Jak sprawić aby excel sam po wpisaniu odczytu licznika z datą nowego miesiąca liczył sumę Całą prostą zabawę można zrealizować w jednym arkuszu (oczywiście można to rozpisać na kilka arkuszy z odpowiednimi odwołaniami ;-) ) np. tak jak na zrzucie 1232639 Musisz jednak wprowadzić odpowiednie formatowanie wszystkich danych i wykorzystać kilka formuł...
Podobnie, ale bez "znaków matrycowych" ... :) W 'Arkusz3: 904745
Najprościej nazwać arkusze i odpowiednio ustawić je na pasku zakładek. Ten z sumą nazwij "Suma" i ustaw go jako pierwszy z lewej. Pierwszy ze składnikiem/składnikami nazwij "Pierwszy", ostatni "Ostatni" Jeśli nowe arkusze będą wstawiane pomiędzy "Pierwszy" i "Ostatni", wystarczy Np taka formuła Dodano po 13 :arrow: markoz7874 A jeśli zakres będzie wielokomórkowy?...
Poczytaj o WYSZUKAJ.PIONOWO, a jeżeli makro to o VLOOKUP.
Dzień dobry, Co Pan chce mieć wpisane w kolumnach? 8 (jako liczbę) czy 8 godzin (w formacie czasu Excela). Tu jakby brak konsekwencji. Komórki w kolumnach dni są sformatowane jako liczby całkowite, a kolumna podsumowania (AI) jest sformatowana jako godziny i minuty gg:mm. To nie pasuje i nic się Panu nie będzie sumować. W arkuszu są jeszcze różne inne...
Dodano po 3 Jak w dowolnym arkuszu nie będzie pozycją "Wartosc", błąd występuje Dodano po 4 wtedy[syntax=vb]Sub test2() Dim naglowek As Variant Dim lastrow As Long For Each sh In ThisWorkbook.Sheets With sh Set naglowek = .Rows(1).Find(what:="Wartosc", LookIn:=xlValues, lookat:=xlWhole, MatchCase:=False) If Not naglowek Is Nothing Then col = naglowek.Column...
[syntax=vbscript]Sub Sumuj() Application.ScreenUpdating = False Katalog = "C:PlikiExcela" Plik = Dir(Katalog & "*.xls*") While Plik <> "" Set a = Workbooks.Open(Katalog & Plik) For x = 1 To Sheets.Count Sheets(x).Range("OO1").Formula = "=SUM(A1:A100)" s = s + Sheets(x).Range("OO1") Sheets(x).Range("OO1") = "" Next a.Close False Plik =...
Wystarczy wstawić np. taką formułę =suma(a:b!A1) , gdzie a i b to nazwy arkuszy ograniczające te, które chcesz sumować. Możesz nazwać je jak chcesz. Arkusze po kolei: a, Arkusz1, Arkusz2, ...... ArkuszN, b Taka formuła sumuje komórki A1 w arkuszach od a do b włącznie, jak teraz wstawisz jakiś dodatkowy arkusz pomiędzy a i b to też będzie sumowany.
No, a jeśli wprowadzimy dni robocze? Jeśli zapiszesz formułę np. tak =SUMA.JEŻELI($B$5:$L$5;"<="&$B$9;... to uzyskasz wyniki jak na zrzucie :idea: :D 1094581
Po dłuższym kombinowaniu w Open Office 3.4 doszedłem do takiego rozwiązania: =SUMA('1'.H2;'2'.H2;'3'.H2) Próba skrócenia do =SUMA('1:3'.H2) jednak nie zadziałała tak ze pozostaje mi tylko ta dłuższa formula. Jednak to mi nie przeszkadza. Zauważyłem że w O.O. zamiast (!) ma być (.) (zwykła kropka)
Przy sumowaniu w drugim arkuszu kolumny "Zużycie na kg" wyskakuje mi komunikat #Dziel/0!, Co zrobić żeby tego nie było. Chciałbym te kolumny sumować w drugim arkuszu z całego tygodnia i miesiąca. Pozdrawiam
Zobacz, czy o to chodziło. Makro do kopiowania: [syntax=vbscript]Sub Kopiuj() Dim b As Worksheet Dim ow As Long Set b = Sheets(ActiveSheet.Index - 1) ow = b.Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row - 1 Dim CopyRng As Range, PasteRng As Range b.Range("A4:B" & ow).Copy ActiveSheet.Range("A4").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues b.Range("N4:O" & ow).Copy ActiveSheet.Range("N4").PasteSpecial...
