https://obrazki.elektroda.pl/1020438700_...
Jaki masz numer części tego nowego sterownika?
Przy montażu nowego SAM-a niech elektryk sprawdzi czy w skrzynce bezpieczników nie ma na dnie wody. to jeden z głównych powodów wymiany tego sterownika.
Samych modułów(lamp) kolego. Podłaczasz sterownik .
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
A może zabrudzony dolot? Czy takie zapowietrzenie paliwa powinno być widać na pomiarze ciśnienia przez sterownik?
Sprawdź rezystancję tej grzałki. Może być też na kablach / w sterowniku.
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
No to jak dane się nie zmieniają to czujnik, jego instalacja, sterownik...
Jeśli w teście wszystko chodzi, to niestety wygląda na sterownik.
Witam! Wiec jedziemy: (co prawda trenowalem to na sterownikach od Vito itp ale widze ze to praktycznie to samo :) ) -masz pomiedzy zlaczmi ta puszke i musisz ja pierwsza rozkleic (ja robie to tak - wypalam lutownica po przekatnej delikatnie dziurki w naroznikach przy podstawie zaklapienia, biore dwa twarde drubokrety i wkladajac w wypalone dziurki podwazam...
Niech ten mechanik sprawdzi instalacje od klaksonu (zasilanie na klakson i na osprzęt silnika brane z tego samego bezpiecznika) często na przednim pasie lubi się przetrzeć instalacja od klaksonu albo przetwornika ciśnienia doładowania. Skutek: problem z odpaleniem, może zapalać sie start error , brak mocy ....... Radze zacząć od diagnozy potem instalacja...
mam schemat ABS z ESP w szukaniu pomocny jest też kod silnika http://obrazki.elektroda.net/84_13304702... http://obrazki.elektroda.net/19_13304702...
To gniazdo we wszystkich MB ma jednakowy układ 3 pierwszych pinów: kl.31, kl.15, kl.30. Reszta to sterowniki.
Witam. SMBJ 110 jest transilem jednokierunkowym i pełni rolę zabezpieczającą. Może być zastąpiony innym, o podobnych parametrach. http://www.soiseek.com/BYTES/SMBJ/4.htm Pzdr.
Witam manetka do wymiany, ewentualnie wiązka uszkodzoną. Blad powinien być o ile dobrze pamiętam w sterowniku CPC
Poszukaj FR-kę z obsługą tempomatu. Samo wlutowanie jakichś elementów nie sprawi, że oprogramowanie sterownika zacznie je obsługiwać. Wręcz przeciwnie. Pojawienie się jakichś stanów na procesorze spowoduje pojawienie się błędów wewnętrznych sterownika.
Czy ktoś rozkminił temat sterownika?
PW Wyglądają podobnie ;)
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
Witam. Udało się rozwiązać problem z tym sterownikiem?
Wszystkie lampki pogasiłem;)
Przełóż pamięć 93C56 z starego sterownika lewarka.
5g ma zewnętrzny sterownik 7g ma sterownik w skrzyni.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
A przekaźnik pod maską jeden się grzał To normalne. Nie ma co wymieniać podzespołów które działają. Żarówki też są gorące jak świecą. Pokaż jaki masz sterownik silnika.
jezeli kosc 5p08c3 (EDC15) to EEPROM -> 95 series -> ST -> 5P08 ponieważ 95080 i 5p08c3 nie są tymi samymi pamięciami
Jest wiele tematów w Mercedesie iż uwalony może być sterownik.
Jest możliwość włożenia licznika z e-klasy 1997/8 250td jest to silnik om605 więc prędkość będzie pewnie ze skrzyni biegów jak w ta którą mam zamiar włożyć Nie. Wszystko po W124 ma już szybkosciomierz elektroniczny sterowany sygnałem z ABS. E-klasa 97/98 z OM605 też będzie miała elektronicznie sterowaną pompę, więc jej obrotomierz też będzie potrzebował...
