Rozrzad i zaplon sprawdz. Mialem podobny problem i problemem bylo zle ustawienie rozrzadu o jeden zabek.
Regulacja luzów zaworowych
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,masa, klemy ok stcyjka i kostka druga,rozrząd sprawdzony na blokadach oryginalnych ok,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie...
Szukał bym problemu w przepływonierzu i w składzie mieszanki, to że strzela i dymi znaczy że nie dopala moieszanki w cylindrach, lub tylko w którymś cylindrze. Powinieneś sprawdzić ciśnienie i spróbój wyczyścić przepływonierz.
Możesz mieć uwaloną membranę w serwie, pęknięty króciec/wąż łączący serwo z kol. ssącym. Falujące obroty to też usyfiony silnik krokowy przy wtrysku. Z tego co pamiętam to 1.6SR to jednopunktowy wtrysk Bosch, tak? Te strzały to w kolektor ssący czy wydechowy?
Już wiem co było przyczyną, wszystkie problemy zniknęły po wymianie jednej z cewek zapłonowych pozdrawiam
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,rozrząd sprawdzony ,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie zasilanie ale tylko licznika (ale co pewien czas) czujnik położenia...
Kolega bawi się w zgaduj-zgadulę z nami i sam ze sobą. Po pierwsze, czy zjawisko powstało w wyniku działań jak w pytaniu? Po drugie które to pierścienie były wymieniane (może uszczelniacze?). Po trzecie jeśli dobra ocena, że strzały w kolektor ssący to powstaje pierwsze pytanie o szczelność zaworów, czyli sprawdzenie ciśnienia sprężania. I jeszcze pytanie...
Zawory, zapłon.
Jak masz gaz,i mocno niesprawne przewody to masz wtedy strzały w kolektor ssący. Strzela?
Nie zdarzają sie strzały w kolektor ssący? Ostatnio walczyłem z takim 1.8t i winna okazała się pompa paliwa.
Witam Pierwsze co się na usta ciśnie to rozrząd (ale ponoć ustawiony), lub nieszczelne zawory ssące (ponoć dotarte).
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Możesz również wyprzedzac ruchy przepływki palcem w momencie dodawania gazu...jeśli silnik będzie próbował pracowac, oznacza że przepływka jest uszkodzona, lub nieszczelna (przez strzały w kolektor ssący) ..
Uważam tak jak wyżej że układ zapłonowy do przeglądu, poza tym po oddanych strzałach układ ssący do przeglądu bo przez to ci gaśnie, prawdopodobnie zwaliło przewody podciśnieniowe
mam problem od jakiegos czasu mam strzały w rurę ssącą powietrze od razu po przekręceniu kluczyka ja zaświecą się diody bez krecenia rozrusznikiem co to może być dodam że mam passata vr 6 z gazem świece wymieniałem kable powinny być dobre poniewaz w ciemnym garażu nie widac przebić i iskrzenia czekam na odpowiedzi
Witam. Używam "eskorta" już 9 lat na prostej instalacji gazowej minusy to wymiana co trzy lata przewodów wysokiego napięcia (strzały w rurę ssącą), wymiana przepony w parowniku, wymiana filtra gazu i sprawdzanie przewodów grzewczych bo puchną, czyszczenie silniczka krokowego. Więc chyba się opłaca. Pozdrawiam.
witam Mam mondeo mk3 benzyna mam problem jak w tytule po wymianie pompy paliwa skaczą falują obroty na zimnym i ciepłym silniku i strzela w kolektorze ssącym
Sprawdź czy masz szczelny układ ssący.
Witam. Moim zdaniem jak strzały w kolektorze ssącym to świece i przewody wysokiego napięcia. Te elementy przy instalacji gazowej muszą być ok i wymienia sie je zawsze razem. Wymiana samych świec z uszkodzonymi przewodami szybko je też uszkodzi. Dodano po 3 TPS możesz zmierzyć na włączonym zapłonie (silnik nie musi pracować) sprawdź napięcie na wpiętej...
