zalecał TRADYCYJNE żarówki mniejszej mocy. Rezystancja zimnych włókien jest kilkukrotnie niższa niż gorący dla których jest podawana moc znamionowa. Jeżeli falownik silnika nie ma na tyle szybkiej kontroli prądu to podłączając zimne włókna żarówki można spalić tranzystory mostka...
Witam Od razu powiem że przeczytałem przez niedziele chyba wszystkie posty na ten temat. Jest ich masa i większość dotyczy albo innego przypadku silnika albo odpowiedź brzmi "bylo na forum poczytaj". Auto jeździ normalnie pali normalnie jak zimne, jak rozgrzeje się dobrze do 90°C to po chwili postoju (3minuty) nie zapali,możesz kręcić aż aku padnie...
Zawracam spaliny (z wylotu z pieca) za pomocna starej TURBO sprężarki silnika wysokoprężnego. Turbina taka ma dwa układy jeden zasysa powietrze z otoczenia i tłoczy do paleniska drugi obieg gorący zawraca spaliny do paleniska. Największy problem to łożyska i przedłużenie ośki i sprzęgło do silnika. To ma duże obroty. Silnik jest od wycieraczek od jelcza(24V)...
R5 ogranicza prąd przy załączeniu Masz na myśli - przy starcie ? Jeśli tak to jesteś w błędzie. grzeje się od pracy silnika a nie od załączania. Kurde - co to za kupa i co za kretyn to wymyślił.
I tu kolego poruszyłeś dwie ciekawe kwestie: 1-sza to temperatura jaką widzi sterownik przed uruchomieniem silnika i po jego uruchomieniu 2- ga to kwestia grzebania w sofcie Więc odnośnie punktu drugiego - podejrzewam że ktoś coś grzebał w sofcie - pytanie tylko to było wgrywanie jakiegoś tuningowego softu (czego po jakiejś super mocy nie odczuwam -...
to jest po prostu sterownik świec żarowych. To on wraz z czujnikiem temperatury silnika decyduje o długości czasu grzania świec - zimny silnik - dłuższe grzanie, silnik gorący - prawie brak grzania. Trzeba wziąć poprawkę, że kontrolka świec żarowych gaśnie dużo wcześniej, niż same świece.
Witam Moje pytanie nie jest bezpośrednio związane z modelarstwem ani robotyką, ale dotyczy modelarskich silników bezszczotkowych, więc chyba najbardziej pasuje właśnie do tego działu. Zrobiłem sobie wyswietlacz-zegar widmowy, takie jakby smigło z płytki PCB z zamontowaną elektroniką i diodami led wzdłuż całego śmigła. Śmigło-wyświetlacz napędzam testowo...
Witam, Mam taki problem, że w swoim motorku Romet 125 zamontowałem dodatkowy układ chłodzenia oleju. Jednak jeden duży obieg spowalnia nagrzewanie się oleju i po przejechaniu 9 kilometrów odcinka w zasadzie szosowego olej w ostatnie upały nagrzewa się do 85 st c. Zbudowałem taki oto termostat: https://obrazki.elektroda.pl/9933077800_...
Witam Szukam opisu bezpieczników do seata arosa 1.7 sdi 99r Jeśli by był ktoś skłonny podrzucić rozpiskę byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam P.s. Naprawdę nikt nie dysponuję opisem bezpieczników/przekaźników do w/w auta? Auto ma feler tzn pobiera prąd na postoju i po zamknięciu auta z pilota. Dziwne jest to ze jak wyjmę bezpiecznik numer 15 to wtedy...
To że sterowanie jest z sterownika silnika to wiem ale interesuje mnie rodzaj tych sygnałów Do przekaźnika dochodzi trzy grube przewody(stały prąd i dwa wyjścia na świece) i pięć przewodów sterujących jeden to prąd po zapłonie jeden to masa o trzy pozostałe wychodzą z sterownika i to o nie mi chodzi jak sprawdzić czy przyczyną jest źle działający przekaźnik...
Sterownik od silnika - chodzi Ci o główny sterownik silnika? nie sterownik LPG? jeśli mowa o serowniku silnika to tam jest wszytko ok pierwsze co zrobiłem to wizyta u elektryka i podpięcie pod kompa.... wszystkie czujniki pokazał że są sprawne, parametry na benzynie też są w normie..... "Twego opisu bardziej mi to wygląda na niewielką nieszczelność...