Zacznij od wyczyszczenia samych czujników aby były czyste, kontrolę przewodów możesz zrobić również przy samym sterowniku parktronika.
puściłem ponownie
Okazało się, że w Niemczech został wgrany program "głupawka" do sterownika. Auto miało mocno zużyty silnik, a także uszkodzoną turbinę poskręcaną tak, aby jakoś działała razem właśnie z tym programem do sterownika.
Wyglądają na dławiki 3,6µH.
Prawdopodobnie lodówka jest dobrze podpięta tylko sterownik widzi spadek napięcia i ją wyłącza nie wiem jak jest w mercedesie bo nigdy tego nie rozbierałem ale w dafie też kierowcy się skarżą że po zgaszeniu auta lodówka się wyłącza jeśli producentem jest danfoss wystarczy zrobić mostek w sterowniku lodówki
Po odłączeniu przeplywki masz jakieś zmiany w pracy silnika? Przepływomierz jest zintegrowany ze sterownikiem silnika.
Witam, ja mam podobny problem. Brak napięcia sterowania na jednej cewce 1 i 4 cyl. Wymieniłem 2 tranzystory BUX 127 i niestety bez rezultatu. Czy ma ktoś schemat takiego sterownika albo wie co trzeba wymienić? Jest to sterownik HFM 017 545 70 32 Mercedes C-klasa 2.2l z 96r. pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc. Dodam jeszcze że przy rozruchu iskra pojawia...
Odnośnie dokładnie tego kodu błędu dla tego numeru VIN producent zaleca update software'u w sterowniku.
zobacz do przełacznika bo częso siada, , jesli jest pierwszy bieg to napewno przełącznik lub modół czasowy
Ostatnio rozbieralem ten typ sterownika jakieś ćwierć wieku temu. Kontaktron był dobrze widoczny po zdjęciu obudowy. Chyba że masz inny typ sterownika- późniejsza wersja miala swiece rozdzielone i pomiar prądu na każdej z nich. Chyba ten kontaktron odpowiadał za lampkę. Możesz sprawdzić.
Przelutuj płytkę i będzie działał. Jak bardzo "zniszczony lut" to lepiej odessać i przylutować od nowa.
po przecięciu niebieskiego(tego z drzwi) podłącz się tylko od strony auta albo niebieskim albo czerwonym(poprostu musisz sprawdzić czy zadziała)ja nie wiem co na tych twoich kablach się pojawia powinno być - przy zamykaniu a + przy otwieraniu i ten kabel powinien iść do niebieskiego od strony auta ps.masz na schemacie swoim:niebieski od strony drzwi...
Czyli rozumiem, że w warunkach polowych nie da się wytworzyć takiego sygnału? Czy jest jakiś sposób, żeby to obejść? Czy da się podłączyć sam wentylator bezpośrednio bez sterownika?
Pozostaje kupic nowe swiece i je wymienic. Sterownik masz dobry.
Znajdź skrzynię na prnd.pl i po oznaczeniu szukaj schematy na stronach z usa.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
ABS przyczepy jest połączony z ABS-em ciągnika dwoma przewodami CAN: Can High i Can Low. Tymi przewodami następuje cyfrowa transmisja danych pomiędzy oboma sterownikami.
Wymieniono sterownik.
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
Obok sterownika ECU.Po lewj pod maską .Pozdro.
Wyjdź na zewnątrz z przewodem sterującym i daj jakiś tranzystor lub moduł na zewnątrz sterownika. Pozdrawiam.
Gdzie dokładnie znajduje się sterownik ABS w autobusie Mercedes Connecto 2005 rok? Vin nmb67102113239956
Instalacja sprawdzona pod każdym względem jest ok. Został sterownik
Cześć. Czy problem został rozwiązany? Obecnie walczę z takim samym problemem w takim samym samochodzie. Jedno koło kręci się dokładnie dwa razy szybciej niż reszta. Zamieniłem miejscami czujniki ( tylny lewy z prawym, nie zamieniając kostek ) wykluczając tym winę łożyska ( ponieważ teraz drugie koło kręci się dwa razy szybciej ). Niestety kostkami nie...
