poszło na pw.
Kodowanie powinno wyglądać tak 00001 dla automatu.
To możesz podmienić "kosteczkę".
Sterownik widzi maksymalne wciśnięcie gazu?
Nowy sterownik jest po tuningu tak? Może być od ABV ale z innym wyposażeniem a nie każde wyposażenie można było przekodować. Pokaż podpowiedzi z kodowania co jakie oznacza. Jak dobrze zalazłem twój nowy sterownik po tuningu ma kodowanie skrzynia manualna bez ESP a ty chcesz zakodować na skrzynie manualną z ESP ? Możesz jeszcze spróbować przez zmiana...
sprawdź działanie czujników sprzęgła i hamulca czy sterownik silnika widzi położenie , często tempomat nie działa przez uszkodzony czujnik sprzęgła
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Passat 3C2 2.0 tdi BKP, sterownik silnika (pod zbiornikiem na wodę) pin A43 - do elektroniczny przycisk sprzęgła pin 2 (w 5-cio pinowym złączu za pedałem sprzęgła). Sygnał do bordnetz prawdopodobnie do C1 z 4-go pinu czujnika, pin 1 do masy, pin 3-ci do wtyczki ECU hamulca postojowego (w tunelu centralnym), pin 5 zasilanie (bezpiecznik SB20).
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
Sprawdź zasilanie na tej wtyczce przy ABS, powinny być dwa grube plusy, dwie masy i jeden plus po stacyjce(cienki kabel), jak to wszystko jest w porządku to sterownik uszkodzony.
ostatnie ogniwo to sterownik silnika. Sterownik silnika nie ma nic do tej kontrolki, czujnik poziomu/jakości/temperatury oleju jest podłączony bezpośrednio do zestawu wskaźników i tam należy szukać ew. błędów z nim związanych. Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie
Wg autodaty dla silnika 1.6 sterownik wysyła impuls plusowy, ok, 6 V.
Tak ma znaczenie, dzięki niemu sterownik silnika wie czy jest wciśnięty gaz czy jest bieg jałowy.
Wymień sterownik na odpowiedni i będzie jeździło.
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
Ale dalej zastanawia mnie fakt, po co w ustawieniach emulatora należy wybrać rodzaj pierwszej sondy, skoro on ingeruje tylko w drugą? Przecież na jakiejś podstawie musi być ten sygnał emulowany. Zazwyczaj odbywa się to tak że sygnał z pierwszej sondy jest obrabiany i wysyłany na wejście komputera gdzie podpięta jest drugą sonda. Żeby ten sygnał emulować...
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
Jeśli to Passat, to proponuję sprawdzić, czy sterownik silnika pochodzi z Volkswagena, bo wygląda na to, że silnik pochodzi z Audi A4 i taka jest różnica pomiędzy tymi markami, że silnik AVF w Audi ma sprężarkę sterowaną wewnętrznie zaworkiem, a w Passacie była montowana ze sprzęgłem elektromagnetycznym.
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Kod błędu i jego opis jest dość klarowny ( to wina czujnika przepustnicy) Jeżeli sterownik na wyjściu potencjometru zobaczy +zasilania czujnika, to ograniczy wtrysk, aby zapobiec zniszczeniu silnika itp.
Dodam, że jak w ogóle odepnę wtyczkę, to tak samo ciągle się pali. Którą wtyczkę? Podaj numer sterownika Bosch. Może pamiętasz z jakiego modelu silnika masz wtryski i sterownik silnika.
Skoro raz masz 13V a raz 16V i mierzysz poprawnie to albo słaba masa alternatora albo masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Przy jednym błędzie masz info że napięcie zbyt wysokie a przy innym że zbyt niskie więc zgadzało by się to z Twoimi pomiarami. Pewnie przestały świecić światła bo się spaliły żarówki przy tych 16V. Radze dalej nie...
Powyższe logi są wykonane w trybie awaryjnym więc na ich podstawie nie da się określić czy tryb awaryjny jest następstwem przeładowania czy też niedoładowania turbo. Zasada jest taka, że przed każdym logowaniem dynamicznym, jeśli wcześniej sterownik silnika aktywował tryb awaryjny, należy zgasić i ponownie uruchomić silnik i dopiero wtedy zacząć logowanie.
