Witam.Jak w temacie.Pilarka Stihl 056 po zatarciu.Wymieniony tłok i cylinder,ale zdziwił mnie luz korbowodu na wale.Korbowód Korbowód zawsze ma jakiś luz,ale w niewielkim stopniu,prawda?Tymczasem tutaj korbowód porusza się w zakresie niemal 1,5 mm góra-dół.Wygląda mi to na wysypane łożysko igiełkowe,ale klient upiera się że tak ma być bo tak było odkąd...
Nie mam jak sprawdzić ponieważ tłok nie wysuwa sie na tyle w dół żebym mógł zobaczyć scianke cylindra a max w gorze przeszkadza korbowód
Nie jest powiedziane, ze wał na pewno dokona żywota, zależy w jakim jest stanie. Jeżeli ma luz na łożysku korbowodu, to będzie się to tłukło aż się rozleci. Jaki cylinder zamierzasz kupić? Zamienniki to tylko Tecomec lub Meteor.
Tego nie brałem pod uwagę... choć jest to całkiem realne, jak zakłada się cylinder nieumiejętnie. Przy zakładaniu cylindra powinno się stosować narzędzie w kształcie widełek, w które wchodzi korbowód, a tłok na nim może się oprzeć. Można to narzędzie zrobić w kilka minut z twardego drewna. Na prawdę bardzo pomaga przy montażu i "utrudnia" uszkodzenie...
Witam. W mojej pile Stihl MS250 przy próbie rozruchu linka rozrusznika porusza się tak ciężko, że nie mogę jej odpalić. Jakby tłok lub korbowód coś trzymało. Proszę o pomoc.
witam Piła naprawiona. Silnik pobierał lewe powietrze przez miskę pod korbowodem. Nowy silikon wysokotemperaturowy załatwił sprawę. Dziękuję.
Niewiele trzeba dołożyć do nowej. To i tak w najlepszym wypadku 700-800 zł. Nie warto. Jeśli korbowód do wymiany to i wał. Teoretycznie istnieje możliwość wymiany samego korbowodu, ale nie widzę w Polsce takiej możliwości.
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
Mam jeszcze takie pytanie. Czy w momencie składanie silnika mam nalać oleju do skrzyni korbowej? Nie wiem ile czasu może potrwać zanim zacznie smarować np. łożyska wału czy też korbowodu.
Mam problem z pilarka stihl ms180. Przestała pracować, ojciec rozebrał i okazało się Ze tłok i cylinder maja rysy. Po wymianie tłoka, cylindra, pierścieni i łożyska igiełkowego, pila została uruchomiona. Pochodziła troszkę i znowu przestała pracować. Po ponownym rozebraniu okazało się ze nowy tłok, jest na górnej części uszkodzony. Czy mógł się wygiąć...
Witam. Panowi czy od innej pilarki pasuje do 021 wał korbowy,gdyż siedzi w niej wał na 1 przeciwwagę a korbowód jest osadzony na wale za pomocą łożyska igiełkowego. Powypadały śruta z tego łożyska i korbowód lata na wale. Nie mogę dostać takiego walu od tego modelu może od jakiej innej piły pasuje. Pozdrawiam
Kurde akurat ją zkręciłem:/ Co do pierścieni to są w 2 miejscach ryśniete tak jak tłok. Dzwoniłem do serwisu Stihla i tak na oko mi powiedzieli 300zl cylinder tłok +100zl robota +...jeszcze jakieś części korbowód czy co...i około 500-600zl za to powiedzieli. No więc serwis odpada. Żeby to sam tłok + cylinder 300zl i z robota to mogę się zastanowić ale...
Co do rozbierania, rozumiem, że jak rozkręcę wszystkie śruby, które scalają obudowę to po rozpołowieniu silnik powinien pozostać w jednym kawałku :d No jasne, że tak będzie, jeszcze dużo śrub w środku do rozkręcenia, szkoda że śruby calowe. Ja niestety nie posiadam kluczy torks w wersji calowej, ale mam inbusy calowe i to właśnie dzięki nimi wszystkie...
