Ze sterownika silnika a pośrednio z czujnika wału
podaj rozpiskę pinów zegarów, liczników, combnation meter Suzuki Ignis III Witaj na forum elektroda.pl! Jeśli chcesz uzyskać informacje o pinach zegarów, liczników i combination meter (zespół wskaźników) w Suzuki Ignis III, będziesz musiał skorzystać z dokumentacji serwisowej lub schematów elektrycznych specyficznych dla tego modelu. Niestety, bez...
2- pin 54 ecu (na pewno) +5v To jest pin sygnałowy. Te +5V to nie istotne. Twoim problemem nie jest przypadkiem rozrusznik? Przyjrzałbym się też czujnikowi obrotów wału. Tu pewnie jest problem. Czujnik wałka, nie ma nic do obrotomierza.
Posprawdzaj obwód i sam czujnik wału korbowego.
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Witam, Suzuki szczególnie w mieście/gorące dni na ciepłym szarpie/dusi/wolno wkręca się na obroty. Na zimnym delikatnie dodam gazu i startuje jak torpeda. Na ciepłym po dłuższej jeździe trzeba głęboko wcisnąć gaz, głośniej chodzi silnik i wolniej obroty wędrują po obrotomierzu. Szarpie po wciśnięciu/odjęciu gazu. W trasie chodzi lepiej, wkręca się szybko,...
mam diesla 1.9 td a silnik jest 1.3 benzyna ????????? - Mógłbyś jaśniej? Oryginalnie jest obrotomierz z 1.3 a mam silnik 1.9td z VW Dodano po 9 Potencjometr to można podłączyć szeregowo w cewkę magneto indukcyjną która wychyla wskazówkę. W nowszych licznikach wskazówką steruje silnik krokowy i tu potencjometru nie da się zastosować. Czeska ciężarówka...
Samochodzik jak w tytule silnik 1,6 8V, głupiał obrotomierz, czasem spadał na zero, sprawdziłem połączenie, podłożyłem inny licznik i trochę lepiej, po przejechaniu ok. 2 km wywalił " check", wymigałem błąd 24 czyli czujnik prędkości, podmieniłem aparat zapł. jest lepiej ale "check" wraca z błędem 24, poza tym autko chodzi bez zarzutu, wcześniej podobno...
a wiec tak czujnik wału 100% ok a ecu posiada 2 tranzystory ktore parami 1-4 i 2-3 maja podac 12v na wtryski, wysterowalem je recznie i sa ok podaja napiecie jednak ecu ich nie steruje i pozanimi sa 4 mniejsze tranzystory odpowiedzialne kazdy za inny wtrysk je tez sterowalem i sprawdzalem i sa ok.... ecu nie daje sekwencji na 100% a czy bez halotronowego...
Witam. Mam taki sam problem. Moje suzuki ignis również po przejechaniu kilunastu czasami kilku kilometrów wariuje, obrotomierz skacze, auto traci obroty i gaśnie. Musze zaznaczyć, że problem ten występuje wiosną i w lecie jak jest gorąco, w zimie ten problem zdaża się bardzo rzadko. Wymieniałem już czujnik położenia wału i niestety problem cały czas...
Z oscyloskopem miałem do czynienia, ale używam go rzadko, zwykle przy samochodach uszkodzenia są widoczne i wystarcza przedzwonienie instalacji. Pytanie raczej o to, czy wpinać go w can przy wtyczce od pompy czy od strony ecu lub body. Sprawdzę to co mi podesłałeś i dam znać. Dodano po 8 Po rozmowie z kierowcą, kilka nowych informacji. Problem narastał,...
Witam wszytkich. Mam Problem z silnikiem 2.0 8v wielo punktowy wtrysk od Vectry A z 91 Roku. Silnik został przełożony do Suzuki Samurai. Dodatkowo została zakupiona skrzynia od Omegi A i wsztystko wpakowane do Suzuki. Problem polega na tym że ewidentnie auto dostaje za dużo paliwa. Dostaje tak dużo że na wolnych ledwo chodzi cały lata na boki. Jak sie...
Witam wszystkich, Od niedawna jestem posiadaczem motocykla, no i jako elektronik założyłem od razu, że będzie on poddawany mniejszym bądź większym modyfikacjom. Na początek postanowiłem wykonać wskaźnik załączonego biegu. Myślałem, że może to zmniejszyć ilość sytuacji typu próba wrzucenia siódemki na trasie, bądź hamowanie silnikiem przy jednoczesnym...