Zależy jak na to patrzeć, wał plus minus zatrzymuje się w tej samej pozycji, bo go zatrzymuje kompresja, wiadomo, że nie stanie z dwoma tłokami całkiem na górze, a dwoma na dole. Zatrzyma się mniej więcej pośrodku, ale rozrzut może być kilkanaście i więcej stopni. Takich pozycji w obrocie wału są dwie, przestawione o 180 stopni, czasem ładnie widać...
(...) Płyta gdy jest w środku nie chce się włączyć i wyskakuje error 25, czasami się włączy, ale nie ma dźwięku, a czas utworu płynie. Czasami się włączy i gra normalnie tylko słychać takie dziwne tykanie w głośnikach. Odpowiadam na dość stary temat, ale pewnie nie jednemu jeszcze może być przydatny. Miałem ten sam problem. Rozwiązałem go poprzez regulację...
Witam. Mam lekkie przeładowanie turbo, mimo że geometria chodzi płynnie. Jak but w podłogę oczekiwane ciśnienie zawsze jest 2150 mbar, a realne najpierw skacze do 2400-2500 co wywołuje mocne obcięcie nawet do 1800. Efekt to odczuwalne falowanie mocy i czarny dymek z tyłu (nie wchodzi w tryb awaryjny). Aby poprawić sytuację wydłużyłem o jeden obrót sztangę...
Witam, Przy okazji innego wątku dotyczącego wtrysków i dymienia po zrobieniu logów wyszło, że turbo przeładowuje. Jest tutaj turbina ze zmienną geometrią sterowaną zaworkiem n75, który swego czasu rozebrałem i wyczyściłem w środku (kupę rdzy przez co się zacinał). Wciąż jednak te przeładowania są, już nie takie by wywalało tryb awaryjny, ale na wykresie...
koledzy czyjnik kąta skretu w parametrach stoi brak reakcji na obrót kierownicą z tego co widze na schemacie czujnik zamontowany jest w module wspomagania kierownicy
Jak ustawić tuleje tylnej belki w samochodzie Stilo 3 D. Na niektórych tulejach są strzałki. Jak powinny być skierowane I choć moja odpowiedź nie zabrzmi tak jakby autor tematu chciałby usłyszeć, ustawić tak, czy tak to: Prawdopodobnie kręcenie tymi śrubami spowoduje minimalne, minimalny "odjazd tylnych kół lekko w bok (taka mała, malutka kierownica...
Witam. Mam pytanie do znawców tematu..(choć z zawodu jestem ektronikiem ..to kontakty z montażem alarmów miałem tylko w swoich autach które użytkowałem ) były to jednak alarmy proste ..bez magistrali Can Bus..najczęściej Proximy ( nigdy nie zawiodłem się na tej firmie..nawet z penem :) ).Kupiłem auto wynalazek fiata stilo który ma ( chyba ) alarm firmowy..mrugająca...
Spróbuj jeszcze zrobić adaptację przepustnicy skoro ją wyczyściłeś. Powinno się to czynić po każdej ingerencji w przepustnice.
rafal1234567890 - widze że widziałeś moje testy na tej trasie, jechałeś żółtym Stilo o ile pamietam, ja wtedy tam testowałem N2O w silniku 1,1 już podkreconym ale niestety okazało sie to zabójstwem dla silnika po pewnym czasie, skrzynia zaczeła cieżko chodzić do tego stopnia ze czasami nawet dwoma rekami nie dało rady ruszyć drążka no ale 100km/h w...
Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
obstawiałbym parownik u mnie było tak samo 40 tysięcy i został wymieniony na nowy i problem znikł.
egr nieszczelny
Może tutaj znajdziesz odpowiedz http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Po pierwsze podaj więcej szczegółów - silnik, rocznik. Światła postojowe/pozycyjne są sterowane przez sterownik nadwodzia, bezpiecznik jest wspólny, przekaźniki są wewnątrz BCM. Te obroty to coś nie tak, nie ważne jaki silnik ale przy 11 tys. obr/min na luzie to byś już szukał korb po ogródku... żaden silnik stosowany w Stilo nie był w stanie nawet...
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
Witam. U mnie w pracy mamy m.in Fiata Doblo 1,9 JTD. Auto nie garażowane. To, że ledwo odpalał mimo 2 miesięcznego akumulatora to jedno, ale po odpaleniu chodził jakby silnik nie miał mocy. Pomogło dolewanie do oleju napędowego dodatku Castrol , zapobiegający wydzielanie się parafiny z oleju. Na razie, po zastosowaniu tego wynalazku jest wszystko dobrze....
To też sprawdzałem. Nie pamiętam dokładnie ale wyglądało to tak, że gdy gaz był na 5,5% to obroty wynosiły około 1200 na min, a gdy na 5,6% to już następował ten wystrzał do 2,5 tysiąca. Istnieje jeszcze taka prawidłowość że gdy odpuści się gaz zanim obroty przekroczą 1200 to następuje bardzo gwałtowny spadek obrotów do jałowych. A gdy zrobi się to...
Sprawdź czy ECU widzi prędkość pojazdu?
