ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Masz jakiś dokładany alarm lub sterownik zamka na pilota?
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Pod siedzeniem kierowcy, podłączeniem czego??
Na forum opisywane już niejednokrotnie . Użyj szukajki wpisz a -klasa alarm i wywali kilkadziesiąt tematów .
Witam serdecznie. Wiem, że temat podłączenia sterownika zamka centralnego w Mercedesie W168 był poruszany wielokrotnie, jednak nie doszukałem się jasnej instrukcji. Chciałbym dowiedzieć się, czy można i ewentualnie jak podłączyć sterownik Modemix STER036 do pompki w bagażniku. Zależy mi tylko na centralnym z pilota, nie potrzebuję kierunkowskazów, domykania...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... dwa ostatnie posty opisują co i jak.
pneumatyczne a które kable z centralki do zamków powinny iść ? i gdzie najlepiej się wpiąć ? https://obrazki.elektroda.pl/3606719200_... https://obrazki.elektroda.pl/1160304700_...
Rozwiazanie ktore podales jest eleganckie, ja poszedlem na skroty i ocialem zielony przewod czyli prawe drzwi, sterowanie jest na przekazniku, podaje raz mase raz +12V i juz 2 dni dziala :) jedyna wada jak do tej pory to ze nie mam otwierania kluczykiem z drzwi prawych, dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.
Do każdego "mastera" dochodzą cztery kabelki. Wystarczy dwa z nich odciąć od zamka i połączyć ze sobą robiłem to już parę razy, ale oczywiście nie pamiętam które to kabelki. Na forum jest schemat fabrycznego centralnego - mój, ale nie przeze mnie zamieszczony. Poszukaj. Ta sama sytuacja jest w VITO 638 jakby ktoś miał problem.
w VW lt ja się wlutowywuję pod przekazniki w module i działa a co do sprintera nie wiem ale myśle ze to to samo, rozbierz moduł i spróbuj probowka do masy zasterować cewkami Kolejna bzdura! Taki sam sposób sterowania jak w Sprinterze, tylko inne kolory i podłączenie w innym złączu. http://obrazki.elektroda.pl/9854856100_1...
Witam. Pod tylniem siedzeniem , po prawej stronie. Pozdrawiam.
Po pierwsze to podpiąć tester pod sterownik centralnego zamka.
Doszedłem do sterowania - sterowanie naprzemienne, plusami, stan, a nie impuls. Pompa ma stałą masę i dwa przełączane na stałe plusy. Pompę wyłącza wyłącznik ciśnieniowy po osiągnięciu właściwego ciśnienia/podciśnienia w układzie. Układ sprawdziłem manometrem na szczelność i o dziwo szczelny. Można to wysterować na przewodach (przepinanie na przekaźnikach),...
Mercedes S 320 (W220) sterownik skrzyni prawa str skrzynka z dwoma zamkami czarny najbliżej błotnika. pod maską.
A gdzie znajduje się ten sterownik ?
Witam, mam problem jak w temacie. Podłączyłem sterownik pod zielony kabel wychodzący od drzwi pasażera według schematu http://obrazki.elektroda.net/55_12793023... . Centralny otwiera się i zamyka z pilota i było by wszystko w porządku gdyby nie to że po otworzeniu z pilota po ok 3 sekundach auto się zamyka po czym sterownik "myśli" że auto...
Zakładam ze systemy/zamki itp są sprawne Podłącz diagnoskop (najlepiej SD) i odczytaj stan zamków - jaki widzi sterownik samochodu.
bagażnik prawe nadkole
mercedesy miały też sterowanie po jednym kablu zielonym bodajże czy niebieskim ? sterowanie naprzemiennym plusem i minusem
Kierunkowskazy możesz tez podłączyć jeżeli sterownik ma taką funkcję. Jeśli ma 1 przewód do kierunkowskazów to musisz go rozdzielić na 2 przewody na których musisz wpiąć (na każdym z tych przewodów) diodę np: najlepiej 5A najmniej 3A i. Nie musisz tego robić jak wepniesz się we włącznik awaryjnych. Jeżeli sterownik ma 2 przewody to masz problem z głowy...
