siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Powiem ci,że przed wczoraj wróciłem od tych innych ludzi i oni fakt mają wszystko odwrotnie.Po co będziesz go zmieniał.Odepnij switcha i już.Podłącz alarm i spoko.A jak koniecznie chcesz mieć zamykanie z kluczyka to podłącz uniwersalnego mastera i po kłopocie.
Witam. Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i do tego 2 siłowniki, w tym 5‑przewodowy master, i nie wiem, jak podłączyć 2 przewody z mastera do centralki. W instrukcji od centralki mam tylko opisany sposób podłączenia siłownika 2‑przewodowego, a jak już podłączać, to fajnie by też było, gdyby centralny działał nie tylko z pilota, ale też...
Dzisiaj przedzwoniłem wszystkie przewody w przepustach drzwiowych, te które były uszkodzone naprawiłem, krańcówki mastera są sprawne, włączniki reagujące na otwarcie drzwi również są ok, a pilot jak nie działał tak nie działa, próbowałem go jeszcze raz zaprogramować ale kolejna próba okazała się nie skuteczna. Ręce opadają co jeszcze może być nie tak?...
Napisałeś co przeczytałeś z ulotki sterownika , każdy sterownik to ma. Natomiast Twoja "nówka " nie ma mastera w drzwiach kierowcy i od tego trzeba zacząć!
mogę go np wyrzucić i wpiąć drugi uniwersalny sterownik żeby tylko otwierał z kluczyka ? Tak należy zrobić brązowy i biały kabel idący z grubszą wiązką razem od siłownika mastera to one sterują zamykaniem i otwieraniem Tak Nową centralkę należy skonfigurować aby podawała impulsy masy masa - otwórz masa - zamknij
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
Chodzi o sterowanie radiowe do tego centralnego zamka? Jesli tak to można kupić sterownik z możliwosćia podpięcia bezpośrednio do siłowników. Podpinasz się wtedy do mastera (najcześciej drzwi kierowcy)
Dzieki za podpowiedź ale rozebrałem tapicerkę drzwi i do mastera dochodzi 5 przewodów. Może to nie jest fabryka? Podanie masy na żółty lub biały powoduje...nic...
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Niestety bez sterownika bedziesz mial problemy gdyz wlasnie sterownik powoduje ze masa z mastera pojawia sie tylko na 0.8sek
czyli chcesz żeby pociągnął i wrócił ,jeśli tak to na końcu kabelka od dodatkowego kanału załóż przekaźnik względem +12 który w zawsze na którymś styku NC lub NO bedzie dawał mase (czyli śrokowy do masy )i kazdy z tych styków przekaźnika czyli NO i NC podłacz jako imp sterujące do dodatkowej centralki zamka (uniwersalny sterownik zamka ) w miejsca sygnałów...
Witam mateo027 nie bardzo rozumnię takie podłączenie o którym piszesz jak by było można trochę jaśniej to bymbył wdzięczny a ja myślałem o tym żeby założyć Mastera i jeszcze dodatkowo sterownik centralnego zamka a może jak piszesz jest jakiś inny sposób jak by był inny sposób to bymbył wdzięczny pozdrawiam.
Cześć. Obecnie ucieka się od sterowania "z kluczyka"co w Twoim przypadku jest do przemyślenia. Ale dla wygody warto byłoby sterować c-z z alarmu który załatwiał by obie funkcje(alarm+ c-z)/zakup n.alarmu/. Jak będziesz sprawdzał to nie wyjmuj mastera lecz jego kabelkami białym i brązowym/podłączonymi do sterownika/ naprzemiennie dotknij masy na ok....
Cześć. Mam taki temat. Chciałbym mieć informacje n/t stanu siłownika centralnego zamka w samochodzie. Otwarty lub zamknięty. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi jak zrobic taki układ który ma dwa wejścia, wykorzysta informacje zwrotną siłownika MASTER i w zależności od jego stanu przełączy dwukolorową diodę na kolor zielony lub czerwony ? Wydaje mi się...
Witam posiadam opla astre 92ro i chciałem założyć centralny zamek z kluczyka czyli za pomocą mastera siłowniki mam założone tylko nie wiem jak podłączyć sterownik jest on marki gemini 2244 nie wiem jak go podłączyć .chyba że to jest sterownik ale do domykania szyb jak by ktoś miał ochotę mi to wyjaśnić lub podesłać jakiś schemacik to był bym bardzo...
Panowie wymiekam juz przy tym centralu. Central (oryginał GM) na pewno sterowany jest poprzez podanie impulsu masy na zamykanie i otwieranie. Sterownik, który kupiłem ma cztery przewody: dwa zasilające i dwa które podają impuls masy. Wydaje się że nie ma w tym filozofii. Jednak podłączając się do sterownika centralnego uzyskuje ten sam efekt. Jeżeli...
