Przy tak przewymiarowanej prądnicy wystarczyłby hamulec elektrodynamiczny na dużym tyrystorze. Złożenie ogona i tak nie zatrzymuje łopatek a takie przyda się do wszelkich prac serwisowych.
Turbina jest sterowana podciśnieniowo. Sprawdziłeś przewody podciśnieniowe do sterowania turbiny?
Witam Ładowanie przez przetwornicę 24/12 V. Ale to wiąże się ze stratami mocy. Co do uszkodzenia to co to za turbina i sterownik. Bez tego to tylko gdybanie. Pozdrawiam W.B.
Witam mam pytanie bo zmagam się z problemem uszkodzonego sterownika turbiny po wymianie na nowy nie reaguje na testy na adaptację buczy ale nie działa sama sztanga i kierownica jest ruchoma turbina była czyszczona kolejny sterownik podłożony efekt ten sam w starym sterowniku natomiast uszkodziły się napędy czy jest możliwe bo przewody sprawdziłem że...
Wejście analogowe przyjmuje sygnał napięciowy w zakresie 0 - 10V, Jeśli masz czujnik termistorowy, to musisz dla tego czujnika zbudować układ, który będzie przetwarzać jego oporność na napięcie w tym zakresie. Ponadto może być potrzebna linearyzacja. Może się też okazać, że jakakolwiek wymiana czujnika - nawet na ten sam typ - będzie wymagała kalibracji...
Hej Problem opisywany już wcześniej jednak bez uzyskania odpowiedzi. pacjent Saab 2.2tid 2003r pompa psg16. 1. problem: turbina raz działa raz nie (nie ma reguły raz działa 500km a raz nie działa przez 10km róznie i losowo) 2. co udało mi się ustalić: wszystko (prawie) czyli turbo w porządku, zaworek podciśnienia też (podmieniane). podciśnienie w normie,...
Jakby płynął z akumulatorów to byś miał wentylator :) Nie, jest blokowany przez sterownik.
sterownik turbiny. Niestety występuje tylko z turbiną. Można regenerować ale nie zawsze działa.
Co znaczy mułowate od spodu? Coś mi tu nie pasuje ta dziura w dolocie. W jakim przedziale obrotów masz te gwizdy? Auto nie jest po jakimś chipie? Od 1800 obr/min ciśnienie doładowania osiąga to co chce dostać sterownik silnika. Tyle że od tego momentu turbina cały czas już pompuje więcej niż chce tego sterownik. Nie wiem czemu ale przy ok 2000 obr/min...
To sterownik turbiny pewnej znanej firmy. Bez tabliczki znamionowej trudno określić jaki model. Podbijam cenę.
To w tych chińskich też są mostki prostownicze? Teraz mam sterowanie hamowaniem dzięki drutowi oporowemu przez sterownik który bada napięcie akumulatora tylko zastanawiałem się czy sam mostek jest tak efektowny jak np cały sterownik turbiny wiatrowej Tak w większości jest mostek prostowniczy, czasem w klasycznej formie diodowej innym razem aktywny....
To zostaje samo programowanie. W opisie jest, że niby bardzo proste. Musisz wybrać odpowiedni program. Nie znam obsługi sterownika.
Tutaj mamy dosyć ciekawy sterownik: [url=https://www.jabel.com.pl/product/j-... Niestety nie spotkałem się z rzeczową recenzją i testem.
http://obrazki.elektroda.net/15_12715893... chodzi o coś takiego, wiem że są fachowcy co potrafią sobie z tym poradzić. Nie podoba mi się opcja wymiany razem z turbiną. Pozdrawiam
Masz dziurę w dolocie i przy przeładowaniu sterownik odcina turbinę. Jak przechodzi w tryb awaryjny to na 100% jest błąd a po drugie to nie tylko po błędach można znaleźć usterkę.
