Uwaga dla wszystkich: Wg dużej instrukcji moduł sterownika na drugim kanale zapodaje impuls masowy o czasie trwania ok 1sek. jest to pomyłka, sprawdziłem i impuls jest +12V. W małej instrukcji jest poprawnie. Można obciążyć max prądem 10A. "Duża instrukcja" - czy nie miałeś na myśli mini poradnika montażu, który opisuje ogólne zasady montowania sterowników...
Powinna działać tylko trzeba ją nauczyć drugiego sterownika.
Podaj nazwę tego sterownika co dołożyłeś. Ewentualnie podłącz tak jak ci opisywałem co do oryginalnego sterownika centralki który znajduje się w prawym słupku przy nogach pasażera.
A czy na początek (dla bezpieczeństwa) można zmiejszyć bezpiecznik i zamiast 20A. dać 15A. by znowu nie zniszczyć sterownika centralnego zamka tylko ewentualnie bezpiecznik
świeci się była spalona żaróweczka i wymieniłem jutro podłącze jeszcze pod ktsa i zobacze może uda się go ożywić.no i sprawdze ten przewód niebiesko czerwony od centralki immo do sterownika silnika na przewodzenie.
oryginalnie w corsie sterownik centrala jest na prawym przednim słupku na dole
w starych omegach mozna tak było zrobić, w kolegi corsie trzeba zaprogramować klucz od nowa. Pin powinien nam dać serwis po przekazaniu dowodu rejestracyjnego stwierdzającego że jesteśmy właścicielem pojazdu, lub odczytać z centralki immo, lub wywalić immo ze sterownika na stałe.
Witam Kolego !! Sterownik do centralnego jest po prawej stronie w słupku koło schowka. Trzeba odkręcić jedną śrubę typu torks. Pozdrawiam.
Widzę, że są centralki Carprotect z obsługa masterów. Czy jest jakaś moożliwość przełożenia / zestawienia dwóch sterowników (radiowego i uniwersalnego) w jeden?
Co ciekawe po odpaleniu programu zawsze pojawiały się błędy zasilania . Czy zasilanie podłączone po kluczyku ? wiem że jest oddzielny pociągnięty przewód od aku +z bezpiecznikiem zasilający centralkę z .Co do akumulatora auto odpala , ale nie startuje z pół obrotu . Jeśli w trakcie rozruchu jest duży spadek napięcia to może zasilanie centralki oddzielnym...
Prawdopodobnie problem ze źle ustawioną emulacją sondy lambda przy pracy na gazie. Powoduje to rozsypkę map w sterowniku benzynowym i może powodować problemy z pracą na jałowym na zimno.
Może ma ktoś zdjęcie gdzie jest ten sterownik bo już nie mam pomysłów. centralka jest za komputerem w przednim słupku pasażera
rozumiem,że biały i biało czarny to są kable do których podpinam siłownik, a drugi siłownik do których?i pomarańczowy i pomarańczowy z centralki do masy,tak? dobrze to rozumuję?a żółty i żółto-czarny do plusa stałego tak?
Chyba nieporozumienie drobne. Ogólnie w instalacji gazowej masz dwa elementy które moga byc nazwane "emulator" - emulator sndy lambda (który w tym przypadku jest poza pdodejzeniami) i emulator wtryskiwaczy. Jak jest zrobiony takiemulator pisałem wcześniej. U ciebie na jednopunkcie to może byc poprostu przekaźnik zwykły albo wręcz element składowy "centralki"...
Witam, mam problem odnośnie otwierania auta (corsa 3d 93r) za pomocą pilota (dokładana centralka z 2 pilotami) Auto ma fabryczny centralny zamek, otwieramy za pomocą kluczyka. I właśnie za pomocą kluczyka z drzwi kierowcy auto otwieram i zamykam bez problemu (drzwi kierowcy, drzwi pasażera, klapa bagażnika, klapka wlewu paliwa) wszystko działa idealnie....
Odepnij kable z siłownika drzwi kierowcy i sprawdź jak działa. Następnie to samo , lecz od pasażera. Jeżeli nic się nie zmieni, to miernik w rękę i sprawdź, czy z centralki wychodzą impulsy sterujące masą (zamknij/otwórz) na centralny zamek. Jeżeli "wychodzą" z centralki alarmu, to podaj "ręcznie" masę na sterownik zamka - dwa przewody : zamknij i otwórz....
I jeszcze coś dziwnego mi się dzieje, wszystko działa taj jak powinno ale jak jest wyłączony zapłon, w momencie gdy włącze zapłon przestaje działać sterowanie pilotem, dziwne troche bo prąd do nowej centralki podłączyłem ze starej, plus z grubego czerwonego przewodu, a minus z czarnego, co ciekawe bo przy włączonym zapłonie sterowanie z pilota nie...
Samodzielnie bez odpowiedniego zaplecza technicznego nic nie zrobisz z oryginalnym pilotem. Proponuję zamontować dodatkowy (równolegle z fabrycznym) radiowy sterownik centralnego zamka o większym zasięgu. Możesz wykorzystać np. centralkę alarmu m-ki Silicon, która charakteryzowała się zasięgiem 50-100m (w zależności od warunków otoczenia).
99% że to przez alarm, moja rada przerobić tylko na sterowanie pilotem czyli zostaje tylko nowy sterownik a centralka alarmu do wywalenia. Rysunek jak podłączyć http://obrazki.elektroda.pl/8699095200_1...