Nie jest potrzebne makro. Wystarczyłaby funkcja SUMA.WARUNKÓW, gdyby nazwy z listy "typ_aktywności" były zgodne z nagłówkami tabeli (wiersz Nr2 arkusza "Rozliczenie tygodniowe"). Chodzi o Np "spotkania" / "spotkanie" etc.
Nie wiem czy to o to chodzi, ale możne to pomoże: [url=https://www.cognity.pl/sumowanie-mi...
U mnie działa dobrze. Może źle jej używasz?
Jeśli dobrze zrozumiałem, chcesz zsumować wartość z jakiejś komórki ze wszystkich arkuszy, które zawierają w nazwie numer mniejszy lub równy arkuszowi, z którego odpalasz makro? Jeśli tak, to w skrócie można to zrobić tak: [syntax=vb]'dla arkuszy nazwanych: Arkusz1, Arkusz2 etc. aktNumer = Mid(ActiveSheet.Name, 7, Len(ActiveSheet.Name) - 6) suma = 0...
Sumowania są w arkuszach, jeśli taki wariant wybrałaś. Wystarczy się do nich odnieść...
Witam, nie jestem zbyt biegły w Excelu, więc pomyślałem, że poszukam tutaj porady. Mam kilka danych z każdego m-ca i chciałbym uzyskać jakoś sumę końcową. Czy jest jakaś formuła, która umożliwiałaby szybkie sumowanie arkuszy? Każdy arkusz ma obok godziny swój numer, czasem się ten nr powtarza w jednym arkuszu, a czasem nie. Czy można zrobić tak, aby...
Zwykłe sumowanie w Excelu, poszukaj mojego tematu FCLU i tam jest arkusz.
Tak, makro załatwi sprawę. Spójrz tutaj: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Tak dokładnie :) No i fajnie było by mieć to automatyczne sumowanie w każdym arkuszu
Dla jednego arkusza: =SUMA(JEŻELI(C1:I1>=DZIŚ&... C2:I2)) Dla wielu arkuszy (tygodni) do jednej komórki: =SUMA(SUMA.WARUNKÓW(INDIREKT(... INDIREKT("Tydzień1!C1:I1&qu... ">="&DZIŚ()-7... + SUMA(SUMA.WARUNKÓW(INDIREKT(...
Oj koledzy obaj nie znają podstaw Excela! :( A wszystko jest napisane w pierwszej lepszej książce do nauki obsługi tegoż programu.. :roll: Oczywiście, by sumować pomiędzy arkuszami, wystarczy przekazać poprawnie zaadresowane komórki jako argumenty funkcji SUMA. Czyli dla przykładu: =SUMA(Arkusz1!A1;Arkusz2!A1)
Nie dałeś przykładu i nie wiadomo jaka jest struktura tabel. Ogólnie do wydruku stosuje się filtrowanie z np. ukrywaniem kolumn lub tworzy się dodatkową tablę - tylko do wydruku tych samych danych - dla różnych kryteriów np. nazwisk. Korzystając z listw rozwijalnych oraz wyszukaj.pionowo() można wyszukać z wielu tabel dane, dotyczące np. tych samych...
ARKUSZ NR 1 - Testowanie obu kart LAN Speed Test-em. Wyniki zapisać w tabelkach, screeny do worda. - Zainstalować edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny. - Utworzenie dwóch kont użytkowników: Moderator (admin) i Gosc (standardowy). - Nadanie silnych haseł dla kont (min. 8 znaków, hasło złożone) - Ograniczenie miejsca na dysku dla użytkownika Gosc do 500...