Witam!! Nie ma możliwości zasterowania z prawej strony bo nie ma tam mastera jest tylko sam siłownik. Mogę zamknąć drzwi tylko z pilota lub z zamka lewej strony. W skrzynce bezpieczników jest czarna plastikowa puszka z napisem.. o ile dobrze pamiętam: Integrated Contl. Unit . Jest w nia wpięta z boku wtyczka, ale w niej również nie ma przewodów sterujących....
W przednich drzwiach w espero przy oryginalnej instalacji centralnego zamka przełamanie przewodów raczej się nie zdarza,co innego w tylnych ale to nie ma wpływu na w\w objawy.Wyjmij z lewych drzwi mastera osusz go dobrze suszarką i na wtyczkę i na gniazdo mastera pryśnij kontakt sprayem {aby nie WD-40 czy podobnym wynalazkiem].Spray dostaniesz w sklepach...
ST-1000 ma wejście polaryzujące,jeżeli sterowanie masą to ma być podłączone do plusa.Jest podłączone?Czasem należy diodami alarm od mastera odseparować jak i też czasem pomaga podparcie sterowania rezystorami do plusa.Ale aby wiedzieć co dokładnie mu dolega zakładając prawidłowy montaż musisz sprawdzić kontrolką żarówkową przy module zamka samo sterowanie.
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest niezamykający się centralny zamek w moim aucie. Opis problemu: Sprawa jest dość dziwna, ponieważ drzwi raz się zamykają, a raz nie. Nie zależnie czy zamykam auto z pilota czy kluczykiem centralny "bawi się ze mną w kotka i myszkę". Dodam że "otwieranie" działa zawsze. Co zostało zmienione/sprawdzone:...
Bardzo dziękuję Panu za pomoc, jest Pan bardzo pomocny. Zaglądałem do drzwi i jest tam coś w tym stylu (bez tego dużego, białego plastiku) http://www.motoallegro.pl/item117190... Z tego co się zorientowałem to ten drut jest połączony z klamką (Nie wyobrażam sobie jak podłączyć do tego ten http://allegro.pl/item1182165486_sil...
Proszę bardzo: http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro... http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro... http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro... Wybierz sobie. Zresztą każdy sterownik centralnego, który jest sterowany z mastera daje na wyjściu...
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Witam. Ja również kupiłem BX40 i mam problem z podłączeniem, jeżeli ktoś może to niech podpowie co i gdzie trzeba podpiąć.
To teraz wiązka między zamkiem a sterownikiem.
witam. nie jestem profesjonalistą:-( kupiłem na allegro piloty wraz ze sterownikiem do centralnego zamka. chcę podłączyć to do hyundaia pony 1.5. niestety próbowałem na wszystkie sposoby - i http://allegro.pl/item134070221_sterowni... proszę pomocy. załączam link do tych pilotów. -pokaż mi gdzie tu pisze,że...
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Witam. Szukam podpowiedzi co musze miec w komplecie zeby zastapic moj stary kluczyk nowym. Zgubilem stare kluczyki od mojego mastera 2001 2.8 tdi. Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota w kluczyku, oczywiscie korek wlewu paliwa zamek w drzwiach. imo z pompy to raczej nikt nie bedzie mial wiec raczej do pompy +12 ze stacyjki....
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Mogę wysłać za free płytkę bez przekaźników,koszta wysyłki zwykły list.Płytka od sterownika zamka uniwersalnego bezpilotowego.Nawet z obudową i wtyczką.
Tak jak widać na schemacie,czyli styki przekażników ( NC) do konfiguracji zamka
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
W większości fordów nie ma sterownika centrala, on jest sterowany masterami przednimi.
Witam Potrzebuje instrukcje podłączenia wyżej wymienionego sterownika centralnego zamka. Problem mam ze znalezieniem awarii. Master mi zamyka drzwi a reszta zamków nic. Na krótko jak podpinam napięcie na pozostałe zamki to zamykaja się i otwierają. Mogę dodać zdjęcia jak będą potrzebne.
Nie bardzo rozumiem co chcesz podłączyć ( alarm czy sterownik) Zamek po stronie kierowcy to tzw master steruje on pozostałymi zamkami. Napisz o co chodzi
zamek oryginalny,a sterownik master car zx300.chcialbym zeby mi dzialal pilot i zamykanie wszystkich dzwi pilotem
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Strownie siłowników i przełącznik w masterze to dwie różne sprawy. Sterowanie daje impulsy pod wpływem których siłownik otwiera i zamyka drzwi.A przełącznik w masterz daje informację do centrali o otwieraniu/zamykaniu drzwi. Działa to tak: centralka alarmu wysyła impulsy masy do sterownika centralnego zamka. Impulsy te mogą trwać rzeczone 1,5 sekundy....
