Zacisk do rzetelnej naprawy, warto podkreślić słowo rzetelnej. Wpadający pedał, to zapowietrzony układ.
Może to głupia rada, ale sprawdż dokręcenie kół (miałem już takie przypadki i podobne objawy). Pozdrawiam.
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
Stuka. Jak jak by pukal ktoś co to łożyska przeguby czy coś od amortyzatorow
Witaj, Może i głupia podpowiedź ale spróbuj jeszcze raz dokręcić koła jak masz alufelgi czasem lubią się szpilki popuścić i wtedy też będzie stukać.
Jedynym sposobem jest wywołanie tego pisku na postoju, poprzez bujanie na boki auta, dociskanie jego przodu i inne tego typu techniki, gdy dźwięk się zacznie wydobywać druga osoba pod auto i gumowym uchem szuka co to piszczy, nic więcej przez internet pomóc nie można. Chyba że uzbroisz się w butelkę WD40 i wypsikasz wszystko co się da w całym przednim...
Łożysko nie stuka.
Nagrania zniekształcają dwięki, ale coś podobnego trafiłem jakiś czas temu i boła poluzowana nakrętka wewnetrznego koła pasowego. Pierwsze musisz odkręcić i zdjać by dosć do nakrętki drugiego. Nakrętka tam jest jak w czołgu, więc szykuj duże klucze. PRzy skłądaniu uważaj, zeby nie pomylić pasków na kołach i silnikach.
Takie stuki przy podniesionym kole lewym lub prawym
Jeżeli nie jest to luz na drążku to sam tego nie naprawisz. Wymiana na inną lub regeneracja swojej.
Niestety temat do kosza. To nie to forum.Poczytaj regulamin. -znajomy miał rację.
Tak, warto sprawdzić.
Witam Poduszki wymienione, dolna i lewa, ale objawy nie znikły. Podczas jazdy prosto słychać lekkie pukania, stuki z lewego koła, nie takie czysto metaliczne, ale bardziej takie głuche, nawet na prostej drodze z malutkimi nierównościami. Na hopie, jak lekko przyspieszę, występuje duży huk. Poza tym w lewym kole opona starła się na samym wewnętrznym...
To tzw przegub wewnętrzny ,Odzywa się ( stuki ) przy jeździe na wprost ( zewnętrzny słychać na skręconych kołach ) .W budowie ma także wieloklin ,kolki, jabłko , ale luz raczej powstaje na jabłku-kulki a nie na wieloklinie .
Sugeruje jechać do mechanika który tą wymiane dokonywał i niech podokręca wszystko raz jeszcze albo lepiej to zrobić samemu ,pewnie coś jest słabo dokręcone i po krótkiej jeżdzie po dziurach się poluzowało ,dalsza jazda jest niebezpieczna bo możze coś w efekcie odpaść :idea::idea::D
Ręczny jest bardzo dobry. Auto nie ruszy na zaciągniętym.
Znalazłem przyczynę stuków wyrobioną ośka dolnego koła pośredniego. Po wymianie koła, łożysk i ośki stuki ustały. Temat do zamknięcia. Dodano po 1 Wymiana koła pośredniego dolnego.
Jak zapnę 4H to jest tak samo.
może opony zmieniła na zimę na większe i trą przy skręcie po osłonach Nie, opony jeszcze nie zmienione. Pytałem o to, w kontekście chociażby niedokręconego koła.
Podczas wirowania występują stuki w kole pasowym. Nie cały czas, ale jak się zacznie to na dobre. Odkręciłem boczną ściankę i jak ruszam kołem to od czasu do czasu słychać stuki. Proszę o pomoc, co może być przyczyną? Treść tematu poprawiłem, dodając model urządzenia.
Jeśli nie potrafisz sam zdiagnozować usterki, a nie wierzysz mechanikowi, to jedź do następnego. I może do kolejnego. Zastanów się, czy chcesz usłyszeć diagnozę, cy to, co chcesz usłyszeć. Jak będzie taka konieczność to wymienię i koło i sprzęgło(liczę się z tym w końcu przejechałem 203 tys), ale po wciśnięciu sprzęgła powinno być chyba słychać stuki...
Klocki nie maja z tym nic wspolnego. Sprawdz na wstepie łysko, zdejmij koło i poobracaj piasta, półoski moga hałasowac ale da sie wyczuc reka ze cos jest zle. Pozniej sprawdz czy tarcza jest prosta/płaska albo zamien stronami, bedziesz miał dowód jak problem zmieni strone
Wytopiona panewka będzie cicho przy wykręconych świecach, tak samo jak peknięty tłok. Co prawda rozrząd podobno pasuje na znaki, ale czy kliny pod kołami rozrządu są w porządku ?