Kolega psooya dobrze radzi, sekwencja to sekwencja, a pewnie nie wiesz ze po kilku takich strzałach stracisz też kolektor ssący, co do kosztów? hmmm, zależy gdzie i u kogo
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
Witam Mam problem z polonezem atu plus 1.6 mpi z 98 r a mianowicie nie pali na jedenym cylindrze nr 2 tzw iskra jest tylko tak jakby podwójna bo gdy ściagam fajke to iskre ładuje cały czas a nie tak jak na innych czyli z przerwami. Jak założe fajke na świece to słychać strzały w kolektor ssący.(swieca jest cała okopcona).Wymieniłem już kable Wn , podmieniłem...
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Teoretycznie tak bo będzie ssał lewe powietrze.Sprawdź połączenie servo kolektor ssący.
strzały w kolektor ssący w samochodzie zasilanym LPG I i II generacji zawsze są skutkiem uszkodzenia układu zapłonowego. Detonacja następuje najczęściej jeżeli na jednym z cylindrów w cyklu pracy silmnika zabraknie iskry (uszkodzony przewód, cewka lub świeca i iskra ucieknie gdzieć na bok), przy drugim cyklu pracy silnika zgromadzony gaz na danym cylindrze...
Odpowiadam koledze tagis 190. Faktycznie Lanosa nie mam ale przez siedem lat pracowałem w serwisie Daewoo i bardzo dużo założyłem instalacji gazowych do pojazdów tej marki. Nie ulega wątpliwości że strzały w kolektor ssący spowodowane są wypadaniem zapłonów więc w pierwszej kolejności powinno się wymienić świece zapłonowe, póżniej przewody wys. napięcia...
5500 obr/min przecież to tylko Seicento z małym silniczkiem :D, co do obrotów jakie wskazania z potencjometru , ciśnienie w ssącym ?
Kolego, zobacz na układ ssący, czy szczelny. Zapach siarkowodoru i strzały w wydech to za uboga mieszanka, no albo coś z zaworami wydechowymi. Gdybyś miał za bogatą to sonda nie pracował by, to raz, poza tym byłby zwiększony poziom CO. Silnik kopcił by na czarno, a piszesz że nie kopci. No i miałbyś w karterze ze dwa stany oleju.
Na pozostałych za niskie ciśnienie , nie będzie chodzić . A co do regulacji zaworów 0,25 mm ssący i 0,20 mm wydechowy.
22 to znaczy, ze MAP ma sygnał poza zakresem. Sygnałem wyjsciowym jest częstotliwość w zalezności od podcisnienia w kolektorze ssącym.
Podsumowując: Odpowietrznik zbiornika sprawny. Wcześniej strzelał z tłumika, tutaj sprawdziłbym dokładnie, klin koła zamachowego, tym bardziej że zdarzyło Ci się zaryć nożem w ziemię. Uszkodzony zawór ssący (strzały z tłumika), tutaj sprawdzenie luzów zaworowych. Problemy, są tylko przy ciepłym silniku. Iskra, jest cały czas, teoretycznie jest możliwe...
Jaka pojemność silnika bo M40 1.6 nie posiada czujnika spalania stukowego a w M40 1.8 jest. Jeżeli robi to na wyższych obrotach to usterek może być np. spada ciśnienie oleju i źle pracują samo-regulatory. Czy samochód dobrze pracuje na ssaniu czy w momencie dodawania gazu tez strzela w ssący .
Jak w temacie.Przu gwaltownym dodawaniu gazu strzela w dolot na benzynie.Na gazie chodzi idealnie na cieplym i na zimnym.Problem wystepuje tylko na Pb i tylko na zimnym silniku.Jak sie dobrze zagrzeje to juz plynnie wkreca sie na obroty.Cisnienie paliwa 3bar czyli ok,nowe paliwo w zbiorniku,wymienione wtryski.Dodam jeszcze ze wystrzały sa w kolektor...
