Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Stilo 1.6?
Hybrydka siada. 5NF z 1,6 to żadna tam hybrydka, normalne PCB. To nie to samo co 59F ze stilo 1,2 Przyczyny szukał bym w innym miejscu, może nawet poza NCM? Ps-deska na wyświetlaczu nie pokazuje czasem komunikatu "loose connection"? Nie szaleje obrotomierz, kontrolka ciśnienia oleju?
ewentualnie czujnik oleju zaczyna wariować (bądź wtyczka luźna), jakby nie było śladów na misce olejowej od uderzenia
Ja tam myślę że jechałeś chwile bez oleju i się przytarł.
Witam sprawdź czy nie jest zapchana chłodnica oleju.
Trudno ocenić na ile pomogło, bo pojeździłem z tym ledwie kilkaset km. Sprzedałem auto i kupiłem kolejne Stilo w klekocie. Problemy z braniem oleju się skończyły. Pozdrawiam wszystkich.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Witam. Mam pytanie, ile wchodzi oleju do skrzyni biegów Selespeed Fiat Stilo 2.4 170km?
Olej Ci się wlewa do układu wydechowego - sprawdź "gorącą" stronę "nowej" turbiny, czy nie puszcza oleju.
Wymiana pompy wody i po problemie.
pierwsze pytanie jakie należy zadać to czy silnik bierze olej. To pytanie retorycznie - każdy bierze. Nie prawda. Miałem przez wiele lat właśnie fiata stilo i nie brał oleju. Nie dolewałem nic między wymianami. Roczny przebieg był ok od 15k do 20k km.
Wypłucze ci to napewno nafta. Pamiętaj, żeby nie odpalać samochodu mając ją w skrzyni. Później dokładnie zlej i nalej nowego oleju. Kawa z mlekiem ogólnie świadczy o wodzie w oleju. Przekładnia nie poci się na uszczelnieniach?
Czy ten silnik potrzebował dolewek oleju również u autorki podczas użytkowania? W moi STILO był taki sam silnik i brał olej przy przebiegu ok.300 kkm.Silniki FIATA chyba miały/mają/ tendencję do brania oleju.
paliwo w oleju niszczy film olejowy
OK w takim razie ostatnie pytanie: Jaki wlać olej i czym przepłukać silnik żeby pozbyć się piany z wody i oleju?
Która to konkretnie wersja Stilo? Moc i rocznik? Tak jak na zdjęciu widać, to moim zdaniem tylko konkretnie uwalone wtryskiwacze mogą dymić. Może jeszcze dziura w intercoolerze. Ile oleju ci ubywa? Masz MESa?
Już sobie zobaczyłem powiem ci jak jest w moim stilo ten z przodu w dolot a ten co masz dobrze widoczny i zsunięty bezpośredni spływ oleju do skrzyni korbowej . jak zdejmiesz to z któregoś dmucha ???
Oleju full, silnik nie bierze oleju.
Moim zdaniem nie kat jest winny,ale sonda lambda lub własnie wtryski/uklad zaplonowy. Jakby kat nie robił to byś miał HC przekroczone. Sonda mogła dostać po tyłku od poboru oleju. Ten diagnosta jakiś nieogarnięty jest IMO.
Czy przebieg jest rzeczywisty. Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Wygląda to na silny przedmuch silnika do skrzyni korbowej. Może być też niedrożna odma, której ujście zwykle wyprowadzone jest w deklu klawiatury zaworów i włączone do rur zasilających interkuler. Możesz na własne ryzyko "wyprowadzić" odmę na zewnątrz tj. pod spód auta z tym, że możesz mieć...
Mały remont silnika, ew. zmiana oleju na gęstszy.
A może zapchana odma?
Witam. U mnie w pracy mamy m.in Fiata Doblo 1,9 JTD. Auto nie garażowane. To, że ledwo odpalał mimo 2 miesięcznego akumulatora to jedno, ale po odpaleniu chodził jakby silnik nie miał mocy. Pomogło dolewanie do oleju napędowego dodatku Castrol , zapobiegający wydzielanie się parafiny z oleju. Na razie, po zastosowaniu tego wynalazku jest wszystko dobrze....
