Silnik krokowy sprawdzony? Podpinałeś auto pod interfejs diagnostyczny?
Zależy jak na to patrzeć, wał plus minus zatrzymuje się w tej samej pozycji, bo go zatrzymuje kompresja, wiadomo, że nie stanie z dwoma tłokami całkiem na górze, a dwoma na dole. Zatrzyma się mniej więcej pośrodku, ale rozrzut może być kilkanaście i więcej stopni. Takich pozycji w obrocie wału są dwie, przestawione o 180 stopni, czasem ładnie widać...
Witam. Sprawdź, jakie masz ciśnienie paliwa na mrozie i jak jest nagrzany, ciśnienie paliwa i obroty silnika. Zrób zdjęcie i pokaż.
sporo parametrów typu np temperatura, obroty silnika śmiga po canie między sterownikami . W razie wątpliwości trza podejrzeć co widzi ster silnika.
Witam. U mnie w pracy mamy m.in Fiata Doblo 1,9 JTD. Auto nie garażowane. To, że ledwo odpalał mimo 2 miesięcznego akumulatora to jedno, ale po odpaleniu chodził jakby silnik nie miał mocy. Pomogło dolewanie do oleju napędowego dodatku Castrol , zapobiegający wydzielanie się parafiny z oleju. Na razie, po zastosowaniu tego wynalazku jest wszystko dobrze....
Witam koledzy czy mógłby ktoś zerknąć na parametry silnika w moim aucie. Bo męczę się już jakiś czas i nie mogę nic zdziałać samochód dostaje "drgawek" i obroty falują . Wymieniony był i sprawdzony rozrząd , świece, sprawdzone cewki kable i czyszczona oraz adaptowana przepustnica wymienione filtry i sprawdzone wszystkie połączenia na lewe powietrze....
Obrotów nie podniesiesz za pomocą examinera w tym aucie. Pewnie masz wywaloną poduchę silnika i stąd te drgania.
Po wymianie cewki paliwowej w Fiacie Stilo samochód dalej zachowuje się jakby nie miał pełnej mocy, po dodaniu gazu obroty silnika się zwiększają ale samochód nie przyspiesza.
Witaj. Czy udało ci się naprawić tę usterkę? Mam podobny problem. Pozdrawiam.
A mam prośbę. Mógłby ktoś sprawdzić, czy podczas kręcenia rozrusznikiem podnosi się wskazówka od obrotów silnika?
Nie było nic, po zrobieniu resetu mam tylko błąd o braku wykonania adaptacji koła fonicznego. Ale adaptacji nie zrobię bo nie wchodzi na obroty.
Ecu widzi obroty? Może to te nowe czujniki...
standard centralka silnika śmietnik, pewnie masz 5nf.t9
Witam U mnie pomogło przedmuchanie filtru powietrza(nawet nie wymiana) jak ręką odjął.
Jak teraz jeszcze testuję i obserwuję, na postoju też spada mi z obrotów na 400-500 jak dam gwałtownie gaz na 5-6 tys i pyszczę całkowicie gaz. Czasem się uratuje i nie zgaśnie a czasem zgaśnie. Wahnięcia ma na na ciepłym silniku jak obroty biegu jałowego są na 800.
Być może czujnik ciśnienia map sensor w dolocie powietrza. Poczytaj ten temat. https://fiatklubpolska.pl/stilo-444/stil...
Witam Podobny przypadek miał znajomy z Fiatem Stilo JTD, przy hamowaniu silnikiem na wolnych obrotach gasł mu silnik. W serwisie na diagnostyce wyszło że miał zapieczony zawór EGR.Po wyczyszczeniu autko chodzi jak dawniej.
Nie nie posiadam lpg...bez wzgledu na to czy silnik cieply czy nie..objawy te dame
Widzę dwie możliwości: 1. Napinacz drga z częstotliwością obrotów silnika — zjawisko normalne lub spotęgowane np. kołem pasowym z tłumikiem drgań lub twardą pracą silnika (oprogramowanie sterownika, układ wtryskowy). 2. Napinacz drga z dużo wyższą częstotliwością przy obrotach biegu jałowego, słyszalny charakterystyczny ton wycia przy wyższych obrotach...
Po pierwsze podaj więcej szczegółów - silnik, rocznik. Światła postojowe/pozycyjne są sterowane przez sterownik nadwodzia, bezpiecznik jest wspólny, przekaźniki są wewnątrz BCM. Te obroty to coś nie tak, nie ważne jaki silnik ale przy 11 tys. obr/min na luzie to byś już szukał korb po ogródku... żaden silnik stosowany w Stilo nie był w stanie nawet...