Sterownik widzi otwarte drzwi, więc krańcówka w zamku. Sprawdź c.z. z klucza i kosmetyka zamków.
Connection to a radio-controlled alarm. Negative controls. Connect the alarm's closing wire (ON) and the opening wire (OFF) to the WHITE wire (pos.A7) in the white 24-pole connector marked 3 under the fuse box.
:arrow: crown2 - jaki sterownik zamka? Wiesz, co piszesz?
zielono biały w wiązce klawisza nad radiem masa/masa+200OHM
Witam jest na forum wystarczyło poszukać . https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
jest jeden sposób na wyłączenie, jak masz włącznik kierunkowskazów (awaryjny) między nawiwewami to pod nim masz przycisk zamykania/otwierania wszystkich drzwi, przytrzymujesz go przez 8-10 sek. ( w chwili gdy usłyszysz pipnięcie) i to wszystko
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Kolego najtańsza i najszybsza opcja to sterownik uniwersalny . opis znajdziesz na forum . koszt centrali to 40-90zł .
A czy pod przycisk ryglowania i otwierania nie można się podłączyć???? Panel kierowcy i pasażera, ryglowanie i odryglowanie powodują 2 różne rezystancje na 1 przewod. Bodajże pin 9 i 5 w panelu przycisków ale bez schematu nie mam pewności. Jutro sprawdzę. Zgadza się, to są te piny; 9 pin panelu przycisków drzwi to masa a 5 pin sterowanie ryglowaniem...
Czyli trzeba dokupic sterownik ,centralnego zamka , a jesli chodzi o centralny zamykanie bocznych pokryw
Witam !! Samochód jak w temacie. Centralny zamek kluczykiem od strony kierowcy otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Do drzwi kierowcy ( master ) idzie pięć przewodów: -czerwony -brązowy -biały -zielony -niebieski Po stronie pasażera i tylnej klapy są 4 przewody bez czerwonego. Mam pytanie czy w takim układzie można podłączyć uniwersalny sterownik zamka...
W Sprinterze możesz mieć dwa rodzaje sterowania zależnie od rocznika. Albo podpinasz się pod kierunki i robisz wszystko na samouku (nowsze modele), albo wpinasz się ze sterowaniem między radiówkę, a sterownik zamka (starsze modele).
Witam nabyłem sterownik centralnego z pilota ale nie wiem gdzie szukać seryjnego do którego miałbym sie wpiąć jestem dalikatnie mówiąc laik jeśli chodzi o takie sprawy wiec licze na pomoc...
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
Witam. Mercedes w210 96r sedan kluczyk scyzoryk, jak podłączyć sterownik do centralnego zamka bezpośrednio pod pompke prosze o schemat lub dokłądni opis.
Pilot wraz z sterownikiem jakiś fabryczny czy dokładany? Można foto dodać pilota lub sterownika.
trzeba piloty zaprogramować ponownie. Łatwiej by było jakby było wiadomo co to za sterownik
Na forum jest dokładnie opisane podłączenie centrala w tym sprzęcie, wystarczy poszukać, sterownik zamka jest w zegarach i tam trzeba się podpiąć
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
dzięki wielkie, ale rozwinę temat bo chodzi mi o podpięcie sie pod centralny zamek alarmem, ale nie chcę podpinać się pod przełącznik na konsoli tylko podłączyć się pod przewody sygnału ze sterownika centralnego zamka.
Skoro z kluczyka wszystko działa jak należy, to uważam że robisz błąd przy podłączaniu sterownika.
pompka to nie aż taki wydatek - na allegro dostaniesz za 100zł a co do tego scalaczka to chyba był U 8004 - ale moge sie mylić - sprawdze i napisze wieczorem-mam kilka takich płytek po uwalonych pompkach z tymi układami ale niestety nigdzie nie znalazłem żadnych danych do tej kości wiec nie mogę sprawdzić czy którenś układzik jest sprawny...kiedyś szukałem...