Być może za bogata, może za mało powietrza - do sprawdzenia filtr i układ dolotowy, może za dużo paliwa - do sprawdzenia sonda lambda Jak to fajnie jak lamer pomaga lamerowi. Wiódł ślepy kulawego. A co sądzisz o teorii, że jednak strzela w kolektor , i to ze względu na: -zbyt wczesny KWZ -złe fazy rozrządu zaworów dolotowych -częsiowo zatkany wydech...
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie gaźnika, mianowicie chodzi o to że kiedy obracałem wałem na zgaszonym silniku to na suwie sprężania mieszanka cofała się do gaźnika nawet zdarzały się strzały w gaźnik. Czy to wina nieszczelności zaworu ssącego???
Odpinałem czujnik wałka rozrządu i nie zagadał To samo zrobiłem z czujnikiem wałku i nic nie zagadał. JEDYNA reakcja to jak kręcę silnik i daje gazu do słychać takie lekkie wybuchy, strzały w kolektor ssący(chyba) PO DRUGIE to zastanawia rzecz iż : 1. Włączam zapłon i jest cicho przy pompie ( w tym momencie na zasilaniu w kostce jest 3.42V 2. Włączam...
Sprawdź układ ssący. Osłone filtra, rurki, najprawdopodobniej cos pękło przy wystrzale.
Witam koledzy, dziś jadąc samochodem nagle zaczął kuleć, szarpie wchodząc na obroty, jakby nie chodził na jeden cylinder, po wykreceniu świec są czarne, miałem jakiś czas temu taki przypadek tylko kilku krotnie gorszy ponieważ wypadł mi metalowy wac z kolektora ssącego, sprawdziłem jest na swoim miejscu, objawy są podobne tylko słabsze noi strzały z...
witam.sprawdz układ ssący może przy wystrzale rozerwało coś .może się zdarzyć że uszkodził się przepływomierz powietrza .
Odnosnie gazu to odłaczylem komputer od LPG ale wtedy nie moge odpalic samochodu. Nie wypinaj sterownika LPG tylko odłącz jego zasilanie , czyli bezpiecznik podłączony do "plusa" , z reguły umiejscowiony w promieniu 40 cm od głównej wtyczki sterownika gazu (Kabel gruby czerwony ). W razie wątpliwości udaj się do "gazowników". Pozdro. Co do błędów,...
świece raczej nie . Zainteresuj się poważnie kablami WN. Pierwsza moja porażka to były polskie Jan_MOR- kicha ! Potem załozyłem NGK ale szybko problem wrócił- zawiodłem się na japońcach kilka dni temu założyłem Bosch' a- jak ręką odjął ! Polecam zdecydowanie. U mnie strzały były w kolektor ssący. Najczęściej podczas dodawania gazu po kilku sekundach...
strzały w kolektor ssacy moga objawiac sie wada przewodu wysokiego napiecia lub złego ustawienia gazu lub wada swiec
Profilaktycznie wymienił bym membrany w gaźniku, zużyte dają podobne objawy. dodam że czasami słychać lekkie strzały w wydechu. Stawiał bym na nieszczelny zawór wydechowy... Dodatkowo do sprawdzenia kolektor ssący, w tych silnikach lubiły pękać od wibracji, niby cały, ale pęknięty i łapie lewe powietrze.
Do sprawdzenia luzy zaworowe. Ssący 0,20mm wydechowy ,25mm. Zapłon ustawić za 10 lub za 11, za 11 lepiej się wkręca :D
Zignorowałem sprawę, jeździłem dalej, znaczy dolałem płynu chłodniczego lekko ponad max i nie wiedzieć czemu silnik zaczął pracować równo, do czasu. Od 2-3 dni silnik mi muli strasznie, nie chce się zbierać jakby dostawał za dużo powietrza, powyżej 4 rpm silnik się budzi ale i tak nie jest jak być powinno. Jak jeżdżę spokojnie na trasie dajmy (2k rpm,...
