Podaj literowe oznaczenie silnika i rocznik.Można po nr vin w aso sprawdzić. Po co ci taka wiedza? Masz jeszcze zamontowany ori w aucie?
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Wymieniono sterownik silnika.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Bezpieczniki sprawdziłeś? Obstawiam brak zasilania na sterowniku silnika.
Pytanie czy mógł się zepsuć sterownik silnika?
Podałem ci kodowanie klimy bo tak namieszałeś w poście. Masz złe kodowanie sterownika silnika. Podaj nr. sterownika silnika.
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
mam vag com i nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika /skoda oktavia 1.9tdi/czy ktoś może mi pomóc próbowałem na rózne sposoby i nic.
Proponuje żebyś odłączył kleme plusową i załączył postojówki ok.5 min.(jest to dziwne ale mi kilka razy pomogło).Pod warunkiem że w układzie paliwowym nie ma obcych elektrozaworów i jest odpowietrzony.Porada dotyczy tylko resetu sterownika silnika.
Proszę, ale nr pinów powinna być widoczna na wtyku bądź w gnieździe ECU. https://obrazki.elektroda.pl/7175731200_...
radziłbym się do tego nie zabierać skoro masz o tym niewielkie pojęcie , często takie zmiany kończą się poważną awaria lub szybszym zużyciem silnika przez złe dobranie mapy bez żadnych wstępnych testów . Potem będziesz musiał słono płacić aby to "odkręcić" . Nowy soft można wgrać tylko do pamięci flash komputera wcześniej go rozbierając , pamiętaj że...
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
Witam.Koniecznie do sprawdzenia zasilenie i masy sterownika silnika.
Sam czujnik okazał się sprawny, przyczyną była szklanka wody (!sic) w sterowniku silnika. Pozdrawiam
Przy uszkodzeniu czujnika położenia wału powinieneś mieć zapisany błąd w sterowniku silnika.
Sygnal df jest dostepny na zewnatrz alternatora,dwupinowa mala kostka na altku. Trzeba sprawdzic ciaglosc przewodu pomiedzy alternatorem a sterownikiem silnika.
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Który to model Octavii bo w tym roczniku są dwie wersje. Przy jednej jest sterownik na wzdłużnicy pod akumulatorem a w drugiej sterownik jest w dużym wentylatorze (czarny - plus po stacyjce, zielony - sygnał prędkości ze sterownika silnika).
Dzięki za podpowiedź, piny polutowane, nadal to samo. Poszukam sterownika, czy może być pod fotelem kierowcy.
Sprawdzić wiązkę przy skrzyni biegów
powodem usterki był uszkodzony sterownik silnika - zamykam
Witam. Mam taki problem ze skoda octavia 2, 1.9 TDI, 2005 rok. mianowicie czasem zapali, raz na 5 razy. Kontrolki się zapalają, rozrusznik kreci. W Silniku błędów brak, w sterownikach pobocznych błąd komunikacji z sterownikiem silnika. Gdy nie chce zapalić sterownika silnika interfejs nie widzi. Przekaźniki pod maską podmienione bezpieczniki sprawdzone...
Nie działa sterownik silnika, a ponieważ wczoraj w 3mieście mocno lało - zalało więc sterownik silnika jest na podszybiu.
lekki spadek napięcia przy wciśnięciu pedału gazu Sterownik zmniejsza chwilowe obciążenie silnika, żeby zmniejszyć efekt dławienia przy dodaniu gazu.
Czyli zrobiono tylko zwykłą jazdę testową, nie zaobserwowano nic. Stąd też wniosek, że należałoby rozszerzyć diagnostykę o jazdę testową z odłączoną kontrolą trakcji. Da nam to obraz, czy z tej strony nie ma "niewłaściwych rozkazów" do sterownika silnika.
To pierwsza awaria sterownika. Data 09.12.16 wychodzi 16 grudnia 2009 rok. Zapytam bo tu jestem noga - jak przeprowadzić ową adaptację silnika? Jak sterownik jest oryginalny to zostaw tak jak jest. Jak auto trochę pojeździ spalanie powinno wrócić do poprzedniego stanu.
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Ten objaw wskazuje na brak komunikacji zegary-silnik, ABS nie ma nic do odpalenia auta. Objawy wskazują na zablokowany sterownik silnika przez IMMO. Dodano po 1 Jakie błędy w sterowniku silnika i zegarach ?
Jak nie przyjmuje to nie da rady, sterownik tego nie obsługuje.
W sytuacji gdy występuje przebicie na cewce, raz na czas ginie iskra sterownik widzi fluktuacje obrotów wału korbowego i wtedy zarejestruje wypadanie zapłonów. Ale takie zdarzenia muszą występować przy pracującym silniku.
