Tak ma być. Te zaślepki tak latają z czasem. To są w sumie ograniczniki żeby śrubami za bardzo nie kręcić. Kręcenie śrubami z zamontowanymi tymi zaślepkami nie uszkodzi silnika. To jest w granicach tolerancji.
Nie jestem do końca przekonany, czy pierścienie wymieniać. Tylko zauważyłem, że dolny pierścień jest bardziej wytarty (czyli schowany w rowku) niż pierścień górny. Wydaje mi się, że jeżeli ich na czas nie wymienię, to z czasem uszkodzi się tłok (pierścienie zużyją się do tego stopnia (wytrą), że tłok zacznie obcierać o ścianki cylindra. Jeżeli wymienię...
Tzn że gdyby własciciel sie uparł aby naprawiac, to gdybym załozył ten układ korbowo tłokowy no i cylinder do go nie uszkodzi tylko ewentualnie łozyska beda sie szybciej zuzywać ?
Prawdopodobnie rozłącznik ciśnieniowy jest uszkodzony na głowiczce
Pewnie się go wybija od strony zbiornika oleju, może wykręca. On działa na zasadzie zasysania czyli teoretycznie jak by w niego dmuchnąć od strony prowadnicy to może go odetka chyba, że jest już jakoś uszkodzony mechanicznie.
Możliwe że wyciągnięte sprężyny sprzęgła.
Rozkręć i zobacz. Obstawiam uszkodzony komutator.
Przyczyn może być wiele a teraz można tylko gdybać. Może to być nawet nadmierny luz na tłoku w cylindrze. Tak silnik będzie trzymać kompresje. Tłok z za dużym luzem może się klinować i cylindrze i zacierać w miejscach podparcia. Dlatego np. w wysilonych silnikach 2T motocyklów krosowych trzeba często wymieniać tłoki jeśli nie chce się uszkodzić cylindra...
Rozumiem, że jesteś pewien że brak iskry. Nie myłeś czasem cewki. Jeśli wcześniej była, a teraz niema to może została uszkodzona.
Kabelek ma dotykać tej blaszki tylko gdy dźwignia jest w pozycji 0. Łańcuch cały czas pracuje, bo masz za wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzone sprężyny w sprzęgle.
Co może być przyczyną? Przyczyny mogą być tylko dwie, pierwsza - (zakładając że oryginalne sprzęgło) - za wysokie obroty biegu jałowego, druga to uszkodzone sprzęgło, czyli popękane, uszkodzone, rozciągnięte sprężyny.
Uszkodzony mod. zap. Dodano po 2 Stihl to tylko napis sprowadzany z za wielkiej wody. Minimalny koszt pilarki, kosy, kosiarki(viking) to 1500PLn aby utrzymać cokolwiek jakości.....
A mieszanka paliwa z olejem świeża ? Karencja na mieszankę wynosi 2 miesiące, po tym czasie już się nie do końca nadaje do pilarek. Olej oryginalny czy mixole ? Gaznik był czyszczony? Możliwe że za ubogo był ustawiony skład mieszanki( chociaż że w tym modelu nie ma śrub regulacyjnych, ale jak będzie dżwigienka za nisko to też będzie maszyna miała za...
Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji. Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Jeżeli nadal jest problem to: -Nieszczelność...
Tak uszkodzone elementy mogą wylecieć i uszkodzić kosę.
Cewkę ściągałem jak ja rozbierałem ale tam raczej nic nie mogłem uszkodzić
a fajka nie jest gdzie uszkodzona? Popatrz a włóż palca zamiast świecy obróc silnikiem czy kopie. Sprawdź łącza przewodu
U mnie było tak. Na podwórku rosła brzoza, wysokość około 15-20 m średnica przy pniu około 80-100 cm. Tak się rozbujała że korzenie zaczęły podnosić fundament płotu. Aby ściąć powiadomiłem Urząd Miejski, przyszła pani z UM, opisała i wyrazili zgodę. Do ścięcia wziąłem firmę, akurat kolega syna "bawi się" w taką firmę. Sam proces ścięcia to dla mnie...
Jeśli to nie zwarcie przewodu od gaszenia, to pozostaje nic innego jak uszkodzony moduł. Chyba ostatnio coś z tymi modułami w Stihl jest coś nie tak, bo padają. Tyle że moduł kosztuje prawie 300 zł, a czas oczekiwania na dostawę 2 miesiące. W sumie nawet nie wiem czy w końcu przyszedł i czy pilarkę z drugiego oddziału zakładu naprawili. Dlatego wolę...