Sprawdzałeś luzy zaworowe? Taki objaw może dawać nieszczelność któregoś z zaworów ssących, tym bardziej, że usterka ma postępujący charakter. Do sprawdzenia zapłonu użyj w pierwszej kolejności lampy stroboskopowej.
Słuchajcie, ja już wymieniłem mixer-bo był mój zx był mułowaty, sondę halla(czyli czujnik połozenia wału korbowego), bo popdobno żle wyprzedzał zapłon, sprawdziłem luz na zaworch, ciśnienie w tłokach, (jest wg katalogu idealnie po 8,95ATMOSfery), sprawdziłe oprócz tego naciąg paska rozrządu, Polutowałem wszelkie złączki które gazoeniok poprzerabiał...
Jankolo_ odp.1 Bodaj TYLKO RAZ ktoś na jakimś amerykańskim forum o to zapytał, czyli o kąty rozrządu i mape zapłonu, czyli zmiany parametrów, jakie wprowadza DOBRY sterownik sekwencyjnej instalacji LPG, ale go zakrzyczeli ( co znamienne napisali, że tego HHO jest tak mało[ :D ] , że silnik nie wymaga żadnych zmian). odp.2 i 3 Bliżej nieznane :cry: Natomiast...
Okej zawory ustawione 0.05 ssący a 0.10 wydechowy, odpaliłem go na wiertarkę i jak pracuje to słychać takie delikatne strzały z wydechu co może być przyczyną. A z rozrusznika jak dam delikatnie gazu to odpala
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r. Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok. Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę...
Dzięki za expresowa odpowiedź. Luz zaworów sprawdzone : wydech -0,20 , ssący - 0,10 . Nie przyglądałem się mocno przylgniom , ale kręciłem zaworami i miałem wrażenie że dolegają. Tu nie ma za bardzo jak sprawdzić szczelności :(
3 sprawa jak strzeli na gazie może uszkodzić przepływomierz i na paliwie zaczyna dużo palić oraz ma nierówna pracę na wolnych obrotach Jak kolega wskaże, gdzie w tym silniku jest przepływomierz to stawiam flaszkę ;) A i strzały w jednopunkcie z metalowym kolektorem ssącym to rzecz chyba niezbyt często spotykana. Tak z ciekawości zapytam właściciela...
Sprawdź wężyk od mapsensora idący z monowtrysku na podszybie (ma byc wpiety w górny króciec ten na monowtrysku) oraz czujnik temperatury silnika na kolektorze ssącym za alternatorem 2 pinowy. Czujnik mozesz wymienić bo padają ze starości a zamiennik taniutki a chodzi ładnie.
Musisz zatankować verve lub dolac rozpuszczalnika do benzyny, następnie na wyżej rzeczonym podwórku znajdź wjazd , tak z 300-400 metrów prostej drogi. Z całą maksymalną prędkością wjedź na owo podwórko . Celuj w jakiś betonowy element lub najlepiej murowaną ścianę . Wtedy powinieneś usłyszeć konkretny strzał . Jeśli wyżej wymieniona instrukcja nie...
W silniku 1,6 16v jest sterownik MM IAW 4EF. Jest to zintegrowany system wtrysku sekwencyjnego z zapłonem elektronicznym, cyfrowym z wyładowaniem indukcyjnym. Ma zdolność autoadaptacji, więc faktycznie źle skalibrowany układ gazowy lub zła emulacja sondy może doprowadzić do złej pracy na benzynie. Zamiana sterownika z innego samochodu nic nie da, chyba...
Silnik ma chyba przestawiony rozrząd skoro nic nie pomaga, a klin wykluczyłem na początku, bo jest stalowy w traktorkach. Zdejmij jeszcze raz głowice, rozepnij zawory i daj zdjęcia gniazd zaworowych i samych zaworów na przylgni. Ewentualnie zwiększ luz na zaworze ssącym na 0.2 mm, a jak nic nie pomoże dopiero zdejmij głowice.