Zrozumiałem (w końcu) :) Kłopotem jest tu ilość tych arkuszy Ex1. Żadna formuła z bezpośrednim wskazaniem komórek źródłowych nie wejdzie bo będzie za długa. Prawdę mówiąc lepiej by było to "łączyć" w accessie. Może zrobić 12 plików pomocniczych z 70 arkuszami i jednym głównym sumującym te arkusze. Każdy z arkuszy byłby połączony z konkretnym plikiem...
Można także użyć formuł tablicowych i sumowania arkuszy. Uważam, ze najprościej wydzielić w każdym arkuszu zakres gdzie zsumujemy potrzebne nam miesiące a potem poprzez odwołania wielopoziomowe zsumować wszystko w jednym arkuszu. W załączeniu przykładowy plik.
Witajcie. W Excelu mam załóżmy DWA arkusze o nazwie: A i B. W każdym z arkuszy jest kolumna z imieniem i nazwiskiem i przyjmuje ona wartości 1 w drugiej kolumnie: A: Jan Kowalski 1 Grażyna Nowak 1 Jan Kowalski 1 B: Marek Zięba 1 Jan Kowalski 1 Grażyna Nowak 1 Teraz w arkuszu C chcę, aby z tych dwóch arkuszy pobrało mi dane osobowe razem z sumą jedynek...
Nie bardzo (formuły tablicowe), ale za to straaaaasznie wolno. Kolumnę pomocniczą możesz "upchnąć" w ukrytym arkuszu i nikt jej nie zauważy ;)
Może takie rozwiązanie zadowoli
Z tego co widzę próbujesz sumować warunkowo dla wybranych klientów? Dlaczego nie używasz filtra? Można odfiltrować niepotrzebne, skopiować do nowego arkusza. W swoim przykładzie odwołujesz się do całych kolumn (Np A:A), co zdecydowanie spowalnia działania na tablicach. Dlatego zamieniłbym zakres na tabelę Excela. (zaznacz, Menu>Wstw>Tabela). Zamiast...
jest to tabela do płatności za faktury, i jest to rozróżnienie czy dana faktura jest przeterminowana, czy nadal w terminie płatności. Do tej części mam już porobione makra, które same automatycznie sumują daną część arkusza. jedyne czego mi potrzeba to właśnie sumowanie po rodzaju waluty i nadawanie waluty w zależności od danych z kolumny C.
Co prawda to twoja praca domowa, niemniej: Excel działa na danych dynamicznie. Bez makra "zapisywanie" do komórki "stałej" danej z jednej nie da się zrobić * . Ja widzę to tak (dwa sposoby): 1. Tabela. W trzech wersach pierwszej kolumny trzy (czy więcej) urządzeń. W nagłówkach kolumn tej tabeli od razu wpisane kolejne daty z kalendarza. Wpisujesz czas...
Witam, Jestem tu nowy i chciałbym zapytać czy istnieje funkcja lub jest możliwość stworzenia makra(jezeli ktoś ma stworzone proszę o wysłanie na maila ak.komputery(at)gmail.com) które będzie sprawdzało datę dzisiejszą( dziś()) z datą podpisania umowy na n-nieograniczonej liczbie arkuszy (np umowy na zbyt) arkuszach, a następnie dane z arkusza w której...
To już jest coś ! Dokładnie o coś takiego mi chodziło, tylko własnie, żeby uzupełniać z widoku arkusza konkretnego ciągnika zarówno jego tankowania jak i naczepy a potem by te tankowania naczepy się sumowały w swoim arkuszu "naczepy". Dziękuję raz jeszcze, za użycie formuły. Postaram się to dziś upiększyć tak jak zakładałem i wstawię tu gotową wersję,...