Może być wiele przyczyn, nie koniecznie związanych z kołem - może stamtąd najlepiej słychać skutki tego problemu. Wypadałoby napisać z jaką częstością są te stuki, czy są regularne...
tak regeneruja , sadze ze mozna dostac uzywke bo to popularny model na naszym rynku . Po wymianie przymusowo GEOMETRIA KÓŁ !
Jaki samochód? Rocznik? Stuki z okolic koła to może być wszystko, począwszy od sworznia wahacza, tulejki wahaczy końcówkę drążka kierowniczego aż po łożysko piasty i przegub.
Jeśli nie wyszły luzy na sworzniu wahacza to należy przyjrzeć się tylnej tulei metalowo-gumowej. Na szarpakach może wyglądać, że jest OK, w czasie jazdy jest inaczej. może być jeszcze luz na tłoczysku amortyzatora, ale to łatwo zlokalizować podczas zwykłego szarpania kołem.
Witam A może po prostu nakręć (aparatem cyfrowym lub nawet i komórką) filmik z dźwiękiem i wrzuć na Youtube lub inną stronkę (bezpośrednio) i daj link (odnośnik) do filmu. Każdy kto będzie zaciekawiony tematem i będzie chciał to sobie obejrzy, posłucha, może coś komuś zaświta! A powiedz Kolego. W którym momencie zaczęły się dziać takie cuda? Wcześniej...
Po sprawdzeniu przez SKP za drugim razem (za pierwszym podobno była przekładnia) okazało się, że jest wybity sworzeń prawy przód. Po wymianie stuki ustąpiły. Temat do zamknięcia. Edit: Radzę uważać na części marki delphi: kupiłem dwa sworznie jeden miał czarne śruby drugi białe (może jakaś zmiana na linii produkcyjnej była). Zestaw z czarnymi śrubami...
witam, mam pewien problem a mianowicie od kilku dni dobiegają jakieś dziwne stuki z przedniego prawego koła( luz na łożysku skasowany, gałki w dobrym stanie) wszystko dzieje się przy przyspieszaniu, po puszczeniu nogi z gazu jest cisza. Cóż to może być??
Tak chyba zrobie. To juz nie pierwszy raz z tą deską bedzie serwis.... Strasznie lipna konstrukcja. Na poczatku byly problemy z żyroskopami to dopiero za drugim razem wymienili i teraz raczej w tym temacie nie ma problemu. Już miałem pochwalić dechę aż to znowu jakieś problemy... Tak myśle (po oglądnoęciu kilku filmików na Yt) że może odkleił/poruszył...
Witam Mam fiata Uno 899cm. 2000r. Wymianiłem sobie w nim uszczelniacz półosi ten przy skzyni z lewej strony. Teraz gdy jadę po nierównościach słyszę takie ciche stukanie przy lewym kole:(.Wadliwe amortyzatory, sprężyny, czy luz na sworzniu wykluczam gdyż wszystko jest nowe. Zastanawiam się czy to może przegub, gdyż przy montażu łożyska uszczelniającego...
Witam.Proponuje regeneracje albo wymiane pompy.Co zrobisz w czasie jazdy, gdy stracisz olej poprzez uszkodzone lozysko pompy w czasie jazdy?
Posłuchaj czy czasem te stuki to nie pompa wody jest ona napędzana kołami zębatymi z rozrządu.
W zespole wywoływania oś mieszadła (z kołem zębatym FL2-3193) ma filcową uszczelkę, kiedy dostanie się tam toner zaczyna ciężko chodzić, pod wpływem ciepła z tarcia toner zapieka się, i opory są natyle duże, że powstają stuki na kołach zębatych. Jeśli problem ustanie po wymianie wywoływaczki to bingo. Jeśli nie trzeba szukać dalej.
U mnie we fiacie ostatnio pojawiły się stuki rytmiczne na wolnych obrotach z prawej strony silnika jakby wtrysk pukał .Po bliższych oględzinach przez rurkę słychać stuki w okolicach wału przy kole pasowym.Dodam że stuki na obrotach też są ale cichsze i przyspieszają wraz z obrotami.Sinik chodzi równo nie kuleje.Co może to być ??
możliwe ale tak jak napisałem wcześniej, pasażerowie siedzący z tyłu twierdzą że słychać to stukanie w tylnym kole, czyżby dźwięk się rozchodził po aucie?
