I będzie mrugać ;)) Ostatnio miałem walkę z takim, palił co drugi-trzeci raz, rozjeżdzały mu się czasy wtrysku - sprawdź oscyloskopem. Wymiana sterownika pomogła.
Sygnały mierzyłem testerem i miernikiem , pokrywają się ze sobą. Czujnik temperatury silnika, na testerze pokazuje prawidłowe dane. Czy morze to być związane mapami wtrysku, morze coś jest ze sterownikiem. ??
Czy sterownik silnika widzi obroty silnika podczas próby rozruchu? Brak tylko iskry czy wtrysku też?
czy zasyfione wtryski mogą być przyczyną? raczej nie stawiałbym na to Bardziej bym szedł w elektronike, np. uwalony sterownik
40kW masz silnik. Mocniejsze były od 2000 roku. Za dużo pisania, za mało działania. To auto do odpalenia jest w 20 minut. Kluczowanie wtrysków piny 101, 110, 103, 112 w sterowniku silnika.
Jeżeli masz taki sterownik jak na zdjęciu to go rozkręć i przyjrzyj się zaznaczonym elementom. Jak mnie pamięć nie myli jeden z nich steruje wtryskami i potrafi pójść z dymem.
Przerabiałem ostatnio ten temat w Kangoo z silnikiem 1,5 dCi,z przebiegiem lekko ponad 60kkm. Świece sprawne, sterownik sprawny a zimny nie zawsze odpalał. Na po pych palił od strzałeczki. Padnięte były dwa wtryski. Zakup całego kompletu troszeczkę boli, dla tego wymieniono dwie sztuki. Problem z paleniem ustał.
Panowie, Jednak skłaniam się za innym sterownikiem, czy sprawa immo to prosty temat (emulator Julie lub inny) czy tylko wystarczy przelutować pamięć ? z tego co się dowiedziałem po zmianie ECU trzeba jeszcze wtryski kodować/adaptować ? Jeszcze pytanie, czy dobierając sterownik należy sugerować się tylko pierwszym numerem sterownika (mój oryginalny to...
Witam. Mam dość dziwny i irytujący problem z obrotami biegu jałowego. Nissan Micra K12 1.5 dCi K9K 68KM Delphi. Silnik to ten ubogi w osprzęt, bo bez Przepływomierza, Przepustnicy i Intercoolera. Problem w tym, że obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają 1.200 obr/min, a nawet 1.500 obr/min lub po wkręceniu go nie "schodzą" do 850 obr/min....
kolega który programuje, zrobił na 8535 sterownik do wtrysków, auto paliło normalnie, ale jechać się nie dało bo pełno czujników które są w silniku nie było uwzględnionych, tak się po prostu bawił i podłączył to, tak więc na pewno jest to wina ecu, tylko nie wiem czy to immobiliser siadł czy program sterujący, z tego co wiem to jeśli immobiliser odmawia...
Witam sprawa wygląda nastepująco Byłem u elektryka wyciac ten alarm, centralka to avital Diablo 2. Nic to nie pomogło. Następnie pojechałem do magika od kluczy i okazało sie że tamci wcale nie wyjeli immo tylko wyjeli ..sterownik od centralnego zamka. Po podlaczeniu tego centralny zaczął działać. Klakson tez działanaciskalem nie na ta czesc kierownicy...
Sam komputera nie przełożysz bo będzie trzymało go immo. Mechanik dał ciała więc jakoś trzeba się wytłumaczyć. Jeżeli nie ma różnicy to z jakiego powodu sterownik do silnika 1.0 ma inne nr niż do 1.2?
Sterownik przy braku synchronizacji nie będzie kluczowal wtryskow i cewek.
A sprawdzales z jakiego powodu gasnie? Czy w pewnym momencie brak iskry, wtryskow czy np pompa paliwowa przestaje dzialac?
sterownik wtrysku nissan sterownik nissan micra micra nissan
cewka mildton sterownik dogrzewacza grzałka zużyta
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Odkurzacze Hoover – modele HF, HGO, H-Power, typowe usterki, filtry HEPA, serwis Renault Espace IV 2.0T 2010 – przebieg przewodu czujnika położenia wału, ECU EMS 3134