Proszę zatem o pomoc/podpowiedź Odnoszę wrażenie, że tu wystarczyła by ulokowana w każdym arkuszu tabelka sumująca wagi wszystkich wyrobów ważonych każdego dnia :D np. tak jak na zrzucie :spoko: 1078331
Rowniez dobrze! Wpisz date np. 10.10.2023 i bedziesz mial wynik podzielony na ilosc dni. Tylko na dole pod arkuszem zle sumuje, ale chyba nie o tym piszesz?
lecz widoczny wynik to sam wiersz Sumy A jaki zakres komórek obejmuje nazwa Cena :?: :D Jeśli chcesz sumować "tylko widoczne" - zmień formułę na =SUMY.CZĘŚCIOWE(9;[Cena]) :idea:
Tu masz programy magazynowe. http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t... Spokojnie coś wybierzesz. Możesz także to zrobić w Excelu lub jeszcze lepiej w OpenOffice, ponieważ jest darmowy. Zrobienie takiego arkusza w Excelu czy OpenOffice to przysłowiowa "bułka z masłem". Dla przykładu robisz pionowe kolumny, które odpowidają poszczególnym materiałom....
hej W załączniku plik z formułami Łukasz
czekaj, bo nie rozumiem; masz jeden arkusz z powtarzajacymi się w kolumnie np imię - "a" i druga kolumna nazwisko - "a" np w wierszu 2 i to samo imie i nazwisko wystepuje w tym samym arkuszu w wierszu np 45 i chcesz to sumować, czy masz w dwóch arkuszach rozne wyniki do imienia i nazwiska i zamiast jak ja tu kopiuje to ty chcesz to sumować?
Pewnie, że może być, :) można zrobić tak że każdy miesiąc jest np w osobnym arkuszu
[syntax=vbscript]Sub Sumuj() For x = 1 To Sheets.Count If Sheets(x).Name <> "zestawienie" Then Sheets(x).Range("C7").FormulaR1C1 = "=SUM(R[-5]C[-2]:R[-1]C[-2])" Next End Sub[/syntax]
Witam Proszę o pomoc w następującej sprawie. Chciałbym w excelu połączyć ze sobą komórki w dwóch oddzielnych arkuszach na zasadzie,że w jednej mogę na bieżąco wpisywać i kasować dane a w drugiej są sumowane operacje z wcześniejszego wpisania i trwale zachowywane. Z góry dziękuje za pomoc.
Załączam arkusz, w którym źle sumują mi się dane, niektóre tylko dobrze.
W arkuszu "druk" mam taki kod: [syntax=vb]Private Sub cmdSumowanie_Click() With Sheets("druk") Ostatni = .Range("H2:H65536").End(xlDown).Row SumPos = 0 i = 1 Do While i < Ostatni i = i + 1 SumPos = SumPos + Cells(i, 8).Value Cells(i, 11).Value = SumPos Loop End With End Sub[/syntax] Po naciśnięciu przycisku „Sumowanie” w arkuszu „druk”...
Żeby się odnieść do poprzedniego arkusza musisz zrobić coś takiego: Range("AD3").Value = ActiveSheet.Previous.Range("AD3").Value + Range("T9").Value
zniżkę można obliczyć podobnie jak opłatę miesięczną, tylko, że składamy kilka funkcji "jeżeli", tj.: =jeżeli(warunek1;wartość jeśli spełniony warunek1;jeżeli(warunek2;wartość jeżeli spełniony warunek2;jeżeli( i w ten sposób obsługujemy wszystkie warunki, na końcu: jeżeli(warunek ostatni;wartość jeżeli spełniony warunek ostatni; wartość jeżeli nie spełniony...
Wszystko jedno. W załączniku formularz+moduł+kod w arkuszu.
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
W arkuszu 1 w wierszach od 2 do 30 brak formuł W arkuszu 2 w tabeli w kolumnie "J" muszą być wartości większe niż zero to w wierszu8 i 9 będą wartości. Pozdrawiam
Witam, mam podobne zagadnienie. Czy da się utworzyć podsumowanie kilku arkuszy, przy czym nie zawsze komórka sumowana będzie w tym samym miejscu w kolejnym arkuszu? To coś jakby suma.jeżeli, ale z wykorzystaniem wyszukaj.pionowo po jednym z kryteriów.
Może być w ten sposób? (kolumny pomocnicze można ukryć) Co prawda załączyłaś dane gdzie zawsze był nr transakcji ale działa też jak go wykasujesz -uwzględnia to. edit: podmieniłem trochę formuły by było łatwiej kopiować w bok. Może trochę utrudniłem zrozumienie formuły ale... Główna formuła np. dla "a" w danym miesiącu to: =SUMA.ILOCZYNÓW((C1:C10000="a")*1;(A1:A1...