Z tym przykładaniem dłoni czy kartki chodziło mi o przyłożenie zaraz za turbiną bo na końcu wydechu to normalne że nic nie będzie z wyjątkiem przypadku gdy turbo wyrzuca 2l oleju na 10km.
Dziekuję A rozpiski sygnału obrotomierza lub czujnika oleju, nie posiada ktoś.
Zbyt mało oleju hydraulicznego
Logi wrzuć w postaci wykresu graficznego, jest czytelny. Robienie logów na postoju ogólnie ma sens niewielki, log który dałeś wyżej taki jest. Proponuję przyjrzeć się turbinie na początek, bo z tego co opisałeś to raczej na turbinę wskazuje. Proponuje zrobić wykres pracy turbo poprzez logowanie ciśnienia oczekiwanego i rzeczywistego, do tego jeszcze...
Trzeba chyba zdjąć głowice i sprawdzić co jest nie tak. Moim zdaniem to lepiej to oddać na złom i szukać innego koszt samej robocizny bedzie zbyt duży przy takim aucie. Właśnie przez takich ludzi giną zdrowe blacharsko auta.... Jeśli blacha jest zdrowa szukałbym drugiego słupka (remont obecnego nieopłacalny), lub nawet wykonał swapa na 1.1/1.2 lub...
Dzięki za podpowiedź. Przypuszczam jednak, że w tym wypadku to nie jest przyczyną. W silniku remontowana była głowica, ma 15000km. Używam oleju 5W40 przebiegi po 15000km.
Jazda bez "tego" nie jest korzystna choćby dlatego że to do niej są odprowadzane resztki oleju. Rezonator jest na obudowie filtra powietrza.Przedmuchy z układu korbowo-tłokowego odprowadzne są /w uproszczeniu/między filtrem powietrza a kolektorem ssącym.
Mojemu koledze w Stilo zamarzła woda po LPG w tłumiku do tego stopnia, że nie odpalał wcale. Pomogło dopiero wprowadzenie do garażu na dwa dni. Później oczywiście zamiast trasa 5km z domu do pracy, trasa 120km na wysokich obrotach i spokój był. Niemniej z tego co wiem, zimą stara się nie używać LPG ;)
400 zl z wlasnym olejem czy olejem kupionym w serwisie ?
Niestety ale mieli rację w serwisie standardowa usterka za chwilę pokarze ci się czujnik ciśnienia oleju a potem immo brak komunikacji
Gorącym olejem z odmy. Choć bardziej gdzieś zwarcie na przepływce - zasada działania.
Kolego co to było w twojej skrzyni? Bo mi już zaczynają ręce opadać. W moim Stilo Salespeed jest podobnie: Wszystkie główne parametry są OK. Ciśnienie oleju (40-50bar), czujnik stopu, widzi położenia dźwigni zmiany biegów. W czasie testów załącza biegi parzyste i nieparzyste oraz działa nastawnik sprzęgła. Nawet pomyślnie przechodzi kalibrację skrzyni....
Stan poprawny, oleju nie ubywa. A jak się dostać do tego filtra, dam radę go odkręcić "ręcznie" ?
Ten dodatek jest do paliwa, więc co ma do tego wymiana oleju ? Moim zdaniem te "cudowne" środki raczej nie pomogą, pewniejsze jest "programowe" wypalanie DPF, jeżeli nie ma się kiedy wypalić automatycznie .
Co do wtrysków nie wiem jeżeli chodzi o uklad dolotowy jest z niebieskich sylikonowych rur i nierdzewki. turbo raczej zestrojone bo samochód już jeździł z taką turbina. Jeszcze moje pytanie czy może to być zabrudzony kolektor ssący z oleju? jeśli chodzi o syczenie nic nie słychać
- wibracje i hałas przy gaszeniu - podejrzewam konieczność wymiany dwumasy Niekoniecznie, mogą być poduszki. - szarpanie podczas ruszania - jak wyżej Jak wyżej. - gryzący zapach spalin (płynu chłodzącego nie ubywa, oleju nie dolewam, wyjście z turbo lekko zapocone) Co z egrem?