Witam sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza. Z ciąg plastik z góry na kolektorze ssącym odpal auto i psikaj samostartem, albo plakiem w przy kolektorze jeżeli wejdzie na wyższe obroty to znaczy że gdzieś masz coś nieszczelne,
wiatam Mam pytanie nastepujace. jakie są objawy zmniejszonej kompresji tylko w dwoch cylindrach? Zakladając ze pozostale 4 sa ok. Wiec silnik mi pali na strzal, ssanie dziala i jest ok, ssanie slabnie po chwili bo sie nagrzewa i silnik sie zachowuje jakby gubil zaplony. Ale tak delikatnie nim czasem rzuci. Gdy sie nagrzeje pali tez na strzał. Wystarczy...
witam strzały powodowane są tym iż wieczorem jak gaśisz silnik gasisz go na gazie a rano odpalasz na benzywnie no i podczas gaszenia gaz pozostaje w kolektorze ssącym wssystko tak jak by jest zagazowane a rano przełanczasz na benzyne i tworzy sie mieszanka (wybuchowa) benzyna-gaz stężenie gazu jest w komoze i podczas odpalania gaz poprostu wybucha,...
N75 wymieniony więc odpada. Pozostało Ci jeszcze sprawdzić szczelność wężyków ciśnieniowych idących od N75 do turbo. Jeśli wężyki będą szczelne to sprawdź szczelność dolotu powietrza doładowanego (od turbo aż po kolektor ssący). Jeśli i tu nic nie zauważysz to pozostaje diagnostyka i odczyt parametrów dynamicznych bo tylko one powiedzą gdzie dalej szukać...
Witam. Mam problem z moim skuterem Kymco Vivio 150. A mianowicie skuter odpala nawet dobrze, ale prawie nie wkręca się na obroty. Gdy dam mu gazu i podniosę membranę trochę wejdzie w obroty, ale wtedy zacznie strasznie strzelać w gaźnik. Dodam, że gaźnik był czyszczony i świecę wkręciłem nową. Iskrę ma bardzo mocną i słychać że lekko strzela, nie wiem...
Świece -> kable -> kopułka + palec rozdzielacza - wyeliminujesz najczęstszą przyczynę ze strony układu zapłonowego. Potem ze strony układu zasilania powietrzem -szczelność rury gumowej pomiędzy VAF-em, a przepustnicą i tzw. portek - gumowej dwururki pomiędzy odmami i rurą ssącą. Silnik pomimo że dobry, ma głupio pomyślany układ odpowietrzania skrzyni...
Nie jestem specjalistą w tej branży ale przy "strzałach" w kolektor ssący uszkadza się przepływomierz. Dokładnie będziesz wiedział ja się podepniesz kompem z odpowiednim programem diagnostycznym. Tam się dowiesz co jest i możesz skasować błędy w sterowniku silnika.
Dla silnika 4-efe zawór ssący 0,15 do 0,25 mm, zawór wydechowy 0,31 do 0,41 mm. To wartości graniczne, ale jak część zaworów ma 0,15 a część 0,25 to silnik nie będzie równo pracował, jeśli chodzi o walenie i strzały to niestety trzeba obejrzeć szklanki popychaczy i sprężyny zaworowe, słowem głowica do ściągnięcia, może też się okazać zatarty któryś...
Ja to widzę tak: — Niewłaściwy odczyt z któregoś z czujników (temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza dolotowego, albo czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym lub ciśnienia atmosferycznego), powodujący wprowadzenie dużej korekcji dawki paliwa. Jest to do zobaczenia pod komputerem diagnostycznym. — Uszkodzenie w ECU. Można spróbować...
dla ścisłości 0,3 ssący i 0,5 wydech to wiem ale pytam dalej co z zapłonem? ogarnijcie się. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
W Matizie spalanie benzyny ok 7,5 l; jeśli gaz to 20 % więcej a więc jesteś raczej w normie. Z tą regulacją to prawda ale ostrożnie - nadmierne zubożenie doprowadzi do strzałów w kolektor ssący (a jest plastikowy i kosztuje 500 zł) i nadpalenia zaworów...