Mam pytanie odnośnie sterowania centralnym zamkiem w Corsie D 2006 rok, otóż jest to centralka sterowana minusem i jednym przewodem i kupiłem dodatkowy sterownik centralnego zamka i tu moje pytanie jak wygląda sterowanie jednym przewodem, otwieranie/zamykanie centralka https://obrazki.elektroda.pl/9002669600_... Do kabla centralnego...
Witam Kupiłem sterownik do operowania centralnym zamkiem z pilota firmy RTX. W corsie zamontowana jest oryginalna centralka, a ja chciałbym dołożyć sterowanie z pilota. Tylko.... wiem, że muszę szukać kabli z sterowania centralką i kierunkowskazów, a ja nie wiem jakie to są kable. Czy ktoś mógłby mi pomóc w odnalezieniu ich (jakie kolory mają, do czego...
Witam, kup sobie zestaw centralnego zamka, siłowniki i centralka, i do tego jeszcze sterownik zamka centralnego, musisz po 2 kable które masz w zestawie po przeprowadzać do każdych drzwi, zamontować siłowniki i podłączyć wg schematu, z szybami to ci nie pomogę.
Kolory, które podał kolega, dotyczą zamka dokładanego. W oryginalnym są na pewno brązowy z białym paskiem i brązowy z czerwonym paskiem jako sterujące. Centralka będzie schowana w głębi prawego słupka. Sterownik najprawdopodobniej będzie firmy KIEKERT. Dochodzą do niego: zasilanie stale, zasilanie po stacyjce, masa, dwa wyjścia zasilające silników,...
Impulsy sprawdzam 1W żarówką, obserwuje jej błyski i porównuje z innymi wyjściami. Nie mam oscyloskopu. Rozebrałem sterownik i nic nie widziałem podejżanego, zrobiony jak abs w boscha w passatach, czyli kilka mikropająków w galarecie. Dokonałem porównania spadków napięciana wyjściach względem masy, wszystkie trzy wyjścia 0.5V na odłączonym ECU na stole....
Spotkałem się już z takim przypadkiem, że po dołożeniu alarmu centralka robiła jakieś dziwne zwarcie na sterowniku/module przekaźników w aucie przez co płynął nie wielki jakieś 0,25A (latem bez znaczenia - bo nie odczuwalne przy normalnym używaniu auta) ale znaczący prąd na jesieni (pierwsze przymrozki i już był problem). Objawy ... jak się posłuchało...
przejrzałem całyu sterownik po waszych wskazówkach : po pierwsze switche wszystkie w pozycji on po drugie regulacja tsl niemożliwa -po uistawieniu progu świecenia lampki rozlegulowywuje sie sama po kilku sekundach po trzecie ucięty fioletowy kabel-czyli czujnik położenia tps pomóżcie jak ustawić przełączniki -sonda 1 V . jakieś sugestie oprócz wymiany...
Witam Posiadam w swojej corsie centralny z kluczyka.Przymiezam sie do zakupu z allegro sterownik uniwersalny z pilotem.Jak myslicie czy da sie to samemu zalozyc bo w warsztacie zyczą sobie 200zl.Dzieki za odpowiedz Dodano po 2 Foto corsa b 93r Dodano po 1 a http://obrazki.elektroda.net/56_11718006...
Problem jak w temacie. Autko zgasło w trakcie jazdy trzy razy za czwartym nie odpaliło. Jeśli postoi całą noc to odpali na parę sekund (silnik tak jakby nie równo pracował) potem gaśnie. Typ silnika Y17DT. Błędy odczytane z komputera to: P0380 Nieaktywny (A) <Nieznany błąd> P0251 Nieaktywny (8) <Nieznany błąd> Kody odczytane programem Opel...
byłem u gazownika od ostatniego postu kilka razy .struga idiote i taki w sumie jest :-) po zapoznaniu się z tematem stwierdzam : żle zamontowaną instalację z dziadowatym sterownikiem mini lecho lambda. sterownik nie był wogóle podpiety, również nie podpięto się pod czujnik TPS nie mówiąc już o switch'ach które się ustawia w zależności od rodzaju sondy...
Zero reakcji centralnego zamka na kluczyk / pilot W kolejnych postach zupełnie inaczej opisujesz problem! Chodziło mi o otwieranie i zamykanie drzwi. Pilot działa bo po naciśnięciu słychać przekaźnik, który cyka w centralce CENTRALNEGO ZAMKA a nie sterownika.
podepnij TPS do centralki.podepnij do sterownika(BINGO) komputer i wyreguluj jak należy. czujnik tem. powinien być na reduktorze
Witam wszystkich. Samochód to Opel Corsa C 1.2 silnik. Instalacja: Sterownik BRC FLY SF Tomasetto Alaska AT-09 (ZREGENEROWANY). Wtryski: OMVL DREAM (niebieskie). Wiem, że to bardzo dziwny zestaw ale z takim czymś kupiłem to auto, zrobiłem już ponad 50 tysięcy kilometrów beż żadnych problemów, od jakiegoś czasu auto strasznie długo przełącza się na LPG....
co to znaczy że jest zinetgrowany w ten modół?? i jeszcze jedno pytanie. auto jest 3 dzrwiowe. ma jednak siłowniki tylko w dwóch drzwiach. jeśli chciał bym dać siłownik do bagarznika, to musze wymienić centralke??
schemat sterownika centralki montaż sterownika centralki zaprogramowanie centralki sterownika
renault megane bezpiecznik wycieraczka schemat elektryczny układu zapłonu vectra błędy komputera
philips senseo malowanie proszkowe
Wymiana silnika w Citroën Picasso 1.6 HDi - porady i wskazówki Wysokość oświetlenia rowerowego w Polsce: przepisy i zasady