Autem będę jeździł Ja jak i Ojciec. Po prostu tata nie jest oblatany w kwestii internetu i poprosił mnie. Co do stilo to za równo 1.6 i 1.8 biorą olej, niestety ciężko trafić egzemplarz, który by oleju nie brał. Wiem, że stilo 1.9 to świetny samochód, ale w grę wchodzi tylko benzyna. Skoda fabia ma za małe silniki, a dostać coś powyżej 1.4 60 km to...
Turbo raczej wykluczam po odpaleniu nie pracuje na wolnych obrotach. Może ciśnienia nie wytwarza ale olej jest na nią jest podawany i wirnik się kręci. Dymi z bagnetu i korka oleju ,ale to samo jest w innym sprawnych Stilo z tym samym silnikiem. Dym pojawia się tylko przy ruszeniu lub gwałtownym depnięciu na luzie. Taki efekt może dawać np. przyblokowana...
Zapytam jak z braniem oleju w tym silniku bo szukam czegoś podobnego tylko w Stilo? No mój akurat nie bierze. Nie leje górą czy dołem. Od wymiany jakieś 8kkm i poziom ten sam A co do Stilo to czytałem że jakiś baran z Fiata wymyślił ECU na silniku (właśnie 1.6 103km) i stąd te problemy z elektroniką w Stilo. Podobno zmiana położenia ECU działa cuda.
Witam wszystkich, zastanawiam się nad kupnem takiego samochodu ale słyszałem skrajne opinie. Jedni chwalą szczególnie za dobry silnik inni narzekają, wiadomo jak to w życiu ale może przedstawicie mi swoje doświadczenia. Jestem również ciekawy jak wygląda w tym samochodzie kasowanie komunikatów serwisowych np o wymianie oleju i diagnozowanie z komputerem...
Luźna sadza jest niegroźna, ale światło kolektora i kanałów potrafi zarosnąć nagarem z oleju i sadzy w 70-80%... i nie ma innej metody niż demontaż kolektora i mechaniczne usunięcie nagaru.
Gdyby uszczelkę wydmuchało to płyn by zmienił kolor Nie zawsze, jak jest sam przedmuch z cylindra do układu chłodzenia to wali na ciepło po otwarciu już termostatu (w gorszych przypadkach może i prędzej) bąblami górnym przelewem zbiornika no i po bardzo ostrożnym odkręceniu korka (najlepiej odkręcić na zatrzymanym silniku) trzymając rozgrzany silnik...
Fiat Stilo 1.9 Jtd 115km 2003r Witam mam pewien problem przez pomyłkę zatankowałem nie cale 2 l benzyny na 10 l oleju napędowego dolałem mu na stacji 22 l oleju napędowego do tych 10 l czyli wychodzi 33 l przyjechałem samochodem 15 km do domu i teraz mam problem co z tym zrobić prosił bym o rozsądna odpowiedz
w moim rejonie brak dobrego elektryka na jtd a we fiaciku robiłem remont zatar się zwyczajnie brak oleju głównie siedze w wv i mercedesie jeśli wiesz co jeszcze może być przyczyną kopcenia w takim cudzie daj znać
Stilo 1.6 16V 103 KM. Błędy P0300 i P0301. Jak widać na filmie dość kopci na rozgrzanym silniku. Temperatura wynosiła 4°C. Po uruchomieniu pracuje nierówno jakby na 3 cylindry. Trwa to zwykle 20-30 s. Nawet po zgaszeniu zagrzanego silnika i uruchomieniu za klika minut też trzeba chwili aż zacznie równo pracować. Silnik został zgaszony na kilka minut...
zmienilismy olej - i szczerze to nie meldowal zużycia oleju Mam rozumieć, że po wymianie nie brał oleju czy nie zgłaszał niskiego poziomu na desce? Żeby jeszcze kolega pamiętał jaka to byłą wersja silnika 1,6 bo były dwie jedna fiata a drugi chyba z opla. jechalem kiedys 1.9 jtd 80KM ze skrzynią 6 - golf tdi 90km się chowa ze spalaniem przyspieszeniem...