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
Podłącz woltomierz do jedenastego pinu. Powinno być 10-11V (po zapłonie). To jest K-line. Podłącz tam siódmy pin interfejsu. Jak całe zasilanie i sterownik są ok , to powinieneś uzyskać połączenie ze sterownikiem. ...a rozwiązania problemu szukać w okablowaniu.
Drodzy użytkownicy posiadam auto jak powyżej i mam z nim problem chodzi na benzynie i na gazie i takie same objawy przy 3000 obrotów zaczyna szarpać, a na wolnych obrotach faluje nie utrzymuje równych obrotów wymieniłem świce przewody cewkę kopułkę i palec rozdzielacza prosze pomóżcie Krzysztof-borowski(at)o2.pl pozdrwiam dziekuję
Witam, Na początku pragnę zauważyć ,że autem nie dało się jechać. Szarpanie itd , palenie na 3 cylindrach itd , misfire non stop praktycznie. Winny okazał się kolektor. Po wymianie wszystko gra ale na zimnym silniku lubi wyskoczyć MISFIRE DETECTED , najczęściej na 1 i 4 cyl a nie nie ma reguły. Jeżeli silnik osiągnie temperaturę 90 st problem znika....
Problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Trochę poczytałem i sądzę, że jest to spowodowane pompą wtryskową (tzn na zimnym pali od razu, na rozgrzanym nie chce, trzeba odczekać - więc utwierdzam się że wina leży po stronie pompy wtryskowej). Moje pytanie jest takie ponieważ czasami zdarza się, że silnik się uruchamia i po 2 sek gaśnie. Uruchamia się...
Wentylatory w B5 i B6 nie są zamienne, to dwa różne systemy. W dużym wentylatorze jest sterownik obsługujący oba wentylatory, odłącz cienki kabel idący do dużego silnika (kabel żółto/fiolet), jeśli silniki i moduł są sprawne to oba wentylatory powinny się włączyć po włączeniu zapłonu.
No i niestety stało się. Strzelił mi gaz w czasie ruszania po krótkiej przerwie (gorący silnik). Auto zgasło i miałem duże trudnosci z odpaleniem. Jak już odpaliłem musiałem ciągle gazować aby nie zgasł. Jakoś dojechałem do domu. Na drugi dzień odpalenie było dużo trudniejsze. Przy kręceniu rozrusznikiem coś tam łapie ale nie ma wogóle wolnych obrotów,...
A nie trzeba czasem zaadoptować nowego sterownika silnika do zegarów, żeby było z czego odczytywać te obroty?
Witam . Mam problemik takiego typu ze autko po jezdzie z ciezka noga tj. gwaltowniejsze ruszanie i ciagniecie kazdego biegu na wyzsze obroty wpada w tryb awaryjny ale to nie wszystko bo gdy podczes postoju przycisne pedal przyspieszenia i silnik osiagnie okolo 4000 tys. obrotow to po odpuszczeniu gasnie . Co wiecej jak uruchomie ponownie to silnik pracuje...
witam mam <szwagier ma> taki problem ze jak sie rozgrzeje to sie robia wysokie obr. jak jest troche cieply to okolo 2000tys jak goracy to przewaznie full obr. wtedy nic niepomaga , tylko odpiecie wtyczki w okolicy wtrysku spowoduje ze obr. spadna ale po jakims czasie znowu tak robi czy moze to byc s krokowy ? czy cos innego ps. szukalem w archiwum...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Mam problem z Passatem 1,8 bez turbo. Przeprowadzone czyszczenie przepustnicy, wielokrotne kodowanie, wymiana filtrów, czujnika temperatury. Sonda działa, kolektor dolotowy sprawdzony, podciśnienia szczelne, obroty od 600 do 800 falują, przy gwałtownym zwolnieniu pedału gazu potrafi zgasnąć. Na zimnym silniku pali normalnie a na ciepłym za drugim razem...
