Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,masa, klemy ok stcyjka i kostka druga,rozrząd sprawdzony na blokadach oryginalnych ok,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie...
Witam. Pacjent opel Vectra C 1.8 140km problem z pracą silnika a dokładniej po odpaleniu strzela w kolektor ssący nie pracuje na wszystkich cylindrach i na dodatek nie chodzi na wolnych obrotach tylko trzeba gazu dodawać.. rozrząd ustawiony na pewno dobrze... Możliwość jest że koło zmiennych faz rozrządu walka ssącego jest uszkodzone? Z góry dzięki...
Już wiem co było przyczyną, wszystkie problemy zniknęły po wymianie jednej z cewek zapłonowych pozdrawiam
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Możesz mieć uwaloną membranę w serwie, pęknięty króciec/wąż łączący serwo z kol. ssącym. Falujące obroty to też usyfiony silnik krokowy przy wtrysku. Z tego co pamiętam to 1.6SR to jednopunktowy wtrysk Bosch, tak? Te strzały to w kolektor ssący czy wydechowy?
Musisz zatankować verve lub dolac rozpuszczalnika do benzyny, następnie na wyżej rzeczonym podwórku znajdź wjazd , tak z 300-400 metrów prostej drogi. Z całą maksymalną prędkością wjedź na owo podwórko . Celuj w jakiś betonowy element lub najlepiej murowaną ścianę . Wtedy powinieneś usłyszeć konkretny strzał . Jeśli wyżej wymieniona instrukcja nie...
Kolega bawi się w zgaduj-zgadulę z nami i sam ze sobą. Po pierwsze, czy zjawisko powstało w wyniku działań jak w pytaniu? Po drugie które to pierścienie były wymieniane (może uszczelniacze?). Po trzecie jeśli dobra ocena, że strzały w kolektor ssący to powstaje pierwsze pytanie o szczelność zaworów, czyli sprawdzenie ciśnienia sprężania. I jeszcze pytanie...
Dzięki za expresowa odpowiedź. Luz zaworów sprawdzone : wydech -0,20 , ssący - 0,10 . Nie przyglądałem się mocno przylgniom , ale kręciłem zaworami i miałem wrażenie że dolegają. Tu nie ma za bardzo jak sprawdzić szczelności :(
Witam koledzy, dziś jadąc samochodem nagle zaczął kuleć, szarpie wchodząc na obroty, jakby nie chodził na jeden cylinder, po wykreceniu świec są czarne, miałem jakiś czas temu taki przypadek tylko kilku krotnie gorszy ponieważ wypadł mi metalowy wac z kolektora ssącego, sprawdziłem jest na swoim miejscu, objawy są podobne tylko słabsze noi strzały z...
Rozrzad i zaplon sprawdz. Mialem podobny problem i problemem bylo zle ustawienie rozrzadu o jeden zabek.
co może być przyczyną braku mocy gdzie powinna znajdować się dysza (jest to ta większa, mniejsza jest w swoim gnieździe) Brak mocy powiadasz. A paliwo zalane świeże po zimie? Dysza powinna być w tej mosiężnej rurce. Ścięty klin w traktorku he he, no można sprawdzić, ale tam jest stalowy, a od pasków nie zetnie bo to nie jest bezpośrednie połączenie...
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie gaźnika, mianowicie chodzi o to że kiedy obracałem wałem na zgaszonym silniku to na suwie sprężania mieszanka cofała się do gaźnika nawet zdarzały się strzały w gaźnik. Czy to wina nieszczelności zaworu ssącego???
strzały w kolektor ssący w samochodzie zasilanym LPG I i II generacji zawsze są skutkiem uszkodzenia układu zapłonowego. Detonacja następuje najczęściej jeżeli na jednym z cylindrów w cyklu pracy silmnika zabraknie iskry (uszkodzony przewód, cewka lub świeca i iskra ucieknie gdzieć na bok), przy drugim cyklu pracy silnika zgromadzony gaz na danym cylindrze...