No nieee "strasznie puka" i nie można tego znaleźć ? rozbieraj zawieszenie i na macanego znajdziesz jak na szarpakach nie wychodzi .
Istotą zastosowania koła dwumasowego jest tłumienie drgań i jeżeli słychać stuki to znaczy że koło się zużyło. Efektem dalszej jazdy na czymś takim będzie powolna demolka skrzyni. Co do oleju to jak najbardziej wymiana na nowy. Niestety przeboleć koszty naprawy i wymiany tych rzeczy o których wspomina poprzednik i nie martwić się potem „ a mogłem...
Od paru dni pojawiają się jakieś dziwne stuki podczas ruszania W czasie ruszania z kołami ustawionymi na wprost lub z kołami skręconymi jest identycznie, czy stuka tylko przy kołach skręconych ?
Tak dokładnie. Przód hamuje zbyt słabo.
Ty musisz poszarpać bębnem łapiąc za jego krawędzie bo mogło pęknąć dopiero jedno ramię krzyżaka a jak pęknie 2 to bęben opadnie w zbiorniku. Najlepiej jeżeli masz kogoś do pomocy z domowników to niech ktoś złapie w rękawicach koło pasowe po zdjęciu paska napędowego a Ty przez otwarte drzwi pralki szarpaj bębnem. Jeśli usłyszysz stuki lub wyczujesz,...
Stuki są po stronie kół pasowych czy po stronie skrzyni biegow?
Witam kolego jedz na stacje diagnostyczna zaplacisz 10-20zl sprawdza ci zawieszenie a czasami moze sie okazac ze maglownice masz do zmiany. Moze ostatnimi czasy uderzyleś gdzies prawym kołem np.: o krawęznik. I napisz czy pukanie jest tylko przy pełnym skrecie czy cały czas.
Witam - jezeli cie dobrze zrozumiałem to chodzi ci jak chamujesz to ci sie włącza ABS , wiesz biorac pod uwage ze teraz jest zima no i oponki niewiem jakie masz to powinien ci sie włączać to znaczy ze jest ok. a zachamuj na suchym asfalcie tylko ostr(ale nie przesadzaj z pretkością) i napisz czy sie tez włącza ABS. Koła powinny moze nie zapiszczes ale...
Nie dyskutuj, bo nie masz racji. Żaden 90-cio konny Golf 3 z silnikiem 1Z, nie miał koła dwumasowego.
No tak, jeden mi sugerował że może być coś na poduszce amortyzatora ale wycenił za rozebranie 300zl, także pewnie dopiero przy okazji wymiany amortyzatora ruszę temat...
Odłącz drążki kierownicze od zwrotnic czyli od kół i wtedy pokręć kierownicą -będziesz miał odpowiedz.
Mam wrażenie jak by coś było niedokręcone. Podczas jazdy słychać lekkie miękkie stuki po jeździe na nierównościach wydobywa się jakby z tylnej części lewej w okolicy bagażnika. Sprawdzałem w bagażniku oraz w miejscu koła zapasowego i nić nie znalazłem co by mogło powodować stuki. Proszę o pomoc może ktoś spotkał się z takim problemem.
Trza sie wziąźć za robote i samo wyjdzie , z pisania sie nie dowiemy.
To nie łącznik puka. Przegub wewnętrzny zapewne jest przyczyną pukania.
podejrzewam, iż przyczyną tego stuku może być np. poduszka amora. Kielich mógł w jakiś sposób oberwać i niszczy poduszkę przed założeniem starej (drugiej) poduszki mogłeś je obejrzeć i porównać zobaczył byś czy czymś się różnią, teraz obydwie są zniszczone i może tej różnicy nie będzie widać. Druga opcja to może być luz poprzeczny na trzonie amortyzatora,...
Czyli jak by był wyrobiony przegub na drążku kierowniczym to będzie luz koła na boki i będzie słyszalny stuk?
Witam! Podejrzewam ten właśnie element (prawą tulejke stabilizatora) o stuki, np. podczas podjazdu prawym kołem pod niski krawężnik czy też przejazd przez nierówne torowisko (słychać stuki z prawego koła). Sprawdzane na kanale - luz na prawym łączniku stabilizatora. Wahacze są w porządku łączniki były wymieniane na Lemfordery miesiąc temu, zatem nie...