Jezeli chcesz sie upewnic ze uszkodzone są uszczelniacze, to można to zrobić. Trzeba uszczelnić kolektor wydechowy, ssący, a poprzez otwór po świecy zapłonowej podłączyć pompkę podciśnieniową vacuum z manometrem, robimy podciśnienie i w taki sposób sprawdzamy uszczelnienie w skrzyni korbowej. Taka jest teoria. W praktyce, jak już wszystko zawiedzie...
Pierwszy cylinder na złom - ewidentnie ciało obce. (Kto robi z dwusuwami na pierwszy rzut oka wie jak wygląda zatarcie) Drugi cylinder też widać, że coś tam zahaczyło o kanały przepłukujące (te boczne). Kolejna sprawa dlaczego założyłeś kryte blachą łożyska na wał ? Te łożyska w tej chwili nie mają poprawnego smarowania i chłodzenia tak samo uszczelniacze....
Wszystkie to chińskie piły to szmelc, cylindry z aluminium, tłoki, korbowody tez strasznie miękkie. Najlepiej i najtaniej jest kupić sobie jakąś najmniejsza pilarkę stihla lub husqvarny i być pewnym że będzie zawsze chodzić i przy prawidłowej obsłudze posłuży nam kilka lat.
Witam. Może piszę nie na temat,ale zatarcie zatarciu nie równe. Zatarła mi się pilarka Stihl MS 440.Rozebrałem ją,co się okazało ? Tłok na sworzniu pracuje na łożysku igiełkowym.Łożysko jest z każdej strony chronione podkładką dystansową.Jest to może też ograniczanie luzu żeby korbowód za bardzo nie pływał.Jedna z tych podkładek się rozleciała i -zablokowała-...
Uzupełnienie i możliwy scenariusz zdarzeń: Pierwszy raz załatwił ją sąsiad, pracowała na złej mieszance paliwa z olejem. Zdarza się, mnie też się kiedyś zdarzyło. Cylinder i tłok wymieniony przez doświadczonego serwisanta, założony nóż, mieszanka podwójna dawka oleju Stihl różowego, popracowała kilka minut, zagotowała się i zatarła. Czy w serwisie dokonano...
WSK nie posiada łożyskowania główki korbowodu na łożysku igiełkowym dlatego trzeba stosować 1:25. Zapraszam do testu, zrób mieszankę 1:25 z oleju Stihl (ale to musi być Stihl a nie czerwona marketówka) i zalej do choćby najtańszej chińskiej piły która ma na korku zbiornika paliwa "odlew 1:25" a potem nią popracuj. Gwarantuję że komary nie będą się...
Gaźnik jest prawidłowo wyregulowany? Jak najbardziej prawidłowo świecy nie wykręcałem ze 4 lata a piła zawsze paili beż żadnych problemów. Nie. Wynika to z konstrukcji silnika. Konstrukcja silnika dostosowane jest do jego mocy, która wynika z maksymalnej prędkości obrotowej. Gdyby silnik miał 4 tys. obr/min to nikt by nie wkładał łożyska igiełkowego...
Mam do "naprawy" pilarkę Solo 651. W zeszłym roku po raz pierwszy do niej zaglądałem, bo coś stuka w silniku. Po zdjęciu cylindra okazało się, że tłok jest niemal na żyletkę starty jedną stroną (ale cylinder prawie ideał :?: ). W środku pełno mułu aluminiowego.Karter wymyty, wypłukany, ok. I teraz pytanie skąd wziąć tłok. Nowy kosztuje coś ponad 3stówki,...
Oj specjaliści, oj fachowcy. Każdy silnik spalinowy wymaga dodarcia czy to samochodowy, motocyklowy, kosiarki, modelarski itd. Można sobie tu wymyślać, cudować, filozofować, ale jakość obróbki materiałów tłok, cylinder,sworzeń tłokowy,korbowód,wał korbowy,pierścienie, nie była nigdy idealna i nie będzie (chociaż jest coraz lepsza). I do tego właśnie...