Nie działa ogrzewanie, czy nie pracuje dmuchawa? Jeżeli panel to przyciski i jeden "kręciołek", to jest to klima automatyczna. Sterownik wentylatora dmuchawy jest pod silnikiem wentylatora (tzw. "jeż") Trzeba rozebrać podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczki, a następnie rozebrać obudowę silnika dmuchawy, wyjąć silnik i potem wyjąć regulator.
tak.też. Temperatura na dworze nie ma znaczenia. Chodzi tylko o czas postoju? .....przynajmiej u mnie. Kolega Tegkrz ma chyba problem jak jest zimno to sprawa wydaje się prosta jak pisałem ...albo świece albo sterownik
Poszukaj zimnych lutów i pomierz tranzystor bo prawdopodobnie od będzie winny ale nawet serwisówki do niego nie mogę znaleźć więc będzie ciężkawo ale ktoś może inny pomoże
Witam, może ktoś ma podrzucić schemat elektryczny {opis pinów} sterownika ABS nr A 172 901 40 00 Mercedes GLK 2014 r.
Nie pamiętam teraz dokładnie ,ale na sterowniku jest chyba data produkcji.
Witam A czym prubowałeś czytać sterownik zawsze jest lepiej podpiąć przynajmniej dwie maszynki jak to uniwersale no chyba ze starką czytałeś? A na podglądzie parametrów jak się miał wykaz z czujnika temp ,sprawdż może oszukuje i sprawdż lepiej jeszcze raz świece i sterownik
Witam Jest to numer sterownika.
sterownik pompy za akku.
W nastawniku jest indukcyjny czujnik położenia, zanieczyszczenia zakłócają jego pracę, wystarczy brake cleaner (ipa) i przedmuchanie kompresorem
A jaka jest oporność czujnika obrotów wałka pośredniego mierzona na złączu sterownika?
Problem nie leżał po stronie wiązki, tylko po stronie sterownika.
Zimne luty w sterowniku którymś.
Czyli wina musi leżeć w sterowniku.
A jak spalanie ON/ 100km? jak jest sporo zwiększone, tak gdzieś nawet do 20L/100km, to zapewne źle wgrany wsad do sterownika, przed wgraniem nowego wsadu trzeba przeprowadzić w DAS procedurę inicjalizacji nowego DPF i dopiero potem wprowadzać nowy wsad do sterownika.
odczytaj błedy zapisane w sterowniku
Jest przejście ze sterownika na sprężarkę?
Najlepiej dopisz sterownik. Mogę ogarnąć Kraków lub wysyłka. Po założeniu kompletu zrobi ci się problem z licznikiem i pewnie kodowaniem. Komplet to ECU ezs rygiel kluczyk jak skrzynia 7g to jeszcze sterownik skrzyni.
Jest w pompie, na pinie w pompie nr 6 idzie do sterownika do pinu 19.
Jakie ciśnienia widzi sterownik?
dlatego pytalem. wentylator chlodnicy chodzi bo sterownik silnika nie wystartowal (i nie ma komunikacji PWM a zalaczyles mu juz 15-ke), z tego wzgledu tez nie masz autoryzacji rozruchu (i przekaznika rozrusznika ktorym steruje rowniez sterownik silnika). Kluczyk w tym przypadku nie jest problemem, stawiam na transmisje CAN miedzy sterownik CDI do EZS-u....
No to niestety , jak napisałem poprzednio . Tylko diagnostyka . Bez komputera nawet fizyczna wymiana nie uruchomi go . Chyba że wymiana łącznie ze sterownikiem .
No to sprawdź bezpieczniki w pierwszej kolejności bo z tego co piszesz to nie ma komunikacji z sterownikiem silnika .
Masz jakiś dokładany alarm lub sterownik zamka na pilota?
Chodzi mi o piny te które łączą się do wtyku sterownika , a to przy stabilu widziałem . Dodano po 29 A jak przeprowadzałeś wywiad z tymi klientami od 4 sterowników to okoliczności tego uszkodzenia były takie same ?