Witam.Panowie mam taki problem że stuka mi coś w lewym przednim kole.Zjeżdżałem ostatnio z krawężnika na skręconych kołach i Raz strzeliło , jak odbijałem kołami to drugi raz strzeliło. potem cały czas strzelało (non stop) jak skręcałem w miejscu kierownicą.Te stuki w miejscu ustały po 1 dniu jazdy ale przy skręconych kołach na nierównym podłożu nadal...
Tylko kto daje 2 koła za regeneracje, choć nie wiadomo co było naprawiane.
Słuchaj ja obstawiam, że to gumy stabilizatora. przekladnia wywalona albo sam drazek. w pierwszym odruchu końcówki drążków. No waśnie o tym pisałem. Każdy z Kolegów może mieć rację, ale może też jej nie mieć, bo objawy masz niespecyficzne i tylko sprawdzanie wszystkiego po kolei odnajdzie usterkę. Jak masz kawałek płaskiego placu i podnośnik to parę...
Dzięki wielkie za pomoc. Luzy nie są duże ale wyczuwalne (sprawdzałem na podniesionym kole). Dodatkowo z jednego koła słychac stuki - na 100 % jest to łożysko więc wymienie u mechanika komplecik na tył. Z tym luzem to pytałem z ciekawości - jedni mówili że luz powinien być inni że nie więc mnie to zdziwiło. Czyli rozumiem jak odbiorę auto od mechanika...
Zdejmij fajkę ze świecy i obróć ręcznie nożem, sprawdź czy są jakieś zgrzyty, stuki. Sprawdź zamocowanie cewki zapłonowej, zamocowanie koła zamachowego, itd.
Auto samo zaczyna zjeżdżać w prawo po 2,3s jazdy prosto. Niezależnie od prędkości? Niezależnie od rodzaju nawierzchni? Czy przy skręcaniu słychać stuki jakby strzelanie sprężyny? Czy prześwit między kołem a błotnikiem na przedniej osi dla obu kół taki sam, na tylnej osi też? Puszczam kiere i auto zaczyna lecieć w prawo po kilku sekundach. Ciśnienie...
W takich mechanizmach pomagała wymiana pasków. One chyba metalizowały się od koła zamachowego i pomagało tu na krótko ich wymycie, ale potem znów się elektryzowały. Po wymianie - spokój. Grzes
To raz ci pokazało błędy teraz nie?Mnie to wygląda na problem z zasilaniem albo zły sygnał z któregoś koła.
Czesc wszystkim https://filmy.elektroda.pl/84_1738136407... . Problem z quadem access 850 ( kopia Grizzly) stuki na wolnych obrotach i gasniecie. Po odkręcaniu pokrywy wariatora wygląda to tak że dopóki napędzany jest wariator jest cisza i wszystko ok, kiedy obroty spadają do pracy postojowej zaczynają się stuki I lekkie szarpnięcia kołem pasowym i...
OKI dzięki wszystkim :) jutro jadę kupić 115 zł u mnie kosztuje ale cuz jak chce się jeździć to trzeba inwestować na auto. A właśnie od 130 tysiącach KM/s zaczęły się stuki na tylnych kołach co może być przyczyna nie dużych dziurach ( łatanych ) . Sorki ze tutaj pisze :) A nie będę umieszczał 2 posta
Po odkręceniu koła będzie to można jakoś zdiagnozować?? Dodatkowo jakie mogą być jeszcze przyczyny?
Sprawdź gumy stabilizatora i łączniki. Tylko tak jak to powinno się robić czyli na kołach. Najlepiej na kanale w dwie osoby (jedna sprawdza druga buja samochodem na boki).
No potestowałem troche też swojego paska no i u mnie też to jest ale w tym wali coś w kołach jak to sie załancza. Zauważyłem że jak ma troche przyczepniejszy grunt to mniej wali najbardziej to na mocno śliskiej drodze. A że koleś ma letnie opony to jemu wszędzie jest ślisko. Ale i tak nie powinno aż tak walić. Mechanik pozamienia półośki i sie zobaczy...
Są stuki bo są luzy. Szukać, sprawdzać układ kierowniczy, zawieszenie, napęd, koła. Wskazanie usteri to jak wróżba.
Sprawdź tuleje wahaczy łychą, wyjmij kolumny i obejrzyj górne mocowania Mcphersona. Towarzyszą temu jakieś stuki? Geometria kół prawidłowo ustawiona?
Ale dalej Ci blokuje, czy tylko strzały słychać? Dziwne dźwięki wydaje niedokrecona gwiazda do obręczy koła. Popatrz czy na łączeniu nie wysypuje się rdza.