Modele 170 i 180 różnią się pojemnością silnika, a więc minimalnie mocą silnika. Obecne modele chyba nieco się różnią obudową względem starszych modeli. Modele 171 i 181 są wyposażone w silnik z systemem ładunku uwarstwionego, wpływa on na zmniejszenie zużycia paliwa i redukcję ilości szkodliwych związków w spalinach. Część użytkowników nie jest zadowolona...
Moim zdaniem reanimacja zabytku nie ma najmniejszego sensu. Który to rocznik, lata '80? Inny skok wału, co wiąże się z inną długością korbowodu i inną wysokością cylindra. Cylinder masz wykonany pod określony skok wału. Jeżeli zmienisz skok, to o ile nie będzie tłok walił o komorę spalania, uzyskasz inne kąty otwarcia okien w cylindrze i problemy z...
Witam , jestem w trakcie uruchomienia silnika STIHL TS 360 . Silnik dwusuwowy , gaźnik Tillotson HL-327D. Silnik 3 kw, ma problem z odpaleniem. W silniku kompresja prawidłowa / ok 6 bar./ Po uszczelnieniu komory korbowodu paliwo jest prawidłowo zasysane / podciśnienie sprawdzone/. Iskra na świecy wyraźna niebieska /świeca podmieniana/ Gaźnik po wymianie...
Wiem, że zaraz wszyscy się pewnie obruszą ale jeśli wały są identyczne w obu maszynach to dlaczego mam tym zabiegiem skrócić żywotność wału? Jeżeli chodzi o wał, to mam na myśli łożysko igiełkowe korbowodu. Jest ono już sporo zużyte, zakładając nowy cylinder, będzie ono mocniej obciążone (duża kompresja) Jeżeli będzie to cylinder o większej pojemności...
Mówisz oczywiście o częściach z alegro. Ja tam widziałem tłok z korbowodem i pierścieniem za chyba 230 zł i wał za 40 ale właściciel [pisze wał wytarty pod łożyskiem to chyba już lepszy jak ten mój ugięty. Myślę że ewentualne bicie będzie w kosze sprzęgłowym a nie w komorze spalania wynika to z tego ze jak pociągnę za sznurek to tak delikatnie widzę...
Strato (Zenoah), 2-Mix (Stihl), X-Torq (Husqvarna) to określenie ładunku uwarstwionego, a raczej idea wstępnego przepłukania cylindra czystym powietrzem celem zminimalizowania strat paliwa uciekającego do wydechu w standardowym dwusuwie. Ta Husqvarna miała pojemność 94 cm³, bardzo stary model z lat '90. Ja bym się nie bawił w przeróbki. Chińskie...
Witam Planuje przy okazji remontu wymienić łożyska wału oraz uszczelniacze w pilarce. Znalazłem nr. kat. 9503 003 0311 Łożysko toczne 6002. Na allegroszu są dwa rodzaje łożysk o tym nr. otwarte (takie jak oryginalne) oraz zamknięte gumą po obu stronach. Zamkniecie było by dodatkowym uszczelnieniem poza simeringiem, to chyba dobrze. Ale co ze smarowaniem...
Pompa jest w dolnej części karteru, obok śrub misy korbowej. Musisz odkręcić śrubę, pokazaną na rysunku i zdjąć plastik. http://obrazki.elektroda.net/9_126919046...
Nie mógłby działać prawidłowo. Paliwo nie byłoby pompowane, jeśli nawet by było to paliwo dostawałoby się bezpośrednio do komory korbowej przez połączenie „impulsowe” — silnik by się zalał.
Dopływ paliwa jest z boku gaźnika, na rysunku, obok sitka numer 20 (mosiężne kolanko). Odpływu, nie musi być. Jeżeli wężyk jest połączony z misa korbową to, tak jak napisałem wcześniej, wymień membrany i uszczelki. Paliwo, tym wężykiem, nie płynie ze skrzyni korbowej tylko wpływa do niej i zalewa silnik. Jeżeli jest to wężyk podciśnienia to, nie ma...