Tak, szarpać też może, ale podczas ruszania. Wbij piątkę przy 40 na godzinę, jeśli obroty idą w górę, a prędkość nie, sprzęgło się ślizga i żadne inne pytania czy modły nie uratują Cię przed tą robotą.
Jeszcze jest takie coś jak trzymanie silnika na obrotach przy wysprzęglaniu. Potrafi przez kilka sekund być 2000rpm. Nowa sonda nie jest kosmicznie droga ale chcę mieć jakieś potwierdzenie że wymaga wymiany.
Ciśnienie na listwie waha się stanowczo zbyt mocno, są skoki w przedziale 250-300 bar. Akurat mam ten sam silnik w Stilo i na wolnych obrotach ciśnienie paliwa jest nieco ponad 300 bar i waha się maksymalnie o 5-10 bar. Podejrzewam, że któryś wtrysk ma dość i popuszcza paliwo na przelew lub/i do cylindra. Sprawdź jeszcze korekty wtryskiwaczy, powinny...
Mam problem z klimatyzacją we Fiacie Stilo 1.6 sprężarka Denso 5sl12c Po włączeniu klimatyzacji słychać cyknięcie, obroty silnika rosną i sprężarka się uruchamia ale ciśnienie na układzie wysokiego ciśnienia nie rośnie praktycznie wcale. Wg programu diagnostycznego ciśnienie na HP skoczy z 4,5 na 5 bar na ok. 2 sekundy i potem spada. Oczywiście chłodnica...
Po 1. Dzisiejsze regulatory raczej rzadko oznajmiają to że się kończą niskim napięciem ładowania, jak i w którym miejscu mierzyłeś ? (Powinieneś na samym alternatorze zmierzyć żeby to potwierdzić, z włączonymi wszystkimi możliwymi odbiornikami prądu i obrotach na poziomie 2000). Po 2. Podzespoły z Cargo są bardzo dobrej jakości, obecnie tych używam,...
Podłączyłem czujnik położenia wału oddzielnym przewodem do pinów 9 i 23 złącza B. sterownika. Fiat ECUScan pokazał ten sam błąd P0335 - czujnik obrotów silnika. Crankshaft Position sensor A circuit malfunction.
Okazało się ,że do tego doszedł czujnik obrotów wału i temperatury silnika. Rozrząd jest ok. Samochód jest już sprawny. Zamykam temat.
Przyspieszam (ewentualnie zwiększam obroty) jest ciszej Szukaj usterki w zawieszeniu silnika/skrzyni.
Jak wkręcę go na ok 3,5 tys obrotów i trzymam na tym poziomie to wskazówka faluje szybko w granicach 3200 obr, a 3500 obr ;/
egr zaślepiłem, jest w kiepskim stanie dlatego to właśnie najpierw przyszło mi do głowy U mnie nie spadają obroty, silnik ewidentnie wyłącza komputer, słychać cyknięcie przekaźników po czym silnik przestaje pracować
Witam, Temat już wielokrotnie poruszany, jednak nie znalazłem jak dotąd właściwej odpowiedzi. Stilo 1,6 LPG - problemem jest nierówna praca silnika na wolnych obrotach, zarówno na benzynie jak i na LPG, z tym, że na LPG jest to o wiele wyraźniejsze. Pojawiły się błędy P0300 i P0302. Wymienione świece, po zamianie cewek z cylindrów 2 i 4, błędy już nie...
Walczyłem z podobnym problemem. Sprawdz mocowania przewodu ujemnego na silniku i do karoseri, lubi korodowac, sprawdz też obroty silnika podczas obciążania, powinny spaść a następnie wyrownac sie do poziomu 900 obrotów.
Ta pompka w kanistrze nie ma znaczenia, ona ma podać paliwo pompie CR i dopiero pompa CR robi robotę, dlatego bez różnicy czy masz tam 9, 5 czy 15 barów. Auto, sądząc po wykresie, nie działa prawidłowo bo nie ma dobrego ciśnienia paliwa. Pompa CR pewnie zawalona syfem, może przewody paliwowe też. Przy okazji jesteś pewien, że mierzyłeś ile podaje pompka...
Dzięki, kolego, załatwię nowy zaworek w najbliższych dniach. Zastanawia mnie jeszcze, dlaczego po zmianie biegu, gdy daję więcej gazu, auto kopci mi na czarno, zanim turbo się rozpędzi. Dzieje się to nawet, gdy przepnę z jedynki na dwójkę i mam poniżej 1500 obrotów, a wiadomo, że przy takich obrotach turbina nie napompuje natychmiast. Było tak na starych...
Musisz zbadać sprawę na zimnym silniku, podłącz się pod kompa zobacz jaką temperaturę pokazuje płynu. Zakręć rozrusznikiem obserwując czy czyta obroty z wału.