Oznaczenia nic nie mówią. Najprawdopodobniej to mosfet firmy Fairchild. Z wyjątkiem dwóch nieczytelnych cyfr oznaczenie pasuje dokładnie np. do dość rozpowszechnionego typu FDD16AN08A0. Również typem obudowy. Pierwsza linia oznaczeń zupełnie nieistotna (data produkcji itp.). https://obrazki.elektroda.pl/1889898100_...
Następny w kolejce do sprawdzenia jest sterownik silnika, który zasila turbinę ssącą, a znajduje się on na płycie głównej. Co do innych silników, nie jest za mało... Sterowniki ustalają napięcie zasilania odpowiednio wysterowując mosfety np. kół.
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
Witam przekładam Silnik 471,926 Mercedesa Actrosa WDB96300510074224 do WDB9630051L944958 i tu jest 471,900.wiem że największa różnica to jest że ten teraz nowy go tak nazwę jest bez retardera więc wiąże się to z wymianą chłodnicy egr-u Turbo w zasadzie też chcę włożyć stary i sterownik chciałbym żeby został oryginałz 450 km różnica między tymi silnikami...
Jaka jest wartość ciśnienia na wolnych obrotach - równa się atmosferycznymi? Jak odpalisz auto ile kresek jest na pulpicie zero ?czy np 2- 3? Nie pytam się od kiedy dmucha tylko co widzi sterownik. Turbina sprawdzona z jednej i z drugiej strony łopatki całe?
Przy drugim błędzie sterownik silnika wyłącza turbinę aby zmniejszyć obciążeniu silnika. Usterka modułu wentylatora to dość typowa usterka samochodów PSA.
Bez kanału , podnośnika zameczysz się i będziesz przeklinać dzień kiedy się zabrałes za wymontowanie . Ale powodzenia najpierw wyrzuć katalizator puzniej turbina wychodzi tak jak idzie Wydech ciasno ale wychodzi bez problemu .
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Witam, Do sprawdzenia, ewentualnie wyczyszczenia zawór EGR, następnie sprawdzić czy turbina nie przeładuje czego konsekwencją jest tryb awaryjny (sterownik wyłącza turbinę). Przeładowanie - do sprawdzenia zaworki podciśnienia, ewentualnie czyszczenie turbiny.
kolego jak dla mnie to masz problem albo z turbiną, albo ze sterownikiem. jeśli sterownik, to tylko wymiana, jeśli turbina, to spróbuj przeczyścić. A kolega nie stosuje dużych liter? Proszę poprawić.
moze siedziec pompa, wtryski, sterownik , turbina, chlodnica powietrza, przeplywomierz, instalacja, silnik, filtry, złe paliwo. nie zapomniałem o niczym? trzeba to wszystko wykluczyc. pozatym masz tu taka opcje szukaj a ten temat btl duuuuzo razy poruszony wiec do dziela.
Zauważyłeś że turbina Ci w ogóle nie pompuje? Sterownik wysterował na maksa a tu zero reakcji na turbinie. Zrób log statyczny 11, zobacz czy się rusza sztanga gruszki. Pewnie nie więc sprawdź wężyk między elektrozaworem a gruszką turbiny.
Dzięki kolego, a czy wężyk od pompy VACu podłączam gdzieś? Jeśli założmy że była również zmieniona turbina na inną-ze zmienną geometrią czy wymiana sterownika silnika na EDC16 od F9K coś zmieni, w sensie wysteruje turbinę?
Pamiętaj jeszcze o jednym jak chcesz sterować turbiną. Co gdy w kominku wygaśnie a sterownik załączy turbinę. Wyziębi ci pokój. Załóż jakiś termostat na kominku, który by załączał, ewentualnie wyłączał turbinę przy rozpalaniu i gaszeniu kominka. Pomysł z regulacją obrotów turbiny jak najbardziej ok.:D Mozna w ten sposób łatwo regulować moc oraz także...
Hmmm .... z jakiego sterownika wyciągnąłeś tą mapę o ile dobrze pamiętam 021CK - teroetycznie jest możliwe przerobienie sterownika z 1Z'ta - praktycznie - szybcie łatwiej i taniej zaadaptowac sterownik z podciśnieniowym sterowaniem turbiny ...