Witam wszystkich posiadam Stilo 1.9 jtd, mój problem polega na tym że nagle pojawił się głośny świst jak by powietrza przy przyspieszaniu, tzn dźwięk jest taki jak bym włączył dmuchawę na full obroty, wzrasta wraz z dodawaniem gazu, zaczyna się przy 1,7k obrotów, jest taki jak by kompresor pompował powietrze, zauważyłem też że puchną węże od intercoolera,...
Błędy takie Błąd silnika, Stop, niskie ciśnienie oleju, Silnik. Odnośnie tego "Jakie masz odchylenie Addywne i multiplikacyjne ?" nie wiem jak to sprawdzić bo jestem początkującym posiadaczem tego samochodu i bylo mi tylko powiedziane przy kuponie tego że trzeba tylko tę pompke wymienić i tyle :/
Masz rację, miałem dwa lata temu vw Caddy z 2005 roku że skrzynią padniętą też bardzo głośno chodziła na luzie ,po lekkim naciśnięciu pedały sprzęgła była cisza któreś z łożysk po prostu miało resztę życia ale nie zdążyłem naprawić bo sprzedałem auto. Piszesz tez że problem jest z biegiem tu chyba synchronizator jest zniszczony. Ja na twoim miejscu...
U mnie wyszło na to, że poprzednik zrobił dokładnie 5 obrotów w lewo na sztandze, pogarszając osiągi turbiny. Przy takim ustawieniu sztanga w ogóle nie dochodziła do zderzaka, więc mogłem sobie nim kręcić ile chciałem a efektu nie było. EGR mam na razie zaślepiony zaślepką z trzema dziurami, nie jest wyprogramowany. W Stilo z 1.9 JTD 115KM jeszcze nie...
W Stilo 1.9 JTD sprężarka ma sprzęgło elektromagnetyczne oraz mechaniczny zawór wydajnościowy (nie idą do niego osobne kabelki). Po włączeniu przycisku klimy na panelu sprężarka startuje i kręci cały czas, niezależnie jak duże jest zapotrzebowanie na "moc chłodzenia". Natomiast w Alfie 159 widziałem kompresor mający zarówno sprzęgło el. jak i elektryczny...
W instrukcji obsługi lub internecie znajdz lepkość oleju zalecaną przez producenta i normę oraz porownaj z tymi na opakowaniu. Jeśli olej ma odpowiednią lepkość i spełnia norme zadaną przez producenta pojazdu to nic nie powinno się stać. Pozdrawiam.
Witam,ma pytanie odnośnie mojego Stilo 1,9 jtd,115 KM,przebieg 250 tyś km,2002 rok.Rano jak odpale silnik to z rury wydechowej wydobywa się wielka chmura niebieskiego dymu,a silnik przez kilka sekund klepie jakby tłok uderzał w zawór dzieje się to tylko na zimnym silniku,jak już pochodzi chwile wszystko cichnie i jest ok nie kopci niema spadku mocy.Płynu...
interesuje mnie głównie opis pinów, potrzebuję wiedzieć pod jakie piny podłączana jest info o otwartej masce i czujniku poziomu/ciśnienia oleju. Moduł jest przeprogramowany i ma zbyt duzo opcji, musze zasymulować brakujące rzeczy zeby nie pokazywał błedów na desce. Nie wiem tylko pod jakie piny i wtyczki info o tym przychdzi bo ta moja instalacja jest...
Tak przewód przy korku pełni funkcje odpowietrzenia. Olej może tamtędy emigrować z układu. Ogólnie jest tak że niski poziom oleju w zbiorniczku może powodować to że w trakcie jazdy skrzynia wyrzuca na luz i nie ma ochoty reagować dalej. Problem z kwitnącą instalacją elektryczną może powodować że skrzynia zostanie na danym biegu i nie będzie reagować,...