W 2004 chyba CANa nie posiada, zamontuj zwykłą bezpilotówkę, montaż jest banalnie prosty, podpinasz się pod sterownik fabryczny zamka i wiśta wio...
Zadnych kombinacji z czasem impulsu bo to nie zdrowe bedzie dla szybra.Dolozyc zwykly modul domykania,wykrywajacy przeciazenie pradowe silnika po zamknieciu szybra.To wszystko sterowane radiowka zamka
Uniwersalny zestaw, sterownik i siłowniki,prosty montaż
Jeżeli to jest faktycznie alarm fabryczny (po rozszyfrowaniu wyposażenia wg numeru VIN pojawi się opcja EDW) to jest on rzeczywiście załączany poprzez obrót klucza. Z tego powodu jest nic nie warty: istnieje wiele sposobów na przekręcenie wkładki zamka bez użycia oryginalnego kluczyka :D Jeżeli faktycznie chcesz się tym bawić, to alarm jest uzbrajany...
tak,niebiesko-czerwony i zielono-czarny to silnik siłownika.
Schemat mało przydatny może ktoś dysponuje lepszą dokumentacją?Gdzie szukać sterownika c.zamka.Czy na pewno się zamyka z zamka?
Wyjaśniło się coś z tym zamkiem bo mam taki sam problem ? Pompka nie chodzi, na sterowniku podciśnienia w bagażniku jest prąd jest masa na trzecim kablu nic
to trudno podłącze dodatkowy sterownik centralnego zamka. Jeszcze spytam Który układ scalony w odbiorniku / zegarach / jest odbiornikiem i który w pilocie?
Jak sie cofnę pamięcią kilkanaście lat "nazad" to mi sie wspomina, ze te dwa przewody najłatwiej było znaleźć w wiązce progowej. Poszukaj: czarny i niebieski.
no tak elektronika i mechanika a to passat czy mercedes i antena w progu do sterownika:?:
to podepnij sie pod orginalny sterownik centralnego skoro działa.
Oczywiście możesz użyć przekaźników z alarmu. Nie ma co rozpisywać przewodów z siłownika bo w sprinterze siłownik pełni po części role sterownika zamka i najlepiej wpiąć się przy sterowniku pod siedzeniem kierowcy. Omijasz wtedy cały sterownik bez wnikania w logike działania modułu. Pozdro
Pewnie zajęło by mi około godziny a i podłączenie pod komputer można zrobić, chociaż jeśli moja teoria się potwierdzi to nie będzie komunikacji ze sterownikiem.
Tak jak napisal tarnowski sterownik jest pod siedzeniem pasazera sterowanie na przemian masa i plusem
Z programu wynika ze niemaja one fabrycznego sterowania z pilota.... Moze masz dokładany sterownik?
Witam ! Poszukuję aplikacji i opisu układu scalonego UAA1006. Układ ten jest zastosowany w sterowniku pompki centralnego zamka z mercedesa. Pozdrawiam i z góry dziękuję !
A np mercedes. Ma czujniki w zamkach. Możes sobie je nawet wyprogramowac ze sterownika airbagu.
to mercedes 190. CEntralny jest fabryczny, ale sterownik centralnego nie. Samochód ten nie ma przycisku sterującego centralnym zamkiem od środka.
Mam problem z konfortem w mercedesie 124 94/95r W aucie jest oryginalny central bez alarmu sterowany wyłącznie z oryginalnym pilotem Konfort dziala tylko zpilota jesli przytrzymam dłuzej zamkni wtedy miga czerwona dioda w klamce.Problem jest następujący dołorzyłem alarm bez pilotowy AMPIO i che aby ten alarm zamykał szyby Jak to dołaczyc do oryginalnego...
Osobiście polecam Mikroster LUX z pilotem P052 Miałem go w swoim samochodzie http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 4 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i... Dodano po 7 ewentualnie Minister Plus LUX http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_i...
To stary, klasyczny układ - możesz wpiąć się zarówno przy przełączniku kierunkowskazów jak i przy włączniku awaryjnych. Kolory takie jak w większości Mercedesów z tego okresu: czarno-zielony i czarno-biały.