Sterownik robił zwarcie ,wymiana sterownika silnika i po kłopocie
Auto jak w temacie problem polega na tym że pali kontrolkę usterki silnika po podłączeniu Vcdsa brak komunikacji ze sterownikiem silnika, pozostałe protokoły diagnozuję bez problemu,pytałem klienta czy ktoś nie odciął linii diagnostycznej silnika,twierdzi że nie?
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Podepnij auto pod urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika , zobacz może w sterowniku silnika są błędy.
Witam. Mam Skodę Octavię 2 z silnikiem 1.9 TDI BXE. Padł mi sterownik silnika. Brak z nim komunikacji. Brak checka po zapłonie itp . Po podpięciu drugiego wszystko wraca do normy. Komunikacja jest. Samochód zapała i gaśnie. Trzyma go immo. I teraz pytanie. Jak rozgryźć immo w tym sterowniku. Mam jakieś podstawowe interfejsy typu vag commander, vcds....
Gdzie znajduje się czujnik g72, jaka powinien mieć oporność i gdzie znajduje się sterownik silnika?
Nawet nie napisałeś co to za sterownik LPG? Silnik 1.6 to też mało precyzyjne.
W załączniku schemat - co prawda od Golfa ale powinien pasować. Przydało by się podać kod literowy silnika - po nr sterownika wychodzi ze to BXE. Do sprawdzenia zasilania, najlepiej sprawdzić przy podłączonym sterowniku silnika bo on sam "podaje" sobie zasilanie przez przekaźnik. Masa - 1, 2, 4 Plus - 2, 3, 5, 6.
Nic się nie stanie.
Wiązki w obu drzwiach sprawdzone, zasilania i masy są, magistrala CAN także. Brak błędów w obu sterownikach drzwi przednich (z tyłu korbka). Szyby działają jak nimi steruje z kluczyka w zamkach, działają także ja je wysteruję z poziomu VCDSa. Przyciski działają bo widać jak zmienia się ich stan w VCDS. Wyczytałem na zagranicznym forum, że ktoś tak miał...
Witam Problem może leżeć w sterowniku silnika lub przepustnicy
Odłącz sterownik silnika-dograj pastylki-ę i dopasuj sterownik do licznika.
Dzis udało mi się zwalczyć ten B200F. Został wymieniony sam blok pompy ponieważ był inny niż po nr vin i po tej operacji zostały skalibronwe czujniki esp i co ważne przyuczony czujnik ciśnienia płynu hamulcowego. Sterownik oryginalny z auta.
W zestawie wskaźników jest immo, jak nie ma z nim komunikacji (brak zasilania lub uszkodzenie) to silnik odpali na sekundę i zgaśnie. W sterowniku silnika powinien być zapisany stosowny błąd
Witam, mam pytanie, gdzie znajduje się sterownik wentylatorów chłodnicy Skoda Octavia 2 1.9 TDI kod silnika BXE. Czy jest możliwość, że jest w wentylatorze dużym, bo tak mi powiedział jeden mechanik. Ale im więcej o tym czytam, tym bardziej w to wątpię.
podaj kod silnika i sprawdz przekaznik główny
Wymieniony sam mechanizm,czy komplet z silnikiem i sterownikiem?
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
1.6 MPI to bardzo prosta i stara konstrukcja z początku lat 90 ubiegłego wieku Bzdura wierutna. Silnik jak silnik - nie ma w nim nic niezwykłego. Za to jest system sterowania SIMOS bodaj, z pompą powietrza wtórnego. Wymienić sterownik - żaden problem. Są dostępne, nawet nie specjalnie drogie. Tyle że należało by zacząć od prawdziwej diagnostyki - skoro...
P1649 18057 Magistrala danych napędu, brakujące dane z komputera sterującego systemem ABS. blad komunikacji sterownika silnika ze sterownikem ABS
A do autora tematu-zdiagnozować ,podłączyć pod komputer i odczytać pamięć sterownika silnika.
Zastosowałem zwykłą, białą pastę silikonową (termoprzewodzącą), mam nadzieję, że nic się nie przegrzeje. dzięki zamykam temat
Witam !! Samochód po krótkiej jeździe traci moc, wyskakuje za każdym razem 5 błędów: 17849, 19561, 18027, 17957, 17660 każdy z opisem zwarcie do masy, otwarty obwód. Wszystkie te podzespoły są zasilane z przekaźnika 458 w kabinie, przekaźnik sterowany poprawnie, napięcie podawane na te elementy poprawnie. Zaraz po wystąpieniu błędów nie da się ich skasować,...
http://obrazki.elektroda.pl/7948438800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6199225900_1... Dodano po 52 A licznik działał ?