M300 to słaba turbina, nie warta swojej ceny. Dużo korzystniej kupić S300.
Jak widać na filmie: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... szkoda czasu i nerwów na chińskie sterowniki do turbin wiatrowych.
wszystko sie zgadza, tylko mam taką skakanke 440 xpi z opticrus i mialem ten sam przypadek, czarny dym i syczenie, dodatkowo trzeba uszczelnic łącznik miedzy turbiną a EGR (sprawdz jesze szczelnosc silownika od EGR bo tez moze z niego uciekac powietrze) i zaczynają sie schody
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Okazało się, że w Niemczech został wgrany program "głupawka" do sterownika. Auto miało mocno zużyty silnik, a także uszkodzoną turbinę poskręcaną tak, aby jakoś działała razem właśnie z tym programem do sterownika.
Świece odpadają turbina też popatrz coś w kablach przy ecu
Lepiej będzie dla Ciebie jak za pieniądze przeznaczone na turbinę wiatrową kupisz panele fotowoltaiczne i sterownik do grzałki. Miałem turbinę 1,5kW przez dwa lata, produkcja z niej wyniosła 60kWh za te pieniądze miał bym spokojnie 1kW paneli z czego wyprodukował bym w podobny okres (dwóch lat) 2MWh energii :) Oczywiście tak jak koledzy piszą jeśli...
A jaka turbina wiatrowa ma być podłączona do tego sterownika ? Co oznacza , czy przed tym regulatorem ? Czyli jak, szeregowo ?
Wstawić zawór N75, trochę różni się kolektor. Poziom trudności : Optymalny Koszt: 100-150 zł za sterownik turbina 300-400 Do sprawdzenia. Ale po wtryskach najlepiej turbo potem mapę ale fajnie też będzie 216+ mapa koszt 750(w moim przypadku) z tego do 120 kM podkręcisz + jakiś tam moment oBr.( nie napisze bo nie sprawdzane a konie to w przybliżeniu...
moim zdaniem jest problem z turbiną na kompie wyszło przekroczona wartość ciśnienia czyli sterownik wyłącza turbinę dla bezpieczeństwa, napisz jeszcze czy przy takiej sytuacji jak zgasisz silnik i zapalisz problem znika ?
Jesli silnik sterowania przepustnicy wraz z elektronika sa sprawne to najparwdopodobniej masz zle ustawiony silnik wzgledem turbiny , co skutkuje nie osiagnieciem krancowych polozen silnika , odepnij ciegno od turbiny i pozostaw je luzem jesli przejdzie adaptacje to wyreguluj tak polozenie silnika wzgledem turbo tak zeby ciegno chodzilo w calym swoim...
Jest wiele tematów w Mercedesie iż uwalony może być sterownik.
Nie ma czegos takiego ze turbina sie nie zalacza. Auto wchodzi Ci w tryb awaryjny bo sterownik zglasza bledy. Diagnostyka Cie ratuje bo moja krysztalowa kula nic nie pokazuje.
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
Co do turbiny, uszkodzony może być zawór sterujący albo kierownica turbo zapieczona, lub uszkodzony czujnik doładowania, i sterownik "wyłącza" turbinę zęby nie uszkodzić silnika.
Co do sygnału... to jest on poprawny. Na początku masz jakieś 5% wypełnienia (bierz pod uwagę masę), a później przechodzi w maksymalne wychylenie - jakieś 90% wypełnienia. Efektem ma być ruch dźwigni sterownika z pozycji minimum do maksimum. Poniżej schemat. 758453 Y5.20 - sterownik turbiny A1.1 - sterownik silnika
Zdaje się ze dosyc głeboko wsadziłes rece a nie sprawdziłes czujnika MAP. To przeciez on informuje ecu o cisnieniu. Poza tym bład doładowania moze wywołac np. nieszczelnosc na dolocie, miedzy przepływomierzem a turbina. Sterownik widzi za małą mase powietrza w stosunku do cisnienia doładowania i wywala bład.
