siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Powiem ci,że przed wczoraj wróciłem od tych innych ludzi i oni fakt mają wszystko odwrotnie.Po co będziesz go zmieniał.Odepnij switcha i już.Podłącz alarm i spoko.A jak koniecznie chcesz mieć zamykanie z kluczyka to podłącz uniwersalnego mastera i po kłopocie.
Witam. Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i do tego 2 siłowniki, w tym 5‑przewodowy master, i nie wiem, jak podłączyć 2 przewody z mastera do centralki. W instrukcji od centralki mam tylko opisany sposób podłączenia siłownika 2‑przewodowego, a jak już podłączać, to fajnie by też było, gdyby centralny działał nie tylko z pilota, ale też...
Dzisiaj przedzwoniłem wszystkie przewody w przepustach drzwiowych, te które były uszkodzone naprawiłem, krańcówki mastera są sprawne, włączniki reagujące na otwarcie drzwi również są ok, a pilot jak nie działał tak nie działa, próbowałem go jeszcze raz zaprogramować ale kolejna próba okazała się nie skuteczna. Ręce opadają co jeszcze może być nie tak?...
Napisałeś co przeczytałeś z ulotki sterownika , każdy sterownik to ma. Natomiast Twoja "nówka " nie ma mastera w drzwiach kierowcy i od tego trzeba zacząć!
Witam. Posiadam zamek centralny 2xmaster 2-drzwiowy. Sterownik do niego wydaje tylko dwa dzwięki Jeden to przełaczanie przekaznika przy zamykaniu zamka a drugi to brzeczenie przekaznika przy otwieraniu. oczywiście zamek nie działa, Czy może wie ktoś jak jest przyczyna i jak ją usunąć?? Sterownik coś nawalił chyba ale nie wiem co siadło. Pozdrawiam i...
mogę go np wyrzucić i wpiąć drugi uniwersalny sterownik żeby tylko otwierał z kluczyka ? Tak należy zrobić brązowy i biały kabel idący z grubszą wiązką razem od siłownika mastera to one sterują zamykaniem i otwieraniem Tak Nową centralkę należy skonfigurować aby podawała impulsy masy masa - otwórz masa - zamknij
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
Chodzi o sterowanie radiowe do tego centralnego zamka? Jesli tak to można kupić sterownik z możliwosćia podpięcia bezpośrednio do siłowników. Podpinasz się wtedy do mastera (najcześciej drzwi kierowcy)
Dzieki za podpowiedź ale rozebrałem tapicerkę drzwi i do mastera dochodzi 5 przewodów. Może to nie jest fabryka? Podanie masy na żółty lub biały powoduje...nic...
Czy może ktoś spotkał się z tym problemem? alarm który posiadam podaje 1s lub 3sekundowe impulsy masą do zamknięcia i otwarcia drzwi. Samochód posiada pneumatyczny zamek centralny w bagażniku znajduje się pompka oraz sterownik siłowników wykonawczych. zamknięcie wszystkich drzwi można dokonać tylko z mastera drzwi pasażera ponieważ elektronika mastera...
Niestety bez sterownika bedziesz mial problemy gdyz wlasnie sterownik powoduje ze masa z mastera pojawia sie tylko na 0.8sek
czyli chcesz żeby pociągnął i wrócił ,jeśli tak to na końcu kabelka od dodatkowego kanału załóż przekaźnik względem +12 który w zawsze na którymś styku NC lub NO bedzie dawał mase (czyli śrokowy do masy )i kazdy z tych styków przekaźnika czyli NO i NC podłacz jako imp sterujące do dodatkowej centralki zamka (uniwersalny sterownik zamka ) w miejsca sygnałów...
Witam mateo027 nie bardzo rozumnię takie podłączenie o którym piszesz jak by było można trochę jaśniej to bymbył wdzięczny a ja myślałem o tym żeby założyć Mastera i jeszcze dodatkowo sterownik centralnego zamka a może jak piszesz jest jakiś inny sposób jak by był inny sposób to bymbył wdzięczny pozdrawiam.
Cześć. Obecnie ucieka się od sterowania "z kluczyka"co w Twoim przypadku jest do przemyślenia. Ale dla wygody warto byłoby sterować c-z z alarmu który załatwiał by obie funkcje(alarm+ c-z)/zakup n.alarmu/. Jak będziesz sprawdzał to nie wyjmuj mastera lecz jego kabelkami białym i brązowym/podłączonymi do sterownika/ naprzemiennie dotknij masy na ok....
Cześć. Mam taki temat. Chciałbym mieć informacje n/t stanu siłownika centralnego zamka w samochodzie. Otwarty lub zamknięty. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć mi jak zrobic taki układ który ma dwa wejścia, wykorzysta informacje zwrotną siłownika MASTER i w zależności od jego stanu przełączy dwukolorową diodę na kolor zielony lub czerwony ? Wydaje mi się...