Szukasz miodku w pupci. Skoro pali 8,5 litra benzyny, to normalne że w to miejsce spali 20% więcej gazu - w końcu ma niższą wartośc opałową. Instalację gazową do tego pewnie trapią standardowe usterki - zesztywniałe membrany w reduktorze i wytłuczone wtryski Valtek.
Wymiana czujnika położenia wału i wałka nic nie pomogła. Dalej ten sam problem. Auto ma przebieg 144 000km i wszystko typu skrzynia, hamulce itp jest sprawne. Wszystkie czujniki, przepustnica, cewka itp wymienione na nowe a dalej to samo. W przyszłym tygodniu podjadę do myślę dobrego elektronika, który mam nadzieję, ze coś znajdzie. Powtórzę jeszcze...
Kazdy silnik ma byc taki jak w oryginale. Nic innego nie działa. I nie będzie
Po wymianie sterownika silnika wszystko wróciło do normy. Zamykam temat.
problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora, kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM...
Sprawdz przewody z klapy gaszacej do sterownika
Kontrolka od silnika zapala się ? Podłącz Vaga i sprawdź czy sterownik coś zarejestrował jak i również parametry pracy silnika.
Podłączenie cewki przekaźnika pod DFM czy L ? wydawało by się że DFM (sterownik) ? Dodano po 59 L (kontrolka), a czy nie uszkodzi się sterownik silnika jak podłączę pod DFM ?
Pisałeś, że silnik został wymieniony na starszego typu z turbosprężarką z zaworem upustowym - jaki obecnie masz symbol silnika ? Jeśli będzie to silnik o symbolu AGR to wystarczy, że wyczyścisz zmienną geometrię w turbo z silnika ALH i wstawisz ją w miejsce obecnej i poprawisz układ podciśnienia wg tego schematu oraz wstawisz z silnika ALH kompletne...
Policz, musisz mieć turbo, zmiana stopnia sprężania, smarowanie turbo, intercooler plus węże, sterownik. Nie wiadomo czy wystarczy wydajności wtrysków lub pompy. Wydasz kupę kasy i dalej będziesz miał rzeźbę w brązowym materiale plastycznym. Generalnie da się, ale taniej będzie kupić silnik+sterownik. Pomyśl o zawieszeniu i hamulcach
Witam. Poratuje ktoś schematem wyprowadzeń z sterownika silnika Oktawia 2008 1.9 tdi bxe.
01299 - Miałeś podmieniany licznik? To komunikacja z poduszka powietrzną licznika. Gdzieś czytałem ze tak się dzieje jak licznik wymieniony na niewłaściwy. Dodano po 2 Kasuj błędy na pierwszej pozycji kluczyka -zależy od sterownika. (niektóre bez pracy silnika).
Witajcie Mam problem z ECU ktoś programowo wyeliminował działanie pochłaniacza oparów paliwa ze zbiornika. Jednak poprzez VAG udało sie zrobić test i załączyć zawór pochłaniacza ale w trakcie normalnej pracy silnika ssanie oparów się nie załącza. Czy istnieje instrukcja z opisami do sterownika tego silnika?
nie dochodzi do nich prąd bo temperatura jest wyższa niż 5*C a powyżej tej temperatury sterownik silnika nie podaje zasilania na świece żarowe, nie szukaj na siłę problemu, którego nie ma.
Czujnik ciśnienia na listwie? Że co? 1.6 SR to benzyna i ma regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Do sprawdzenia: cewka zapłonowa, wiązka oraz sterownik silnika.
to nie musi być zamek --kiedyś w octavi gościowi nie działał przedni i przyczyna była w zalanym wodą sterowniku przy silniku szyb elek.
Prawdopodobnie problem sterownika który znajduję się w silniku wycieraczek.
Numer sterownika można szybko odczytać podłączając tester adres 46
Główny przekażnik sterownika który ma nadrukowany numer 109
Jak przypuszczam typ silnika AEE , a sterownik MM 1AV . KWZ jest tu podstawą .
Brak zasilania sterownika.
podaje aktualne parametry wymagane przez sterownik w danym momencie obrotowym silnika... ma delikatne
Immo odpada jak by było immo to by zapalał i gasł po 3 sekundach Trzeba sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest diagnoza sterownika silnika , o może to być wina kostki stacyjki ...
Jakie błędy odczytane? Jakie parametry pokazuje sterownik LPG? Jaki silnik, jaka instalacja (sterownik, reduktor, wtryskiwacze)? Ile przejechane na instalacji?