Witam. Kosiarkę posiadam od około 13 - 14 lat. Żadnych domowych przeróbek nie było. Pacjent to : Briggs & Stratton Classic 35 , kod silnika 9D902 - 2006 - E1 - 99061451 Objawy : Nierówna praca , po kilku minutach gaśnie , kopcenie na czarno podczas koszenia. Wyjąłem silnik i położyłem go przechylonego jakbym podniósł tylne koła. Rano ku mojemu zaskoczeniu...
Okej zawory ustawione 0.05 ssący a 0.10 wydechowy, odpaliłem go na wiertarkę i jak pracuje to słychać takie delikatne strzały z wydechu co może być przyczyną. A z rozrusznika jak dam delikatnie gazu to odpala
strzały w kolektor ssacy moga objawiac sie wada przewodu wysokiego napiecia lub złego ustawienia gazu lub wada swiec
Witam, wprowadziłem Was w błąd. Sprawa wygląda teraz tak, myliłem się nie jest to sekwencja. Byłem dzisiaj u gazownika, powiedział mi że takim czymś się nie zajmie bo to nie jest legalna instalacja i ktoś to podbił na lewo (mam papiery itp.). Mianowicie mówił że w tym 1.4 jest plastikowy kolektor ssący i czasami gdy silnik kichnie albo coś to powstaje...
Odpowiadam koledze tagis 190. Faktycznie Lanosa nie mam ale przez siedem lat pracowałem w serwisie Daewoo i bardzo dużo założyłem instalacji gazowych do pojazdów tej marki. Nie ulega wątpliwości że strzały w kolektor ssący spowodowane są wypadaniem zapłonów więc w pierwszej kolejności powinno się wymienić świece zapłonowe, póżniej przewody wys. napięcia...
Na pozostałych za niskie ciśnienie , nie będzie chodzić . A co do regulacji zaworów 0,25 mm ssący i 0,20 mm wydechowy.
Jaka pojemność silnika bo M40 1.6 nie posiada czujnika spalania stukowego a w M40 1.8 jest. Jeżeli robi to na wyższych obrotach to usterek może być np. spada ciśnienie oleju i źle pracują samo-regulatory. Czy samochód dobrze pracuje na ssaniu czy w momencie dodawania gazu tez strzela w ssący .
Ja jednak proponował bym sprawdzić te świece i przewody zapłonowe... Układy zapłonowe to podstawowy problem instalacji gazowych i strzelanie w kloektor ssący to pierwszy objaw zużytych świec albo przebicia na izolatorze przewodu zapłonowego. W pełnych wtryskach objętoścć kolektora ssacego jest stosunkowo duża, to powoduje dużą bezwładność podciśnieniową...
witam.sprawdz układ ssący może przy wystrzale rozerwało coś .może się zdarzyć że uszkodził się przepływomierz powietrza .
Do sprawdzenia luzy zaworowe. Ssący 0,20mm wydechowy ,25mm. Zapłon ustawić za 10 lub za 11, za 11 lepiej się wkręca :D
Witam auto to Volvo v60 2.4t 2002r. Problem w tym że nie odpala strzela w kolektor ssący a podczas kręcenia wskazówka od obrotów głupieje skacze gdzieś do około 2,5 tys obrotów jak chce w parametrach jest to samo zdarzy mu się trochę poblokować jak by był problem z odpowiednim zapłonem.Auto jechało i zgasło. Co zostało sprawdzone. Czujnik położenia...