Witam. Prośba o pomoc z uporaniem się z błędem C235C. Jak się tego pozbyć? W postach powyżej nie podano rozwiązania. Dziękuję. Pozdrawiam Dodano po 58 Czy w grę wchodzi wymiana sterownika?
A co się dzieje z autem? Może da się naprawić sterownik.
Mogę. W zbiornikach musi być pełne ciśnienie robocze. 1.Wyłącz zapłon i zaciągnij hamulec pomocniczy 2.Wciśnij do oporu pedał sprzęgła i przytrzymaj 3.Naciśnij oba boczne przyciski na lewarku i trzymaj je naciśnięte przez cały czas nauczania. 4.Włącz zapłon. Zaczną migać strzałki półbiegów 5. Jak zacznie migać "N" uruchom silnik 6. Po pierwszym dźwięku...
Nie możesz bez zmian w oprogramowaniu sterownika.
automatycznie się uruchamia i podgrzewa silnik można je wysterować star diagnosis test modułów
Bądź co warto sprawdzić Błędy zapisane w pamięci sterownika silnika.
Zainteresuj się - jeżeli po odkręceniu wtyczki ukaże się olej, to trzeba sprawdzić, czy czasem już nie dotarł do sterownika.
central niebieski z wiązki drzwi (schemat, kierunki czarno biały i czarnozielony próg itd...
Diagnostyka komputerowa prawdopodobnie problem na linie Can ,uszkodzony sterownik może takie świństwa robić.
A gdzie znajduje się ten sterownik ?
W221 nie ma rygla. Kluczyk ezs ECU egs ism. To jest komplet. Najlepiej dopisać sterownik. Mogę pomóc w tym temacie. Pw.
Temat zamykam wymieniłem skrzynie biegów wraz z sterownikiem
Klemę akumulatora masz z czujnikiem? Wzbudzeniem alternatora steruję sterownik silnika. Do sprawdzenia WIĄZKA.
problem ze sterownikiem
Witam, Co może być przyczyną braku napięcia na bezpieczniku 61 sterownik klapy bagażnika Mercedes W212 coupe? Nie mogę otworzyć klapy bagażnikananinz kluczyka ani z przyciski wewnątrz kabiny ani z klapy bagażnika.
A w trybie "tip", gdy ręcznie zmieniasz biegi też jest ten błąd. Kodowanie takie samo w obu sterownikach?
Części do Mercedesa dobiera się TYLKO wg numeru VIN - a nie według starego nru części. Może być tak, że stary numer nie jest już dopuszczony do montażu z uwagi na jakąś wadę, a w drugą stronę: może się okazać, że do twojego auta pasuje również kilka innych numerów. Co oczywiście ułatwia poszukiwania.
koledzy mam ten sam problem zamieniłem wtryski,zamieniłem pompki sprawdziłem instalacje zostało mi sprawdzić sterownik
Wyglada to na problem z cewkami. Możliwe ze cewka ma gdzieś wewnętrzne przebicie a sterowanie idzie bezpośrednio z ECU wiec przebija na wyjściu sterownika.
Co było uszkodzone w sterowniku silnika ?
Pod siedzeniem kierowcy, podłączeniem czego??
witam uszkodzony sterownik silnika.
miałem taki przypadek moduł osi skrętnej zakłócał can odpinaj po kolei moduły i sprawdzaj diagnostykę Dodano po 2 w star diagnozie masz wszystko odpal w symulacji wybierz odpowiedni pojazd i znajdziesz wszystko
kodowanie sterownika mercedes naprawa sterownika mercedes mercedes wymiana sterownika
kalafonia izopropanol połączenie zostać zresetować czujnik ciśnienie ibiza
kuchenka amica 53gg5 43zptgn schemat instalacji fotowoltaicznej
Thomson 32HD5506X1 – specyfikacja, Smart TV, aktualizacje, opinie użytkowników CR8F6128 14-pin – mikrokontroler ChipON, parametry, pinout, zamienniki