Nie za bardzo można podłączyć turbinę do wejścia dedykowanego dla PV. Oczywiście że można. Spora część falowników PV ma nawet wbudowany tryb turbiny wiatrowej. Nadal potrzebny jest sterownik który zamieni 3 fazy AC na DC oraz będzie obsługiwał hamowanie turbiny, ale to falownik PV zajmuje się konwersją na AC i oddaniem do sieci.
Wiązka od zaworka do sterownika sprawdzona pod obciążeniem ??
Zgadza się osiągami nie powala nawet na kolana. Ale posiadam w/w (dostałem) lecz bez sterownika. Szkoda aby się zmarnowała jak już jest.
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
siłownik ten co jest przy turbinie jest dobry przewód jest szczelny geometria nie jest zatarta tylko wyskakuje błąd sterownik geometrii turbiny i jak ten błąd wyskoczy to dziwne jest to że podczas jazdy jak jade to turbina normalnie tłoczy powietrze tylko jakby pedał gazu nie działał na pełnym obciążeniu turbina daje 3 bary.
Witam. Posiadam Mercedesa S400cdi 250km z 2002 roku. Samochod ma bardzo slabe przyspieszenie. W serwisie na komputerze pokazalo slabe cisnienie prawej strony. W aucie zostala zregenerowana prawa turbina. Jednak po zrobieniu turbiny auto dalej nie chcialo jezdzic tak jak powinno. Zostalo znow podlaczone pod komputer tym razem u elektronika a nie w serwisie....
Do paneli masz już sterownik więc podłączasz tak jak jest w opisie. Akumulatory zepnij razem + do + i -do- będziesz miał 200 Ah. Turbina powinna mieć podobny regulator i podpinasz ja tak samo. Oba regulatory mają zabezpieczenie przed przeładowaniem.
Różnica jest spora. Panel to źródło prądowe, gdzie wydajność zależy od nasłonecznienia. Wystarczy utrzymywać napięcie wyjściowe w pobliżu napięcia MPP aby optymalnie odbierać moc. Turbinę trzeba traktować jako prądnicę (silnik). Napięcie rośnie od obrotów, a możliwą do pobrania moc trzeba pobrać z krzywej P(n) albo obciążenie dobierać z wahnięć obrotów....
Sztangę wciąga zawsze po odpaleniu. Przy obciążeniu, kiedy sterownik decyduje o doładowania sztanga jest po puszczana. Jeśli nie cofa się, to może być pomieszane podciśnienie czyli podłączone bezpośrednio z vacum
Nie ma czegos takiego jak odlaczanie turbiny. Turbina pracuje caly czas. A to co opisujesz to pewnie tryb awaryjny. Zapewne pomoze odczyt bledow sterownika.
Witam! auto z silnikiem 2,5D 177KM 2004r, z autem jest problem od jakiegoś czasu, mianowicie zaczęło się od tego że zaczęło wchodzić w tryb awaryjny, diagnostyka wskazała na filtr DPF, mechanik stwierdził że można go wyciąć i to poczyniono. Po jakimś czasie okazało się że w silniku przybywa oleju, stwierdzono że należy jeszcze programowo usunąć dopalanie...
Proponuję zacząć od sprawdzenia wężyków podciśnienia. Gdyby była nieszczelność za turbiną to byś raczej ją słyszał. Turbina nie może napompować tyle ile chce sterownik, przez to sterownik zgłasza błąd i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba zacząć od podstaw. Wydajność turbiny regulowana jest za pomocą N75, tez reguluje turbiną za pomocą podciśnienia....
moze byc przetkany sterownik turbiny ktory znajduje sie stojac na wprost calkiem po prawej w rogu za kielichem amortyzatora, jak jest czysty to moze masz pekniety gdzies wezyk podasjacy powietrze do papki. jezeli przy wyzszych obrotach wyraznie spada moc to moze byc wezyk. wtedy predkosc mac wacha sie w pdzedziale od 125-135 km/h (znane z doswiadczenia)>
Tutaj jest tutorial budowy sterownika, co prawda nieco wg. innej zasady, ale za to złożysz z gotowych modułów: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
A na czym ustawiasz temperaturę, jaki to sterownik? Daj nazwę lub zdjęcie. Turbina to element wykonawczy a to sterownik decyduje kiedy się włączy i wyłączy Zakładam że zmniejszenie histerezy pomoże...