Jak pisze andrzej20001 ciśnienie sprawdzane przy nie pracującym silniku ma wynosić 3 bary,po odpaleniu ma spaść o wartość podciśnienia w kolektorze ssącym czyli będzie około 2,4-2,5 bara.Przy gwałtownym otwarciu przepustnicy ma wzrosnąć chwilowo do 3 barów po czym znowu spaść.
sprawdz te przewody gumowe od powietrz czy nie pękły gdzieś i kolektor ssący. Na moje gdzieś dostaje się fałszywe powietrze lub padł ci przepływomierz.Jak masz w tym aucie przepływomierz to wyjmnij wtyczke i zapal go na benzynie i sprawdz czy chodzi lepiej
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Witam! Jakie powinno być ciśnienie paliwa w Jaguar S type 3.0 V6 ? Autodata milczy na ten temat. Mam 2.9 Bar mierzone podczas pracy silnika. Strzela w kolektor ssący, świece i cewki sprawdzone. Wydaje mi się że na ten silnik 2.9 Bar to za mało, ale chciałbym się upewnić. Pozdrawiam!
Witam, Mercedesem A-klasa 140. Po odpaleniu bardzo słabo reaguje na pedał gazu( max obroty to 2000), dławi się i gaśnie bez " pompowania "pedału gazu auto zgaśnie po 2-3 sek. Kompletny brak mocy aż nie da się nim jechać. Wymieniona już: -pompa paliwa +filtr -przepustnica -świece -filtr powietrza Błędów diagnostycznych brak. Nie wiem czy ma to związek...
Co w takim razie radzisz mi zrobić? Jeździć dopóki się nie rozsypie czy może bez zakładania nowej instalacji jakoś da radę to zrobić? Dodano po 18 Gdybym kupił kolektor ssący do Golf 3 1.4 np. taki: http://allegro.pl/kolektor-ssacy-vw-golf... pojeździł by mi coś na nim?
Jaka to instalacja? Prawdopodobnie spalony bezpiecznik od pompy paliwa pod którym jest też LPG. Chyba że świeci centralka LPG to przy strzale mógł rozszczelnić się też kolektor ssący.
Zdejmij kolektor ssący i dokładnie go obejrzyj czy nie ma w nim pozostałości po obróbce. Sprawdź doleganie do bloku. Wszystko wskazuje na ubogą mieszankę, wypadanie zapłonów na tym cylindrze i dopalanie się paliwa w tłumiku. Stąd ta nierówna praca i strzały w tłumiku.
Zapłon jest "nieregulowalny"!! Sprawdź szczelność kolektora ssącego
Witam wszystkich . Mam problem z bmw e 46 1,9 benzyna 77KW 1999r. Podczas gwałtownego dodania gazu silnik strzela w kolektor ssący i nie od razu wchodzi na obroty. nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły.Wymieniłem obie sondy lambda przepływomierz powietrza świece i dalej to samo.Sprawdzone zostało cisnienie paliwa , jest w normie oraz wężyki podciśnieniowe...
Mam podobny problem w Escorcie 1,6 EFI MKIV na wtrysku benzyny przy jeździe na gazie, ponieważ posiada mieszalnik LPG i jest to zestaw I-ej generacji, który bardzo często "STRZELA" w kolektor ssący szczególnie przy większym obciążeniu lub przy przyspieszaniu na wyższym biegu. Jest to wada tych rozwiązań i jedynie delikatna jazda płynne przyspieszania...