Witam, otóż posiadam Passata b4 2.0 8v pb/lpg (2 generacja brc) 1994r, otóż mam z nim problem, Mianowicie szarpie silnikiem podczas przyśpieszania od około 1800 obr/min wzwyż od 3 biegu (1,2 jest git) jak mu wepnę 4-5 bieg to z niskich (1200 obr/min) jedzie normalnie dopóki nie osiągnie 1800 rpm/min, dzieje się to podczas gdy dodam troszkę więcej gazu...
Witam koledzy mam problem z pasatem vr6 auto pali ale nierówno pracuje głośno jakby nie palił na wszystkie cylindry sprawdziłem iskra jest. Podłączenie wagu dwa błędy 1 sonda lambda 2 mieszanka paliwa po wykasowaniu, błędów brak auto nadal źle pracuje jak na wolnych tak i na dużych obrotach .Przewody świece nowe cewkę podmieniałem 100% sprawną auto...
Witam, Panowie, pacjentem jest Passat 1.6 DTI z silnikiem CAYC i sterownikiem Simos PCR 2.1., podejrzewam usterkę sterownika. Objawy to błędy i mrugająca kontrolka świec żarowych. Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb Control Module Part Number: 03L 906 023 GL HW: 03L 906 023 A Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9972 Software Coding:...
czy musi być immobilizer dedykowany dla can. Nie, wystarczy jakikolwiek immobilizer. Dla wygody montażu - szczególnie jeżeli nigdy tego nie robiłeś w Passacie B7 - użyj interpretera CAN, np. SEO CAN-Dv - będzie Ci łatwiej montować i niczego nie uszkodzić w samochodzie. założyć na jakimś czujniku halla ale nie wiem czy widzi go sterownik w tym silniku...
Proszę bardzo. Pozdrowienia Darek
Witam mam problem z silniczkiem szyby pasażera gdy naciskam żeby szyba się zamknęła słychać tylko stukanie
Mam mały (?!) problem: od kilku dni zauważyłem że po odpaleniu samochodu rano przez jakiś czas tak jakby nie palił na któryś cylinder? Po przejechaniu krótkiego dystansu problem znika. Co to może być?[/b]
mam duży problem z moim Paskiem - bardzo szrpie go na wolnych obrotach jeśli natomiast odłączę silnik krokowy (zawór powietrza dodatkowego) to pracuje stabilnie jakiś czas - jak sprawdzić ten zawór jeśli go podłączę do akumulatora to stuka ale jeśli dmuchnę w niego gdy jest wyłączony to jest nieszczelny, jeszcze jedno mierzyłem podciśnienie i gdy zawór...
witam od pewnego czasu słyszę lekkie stukanie w silniku na wolnych obrotach,kiedy dodam lekko gazu to jest słyszalne do kolo 2700 obr/min stukot znika,tak samo jest podczas jazdy. pasek jakies 10 tys km temu miał zmieniony rozrząd,może tu przyczyna?? drugim problemem jest wycie słyszalne po przekroczeniu 50 km/h, z przodu prawa strona, gdy wcisnę sprzęgło...
Opcja szukaj odpowie ta twoje pytanie a www.google.com w 100% załatwi sprawe To jest bardzo pomocna odpowiedz dla wszystkich :!::!::!: :cry: powinna znaleźć się w koszu. W końcu trafiło mi się przekodowanie sterownika ABS/ASR robi się to tak: 03-ABS Brakes Recorde-07 w polu dla Software Coding wpisujemy odpowiednią wartość: 00012 silnika diesla z ręczną...
Witam wszystkich posiadam samochod vw passat b4 2.0 benzyna 115 koni moc ma jakby mial 50 koni przyspiesza jak 1.4 benzyna strzela przez tlumik (kicha) pomocy bo juz sil nie mam wymienilem nastepujace zeczy: filtr paliwa filtr powietrza czujnik temperatury swiece przeplywomiez wszystkie wezyki brak jakiegokolwiek lewego powietrza kopulka ,palec hamulce...