Sprężanie ok, 14,0-14,5. Oleju nie bierze za dużo. Od wymiany do wymiany bez dolewki. Dodam jeszcze że to wypadanie zapłonu podczas jazdy występuje na benzynie i gazie, więc układ wtryskowy wykluczam. Wtryskiwacz benzynowe też raczej nie leją bo wyłączyłem pompę podczas pracy na lpg.
Witam forumowiczów, mam kłopot ze swoim Stilo 1,6 16V 103KM 2005r z instalacją LPG firmy Tartarini zamontowaną przy zakupie auta w salonie Fiata. Zaznaczam, że opisane poniżej zjawisko występuje tylko podczas jazdy na LPG a nie na benzynie. W momencie gwałtownego przyspieszania obojętnie na jakim biegu silnik szarpie w okolicach 3000rpm po czym po przekroczeniu...
Witam, mam problem od jakiegoś czasu z ruszaniem na 1 biegu moim Fiatem Stilo 1,4 95km. Zawsze jak jest zimny silnik to zarówno jak ruszam bez wciskania gazu jak i z wyższymi obrotami (choć wtedy trochę mniej szarpie) coś mi telepie samochodem tak porządnie to znaczy wrażenie jest takie jak by się silnik obijał o nadwozie i drży cały samochód (zdecydowanie...
Sprawa się wyjaśniła. Silnik lub turbosprężarka się zaciera. W oleju są bardzo drobne opiłki metalu w dużej ilości. Turbosprężarka pójdzie do regeneracji, a silnik wyremontuję- osiowanie i szlif wału, nowe panewki i pierścienie tłokowe, honowanie cylindrów. Bardzo dziękuję za wszystkie wypowiedzi.
Dziś też odpalił na strzał, tak jak zawsze. Można powiedzieć, że chociaż raz program informacyjny w jedynej słusznej telewizji powiedział prawdę. Pamiętam jak dziś, gdy ustami naczelnej prowadzącej odradzali tankować wyborczą ropkę na zapas, bo nie jest jeszcze zimowa. Mój JTD ogólnie chodzi jak traktor, czegokolwiek bym mu nie zalał. Nawet dodatek...
Te silniki zarówno lubią palić olej jak i go wylewać na uszczelnieniu miski, rury od dolewania oleju (oring) i uszczelniacze na wale (przód i tył) czasem lubi przerdzewieć miska. Jak w tych miejscach sucho to wymiana pierścieni ale uzasadnienia ekonomicznego nie ma bo oddanie na taką operację będzie kosztowało połowę wartości auta. Żeby zrobić to porządnie...
odma jest przed przepustnicą także nie wiem czy ona cos zmieni. Pozatym w tym silniku konstrukcja odmy jest prosta. Jeden wężyk spod korka oleju do rury dolotowej. zadnych separatorów. Wąż sam w sobie nie jest pekniety a obejmy trzymają. Niemniej jednak odlaczenie węża nie zmieni pracy silnika bo przepustnica nadal przepusci tyle powietrza ile chce...
Witam opisze mój problem. od grudnia jezdze stilo kombi 2003 1.9 JTD 59kW bez turbo i klimy jak kupilem mialo 180tys teraz ma prawie 191tys. Na razie wymieniłem tylko łączniki stabilizatora bo tego wymagały. Zauważyłem tez zużycie oleju "bierze olej" i to nawet sporo przy dodaniu gazu do dechy troche smogu jest za mna .. od grudnia 10 l oleju poszlo....
Witam. Nie moge poradzic sobie z problemem integratora sondy lambda ktory ma dziwne wahania wartosci. Norma mego rocznika (2002) jest 0.97-1.03v. Ecu nie pokazuje zadnych bledów. Dla pewnosci wymienione sondy lambda (jedna nowa ngk, kilka uzywanych oryginalnych), wymieniony katalizator, wyczyszczona przepustnica oraz map sensor. Silnik pracuje równo,...