Falowanie obrotów jest na ogół związane z nieszczelnym dolotem, silnik otrzymuje za dużo powietrza i sterownik usiłuje to dawka paliwa korygować. Musisz szukac gdzie zaciąga.
Stilo 1.6-benzyna.Gdy się trochę rozgrzeje jest raczej o.k,ale na zimnym silniku jest słaby.Silnik na wolnych obrotach pracuje równo.Na zimnym silniku przy ruszaniu można cisnąć na gaz ,a on nie ma siły przyspieszyć.Nie pojawiają się błędy.Mechanik z aso mówił,że będzie trudno zdiagnozować,bo nie ma błędów.Przepustnica czyszczona...
Witam serdecznie. Posiadam Fiata Stilo, benzyna, 1.6,2003 rok i mój problem polega na tym że przerywa silnik na niskich obrotach i czasem sporydacznie podczas normalnej jazdy i ani ja ani mechanik nie możemy dojść do przyczyny tej sytuacji. Póki co już wymienione zostały świece, czujnik temperatury, uszczelki pod głowicą i usunięty został katalizator....
Ale jesli już to rozlegulował się sterownik benzynowy poprzez zle wyregulowany lpg. Benzynowy próbował sie zaaadaptować do tego co podawał sterownik lpg. Ciśnienie wzrasta bo silnik ma niższe obroty i nie zasysa tyle przez kolektor. Jeśli dobrze rozumiem co opisałeś.
Już jak kupiłem było poprzekręcane. Turbo wstawało przy 2 tysiącach obrotów, poniżej totalny zamuł. Poprzednik przyznał się że kręcił bo przeładowywało i wchodził w tryb awaryjny. Mi też robił przeładowania i odcinał moc, ale odkryłem że winny był zaworek n75. W Stilo jest on zamontowany nisko przy zderzaku i dostaje się do niego woda, błoto, sól. Rozebrałem...
Witam mam problem z samochodem Fiat stilo 1.6 v16 2004 rok 103 km a mianowicie gaśnie mi silnik i wyskakują kontrolki jak na obrazku, Obroty nie falują Wymieniłem czujnik położenia wału ale to nie pomogło https://obrazki.elektroda.pl/8138105100_... https://obrazki.elektroda.pl/2180497500_...
Podzielam zdanie kolegi wyżej, co do montażu lpg, lepiej zagazować samemu. 2,5k zł około no ale moim zdaniem warto. Co do ogłoszenia podanego wyżej, ja bym się nim nie interesował, dziwnie wygląda w środku a w przebieg nie wierzę. Fiaty Stilo kupuje się z kompem. Niestety najpierw podłączasz do kompa, sprawdzasz błędy (ewentualnie ilość ponownych programowań...
witam,mam stilo 1,9 jtd 115 km problem polega na tym ze,jak odpale zimne auto to faluja obroty,jak się rozgrzeje jest ok,ale wydaje mi się ze powinny być wyszsze obroty,zauwazylem tez ze,wiecej pali bledow nie pokazuje fes _________________
Witam. nie miałem tego problemu, dopóki mialem seryjne 85KM, problem pojawił się po podniesieniu mocy do 115KM. Tuning robiłem w serwisie silników diesla i przy wymianie sprzęgła powiedziano mi że mam mały luz na kole dwumasowym, sam to widziałem (mały luz między tymi talerzami), Problem polega na tym, że przy niskich obrotach i przyspieszaniu koło...
Witam, mam następujący problem w moim Fiacie stilo z 2004 roku z silnikiem 1.8 133KM z gazem firmy PRINS dzieje się tak: Gdy samochód przełączy się na gaz i z niskich obrotów nagle chce przyśpieszyć strasznie szarpie, lecz gdy już się rozpędze jest wszystko ok. Tylko przy ruszaniu czy też przy nagłym przyśpieszaniu z niższych obrotów poniżej 2tyś. Na...
Witam. Po odpaleniu zimnego silnika obroty wchodzą na 500 i po dodaniu gazu dopiero wejdą powyżej 1000. Gdy jest ciepły, lub gdy było ciepło odpalał normalnie. Do tego w czasie jazdy na 1 biegu bardzo szarpie. Gdzie szukać przyczyny. Chciałbym pójść w ciemno i wymienić część, która najbardziej prawdopodobnie jest winna. Do tego mam jeszcze zapytanie,...
Witam pacjentem jest fiat stilo 1.6 16v Otóż zmagam się z takim problemem, że obroty falują na biegu jałowym, jest dzień że odpalam nie dusi się a są dni w których odpalam dusi się falują obroty i gasnie i tak za każdym razem gdy odpalę dopóki nie ruszę i nie unormuje się lekko falowanie, także dusi się na postoju np na światłach falują między 700-1000...