Jest to możliwe. Musisz jednak zniszczyć stare uszczelniacze. Najpierw pobij lekko uszczelniacz do środka , aby go odkleić a potem, za pomocą śrubokręta, możesz go wyjąć. Trzeba zwracać uwagę aby nie uszkodzić wału, normalnie są do tego ściągacze. Przy montażu nowego, smarujesz wał olejem i wbijasz uszczelniacz za pomocą rurki. Sprzęgło odkręca się...
Nie uszkodziłeś czasem uszczelniacza na wale korbowym od strony sprzęgła (lewe powietrze).
Uszkodzony wyłącznik, albo odpięte kabelki, przy wyłączniku lub cewce. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... .
Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Widziałem MS 250 zatartą, paliwo bez oleju poszło, wymieniono tylko tłok zamiennik i chodzi już z 8 lat. Tu widać niezłą degradację.
Rycho T ma rację, to osłona z napisem TOP była nieprawidłowo założona. Do wymianu karter.
wg. książki trzeba ponieważ gniazdo musi być zrobione z osi prowadnicy ( w innym przypadku bądź w przypadku nie robienia gniazda po wymianie prowadnicy może: nie być zachowana szczelność zawór-gniazdo / szybciej się zużywać gniazdo-zawór / uszkodzić się zawór - tak poglądowo, ale znając życie mało kto na to patrzy - "przecież nafte nalał i się nie lało...
W ten sposób, niczego nie sprawdzisz. Zaślepisz wydech, świeca wkręcona, tłok w górnym położeniu. Przez otwór od gaźnika wtłaczasz powietrze do wartości 0.5 bara, jeżeli ta wartość utrzyma się przez 20 sekund, to oznacza że komora korbowa jest szczelna. Jak wygląda sprawa z kompresją, szczególnie po nagrzaniu? Membrany, nie mogą być uszkodzone ani naciągnięte.
Mogą być uszkodzone uszczelniacze na wale korbowym.
Uszkodzona lub zabrudzona dysza zaworowa w gaźniku. Pozdrawiam
Koszty spore, zastanawiam się co mogło uszkodzić się, w tym wale.
Dzień dobry wszystkim. Chciałbym się zapytać o możliwość wymiany przekładni głowicy do Kosy Stihl FS86 od innego modelu. Ja mam uszkodzony gwint. Szukam już kilka godzin i nie mogę znaleźć (stary model). Jeśli jest to możliwe, to proszę o podanie od jakiego innego modelu może pasować przekładnia do mojej kosy. Zaznaczam, że mieszkam w UK. Z góry dziękuje...
Gaźnik, dolot szczelny, wyglądało to tak że brakowało mu powietrza na wolnych obrotach i go zalewało, dlaczego? nie mam pojęcia, podpiłowałem otwór który reguluje dawkę powietrza dla wolnych obrotów i jest bardzo dobrze, pilarka pali, ma wolne obroty, problemem jest to że nie wchodzi na te maksymalne obroty ale to może i dobrze bo ten cylinder jest...
A iskra jest? Sprawdź wyłącznik od gaszenia może on jest uszkodzony.
Dzięki wielkie. Zastanawiałem się czy nie ma tam czegoś w stylu zabezpieczenia (zaworku) jak coś się zatka żeby pompka się nie uszkodziła to to wyskakuje. Jutro zabieram się do naprawy :)
Jednego ogranicznika - wyłamanie ostrza, zerwanie łańcucha, rozciągnięcie w miejscu dużego obciążenia. Wszystkich to przeciążenie pilarki, uszkodzenie sprzęgła itd.
Miałem kiedyś podobny problem z inną kosą i okazało się że była uszkodzona cewka zapłonowa.
a model STIHL RE 142K uszkodzona do wymiany jakieś łożysko i 2 sprężyny. Cena ok 300zł i ponoć sam to bym sobie wymienił tak sprzedawca twierdzi, myjka jest rozebrana. Padło bo poprzedni właściciel nie zmieniał nigdy oleju bo mu nikt nie powiedział. Warto takie coś nabyć? Czy w re128 też sie zmienia olej?
Jeżeli szary kabelek z modułu nie styka się, po drodze z masą i fajka świecy nie jest uszkodzona to, prawdopodobnie cewka do wymiany. Sprawdź omomierzem przejście na kablu świecy, jeżeli jest go brak lub opór jest bardzo duży to, winna jest cewka. Odległość cewki, od koła 0,25 mm.