O nie wiem czy tu linki można publikować ale co sądzicie o: http://otomoto.pl/fiat-stilo-5d-klimatyz... Nie ma zdjęć pod maską więc mocno podejrzane ale z drugiej strony teraz mało kto robi zdjęcia pod maską. Co za bezsens. Edit: Silnik 1,4 16v 95 km z tego co przeglądam fora o Fiatach jest najmniej problematyczny i o ile by...
Witam, Mam problem z fiatem stilo 1,9jtd. W trasie zatrzymałem się na parkingu. Po zrobionych zakupach wróciłem do auta, otworzyłem go, ale nie udało mi się go odpalić. Palą się kontrolki: 1) na czerwono od wtrysku paliwa 2) na żółto woda w filtrze oleju napędowego 3) na żółto ASR 4) na żółto kontrolka FiatCode (dodatkowo napis Car Security) 5) na żółto...
Witam Układ wspomagania zwykle składa się z : Pompy wspomagania napędzanej zwykle paskiem , kilku przewodów gumowych (zbrojonych ) no i zespołu kierowniczego i zbiorniczka w którym jest olej . Ten cały zbiorniczek ma korek a w nim podejżewam swego rodzaju czujnik poziomu oleju (rzadko) , ten czujnik to jedyna elektryczna rzecz w układzie wspomagania...
Witam. Muszę niestety wymienić silnik w ww. pojeździe (bardzo "smrodzi" na biało i czarno, bierze ok. 1 l. oleju/100 km , turbo po regeneracji, odma drożna, intercooler oczyszczony, egr zaślepiony itd....). Czy zamiast 192A1000 115 km mogę wybrać inną jednostkę 1.9 jtd 8V? Są dostępne od 80km do 120km od Punto, Doblo, Alfy, Lanci itd.. Oczywiście osprzęt...
kolego ja sie wcale nie prosze o punkty .. .. chyba moja podpowiedz byla wlasciwa no nie ? co do usterki cisnienia oleju bo tu chyba o to chodzi ,to taki blad pojawi sie jesli silnik np, zgasnie bo za gwaltownie puscimy pedal sprzegla a nawet czasem z powodu nadmiernego spadku napiecia przy rozruchu . ale to juz wina oprogramowania deski ..pozatym opisy...
Od dłuższego czasu wyskakują mi w samochodzie błędy mimo wyjętego kluczyka. Wykonałem przejażdżkę. Odłączyłem samochód od akumulatora. Wyczyściłem z 3-4 miesiące temu skrzynkę bezpieczników. Akumulator naładowany, klemy przylegają jak powinny. Nadal nic. Wyskakują mi zupełnie dziwne błędy bez żadnego pokrycia, jak: woda w filtrze paliwa, abs, poduszki...
Witajcie Znów powracam z problemami dotyczącymi układu napędowego mojego stilo. Wcześniej były to nieodbijające zaciski na tylnej osi i grzejące się koła. Mechanicy przeczyścili wszystko i założyli zestaw naprawczy. Od tamtego momentu zrobiłem niecałe 50 tys km i problem nie pojawił się. Problem jest jednak inny. Jadąc z prędkościami powyżej 40-50 km/h...
Witam Podczas montazu instalacji gazowej gdy mechanik przepychał kabel z komory silnika do kabiny urwal 8 przewodow. zostaly one naprawione ale teraz jest kilka problemów. oto i one: 1. Brak wskazan komputera pokładowego dotyczace spalania, sredniej predkosci i dystansu do rezerwy paliwa. dziala licznik dziennych kilometrow. 2. Nie działa obrotomierz...
Źle posłużyłem się miernikiem- ładowanie 14,1- przepraszam za zmyłe, mój błąd. (w międzyczasie sprzęgło padło i pierdołą się nie zajmowałem) Ale dzisiaj odbierałem wóz z warsztatu po wymianie sprzęgła i oleju, mechanior sprawdził ładowanie bardziej fachowo niż ja i wszystko jest ok z akumulatorem i alternatorem. Wspomniałem mu, że wóz był sprawdzany...