W ten sposób, niczego nie sprawdzisz. Zaślepisz wydech, świeca wkręcona, tłok w górnym położeniu. Przez otwór od gaźnika wtłaczasz powietrze do wartości 0.5 bara, jeżeli ta wartość utrzyma się przez 20 sekund, to oznacza że komora korbowa jest szczelna. Jak wygląda sprawa z kompresją, szczególnie po nagrzaniu? Membrany, nie mogą być uszkodzone ani naciągnięte.
Nie uszkodziłeś czasem uszczelniacza na wale korbowym od strony sprzęgła (lewe powietrze).
W Stihl-u tylko pasta dirko, z tego względu że misy korbowe posiadają w swojej budowie rowek który ma miejsce na czynnik uszczelniający czyli pastę dirko, zwykły silikon silnikowy będzie się w tym miejscu podmywał i dojdzie do nieszczelności. W pilarkach z płaszczyznami na cylindrze i misie korbowej, którą funkcje spełnia karter stosuje się odmianę...
Do pełni szczęścia potrzebna mi jest uszczelka do skrzyni korbowej mego silnika kosiarki spalinowej stihl FS36. Nie mając przysłanych mi filmików zacząłem rozbieranie kosy od drugiej strony. Niepotrzebnie zdjąłem pokrywę skrzyni korbowej. Na dwóch otworach uszczelka pękła i wymaga wymiany. Kiedyś była na Allegro za jedyne 6 zł. Teraz praktycznie jest...
Witam. Jak w temacie, poszukuje oznaczenia łożyska wału do stihl 026 od strony sprzęgła. To to z miejscem na uszczelniacz w pierścieniu zewnętrznym. Wiem, że kupie w stihlu ale zaopatruje się w hurtowni łożysk i tam jest znacznie taniej. Tylko nie wiem co to za łożysko. Jeśli ktoś może pomóc to z góry dziękuje.
Nieszczelna skrzynia korbowa.
Mogą być uszkodzone uszczelniacze na wale korbowym.
Kilka dni temu, miałem podobny przypadek, powodem były popuszczone śruby misy korbowej.
Do wymiany uszczelniacze walu, lub nieszczelność skrzyni korbowej, np. poluzowane śruby.
Przede wszystkim musisz odkręcić gaźnik i zdjąć cięgno gazu, to po pierwsze. Po drugie ściągnij wszystkie korki z amortyzatorów za pomocą śrubokręta lub płaskich szczypców. Po trzecie - musisz po wyciskać amortyzatory z kabłąka (nie z karteru :) ) i zdjąć go z karteru, no i masz od spodu przewód na wierzchu :) Usterkę naprawisz albo szybko bez rezultatu...
Sprawdź, a najlepiej wymień uszczelniacze wału korbowego.
Założyłem nowe uszczelniacze wału korbowego oraz nowy pierścień. Kosa odpaliła i pracuje bez zrzutu. Pierścionek wymieniony profilaktycznie, a na 100% była to wina uszczelniaczy. Może nie bardzo dużo, ale trochę miałem do czynienia właśnie z malymi silnikami 2t i pierwszy raz widziałem takie dziwne objawy. W bardzo drogim sklepie stacjonarnym za uszczelniacze...
Jeśli nieprawidłowo wyregulujesz skład mieszanki maksymalne obroty to nie przewiduje długotrwałej pracy zwłaszcza że to zamiennik no name. Miskę korbową składa się na paście a nie na silikonie Stihl akurat to robi na dirko ja stosuję Reinzosil i mam 100% pewność że nie będzie mi brało lewego powietrza co do uszczelniaczy to proponuję Corteco, a nie...
Sprawdź gumowy łącznik gaźnika z cylindrem, szczelność misy korbowej (dokręć śruby) no i uszczelniacze wału. Oczywiście prawidłowa regulacja gaźnika.