Witam Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, tzn silnik uruchamia się za pierwszym razem ale mocno szarpie, pracuje nierówno, wygląda to tak jak by pracował na dwóch cylindrach. Aby tak się działo auto musi się wychłodzić i postać ok 8 godzin, natomiast kiedy silnik jest lekko ciepły lub bardziej nagrzany albo gorący mam problem z uruchomieniem...
Zgadza się węgiel ale nigdy nie przyszło by mi do głowy że taki silikon może aż tak bardzo zakłócić pracę sterownika. No nic ważne że ten problem został rozwiązany. Chciałbym was jeszcze prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu małych obrotów na biegu jałowym. Co zaobserwowałem podczas jazdy: - po kilku, kilkunastu sekundach do ruszenia obroty nagle spadaj...
1. Sprawdzić czy to co wylatuje z nawiewów jest gorące - jeśli nie to sprawdzić zawór nagrzewnicy, czy jest otwarty/czy się nie zacina, zawór znajduje się nad kolektorem wylotowym silnika przy ścianie grodziowej. Sprawdzić temperaturę węży, jeśli masz zabrudzoną nagrzewnicę to wąż zasilający będzie gorący a powrotny ledwo ledwo. 2. Wentylator - czy...
pewnie czeski bład to znaczy gdzies na poczatku popełniono bład w mysleniu Nie wykluczam ;), czas robi też swoje, za długo to trwa :( i zapewne ułomność ludzka (umysł) daje też znać. lternator przez zestyk w regulatorze podaje informacje dfm tj obciazenie majac vcds mozemy zaznaczyc to obciazenie i obserwowac je na wykresie podobnie jak napiecie zasilajace...
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.... >> https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.... poszukaj o swoim modelu, może być ciut inaczej. Też miałem ALDL :?: masakra z diagnostyką, bo oprócz wymigania błędów, tylko fabryczne skanery działały. ELMy niet, bo to starszy system, nie OBD2, więc 90% mechaników działało...
A przekaźnik pod maską jeden się grzał To normalne. Nie ma co wymieniać podzespołów które działają. Żarówki też są gorące jak świecą. Pokaż jaki masz sterownik silnika.
Prawdopodobnie sterownik silnika, przelutuj gorącym powietrzem.
A jeżeli będa zwarte diody w alternatorze i klijent wyłączy auto z gorącym silnikiem to czy sterownik nie załączy wiatraka (jak będzie sygnał ładowania)?
trzeba zrobić konfigurację sterownika silnika, UCH i licznika żeby to zadziałało dokladnie, gorzej ze nie kazdy klon to zrobi
jak ci będzie falował podkręć trochę śrubę od czułości w parowniku lub wkręć tą od niskich obrotów.Wydaje mi sie że masz zbyt bogatą mieszankę na gorącym silniku i sterownik ma problem z wyregulowaniem prędkości obrotowej.
Jaki by to ni był model oraz marka auta... Sprawdz czujnik temperatury - ten co podłączony jest do sterownika. Ściągnij dane - jakie temperatury i jakie oporności i przemierz go. Jeśli auto nie pokazuje błędów to znaczy że sterownik widzi czujnik i mu ufa...Załączenie klimy to oddzielne info dla sterownika, temperaturę silnika potrzebuje do wiekszości...
Usunięcie DPF w tym silniku musi być powiązane z przeprogramowaniem sterownika silnika, inaczej auto będzie regularnie wchodziło w tryb awaryjny. Uszkodzona geometria gorącej strony świadczy o pęknięciu kolektorów wydechowych (przypadłości tych silników) Jeżeli chodzi o sprawdzenie błędów w sterowniku, to w MB do sensownych ich odczytów trzeba posługiwać...
Sterownik świec żarowych na gorącym silniku? Sprawdziłbym czujnik temperatury dla sterownika silnika.
Sprawdź szczelność ukł. ssącego od przepony spiętrzającej aż do głowicy. W KE-jet. to podstawa. Ustaw przeponę i sprawdź zaworek sterujący ciśnieniem dolnoprzeponowym (ten ciemnoszary) oraz prąd jakim jest serowany ze sterownika (silnik gorący). Jeśli auto jest zagazowane to przdałoby się sprawdzić wtryskiwacze i rozdzielacz (wydatek paliwa). Pozdr....