Też ma takie autko. Bez przepływomierza nie będziesz miał błędu na desce, ten błąd będzie tylko w sterowniku jako błąd chwilowy. A co do tego duszenia to nie mam pojęcia co może być. Miałem tak kiedyś gdy przepływomierz miałem uszkodzony wymiana pomogła, ale wtedy silnik mocy nie miał.
Chyba w stilo powinno być 335 mbar. Jak podepniesz komputer do silnika to jeden z parametrów w sterowniku to wyliczone podcisnienie -takie jak sterownik oczekuje by było. A drugi parametr to oczywiście rzeczywiście ciśnienie z MAP sensora. Kwestia dokładności samego MAP sensora. U siebie podcisnienie sprawdzałem także analogowym zegarem. Stan samego...
Ostatnio oglądałem podobnego. Okazało się, że prawy przód był uszkodzony, bo malowany. Wychodziła rdza, zwróciłbym od razu na to uwagę, czy jakiś element nie ma zacieków, to oznaka, że był malowany. Szukam sam stilo i mogę powiedzieć, że jest ich mało a przez to ciężko znaleźć coś godnego polecenia. Jeśli chodzi o silnik to sprawdziłbym jak zachowuje...
Takie zachowanie występuje we większości samochodów z silnikiem Diesla, także tymi na mechanicznych pompach wtryskowych. Po prostu regulatory obrotów nie działają tak jak w ciągnikach, że obroty silnika można ustawiać ręczną dźwignią gazu. Możesz ewentualnie sprawdzić czy sterownik silnika widzi prawidłowo położenie pedału sprzęgła i prędkość pojazdu,...
Poszukuję informacji na temat opisu koloru przewodów do zamontowania alarmu w Fiat Stilo MW 1,9 JTD 2003r. Wiem ze prawie wszystko w tym aucie jest porozdzielane i schodzi się do body komputera, ułatwiło by to montaż znając kolory przewodów. Gdzie najłatwiej podłączyć się pod kontrolę obrotów obrotomierza lub czujnika ciśnienia oleju (kolory przewodów...
Trzeba by się przyjrzeć odczytwoi potencjometru pedału przyspieszenia oraz ciśnieniu doładowania i przepływowi powietrza - zrób log dynamiczny z ciśnieniem doładowania, odczytem MAF, pozycją pedału przyspieszenia i obrotami silnika (3 bieg, 1500rpm, gaz w podłogę i przyspieszaj do 4500rpm i drugi raz to samo tylko płynnie wciskaj pedał przyspieszenia).
Witam. Mam problem, zakupiłem niedawno Fiata Stilo i po kilku dniach odkryłem, ze jesli np. na jakimkolwiek biegu podczas jazdy dodam przyspieszenia i gwałtownie puszcze pedal to z okolicy prawego przodu wydostaje sie stuk. Bardzo dobrze słyszalny i odczuwalny w kabinie. Co to może byc? Poduszka skrzyni? Silnika? Slychac to tez podczas cofania na obciazonym...
No to kolego, patrz post#6 i #7. Cały czas nasuwa się pytanie- jak był sprawdzany ten rozrusznik. Poza tym- ten silnik to jest common rail- jak wał korbowy nie ma odpowiednich obrotów, to go nie odpalisz. Zresztą, te silniki pakowali też do opla. tyle że tam występuje pod nazwą cdti. Jest wiele tematów na forum odnośnie tych silników, i ich bolączek....
ok- zatem co zalecasz w związku z tym? Diagnostykę komputerową w czasie jazdy i w momencie występowania usterki. Wystarczy sprawdzić jaki obroty podaje sterownik silnika, jakie raportuje sterownik zegarów i porównać to z tym co pokazuje obrotomierz. Zresztą informacja o obrotach idzie ze sterownika silnika do sterownika zegarów po CAN, a masz zapamiętane...
Gdyby uszczelkę wydmuchało to płyn by zmienił kolor Nie zawsze, jak jest sam przedmuch z cylindra do układu chłodzenia to wali na ciepło po otwarciu już termostatu (w gorszych przypadkach może i prędzej) bąblami górnym przelewem zbiornika no i po bardzo ostrożnym odkręceniu korka (najlepiej odkręcić na zatrzymanym silniku) trzymając rozgrzany silnik...
Na pewno nie jest to łożysko oporowe ani tarcza czy docisk bo to było wymieniane. A tam słychać że grzechocze coś i trzęsie budą, szczególnie kierownicą. Nie grzechotało bym koło dwumasowe jeżeli poducha by się która kol wiek zapadła. Silnikiem nie trzęsie, pracuje równo,nie falują obroty, komputer był podłączony i nic nie wykazało. Na drążku zmiany...