Lan kontroler raczej nie da rady gdyż dane ze sterownika turbiny wychodżą po RS232.
Witam.Jakieś kody błędów są?Trzeba zacząć od podłączenia komputera bo przyczyn może być bardzo wiele turbina i jej sterowanie,zapchany katalizator(można sprawdzić w przypadku braku błędów),EGR,uszkodzenie sterownika,nieszczelność od turbiny do kolektora i parę innych rzeczy,ale nikt nie ma szklanej kuli że zerknie i będzie wiedział.
Tak dokładnie ale jaka to niże być przyczyną sterownik czy wiazka ?
witaj sztomel:cry:po wymianie sterownika turbiny,wężyków ,zaworu uchylnego wastegate oraz sprawdzeniu szczelności pozostałych połączeń dalej odłancza turbine.Po ponownym podłączeniu pod komputer i sprawdzeniu ciśnienia doładowania wynika ,że turbina nie doładowuje ponieważ nie daje takiego ciśnienia jakie jest potrzebne i dlatego odłancza turbinę ?...
diagnoza była wykonywana na warsztacie tam mi powiedziano że mam wymienić przepływomierz powietrza a co do błedu P003A to powiedziano mi że może być wina sterownika samej turbiny lub czujnika
Witam, jeśli Twój silnik posiada turbinę ze zmienną geometrią to prawdopodobnie z nią jest problem. Zapiekły się łopatki. Miałem podobny przypadek z silnikiem 1.9 105 KM BXE. Podczas przyspieszania, w okolicach 3000 obr/min sterownik odcinał turbinę i auto traciło moc. Zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika sprawiało, że na chwilę wszystko wracało...
Prawdopodobnie za wysokie ciśnienie doładowania. Sterownik właśnie odcina wtedy turbinę. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika problem chwilowo mija? Kontrolka silnika nie świeci wtedy, ale prawdopodobnie po podłączeniu kompa wyrzuci ci ten błąd. Najczęstszą przyczyną są blokujące się łopatki turbosprężarki. Poszukaj sobie w necie więcej na...
A co chcesz uczynić w tym aucie. To dość trudny sterownik do nauki. Turbina delikatna na blaszkowej geometrii. Masz DPF?
Sory za zwłokę z zamknięciem tematu. Problemem okazał się sterownik turbiny po wymianie autko śmiga Temat do zamknięcia
Raczej nie wina chipa bo widać co chce sterownik silnika i tego nie dostaje. Możesz próbować sam rozebrać turbinę po stronie ciepłej i spróbować wyczyścić geometrię. Moze być tak że za jakiś czas po czyszczeniu będzie to samo bo jest wyrobiona.
Witam Twój mechanik dobrze Ci powiedział układ sterujący mierzy ciśnienie doładowania które powinno wynosić w granicach 0,04-0,08MPa i jeżeli ciśnie zostaje przekroczone jest odłączana. Myślę że przepływomierz jest ok bo on też jest podłączony do sterownika i gdy go odpinasz sterownik odłącza turbinę w celu zabezpieczenia(chodź tego nie jestem pewien)....