Witam auto to Volvo v60 2.4t 2002r. Problem w tym że nie odpala strzela w kolektor ssący a podczas kręcenia wskazówka od obrotów głupieje skacze gdzieś do około 2,5 tys obrotów jak chce w parametrach jest to samo zdarzy mu się trochę poblokować jak by był problem z odpowiednim zapłonem.Auto jechało i zgasło. Co zostało sprawdzone. Czujnik położenia...
Ja jednak proponował bym sprawdzić te świece i przewody zapłonowe... Układy zapłonowe to podstawowy problem instalacji gazowych i strzelanie w kloektor ssący to pierwszy objaw zużytych świec albo przebicia na izolatorze przewodu zapłonowego. W pełnych wtryskach objętoścć kolektora ssacego jest stosunkowo duża, to powoduje dużą bezwładność podciśnieniową...
Nieprawdą jest to że do silnika na wielopunktowym wtrysku benzyny nie można założyć mieszalnikowej instalacji! - otóż można i napiszę wiecej - coraz więcej osób przekonuje się iż dobry mieszalnik na którym jeździli w poprzednim samochodzie był lepszy od sekwencji którą mają teraz. Warunek jest taki: w samochodzie jest metalowy kolektor ssący lub jesl...
Sprawdzi sobie calutki kolektor ssący pewnie któraś z uszczelek jest do wymiany a i ten gruby wąż co idzie od serwa do kolektora można było by też sprawdzić czujnik obrotu wału korbowego ja kiedyś miałem podobny problem i rożne cuda się działy :D a teraz jak go sprawdzić zobacz czy czasem nie ma na nim nigdzie przetarć później włącz miernik ustaw pomiar...
witam wszystkich to mój pierwszy temat, wiec proszę o wyrozumiałość. pytałem na wielu forach samochodowych, bez rezultatu :( mam astrę f z silnikiem c16se, bez gazu. problem wygląda tak, po przekręceniu kluczyka w pozycje włączania zapłonu słychać huk pod maską - strzeli w kolektor ssący. nie zdarza sie to za każdym przekręceniem kluczyka. na wolnych...
Po zdemontowaniu gumy z monowtrysku, otwierając przepustnice gwałtownie na maxa strzela w dolot, czasami widać jak mieszanka się spala w kolektorze ssącym - sam kolektor się dość mocno grzeje. Zacznij moze od sprawdzenia stanu mechanicznego silnika (rozrzad, luz zaworowy, szczelnosc zaworow). Przestan "obstawiac". To nie loteria. Albo masz pojecie...
Witam, jak przedstawia się moduł zapłonu (napisałeś że sprawdzałeś cewkę)? czy jest sprawny, z tego co się orientuję w poldkach wywalało moduł i te strzały to może być przypadek że pracowały dwa gary na full a dwa od czasu do czasu i w momencie przekroczenia obrotów cewka stawała i nadmiar mieszanki nie spalonej dostawał się do kolektora pod wtryskiem...
Witam. Kupiłem Alfę jakieś 3 miesiące temu. Wszystko było ok poza stukaniem w silniku. Po rozebraniu pokryw zaworów okazało się, że zawory wydechowe mają luzy na poziomie 0,6mm i krzywki na walkach są wytarte. Zawory wydechowe zostały wyregulowane na ok. 0,2mm. Ssące były ok. Pojawiały sie strzały raz na jakiś czas. Tzn. Jak jechałem gdzieś dalej stałą...
A nie masz zawieszonego któregoś zaworu ssącego?
Witam. Kosiarkę posiadam od około 13 - 14 lat. Żadnych domowych przeróbek nie było. Pacjent to : Briggs & Stratton Classic 35 , kod silnika 9D902 - 2006 - E1 - 99061451 Objawy : Nierówna praca , po kilku minutach gaśnie , kopcenie na czarno podczas koszenia. Wyjąłem silnik i położyłem go przechylonego jakbym podniósł tylne koła. Rano ku mojemu zaskoczeniu...