Fiat Stilo 1.6 16V 103KM ciężko odpala i gaśnie podczas jazdy. To na pewno nie jest problem sterownika ECU. Został kupiony nowy i przeniesiony na obudowę akumulatora. Obecny przebieg na tym sterowniku to nieco ponad 100kkm. Nowy tzn. nowy nie inny czy regenerowany - fabrycznie nowy. Dodatkowo wymieniona była sonda lambda nr 1 ale z innego powodu - P0420...
Proszę o więcej informacji. Mam dokładnie takie same objawy problemu. Stilo JTD 1.9 2004 - 35000 przebieg. Na początku pojawił się błąd z tą zółtą kontrolką ale mogłem odpalić samochód z tym że gaz praktycznie nie reagował i nie zwiększały się obroty silnika. W ASO "naprawili" problem ale powrócił po kilku miesiącach w nieco innej postaci. Tym razem,...
Witam. Piszę ten post, aby znaleźć przyczynę problemów z Fiatem Stilo 1.6 16v 103KM 2003r . Otóż napiszę wam całą historię. Z jakichś parę miesięcy temu samochód zaczął mocno drgać na biegu jałowym, utrzymując obroty ok. 800 rpm. Związane było to z palącym check engine i błędami: P1220, P1687 , które są związane z położeniem/adaptacją przepustnicy....
Bezwzględnie odwiedzić prawnika on pani powie co z tego może być pani jeździła pewnie nie więcej jak 3500 obrotów a oni jak wsiedli to pewnie zamykali obrotomierz a tak można wykończyć każdy starszy silnik i nie jest to pani wina tylko starość silnika tym bardziej był stary olej wymienili olej pewnie nie no to efekt jest po świecach da się powiedzieć...
Stare i nowe świece to DENSO K16TT Zacząłem od czwartego cylindra. Tu świeca wygląda ok. https://obrazki.elektroda.pl/5942939100_... Na trzecim też ok. https://obrazki.elektroda.pl/2565200000_... Na drugim troszkę za ubogo. https://obrazki.elektroda.pl/1563251600_... Na pierwszym świeca jest zielona....
Wg literatury fachowej korekty wtryskiwaczy służą wyłącznie do stabilizacji biegu jałowego przy jak najmniejszej dawce paliwa - ekologia. Wg tunerów, korekty podczas jazdy odczytywane są prawidłowo wyłącznie do pewnej wartości obrotów, ewentualnie odczytywane podczas jazdy wartości są błędne. Przypomnę, że w starszych dieslach, czyli np w silnikach...
Ciśnienie wzrosło do 380-390 mbar obroty delikatnie falują na biegu jałowym. Na przestawionym rozrządzie obroty wynoszą grubo ponad 400mbar , dlatego chcę sprawdzić wszystko oprócz rozrządu. U mnie w tej przepustnicy silnik krokowy zespolony jest z kadłubem przepustnicy. W jakim przedziale powinien być kąt otwarcia przepustnicy na rozgrzanym silniku...
Takie komunikaty- jak w tytule wyskakiwały podczas jazdy,gdy silnik był ciepły i stop.Zadzwoniłem do fachowca i ten stwierdził żeby przyjechać,ale na 99% to sterownik silnika.Pomyślałem,że dobrze będzie na początek sprawdzić akumulator,klemy,stan wiązek,styków,masy i.t.p.Tak też zrobiłem.Naładowałem 4-letni akumulator,posprawdzałem styki złącza masy...
Witam mam problem z Fiatem Stilo 1,9 JTD 2003 r problem polega na tym że po odpaleniu samochód chodzi normalnie wkręca się na obroty , ale po zejściu na wolne obroty po 4 sekundach włącza się pomarańczowy czek i silnik dochodzi tylko do obrotów 3100 dzieje się tak po każdym odpaleniu . Dziwne natomiast jest to że po odpaleniu i ruszeniu w drogę samochód...
Czyściłem intercooler z syfu od zewnątrz, na koniec został potraktowany Karcherem. Potem odpaliłem silnik i trochę gazowałem, żeby sprawdzić, czy wszystko gra. Jakie było moje zdziwienie, gdy z intercoolera poszła chmura dymu, właściwie pary. Cała woda z mycia odparowała w jednym momencie. Ogólnie intercooler bardzo się nagrzewa, wystarczy kilka przegazówek...
Przeczytaj ten wątek poniżej ; https://www.google.com/url?sa=t&source=w... The FIAT Forum https://www.fiatforum.com › threads grrrrr stilo fault code p1653 judder? engine light...