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Wlasnie jest tak, tzn odłaczenie białego i brązowego od jednego mastera naprawia sytuacje , wszystkie zamki reaguja na 2 drugi master. Jest tak jakby 1 master ciągle dawał mase i reakcja nastepuje wtedy gdy oba sie np podniesie jednoczesnie lub najpierw 1 a pozniej na drugiego reaguja, z tym że niema znaczenia ktory pierwszy ktory drugi przy obu ta...
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Wszystko fajnie tylko ze sterownik który kupiłem nie ma funkcji podawania masy do sterownika zamka centralnego tylko sam jest sterownikiem zamka centralnego ma wyjscie na siłownik master oraz wejscia ze sterownika(alarmu) do otwierania tych siłowników.
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Mam zamiar zamontować w VW Vento r.94 oraz oplu astrze r.95 radiowy sterownik zamka centralnego tylko teraz pytanie. Czy w tych samochodach jest sterownik zamka czy serowanie zamka odbywa sie za pomocą siłowników masterów tak jak to jest w starszych wersjach forda escorta. Za wszelkie podpowiedzi z góry Dziękuje.
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Jeśli rozebrałeś master sterownik lewy są w nim dwa mikro włączniki .Jeden z nich na bank nie działa.(nie ma przejścia styki sie natpaliły) Wystarczy je wyczyścić i całośc właściwie złorzona zacznie normalnie działąć.Pozdrawiam
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Witam Chciałem zapytać czy do sterownika centralnego zamka obsługującego 4 siłowniki (master+3slave,lub 2master+2slave) mogę podłączyć tylko dwa z nich czyli jeden master i jeden slave czy musze podlączac wszystkie zeby to poprawnie działało???
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
tak jak wyżej zostało napisane master i slave to silowniki zamka centralnego. Master ma 5 kabli, slave 2 kable. Master jest sterownikiem głównym (sterującym). Z samych slave'ów nie zbudujesz zamka centralnego. Siłownik slave jest można powiedzieć odbiornikiem sygnału, który jest wysyłany z mastera do centralki, a z centralni do pozostałych siłowników...
Witam, Mam takowy problem ze nie zabardzo wiem jak podlaczyc: UNIWERSALNE SILOWNIKI CENTRALNEGO ZAMKA + STEROWNIK RTX KE2 Silownik MASTER - Silownik SLEAVE Z gory dziekuje za pomoc! http://obrazki.elektroda.net/44_12896553... SCHEMAT STEROWNIKA
Ja miałem sterownik w drzwiach master trzy kable sterowany +, tez spinałem przez oryginalna centralką.
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
W dzwiach od kierowcy brak jest typowego silownika, jest tylko mechaniczny przelacznik z przekaznikiem 0,7sek (i to pracuje jako pseldo sterownik). Pozostale dzwi sa wyposazone w silowniki (2p) slave. Czy wystraczy dokupic silownik (5p) master czy jeszcze jakis sterownik?
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Miałem sterownik centralnego zamka z dwoma masterami na pilota. Pilot się uszkodził, więc kupiłem nowy sterownik 'noxon'. Dzisiaj podłączyłem wg. schematu, a dwa przewody (biały/białoczarny) podłączyłem do siłowników (zielony/niebieski). Zamek działa, tzn zamyka i otwiera z pilota, jednak gdy chcę zamknąć zamek z samego kluczyka, to zamyka tylko jedne...
Witam Mam pytanie jak podłaczyć sterownik centralnego zamka mam jeden master z którego wychodzą 4 kabelki ,centralny jest fabryczny ,sterownik jaki kupiłem firmy ampio "s2".Moze ktoś mi podpowie jak go podłaczyć .Z tego co sie dowiedziałem to to że ma sterowanie jakimis "plusami" poniżej link do schematów tego sterownika http://www.ampio.pl/www/pdf/sterowniki/s...
A zamyka przynajmniej z kluczyka wszystkie drzwi czy nie, bo jeśli jest uszkodzony pilot lub sam sygnał z alarmu nie jest podawany do sterownika zamka to powinien zamykać z kluczyka. Jesli nie to wina moze byc w samym sterowniku zamka. Bezpieczniki od alarmu i od zamka sprawdzone?
A gdzie najłatwiej dobrać się do tych kabli? po prawej str. są jakieś półeczki i też jest ciasno.Problem jest taki,że prawy zamek nie zamyka się,jest szansa że to wina mastera?Muszę sprawdzić czy zamyka się "prądem" zanim kupię sterownik.