Odpowiem najpierw na ostatnie pytanie - nie, nie można. Żadnej centralki pod II gen. bym nie polecał, bo pakowanie instalacji II generacji do takiego silnika jest nieporozumieniem. Z tego co widziałem na zdjęciach to kolektor ssący w tym silniku jest plastikowy - chcesz go wymieniać na nowy po każdym strzale ? Wybij sobie z głowy montaż takiej instalacji...
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
Wielkie dzięki! :please: :please: Swoją drogą to czemu tak sie dzieje , że w 3-miescie i okolicach wszyscy gazownicy są kompletnie niekompetentni. Ten do którego jeździłem ostatnio i tak dumał nad tymi ustawieniami z których nic nie wynikało był polecany przez Czakram jako najlepszy i najbardziej kompetentny 8-O 8-O 8-O na terenie 3-Miasta i okolic...
A poza tym nie powinno się palić zimnego samochodu na gazie. Strzały wydobywają się z kolektora ssącego kiedy mieszanka jest za uboga w gaz. Przy paleniu na benzynie i przełączaniu na gaz po nagrzaniu reduktora wszystko powinno grać.
jeszcze jedno mam pytanie jak silny by strzał gazu? posprawdzaj czy czasem cos nie pękło widziałem kiedyś pękniety kolektor ssący po strzale gazu, a o pękniętych obudowach filtra powietrza już nie wspomne :) posprawdzaj dobrze czy czasem coś nie jest pęlniete, skoro po strzale chodzi źle na benzynie jak i na azie czyli cos mu dolega, tak jak xawier...
Skoro masz pstryczek do wzbogacania mieszanki przy uruchamianiu silnika to masz reduktor podciśnieniowy,sprawdz cienki przewód idący od reduktora do kolektora ssącego.
Kolektor ssący jest nieszczelny sprawdź, czy odma nie spadła po strzale.
Witam, posiadam auto jak w temacie. Silnik ten sam co w W124 i W126 tzn 2.6 benzyna 6 cylindrów. Instalacja gazowa BRC, zwykła (1 gen). Kupiłem auto uszkodzone, nie pamiętam czasów gdy pracowało poprawnie, a mówiąc ściślej gdy wogóle pracowało. Udało mi się doprowadzić do tego że po ciężkich kilkuminutowych mękach rozrusznika auto odpala na gazie. Zdarza...
Strzelanie w kolektor dolotowy to albo za uboga mieszanka, albo za wczesny zapłon, albo po prostu coś nie tak z układem rozrządu, zawory ssące otwarte nim nastąpi zapłon. Może też strzelać jak jest zapchany wydech. Ale to moje luźne dywagacje bo ja po prostu nie znam się na tym. W to 36ms średni wierzę, bo czasami różne testery zajadają przecinek pomiędzy...
Witam, zwracając się do administratora proszę o możliwe nie kasowanie tematu. Niestety poruszam ten temat ponieważ nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi czytając inne posty. BMW E36 1.6 8V 73kW 1993r. na pasku rozrządu + LPG (palnik). Ogólnie pali na dotyk, na zimno czy na ciepło, bieg jałowy czy jazda samochodem, na benzynie czy na gazie auto nie przyspiesza...
Przyczyn może być kilka - za uboga mieszanka wolnych obrotów - falowanie, gaśniecie itp. Trzeba sprawdzić czy nie ciągnie fałszywego powietrza po przez króćce ssące, wyregulować skład mieszanki śrubami itd. a potem zsynchronizować gaźniki, Drugą przyczyna może być układ wydechowy. Wypalone uszczelki pomiędzy głowicą, a kolektorem powoduje zassanie świeżego...
strzały kolektor ssący strzały wydechu plazma strzały
hamulec skrzynia zamiana pamieci peugeot odpowietrzający
zapalnik czasowy skymaster ustawienie kanałów
BMW E36 320i 1995 - brak sygnalizacji kierunkowskazów i świateł Kamera nie reaguje na ładowanie - diagnostyka i rozwiązania