Witam. Gdy auto stoi z okolicy skrzyni biegów dobiega dziwny dzwięk (stuk ,grzechotanie) oraz podczas jazdy , dodawając i puszczając gwałtownie gaz słychać metaliczny stuk. Objawy uszkodzonego koła dwumasowego?
kolego bardzo czesto w mk4 przyczyna takich dziwnych stuków są wyrobione gumy podpór stabilizatora luz bardzo cieżko wyczuć a stuka na dziurach strasznie koszt gum około 30zł masz numer fabryczny bo czasami w sklepach ciężko sie z nimi dogadać;) 1J0 411 314 T a co do drgań warto wyważyć koła ;)
Słysze stuki przy przekręceniu do oporu. ale dźwięk wydobywa sie chyba z prawego koła za każdym razem. Ta śrubka to jest pod dywanem czy tak koło pedałów??
Kto ma wiedzieć? Nawet nie napisałeś czy te stuki mają związek z kręceniem kołem kierownicy, czy występują w trakcie jazdy czy także na postoju. Czy pod "obciążeniem" momentem czy bez. Czy na nierównościach czy też na dobrej dobrej nawierzchni. Internetem stuków wszelkiej maści nikt nie zdiagnozuje...
Obcięty klin dolnego koła rozrządu.
Na pierwszy "ogień" posprawdzaj wszystkie osłony w komorze silnika czy któraś nie luźna , potem paski i koła pasowe.
Jak nie?? Blokada koła
Cześć wszystkim. Ostatnio zauważyłem że pękła oslona z prawej strony przekładni kierowniczej i zrobił się luz na wyjściu z przekładni. Jak poruszam kołem prawo-lewo to czuć luz. Z lewej strony jest ok. Jak jadę po dziurach tym kołem to słychać stuki. Jak jadę autostrada to powyżej 100km/h zaczyna drżeć nadwozie, bije kierownica i czuć stuki w kolumnie,...
Witam wszystkich, ostatnio zmieniałem w astrze amortyzatory, i po tygodniu jazdy pojawiły się stuki w lewym tylnym kole. Po ściągnięciu koła okazało się że popuściła śruba do której przykręcony jest amortyzator, w belce wyrobiła się gwint i teraz śruba przeskakuje podczas przykręcania jej. Co mi zostaje w takiej sytuacji robić?? kupić nową belkę?? czy...
Kolego SQ5EKY - stuki przegubów są tak charakterystyczne że nawet początkujący mechanik od razu to wykryje. A poza tym na prostych, nie skręconych kołach przegub nie będzie stukał - tylko podczas skrętów gdy dodamy "gazu" czyli gdy koła ciągną (czytaj. pod obciążeniem).
Szanowny Panie, Jeśli dobrze widzę, to ten trzask występuje w momencie odchylenia rozrusznika i wskazuje na to, że nie zazębia się on prawidłowo i po kilku obrotach wierzchołki zębów kół natrafiają na siebie. Proszę dać dystanse pod rozrusznik, zwykłe płaskie podkłaki i pokombinować z ich ilością. Takie osie kół zębatych powinny być względem siebie...
1.9td nie ma koła dwumasowego.
Przyjrzyj się kielichom i poduszkom amortyzatora. Często wyłamuje się część metalowa górnej poduszki amora. Można zobaczyć odkręcając śrubę na amortyzatorze i zdjęciu tego gumowanego talerzyka (komora silnika pod maską).
Kolega powyżej ma rację szybko trzeba zobaczyć co się dzieje na kole 3 biegu ale podejrzewam od razu wymianę tego koła zębatego. Nie tak dawno przerabiałem dokładnie to samo. Było słykach stuki pod obciążeniem na 3 biegu. Jak się okazało po razbiórce uszkodzone było koło 3 biegu na wałku pośrednim. Ale aby się do niego dostać należy odjechać całym silnikiem...
Dziękuje bardzo za info. A ta tulejka co wał wchodzi od strony koła zamachowego jest zużyta? Zdj wyżej.
Tak to słychać przy wyłączonym silniku. Koło nie ma luzu "na boki". Stuki słuchać tylko przy szybkim poruszaniu kołem w tył i w przód. https://filmy.elektroda.pl/93_1506873864...
W moim przypadku stuki podczas ruszania pochodziły od koła dwumasowego. Po prostu przyzwyczaiłem się do tego, łagodnie ruszałem z miejsca i tak zrobiłem 12tys km. W tym okresie nie zauważyłem pogorszenia tej sytuacji. Obecnie nie posiadam już tej astry.