Mieszanka 1:50 ale olej oryginał, więcej oleju tak samo zabija jak jego brak. Pilarki które składałem chodzą latami. Kolego Sigwa producenci chińszczyzny zakładają lanie podłej jakości oleju, stąd mieszanka 1:25. Jak wytłumaczysz ,że kosy chodzą na mieszance z stilowskim (husqvarnowskim) olejem 1: od 15 lat (m.in. chinole) a na np: orlenowskim 1:25...
jeśli jest przeładowanie to raczej nie jest to wina nieszczelności w układzie dolotowym. Turbo nie pluje olejem, luzu osiowego niema. Układ jst zaolejony, ale tragedii niema. Jeśli jesteś pewien, że to mogłaby być wina egr to poszukam drugiego. Gdybym miał "zdrowego" z takim siilnikiem to zaślepiłbym egr i widziałbym czy sie to samo dzieje.
Witam Wracając do domu to był odczuwalny brak mocy przyspieszenia, tak jak by pod silny wiatr . Rozpędziłem go do około 140km/h przy troszkę ponad 3000 obr/min ( wcześniej też tak miewał ale mu przechodziło) . Po zjechaniu z drogi na dojazdową stracił kompletnie moc i przy naciskaniu na pedał przyspieszenia przy włączonym biegu gasł a na luzie obroty...
Witam, przy okazji wymiany cewki zapłonowej w moim Fiacie Stilo 1,4 16v zauważyłem, że mam dziurę w głowicy od góry. W oryginalnie w tym miejscu powinna być śrubka mocująca jakąś łapę kolektora dolotowego, to chyba powinno wyglądać tak jak na tym zdjęciu (zdjęcie z neta nie patrzcie na czerwoną ramkę tylko nad nią): https://obrazki.elektroda.pl/7334941800_...
Witam, Proponuję Koleżance Fiata Stilo ( wersję 3D ) z sinikiem 1,2 80 KM. Są to bardzo dobre i niedoceniane auta. W górnej granicy cenowej można takie autko znaleźć. Pierwsze roczniki ( 2002 ) były bardzo bogato wyposażone - klimatyzacja, 8 poduszek, wspomaganie City, szyby el. ASR, itd. Przy dobrym wyborze koszty eksploatacji będą na pewno mniejsze...
Witam wszystkich na forum. Cztery dni temu kupiłem stilo 1.6 16v 3 drzwiowy 2002 r. Byłem szczęśliwy tylko jeden dzień z nowego zakupu,ponieważ już na następny dzień zaczęły sie kłopoty.Oddałem moje autko do zaprzyjaźnionego warsztatu na wymiane olejów, płynów ,rozrządu itp.. Po odebraniu samochodu miałem kłopoty z praca na wolnych obrotach i wyskakiwał...
Witam koledzy. Mam problem z pękającym wężem paliwa we Fiacie Stilo 1.6 16v 2003 r 103km. Oryginalnego wężyka nie miałem odkąd użytkuje auto 3 lata był zamontowany wąż gumowy na dwie złączki. Ten wężyk musiałem wymienić bo cały po parciał. Zamieniłem na taki sam i po około tygodniu wąż dostał guzów. Wymieniłem na wzmocniony z oplotem w środku i wężyk...
Uzytkowałem Astre II z silnikiem 1.6 16V - Nie mogę znaleśc ani jednej pozytywnej opinni o tym aucie.. Częsci drogie, awaryjnośc wysoka przez rok użytkowania kilka razy nie wróciłem z trasy, pomimo bezywpadkowości rdzewiały progi i błotniki.. Za wymiane rozrządu kpl, olejów, płynów filtrów i pompy oleju zapłaciłem 1200zł w małym tanim warsztacie.. Zaraz...
Obecnie jestem na kupnie silnika 900 z uno 2000r, ma trochę przebiegu bo 220 tyś ale jest w aucie, odpalałem go i pracuje bardzo ładnie, nie dymi. Cena 250zł, ale niestety bez sprzęgła a szkoda bo w moim chyba się kończy (pedał sprzęgła jest niżej niż hamulca, chociaż samo sprzęgło działa bez zarzutu). Co do zużycia oleju to u mnie w czerwonym mogę...