Sprawdź czy półoś jest prosta. Na rozgrzanym silniku w miejscu wrzuć auto na luz, puść sprzęgło i wejdź na obroty odpowiadające prędkości 80km/h czyli około 3000obr. Czy drgania są wyczuwalne? jeśli tak to problem jest w tarczy sprzęgłowej, docisku lub skrzyni biegów. Jeśli nie to wstępnie skrzynię biegów można wykluczyć.
Pomocy! Więc od początku... Od pewnego czasu samochód powyżej 3 tys obrotów zaczynał drgać, na zakrętach zaświecała się kontrolka oleju, chociaż był dolewany. Wczoraj w trasie temperatura poszła w górę wiec od razu na pobocze, pękł pojemnik na płyn, z nadmuchu zimne powietrze więc od razu laweta. W domu podczas rozkręcania i próby wymiany pompy wody...
No to to co ci pisałem, nie szczelny kolektor lub uszkodzony map. Na wolnych powinno być od 30-37kpa, podczas gdy silnik nie pracuje lub masz gaz w podłodze i silnik chodzi na max obrotach albo przyspieszasz autem intensywnie powinno być około 100 czyli tyle co na dworze. Map działa tak że czym wyższe ciśnienie tym większe napięcie daje do ecu a ten...
Mam ten sam problem z nowo nabytym Bravo (1,9 jtd 120KM, przebieg 92tys, użytkowany do 90tys przez kobietę), ale postanowiłem go rozwiązać. Oprócz stuków z okolic sprzęgła na wolnych obrotach miałem również kłopoty z wbiciem 1 i R biegu. Sprzęgło brało nisko ale nie ślizgało. Wyciągnąłem skrzynie biegów i okazało się że na kd (kole dwumasowym) mam luz...
jeszcze maly szczegol ty masz Fiata Marea czy stilo?? , sprawdzalem w smarcie , do marea z ta centralka nie mozliwosci wgrania innego softu gdy produkowali je jeszcze wymieniane byly centralki lub chipy z mapa zaplonu.. ale z numeru ktory podales wynika ze ta sama centralka jest w Stilo i wynika ze nalezaloby podpiac sie pod fiata stilo . po polaczeniu...
Witam. Przybliżę po krótce historie chyba najdroższego fiata stilo z 2003 roku. Silnik jest po kompletnym remoncie. Turbo regenerowane 2 razy. Nowy zawór overboost. Nowe filtry. Świece. Oleje. Płyny. Chciałoby się rzec nowe auto. Przyczyną remontu była pęknięcia rurka od intercoolera przez co silnik i turbo zaciągało dobie piasek i inne zanieczyszczenia...
Trochę to trwało (stłuczka, wczasy), ale w końcu przełożyłem komputer obok aku. Nic się nie zmieniło. Doszło natomiast lekkie szarpanie silnikiem po ssaniu przez 5 minut - do lekkiego zagrzania. Dotyczy to tylko wolnych obrotów. Lekki gaz i szarpanie znika. Tak jak by wypadał zapłon na wolnych obrotach i tylko przez kilka minut. Może podgrzewanie sondy?...
Witam Dzięki fuelinyourblood miałeś racje od sadzy zablokowała się sprężynka i cały czas dawał spaliny do kolektora ssącego . Teraz na zimnym silniku po dymił ale to chyba normalne, jak się rozgrzał to już wcale . Mam jeszcze jedno pytanie : mianowicie przy postoju wprawiałem silnik na wysokie obroty to w granicach 2500 / 3000 obr/min taki jak by gwizd...
Koledzy potrzebuje szybkiej analizy 7 tys temu robiłem uszczelkę pod głowicą zawory prowadnice zaworowe i wszystkie uszczelki gumki. Wszystko było zrobione tip top. Przestrzegałem tego co mi mówił mechanik, jeździłem przez 2 tys spokojnie max 80 km później normalnie do max 3500 tys obrotów to tak wychodziło kolo 110 km po ekspresowce. Wymieniłem w nim...
Auto zostało dzisiaj wstawione na lawetę i pojechało do mechanika. Jutro będę wiedział co z nim jest nie tak ;) Dzisiaj jeszcze rano ponownie go próbowałem uruchomić, bo mróz totalnie odpuścił i było kilka stopni na plusie. Auto załapało ale nie pracowało normalnie. Silnik pracował przez jakieś 10 sekund schodząc stopniowo na coraz mniejsze obroty (dławił...
Witam Jestem posiadaczem fiata Stilo z silnikiem 1.9 Multijet 120km Wykonywałem modyfikacje softu u tunera. chciałbym zaczerpnąć waszej informacji jak oceniacie ten soft.Osobiście auto uważam iż jest o wiele żwawsze z tym ze wszystko zaczyna się dziać powyżej 2 tys obrotów. Wcześniej coś turbina za długo wstaje. Jest możliwość wysterowac ja szybciej?...