Lub za duży luz między-zębny (zużyte koła zębate). Po zdjęciu dekla sprawa się wyjaśni.
Witam kolegów na forum. Życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkiejnocy. Przy jeździe około 40 km/h na łagodnym zakręcie w prawo, po dodaniu gazu słychać stuki w lewym kole. Na pewno to przegub, tylko który wewnętrzny czy zewnętrzny? Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.
Najlepiej posłuchać na zakrętach podczas jazdy. Gdy zmienia się nacisk na koła słychać buczenie.
Padło koło pasowe,po wymianie dalej nie było ładowania,wymieniłem regulator napięcia i ładowanie jest !!!! Czyli przy uszkodzeniu koła pasowego może paść regulator napięcia
Witam. Mam ten sam problem. U mnie też nikt nie umie powiedzieć co to za stuki. Zazwyczaj stuka, gdy zjeżdżam z góry po jakichś lekkich nierównościach na skręconych kołach w prawo, ale nie ma reguły. Może mi się tak tylko wydawać. Jest to metaliczny, tępy dźwięk jakby faktycznie na czymś był luz, ale go nie ma bo sprawdzali.
Z twojego opisu wynika, że wycie raczej będzie z mechanizmu różnicowego. Ustawiałeś na zegar, z czego wnioskuję, że zmieniałeś ustawienie ataku. Stare zęby prawdopodobnie są 'wyjechane' i teraz inaczej ze sobą współpracują, czego efektem będzie wycie. Tak samo byłoby gdybyś wymienił któryś pojedynczy tryb, a nie współpracujący ze sobą komplet. Sam luz...
Trzeba sprawdzić klin koła zamachowego , najlepiej wymienić na nowy. Jeżeli, klin uległ uszkodzeniu to jest przestawiony zapłon i silnik nie pracuje tak jak powinien. Może być skrzywiony wał, jeżeli słychać stuki to trzeba sprawdzić panewkę korbowodu. Osiowy luz wału zawsze jest w tych silnikach, wcześniej chyba nie zwróciłeś na to uwagi. Wał nie posiada...
kilka osób opisywało przypadek poluzowania się nakrętki koła pośredniego rozrządu i stuki a nawet wysunięcie się osi do środka silnika i uszkodzenia silnika :( czyli sciągać miskę i ewentualnie odkręcić stopy korbowodów i sprawdzić luzy na sworzniach
nie oczekuje ze ktoś powie mi ze mam jezdzic dalej bo chce jak najbardziej sie tym zajać ale w drugiej kolejnosci bo teraz mam w planie wymienic olej i podreperowac zawieszenie bo rowniez mam stuki w prawym kole przednim i gluche stuki w prawym tylnym. auto mam od niedawna i niestety nie stac mnie aby zrobic wszystko na raz. a wiadomo ze wielowachacz...
Witam, po wymianie klocków oraz tarcz w przodzie, przy mocniejszym hamowaniu słychać stuki w prawym kole tak jakby klocek hamulcowy, obijał się o coś. Czy ktoś, może miał podobny problem i pomógłby w poszukiwaniu przyczyny stukania?
Jaki masz przebieg? Może być zużyty tłumik drgań na kole zamachowym. Stuki przy gaszeniu lub obciążeniu to pierwsze objawy zużycia.
Jak jest luz na tulejach stabilizatora to je wymień w czym problem? Jak mechanik jest cokolwiek ogarnięty, to wie że nie sprawdza się gum stabilizatora na podnośniku tylko na stojącym na kołach aucie. A może twój tego nie wie?
Witam. Do sedna... zauważyłem, że przy skręcaniu mocno w prawo z okolic lewego koła wydobywa się stuk, stuk, takie pojedyncze, od razu zaznaczam że nie jest to przegub, słony są całe i łożyska (piasta), dzieje się tak jedynie przy 10-20 km/h i skręcaniu w prawo. Przy jechaniu normalnym po mieście nie ma tych stuków. Pomyślałem, że przejadę się z kolegą...
wózek kołach robot kołach cisnienie kołach
lutowanie nierdzewnej czujnik kontaktron firefox zakładka
citroen jumpy schemat podgrzewane siedzenia peugeot
Bateria J0Z-SP23-10108 Li-ion 10,8V do PowerG, Baricus, Mac Allister – parametry, zamienniki, regeneracja Kable matrycy LCD – odpadły przewody w laptopie, monitorze, smartfonie: naprawa, reinstalacja, wymiana