Czym uszczelniłeś komorę korbową? Łącznik gumowy cylinder-gaźnik, do sprawdzenia.
No i rzecz w dwusuwie bardzo ważna - szczelność skrzyni korbowej. Przy nieszczelnych uszczelniaczach powietrze nie będzie zasysane przez gaźnik tylko przy wale korbowym. Piszę o uszczelniaczach ale również może to być nie dokręcona miska skrzyni albo rozpuszczony przez benzynę nieodpowiedni środek uszczelniający.
Stihl ms 210 2008, malo zuzyta. Pracowala wysmienicie, latwo odpalala, trzymala wolne obroty. Po sesji ciecia, zakonczonej planowo, decyzja, wylacznikiem, nastepna sesja i zonk. Odpala na chwile, dusi sie i dlawi, zalewa i gasnie. Regulacje gaznika (walbro) nie pomagaja. Membrany ladne, sitko czyste. Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy....
Jakaś nieszczelność, uszczelniacze, łącznik, misa korbowa.
1. Wlej świeżego paliwa. 2. Sprawdź szczelność skrzynki korbowej - uszczelniacze wału oraz króciec ssący jeśli są nieszczelności silnik dwusuwowy nie zaciągnie mieszanki do skrzyni korbowej ponieważ jest brak zasysania. 3. Zapchany gaźnik osadami zalegającej mieszanki z olejem wyczyścić na myjce. Jeśli pilarka działała przed postojem to wykluczam brak...
A więc te uszczelniacze to zamienniki , jeśli je założysz to po max 2 latach średniego użytkowania pilarki bedziesz miał z nią problemy bo będą puszczać lewe powietrze do skrzyni korbowej więc poszukaj oryginalnych uszczelniaczy na wał , są niewiele droższe a dużo lepszej jakości .
Podwyższenie obrotów jest objawem rozszczelnienia silnika. Mogą to być uszczelniacze wału, krzywka-czyli gumowy łącznik cylindra z gaźnikiem lub nieszczelna miska skrzyni korbowej.
Jakaś nieszczelność, na uszczelniaczach lub misie korbowej.
Witam. W kosie spalinowej stihl FS90 (2mix), ta z zaworami, chciałem zdemontować tłok. Słabo wkręca się na obroty ma już trochę za sobą. Tłok chciałem wyciągnąć do dołu po odkręceniu skrzyni korbowej. W normalnym cyklu przesunął sie, po czym blokuje na dole i nie che wyjść. Czy to wina zużytych pierścieni ew tulei? Dół tulei mógł się zrobić za wąski?...
po przechyleniu i przygazowaniu piła zgasła i już nie chciała działa Masz uszkodzone uszczelniacze na wale korbowym, to typowy objaw.
Jakaś nieszczelność, np. uszczelniacze wału, połączenie gaźnika z cylindrem, misa korbowa, lub zacinająca się przepustnica.
Nieszczelny przewód paliwowy, zapchana ssawka w zbiorniku paliwa,nieszczelna skrzynia korbowa, uszkodzona membrana pompująca,zużyta membrana sterująca,zatkane sitko przed zaworkiem iglicowym, zatarty zaworek iglicowy, niedrożny kanał impulsowy,"magik" bawiący się srubami regulacyjnymi i jeszcze kilka innych powodów.
Gaźnik był czyszczony? Może cewka zapłonowa po zagrzaniu traci iskrę, lub nieszczelność w komorze korbowej ( uszczelniacze na wale)
Jutro Ci napiszę ile kosztuje oryginał. A tak przy okazji-czy sprawdziłeś po zamontowaniu nowych uszczelniaczy szczelność skrzyni korbowej? Wiem że w domowych może być to trudne ale jest jeszcze kilka miejsc gdzie maszyna może się rozszczelnić.