Witam wszystkich serdecznie , mam problem z renault megane 1,6 16 v 2001r. Jakiś czas temu pękł pasek wywaliło głowice została zrobiona , auto odpalone , wszystko ok. Minęło ze trzy dni auto przejechało ze 300km,.Kumpel dzwoni że nie pali , pojechałem kluczyk w stacyjkę pali od 1 strzała . Auto zabrałem , postawiłem u siebie na mrozku,rano przychodzę...
dla ścisłości 0,3 ssący i 0,5 wydech to wiem ale pytam dalej co z zapłonem? ogarnijcie się. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
ok. Dzięki za podpowiedz. Faktycznie luz na zaworach może mieć wpływ ale to silnik pracowałby niejednakowo gdyby luz był nieprawidłowy. A benzynie pracuje elegancko, równo , nie szarpie, a w renault 5 miałem podobny objaw i było spowodowane złym ustawieniem zaworów, poprawiłem i jak ręką odjął, ale na benzynie też wtedy silnikiem szarpało. Sprawdzę...
Dla silnika 4-efe zawór ssący 0,15 do 0,25 mm, zawór wydechowy 0,31 do 0,41 mm. To wartości graniczne, ale jak część zaworów ma 0,15 a część 0,25 to silnik nie będzie równo pracował, jeśli chodzi o walenie i strzały to niestety trzeba obejrzeć szklanki popychaczy i sprężyny zaworowe, słowem głowica do ściągnięcia, może też się okazać zatarty któryś...
Zdejmij kolektor ssący i dokładnie go obejrzyj czy nie ma w nim pozostałości po obróbce. Sprawdź doleganie do bloku. Wszystko wskazuje na ubogą mieszankę, wypadanie zapłonów na tym cylindrze i dopalanie się paliwa w tłumiku. Stąd ta nierówna praca i strzały w tłumiku.
Witam wszystkich . Mam problem z bmw e 46 1,9 benzyna 77KW 1999r. Podczas gwałtownego dodania gazu silnik strzela w kolektor ssący i nie od razu wchodzi na obroty. nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły.Wymieniłem obie sondy lambda przepływomierz powietrza świece i dalej to samo.Sprawdzone zostało cisnienie paliwa , jest w normie oraz wężyki podciśnieniowe...
Sprawdzi sobie calutki kolektor ssący pewnie któraś z uszczelek jest do wymiany a i ten gruby wąż co idzie od serwa do kolektora można było by też sprawdzić czujnik obrotu wału korbowego ja kiedyś miałem podobny problem i rożne cuda się działy :D a teraz jak go sprawdzić zobacz czy czasem nie ma na nim nigdzie przetarć później włącz miernik ustaw pomiar...
Witam,mam problem w samochodzie mercedes C180 1997 rok 1,8 benzyna proszę o pomoc a mianowicie po wymianie uszczelki głowicy zaczęły się problemy.Auto gdy jest zimne strzela w kolektor ssący i falują obroty, a gdy jest ciepły przestaje strzelać a obroty wahają się.Mechanik który się podjął tej roboty nie daje rady wymieniłem już przepływomierz, sonde...
Mam podobny problem w Escorcie 1,6 EFI MKIV na wtrysku benzyny przy jeździe na gazie, ponieważ posiada mieszalnik LPG i jest to zestaw I-ej generacji, który bardzo często "STRZELA" w kolektor ssący szczególnie przy większym obciążeniu lub przy przyspieszaniu na wyższym biegu. Jest to wada tych rozwiązań i jedynie delikatna jazda płynne przyspieszania...
Witam, posiadam samochód Honda Civic z silnikiem D16Y8. Ostatnio wracając do domu samochód nagle stracił moc- zaczął się wkręcać tylko do 4000obrotów, strzela w wydech i nie mam już pomysłu co może być. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Sprawdziłem rozrząd, nie jest przestawiony, ciśnienie na cylindrach jest prawidłowe. Co zostało podmienione na...
Nieprawdą jest to że do silnika na wielopunktowym wtrysku benzyny nie można założyć mieszalnikowej instalacji! - otóż można i napiszę wiecej - coraz więcej osób przekonuje się iż dobry mieszalnik na którym jeździli w poprzednim samochodzie był lepszy od sekwencji którą mają teraz. Warunek jest taki: w samochodzie jest metalowy kolektor ssący lub jesl...