Witam. Autko passat 1.8turbo benzyna 150KM, symbol silnika AWT. Problem jest z praca silnika na biegu jałowym, po odpaleniu i gdy nie jest juz na ssaniu silnik zaczyna drgać i nie równo pracowac. diagnoza vag wykazuje błąd 17705/P1297 - nieszczelność między przepustnicą a turbo/ a według wiki ross-tech problem z zaworem DV. Do tej pory sprawdziłem wszystkie...
passat 90' potrzebuję adres lub telefon dobrego mechanika,z Warszawy który zna się na passatach mam problem z autem jak jest niska temperatura to żle pali i nie trzyma obrotów nawet gdy jest rozgrzany to ma ochotę gasnąć kogoś kto się zna sondach lambda czujnikach temp. silniczkach polożenia przepustnicy proszę o kontakt sojkakrzysztof(at)o2.pl lub...
serwomotorem nazywam sterownik turbosprężarki wraz z silniczkiem wykonującym pracę ówczesnego siłownika podciśnienia. Dodano po 1 co do pionowego i poziomego położenia siłownika to już począwszy od silnika 90 KM AGR wszystkie pozostałe poza ANU PD posiadają VNT.
Tak jak w temacie. Posiadam Passata XI 1999r. silnik AJM 115KM PD. Problem polega na ty, że gdy silnik jest zagrzany do temperatury pracy, czyli 90st, to zaczynają się kłopoty typu trzęsienie całym samochodem podczas przyspieszania na 3, 4 i 5 biegu. Trzęsie tak, że trudno jest jechać.Na wolnych obrotach momentami delikatne falowanie obrotami od 780...
Witam... czytałem już na forum o podobnych problemacha ale jeszcze do końca nie znalazłem rozwiązania... obroty są ok ale jak dam gazu to spadają po dłuższej chwili... czy to wina silnika krokowego ?? teraz mam odłączony silnik krokowy bo nie idzie jeździć na takim i obroty sa tak niskie, że jak jest silnik zimny to co chwile gasnie.... wąż od powietrza...
Witam wszystkich którzy mogą przyczynić się w jakikolwiek sposób do zlokalizownia usterki w moim samochodzie. Auto przestało działać rano gdy chciałem nim pojechać do pracy (złośliwość rzeczy matwych ;-) ). Ale przejdźmy do sedna sprawy, troche się w tym orientuję i ... pierwsze podejrzenia padły na cewkę wraz z modułem (w tym modelu zespolone, najczęściej...
Nie wystarczający przepływ może być spowodowany przez nie otwierający się zawór EGR. Skoro zawór jest nowy to sprawdź wężyka który idzie z N18 do zaworu EGR. Na pracującym silniku na biegu jałowym powinno być tam podciśnienie. Sterownik silnika otwiera zawór EGR przez co część spalin wraca z powrotem do silnika w efekcie czego silnik zasysa mniej powietrza...
Jeśli szyba ma duży opór, to się cofa, np żeby nie zmiażdżyć komuś palców. :) Kolega dobrze napisał. Przy zamykaniu auta nie ma kontroli prądu silnika ,więc jak mechanizm linek jest przycięty sterownik "targa" do oporu. Jeżeli kluczyk jest w stacyjce (zapłon) ,to przy najmniejszym oporze szyba jest "cofana" i nie dojdzie do końca (początku). Sprawdź...
Twoje podejście do problemu bardzo mi się podoba bo zarówno podałeś kod odczytanego błędu jak również wykonałeś i wkleiłeś istotne logi dynamiczne i to się chwali. Odpisuję zatem z miłą chęcią : to nie jest tryb awaryjny lecz zwyczajnie sterownik silnika zgubił sygnał z przepływki co spowodowało totalne zmniejszenie mocy silnika i o ile od 2260 obrotów...
W silnikach ZI najczęściej stosowane są dwa systemy sterowania pracą silnika na biegu jałowym: system sterowania prędkością biegu jałowego ISC (ang. Idle Speed Control ), który za pomocą silnika krokowego steruje położeniem przepustnicy. Silnik krokowy regulacji położenia przepustnicy jest silnikiem prądu stałego. Sterowanie prędkością obrotową na biegu...