Chyba jakaś nieszczelność. Do sprawdzenia łącznik gumowy gaźnik - cylinder, skrzynia korbowa, uszczelniacze. Ewentualnie przytarty cylinder, lub zakleszczone pierścienie. Odkręć tłumik i sprawdź.
Odpowietrznik dobrze działa,bo on ma właśnie za zadanie zasysać powietrze a nie wypuszczać paliwa dlatego nie zrobisz podciśnienia. Dodano po 51 Sprawdź sobie szczelność skrzyni korbowej czyli uszczelniaczy, połączenia gaźnik cylinder.
Przewód impulsowy między gaźnikiem a skrzynią korbową szczelny, cały? Ile maszyna ma przebiegu? Powyżej 130 roboczogodzin należy ustawić luzy zaworowe(nie powinno co prawda powodować to takich objawów jak opisujesz). Zaworek iglicowy nie leje? Opisujesz, że ją zalewa, może to na to wskazywać.
MS 181 - Teoretycznie ciekawe czy to aż tyle 70% emisji spalin. Silnik STIHL 2-MIX [url=https://www.e-drwal.com/ms-181-c-be... Podczas procesu przepłukiwania warstwa powietrza nie zawierająca paliwa zostaje umieszczona pomiędzy wydalanymi spalinami a świeżą porcją mieszanki w skrzyni korbowej silnika. Efekt: obniżenie strat paliwa podczas procesu...
kosa była w serwisie oddana. koleś naciągnął linkę z gazu i powiedział ze jest zrobione. ile kosztuje taka cewka zapłonowa?? Tak, problem z odpaleniem występuje tylko na zimnym silniku, na ciepłym zapala za 1 szarpnięciem. Gdzie znajduje się "skrzynia korbowa"?? pierwszy raz słyszę o tym w dwusuwach OK, sprawdziłem na internecie już wiem co to jest:)...
Miałem podobne problemy jak opisujesz ,ze swoją. Okazało się że potrzebna była wymiana uszczelniaczy na wale korbowym(ten od sprzęgła był szczególnie zużyty), po wymianie jak ręką odjął.
Śruba regulacyjna niem z tym nic wspólnego. To jest tylko zaworek zamykający paliwo. Luz na dźwigni jest sprawą normalną, możesz ja trochę podgiąć. Na forum był opisywany sposób regulacji gaźnika. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Sprawdź szczelność skrzyni korbowej i połączenia gaźnik - cylinder.
Objawy przez ciebie opisane mogą wskazywać na nieszczelność skrzyni korbowej lub słabej kompresji. Odkręcić sprzęgło i zobacz czy uszczelniacz jest cały to samo z rób z drugiej strony.Jesli one będą całe musisz rozebrać silnik i zobaczyć w jakim stanie jest pierścień i cylinder bo raczej z biegiem lat pierścień się wytarł i nie ma odpowiedniej kompresji
Podwyższone obroty sugerują raczej na dwie rzeczy: nieszczelność skrzyni korbowej(uszczelniacze, połączenie cylindra z dolną miską, łącznik gumowy cylinder-gaźnik itd. Drugą usterką może być nie domykająca się górna przepustnica (od kanału powietrznego).
Silnik, z nieszczelną komorą korbową nie przechodzi płynnie z fazy pracy na bieg jałowy, zbyt wysoka liczba obrotów biegu jałowego. Moim zdaniem, trzeba się przyjrzeć dokładnie gaźnikowi (czyszczenie). Mieszanka może być zbyt bogata, spróbuj obrócić śrubę H zgodnie z ruchem wskazówek.
Moim zdanie to problem ze szczelnością komory korbowej ( uszczelniacze ) i jak napisał kol. Staszek49, możliwe że to początki zacierania się silnika. Zdejm tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Sprawdź, czy rozgrzana ma iskrę.