T.j. istnieje jedna 'Tabela zapisu' i trzy 'idat'? W ktorzym arkuszu formula sumowania lub brak je? Gdzie przykladowy plik?
Witam. Potrzebuje pomocy przy napisaniu funkcji do sumowania wartości mianowicie. 1. Wyszukuje pionowo nazwe z arkusza 1 kolumna A w arkuszu 2 kolumna B 2. Sumuje wartości z kolumny C tylko z pominięciem duplikatów i właśnie tu się pojawia problem. Przykładowo Arkusz 1 Kolumna A występują imiona Arkusz 2 Kolumna B występują imiona Kolumna C występują...
Zapomniałeś wrzucić arkusza.
Można użyć tej samej funkcji, jaką sumujesz w D26, tylko z trzema warunkami (czynnikami)... Np w D4 wpisz =SUMA.ILOCZYNÓW(('ARKUSZ 1'!C$4:J$4="ZIARNO")*&... 1'!A$6:A$21=A4)*('ARKUSZ 1'!B$6:B$21=C4);'ARKUSZ 1'!C$6:J$21) i przeciągnij w dół. p.s. Możesz zamiast ="ZIARNO" użyć D$2 usuwając najpierw...
A w jaki sposób wygenerowałeś/ przeniosłeś te dane do arkusza 3 ?
jest jakaś opcja, żeby makro pracowało bez przerwy Teoretycznie tak, wystarczy zamiast kodu wątpliwej jakości weryfikacji poprawności wpisywanych danych (można tu wykorzystać choćby natywne funkcje Excela poprawności danych :idea: ) wprowadzić makro typu Worksheet_Change, które będzie uruchamiało makro sumuj() po każdej zmianie w którymkolwiek arkuszu...
Wartość kodu jest stała. A liczby chciałbym wyświetlać na arkuszu. Musze później sumować wszystko.
Ciężko się trochę połapać w tych twoich powiązaniach między arkuszami. Nie bardzo rozumiem ten opis odnośnie wklejania itd. Przydałby się twój arkusz do analizy. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu nie możesz zastosować funkcji JEŻELI.BŁĄD w kolumnach B, C i D, to przed sumowaniem skopiuj ich zawartość wpierw do kolumn E, F i G przy pomocy tej funkcji takich...
Można budować formuły, można tworzyć makra … ale tylko wtedy kiedy cały projekt "ma ręce i nogi" :cry: Widać wyraźnie na Twoim przykładzie, że popełniasz podstawowy błąd poprzez zastosowanie formuły, która dwukrotnie sumuje bieżące dane z poprzedniego arkusza :D Proponuję zmianę układu tabeli na: nazwa, stan bieżący i suma narastająco :idea: i...
dzięki Wam udało mi się zrobić coś na własne potrzeby, ale mam jeszcze problem z napisaniem odpowiedniej formuły. Może ktoś z Was będzie w stanie mi pomóc zrobiłem grafik dla trzech stanowisk pracy (Arkusz1;Arkusz2;Arkusz3)w kilku przypadkach jeden pracownik występuje w więcej niż jednym arkuszu. Mam problem z sumowaniem godzin na kilku arkuszach tzn...
WIERSZ()-13, skad te 13 ? Druga linia tabelek jest o 13 :!: wierszy niżej dlatego formuły tam trzeba tak skorygować :please: Oczywiście to dotyczy 1 wersji mojego pliku tzn w tym bez sumowania wzg dostawców :cry: Formuły z sumą iloczynów występują w drugiej wersji :D
Miałem chwilę to dokończyłem. Dodałem zaliczki wpłacone na prąd i poprawiłem ostatnią formułę bo nadpłata lub niedopłata za 2020 to co innego niż odsetki. Wcześniejsza formuła nie sumowała odsetek. w rejestrze formuły są wprowadzone w zielonych polach. Wyniki pojawią się jak wpiszesz nowe nazwisko. Po wpisaniu nowego nazwiska w rejestrze na liście osób...