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
W aucie kilka miesięcy wcześniej zrobiona została przekładka z automatycznej skrzyni biegów na manualną. Od tamtej pory wyskakiwal jakiś błąd. Nagle zaczął bardzo głośno chodzić, stracił moc . Wymieniony silnik i sterownik silnika ... I jest jeszcze gorzej ... silnik 1.9 tdi 111 km
Przecież to jaki maksymalnie prąd możesz wysterować tym układem zależy przede wszystkim od mocy maksymalnej jaką może się na nim wydzielić. A wiąże się to ze sposobem sterowania, prędkością przełączania itp. itd, Ale tego koledze chyba mówić nie trzeba. W sterowniku silnika krokowego z AVT układ dał rade prawie wysterować silnik i prądzie fazy prawie...
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Dla urządzeń typu laptop tv i inne urządzenia które posiadają przetwornice impulsowe to nie przeszkadza gorzej w przypadku transformatorów i silników na takiej przetwornicy będzie buczał . Niektórzy wykorzystują przetwornice bądź upsy do zasilania pompek i sterowników centralnego ogrzewania twój się w tym celu nie nada.
Tak na prawdę to jest loteria, nie kupisz profi moda za 200zł. To co się stanie z Twoim autem po zamontowaniu takich cudów zależy od tego gdzie ten ktoś się najbardziej pomylił, jeśli w znalezieniu stosownych limiterów to pół biedy, jeśli w maksymalnych wartościach wszystkich to już gorzej... Ale co kto lubi :)
Skoro sterowniki są te same i na tym z immo chodzi równo to może byłaby opcja jeszcze przełożyć sprawne tranzystory do tego uszkodzonego sterownika skoro nigdzie się ich nie zdobędzie? Gorzej jak coś jest z ECU i uszkodzi znowu tranzystory, ale raczej to była wina cewek, przewodów. Ewentualnie właśnie wyłączyć jakoś immo.
Tak, czy możesz wejść komputerem w sterownik silnika i zobaczyć jak wygląda zasilanie sterownika podczas kręcenia i czy w ogole widzi obroty. Nie powinno wtedy zerwać połączenia
Czy masz przeniesiony sterownik ECU z gorącego silnika? Ile lat ma akumulator? Ewentualnie gdzieś przetarty przewód.
To jest sterownik silnika. Jest ciepły czy gorący? Gdyby był uszkodzony to dysk byłby zupełnie martwy.
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Witam. Kupiłem dokładnie taki sterownik. Zamontowałem i szlifierka się kręci, ale nie ma mocy, tranzystory gorące po 20s. Zmieniłem podłączenie czujników halla, przesunąłem o jeden. Ha silnika podłączyłem do Hb sterownika, Hb do Hc, Hc do Ha. Teraz jest dużo lepiej. Tranzystory grzeją się o wiele mniej, silnik mocniejszy. Niestety nie mam pasującej...
ul. Regatowa Bydgoszcz Zadzwoń i spytaj. Sterownik Landi są zabezpieczone. I co ciekawe same sterownik lubią się psuć bo już parę razy słyszałem o tym. I tak sterownik daje dupy właśnie na gorącym silniku albo jak się ciepło na zewnątrz robi. Dodano po 3 A moje info potwierdzone przez autoryzowany serwis w Warszawie. Tylko pojazd inny bo Alfa. Dodano...
Osobiście i w stu procentach stawiam na czujnik na wale korbowym, czujnik na wałku nie ma z iskrą nic wspólnego.. A który to rok? Bo jeśli podmienisz sterownik silnika na inny, nawet o tym samym numerze serii, to i tak nie uruchomisz silnika..
gorący kondensator silnika sterownik silnik gorący gorący odkurzacz
volvo silnika kolumny aktywne klipsch zabezpieczenie wejść analizatora
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Dzwonek elektromagnetyczny Zamel, Legrand – czy faza ma znaczenie przy podłączeniu? Bezpieczeństwo i normy FirstChip chipYC2019 USB2DISK 64GB SanDisk TLC Stuck VID FFFF Recovery with MPTool