Witam posiadam opla astre 92ro i chciałem założyć centralny zamek z kluczyka czyli za pomocą mastera siłowniki mam założone tylko nie wiem jak podłączyć sterownik jest on marki gemini 2244 nie wiem jak go podłączyć .chyba że to jest sterownik ale do domykania szyb jak by ktoś miał ochotę mi to wyjaśnić lub podesłać jakiś schemacik to był bym bardzo...
Panowie wymiekam juz przy tym centralu. Central (oryginał GM) na pewno sterowany jest poprzez podanie impulsu masy na zamykanie i otwieranie. Sterownik, który kupiłem ma cztery przewody: dwa zasilające i dwa które podają impuls masy. Wydaje się że nie ma w tym filozofii. Jednak podłączając się do sterownika centralnego uzyskuje ten sam efekt. Jeżeli...
Witam!! Nie ma możliwości zasterowania z prawej strony bo nie ma tam mastera jest tylko sam siłownik. Mogę zamknąć drzwi tylko z pilota lub z zamka lewej strony. W skrzynce bezpieczników jest czarna plastikowa puszka z napisem.. o ile dobrze pamiętam: Integrated Contl. Unit . Jest w nia wpięta z boku wtyczka, ale w niej również nie ma przewodów sterujących....
W przednich drzwiach w espero przy oryginalnej instalacji centralnego zamka przełamanie przewodów raczej się nie zdarza,co innego w tylnych ale to nie ma wpływu na w\w objawy.Wyjmij z lewych drzwi mastera osusz go dobrze suszarką i na wtyczkę i na gniazdo mastera pryśnij kontakt sprayem {aby nie WD-40 czy podobnym wynalazkiem].Spray dostaniesz w sklepach...
ST-1000 ma wejście polaryzujące,jeżeli sterowanie masą to ma być podłączone do plusa.Jest podłączone?Czasem należy diodami alarm od mastera odseparować jak i też czasem pomaga podparcie sterowania rezystorami do plusa.Ale aby wiedzieć co dokładnie mu dolega zakładając prawidłowy montaż musisz sprawdzić kontrolką żarówkową przy module zamka samo sterowanie.
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest niezamykający się centralny zamek w moim aucie. Opis problemu: Sprawa jest dość dziwna, ponieważ drzwi raz się zamykają, a raz nie. Nie zależnie czy zamykam auto z pilota czy kluczykiem centralny "bawi się ze mną w kotka i myszkę". Dodam że "otwieranie" działa zawsze. Co zostało zmienione/sprawdzone:...
Bardzo dziękuję Panu za pomoc, jest Pan bardzo pomocny. Zaglądałem do drzwi i jest tam coś w tym stylu (bez tego dużego, białego plastiku) http://www.motoallegro.pl/item117190... Z tego co się zorientowałem to ten drut jest połączony z klamką (Nie wyobrażam sobie jak podłączyć do tego ten http://allegro.pl/item1182165486_sil...
Proszę bardzo: http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro... http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro... http://www.amt-alarmy.nazwa.pl/sklep/pro... Wybierz sobie. Zresztą każdy sterownik centralnego, który jest sterowany z mastera daje na wyjściu...
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
Witam. Ja również kupiłem BX40 i mam problem z podłączeniem, jeżeli ktoś może to niech podpowie co i gdzie trzeba podpiąć.
To teraz wiązka między zamkiem a sterownikiem.
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
witam. nie jestem profesjonalistą:-( kupiłem na allegro piloty wraz ze sterownikiem do centralnego zamka. chcę podłączyć to do hyundaia pony 1.5. niestety próbowałem na wszystkie sposoby - i http://allegro.pl/item134070221_sterowni... proszę pomocy. załączam link do tych pilotów. -pokaż mi gdzie tu pisze,że...
Witam. Szukam podpowiedzi co musze miec w komplecie zeby zastapic moj stary kluczyk nowym. Zgubilem stare kluczyki od mojego mastera 2001 2.8 tdi. Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota w kluczyku, oczywiscie korek wlewu paliwa zamek w drzwiach. imo z pompy to raczej nikt nie bedzie mial wiec raczej do pompy +12 ze stacyjki....
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Kolego ten sterownik obsługuje jak widzisz na schematach same siłowniki bezpośrednio za pomocą pilota bez siłownika master lub jako radiolinia do innego sterownika zamka. Twój sterownik nie obsłuży Ci siłownika master ani zewnętrznych rozkazów zamknij/otwórz z jakiego kol wiek innego źródła (siłownik master czy autoalarm). Jeżeli chcesz mieć sterowanie...
Mogę wysłać za free płytkę bez przekaźników,koszta wysyłki zwykły list.Płytka od sterownika zamka uniwersalnego bezpilotowego.Nawet z obudową i wtyczką.
Tak jak widać na schemacie,czyli styki przekażników ( NC) do konfiguracji zamka
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
schemat mastera centralny mastera rs485 mastera
naprawa sprzęgła ursus delay pamięć toyota programować
epson ecotank l3250 mikrotik konfiguracja
Lokalizacja zaworu hydraulicznego w Volvo EC160D Bezpiecznik klapy bagażnika Opel Corsa benzyna