Otóż, gdy obroty silnika są delikatnie poniżej 1000, pojawia się stukanie przypominające stukanie drewnem o metal (lub pukanie w żeliwny kaloryfer) i jest słyszalne od ok.800 - 2000obr z różnym natężeniem. Najbardziej daje się wyłapać, gdy auto jest dobrze rozgrzane i włączone są światła + ogrzewanie tylnej szyby. Odgłos nasilił się po zmianie oleju...
Witam Silnik 1.9 jtd 100KM ogólnie fiat Doblo ale to bez różnicy bo te same silniki były wkładane do Stilo, Alf Romeo itd. Rocznik 2001. I teraz do rzeczy, wziąłem się do wymieniania termostatu, gdyż nie zamykał obiegu i auto nie wchodziło na właściwą temperaturę. I tu pojawił się problem, gdyż żeby móc odkręcić tą dolną śrubę mocującą termostat, trzeba...
Przypadłość o której wspominasz (naprawy Golfa) to po prostu standard dla większości samochodów z silnikiem diesla. To 200kkm to nie jest jakaś magiczna bariera, tylko auto ma trochę więcej elementów eksploatacyjnych niż tarcze, klocki i olej. Wiele zależy od użytkowania samochodu, jazda po autostradzie ze stała prędkością zupełnie inaczej wpływa na...
A jak w ciągu tych zacnych 720 tys. km. rozrusznik, alternator, elektryka, ogrzewanie i tym podobne duperelki Rozrusznik regenerowałem, czyli została tylko nowa obudowa przy 427k km, ale należy pamiętać o osłonie dolnej, pomaga to na rozrusznik i alternator, sam alternator regenerowałem dwa razy, ostatnio tydzień temu. Nie mam informacji jak spisywał...
Co za bzdura, Hanula. U mnie w rodzinie tylko Fiaty i wszystkie na dodatek stare. Sieny, Punta, Palio, Uno. Sam mam truposza którym wożę materiały (Palio kombi). Nie wiem ile ma przejechane. Licznik stanął w 2009r. Gdy jeszcze działał było na nim coś około 170.tys.km ale na bank był przekręcony bo jedynka była jaśniejsza od reszty i cyfry krzywo stały...
Witam Chciałbym się dowiedzieć w czym tkwi problem w momencie odpalania auta. Jeśli chcę odpalić auto, nie ma znaczenia czy zimne. czy ciepłe. to gdy czekam aż zrobi check ok., zgaśnie imo i gdy kręcę to nie zapala, gdy natomiast czekam aż zgasną wszystkie kontrolki oprócz oleju i aku i poczekam jeszcze tak około 10 sekund to auto przeważnie odpala...
co myślicie o sprzęcie Shindaiwa? Ponoć w 100% Japoński, gdzie po pewnym zachwycie rynkowym, ostatnio zaczął się pojawiać pesymizm. Ja kupiłem (kilkanaście godzin pracy) i mam mieszane uczucia Osobiście bym nie kupił gdyż znajomy miał niezłe przejścia z tą marką piła zatarta 2 krotnie na gwarancji uznali winę kupującego, do ceny zakupu musiał jeszcze...
Witam, Pacjent Fiat Stilo 1,9 jtd. Nie pokoi mnie zbierający się olej w IC. 1500Km temu wszystko elegancko wymyte. Dzisiaj przy rozrządzie znowu zauważyłem 30ml oleju.. Sam przewód od turbo ma śladową ilość na ściankach dosłownie nic - natomiast w IC stoi trochę oleju.. Zakładałem regenerowane turbo - dziwi mnie tylko jakim cudem rura od turbo jest...
oleju stilo oleju stilo silnik oleju stilo silnika
puchnąca bateria dobór kondensatora biernej klimatyzacja samochód usterka
buderus gb062 netiaspot bridge
Vileda JetClean – jaki 14-pinowy układ scalony w sterowniku? Microchip ATtiny, Holtek HT46R006, Elan EM78P153 BenQ Joybook R55V – sterownik Texas Instruments PCIxx12 do czytnika kart 4-in-1 SD/MS/xD