Nie wiem gdzie podłączyć otwieranie centralngo. E-klasa rok 1996. Sterowanie z fabrycznego pilota na podczerwień. Zamykanie znalazłem razem z komfortem. Z zamka drzwi się nie da bo otwarcie z kluczyka otwiera tylko drzwi kierowcy. :( Na pompie jest złącze na 8 pin ale są tam tylko wyłączniki dzwiowe. Albo może ktoś powie gdzie jest sterownik podczerwieni?...
Witam zakupiłem sterownik do zamykania centralnego zamka z pilota firmy AMT ZAMSTER PLUS .Czy ktos moze montował taki sterownik?.Jak go zamontowac,jak zrobic zeby szyby sie tez domykały.Z tego co czytałem to od strony kierowcy wpina sie do centralnego zamka przez niebieski kabel,a szyby?
Mercedes 95 cabrio Dla mnie to określenie jest nic nie warte - bo ten sterownik był montowany w więcej jak jednym modelu kabrioleta, a przy tej ilości połączeń we wtyczkach trudno żeby schematy były jednakowe w różnych pojazdach podwójny dach Ciekawe co to znaczy.... nie działa ją jeszcze szyby tak jak powinny , bo z tego co wiem podczas otwierania...
witam jestem posiadaczem mercedesa w202 c250 D 94r i mam taki maly problem, a mianowicie, centralny zamek dziala, domykanie szyb dziala, tyle ze wszystko z kluczyka, nie posiadam zadnego pilota a bardzo bym chcial. przegladalem juz dziesiatki stron i wraz konkretnie nie wiem co musze kupic i gdzie podlaczyc. czy wystarczy kupic na allegro jakis sterownik...
Co mogli przeciąć w takim starym, benzynowym mietku? Albo pompę paliwa, albo piętnastkę na sterowniku, albo główny po stacyjce.
Witam Problem został rozwiązany oryginalny sterownik centralnego zamka nie działa ,tylko jest dołożony inny centralny zamek który steruje zamykaniem samochodu po wymianie tego centralnego zamka auto zamyka
Szukam schematu zamka centralnego do mercedesa124-300D lub schematu sterownika tegoż zamka. Czy ktoś może mnie poratować. Jeśli popełniłem gafę to proszę o wybaczenie bo pierwszy raz piszę na forum.
Nie koniecznie pilot. Kolejny krok to niestety sprawdzenie AAM. Tutaj, jedyne co można zrobić we własnym zakresie to rozszyfrowanie zasilania i sterowania, a potem diagnoza zwykłym multimetrem. Chodzi o to, aby sprawdzić jak zachowuje się ów moduł gdy próbujesz sterować zamkami z niby martwego pilota a także ręcznie, za pomocą kluczyka. Dalsze diagnozy...
Nie kumam, jak zamkniesz ręcznie z kluczyka to zamek odbija a jak z pilota to nie odbija tak? Co do podłączenia alarmu pod fabryczny central to tak jak napisał xwit pod schowkiem masz sterownik zamka rozbierz obudowę sterownika i na podpiętych kostkach przewodów sprawdź próbnikiem żarówkowym nóżki przekaźników (2 impulsy masowe) należy wyprowadzić 2...
Zgadza się ;ale te piny 8 ,9 są umieszczone w sterowniku od podczerwieni z pilota.Kolory też pasują .Są to przewody od zamka drzwi kierowcy.Natomiast do pompki centralnego zamka sygnały dochodzą CANem i spr.tego to nie jest prosta rzecz.