Witam Fiat Stilo 1.4 16V mam mały problem który występuje w temperaturze mniejszej niż 5 stopni C i wygląda następująco: Podczas zapalania po nocy po przekręceniu kluczyka i próbie zapalenia samochód zapala od razu lecz jest na bardzo niskich obrotach dopiero po 2-3 sekundach wchodzi w wyższe obroty, potem jest wszystko ok. Ten problem występuje tylko...
Silnik generował mnóstwo sadzy gdy ten tłumik był zapchany, po demontażu nagle się okazało że przestał dymić całkowicie (gaz do dechy z wolnych obrotów do "odcinki" = dostałby przegląd nawet z badaniem dymomierzem). Trochę mnie jednak dziwi że nie zapchały się katy (są pełne) ani tłumik środkowy (oryginały) a zapchał się końcowy (tani zamiennik). Od...
Witam wszystkich serdecznie. Ponieważ od dłuższego czasu borykam się z lekką zamułą oraz podwyższonym spalaniem, a wymieniałem już sondy, bawiłem się z adaptacją, czujnikami kolektorami itd itp, wpadłem na pomysł że może po prostu mam zatkany katalizator. Biorąc pod uwagę to że jak stoję na światłach to czasem obroty wpadają w taką dziwną oscylację...
Witam, mam problem od jakiegoś czasu z ruszaniem na 1 biegu moim Fiatem Stilo 1,4 95km. Zawsze jak jest zimny silnik to zarówno jak ruszam bez wciskania gazu jak i z wyższymi obrotami (choć wtedy trochę mniej szarpie) coś mi telepie samochodem tak porządnie to znaczy wrażenie jest takie jak by się silnik obijał o nadwozie i drży cały samochód (zdecydowanie...
bo olej wymienia sie co 10 tys nie co 50 , znow za duzo forum czytales Zajrzyj do książki. W dużych ciężarówkach tak zwanych TIRach, a częstotliwość wymiany wynosi nie rzadko 100 000 km. To już jest ale inna bajka, bo silniki te pracują praktycznie w wąskim zakresie obrotów 1000 - 2000 obr/min,. Wracając do Forda dostawczego, zalecają wymianę co 50...
rafal1234567890 - widze że widziałeś moje testy na tej trasie, jechałeś żółtym Stilo o ile pamietam, ja wtedy tam testowałem N2O w silniku 1,1 już podkreconym ale niestety okazało sie to zabójstwem dla silnika po pewnym czasie, skrzynia zaczeła cieżko chodzić do tego stopnia ze czasami nawet dwoma rekami nie dało rady ruszyć drążka no ale 100km/h w...
Dobry wieczór, mam taką przypadłość jak przeciągnę samochód na biegach przy wyższych obrotach szarpnie dwa razy i gaśnie, kręci i nie odpala po czym po 10 minutach zaskoczy i można jechać dalej. Wywaliło błąd check engine (elektroniczne sterowanie silnikiem) usterka wyszła czujnik wałka rozrządu. Byłem u mechanika i wymienił owy czujnik, po czym sprawdziłem...
Cześć, Jakiś czas temu zauważyłem w moim stilo deficyt prądu. Objawiało się to niedoładowywaniem akumulatora. Z czasem odpalał coraz gorzej. Czasami po odpaleniu napięcie w instalacji spadało do poziomu kiedy wyłącza się ABS. Po przegarowaniu zwykle wracało do normy. Z czasem dodanie gazu przestało pomagać. Naładowanie akumulatora do pełna rozwiązywało...
Witam, dzięki za rady :) od tamtej pory przejechałem bardzo dużo km, bylem nawet na Słowacji i autko mnie nie zawiodło, stałem nawet dużym korku przed Zakopanem i autko pyrkało normalnie. Może dwa razy tylko spadły na chwilę obroty, ale przy gazowałem i jest Ok. Więc po dziś nie wiem co to wtedy było, postanowiłem nie przejmować się tym. A cewki mam...
Witam. Mam sobie takie Stilo z silnikiem 1.4 16v, przebieg 240 tysięcy. Ogólnie te silniki mają opinię że chleją olej jak porąbane, ale 750ml na tysiąc km to chyba przesada nawet przy tym przebiegu. Jest trochę wyciek prawdopodobnie z uszczelniacza wału od strony sprzęgła, ale wątpię by wylatywało tamtędy więcej jak 100ml na tysiąc km. Sprzedać czy...
Wyczyściłem, dalej to samo, zrobiłem dokładniejsze logi. 793669 Swoją drogą czujnik nie był aż tak mocno zagnojony. Kontrolka silnika i błąd pojawia się znowu tylko na niecałą sekundę, po odczytaniu błędów na komputerze znowu P0235, mocy nie traci. Tym razem błąd nie pokazał się przy wciśnięciu pedału w podłogę lecz na płynnym falowaniu obrotów w okolicy...