Nie silnik był cały rozbierany, a gdy zawory były ustawione poniżej zera udało mi się ją normalnie odpalić, opalam ją narazie bez wiatraka, czy mogło by to coś zmienić? https://obrazki.elektroda.pl/6850517500_... Ponowne nieśmiałe pytanie. Jak założysz klucz na tą nakrętkę na wale korbowym to obrócisz wałem?
hevet2 a u Ciebie też luz powodował brak smarowania ? Dodano po 18 Byłem w serwisie stihla i nic nie da się zrobić bez wymiany kartera. Koszt kartera 215 zł do tego dojdą uszczelniacze. Zamierzam sam za to się zabrać. Mam pytanie jak zweryfikować łożyska czy są do wymiany. Czy są jakieś momenty dokręcenia śrub. Czy do uszczelnienia skrzyni korbowej...
Witam . Mam podobny przypadek . Odłączyłem gumowy przewód łączący skrzynie korbową z filtrem powietrza i pobieranie oleju ustało , ale obroty stały się niestabilne . Z założonym wężykiem kosiarka pobiera prawie tyle oleju ile benzyny . Producentem jest chyba STIHL .
Zaraz się wszystko okaże, jedyne czego jeszcze nie wymieniłem to cylinder i wał korbowy, reszta wszystko już wyczyszczone, przedmuchane i wymienione. Jak to nic nie da to już mi brak pomysłów. Co do zbiornika to zaślepiając otwór na zaworek zwrotny uniemożliwiłeś dostęp powietrza i po wypaleniu nawet niewielkiej ilości paliwa podciśnienie nie pozwoli...
Sprawdź szczelinę pomiędzy kołem magnesowym i cewką zapłonową, powinna być 0.2mm. Powodem mogą być też uszkodzone (popękane ) magnesy. Trzeba sprawdzić szczelność komory korbowej, mogą być jakieś pęknięcia. Fajka świecy, a dokładniej połączenie tej metalowej sprężynki z przewodem. Tłumik też trzeba przejrzeć, może jest zalepiony nagarem.
Może trzeba będzie zdjąć głowico-cylinder i wylać ten płyn ze skrzyni korbowej a następnie przepłukać benzyną, gdyż inaczej chyba nie odpali. Próbowałeś może uruchomić- przedmuchać silnik bez świecy lub zalać paliwo wprost na tłok i uruchamiać silnik. Zbiornik paliwa oczywiście do wypłukania a gaźnik do przeczyszczenia (przedmuchania).
W tym modelu jest pompka membranowa, sterowana podciśnieniem w komorze korbowej silnika. Myślę, że w kraju będą problemy z jej kupieniem, nawet w serwisie. Na Ebay.pl kupisz membranę z tłoczkiem, za 60 zł, razem z przesyłką. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/7634542500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4248899800_1...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Jeżeli kompresja jest dobra to problem jest w gaźniku sprawdź membrany, zaworek iglicowy, filtr powietrza Może jest włączone " ssanie " Odkręć świecę i kilkakrotnie pociągnij za rozrusznik w pozycji kosy " otworem świecy do dołu", żeby paliwo z komory korbowej mogło się wylać - często pomaga. Jeżeli w gaźniku są śrubki do regulacji oznaczone H i L dokręć...
Jeśli były jakieś niedomagania wcale nie znaczy, że była to wina gaźnika, który wymieniłeś. Trzeba spróbować wyregulować być może da to rezultat ale jeśli nie masz pojęcia o tym nie zrobisz tego dobrze, równie dobrze pilarka może nie mieć już kompresji bądź mieć całkowicie zniszczone uszczelniacze na wale przez co nawet nie burknie. Świeca zapłonowa...
Dzień dobry. Mam wyżej wymienioną pilarkę. Zatarł się w niej silnik parę lat temu i była przeznaczona na złom, jednak postanowiłem spróbować ją naprawić zakładając zamienniki cylindra, tłoka, misę korbową, nowe łożyska i uszczelniacze wału (wał korbowy nieuszkodzony). Zdaję sobie sprawę, że maszyna może z takimi częściami pochodzić tydzień albo i rok,...