Sumować dla każdego tygodnia, czy sumować wszystkie tygodnie? Sumujemy kolumny, czy wiersze?
Przygotowuję arkusze kalkulacyjne do ewidencjonowania budżetu domowego. W miesięcznym arkuszu rozliczeniowym utworzyłem tabelę z kolumną „KATEGORIA WYDATKU” i następującą po niej kolumną „KWOTA”. W każdej komórce kolumny „KATEGORIA WYDATKU” wprowadziłem rozwijaną listę konkretnych kategorii, m.in. „ŻYWNOŚĆ”,...
Jak mogę sumować dane rocznego rozliczenia z podziałem na tydzień, miesiąc, kwartał w nowym arkuszu Excel. W załączniku wzór pliku. Pozdrawiam i dziękuję Apollinaris
masz pomysł jak to zrobić? Jak przenieść wyfiltrowane ID z zrzutu 2 do kryteriów filtra w arkuszu 2? Przenieść bez kopiowania :D - nie :cry: Teoretycznie można by utworzyć tymczasową tablicę dynamiczną z wyfiltrowanymi danymi i poddać ją ponownemu filtrowaniu (w pamięci), ale i wówczas musisz tą tablicę wynikową (lub same wyniki sumowania) gdzieś zrzucić...
W excelu można sobie łatwo budować taki prosty program. W załączniku przykład. Nawet jeśli nie programowałeś w VBA to pewnie nie będzie Ci ciężko zrozumieć kod tego makro. Oczywiście jest prosty do bólu, jedyne co robi to dekrementuje komórkę E4 w kierunku zera, jak osiągnie przy wrzucie zero to wyświetla komunikat. Po wrzucie można zapisać arkusz i...
Pewnie niezbyt kompletne rozwiązanie, ale na start się może przyda, chociaż częściowo (po Sylwestrze umysł zamulony, więc może skomplikowałem coś niepotrzebnie :) ) - Rozwiązany problem z sumowaniem godzin - Propozycja funkcji obliczającej średnie spalanie między tankowaniami - Propozycja liczenia średniego spalania miesięcznego Moje uwagi są w komentarzach...
Witam, Mam problem z usunięciem przerw na wykresie kolumnowym. Dane do wykresu zaciągają się z odpowiednich komórek w arkuszu, który sumuje kilka liczb z innych komórek kilku arkuszy: https://obrazki.elektroda.pl/9824284000_... W miejscu gdzie nie ma żadnego wyniku arkusz zaciąga sobie zera i bardzo nieestetycznie to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/8678284500_...
Hej - oczywiście masz rację - dzięki - jednak chciałbym aby dany wynik przenieść do nowego arkusza....
Można i makro. Ja próbowałem formułami, ale nie udało mi się uzyskać efektu jaki zamierzałem. W załączniku propozycja z kolumnami pomocniczymi dla kolejnych miesięcy. Kolumny I:T można ukryć. Byłoby łatwiej gdyby nazwiska nie były pomieszane, tylko w każdym miesiącu nazwisko miało taki sam adres. Wtedy można stosować sumowanie 3-W.
W zasadzie wszystko działa idealnie oprócz tzw. przeksięgowania ... :D Wpisuję numer RZ w komórkę "G-1" a następnie przyciskiem "Obciąż RZ" zdejmuję liczbę podzespołów z arkusza "RZ" ... :?: mechanizm arkusza "robi" rozliczenie tak jaby wszystkie dane tabeli arkusza "Przeksięguj" dotyczyły tylko RZ zawartego w komórce "G1"... :?: Po pierwszym użyciu...
Skorzystaj z funkcji arkusza LICZ.JEŻELI
1. Najpierw należy zrobić listę unikatowych numerów z całego skoroszytu (makro). Nie powinno być problemów. Porównujesz każdy numer ze znajdującymi się już na liście. Pierwszy, wiadomo musi być unikatowy. Jeżeli drugi jest różny od pierwszego - dopisujesz, jeśli nie - następny. itd przez wszystkie arkusze poza ukrytymi. 2. Sumowanie wartości wg numerów....