Witam, Czy ktoś może się wypowiedzieć w jaki sposób ponownie załączyć IMMO w tym aucie jeśli aktualnie jest wyłączone ? Mam zgrany eeprom ze sterownika samochodu oraz z licznika. Auto stało dłuższy czas i część elektroniki pordzewiała. Zostało powymieniane kilka modułów oraz licznik, który niestety pochodzi z diesla. Grzebano w pamięciach eeprom i wyłączono...
Nie gaś na benzynie,ale pojeździj na niej trochę zanim zgasisz. Jak jedziesz na źle skalibrowanej instalce LPG to komputer robi sobie odpowiednie adaptacje i silnik działa dobrze.Sęk w tym że odpalasz na benzynie a nie gazie ,a te kalibracje i korekty nie są dla beny ale gazu. Sterownik silnika nie ma pojecia na czym jedzie,jak go zatem przestroisz...
Podaj nr sterownika silnika bo problem może być w dawce rozruchowej.
chodzi o sterownik/ moduł pod maską od strony kierowcy, obok filtra powietrza.
zainteresuj się przekaźnikiem 109 albo przynajmniej poczytaj na jego temat - brak błędów w sterowniku silnika i takie objawy to właśnie jego sprawka.
Poszukuje schematu instalacji za bezpiecznikiem Instalacja jest fabryczna czy dokładane jakieś wyposażenie dodatkowe? Dodano po 3 http://forum.octaviaclub.pl/forum/octavi... "F10 - SB10 Sterownik silnika, elektronika...
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Dane auta: Skoda Octavia 1 - 1999r (oznaczenie silnika AGR) - 1,9 TDI (90KM) Moduł poduszek: 1J0909603 - VW3 (dwie poduszki)
Wtedy będzie bez tego czujnika i w blokach powinno być ok i klima powinna ruszyć. Ustawiłem to kodowanie 01000 problem z G263 znikł ale klima jak nie działała tak nie działa. Ale zauważyłem że po wejściu w silnik i wybranie opcji "test elementów wykonawczych" i przejściu do "inicjalizacji sprzęgła klimatyzacji" jest cisza. Doda że sprzęgło było podłączone...
Tak jak powiedział kolega powyżej - odłącz silnik od reszty mechanizmu napędu. Jak chcesz regulować jego prędkość obrotową to zasilaj go z zasilacza regulowanego, ewentualnie możesz zrobić sterownik PWM na timerze 555.
https://obrazki.elektroda.pl/8811158900_... Jak widzisz Skoda nie przewiduje sterownika jako oddzielnej części zamiennej. Jest zintegrowany z silnikiem. Zrób tak jak napisałem wcześniej i będzie ok.
1. Sterownik silnika znajduje się na podszybiu. 2. Przewody WN też się wymienia - prawidłowo wraz ze świecami. 3. Problem z odpaleniem na ciepłym silniku może być spowodowany cewką bądź czujnikiem położenia wału. 4. Cewkę bym podmienił, nawet zakupił używkę na szrocie i sprawdził jej zachowanie. 5. Może być problem w przewodach łączących cewkę z ECU,...
Witam, kolejna zagadka. Skoda Octavia 2 2005 1.9 105 KM na pompowtryskach, silnik BJB nie odpala. Ecu zasilanie na pinach 3,5,6,18, oraz masy na pinach 1,2,4 są. Sterownik widzi obroty dodatkowo sprawdzone czujniki wału i wałka oscyloskopem, są sprawne. Pompka w baku sprawna. Po podmianie sterownika odpaliła od strzała, późnij jeszcze z 3 razy i koniec....
Komputer silnika szacuje chwilowe zużycie gównie na podstawie czasów wtrysku . Bez względu na to czy pracuje na lpg czy benzynie "widzi" tylko czasy benzyny. Jeśli na lpg komputer pokazuje większe zużycie paliwa oznacza to że nastąpiło wydłużenie pozornych( bo pracuje lpg) czasów wtrysku benzyny z powodu zbyt małej wydajności wtryskiwaczy gazu. Po pewnym...
był zespolony ze sterownikiem wychodzą z niego 3 dość grube bolce które są wpięte do sterownika domyślałem się że to BLDC ale nie miałem pewności. Będę dziś u znajomego to go przyniosę i wstawię zdjęcie silnika z numerami.
skoda octavia sterownik silnika sterownik silnika skoda octavia octavia sterownik
error philips delongi ekspres światłowód czego
router huawei b525s cewki unitry
John Deere 5720 – kontrolka ładowania nie świeci po zapłonie, miga przy rozruchu, ładowanie jest Naprawa przycisku zasilania w Dell Latitude E6540