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Witam, Gdzie wpiąć sterownik centralnego zamka chodzi mi o kolory przewodów i gdzie się one znajdują. Rover 414 z 97 roku. Autko posiada fabryczny centralny zamek z alarmem. Siłownik Master w drzwiach kierowcy.
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Witam wszystkich pisze na to forum gdyż mam problem z centralnym zamkiem w mojej astrze!! Zaczęło się od normalnego zamknięcia auta ale otworzyć już się go nie dało. Jest to oryginalny oplowski zamek działający na kluczyk. Wymieniłem już sterownik i sprawdziłem wszystkie kabelki dochodzące do sterownika oraz siłownika master w lewych przednich drzwiach...
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
Ale mamy sterowanie MASTEREM Ale jak sterownik NIE MA wejścia na sygnały z mastera/przycisku/kluczyka, to NIE PODŁĄCZYSZ. Najpierw radiosterownik musi takie posiadać, by zamek dało się wysterować z poziomu innego niż radiowy. A nie każdy takie wejście posiada. Więc możesz sobie mieć styki w masterze, dodatkowe przyciski i co z tego? Jak sterownik tylko...
O ile nie potrzeba stanów pośrednich, to lepszym rozwiązaniem będzie sterownik master od centralnego zamka - mozna sprawdzić stan siłownika. U mnie takie rozwiązanie się sprawdza. Dołożenie arduino też jest możliwe.
Mam siłownik master 3 kg kupiony wiadomo gdzie :-) , i pracuje już prawidłowo przy 12V/500mA. Wystarczy poszukać w internecie jak jest zbudowany siłownik by się dowiedzieć że prąd 5A może wasze siłowniki załatwić w fazie testów. Impuls zamknięcia wysyłany przez sterownik trwa 1-2s. Po 5 cyklach zamknij - otwórz siłownik jest już ciepły a co dopiero...
Potrzebujesz sterownik centralnego zamka. Warunek jest taki że siłownik masz master czyli z włącznikiem. Np taki sterownik: http://www.allegro.pl/item740416537_uniw...
Tylko jak wtedy zamknie elektrycznie ten zamek? Uniwersalny zamek ma 2 przednie siłowniki MASTER więc to one będą sterować pozostałymi siłownikami
Witam, chciałbym dodać sobie przycisk zamka centralne w kokpicie. W które przewody sterownika lub przewody przy przycisku drzwi w drzwiach kierowcy(tam jest master) mam się wpiąć? Jest to Zafira A 1.8 125 KM. pozdrawiam
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
Da się zrobić. Sprawdź, czy przypadkiem do złącza drzwiowego nie masz doprowadzonych przewodów do siłownika. W niektórych autach było tak. Wtedy pozostanie ci jedynie dorobienie dwóch przewodów w wiązce drzwi. Równie dobrze możesz zastosować siłownik master i przepiąć się pod switch w nim umieszczony. Rozwiązanie proponowane przez (at)CameR'a jest najprostsze...
Witam Czy takie ewentualne rozregulowanie - poluzowanie siłownika nie powoduje kłopotów z zamykaniem zamka. Czy pewnie zamyka i otwiera zamek?
Kolego, centralny masz albo fabryczny, albo masz dodatkowy "interfejs" (tak nazwała to Twoja instrukcja, po naszemu sterownik) centralnego zamka. Przewody, które zaznaczyłeś dają tylko rozkaz do sterownika, zamknij, otwórz. Nie wiemy też, czy masz siłownik master w drzwiach kierowcy. Jeśli jest, i jest podłączony, to zamki będą działać z kluczyka.
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie. Oczywiście musisz zakupić siłowniki (min. 1 master) plus...
Czyli nie koniecznie muszę zmieniać sterownik?
Witam Albo padły mikrusy albo źle wyreg. zamek. Najprościej odłącz sterowanie masterem i zostaw jako slawe drzwi pasażera powinno zadziałać .Zazwyczaj nie montuje się 2 masterów bo potem są problemy Pozdrawiam
Witam... W drzwi kierowcy potrzebujesz silownik ze sterowaniem (master) reszta moze byc tylko wykonawcza. Master ma 5 przewodow, te wykonawcze maja 2. Te 2 przewody laczysz rownolegle z oby silownikow, zgodnie kolorami i dajesz do sterownika/alarmu. Trzy pozostale od sterownika master, to przewody od sterowania zamkiem, je takze dajesz do sterownika/alarmu.Jesli...
schemat mastera centralny mastera rs485 mastera
wzmacniacz tl081 czynności obsługowy impuls prędkości vectra
wzmacniacz gitarowy laney schemat wzmacniacz gitarowy laney schemat
Programowanie silnika bramy Wayne Dalton - instrukcje Philips DVD - komunikat "LOAD" na wyświetlaczu