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
Musiały lać wszystkie na raz, bo jedynym czujnikiem położenia wału jest hall w aparacie i sterownik nie jest w stanie określić gmp 1 cyl. Natomiast jedna z nowszych 2l miała czujnik położenia wału za filtrem oleju (koło foniczne było przykręcone do przedostatniej przeciwwagi wału).Aparat w tym modelu miał tylko jedno "okienko" w przesłonie czujnika...
Jeżeli w aucie nie było nic grzebane to PIN w liczniku i ECU jest identyczny - więc z tego co piszesz ma wszystko co Ci potrzebne do dopisania nowego ECU. To że immo blokuj nowe ECU t jest normalne. Nawet jakby było usunięte bo zazwyczaj immo usuwa się w sterowniku silnika więc po włożeniu innego ECU masz znów działające immo w aucie. Masz tam sterownik...
witam mam pytanie w tym temacie zmieniłem silnik w passacie b5 z atj na awx razem z PD i turbo czy sterownik też muszę zmienić na awx? ewentualnie czy warto to robić z jakichś przyczyn pozdrawiam
Allegro numer sterownika i kupujesz nowy naprawa jest bezsensowna .
Pin z mojego sterownika mam, problem w tym ze nie mam pinu ze nowego sterownika ktory kupilem a vag tacho chyba tylko tacho robi czy sie myle?
sprawdziłem i paliwo podaje wtrysk rozpyla paliwo a pomimo to nie chce odpalić odpaliłem na pycha odpalił troche nierówne obroty miał ale jak sie rozgrzał było okej ale cał czas z tłumika biał dym a jqak sie przygazowało bardziej to niebieski taki czyli jakby olej brał ale no to nic dziwnego remontu silnik nie widział długo ale dlaczego nie chce odpalić...
Może podaj błędy jakie widzi sterownik silnika bo raczej te nie są ze sterownika silnika. Zobacz czy przy rozruchu silnika widać w blokach pomiarowych prędkość obrotową silnika. Na plaka próbowałeś?
Potrzebuje sterownik silnika do Passata B3 (komputer) o nr 261 200 263 i 443 907 311A Proszę o jakieś namiary na taki sprzęt I czy wszystkie nr muszą się zgadzać na sterowniku?
A kodowania jakich sterowników pozmieniałeś ?? czy robiłeś adaptacje przepustnicy ??
Żeby to ruszyło musisz wymienić sterownik silnika na taki sam z obsługą CAN i położyć wiązkę ECU-licznik. Kodowaniem tego nie załatwisz, bo obroty lecą po CAN właśnie.
Witam, w moim Passacie B5 wczoraj po myciu auta złączył się plus z minusem. Nie wiedziałem o tym i przejechałem kawałek, po czym auto zgasło i poczułem spaleniznę. Otworzyłem maskę i wytarłem akumulator — już kręcił, ale nie odpalał. Po zaholowaniu do domu odkręciłem skrzynkę od sterownika i posprawdzałem przewody; niektóre były odłączone, więc je podłączyłem...
Dużo korzystałem z tego materiału i już nawet miałem załatwiać sterownik bo byłem przekonany że jest uszkodzony bo ciągłość obwodu silnika od sterownika była OK ,ale nie dawało mi spokoju że co jakiś czas zakręcił motorem od lewego hamulca. Hamulec postojowy lewy tylny, nie działał i wywalał błąd 02432 , napięcie hamulca lewego. Brak możliwości skasowania....
To jest Immo 4, i sterownik silnika EDC17 - dasz radę ? samochód 2011 r. tam podobno jest pin, CS, powerclass i jakieś inne pierdoły, ale potrzebuje sam PIN do dopisania kluczy
sterownik silnika passat wymiana sterownik passat kodowanie silnika sterownik passat
fałszywy płomień sprężarka lodówce schemat zasilacz corsair
Obliczanie napięcia: 15 omów i 6 amperów Jak usunąć konto Google z telefonu Motorola?