W moim sterowniku turbiny jest wyjście na rezystor dump load. Nawet nie wiem ile on ma bo nigdzie nic jest napisane. Zastanawiam się czy zamiast tego nie podłączyć jakiegoś promiennika grzewczego do domku letniskowego. Jako hamulec i jako ogrzewanie. Tylko pewnie na wyjściu jest DC
Dogadałem się na szrocie i mogłem podpiąć na próbę map sensor i przepływomierz bez zmian, już nie wiem sam chyba zgłoszę ta turbinę niech wymieniają znowu bo w końcu coś musi być wtryski nie, czujnik sterownik turbina i przepływka też odpada, głowica była regenerowana je szczyt e tylko muszę znaleźć gdzieś speca na zmierzenie kompresji dla pewności,...
W Twoim silniku turbina nie jest regulowana przez sterownik. W tym silniku turbina jest sterowana.[/quote] A jak jest regulowana? 2003 rok 1,4HDI 68 KM ma tylko zawór upustowy...
Jakie panele ile Wat jaki sterownik do grzalki ?? dodam ze mam w bojlerze grzałkę na 230 V / 50 Hz 1500w możne coś z niej by zrobił ? W tym temacie opisałem przykładową instalację 1kW na używanych panelach. Obecnie używam tego regulatora, działa poprawnie https://www.polskieprzetwornice.pl/sklep...
W twoim sterowniku poduszek nie da się skasować Crash Data. Trzeba wymienić sterownik. A czy turbina brała olej? Jak tak to mogła być to przyczyna kopcenia na czarno.
Witam ma ktos jakies tematy na ten temat. Jakiego sterownika urzyc. Ewentualnie jak pozmieniac mapy wtrysku. Na temat sterowania dodatkowego wtryskiwacza przy turbinie?
Ale Kolega Jesiotr1 'popłynął' pisze, aby do generatora AC, połączyć transformator i za transformatorem co ..? Ok, transformator do turbiny. A czy kolega wie, jak działa turbina i transformator? Takie połączenie to totalna bzdura. Przeanalizujmy, turbina stoi a do niej podłączony jest transformator, jak prąd zmienny nie płynie przez transformator to...
Sądzę że jest tylko na sterowniku z tego względu turbina pracuje cały czas na wolnych obrotach kontrolując powietrze wlotowe.
Na jakiej podstawie uważasz że turbo wstaje zbyt wcześnie? Ja widzę że sterownik chce wcześniej ale turbina osiąga zadaną wartość dopiero przy ok 2700 obr/min
Wężyki podciśnienia szczelne, nowe, wymienione? Turbina czyszczona? Sterownik N75 nie jest przypadkiem pęknięty?
[/quote Chciałem dać sterownik turbiny a następnie wiadomo mostek prostowniczy[/quote]
JAk by tak mi ktoś przybliżył jego zasadę działania oraz konsekwencje przy uszkodzeniu będę wdzięćzny Zawór DV ma za zadanie ograniczenie efektu hamowania wirnika turbiny przez powietrze odbijające się od zamkniętej przepustnicy (przy przyspieszaniu) W momencie naciśnięcia pedału gazu podciśnienie w kolektorze ssącym maleje, pojawia się nadciśnienie...
W opisie jest, że "sterownik gratis" Taka turbina przede wszystkim wymaga 3-fazowego mostka prostowniczego. Do tego przydaje się hamulec o ile podłączymy aku.o małej pojemności. Realnie w zależności od regionu Polski wygeneruje 20 - 250kWh/rok (i to "przy dobrych wiatrach") więc nadaje się do off_grida.
Od około miesiąca mam przyjemność "walczyć" uzyskaniem jakiejkolwiek sensownej produkcji w turbinie Dospel Dragon 1500. https://obrazki.elektroda.pl/4162595000_... 1. Opis sytuacji Może po kolei: za pośrednictwem kolegi z Grodna dostałem namiary na pana (nie ich klienta), który we własnym zakresie (przy pomocy podwykonawów) zamontował...
Albo turbina puszcza albo sterownik pompy do tego.
Baterii na pewno nie trzeba kodować, i raczej obie wyglądają na sprawne. Prawdopodobnie problem jest na płytce sterownika odkurzacza, albo coś z silnikiem lub turbiną. Możliwe że uszkodzony jest któryś z tranzystorów mosfet w mostku.