Witam Kupiłem zestaw do sterowania centralnym zamkiem z pilota Modemix STER002 sterownik zamka centralnego Jeżeli jest ktoś kto mi to wytluamaczy krok po kroku jak to zamontować to byłbym bardzo wdzięczny. Mój mercedes to w202 c280 94rok m104
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
a jednak nie do końca, rozebrałem jeden zamek , brak śladów uszkodzeń, wszystkie sprężynki całe, nasmarowałem porządnie ale nie przyniosło to efektu, problem nadal występuje. Sterownik nie ma błędów, skończyły mi się pomysły :/
Witam.Chcę zamontować sterowanie pilotem centralnego zamka w samochodzie Mercedes 180 CW 202 94 rok.Mam takie pytanie w którym miejscu najlepiej podłączyć centralkę i do których przewodów.I czy to musi być centralka taka co daje sygnał 3 sekundy jak do pneumatyka czy normalna jak do elektrycznego a resztę robi to sterownik w samochodzie.
wszystko to już było wielokrotnie omawiane,użyj opcji szukaj zanim zapytasz,może być opis do 124,bo to to samo sterowanie.
Czy ktoś może zakładał sterownik zamka centralnego w tym modelu mercedesa ? Proszę o instrukcję krok o kroku Może ktoś dysponuje jakimś video z montażu
Rozebralem dziś tylna klapę - tam wszystko jest ok, switch na swoim miejscu i działa jak należny. Gdzie szukać dalej przyczyny odbijania zamka? Dodano po 10 Czy to możliwe żeby sterownik zamka miał jakieś błędy i przez to nie działa prawidłowo? Dodano po 3 Czy to możliwe żeby sterownik zamka miał jakieś błędy i przez to nie działa prawidłowo?
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
Prawdopodobnie w tym modelu na każdych drzwiach masz już sterowniki CAN'owe i albo zaproponujesz klientowi bezpilotówkę albo zamontuj po 2 przekaźniki na każdy sterownik i wysteruj poszczególne siłowniki.
Witam i proszę o pomoc ....Mercedes E220.rocznik 96,Nie działa zamek centralny ,szyby i szyberdach.Auto sprowadzone , po wypadku.Bezpieczniki raczej dobre bo wszystkie sprawdziłem,czy brakuje jakiegoś sterownika który za to wszystko odpowiada (moze komuś sie przydał)i gdzie szukać usterki,gdzie znajdę do niego schemat elektryczny?Dzieki za wszelką pomoc....
slyszalem cos o wpinaniu sie w sterowniku z.c. bezposrednio w przekazniki . Czy moge sprobowac tej metody.? Musze tylko znalesc sterownik -pod siedzeniem lub w bagazniku. szukam podpowiedzi
Dotyczy Mercedes A160 gdzie znajduje się centralka zamka. Szanowny kolego!Jak nie poradzisz z oryginalnym kluczykiem,to dostań się do klawisza /o którym piszesz że po naciśnięciu zamek działa./Podłącz się nowym sterownikiem z nowymi pilotami.Mając wyłącznik to bez problemu znajdziesz po złączeniu przewody,które ci uruchomiają zamek.te przewody wpinasz...
wg schematu w drzwiach kierowcy do siłownika dochodzą przewody : niebieski , czarny , brązowy - masa ; a więc zamek jest sterowany impulsami masy na czarny lub niebieski i tu trzeba doprowadzić te sygnały ; lub w sterowniku pompki w dużej kostce wygląda to na piny 1 i 3
Kontrolki w lusterku masz? Czerwona i zielona? Jeśli tak to tylko emu. Pucha immo jest z prawej strony, za metalową osłoną w nogach pasażera. Daj fotkę tej puszki. Dodano po 6 Najprostsza wersja immo (w tym wypadku nazwa to FBS1) to był zwykły przekaźnik blokujący aktywowany działaniem centralnego zamka. Czyli jak otworzysz auto pilotem - to jedziesz....
Mercedes Vito - rozpiska kabli do alarmu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Central - pod schowkiem jest sterownik zamka centralnego (małą czarna skrzynka z białą naklejką), wymontuj go, wyjmij elektronikę z obudowy, podłącz kostki, i próbnikiem żarówkowym zapnij się o masę i dotykaj po kolei styki pod podwójnym przekaźnikiem,...
potrzebuję porady co robić Sprawdzić, czy w okolicy modułu domykania i modułu SAM z tyłu nie ma (nie było) wody. Można to poznać po zielonych grzybach na sterownikach. To bardzo powszechna usterka modelu 164 rzutująca na pracę całego systemu tyłu nadwozia.