Dzięki Rycho T od rana szukam i nic nie mogę znaleźć, na elektrodzie też szukałem. :D http://obrazki.elektroda.pl/2599899600_1... Mam do wymiany element 12, 11, 8, 5, 3. Jaki koszt mniej więcej ? I jeszcze jedno, uszczelnienie skrzyni korbowej polega na wymianie tych dwóch simeringów po obu stronach wału.
Ta kosa doprowadzi mnie do szału dalej mam z nią problem. Dzisiaj wymieniłem uszczelnienia, wszystkie uszczelki miskę korbową dałem na masę uszczelniającą Dirko. No złożyłem do kupy, a kosa nie odpala. Po podaniu paliwa w komorę spalinową pod święcę też nie pali, tylko paliwo chlapie tłumikiem. No ok rozkręcam z powrotem, iskra z cewki zapłonowej(tu...
Sprawdź czy kosa posiada iskrę i sprawną świecę zapłonową czy odpala po zalaniu paliwa na tłok lub do skrzyni korbowej przez gaźnik (czy krótkotrwale załapie), następnie kolejno stan cylindra (czy nie jest zatarty czy ma kompresję - opór rozrusznika ręcznego), wszystkie połączenia gaźnik cylinder, wężyki paliwa. Obejrzyj dokładnie uszczelniacze wału,...
Gaźnik Zama C1Q-S11G był montowany alternatywnie, przez krótki okres, chyba do 94 roku. Został on zastąpiony gaźnikami Walbro serii WT-215, WT-286. Dokładnie tak jak mówisz (piszesz). Wtrąciłem z tą Zamą żeby innym uzmysłowić że generalnie pilarki bazują na tych dwóch firmach i regulacja między nimi jest nieco inna. W nowszych modelach Stihla stosowana...
[url=https://www.google.com/url?sa=t&rct... O ile kompresja jest prawidłowa to wygląda na problem z paliwem. Zacznij od podstaw....
Witam ponownie, dokonałem pewnego odkrycia, moim zdanie bardzo istotnego w kwestii problemów w regulacji obrotów na biegu jałowym. Ja szczególnie skupiłem się na badaniu szczelności komory korbowej na nadciśnienie i podciśnienie a także samego gaźnika również na nadciśnienie i podciśnienie. W obydwu wypadkach szczelność super, wskazówka stała jak wryta...
Czy działka jest płaska ? Jeżeli nie - praktycnzie możesz wykluczyć klasyczną kosiarkę z popularnie dostępnych. Tylko drogie Hondy itp maja klasyczne pompy oleju zapobiegające zatarciu silnika. 1. Sprawdź producenta silnika B&S robi w Chinach (99% kosiarek ma stamtąd silniki) oraz w USA i to zuuupełnie co innego. Np Husqvarna stosuje silniki B&S made...
Okej rozberalem cały silnik sprawa wygląda tak, dziura w tłoku czyli napewno kwalifikuje się do wymiany, wal korbowy wygląda wporzadku, łożyska również, nie ma luzow, uszczelniacze wału odrazu również wymienię bo już są lekko sparciale, ale teraz pytanie cylinder wygląda wporzadku, nie widać i nie czuć pod palcem żadnych znacznych rys czy jego też mam...
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Jeśli silnik z łatwością odpala oraz równomiernie pracuje na biegu jałowym ma kompresję oraz nie ma objawów (łapania lewego powietrza) - falowania obrotami myślę skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze wału trzymają) oraz że główna przyczyna leży po stronie gaźnika. Sprawdź króciec gaźnika łączący go z cylindrem czy nie jest sparciały oraz wszystkie...
stihl łożysko korbowód volvo korbowód korbowód hilti
włącznik lampa stać schemat hondy accord serwer minecraft
delta media player delta media player
Stihl iMOW nie widzi ładowarki – brak ładowania, diagnostyka, modele 5/6/7, LED, pętla Ford Fiesta Mk7 – wycieraczki nie działają po spryskiwaczu, usterka manetki lub BCM