A czy prawidłowo masz ustawioną pompe wtryskową w ogóle? I w ogóle pasowała z silnika F8T czyli zwykły DTI Do F8Q? A wtryski mają takie samo ciśnienie otwarcia? A sterownik silnika?
To kwestia osprzętu (turbina, wtryskiwacze, intercooler, sterownik) a te pewnie masz z oryginalnego silnika. czyli zbędna zabawa z wymianą sterownika silnika
Ale tych silników 1.7 w Astrze G były dwa rodzaje? Dzisiaj oglądałem u znajomego wyjęty silnik, ten miał wtryskiwacze schowane pod pokrywą zaworów, pompę wtryskową schowaną z tyłu silnika i poniżej sterownik pompy wtryskowej (miejsce na ECU było nad silnikiem). W dodatku turbina znajdowała się od przodu silnika. Nie znam tego silnika. Kuzyn wymieniał...
Tobie ta turbina praktycznie nie działa. Coś tam chce ale to kropla w morzu. Tutaj nie ma przeładowania (przynajmniej nie widzę tego w tych grafikach) tylko jest spore niedopasowanie i to cały czas. Przydałby się wakuometr wpięty pod gruszkę. Czy po odpaleniu auta gruszka wciąga maksymalnie cięgno turbiny? Jeżeli tak to raczej N75, podciśnienia i gruszką...
Temat tego forda wraca jak bumerang. Klient był dzisiaj w ASO i po diagnozie stwierdzono że nieprawidłowo pracuje zmienna geometria w turbinie (uszkodzona turbina) i sterownik zarejestrował zbyt niskie ciśnienie doładowania. 3 z kolei turbina uległa uszkodzeniu, może ktoś się wypowiedzieć w temacie ? DPF-a nie ma już.
Po przesiedzeniu z masterem nocy znalazłem kabel zgniły w wiązce i dla potomnych, bo robiłem baypass. Kable przy sterowniku mają inny kolor niż te na wtyczce od sterowania turbo i warto sprawdzić bezpieczniki.
Masz dwie opcje - przekładasz sam silnik i kombinujesz z EGR-em i przepustnicą od gaszenia silnika albo przekładasz wiązkę z CF-3 razem z ECU , sterownikiem immo i turbiną .
Twoja turbina sterowana jest nadciśnieniem. https://obrazki.elektroda.pl/9384455900_... Górny wężyk to ciśnienie z turbiny, środkowy idzie do gruszki, dolny to tylko odpowietrzenie gruszki. Równie dobrze może być nie podłączony. Natomiast podłączenie do czujnika w sterowniku to jakaś herezja, nic dziwnego że sterownik nie widzi ciśnienia.
Brak mocy w Volvo s80 jedyny błąd w sterowniku silnika p069100. Czy przez brak połączenia z wentylatorem sterownik silnika może wprowadzić auto w tryb awaryjny? Żywcem jakby turbina nie pompowała ale nie ma z tym żadnych komunikatów z turbo .
Od ostatniego postu minęło już sporo czasu. Więc mogę dzisiaj powiedzieć że cały system się nie spełnia a dokładniej mam wrażenie że kontroler od turbiny nie działa prawidłowo. A dokładniej na mój rozum kiedy napięcie na akumulatorach spada poniżej 24v powinno załączyć się ładowanie z turbiny i doładować akumulatory, a tak się nie dzieje kontroler hamuję...
Gdy sterownik silnika otrzymuje niewłaściwą wartość ciśnienia doładowania w stosunku do aktualnych obrotów silnika to wyłącza turbinę (przechodzi w stan awaryjny). Masz to napisane na kwicie z diagnostyki! Pozdrawiam.
sterownik grzałki turbina sterownik geometria turbina adaptacja sterownik turbina
zapiec zacisk zmiana nicka czujka ds18b20
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Renault Laguna II 2005 - Hamulec elektryczny nie zwalnia po wstecznym Samsung SSD - Przyczyny i rozwiązania przegrzewania