Witam, Jestem posiadaczem fiata stilo(jak w temacie) i jakiś czas temu pojawiły się problemy z przyspieszeniem. Przewertowałem chyba wszystkie wątki na elektrodzie i nie tylko ale nie znalazłem nic takiego. Chciałem się więc poradzić. Auto miało problemy na 4 biegu ok 3 - 3,5 tys. obrotów - wyskakiwał błąd (engine fault) i tak jakby się turbo wyłączało....
Witam wszystkich na forum. Cztery dni temu kupiłem stilo 1.6 16v 3 drzwiowy 2002 r. Byłem szczęśliwy tylko jeden dzień z nowego zakupu,ponieważ już na następny dzień zaczęły sie kłopoty.Oddałem moje autko do zaprzyjaźnionego warsztatu na wymiane olejów, płynów ,rozrządu itp.. Po odebraniu samochodu miałem kłopoty z praca na wolnych obrotach i wyskakiwał...
witam, Podbijam temat bo mam podobny problem. Stilo 1,2 16V w wersji 3 drzwiowej. Po odpaleniu silnik nierówno pracuje co czuć bo trzęsie kabina i wydech nierówno pracuje. Jednocześnie wskazówka obrotomierza jest w tym samym miejscu. Co ciekawe pokazuje więcej obrotów niż zwykle na biegu jałowym. wystarczy że przejadę 200-300 metrów i dam mu trochę...
Mam rowniez taka instalacje tyle ze w v-w Passacie. Do tej pory jest wszystko ok pomimo tego zeinstalacja juz chodzi 5 lat bez zarzutu. Jest tylko jeden mankament tzn. gdy uruchamiam rano na zimnym silniku i przejde na gaz z benzyny (automat przełącza po przekroczeniu 2 tys obrotów)mam przez kilka sekund wahania obrotow w zakresie od 1000 do 1,5 tys...
https://obrazki.elektroda.pl/6546594500_... Szukam pomocy na wielu forach dotyczący awarii elektryki. Problem pojawił się po upojnej ulewie. Chcąc schować auto przed deszczem, ukazał mi się taki oto widok jak na zdj. + komunikat: loose connection. Nie nalicza km. a jedyna wskazówka jaka żyje to poziom paliwa. Wszystko poza tym funkcjonuje...
Turbo raczej wykluczam po odpaleniu nie pracuje na wolnych obrotach. Może ciśnienia nie wytwarza ale olej jest na nią jest podawany i wirnik się kręci. Dymi z bagnetu i korka oleju ,ale to samo jest w innym sprawnych Stilo z tym samym silnikiem. Dym pojawia się tylko przy ruszeniu lub gwałtownym depnięciu na luzie. Taki efekt może dawać np. przyblokowana...
Witam Mam problem z moim Fiatem Doblo JTD 1.9 105 km 2006 rok. Auto kupiłem przy przebiegu 49 tys km obecnie ma 54 tys. Podczas ruszania słychać pisk jak puszczam sprzęgło dosłownie przy samym końcu poślizgu. Auto nie szarpie (nawet po załadowaniu) ale piszczy jak dłużej przytrzymam na sprzęgle. Najgorsze jest to stukanie jak by jakiś element metalowy...
Zdjąłem kolektor ssący przy okazji innej roboty, spojrzałem tam gdzie widać zawory, wsadziłem palucha ale po trzonkach nic tłustego nie spływało. Jedynie na niektórych cylindrach ta dolna część zaworów ma taką żółtą barwę, pozostałe są srebrne. Czyżby zabarwiły się od oleju? Niedługo zabieram się za te uszczelniacze i zobaczymy jak wyjdzie. Na razie...
Witam Jak w temacie. Pacjent Fiat Stilo 1.9 120KM Multijet. Problem pojawia się po kilkugodzinnym postoju, np. po nocy lub po wyjściu z pracy. Podczas odpalania słychać, że ciężko mu się kręci. Zapala po 2-3 obrotach wałem, ale wał obraca się dość wolno. Tak jakby coś go trzymało... Co ciekawe jeśli zgaszę silnik 5 minut później i odpalę ponownie, podobnych...
stilo obrót stilo silnik wolne obrót stilo
działa głośnik mikrofon przełącznik oscylator sygnalizator dzwonka
sterownik wózka widłowego gaszenie serwisu
Canon MG7750 kod błędu 5C00 – usterka purge unit, absorber tuszu, reset licznika Niszczarka Fellowes zablokowana baterią CR – jak bezpiecznie usunąć płaską baterię?