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Gdy w kolumnach umieszczam imiona+liczny, lub krótkie liczby działa, chociaż nie zawsze, naprawde nie wiem gdzie popełniam bład :/liczę na pomoc :) A co dopiero sumowanie z różnych skoroszytow..
Ja miałem wczoraj egzamin o godzinie 12 arkusz 04 zadanie były takie -zamontować ram -zamontować kart graficzna i instalacja sterowników u mnie sterowniki instalowały się automatycznie -wył zintegrowana kartę graficzna -utworzyć konto architekt dodać do grupy administratorzy i utworzyć konto biuro dodać do grupy Użytkownicy -zablokować dostęp do zmiany...
Raz jeszcze dzieki :) i powalcze troche z ta proba importu danych Dodano po 32 Utworzylem sobie arkusz excela (nazwijmy go "a") i w nim zrobilem przycisk, ktory otwiera sobie formularz "Private Sub CommandButton1_Click() Workbooks.Open ("C:\Documents and Settings\xyz\Desktop\team\tr2.xls") End Sub " Teraz mam pytanie drazac ten temat i poprzednie watki....
Nie wiem co dokładnie chcesz osiągnąć ale może wystarczą zwykłe formuły excela. Poniższa np sumuje wszystkie komórki B2 znajdujące się w arkuszach od 1 do 6 (Suma arkuszami wizualnie widzianymi na dole ekranu, czyli jeżeli między arkuszem 1 a 6 będzie jeszcze arkusz o nazwie "jakiś" on też zostanie uwzględniony w sumie.) =SUMA(Arkusz1:Arkusz6!B2)
Z braku odpowiedzi można wnioskować, że Święta tuż, tuż :) Widzę 2 rozwiązania: 1) Arkusz pomocniczy z funkcjami wyszukiwania. 2) Makro. Kroki w obu przypadkach: - sortowanie wg kodów - lista bez powtórzeń - wyszukiwanie i składanie ciągów tekstowych (zamienniki) Nie rozumiem tylko do czego potrzebna druga i czwarta tabelka. Żeby znaleźć kod wg zamiennika...
Chciałbym jednak przenosić bo arkuszy jest wiele i wszystkie są ze sobą powiązane w ten sposób że dane się sumują kolejno. Chciałbym taki zbiorczy zrobić żeby ze wszystkich mi przenosiło te niezerowe do jakiejś tabelki albo osobnego arkusza, aby ich wszystkich nie przeglądać.
To wypróbuj MSQuery i następującą kwerendę: [syntax=sql]SELECT A, B, SUM(C) AS Suma FROM [Arkusz1$] GROUP BY A, B[/syntax] gdzie: - A, B, C - nagłówki kolumn - Arkusz1 - nazwa arkusza z danymi
Witam ponownie Wczoraj było dosyć późno - postaram się pokrótce opisać swoje problemy i oczekiwania dotyczące tego programiku. Mimo ,że zrobiłem już kilka programów do prowadzenia Wspólnoty Mieszkaniowej (sam prezesuję) to jednak bez użycia Makra - (w tym jestem zielony). Dostałem od kolegi programik o innym zastosowaniu i próbuję (z minimalnym skutkiem...
Daj w załączniku przykładowy arkusz do obliczenia i na jego przykładzie wyjaśnij oczekiwania.
W których kolumnach w arkuszu "dane" ma być ta tabela? Od A, czy tak jak jest teraz od F? Czy szerokości kolumn też skopiować?
mam plik zrobiony w office EXCEL 2007 mam tyle arkuszy ile ma dany miesiąc dni i w każdym z tych arkuszy jest taka tabela do w której są informacje o adresie ilości kg ceny to wszystko jest sumowane itd... ale to mniejsza z tym w końcu excel do tego służy... ja potrzebuje po otwarciu takiego pliku bez przeglądania każdego arkusza i wszystkich klientów...