To może być wina membranek lub złego składu mieszanki L. Ponadto plucie w tył paliwa jest częstym objawem przy uszkodzonej dyszy głównej
Uszkodzona cewka WN, kosa nie pali. Gaśnie na wysokich obrotach, brak paliwa. Gaznik do naprawy.
A wyczyściłeś porządnie gaźnik i dysze? Uszkodzone zaworki w dolnej części gaźnika też mogą dawać takie objawy.
Bardzo dziękuję ale już sprawdzałem kable i zwierałem je razem, ale to nic nie dało. Gdy stykam te kabelki to tylko widać jak się trochę iskrzy, a piła i tak się nie chce wyłączyć.Podejrzewam że może być uszkodzony moduł zapłonu?
Musi dostawać gdzieś powietrze. Sprawdzałeś czy przepustnica zamyka się prawidłowo, ale w zamontowanym gaźniku. Cięgno jest założone do odpowiedniego otworu w dźwigni przepustnicy. Nie chodzi Ci przypadkiem o to, że łańcuch ciągle jest w ruchu, może obroty nie są za wysokie, tylko sprężynki sprzęgła są uszkodzone.
Witam! W kosie Stihl FS-85 uszkodziła się cewka zapłonowa o numerze katalogowym 4137 400 1350. W związku z tym mam pytanie. Czy ktoś z użytkowników rozbierał podobną cewkę, aby wymienić w niej uszkodzony element elektroniczny? https://obrazki.elektroda.pl/2583707800_... https://obrazki.elektroda.pl/8609128300_...
Filtr powietrza jest papierowy. czuć z niego benzynę czy olejem to nie powiedziałbym. ale jak go zdejmowałem to kosiarka dostawała większych obrotów. Jutro kupię nowy filtr i święcę i spróbuję. W sumie to kosiarka jeszcze na gwarancji to może lepiej ją zawieźć do sklepu. Kosiarkę przekręciłem na bok jak zmieniałem olej ale nie ma innej możliwości zmiany...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem kosy Stihl fs44. Była niezawodna przez kilka lat. Gdy ostatnio ją próbowałem uruchomić, to zapaliła od razu, lecz po dodaniu gazu gaśnie. Podejrzewam że to wina gaźnika, a raczej jego regulacji. Znalazłem na internecie opis tego gaźnika, jest to model WT-160B. Podczas oglądania opisu gaźnika, trafiłem na taki opis:...
Możliwości: 1. Pęknięcie wężyka paliwowego (silnik miałby problemy z prawidłową pracą). 2. Nieszczelność zaworka rozpylacza w gaźniku (niemal zerowy wpływ na pracę silnika). 3. Zużycie tłoczka pompki przyśpieszającej, jeśli występuje w tym gaźniku (powoduje duże problemy z pracą silnika, odpalaniem, gaśnięciem, utrzymywaniem biegu jałowego). 4. Uszkodzenie...
Pompka do wymiany w całości, z tej już nic nie będzie, została tylko uszkodzona obudowa. Nakrętka napędzająca pompkę, ta z bolcem, przy sprzęgle, też. Tak wygląda sprawna pompka: http://obrazki.elektroda.pl/6439354100_1...
Czyli skoro w moim gaźniku tym zaworem ucieka powietrze, to oznacza, że albo mam uszkodzoną iglicę, albo dźwignię sterującą iglice, alb membrana?
Witam! Proszę powiedzcie mi czy w cewce zapłonowej pilarki Stihl ms180 powinno być przejście pomiędzy rdzeniem a konektorem od kabelka do przełącznika włacz-wyłącz. W mojej pilarce takie przejście jest, nie mogę jej uruchomić. Wydaje mi się że cewka jest uszkodzona. Numer na cewce 0631.
Udało się odkręcić sprzęgło. Założyłem ten drucik co napedza pompę oleju na ośkę sprzęgła i obracałem nim .Wraz znim kręci się taka mała zębatka -chyba od pompki olej. Więc tu wydaje się być ok. Chyba zostaje wężyk do sprawdzenia lub uszkodzona jest pompa oleju.
myjka stihl problemy stihl stihl karter
awaria ekspresu philips wymiana grzałki odbiornik pasma lotniczego
interfejs lexia naprawa udaru makita
Schemat prostownika BU 12/6 - opis i elementy Denon U5 - Potencjometr głośności nie działa