Wielkie dzięki! :please: :please: Swoją drogą to czemu tak sie dzieje , że w 3-miescie i okolicach wszyscy gazownicy są kompletnie niekompetentni. Ten do którego jeździłem ostatnio i tak dumał nad tymi ustawieniami z których nic nie wynikało był polecany przez Czakram jako najlepszy i najbardziej kompetentny 8-O 8-O 8-O na terenie 3-Miasta i okolic...
Szukał bym problemu w przepływonierzu i w składzie mieszanki, to że strzela i dymi znaczy że nie dopala moieszanki w cylindrach, lub tylko w którymś cylindrze. Powinieneś sprawdzić ciśnienie i spróbój wyczyścić przepływonierz.
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,rozrząd sprawdzony ,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie zasilanie ale tylko licznika (ale co pewien czas) czujnik położenia...
Czy wymieniając głowicę sprawdziłeś jej szczelność? Większość dostępnych na rynku tanich głowic posiada pewien mankament zwany niedotartymi zaworami. Zrób pomiar ciśnienia sprężania na zimnym i gorącym silniku. Zapewne zawory są nieszczelne, a ciśnienie z komory spalania ucieka. Jeśli w dolot to zawór ssący, jeśli w wydech to zawór wydechowy. Jakie...
Uważam tak jak wyżej że układ zapłonowy do przeglądu, poza tym po oddanych strzałach układ ssący do przeglądu bo przez to ci gaśnie, prawdopodobnie zwaliło przewody podciśnieniowe
świece są nowe, platynowe. Za auto dałem 3500 zł i gaz już był także nie wiem czy opłaca się wkładać sekwencję. Ale 1000 zł? Słyszałem że sekwencja około 3000 zł
Jak masz gaz,i mocno niesprawne przewody to masz wtedy strzały w kolektor ssący. Strzela?
Kolega psooya dobrze radzi, sekwencja to sekwencja, a pewnie nie wiesz ze po kilku takich strzałach stracisz też kolektor ssący, co do kosztów? hmmm, zależy gdzie i u kogo
Nie zdarzają sie strzały w kolektor ssący? Ostatnio walczyłem z takim 1.8t i winna okazała się pompa paliwa.
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
Witam Pierwsze co się na usta ciśnie to rozrząd (ale ponoć ustawiony), lub nieszczelne zawory ssące (ponoć dotarte).
Odpowiem najpierw na ostatnie pytanie - nie, nie można. Żadnej centralki pod II gen. bym nie polecał, bo pakowanie instalacji II generacji do takiego silnika jest nieporozumieniem. Z tego co widziałem na zdjęciach to kolektor ssący w tym silniku jest plastikowy - chcesz go wymieniać na nowy po każdym strzale ? Wybij sobie z głowy montaż takiej instalacji...
wiatam Mam pytanie nastepujace. jakie są objawy zmniejszonej kompresji tylko w dwoch cylindrach? Zakladając ze pozostale 4 sa ok. Wiec silnik mi pali na strzal, ssanie dziala i jest ok, ssanie slabnie po chwili bo sie nagrzewa i silnik sie zachowuje jakby gubil zaplony. Ale tak delikatnie nim czasem rzuci. Gdy sie nagrzeje pali tez na strzał. Wystarczy...
Możesz również wyprzedzac ruchy przepływki palcem w momencie dodawania gazu...jeśli silnik będzie próbował pracowac, oznacza że przepływka jest uszkodzona, lub nieszczelna (przez strzały w kolektor ssący) ..
Sprawdź czy masz szczelny układ ssący.
strzały kolektor ssący strzały wydechu plazma strzały
suszarka suszyć centralny vento wyłącznik paliwa wstrząsowy
interfejs lexia kabel brake radio
Wpływ temperatury 0°C na baterię Joyor S5 Jeep Wrangler TJ 2.5 - Gaśnie po odpaleniu: Diagnostyka i rozwiązania