Ten sam arkusz w całej Polsce? Zestaw 4 to jest ten? Podłączyć dysk i zasilacz Uruchomić system Zbadać dysk programem diagnostycznym, wypisać niektóre wartości S.M.A.R.T, wypisać model i pojemność dysku Zrobić zrzut ekranu z programem diagnostycznym i zapisać na pendrive W arkuszu kalkulacyjnym złożyć zestaw komputerowy z dostępnych komponentów podanych...
dziękuję Ci właśnie o to mi chodziło przegrałem z tym w jaki sposób w odwołaniach strukturalnych wytyczyć zakres żeby zliczał i zaznaczał każdą kolejną kontrolę a nie tylko całą kolumnę i sumował mi wszystkie dziękuję
Witam, mam następujący problem. W moim pliku jest 30 arkuszy. Jeden to ogólna baza, z której na każdy arkusz są wstawiane dane za pomocą odwołania =Nazwa.Arkusza.$komórka - tak odpowiednio do potrzeb sortuję dane. Mój problem wiąże się z sumowaniem. Jeśli chcę sumować dane z kolumny dostaję wynik 0. Czy to co dostaje z odwołań muszę jakoś prze konwertować?
Sumowanie najprostsze z rozbiciem na godziny 12, 8, 8, 12. Z tym wyborem miesiąca w arkuszu 1 to się zastanów, musiałbyś mieć różne obszary lub arkusze ...
Upierasz się, żeby nie załączać pliku, a to przecież Twój interes, a nie mój. A problem opisujesz nieprecyzyjnie. Jeśli masz w kolumnie liczby z końcówką "kg" przy formatowaniu Ogólne, to takie liczby są dla Excela tekstem i nie przeszkadzają w sumowaniu liczb (w tym kwot zł). Żeby Excel traktował kilogramy jak liczby ten wpis "kg" musi być albo w innej...
Witam, nie mogę sobie poradzić z dość prostym niby problemem. Chcę zsumować komórki w kolumnie ale tylko do pewnego miejsca a mianowicie do pojawienia się 0 lub pustej komórki. Chcę żeby ta formuła była uniwersalna i można było ja przeciągnąć i zastosować do wszystkich komórek w kolumnie. Napisałem wcześniej formułę która kopiuje wartości z innego arkusza...
Witam, w zalaczniku jest plik na podstawie ktorego chce rozwiazac moj problem. W arkuszu "kalkulacja" wpisuje w kolumnie b2:b12 nazwę następnie wciskamy enter i reszt tabeli sie sama wypelnia oraz wybrane akcesoria w tabeli obok także się wypełniaja oraz sumują. Pytanie jest następujące, jak można zrobić żeby w arkuszu "Wykaz" tabela się uzupełniała...
Witam Mam arkusz danych, w tabeli są tylko dwa kolory czcionek, czarny i czerowny , kolor jest zmieniany manualnie (czarny zapłacone, czerwony niezapłacone). Szukam sposobu na proste sumowanie komórek w kolumnie na podstawie zdefiniowanego koloru czcionki, Dziękuję za pomoc. Dariusz
Cześć, potrzebuję pomocy. W załączonym pliku znajdziecie arkusze: - weryfikacja - firma 1 - firma 2 - kodowanie firma 1 - kodowanie firma 2 Przystępując do pracy: 1. Do arkusza "Firma 1" wklejam dane z innego pliku od kolumny E do AB 2. Uzupełniam formułę w kolumnie A 3. W kolumnę B wpisuje "F1" 4. Kopiuję kolumnę A i wklejam do arkusza "Kodowanie Firma...
Proszę o pomoc!! Jak mam użyć tego makra? Próbuje na wszystkie sposoby i nie liczy. Pliki źródłowe ma m na dysku E w katalogu "j" nazwy skoroszytów to "a" i "b" nazwy arkuszy to "Arkusz1"
sumowanie arkuszy łączenie kilku arkuszy kopiowanie kilku arkuszy
reset pojemnika naprawa obrotomierz przycisk centralny rolety
wybór lutownicy wybór lutownicy
Niebieski kabel w Marantec Magic 600 – antena czy przewód neutralny? Znaczenie i zastosowanie Laskomex EC-2502A CFF Message When Calling – Wiring, Address, and Power Issues