Zamek centralny, nie dość, że stale zasilany plusem, to jego sterowania, czyli drzwi przednie i tylna klapa, też mają podany plus na okrągłą trzypinową wtyczkę. Przewody w przelotkach drzwi lubią się przecierać, z czasem zawodzą też styki w sterownikach zamka. Zamiast bezpiecznika, zastosuj żarówkę 55W np z reflektora przedniego. Odpinaj odbiorniki...
Witam Złębiałem temat ale nic konkretnego.Zobacz mikrowłączniki w zamku,bo dociąganie zamka jest nim sterowane może pada bo jak pisałeś czasami działa.unkcja automatu powinna się uruchomić analogicznie jak z kluczyka tylko trzeba przytrzymać przycisk otw lub zam zamka.Może coś się da więcej mi dowiedzieć to Ci podeślę Pozdrawiam
Siłownik master (5 przewodowy) nie jest potrzebny, wystarczy siłownik 2-przewodowy. A sterownik do tego siłownika zrobisz z dwóch przekaźników i dwóch diod prostowniczych. Sterownik centralnego zamka kosztuje ok.25 zł a 2 przekaźniki i 2 diody z 8 zł. Pozdrawiam.
Witam Kolegów Problem Dotyczy Mercedesa Vito 112 cdi z roku 2001, zamontowany jest w nim zamek centralny fabryczny z pilotem w scyzoryku. Zamek pracuje niepoprawnie, po pierwszym naciśnięciu "zamknij" zamyka i po chwili otwiera drzwi natomiast po drugim wciśnięciu po chwili przycisku "zamknij" zamyka otwiera i zamyka dodatkowym objawem są nie sygnalizujące...
Witam jestem posiadaczem Mercedesa E320 rocznik 2005. Od jakiegoś czasu mam problem z centralnym zamkiem a konkretnie z lewym w drzwiach kierowcy. Zamek po wciśnięciu na pilocie zamknij lub otwórz kilkakrotnie wykonuje czynność nie koniecznie otwierając lub zamykając drzwi tzn. Szyje ja maszyna. Nie wiem czy jest problem pompki, jakiegoś sterownika...
Zle koncypujesz. Z guzikow u kierowcy sygnal idzie do modulu drzwi kierowcy. Stamtad jest sterowana bezposrednio szyba kierowcy, a dla pozostalych drzwi jest wytworzony sygnal CAN ktory kabelkami idzie do pozostalych modułow drzwiowych. Natomiast jak chcesz otworzyc bagaznik, to sygnal CAN idzie do tylnego modułu SAM i to on wysterowuje zamek klapy...
Na lewym przednim słupku masz 3 przewodową wiązkę z drzwi, a tam przewód niebieski. Musisz podłączyć sterownik, który na czas zamykania zamka rozcina ten przewód i w stronę pompy podaje na 3s -. Na czas otwierania również odcina niebieski przewód i na 3s podaje +.
Faktycznie najpierw bezpiecznik, a następnie sterownik centralnego zamka usadowiony w bagażniku jak się nie myle co do tego modelu.Przyczyna może leżeć na nie stykaniu złącza, posrebrzane styki z czasem sie wycierają i nie łączą.Należy poświęcić trochę czasu zanim wszystko się zapakuje jak było....lubi się powtórzyć usterka.
Ja robię to wysterowaniem siłowników, przecinam dwa przewody ze sterownika i przekaźnikami wysterowuję zasilanie siłowników. Działa. Dodano po 4 Ooo! Nawet Cobra tak zaleca!
sterownik centralnego zamka mercedes mercedes sterownik centralnego zamka mercedes pompa zamka
robota kuchennego zwarcie wirnika klatkowego corsa przyspieszaniu
amica piekarnik generator ozonu
Biały dym z wydechu Mazda 6 2020 2.5 benzyna Wzmocnienie prądowe tranzystora BD140: szczegóły i zastosowania