Dokładnie ten sterownik został przeniesiony na podszybie parę lat temu. Przed naprawą sterownika wolałbym sprawdzić, czy to na pewno on. Dodano po 40 Dodam że sterownik nie sypie błędami nie wyświetla lose connection. Auto ładnie odpala jeździ poprawnie do 3 tys obrotów
Otóż rozwiązałem problem sam
Masz może instalację LPG?
przepustnica, dolot, rozrząd, komputer
sporo parametrów typu np temperatura, obroty silnika śmiga po canie między sterownikami . W razie wątpliwości trza podejrzeć co widzi ster silnika.
Nie było nic, po zrobieniu resetu mam tylko błąd o braku wykonania adaptacji koła fonicznego. Ale adaptacji nie zrobię bo nie wchodzi na obroty.
standard centralka silnika śmietnik, pewnie masz 5nf.t9
Co masz na myśli mówiąc szybką zmianę biegów? Rozchodzi się o zmianę przy niskich obrotach?
Witam koledzy czy mógłby ktoś zerknąć na parametry silnika w moim aucie. Bo męczę się już jakiś czas i nie mogę nic zdziałać samochód dostaje "drgawek" i obroty falują . Wymieniony był i sprawdzony rozrząd , świece, sprawdzone cewki kable i czyszczona oraz adaptowana przepustnica wymienione filtry i sprawdzone wszystkie połączenia na lewe powietrze....
Tak, szarpać też może, ale podczas ruszania. Wbij piątkę przy 40 na godzinę, jeśli obroty idą w górę, a prędkość nie, sprzęgło się ślizga i żadne inne pytania czy modły nie uratują Cię przed tą robotą.
Być może czujnik ciśnienia map sensor w dolocie powietrza. Poczytaj ten temat. https://fiatklubpolska.pl/stilo-444/stil...
Witam. Sprawdź, jakie masz ciśnienie paliwa na mrozie i jak jest nagrzany, ciśnienie paliwa i obroty silnika. Zrób zdjęcie i pokaż.
właśnie nie wiem co jest grane auto dobrze ciągnie i nie wyskakuje check engine wchodzi na pełny zakres obrotów
Witaj. Czy udało ci się naprawić tę usterkę? Mam podobny problem. Pozdrawiam.
Nic się nie wpina, magistralą CAN leci sygnał obrotów.
Po wymianie cewki paliwowej w Fiacie Stilo samochód dalej zachowuje się jakby nie miał pełnej mocy, po dodaniu gazu obroty silnika się zwiększają ale samochód nie przyspiesza.
też nie tak jak powinien, ale to z powodu zaslepionego egr. Poprostu ilosc powietrza rosnie wraz z obrotami
8-9kg/h powinien mieć na jałowym.
Sugeruję używkę za 150. U mnie oryginał wytrzymał 170 000, na używce jest już 130 000 i dalej śmiga. Objawy miałem podobne do tych na filmie, tylko u mnie bardziej łapał obroty.
czyli nie ma żadnej możliwości reulacji? sprawdzę te poduszki jeszcze.
Walczyłem z podobnym problemem. Sprawdz mocowania przewodu ujemnego na silniku i do karoseri, lubi korodowac, sprawdz też obroty silnika podczas obciążania, powinny spaść a następnie wyrownac sie do poziomu 900 obrotów.
To jak kręci i nie ma błędów to uruchom pompę i obserwuj ciśnienie na cr.Sprawdź czy widzi obroty itd.Co do samego przekaźnika pompy to sprawdź czego brakuje czy masy czy plusa.Przemierz kable do samego ECM albo podaj mase bezpośrednio na złączu sterownika by wykluczyć ugnite kable.
Diagnostyka, parametry i odczytać jaką wartość obrotów widzą zegary.
Ecu widzi obroty? Może to te nowe czujniki...
Miernikiem ;)
A mam prośbę. Mógłby ktoś sprawdzić, czy podczas kręcenia rozrusznikiem podnosi się wskazówka od obrotów silnika?
Prawdopodobnie mam uszkodzoną cewkę. Oczywiście opiszę problem
Gorącym olejem z odmy. Choć bardziej gdzieś zwarcie na przepływce - zasada działania.
Witam U mnie pomogło przedmuchanie filtru powietrza(nawet nie wymiana) jak ręką odjął.
Mojemu koledze w Stilo zamarzła woda po LPG w tłumiku do tego stopnia, że nie odpalał wcale. Pomogło dopiero wprowadzenie do garażu na dwa dni. Później oczywiście zamiast trasa 5km z domu do pracy, trasa 120km na wysokich obrotach i spokój był. Niemniej z tego co wiem, zimą stara się nie używać LPG ;)
Korekty są w całym zakresie obrotów. . Korekty są po to żeby czas wtrysku był właściwy. Gdyby nie było ich w całym zakresie obrotów, to dawka byłaby nie właściwa. To tak jak w MPI sonda nie działała powyżej pewnych obrotów.
Musisz zbadać sprawę na zimnym silniku, podłącz się pod kompa zobacz jaką temperaturę pokazuje płynu. Zakręć rozrusznikiem obserwując czy czyta obroty z wału.
stilo obrót silnik stilo stilo stilo bezpiecznik
transcend karta świece webasto sharan wtryskiwacze peugeot
odczyt licznika energi panele bifacjalne
Czy kuchenka indukcyjna nadaje się do nagrzewania łożysk tocznych? Nissan Primastar - Przyczyny Podwyższonych Obrotów Silnika